abonnement Unibet Coolblue
pi_163669496


quote:
The Night Of
8 afleveringen misdaad, drama
Steven Zaillian en Richard Price, bedenkers van The Night Of, belichten in deze achtdelige dramareeks alle mogelijke aspecten van een fictieve moordzaak in New York City. Het verhaal volgt student Naz Khan, een aandoenlijke nerd die door een basketbalspeler aan wie hij bijles geeft, wordt uitgenodigd naar een feestje in de New Yorkse Lower East Side. Als blijkt dat niemand hem komt oppikken, besluit Naz zonder te vragen de taxi van zijn vader te nemen en vanuit zijn huis in Jackson Heights, Queens naar Manhattan te rijden. Zijn impulsieve beslissing om onderweg een mooie jonge vrouw op te pikken, gooit niet alleen roet in zijn plannen maar luidt ook de noodlottige avond van de titel in. Naz wordt later immers beschuldigd van een misdaad die hij beweert niet begaan te hebben, en hij ervaart de chaos en manipulatie van het juridische systeem van binnenuit. Zijn benarde situatie wordt nog verder bemoeilijkt door zijn uiterlijk en status als de zoon van Pakistaanse immigranten.
Ik heb aflevering 1 gezien en die vond ik prima.

[ Bericht 0% gewijzigd door Karina op 09-08-2016 16:07:36 ]
  Moderator maandag 11 juli 2016 @ 19:12:57 #2
9859 crew  Karina
Woman
pi_163671781
Afgelopen dagen heb ik er zoveel reclame van gezien (en voorstukjes) dat ik het ook wil kijken :') Denk wel dat ik wacht totdat ze alle zes uit zijn. Net een mooi aantal afleveringen om in 1 weekend te kijken.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_163708834
Eerste aflevering was indrukwekkend, met als toetje John Turturro. Laat maar komen.
  woensdag 13 juli 2016 @ 11:08:37 #4
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_163708846
Ik wacht ook even tot ze er allemaal zijn.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_163733619
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 11:07 schreef fliert het volgende:
Eerste aflevering was indrukwekkend, met als toetje John Turturro. Laat maar komen.
Dus het is wel de moeite waard ondanks die hele campagne eromheen?
  vrijdag 15 juli 2016 @ 16:58:54 #6
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_163761916
Wat een fantastische eerste aflevering zeg, drie kwartier op het puntje van m'n stoel gezeten _O_

Geweldig dat ze zoveel tijd nemen voor alle ontwikkelingen, blijven die afleveringen zo lang?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_163762004
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 15:22 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Dus het is wel de moeite waard ondanks die hele campagne eromheen?
Ik vond het inderdaad de moeite waard. Het moet natuurlijk blijken of de rest ook van dit niveau is.
pi_163779687
Ik vond de pilot ook erg goed en spannend. Ik heb de nare eigenschap af en toe snel afgeleid te zijn met een iPad op schoot maar was ik vanaf het begin geboeid!
Ik kijk uit naar episode 2 *O*
  zondag 17 juli 2016 @ 10:36:41 #9
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_163802730
Geweldige serie! Gisteravond aflevering 1 bekeken. Het ziet er heel realistisch uit en het verhaal is lekker spannend. Ik zat in elk geval op het puntje van mijn stoel.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  maandag 18 juli 2016 @ 11:13:57 #10
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_163824947
Deel 2 _O_ _O_ _O_ wat een serie is dit!!
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_163847951
Damn tweede aflevering net zo goed! Bijzonder gefilmde serie ook.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 15:25:28 #12
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_163857254
quote:
17s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 04:15 schreef ChickenMan het volgende:
Damn tweede aflevering net zo goed! Bijzonder gefilmde serie ook.
Inderdaad ja, zitten echt mooie shots tussen _O_

Kan echt genieten van goed politiewerk (althans, waarvan ik denk dat het goed is :P ), krijg door Box af en toe flashbacks naar The Wire.

Zelfde bij de autopsie, in bijv. een CSI zou er ongetwijfeld een opmerking komen in de trant van 'Zo, die is flink toegetakeld!'. Hier blijft dat achterwege, gewoon een normale werkdag.

Ben benieuwd of de boze donkere man uit de eerste aflevering het gedaan heeft (niet die verhoord werd, maar die boos naar Naz keek). Hoop het niet eigenlijk, zou te simpel zijn.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_163945967
Net aflevering 1 gezien. Erg spannend! _O_
Morgen deel 2.
pi_163946031
Komen trouwens 8 afleveringen. :Y
pi_163971834
Gisteren aflevering 2 gezien. Ik weet niet hoe ze het doen, maar die sfeer... :o _O_
  zondag 24 juli 2016 @ 12:48:50 #16
263417 Keyos
Like a Boss
pi_163971944
Tot nu toe al serie van het jaar voor mij, wat een sfeerzetting, wat een camerawerk, dit beloofd echt een hoop voor de komende 6 afleveringen. Tot nu toe duidelijk True Detective kwaliteit.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_163996318
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 12:48 schreef Keyos het volgende:
Tot nu toe al serie van het jaar voor mij, wat een sfeerzetting, wat een camerawerk, dit beloofd echt een hoop voor de komende 6 afleveringen. Tot nu toe duidelijk True Detective kwaliteit.
Ik vind het ook een echt goede serie, alleen vond ik als nog True Detective wel 10 keer beter dan dit. The Night Of lijkt me redelijk voorspelbaar, maar dat zullen de komende afleveringen gaan uitwijzen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_163996642
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 12:38 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Ik vind het ook een echt goede serie, alleen vond ik als nog True Detective wel 10 keer beter dan dit. The Night Of lijkt me redelijk voorspelbaar, maar dat zullen de komende afleveringen gaan uitwijzen.
Nóg beter? Die moet ik dan maar eens gaan kijken. Is het een vergelijkbare sfeer, veel donkere beelden?
pi_163997349
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 12:56 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Nóg beter? Die moet ik dan maar eens gaan kijken. Is het een vergelijkbare sfeer, veel donkere beelden?
True Detective nog niet gekeken?!

Ja, een beetje een vergelijkbare sfeer. Depressief en nihilistische storyline. Zijn atm twee seizoenen van. Seizoen 1 is echt 10/10, seizoen 2 vind ik persoonlijk 8/10.

Gewoon beginnen en je zal het wel zien, het is het volledig waard. True Detective vind ik persoonlijk de beste serie ooit.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  maandag 25 juli 2016 @ 14:13:28 #20
263417 Keyos
Like a Boss
pi_163998454
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 12:56 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Nóg beter? Die moet ik dan maar eens gaan kijken. Is het een vergelijkbare sfeer, veel donkere beelden?
Haha ja, True Detective is echt een parel van een (mini)serie. Tweede seizoen moet ik eerlijk gezegd nog verder kijken (vond aflevering 1 beetje tegenvallen), maar dat eerste seizoen, man man man Woody Harrelson en Mathew Mcconaughey waren eindbaas.De seizoenen staan compleet los van elkaar, vandaar het besproken verschil tussen seizoen 1 en seizoen 2.

Lees er niet teveel over trouwens, is het type serie waar je ook maar geen spoiler van wilt lezen. Gewoon kijken. Wel een leuk detail dat ik je wil meegeven: Matthew Mcconaughey is een vrij uitgesproken Christen, maakt zijn rol in de serie des te mooier.

In de tussentijd: beetje kut dat ik nog geen Engelse subs van aflevering 3 kan vinden van The Night Of, ik kijk mijn series het liefst met subs eronder zodat ik geen woord mis.

[ Bericht 2% gewijzigd door Keyos op 25-07-2016 14:22:16 ]
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_164002400
Zojuist ep3 gezien, shiiit this boy is in trouble!
Veni, vidi, vodka.
pi_164002785
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 13:26 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

True Detective nog niet gekeken?!

Ja, een beetje een vergelijkbare sfeer. Depressief en nihilistische storyline. Zijn atm twee seizoenen van. Seizoen 1 is echt 10/10, seizoen 2 vind ik persoonlijk 8/10.

Gewoon beginnen en je zal het wel zien, het is het volledig waard. True Detective vind ik persoonlijk de beste serie ooit.
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 14:13 schreef Keyos het volgende:

[..]

Haha ja, True Detective is echt een parel van een (mini)serie. Tweede seizoen moet ik eerlijk gezegd nog verder kijken (vond aflevering 1 beetje tegenvallen), maar dat eerste seizoen, man man man Woody Harrelson en Mathew Mcconaughey waren eindbaas.De seizoenen staan compleet los van elkaar, vandaar het besproken verschil tussen seizoen 1 en seizoen 2.

Lees er niet teveel over trouwens, is het type serie waar je ook maar geen spoiler van wilt lezen. Gewoon kijken. Wel een leuk detail dat ik je wil meegeven: Matthew Mcconaughey is een vrij uitgesproken Christen, maakt zijn rol in de serie des te mooier.

In de tussentijd: beetje kut dat ik nog geen Engelse subs van aflevering 3 kan vinden van The Night Of, ik kijk mijn series het liefst met subs eronder zodat ik geen woord mis.
Ik zal het eens gaan kijken! Hebben jullie de miniserie The Missing gezien? Ook zo'n heerlijke sfeer en op subtiele wijze spannend. Net als TD een anthologische serie. Seizoen 1 telt 8 afleveringen. Hopelijk komt seizoen 2 snel!

Als je HBO hebt kun je via hun website met subs kijken. Anders is het wachten tot waarschijnlijk vanavond.

EDIT: Subs zijn er

[ Bericht 0% gewijzigd door Flitskikker op 25-07-2016 19:22:23 ]
pi_164006398
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 17:49 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Ben benieuwd wat je van True Detective vind. Ik zal zelf The Missing ff checken.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_164012713
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 20:30 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Ben benieuwd wat je van True Detective vind. Ik zal zelf The Missing ff checken.
Benieuwd wat je daarvan vindt. Na de eerste aflevering van The Missing was ik hooked. :P
pi_164013767
Derde ep _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')