Sorry was een foutje van mij. Bestelling is goed gegaan dus de resend komt eraan!quote:Op donderdag 1 september 2016 10:24 schreef Elvi het volgende:
[..]
Niet bevestigd? Heeft zij iets in de bestelling verkeerd gedaan? Het was dr eerste order bij jullie
Ok bedankt! Ik zal het doorgevenquote:Op donderdag 1 september 2016 10:25 schreef Banggood het volgende:
[..]
Sorry was een foutje van mij. Bestelling is goed gegaan dus de resend komt eraan!
Thanks, mooi dat jullie daar dan weer mee stoppen, dan kan ik gewoon klant blijven . Deze NL-support is ook een fijne meerwaarde.quote:Op donderdag 1 september 2016 10:24 schreef Banggood het volgende:
[..]
Ik gok van wel, want je orders komen uit de korte periode dat we daar gebruik van maakten. De resends gaan hier z.s.m. de deur uit en dan hoop ik dat je ze snel binnen hebt!
Hi, ik zou ook gewoon klant blijven als ik jou was inderdaad.quote:Op donderdag 1 september 2016 11:00 schreef _MsG_ het volgende:
[..]
Thanks, mooi dat jullie daar dan weer mee stoppen, dan kan ik gewoon klant blijven . Deze NL-support is ook een fijne meerwaarde.
EDIT: De order worden toch niet gebundeld hoop ik? Dan krijg ik gedoe met de douane.
[ot]Stiekem wel benieuwd, ben je dan gewoon een Nederlander die door Banggood gevraagd is om daar te komen wonen om voor hen te werken oid ?[/ot]
Vandaag en gisteren zijn er weer wat pakketjes binnengekomen van de resend.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 10:09 schreef mnielsm het volgende:
[..]
Super , ik ga weer verder met afwachten.
Hi, dat laatste is bijzonder inderdaad.. Bedankt voor het melden in ieder geval!quote:Op vrijdag 2 september 2016 18:10 schreef mnielsm het volgende:
[..]
Vandaag en gisteren zijn er weer wat pakketjes binnengekomen van de resend.
Gelukkig nu weer gewoon de normale 2 weken verzendtijd.
Van de pakketjes via laos post ontbreekt nog steeds elk spoor
Hi, m'n collega van de ledstrips is vandaag niet aan het werk, maar maandag ga ik er even voor je achteraan!quote:Op vrijdag 2 september 2016 16:55 schreef MacorgaZ het volgende:
Helemaal vergeten dat ik gewoon hier met m'n vragen naartoe kan i.p.v. de BangGood-website
Zie mijn post in het algemene topic over de door mijn bestelde LED-strip:
CHI / [Chinese Webshops] Topic #385 Xiaomi hier, Xiaomi daar, Xiaomi overal
Ordernummer 17380861, een deel van de strip is dus niet goed gesoldeerd.
Wat kunnen jullie hieraan oplossen? Het is maar een klein stukje maar het stukje ernaast flikkert ook wat verkeerd, maar aangezien ik de hele strip wilde gebruiken voor m'n woonkamer-muur is dit echt niet handig.
Ik zie dat de LED-strip nu ook nog eens een stuk goedkoper is, ik bestelde hem in de 10% LED-kortingsactie voor 8,21 euro en nu is die met een algemene kortingsprijs maar 7,25
Hoi, de roidmi is binnengekomen. Werkt helaas niet in onze Opel maar ik ga ff op zoek naar een splitter waar ie hopelijk wel in werkt!quote:Op donderdag 18 augustus 2016 07:48 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, geen probleem, ik ga ze opnieuw voor je laten opsturen vandaag!
Hi, het verschil tussen die twee verzendmethoden is de snelheid. Die is afhankelijk van een aantal factoren en schommelt dan ook regelmatig. Wij berekenen de kosten en mede op basis daarvan wordt de hoogte van het bedrag vastgesteld. Als die op dit moment gunstig is dan zou ik het er op wagen.quote:Op zondag 4 september 2016 12:33 schreef Gruj0 het volgende:
-Wat is het verschil tussen de shipping methods "Air Parcel Register" en "Priority Direct Mail"?
De shipping snelheid van deze tweede is sneller (7-10 werkdagen). En dat voor minder dan 50 cent. Kan het mij eigenlijk niet voorstellen. Voor minder dan 50 cent snellere shipping?
Ontvang ik in beide gevallen een tracktrace nummer?
-Wat houdt de shipping insurance precies in? Als mijn bestelling niet goed aankomt, niet compleet of beschadigd, ontvang ik gegarandeerd een snelle refund of resend?
Dank alvast.
Mooi dat ie is aangekomen nu maar jammer dat ie niet direct werkt.. Ik hoop dat een splitter de oplossing is!quote:Op zaterdag 3 september 2016 10:43 schreef groninge01 het volgende:
[..]
