abonnement Unibet Coolblue
pi_163595205
Een algemeen topic voor mensen die Chronisch ziek zijn. Je kunt hier zowel je positieve als negatieve ervaringen kwijt en we proberen elkaar zoveel mogelijk als kan te steunen. Het maakt niet uit welke Chronische ziekte je hebt, iedereen is welkom!

Ben je zelf ziek, ken je iemand die ziek is of ben je chronisch nieuwsgierig met brandende vragen? Aarzel vooral niet om mee te posten!

Er is ook een topic voor chronisch psychische zieken: R&P / Chronisch Psychische Klachten Topic In dit topic kan je spuien over de problemen of issues die jij hebt omtrent je psyche (al dan niet door een chronische ziekte). Zo houden we elk topic gescheiden qua onderwerp en voelt iedereen zich op haar/zijn gemak om te posten.

Om het voor iedereen wat overzichtelijker te houden, zodat je je eventuele vragen gericht kan stellen en om onze soms warrige medicijnhoofdjes wat rust te geven vind je hieronder onze awesome vaste gasten incluis een korte medische samenvatting.

Wil je ook een plekje in het lijstje? Stuur de TS dan even een PM of meldt het in het topic :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_163595304
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 00:35 schreef Books1 het volgende:
Het lijkt serieus of mijn EDS een loopje aan het nemen is op t moment!

Zes jaar heel goed gegaan maar dit jaar tnt is enigszins lastig te noemen. Eerste drie maanden al geopereerd aan het KNO gebied. Mijn oor (niet goed doorontwikkeld ging zelf denken), toen mijn schouder (ook edsgerelateerd) waarvan ik nog niet weet waar ik voor sta en nu de laatste twee dagen gaat mijn hart ineens na zoveel jaar helemaal aan de haal weer.

Ik vind het niet zo zeer eng en ik weet uit eerdere ervaringen ook dat je er niet aan overlijd een die ritmestoornissen, maar het is een naar gevoel en vooral omdat ze dus niet stoppen binnen de geijkte zoveel minuten en het is te vergelijken met drie marathons rennen op een dag in deze mate dus voel me gesloopt. En nu kan ik niet slapen 😡
Jeetje, wat een achtbaan. En heb je nog kunnen slapen?
pi_163595334
Ik heb redelijk geslapen vannacht en ik voel me beter. De rugpijn is bijna weer op het niveau wat ik gewend ben en ik ben blij dat ik vandaag helemaal niks hoef! :)
en dat is maar goed ook, want mijn concentratievermogen is nog steeds foetsie en die rugpijn maakt het alleen maar erger.
pi_163595428
Ik kan niet quoten uit het vorige topic dus dan maar even algemeen. Lang verhaal.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
8)7

Maar dank jullie wel :*
pi_163595594
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 08:35 schreef MarieAlice het volgende:
Ik kan niet quoten uit het vorige topic dus dan maar even algemeen. Lang verhaal.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
8)7

Maar dank jullie wel :*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:*
  vrijdag 8 juli 2016 @ 09:42:26 #6
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163596301
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 00:16 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Zuivel kan heel erg op je darmen werken. Ik heb lactose tolerantie test gehad, maar niks te zien. Toch schijt ik mezelf 3x leeg op melkproducten...
Gevolg: calcium tekort :@
Ik denk toch dat ik een virusje heb want heb 2 keer moeten overgeven vannacht. Ontlasting is gelukkig al wat beter dan gister.

Knuffel voor iedereen <3
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  vrijdag 8 juli 2016 @ 09:45:59 #7
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_163596348
beterschap LPFAN!

En Marie, je moet inderdaad echt even aan jezelf denken. Als je het nu niet doet, doet je lichaam het binnenkort wel en dan ben je veel verder van huis..

Fijn dat je gisteren door de ergste pijn hebt weten heen te slapen Adriane! :)
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  vrijdag 8 juli 2016 @ 10:12:29 #8
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_163596706
Beterschap LPFAN.

Slapend door de pijn is fijn Adriane en scheelt veel frustratie.

Marie u moet echt om uzelf gaan denken en uw ouders even laten voor wat ze zijn om tot uzelf te komen. Wat hierboven geopperd word thuisblijven en alleen bezoekjes doen die u blij maken of naar een ziekenhuis brengen voor verlichting en dat voor minimaal een maand doen u misschien veel goeds. Er is meer in het leven dan enkel aan de verwachtingen te willen voldoen die hoogstwaarschijnlijk (maar dat is wat ik er hier van lees) nooit voldaan kunnen worden.

Ik moet half augustus naar Nieuwegein voor mijn hart overigens. Ben nog een beetje wiebelig maar voel me beter dan gisteren gelukkig.

Kus voor een ieder die hem wil en kan gebruiken :-)
If you can dream it, you can do it...
pi_163596818
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 09:42 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ik denk toch dat ik een virusje heb want heb 2 keer moeten overgeven vannacht. Ontlasting is gelukkig al wat beter dan gister.

Knuffel voor iedereen <3
Beterschap.
pi_163597156
Marie, ben je enigst kind? Zo nee, kunnen de anderen ook niet eens bijspringen, zodat jij aan je rust toekomt.

Ik ben weer boven jan. Buik nog steeds niet helemaal in orde, maar voel me niet meer zo beroerd als gisteren.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  vrijdag 8 juli 2016 @ 10:44:39 #11
3542 Gia
User under construction
pi_163597192
Poeh, zo, dat voelt een stuk beter. Ben mezelf weer. Haha.
  vrijdag 8 juli 2016 @ 11:52:38 #12
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163598386
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 10:44 schreef Gia het volgende:
Poeh, zo, dat voelt een stuk beter. Ben mezelf weer. Haha.
Haha :P

Fijn dat je je beter voelt!

Ik ook, buik rommelt nog wel behoorlijk maar heb net iig boodschappen gedaan en zelfs ff langs de kringloop gegaan en heb honger als een paard, ook een goed teken :P dus zo ff lekker eten.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163598506
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 10:44 schreef Gia het volgende:
Poeh, zo, dat voelt een stuk beter. Ben mezelf weer. Haha.
Mooi! Dat is dubbel fijn. :)
pi_163598516
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 11:52 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Haha :P

Fijn dat je je beter voelt!

Ik ook, buik rommelt nog wel behoorlijk maar heb net iig boodschappen gedaan en zelfs ff langs de kringloop gegaan en heb honger als een paard, ook een goed teken :P dus zo ff lekker eten.
Dat is een goed teken. Eet smakelijk!
  vrijdag 8 juli 2016 @ 12:00:11 #15
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163598548
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 11:58 schreef Adriane het volgende:

[..]

Dat is een goed teken. Eet smakelijk!
Thanks!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163598597
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 10:12 schreef Books1 het volgende:
Beterschap LPFAN.

Slapend door de pijn is fijn Adriane en scheelt veel frustratie.

Marie u moet echt om uzelf gaan denken en uw ouders even laten voor wat ze zijn om tot uzelf te komen. Wat hierboven geopperd word thuisblijven en alleen bezoekjes doen die u blij maken of naar een ziekenhuis brengen voor verlichting en dat voor minimaal een maand doen u misschien veel goeds. Er is meer in het leven dan enkel aan de verwachtingen te willen voldoen die hoogstwaarschijnlijk (maar dat is wat ik er hier van lees) nooit voldaan kunnen worden.

Ik moet half augustus naar Nieuwegein voor mijn hart overigens. Ben nog een beetje wiebelig maar voel me beter dan gisteren gelukkig.

Kus voor een ieder die hem wil en kan gebruiken :-)
Fijn dat ook jij je beter voelt!
pi_163599331
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 08:35 schreef MarieAlice het volgende:
Ik kan niet quoten uit het vorige topic dus dan maar even algemeen. Lang verhaal.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
8)7

Maar dank jullie wel :*
Het lijkt mij idd dat je wel erg veel op je schouders probeert te nemen. Succes in elk geval.
pi_163600465
Goed om te lezen dat het beter gaat met eenieder, knuffels terug O+.

Gelukkig gaat het hier ook best goed, komen mooie dagen aan, ga ik van genieten! (ook al bekoop ik het de dag erna :@)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-07-2016 13:48:45 ]
pi_163600859
Fijn dat jullie je beter voelen en dat je jezelf weer bent Gia haha ;)

Ik heb net dat vrijwilligerswerk afgezegd. Had zelf al een paar keer gebeld maar ze nam niet op. Belde ze net zelf dat ze nog lag te slapen. Het lukte om het goed uit te leggen en ze pakte het gelukkig goed op. Wil wel de helft van de reiskosten terug (zouden 50/50 betalen en nu had ze alles betaald) Maar goed das niet echt een probleem. Wel opgelucht nu :)
En maar weer verder zoeken naar wat anders dan.
  vrijdag 8 juli 2016 @ 14:46:33 #20
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_163602022
Met mij gaat het redelijk. Ik heb bloedingen terwijl ik de Pil neem.

Duitsland was tof en foto's volgen nog.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  † In Memoriam † vrijdag 8 juli 2016 @ 15:26:42 #21
137949 Disana
pi_163602926
Goed nieuws voor mij: ik hoef de komende jaren niet geopereerd te worden aan mijn bijschildklier. Mijn nieuwe nefroloog, die heel aandachtig en sympathiek is, wist te melden dat de bijschildklier dankzij de medicijnen minder hard werkt. Hij verwacht dat dit nog beter wordt als ik extra kalk slik. Er vinden wat wijzigingen in mijn medicijnen plaats en dan is alles oké. Hij vond niet dat hij mij bloot kon stellen aan een operatie. En nog mooier, ik ben door het oog van de naald gekropen: de opname had wekenlang moeten duren. Phew.
  vrijdag 8 juli 2016 @ 15:34:04 #22
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163603067
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 14:05 schreef Sylvana het volgende:
Fijn dat jullie je beter voelen en dat je jezelf weer bent Gia haha ;)

Ik heb net dat vrijwilligerswerk afgezegd. Had zelf al een paar keer gebeld maar ze nam niet op. Belde ze net zelf dat ze nog lag te slapen. Het lukte om het goed uit te leggen en ze pakte het gelukkig goed op. Wil wel de helft van de reiskosten terug (zouden 50/50 betalen en nu had ze alles betaald) Maar goed das niet echt een probleem. Wel opgelucht nu :)
En maar weer verder zoeken naar wat anders dan.
Gelukkig!

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 15:26 schreef Disana het volgende:
Goed nieuws voor mij: ik hoef de komende jaren niet geopereerd te worden aan mijn bijschildklier. Mijn nieuwe nefroloog, die heel aandachtig en sympathiek is, wist te melden dat de bijschildklier dankzij de medicijnen minder hard werkt. Hij verwacht dat dit nog beter wordt als ik extra kalk slik. Er vinden wat wijzigingen in mijn medicijnen plaats en dan is alles oké. Hij vond niet dat hij mij bloot kon stellen aan een operatie. En nog mooier, ik ben door het oog van de naald gekropen: de opname had wekenlang moeten duren. Phew.
Oh wat fijn!!!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † vrijdag 8 juli 2016 @ 15:37:02 #23
137949 Disana
pi_163603135
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 15:34 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Oh wat fijn!!!
Ja echt, ik ben zo opgelucht. Ik heb mijn bezoek en mezelf getrakteerd op broodjes en een stel lekkere kaasjes.
pi_163603214
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 13:48 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Goed om te lezen dat het beter gaat met eenieder, knuffels terug O+.

Gelukkig gaat het hier ook best goed, komen mooie dagen aan, ga ik van genieten! (ook al bekoop ik het de dag erna :@)
Mooi, dat het bij jou ook goed gaat! En ja, de dag erna is ingecalculeerd vervelend.
Maar geen leuke dingen doen is gewoon geen optie. Geniet ze!
pi_163603267
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 15:26 schreef Disana het volgende:
Goed nieuws voor mij: ik hoef de komende jaren niet geopereerd te worden aan mijn bijschildklier. Mijn nieuwe nefroloog, die heel aandachtig en sympathiek is, wist te melden dat de bijschildklier dankzij de medicijnen minder hard werkt. Hij verwacht dat dit nog beter wordt als ik extra kalk slik. Er vinden wat wijzigingen in mijn medicijnen plaats en dan is alles oké. Hij vond niet dat hij mij bloot kon stellen aan een operatie. En nog mooier, ik ben door het oog van de naald gekropen: de opname had wekenlang moeten duren. Phew.
Dat is heel ander nieuws. Wat fijn! Er zal nu wel een hele last van je schouder vallen. :)
  † In Memoriam † vrijdag 8 juli 2016 @ 15:43:59 #26
137949 Disana
pi_163603280
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 15:43 schreef Adriane het volgende:

[..]

Dat is heel ander nieuws. Wat fijn! Er zal nu wel een hele last van je schouder vallen. :)
Nou en of!
pi_163603309
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 14:05 schreef Sylvana het volgende:
Fijn dat jullie je beter voelen en dat je jezelf weer bent Gia haha ;)

Ik heb net dat vrijwilligerswerk afgezegd. Had zelf al een paar keer gebeld maar ze nam niet op. Belde ze net zelf dat ze nog lag te slapen. Het lukte om het goed uit te leggen en ze pakte het gelukkig goed op. Wil wel de helft van de reiskosten terug (zouden 50/50 betalen en nu had ze alles betaald) Maar goed das niet echt een probleem. Wel opgelucht nu :)
En maar weer verder zoeken naar wat anders dan.
Goed gedaan!
  † In Memoriam † vrijdag 8 juli 2016 @ 15:47:44 #28
137949 Disana
pi_163603356
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 14:05 schreef Sylvana het volgende:
Fijn dat jullie je beter voelen en dat je jezelf weer bent Gia haha ;)

