abonnement Unibet Coolblue
pi_164864031
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 11:45 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Volgens mij hebben meer presentatoren dat, iemand die coacht en zo op presentatie let.

Alleen zij doet er meer aan en heeft meer mensen zo te horen.
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 11:47 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat is vrij gangbaar in presentatieland ;) Zeker als je het zelf heel goed wilt doen, perfectionistisch bent.

Dat het spontane er wat af gaat tijdens een tv optreden of openbaar optreden is dan idd wel een gevolg ja. Maar ik vind het persoonlijk een verstandig gevolg.

Tuurlijk is Sabia leuker voor SHO met haar scharrel met shirt met doorgestreept mannennamen, de Instagramposts met hashtagzweetvoetsylvie, etc. Maar als moeder en zakenvrouw is wat Sylvie doet duizend keer verstandiger. Dan maar saai, moet ze denken. Tenminste geen dingen waar haar zoon zich voor moet schamen op school..
natuurlijk, alleen is t bij haar ook duidelijk merkbaar en leek ze te vergeten dat ze in een 'ontspannen' gesprek zat en geen grote show stond te presenteren
pi_164864090
Maar dat je volledig perfect aan het presenteren bent, alles aan je uiterlijk, bewegingen enz helemaal tip top in orde is, zouden mensen die ernaar kijken dat op een gegeven moment niet vreselijk saai vinden?

Een presentator die soms eens een foutje maakt vind ik persoonlijk leuker dan een robot waarbij alles helemaal klopt. Het menselijke aspect is toch juist ook erg belangrijk?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 11:58:14 #253
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_164864152
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 11:54 schreef Ticootje het volgende:
Maar dat je volledig perfect aan het presenteren bent, alles aan je uiterlijk, bewegingen enz helemaal tip top in orde is, zouden mensen die ernaar kijken dat op een gegeven moment niet vreselijk saai vinden?

Een presentator die soms eens een foutje maakt vind ik persoonlijk leuker dan een robot waarbij alles helemaal klopt. Het menselijke aspect is toch juist ook erg belangrijk?
Ja, maar Duitsers hè....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 26 augustus 2016 @ 11:58:43 #254
163650 Greys
pi_164864162
Tuurlijk. Dus zal iemand haar dat gewoon vriendelijk moeten vertellen dat het een klein stapje terug qua perfectie in presentatie misschien net iets leuker is. Ze is er iets te veel in doorgeschoten. Maar da's dan weer vrij menselijk. Doorschieten doen we allemaal weleens in teenoftander.

EDIT: En wat Leandra zegt. De Duitsers houden wel van perfecte glamourpoezen :) En aangezien ze daar haar geld verdiende is het stiekem best logisch dat ze zich daaraan wilde aanpassen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_164864194
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 11:58 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, maar Duitsers hè....
Ah, daar is dat echt een ding?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 12:00:09 #256
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_164864196
Ik snap dat trouwens werkelijk niet van de periode dat ze chemo had... maandag chemo, dinsdag ziek, woensdag bijkomen, donderdag naar D vliegen, vrijdag programma prestenteren, weekend bijkomen en maandag weer chemo.

Ze had er een leuke verklaring voor in de zin dat ze dan geen tijd had om zichzelf zielig te vinden, maar waarom doe je jezelf dat in godsnaam aan?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_164864213
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 12:00 schreef Leandra het volgende:
Ik snap dat trouwens werkelijk niet van de periode dat ze chemo had... maandag chemo, dinsdag ziek, woensdag bijkomen, donderdag naar D vliegen, vrijdag programma prestenteren, weekend bijkomen en maandag weer chemo.

Ze had er een leuke verklaring voor in de zin dat ze dan geen tijd had om zichzelf zielig te vinden, maar waarom doe je jezelf dat in godsnaam aan?
Kop in t zand methode...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 26 augustus 2016 @ 12:02:24 #258
163650 Greys
pi_164864240
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 12:00 schreef Leandra het volgende:
Ik snap dat trouwens werkelijk niet van de periode dat ze chemo had... maandag chemo, dinsdag ziek, woensdag bijkomen, donderdag naar D vliegen, vrijdag programma prestenteren, weekend bijkomen en maandag weer chemo.