Hoi, de roidmi is binnengekomen. Werkt helaas niet in onze Opel maar ik ga ff op zoek naar een splitter waar ie hopelijk wel in werkt!
Ik zie de resend al in mijn orders staan, top!quote:Op zaterdag 3 september 2016 03:46 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, m'n collega van de ledstrips is vandaag niet aan het werk, maar maandag ga ik er even voor je achteraan!
Bedankt. En hoeveel korting krijg je dan als nieuwe klant? Tussen de 10 en 30 dollar? Hoe kan ik dat zien?quote:Op maandag 5 september 2016 04:36 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, het verschil tussen die twee verzendmethoden is de snelheid. Die is afhankelijk van een aantal factoren en schommelt dan ook regelmatig. Wij berekenen de kosten en mede op basis daarvan wordt de hoogte van het bedrag vastgesteld. Als die op dit moment gunstig is dan zou ik het er op wagen.
Shipping insurance houdt inderdaad in dat als je pakketje kwijt is of niet goed is aangekomen, je probleem snel wordt opgelost middels een refund of resend.
Tot slot je vraag over de korting voor nieuwe klanten: dat ligt aan de korting die al op het product van toepassing is. We hebben normale kortingen waarbij je alleen een oranje vlakje met een kortingspercentage in de productafbeelding ziet, en daarbij is de nieuwe klanten-korting geldig. Als je echter een product hebt waarbij je in je shopping cart ook nog 'promo' ziet staan, dan is de nieuwe klanten-korting niet geldig. Meestal zie je dan op de productpagina ook al een metertje of tellertje dat een specifieke duur of limiet van de aanbieding aangeeft.
Ik hoop dat het zo duidelijk is!
Ik heb je vraag eventjes hier naartoe meegenomen.quote:Op zaterdag 3 september 2016 01:20 schreef Cocaholic het volgende:
Hoi Thomas,
weet je toevallig of/wanneer deze weer binnenkomt in de versie rood met zwart?
http://www.banggood.com/B(...)ro-1m-p-1028519.html
Groetjes,
Hi, m'n collega ging een beetje snel en had al een resend gedaan voordat ik je de vraag kon stellen. Hopen dat deze het wel normaal doet dan!quote:Op maandag 5 september 2016 14:27 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ik zie de resend al in mijn orders staan, top!
Ik twijfelde nog of ik een RGBW-strip zou halen (dus met aparte witte led), maar ach, zo is het ook goed, thanks!
Hi, ik ben gisteren even te snel over je tweede berichtje gegaan. Ik dacht dat je het over de korting van onze app had. Daarbij krijg je namelijk 10% bij het eerste gebruik. Wat betreft de pop-up met nieuwe klanten-korting: dat betreft $10 korting wanneer minimaal $30 wordt besteed, voor producten van de actiepagina van onze anniversary van deze week. Dat kwam niet duidelijk naar voren in de banner en is of wordt nu aangepast. Wanneer je een accout aanmaakt dan vind je de info automatisch terug in je account-overzicht.quote:Op maandag 5 september 2016 16:48 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Bedankt. En hoeveel korting krijg je dan als nieuwe klant? Tussen de 10 en 30 dollar? Hoe kan ik dat zien?
Als ik nu wat in mijn mandje zet zie ik die korting nog niet maar dat komt vast omdat ik nog niet geregistreerd ben?
Helaas vandaag net naast de pot gepiest met een artikel. Nu currently out of stock. Zal ook wel niet meer restocked worden.
Hi, gelukkig gebruikten we die toen al niet meer! Volgens de tracking is ie op 1 september in Nederland aangekomen, dus hij zou wel snel moeten gaan bewegen weer. Wel bijzonder dat PostNL nog niets weet, maar nog even een kwestie van geduld dus.quote:Op maandag 5 september 2016 05:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is order 17528416 toevallig met Laos Post verstuurd? 24-08 shipped maar bij PostNL nog niks bekend. Ben ik niet gewend van van Banggood
Hi, hij is hier op 31 augustus de deur uitgegaan, dus hij is al wat dagen onderweg. Grote kans dat ie nog een tijdje op pre-advised blijft staan en er dan straks ineens is, want die tracking loopt vaak niet helemaal lekker synchroon met de daadwerkelijke handelingen. Ook in dit geval dus nog even een kwestie van afwachten.quote:
Krijg net een Tweet van PostNL dat ze meer info over de inhoud willen en dat er een brief onderweg isquote:Op dinsdag 6 september 2016 10:26 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, gelukkig gebruikten we die toen al niet meer! Volgens de tracking is ie op 1 september in Nederland aangekomen, dus hij zou wel snel moeten gaan bewegen weer. Wel bijzonder dat PostNL nog niets weet, maar nog even een kwestie van geduld dus.
Oei! Ik zal even je PM beantwoorden.quote:Op dinsdag 6 september 2016 12:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Krijg net een Tweet van PostNL dat ze meer info over de inhoud willen en dat er een brief onderweg is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |