abonnement Unibet Coolblue
pi_164006329
Van alle reacties hier word je niet veel wijzer.
Op 1 na geeft niemand een oplossing.

Hij kan niet zomaar naar een ander baasje of het asiel want dan heeft de volgende baas het zelfde probleem, en wat gaat hij dan doen?
Probeer een nieuw baasje te vinden met een buitenren voor de katten, dan kan hij toch naar buiten en heeft hij kattenvrienden.
Onze 3 binnenkanten kunnen ook via een kattenluikje naar de kooi met diverse ligplanken, kattenbak en afdak.
Ze liggen 50% van de tijd buiten te turen naar de omgeving en vogeltjes.
Gewoon een advertentie op Marktpl zetten, maar natuurlijk wel zelf brengen zodat je alles kan controleren.

Wat voor kat is het?
pi_164009907
Heb je ook geen balkon ofzo?

Ik zou hem voorlopig binnenhouden of een kattenren bouwen onder je huis en met een luik en loopbrug daar naartoe?

Elders plaatsen kan niet, tenzij ze hem binnenhouden maar dat kan jij ook doen :)
  Moderator maandag 25 juli 2016 @ 22:55:23 #28
155227 crew  Guppy
dus
pi_164010421
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 22:38 schreef deadly_kiss het volgende:
Heb je ook geen balkon ofzo?

Ik zou hem voorlopig binnenhouden of een kattenren bouwen onder je huis en met een luik en loopbrug daar naartoe?

Elders plaatsen kan niet, tenzij ze hem binnenhouden maar dat kan jij ook doen :)
Misschien zijn er juist wel mensen met een balkon of afgeschermde tuin die TS niet kan bieden :)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_164010633
Je moet 'm juist naast een hond zetten zodat hij leert om er weer mee om te gaan. Uiteraard hierbij aanwezig zijn en aanlijnen. Dit gewoon een aantal keren herhalen en je zult zien dat het beter gaat.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_164050299
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2016 23:01 schreef eight het volgende:
Je moet 'm juist naast een hond zetten zodat hij leert om er weer mee om te gaan. Uiteraard hierbij aanwezig zijn en aanlijnen. Dit gewoon een aantal keren herhalen en je zult zien dat het beter gaat.
Dit is bijna niet af te leren en zelfs als hij het bij één hond afleert door die te "vertrouwen" kan een andere hond weer aangevallen worden.

TS, je kunt kijken of een kattenren gemaakt kan worden waarin hij toch buiten kan zijn maar waar hij afgeschermd wordt van honden.
pi_164051799
Naar een kattenboerderij !
pi_164067021
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2016 23:01 schreef eight het volgende:
Je moet 'm juist naast een hond zetten zodat hij leert om er weer mee om te gaan. Uiteraard hierbij aanwezig zijn en aanlijnen. Dit gewoon een aantal keren herhalen en je zult zien dat het beter gaat.
Lijkt me niet iets wat je als particulier kunt doen. Wie zou zijn hond daar ook voor lenen als de kat zo wild is? Advies inwinnen bij een kattengedragstherapeut lijkt mij de eerste stap. Wie weet kan zijn gedrag veranderd worden.

En anders inderdaad hier een oproepje plaatsen of hem aanmelden bij het asiel.
Dat laatste zou ik -als het kan- pas na de zomer doen, nu heeft hij teveel concurrentie van kittens.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  † In Memoriam † vrijdag 29 juli 2016 @ 19:52:24 #33
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_164095984
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 20:16 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

wat helpt.

Gewoon honden weigeren op de camping.

Niemand zit te wachten op dat gekef en hondenstront als je wil gaan voetballen of badmintonnen of dat zo'n beest als een gek zit te blaffen omdat hij een bal ziet of los loopt en de bal gaat pakken.
Juist, en van een kat heeft geen mens last, ik vind honden op een camping dus helemaal niks.
En als er een dierenarts te vinden is dat beest wil laten inslapen zou ik dat schandalig vinden, het beest is 13 jaar oud, laat hem die paar jaar dat ie nog heeft gewoon lekker met rust.
Sowieso, als je een dier neemt moet je er m.i. tot aan de dood van het beest voor zorgen, ik hou er niet van wanneer mensen hun dieren willen afdanken, maar dan ook nog een gezond best willen laten inslapen is werkelijk van de gekken.
Kortom, en als je er vanaf wil dan is het jouw verantwoordelijkheid om dat op een fatsoenlijke manier te doen die niet ten koste van de kat gaat.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
  vrijdag 5 mei 2017 @ 09:52:54 #34
343273 KirovAir
Kirov Reportin'
pi_170699343
Sorry mensen, helemaal vergeten een update te posten!

We hebben uiteindelijk een kamer ingericht voor het beestje en tijdens de zomerdagen blijft hij overdag daar gewoon binnen. (In de woonkamer is het te druk in verband met de mensen die in en uit lopen, het is ook meer zeg maar het hele 'gedeelte' achter de woonruimte zodat er twee deuren tussen zitten en hij niet ineens naar buiten sprint.)

Dit was in het begin even wennen voor hem maar nu gaat het gewoon vanzelf. :) Hij slaapt voornamelijk overdag. In de ochtend en vanaf een uur of 4 komt hij rustig kroelen in de woonkamer (zonder de hele tijd te miauwen dat hij naar buiten wilt). In afspraak met de honden eigenaren hebben we de avondklok weer ingevoerd dus vanaf 22:00 mag hij er nu uit en dat weet iedereen dan ook.

Dit gaat onwijs goed! Nu er afspraken zijn gemaakt werkt dit allemaal prima en iedereen houdt ook een oogje in het zeil mocht er een onbekende lopen met een hond. *O*
  Moderator vrijdag 5 mei 2017 @ 09:58:39 #35
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_170699448
Fijn! Bedankt voor de update ook!
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  vrijdag 5 mei 2017 @ 09:59:16 #36
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_170699456
Prima geregeld ^O^
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_170702881
Top update ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 5 mei 2017 @ 13:57:35 #38
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_170704239
Goede kick ^O^

pi_170717529
Super _O_
pi_170735458
Yay voor Tommie en de honden!! *O* En bedankt voor de update! :)
Tails tell tales
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')