Ze had er een leuke verklaring voor in de zin dat ze dan geen tijd had om zichzelf zielig te vinden, maar waarom doe je jezelf dat in godsnaam aan?
Waarom niet, als dat je eigen keuze is?
Ik deed het management van iemand die hetzelfde traject doorging en 's avonds na een behandeling in de grote theaters stond. Een tijd had niemand het in de gaten, ze wilde het stil houden, tot iemand in de kleedkamer de markeringen met viltstift zag. Was ook haar manier om door te gaan. Niemand en zij zelf had er iets aan als ze thuis ging zitten janken, vond ze.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 12:02:57 #259
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_164864252
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 12:01 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Kop in t zand methode...
Maar dan nog.... ik herinner me nog dat stuk dat Yvonne geschreven had over hoe het nou echt helemaal is.... niet alleen uitvallend haar, maar ook uitvallende nagels, en door het gebrek aan haar in je neus een loopneus en dergelijke, dan snap ik echt niet waarom je jezelf zo'n presentatieklus wilt aandoen, men verwacht immers wel dat je het perfect doet als je het doet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_164864254
Ik begrijp niet waarom Sabia er steeds bijgesleept moet worden wanneer Sylvie in de schijnwerper staat. Zij doet er toch niet toe. Sylvie geeft EINDELIJK een interview, het dichte mosseltje met een Berlijnse muur om zich heen,vertelt dat ze het heel heel zwaar had en dat ze heel heel succesvol was. Verder zegt ze geen kont en is ze een product van zichzelf geworden. Niet te harden.

Echt hoor, ze gebruikt steeds heel heel. :D Dat is er goed ingestampt door haar coaches.
Go hard or go home
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 12:05:24 #261
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_164864303
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 12:02 schreef Greys het volgende:

[..]

Waarom niet, als dat je eigen keuze is?
Ik deed het management van iemand die hetzelfde traject doorging en 's avonds na een behandeling in de grote theaters stond. Een tijd had niemand het in de gaten, ze wilde het stil houden, tot iemand in de kleedkamer de markeringen met viltstift zag. Was ook haar manier om door te gaan. Niemand en zij zelf had er iets aan als ze thuis ging zitten janken, vond ze.
Ja dat kan, maar die wilde het dan nog stilhouden, daar kan ik me wat bij voorstellen, maar bij Sylvie wist iedereen het gewoon.
Ik vraag me ook af of je anderen echt helpt door het zo te doen, want mensen krijgen en beeld van dat het allemaal kennelijk wel meevalt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_164864304
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 12:02 schreef Leandra het volgende:

[..]

Maar dan nog.... ik herinner me nog dat stuk dat Yvonne geschreven had over hoe het nou echt helemaal is.... niet alleen uitvallend haar, maar ook uitvallende nagels, en door het gebrek aan haar in je neus een loopneus en dergelijke, dan snap ik echt niet waarom je jezelf zo'n presentatieklus wilt aandoen, men verwacht immers wel dat je het perfect doet als je het doet.
Per persoon verschillend, per persoon wordt ook een chemo aangemeten en iedereen reageert er anders op. Mijn schoonvader had van de eerste chemo's totaal geen last...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 26 augustus 2016 @ 12:07:00 #263
163650 Greys
pi_164864338
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 12:03 schreef Noek het volgende:
Ik begrijp niet waarom Sabia er steeds bijgesleept moet worden wanneer Sylvie in de schijnwerper staat.
"Sylvie is saai en doet geen opvallende uitspraken". Dat ik Saab er bij haalde was puur omdat zij een heel erg voor de hand liggend voorbeeld was van het tegendeel :P

quote:
Sylvie geeft EINDELIJK een interview, het dichte mosseltje met een Berlijnse muur om zich heen,vertelt dat ze het heel heel zwaar had en dat ze heel heel succesvol was. Verder zegt ze geen kont en is ze een product van zichzelf geworden. Niet te harden.

Echt hoor, ze gebruikt steeds heel heel. :D Dat is er goed ingestampt door haar coaches.
Heb het interview niet gezien. Ga vanavond heel (heel) misschien even kijken en het heel heel turven. Ben nu wel benieuwd :D Als je erop gaat letten is het helemáál irritant. Eigenlijk had Linda haar helemaal niet moeten uitnodigen en Sylvie er niet op in moeten gaan, want ik ben wel met jullie eens dat als je dan echt helemaal niks sappigs wilt zeggen er weinig aan is.

Had Richard eigenlijk wel schokkende onthullingen? En haar andere gasten, kwamen daar opvallende dingen uit dan? Daar ben ik dan wel weer benieuwd naar...

[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 26-08-2016 13:37:44 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 26 augustus 2016 @ 12:08:02 #264
163650 Greys
pi_164864350
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 12:05 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja dat kan, maar die wilde het dan nog stilhouden, daar kan ik me wat bij voorstellen, maar bij Sylvie wist iedereen het gewoon.
Ik vraag me ook af of je anderen echt helpt door het zo te doen, want mensen krijgen en beeld van dat het allemaal kennelijk wel meevalt.
Heel plat gezegd doet het er in die situatie geen ene fuck toe of je anderen ermee helpt of niet. Het gaat om hoe JIJ je voelt en hoe JIJ er het beste mee om kunt gaan. Ik vind dat je in die situatie ook best een beetje egoïstisch mag zijn, zeker als je er helemaal geen kip mee schaadt.

Als je er veel over praat en huilt dan 'melk je het uit en wil je aandacht en doe je zielig terwijl heel veel anderen dit ook hebben hoorrrr' en als je er op je eigen manier mee om wilt gaan en door wilt gaan met werken is het ook vaak weer niet goed :P Dus gewoon lekker doen wat je zelf het fijnste vindt. Het is toch nooit goed.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 12:09:34 #265
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_164864369
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 12:08 schreef Greys het volgende:

[..]

Heel plat gezegd doet het er in die situatie geen ene fuck toe of je anderen ermee helpt of niet. Het gaat om hoe JIJ je voelt en hoe JIJ er het beste mee om kunt gaan. Ik vind dat je in die situatie ook best een beetje egoïstisch mag zijn, zeker als je er helemaal geen kip mee schaadt.
Prima, ik snap nog steeds niet waarom je het jezelf aandoet, en niet de tijd neemt om te herstellen.
Het was niet dat ze haar kind niet meer te eten kon geven als ze het niet zou doen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_164864478
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 11:54 schreef Ticootje het volgende:
Maar dat je volledig perfect aan het presenteren bent, alles aan je uiterlijk, bewegingen enz helemaal tip top in orde is, zouden mensen die ernaar kijken dat op een gegeven moment niet vreselijk saai vinden?

Een presentator die soms eens een foutje maakt vind ik persoonlijk leuker dan een robot waarbij alles helemaal klopt. Het menselijke aspect is toch juist ook erg belangrijk?
in nederland wel, in duitsland juist niet.
Ik denk dat de sbs show geen groot succes gaat wordden daarom
pi_164864502
Linda was inderdaad een zure sloot maar die is ook echt niet te harden.
Hebben we eigenlijk wel leuke showbizzvrouwen in dit warme kikkerlandje?
Go hard or go home
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 26 augustus 2016 @ 12:19:48 #268
163650 Greys
pi_164864536
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 12:16 schreef computergirl het volgende:

[..]

in nederland wel, in duitsland juist niet.
Ik denk dat de sbs show geen groot succes gaat wordden daarom
Waren de eerste twee seizoenen met Jeroen van der Boom wel een succes eigenlijk? Ik had nog nooit gehoord van het programma :@ Ik denk idd ook niet dat het een succes gaat worden, maar dat dat niet geheel aan Syl gaat liggen. Het programma én van der Boom. Brrr...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_164864539
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 12:07 schreef Greys het volgende:


Had Richard eigenlijk wel schokkende onthullingen? En haar andere gasten, kwamen daar opvallende dingen uit dan? Daar ben ik dan wel weer benieuwd naar...
nee maar was vooral eerste deel van programma heel ad rem, vond ik wel een verademing.
Ben overigens afgehaakt toen liedjeskeuze van Silvie werd ingezet want dat trok ik niet zo :D
pi_164864551
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 12:19 schreef computergirl het volgende:

[..]

nee maar was vooral eerste deel van programma heel ad rem, vond ik wel een verademing.
Ben overigens afgehaakt toen liedjeskeuze van Silvie werd ingezet want dat trok ik niet zo :D
Dan heb je niet eens haar stom lijstje gezien!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_164864554
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 12:19 schreef Greys het volgende:

[..]

Waren de eerste twee seizoenen met Jeroen van der Boom wel een succes eigenlijk? Ik had nog nooit gehoord van het programma :@
ik ook niet :D
pi_164864566
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 12:20 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dan heb je niet eens haar stom lijstje gezien!
klopt.
Stom = Alles met meer dan 100 calorieën?
pi_164864588
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 12:21 schreef computergirl het volgende:

[..]

klopt.
Stom = Alles met meer dan 100 calorieën?
Nee, terroristische aanslagen.

Haar kadootje in het tasje was een doosje tictac.. 2 tictacjes is voor haar het avondeten grapte ze.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 12:23:21 #274
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_164864597
Die nieuwe show is toch gewoon een Wetten dass rip-off?

Dit stuk van Yvonne bedoelde ik trouwens, wat vond ik dat enorm ontluisterend.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 12:25:40 #275
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_164864644
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 12:22 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nee, terroristische aanslagen.

Haar kadootje in het tasje was een doosje tictac.. 2 tictacjes is voor haar het avondeten grapte ze.
Terroristische aanslagen op je "stom-lijstje" zetten is idd van hetzelfde niveau als wereldvrede wensen als je aan een missverkiezing meedoet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')