Ik heb net dat vrijwilligerswerk afgezegd. Had zelf al een paar keer gebeld maar ze nam niet op. Belde ze net zelf dat ze nog lag te slapen. Het lukte om het goed uit te leggen en ze pakte het gelukkig goed op. Wil wel de helft van de reiskosten terug (zouden 50/50 betalen en nu had ze alles betaald) Maar goed das niet echt een probleem. Wel opgelucht nu :)
En maar weer verder zoeken naar wat anders dan.
Mooi dat je het voor jezelf zo afgesloten hebt; het was gewoon te veel voor je. Ik hoop dat je weer snel iets anders vindt dat beter bij je past.
  Moderator vrijdag 8 juli 2016 @ 15:54:01 #29
249559 crew  Lavenderr
pi_163603473
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 15:26 schreef Disana het volgende:
Goed nieuws voor mij: ik hoef de komende jaren niet geopereerd te worden aan mijn bijschildklier. Mijn nieuwe nefroloog, die heel aandachtig en sympathiek is, wist te melden dat de bijschildklier dankzij de medicijnen minder hard werkt. Hij verwacht dat dit nog beter wordt als ik extra kalk slik. Er vinden wat wijzigingen in mijn medicijnen plaats en dan is alles oké. Hij vond niet dat hij mij bloot kon stellen aan een operatie. En nog mooier, ik ben door het oog van de naald gekropen: de opname had wekenlang moeten duren. Phew.
Wat een goed nieuws Disana. Heel fijn voor je dat je dat niet hoeft te doorstaan.
  † In Memoriam † vrijdag 8 juli 2016 @ 15:54:33 #30
137949 Disana
pi_163603488
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 15:54 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wat een goed nieuws Disana. Heel fijn voor je dat je dat niet hoeft te doorstaan.
Dank je. Ik moet er niet aan denken, een opname van vele weken.
  vrijdag 8 juli 2016 @ 15:57:09 #31
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_163603530
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 15:26 schreef Disana het volgende:
Goed nieuws voor mij: ik hoef de komende jaren niet geopereerd te worden aan mijn bijschildklier. Mijn nieuwe nefroloog, die heel aandachtig en sympathiek is, wist te melden dat de bijschildklier dankzij de medicijnen minder hard werkt. Hij verwacht dat dit nog beter wordt als ik extra kalk slik. Er vinden wat wijzigingen in mijn medicijnen plaats en dan is alles oké. Hij vond niet dat hij mij bloot kon stellen aan een operatie. En nog mooier, ik ben door het oog van de naald gekropen: de opname had wekenlang moeten duren. Phew.
Goed nieuws :*

Knuffies voor iedereen :*
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  † In Memoriam † vrijdag 8 juli 2016 @ 15:57:50 #32
137949 Disana
pi_163603543
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 15:57 schreef sararaats het volgende:

[..]

Goed nieuws :*

Knuffies voor iedereen :*
Dank je sara.
  vrijdag 8 juli 2016 @ 16:18:06 #33
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163604019
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 15:37 schreef Disana het volgende:

[..]

Ja echt, ik ben zo opgelucht. Ik heb mijn bezoek en mezelf getrakteerd op broodjes en een stel lekkere kaasjes.
Groot gelijk!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163604887
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 08:22 schreef Adriane het volgende:
Ik heb redelijk geslapen vannacht en ik voel me beter. De rugpijn is bijna weer op het niveau wat ik gewend ben en ik ben blij dat ik vandaag helemaal niks hoef! :)
en dat is maar goed ook, want mijn concentratievermogen is nog steeds foetsie en die rugpijn maakt het alleen maar erger.
Fijn dat je goed hebt geslapen, of in ieder geval beter. Hoe gaat het nu met je? Heb je je rust kunnen pakken? :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 09:42 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ik denk toch dat ik een virusje heb want heb 2 keer moeten overgeven vannacht. Ontlasting is gelukkig al wat beter dan gister.

Knuffel voor iedereen <3
He bah, ''hopelijk'' is het een virusje, lacto-into lijkt me niet fijn.. Dan blijft er maar weinig over wat je mag eten/drinken :o

quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 13:48 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Goed om te lezen dat het beter gaat met eenieder, knuffels terug O+.

Gelukkig gaat het hier ook best goed, komen mooie dagen aan, ga ik van genieten! (ook al bekoop ik het de dag erna :@)
Veel plezier dit weekend! En ik hoop dat je daarna je rust kan pakken en de schade beperkt blijft..

quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 14:05 schreef Sylvana het volgende:
Fijn dat jullie je beter voelen en dat je jezelf weer bent Gia haha ;)

Ik heb net dat vrijwilligerswerk afgezegd. Had zelf al een paar keer gebeld maar ze nam niet op. Belde ze net zelf dat ze nog lag te slapen. Het lukte om het goed uit te leggen en ze pakte het gelukkig goed op. Wil wel de helft van de reiskosten terug (zouden 50/50 betalen en nu had ze alles betaald) Maar goed das niet echt een probleem. Wel opgelucht nu :)
En maar weer verder zoeken naar wat anders dan.
Mooi zo, weer een last van je schouders af! Wie weet komt er binnenkort wat op je pad wat minder emotioneel beladen is, ik vind het sowieso te prijzen dat je vrijwilligerswerk wilt doen, ondanks je eigen problemen! :*

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 15:26 schreef Disana het volgende:
Goed nieuws voor mij: ik hoef de komende jaren niet geopereerd te worden aan mijn bijschildklier. Mijn nieuwe nefroloog, die heel aandachtig en sympathiek is, wist te melden dat de bijschildklier dankzij de medicijnen minder hard werkt. Hij verwacht dat dit nog beter wordt als ik extra kalk slik. Er vinden wat wijzigingen in mijn medicijnen plaats en dan is alles oké. Hij vond niet dat hij mij bloot kon stellen aan een operatie. En nog mooier, ik ben door het oog van de naald gekropen: de opname had wekenlang moeten duren. Phew.
Wauw, wat een super nieuws! Kun je met een goed gevoel het weekend in ^O^
pi_163604929
Ik.. heb... WEEKEND! _O_

Lange werkdag gehad, van 9 tot 3. Wel enorm productief geweest, m'n leidinggevende was weer te spreken over m'n werk :D

Lig nu met een warmtepleister op m'n rug op de bank, want ik heb mezelf weer overschat qua kunnen :')

Vanavond lekker Game of Thrones kijken met een Bacardi en een zak chips, wel verdiend dacht ik zo :Y
  vrijdag 8 juli 2016 @ 17:00:25 #36
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163604953
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 16:59 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik.. heb... WEEKEND! _O_

Lange werkdag gehad, van 9 tot 3. Wel enorm productief geweest, m'n leidinggevende was weer te spreken over m'n werk :D

Lig nu met een warmtepleister op m'n rug op de bank, want ik heb mezelf weer overschat qua kunnen :')

Vanavond lekker Game of Thrones kijken met een Bacardi en een zak chips, wel verdiend dacht ik zo :Y
Groot gelijk!
Veel plezier vanavond ;)
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163604970
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 17:00 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Groot gelijk!
Veel plezier vanavond ;)
Dankjewel, dat gaat vast lukken ^O^
  vrijdag 8 juli 2016 @ 17:01:59 #38
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_163604988
@LPFAN
Al 3 dagen pilvrij en enkel implanon, nog geen bloedverlies *O*

@JAROON
Ik merk psychisch niks van de pil.
Ik merk psychisch heel veel van de kut migraine en schildklier :@
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  vrijdag 8 juli 2016 @ 17:03:35 #39
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_163605038
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 16:59 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik.. heb... WEEKEND! _O_

Lange werkdag gehad, van 9 tot 3. Wel enorm productief geweest, m'n leidinggevende was weer te spreken over m'n werk :D

Lig nu met een warmtepleister op m'n rug op de bank, want ik heb mezelf weer overschat qua kunnen :')

Vanavond lekker Game of Thrones kijken met een Bacardi en een zak chips, wel verdiend dacht ik zo :Y
Geniet van je weekend zover dat lukt!
Ik heb ook weekend, ben om half 3 in de trein naar m'n schoonouders gestapt. Mijn vriend was daar al een paar dagen. :@
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  vrijdag 8 juli 2016 @ 17:03:58 #40
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163605046
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 17:01 schreef PrisTheShiz het volgende:
@LPFAN
Al 3 dagen pilvrij en enkel implanon, nog geen bloedverlies *O*

@JAROON
Ik merk psychisch niks van de pil.
Ik merk psychisch heel veel van de kut migraine en schildklier :@
^O^

Ik ga over 2 weken ff bellen naar de huisarts, dan zijn ze weer terug met vakantie. Ben benieuwd!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  vrijdag 8 juli 2016 @ 17:04:28 #41
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163605054
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 17:01 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Dankjewel, dat gaat vast lukken ^O^
^O^
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † vrijdag 8 juli 2016 @ 17:08:42 #42
137949 Disana
pi_163605142
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 16:59 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik.. heb... WEEKEND! _O_

Lange werkdag gehad, van 9 tot 3. Wel enorm productief geweest, m'n leidinggevende was weer te spreken over m'n werk :D

Lig nu met een warmtepleister op m'n rug op de bank, want ik heb mezelf weer overschat qua kunnen :')

Vanavond lekker Game of Thrones kijken met een Bacardi en een zak chips, wel verdiend dacht ik zo :Y
Ik vind het zo goed dat je hebt doorgezet ondanks dat je het even niet meer zag zitten. Nu heb je daar profijt van en kun je genieten van een Bacardi met chips.
pi_163605362
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 17:08 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik vind het zo goed dat je hebt doorgezet ondanks dat je het even niet meer zag zitten. Nu heb je daar profijt van en kun je genieten van een Bacardi met chips.
Inderdaad, ik had jullie steun echt even nodig :Y

Voel me er nu prettig bij. Ik bén weer iemand, mensen waarderen mijn werk/kwaliteiten, ik voel me nuttig en gewenst.
  vrijdag 8 juli 2016 @ 17:17:50 #44
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163605384
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 17:16 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Inderdaad, ik had jullie steun echt even nodig :Y

Voel me er nu prettig bij. Ik bén weer iemand, mensen waarderen mijn werk/kwaliteiten, ik voel me nuttig en gewenst.
*O* Fijn dat je je zo voelt!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163605570
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 16:57 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Fijn dat je goed hebt geslapen, of in ieder geval beter. Hoe gaat het nu met je? Heb je je rust kunnen pakken? :)

Ja, ik voel me beter. Ik heb veel gerust vandaag en ben klaar voor het weekend :) niet dat ik iets spannends ga doen.
pi_163605575
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 17:27 schreef Adriane het volgende:

[..]

Ja, ik voel me beter. Ik heb veel gerust vandaag en ben klaar voor het weekend :) niet dat ik iets spannends ga doen.
Mooi zo, en een weekend gewoon niks doen kan ook erg lekker zijn :Y
pi_163605588
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 17:16 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Inderdaad, ik had jullie steun echt even nodig :Y

Voel me er nu prettig bij. Ik bén weer iemand, mensen waarderen mijn werk/kwaliteiten, ik voel me nuttig en gewenst.
Wat klink je goed! :)
Lekker hangen vanavond ^O^
pi_163605639
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 17:28 schreef Adriane het volgende:

[..]

Wat klink je goed! :)
Lekker hangen vanavond ^O^
Moe maar voldaan O+

Ja ik ga lekker plat. Drink nooit alcohol, maar had twee blikjes gekregen van m'n vriendin (voor het logeren vorige week ;) ) Dus vanavond een heus feestje _O-
  vrijdag 8 juli 2016 @ 17:35:01 #49
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163605694
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 17:31 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Moe maar voldaan O+

Ja ik ga lekker plat. Drink nooit alcohol, maar had twee blikjes gekregen van m'n vriendin (voor het logeren vorige week ;) ) Dus vanavond een heus feestje _O-
Moet kunnen *O*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † vrijdag 8 juli 2016 @ 17:35:37 #50
137949 Disana
pi_163605705
Ik drink geen alcohol, maar soms zou een glaasje wijn wel een goed idee zijn. Ik ben redelijk hyper.
  vrijdag 8 juli 2016 @ 17:46:05 #51
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163605874
Ik drink ook niet. Is ook niet heel verstandig _O- Met oud en nieuw dronk ik wel en moest de volgende dag dialyseren, kon het gelijk merken :P
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  vrijdag 8 juli 2016 @ 18:09:28 #52
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_163606207
@Disana: wat een supergoed nieuws! Het is je zó gegund!
@poes: goed bezig! Blij dat we je het juiste zetje hebben kunnen geven, Daar is t topic ook voor.
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_163606296
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 17:35 schreef Disana het volgende:
Ik drink geen alcohol, maar soms zou een glaasje wijn wel een goed idee zijn. Ik ben redelijk hyper.
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 17:46 schreef LPFAN het volgende:
Ik drink ook niet. Is ook niet heel verstandig _O- Met oud en nieuw dronk ik wel en moest de volgende dag dialyseren, kon het gelijk merken :P
Ik lig na twee glaasjes ook al plat hoor, kan er absoluut niet tegen :') Maar zo eens moet kunnen, wie weet slaap ik dan wat beter ;)
En peuter is er niet, dus ik mag los met chips, drank en uitslaaps *O*

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 18:09 schreef superkimmi het volgende:
@Disana: wat een supergoed nieuws! Het is je zó gegund!
@poes: goed bezig! Blij dat we je het juiste zetje hebben kunnen geven, Daar is t topic ook voor.
Ja jullie zijn geweldig :*
  † In Memoriam † vrijdag 8 juli 2016 @ 18:16:26 #54
137949 Disana
pi_163606367
Mijn probleem is dat ik geen alcohol lust, terwijl ik wel geloof dat af en toe een glaasje helemaal niet verkeerd is. Zoals nu, nu ik zo hyper ben van het goede nieuws.
  vrijdag 8 juli 2016 @ 18:16:40 #55
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163606370
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 18:13 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

[..]

Ik lig na twee glaasjes ook al plat hoor, kan er absoluut niet tegen :') Maar zo eens moet kunnen, wie weet slaap ik dan wat beter ;)
En peuter is er niet, dus ik mag los met chips, drank en uitslaaps *O*

[..]

Ja jullie zijn geweldig :*
Hehehe zal vast mee gaan helpen ja :P
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163606386
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 18:16 schreef Disana het volgende:
Mijn probleem is dat ik geen alcohol lust, terwijl ik wel geloof dat af en toe een glaasje helemaal niet verkeerd is. Zoals nu, nu ik zo hyper ben van het goede nieuws.
Ik ook niet, alleen van die zoete mixdrankjes :')
Rode wijn schijnt gezond te zijn, een glas per dag. Maar dat lust ik dus niet :P
  † In Memoriam † vrijdag 8 juli 2016 @ 18:18:50 #57
137949 Disana
pi_163606398
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 18:17 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ik ook niet, alleen van die zoete mixdrankjes :')
Rode wijn schijnt gezond te zijn, een glas per dag. Maar dat lust ik dus niet :P
Ik vind dat echt jammer, want het ziet er ook zo gezellig uit, een glas rode wijn bij het eten.
pi_163606426
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 18:18 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik vind dat echt jammer, want het ziet er ook zo gezellig uit, een glas rode wijn bij het eten.
Wijn moet je leren drinken toch? Of gaat dat alleen op voor bier? :P
Anders toch even proberen!
  † In Memoriam † vrijdag 8 juli 2016 @ 18:21:07 #59
137949 Disana
pi_163606430
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 18:20 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Wijn moet je leren drinken toch? Of gaat dat alleen op voor bier? :P
Anders toch even proberen!
Nah, ik heb het vaak genoeg geprobeerd, maar ik blijf het vies vinden.
pi_163606848
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 18:13 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]


[..]

Ik lig na twee glaasjes ook al plat hoor, kan er absoluut niet tegen :') Maar zo eens moet kunnen, wie weet slaap ik dan wat beter ;)
Ik kan 10 Wieckse Rosé op :@, maar dan ben ik alleen flink aangeschoten, niet dronken. Ik herinner me alles van die avond. Ik word wel leuk, zit dan op de praatstoel (en dat is uitzonderlijk voor mij :D), heb dus gelukkig geen kwade dronk.

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 18:16 schreef Disana het volgende:
Mijn probleem is dat ik geen alcohol lust, terwijl ik wel geloof dat af en toe een glaasje helemaal niet verkeerd is. Zoals nu, nu ik zo hyper ben van het goede nieuws.
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 18:20 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Wijn moet je leren drinken toch? Of gaat dat alleen op voor bier? :P
Anders toch even proberen!
Ik lust ook echt geen wijn. Geen rode, geen witte, geen rosé. Blauwe wijn misschien wel, maar die heb ik nog niet geproefd. :+ En bij mij geldt niet: wijn moet je leren drinken. Heb het geprobeerd, maar nee...
  vrijdag 8 juli 2016 @ 19:02:51 #61
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163607232
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 18:20 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Wijn moet je leren drinken toch? Of gaat dat alleen op voor bier? :P
Anders toch even proberen!
Ik vind het allebei enorm vies :P
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163607636
Dankjulliewel allemaal :*
Disana, wat een superfijn nieuws zeg! *O*

Ik drink ook geen alcohol (meer). Heb wel mixdrankjes gedronken, maar kon toch al vaak niet drinken vanwege medicatie. En sinds ik diabetes heb drink ik helemaal niet meer. Omdat ik gewoon teveel angst heb om dan 's nachts een hypo te krijgen en niet meer wakker te worden :@

Ik ken een paar mensen die dat is overkomen en dat boezemt me gewoon zoveel angst in. Terwijl ik echt wel rationeel weet dat als je gewoon een paar glazen drinkt, er goed bij eet en je pomp lager zet bijv het niet mis hoeft te gaan. Maar ik durf het gewoon niet en ik mis het drinken ook niet ofzo. Dus dan maar gewoon altijd aan de cola-light ;) Soms word ik wel eens zat van het gezeur waarom ik niet drink (vooral bij de voetbal doen ze dat) Maarja ik laat me niet overhalen.
  † In Memoriam † vrijdag 8 juli 2016 @ 19:42:29 #63
137949 Disana
pi_163607957
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 19:26 schreef Sylvana het volgende:
Dankjulliewel allemaal :*
Disana, wat een superfijn nieuws zeg! *O*

Ik drink ook geen alcohol (meer). Heb wel mixdrankjes gedronken, maar kon toch al vaak niet drinken vanwege medicatie. En sinds ik diabetes heb drink ik helemaal niet meer. Omdat ik gewoon teveel angst heb om dan 's nachts een hypo te krijgen en niet meer wakker te worden :@

Ik ken een paar mensen die dat is overkomen en dat boezemt me gewoon zoveel angst in. Terwijl ik echt wel rationeel weet dat als je gewoon een paar glazen drinkt, er goed bij eet en je pomp lager zet bijv het niet mis hoeft te gaan. Maar ik durf het gewoon niet en ik mis het drinken ook niet ofzo. Dus dan maar gewoon altijd aan de cola-light ;) Soms word ik wel eens zat van het gezeur waarom ik niet drink (vooral bij de voetbal doen ze dat) Maarja ik laat me niet overhalen.
Als je zulke verhalen kent, dan is het niet zo raar dat je huiverig voor drank bent. Dat is best jammer, want af en toe een glas is gewoon gezellig. En ja, mensen kunnen het vervelend vinden als je niet meedrinkt. Maar dat is geen argument om dan maar te gaan drinken.
  vrijdag 8 juli 2016 @ 19:43:11 #64
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_163607981
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 19:26 schreef Sylvana het volgende:
Dankjulliewel allemaal :*
Disana, wat een superfijn nieuws zeg! *O*

Ik drink ook geen alcohol (meer). Heb wel mixdrankjes gedronken, maar kon toch al vaak niet drinken vanwege medicatie. En sinds ik diabetes heb drink ik helemaal niet meer. Omdat ik gewoon teveel angst heb om dan 's nachts een hypo te krijgen en niet meer wakker te worden :@

Ik ken een paar mensen die dat is overkomen en dat boezemt me gewoon zoveel angst in. Terwijl ik echt wel rationeel weet dat als je gewoon een paar glazen drinkt, er goed bij eet en je pomp lager zet bijv het niet mis hoeft te gaan. Maar ik durf het gewoon niet en ik mis het drinken ook niet ofzo. Dus dan maar gewoon altijd aan de cola-light ;) Soms word ik wel eens zat van het gezeur waarom ik niet drink (vooral bij de voetbal doen ze dat) Maarja ik laat me niet overhalen.
Ook zoiets raars: waarom zou je in godsnaam moeten verantwoorden dat je niet drinkt. Alsof het iets heel ongezonds of raars is :P
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_163608287
Disana Ja precies.
En Superkimmi, tja ze vinden het ongezellig als iemand niet drinkt, maar met drank op ben ik echt niet veel gezelliger hoor, zoveel verschil maakt dat niet :')
En idd ik ga toch ook niet steeds vragen waarom zij wél drinken?
pi_163612595
Drank is overrated :{w
Wil je mij gezellig zien doen? Geef me dan maar een goede bak koffie c_/

Weltrusten iedereen! :*
  zaterdag 9 juli 2016 @ 00:29:05 #67
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_163614740
Je hebt toch geen alcohol nodig om plezier te maken?

Ik heb een drukke week in het vooruitzicht maar eerst weekend hé!

Als ik geeuw springen mijn oren bijna uit elkaar.

Knuffies voor iedereen!
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  zaterdag 9 juli 2016 @ 09:19:56 #68
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163617227
Mijn waardes zijn goed *O* Alleen mijn ijzerwaardes zijn veel te laag.

[ Bericht 4% gewijzigd door LPFAN op 09-07-2016 09:25:53 ]
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † zaterdag 9 juli 2016 @ 11:07:08 #69
137949 Disana
pi_163618115
Geweldig. Ik had nog twee vragen over medicijnen naar mijn medisch maatschappelijk werkster gemaild gisteren. Belt zojuist mijn nefroloog om er antwoord op te geven. Op zaterdag. Ik geloof dat ik een hele goede dokter heb getroffen.
  zaterdag 9 juli 2016 @ 11:08:23 #70
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163618132
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 11:07 schreef Disana het volgende:
Geweldig. Ik had nog twee vragen over medicijnen naar mijn medisch maatschappelijk werkster gemaild gisteren. Belt zojuist mijn nefroloog om er antwoord op te geven. Op zaterdag. Ik geloof dat ik een hele goede dokter heb getroffen.
Wat fijn! Denk het ook wel ja *O*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † zaterdag 9 juli 2016 @ 11:09:08 #71
137949 Disana
pi_163618144
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 11:08 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Wat fijn! Denk het ook wel ja *O*
Goed hè.

Die ijzerwaardes, moet je daar nu iets voor gaan slikken?
  zaterdag 9 juli 2016 @ 11:16:21 #72
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_163618252
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 11:07 schreef Disana het volgende:
Geweldig. Ik had nog twee vragen over medicijnen naar mijn medisch maatschappelijk werkster gemaild gisteren. Belt zojuist mijn nefroloog om er antwoord op te geven. Op zaterdag. Ik geloof dat ik een hele goede dokter heb getroffen.
kijk, daar heb je wat aan! Mocht ook wel een keertje he
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  † In Memoriam † zaterdag 9 juli 2016 @ 11:17:00 #73
137949 Disana
pi_163618266
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 11:16 schreef superkimmi het volgende:

[..]

kijk, daar heb je wat aan! Mocht ook wel een keertje he
Ja daar heb je wel gelijk in, na al die tijd dat ze me aan het lijntje hielden over die operatie.
  zaterdag 9 juli 2016 @ 11:18:14 #74
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163618290
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 11:09 schreef Disana het volgende:

[..]

Goed hè.

Die ijzerwaardes, moet je daar nu iets voor gaan slikken?
Waarschijnlijk wel ja. Hoor ik donderdag.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zaterdag 9 juli 2016 @ 11:27:18 #75
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_163618450
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 09:19 schreef LPFAN het volgende:
Mijn waardes zijn goed *O* Alleen mijn ijzerwaardes zijn veel te laag.
*O*

ik hou jullie op de hoogte ivm slaaponderzoek.

vannacht heel goed geslapen.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_163618474
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 11:18 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wel ja. Hoor ik donderdag.
EPO :D kan je ook nog even in Frankrijk meedoen
  zaterdag 9 juli 2016 @ 11:34:36 #77
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163618557
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 11:29 schreef computergirl het volgende:

[..]

EPO :D kan je ook nog even in Frankrijk meedoen
Krijg ik al standaard 10.000 eenheden van in de week :P

[ Bericht 0% gewijzigd door LPFAN op 09-07-2016 11:40:39 ]
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163619064
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 11:34 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Krijg ik al standaard 10.000 eenheden van in de week :P
oh -O- dat spul schijnt als doping ook al niet zo goed te werken
pi_163619111
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 09:19 schreef LPFAN het volgende:
Mijn waardes zijn goed *O* Alleen mijn ijzerwaardes zijn veel te laag.
Wat zijn je waardes dan? Je hebt ijzerpillen.
  zaterdag 9 juli 2016 @ 12:43:52 #80
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163619726
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 12:09 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Wat zijn je waardes dan? Je hebt ijzerpillen.
Nee die heb ik niet omdat mijn ijzer te hoog was, alleen ik heb zoveel bloedverlies gehad afgelopen maand dat het nu te laag is. Met mijn waardes bedoel ik de resultaten van mijn bloed, die maandelijks geprikt wordt, om te kijken of dialyse werkt.

quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 12:06 schreef computergirl het volgende:

[..]

oh -O- dat spul schijnt als doping ook al niet zo goed te werken
Het doet gelukkig wel wat bij mij, maar het kan beter ;p
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163619770
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 12:43 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Nee die heb ik niet omdat mijn ijzer te hoog was, alleen ik heb zoveel bloedverlies gehad afgelopen maand dat het nu te laag is. Met mijn waardes bedoel ik de resultaten van mijn bloed, die maandelijks geprikt wordt, om te kijken of dialyse werkt.

[..]

Het doet gelukkig wel wat bij mij, maar het kan beter ;p
Ik weet dat ik soms irritant ben door het doorvragen. Ik heb zelf teveel ijzer. Verlies je bij dialyse bloed?
  zaterdag 9 juli 2016 @ 12:49:56 #82
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_163619824
Vandaag weer eens iemand gehad die het allemaal beter wist dan ik. Het feit dat ik dieren had zorgde er vast voor dat ik zoveel last van mn longen heb -O- Ik ben uitgebreid getest op allerlei allergieën en zo en ik kan 100% tegen dieren. Het is alsof mensen heel graag willen dat er een verwijtbare oorzaak is, want dan is het zo makkelijk allemaal de schuld van de chronisch zieke zelf ofzo.

Toen ik nog 30 kg te zwaar woog lag het daaraan (dan hadden mn longen niet genoeg ruimte oid), nu ben ik die bijna allemaal kwijt, dus nu zijn het de beesten. Nou die gaan er dus echt niet uit! mafkezen. -O-
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  zaterdag 9 juli 2016 @ 12:51:02 #83
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163619840
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 12:46 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik weet dat ik soms irritant ben door het doorvragen. Ik heb zelf teveel ijzer. Verlies je bij dialyse bloed?
Ja. ongeveer 200 cc per dialyse standaard. Dus 600 cc per week.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zaterdag 9 juli 2016 @ 12:51:25 #84
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163619845
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 12:49 schreef superkimmi het volgende:
Vandaag weer eens iemand gehad die het allemaal beter wist dan ik. Het feit dat ik dieren had zorgde er vast voor dat ik zoveel last van mn longen heb -O- Ik ben uitgebreid getest op allerlei allergieën en zo en ik kan 100% tegen dieren. Het is alsof mensen heel graag willen dat er een verwijtbare oorzaak is, want dan is het zo makkelijk allemaal de schuld van de chronisch zieke zelf ofzo.

Toen ik nog 30 kg te zwaar woog lag het daaraan (dan hadden mn longen niet genoeg ruimte oid), nu ben ik die bijna allemaal kwijt, dus nu zijn het de beesten. Nou die gaan er dus echt niet uit! mafkezen. -O-
Pfff vervelend zulke mensen!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163619859
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 12:51 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ja.
Dat ik irritant kan zijn of dat je bloed verliest?
  zaterdag 9 juli 2016 @ 12:55:15 #86
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163619900
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 12:52 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat ik irritant kan zijn of dat je bloed verliest?
Zie mijn edit.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163619931
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 12:51 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ja. ongeveer 200 cc per dialyse standaard. Dus 600 cc per week.
Dat is wel veel. Geen wonder dat je dan tekorten hebt. Ik doe het te weinig. Maar 'geef' 500cc per keer.
  zaterdag 9 juli 2016 @ 12:58:42 #88
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163619960
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 12:57 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat is wel veel. Geen wonder dat je dan tekorten hebt. Ik doe het te weinig. Maar 'geef' 500cc per keer.
Ja, dialysepatiënten hebben ook altijd bloedarmoede.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163619981
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 12:58 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ja, dialysepatiënten hebben ook altijd bloedarmoede.
Ik leer steeds meer.
pi_163620051
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 15:26 schreef Disana het volgende:
Goed nieuws voor mij: ik hoef de komende jaren niet geopereerd te worden aan mijn bijschildklier. Mijn nieuwe nefroloog, die heel aandachtig en sympathiek is, wist te melden dat de bijschildklier dankzij de medicijnen minder hard werkt. Hij verwacht dat dit nog beter wordt als ik extra kalk slik. Er vinden wat wijzigingen in mijn medicijnen plaats en dan is alles oké. Hij vond niet dat hij mij bloot kon stellen aan een operatie. En nog mooier, ik ben door het oog van de naald gekropen: de opname had wekenlang moeten duren. Phew.
^O^ ^O^ ^O^
  zaterdag 9 juli 2016 @ 13:15:25 #91
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_163620239
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 12:49 schreef superkimmi het volgende:
Vandaag weer eens iemand gehad die het allemaal beter wist dan ik. Het feit dat ik dieren had zorgde er vast voor dat ik zoveel last van mn longen heb -O- Ik ben uitgebreid getest op allerlei allergieën en zo en ik kan 100% tegen dieren. Het is alsof mensen heel graag willen dat er een verwijtbare oorzaak is, want dan is het zo makkelijk allemaal de schuld van de chronisch zieke zelf ofzo.

Toen ik nog 30 kg te zwaar woog lag het daaraan (dan hadden mn longen niet genoeg ruimte oid), nu ben ik die bijna allemaal kwijt, dus nu zijn het de beesten. Nou die gaan er dus echt niet uit! mafkezen. -O-
betweters zijn irritant ja.

waarschijnlijk heb je al ergens geschreven over je dieren maar dat heb ik gemist dan.

met mij gaat het best goed behalve het bloedverlies dan.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  zaterdag 9 juli 2016 @ 13:37:57 #92
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163620607
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 13:15 schreef sararaats het volgende:

[..]

betweters zijn irritant ja.

waarschijnlijk heb je al ergens geschreven over je dieren maar dat heb ik gemist dan.

met mij gaat het best goed behalve het bloedverlies dan.
Bloedverlies?
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163620702
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 13:37 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Bloedverlies?
Daar had je het net zelf over.
  zaterdag 9 juli 2016 @ 13:48:41 #94
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163620804
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 13:43 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Daar had je het net zelf over.
Ja dus? Ik vraag me af wat voor bloedverlies Sara heeft, is dat zo raar?
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163620838
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 13:48 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ja dus? Ik vraag me af wat voor bloedverlies Sara heeft, is dat zo raar?
Nee. Maar je gaf net zelf aan dat je bloed verliest. Misschien hebben jullie hetzelfde.
pi_163620862
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 13:50 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Nee. Maar je gaf net zelf aan dat je bloed verliest. Misschien hebben jullie hetzelfde.
Zo'n beetje alle vrouwen hebben hetzelfde.

Hou op te trollen.
  zaterdag 9 juli 2016 @ 13:51:56 #97
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163620865
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 13:50 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Nee. Maar je gaf net zelf aan dat je bloed verliest. Misschien hebben jullie hetzelfde.
Dat denk ik niet, en dan nog?
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163620913
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 13:51 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Zo'n beetje alle vrouwen hebben hetzelfde.

Hou op te trollen.
Ik troll niet. Ik kom hier oa om te leren. Veel mensen hebben nierproblemen. Ik heb iets anders. Niemand die daar naar vraagt.
  zaterdag 9 juli 2016 @ 13:55:04 #99
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163620930
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 13:54 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik troll niet. Ik kom hier oa om te leren. Veel mensen hebben nierproblemen. Ik heb iets anders. Niemand die daar naar vraagt.
Niet iedereen in dit topic heeft iets met hun nieren, je kan dus niks met elkaar vergelijken.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163620931
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 13:54 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik troll niet. Ik kom hier oa om te leren. Veel mensen hebben nierproblemen. Ik heb iets anders. Niemand die daar naar vraagt.
Misschien omdat jouw posts alleen maar irritatie opwekt?
pi_163620941
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 13:51 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Dat denk ik niet, en dan nog?
Dat gaf je aan. Dat verbaasde mij in cc per week.
pi_163620949
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 13:55 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Misschien omdat jouw posts alleen maar irritatie opwekt?
Waarom?
  zaterdag 9 juli 2016 @ 13:56:20 #103
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163620954
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 13:55 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat gaf je aan. Dat verbaasde mij in cc per week.
Ja maar Sara is geen dialysepatient, dus ik snap echt niet waarom je het met elkaar vergelijkt.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163620972
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 13:56 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ja maar Sara is geen dialysepatient, dus ik snap echt niet waarom je het met elkaar vergelijkt.
Dat weet jij dan. Ik dacht van wel. Dan is het mijn fout.
  zaterdag 9 juli 2016 @ 13:58:31 #105
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163620991
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 13:57 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat weet jij dan. Ik dacht van wel. Dan is het mijn fout.
Ik ben de enige dialysepatient op het moment in dit topic. Sara heeft helemaal niks met haar nieren, Je moet niet denken dat iedereen hier iets met de nieren heeft.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163621043
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 13:58 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ik ben de enige dialysepatient op het moment in dit topic. Sara heeft helemaal niks met haar nieren, Je moet niet denken dat iedereen hier iets met de nieren heeft.
Zoals ik zeg is dat misschien mijn fout. Ik heb vaak en veel pijn. Dan reageer ik fel.
  zaterdag 9 juli 2016 @ 14:02:54 #107
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163621066
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 14:01 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Zoals ik zeg is dat misschien mijn fout. Ik heb vaak en veel pijn. Dan reageer ik fel.
Oke.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163621091
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 14:02 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Oke.
Wat heeft zij wel?
pi_163621139
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 14:04 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Wat heeft zij wel?
Ik denk dat zij (Sara) met bloedverlies gewoon haar menstruatie bedoeld.
pi_163621165
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 14:07 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ik denk dat zij met bloedverlies gewoon haar menstruatie bedoeld.
Dat zit normaliter niet op het niveau van problematisch.
pi_163621170
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 14:04 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Wat heeft zij wel?
Zie OP! Of vraag het haar zelf. Wel zo prettig.
pi_163621185
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 14:09 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat zit normaliter niet op het niveau van problematisch.
Nou je kunt daar wel veel klachten van hebben. Sara heeft ook nog wel andere dingen, maar dat staat in de OP en kun je daar lezen.
pi_163621189
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 14:09 schreef Adriane het volgende:

[..]

Zie OP! Of vraag het haar zelf. Wel zo prettig.
Misschien is dat beter idd.
pi_163621223
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 14:10 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Nou je kunt daar wel veel klachten van hebben. Sara heeft ook nog wel andere dingen, maar dat staat in de OP en kun je daar lezen.
En ik weet niet hoe je dat zien kan.
pi_163621243
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 14:09 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat zit normaliter niet op het niveau van problematisch.
Hoe weet jij dat?
Oké, wat mij momenteel irriteert aan deze post is dat jij net doet alsof je precies weet hoe het zit.

Je bent een man. Je weet niet hoe het voelt. Waarom wil je zo graag vertellen dat het normaliter geen probleem is?

Oh, ja, ik ben klaar voor een discussie! Ik moet namelijk ongesteld worden!
pi_163621259
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 14:11 schreef Jaroon het volgende:

[..]

En ik weet niet hoe je dat zien kan.
Gewoon op de spoiler klikken en dan kun je alles lezen.
pi_163621293
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 14:12 schreef Adriane het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat?
Oké, wat mij momenteel irriteert aan deze post is dat jij net doet alsof je precies weet hoe het zit.

Je bent een man. Je weet niet hoe het voelt. Waarom wil je O graag vertellen dat het normaliter geen probleem is?

Oh, ja, ik ben klaar voor een discussie! Ik moet namelijk ongesteld worden!
Je bent al een beetje boos dus?

Ik zeg niet dat ik het ken. Maar echt groots bloed verliezen.
pi_163621317
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 14:14 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Je bent al een beetje boos dus?

Ik zeg niet dat ik het ken. Maar echt groots bloed verliezen.
Ja! En de rest begrijp ik niet.
pi_163621355
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 14:13 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Gewoon op de spoiler klikken en dan kun je alles lezen.
Daar heet zij anders. Maar het lijkt mij een nare ziekte waar ik wel over heb gehoord.
  zaterdag 9 juli 2016 @ 14:18:58 #120
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163621362
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 14:18 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Daar heet zij anders. Maar het lijkt mij een nare ziekte waar ik wel over heb gehoord.
Huh? hoezo heet zij daar anders. Helemaal niet.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163621384
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 14:18 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Huh? hoezo heet zij daar anders. Helemaal niet.
Ze heet daar Sarrat of iets in de geest Maar dat is het probleem niet.
  zaterdag 9 juli 2016 @ 14:20:28 #122
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163621398
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 14:20 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ze heet daar Sarrat of iets in de geest Maar dat is het probleem niet.
Nee er staat gewoon sararaats en er is ook geen probleem.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163621408
Kunnen we aardig doen tegen elkaar nu? Voor mij ook van belang.
pi_163621497
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 14:21 schreef Jaroon het volgende:
Kunnen we aardig doen tegen elkaar nu? Voor mij ook van belang.
Ik vind het prima. Het helpt als je minder betweterig/stellig doet.
pi_163621611
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 14:25 schreef Adriane het volgende:

[..]

Ik vind het prima. Het helpt als je minder betweterig/stellig doet.
Daar werk ik ook aan.
  zaterdag 9 juli 2016 @ 14:30:27 #126
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163621622
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 14:29 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Daar werk ik ook aan.
Mooi.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163621645
Kortom: we gaan normaal tegen elkaar doen en dat begint bij mij.
  zaterdag 9 juli 2016 @ 14:37:31 #128
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163621761
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163622023
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 14:37 schreef LPFAN het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of je hebt gewoon niks meer over wat er uit moet :+

Stom grapje, sorry ;)

Vraag je arts anders eens of je magnesium hydroxide tabletten mag, sinds ik die gebruik heb ik nooit weer problemen gehad.
Vanaf kinds af aan al last van obstipatie, en tijdens mijn zwangerschap kreeg ik last van aambeien :') Toen dit voorgeschreven gekregen (ook om de aambeien weg te houden) en nooit weer problemen gehad.
  zaterdag 9 juli 2016 @ 14:53:57 #130
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163622053
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 14:51 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Of je hebt gewoon niks meer over wat er uit moet :+

Stom grapje, sorry ;)

Vraag je arts anders eens of je magnesium hydroxide tabletten mag, sinds ik die gebruik heb ik nooit weer problemen gehad.
Vanaf kinds af aan al last van obstipatie, en tijdens mijn zwangerschap kreeg ik last van aambeien :') Toen dit voorgeschreven gekregen (ook om de aambeien weg te houden) en nooit weer problemen gehad.
Hahaha :P Thanks voor de tip ik ga idd navragen! Obstipatie is blijkbaar een heel typisch iets voor dialyse patienten. Heb ook nooit problemen gehad voor ik ging dialyseren, en nu constant. Heel irritant.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163622116
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 14:53 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Hahaha :P Thanks voor de tip ik ga idd navragen! Obstipatie is blijkbaar een heel typisch iets voor dialyse patienten. Heb ook nooit problemen gehad voor ik ging dialyseren, en nu constant. Heel irritant.
Dat zal vast iets met het vocht te maken hebben :Y
Vragen kan altijd!
  zaterdag 9 juli 2016 @ 14:56:25 #132
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163622127
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 14:51 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Of je hebt gewoon niks meer over wat er uit moet :+

Stom grapje, sorry ;)

Vraag je arts anders eens of je magnesium hydroxide tabletten mag, sinds ik die gebruik heb ik nooit weer problemen gehad.
Vanaf kinds af aan al last van obstipatie, en tijdens mijn zwangerschap kreeg ik last van aambeien :') Toen dit voorgeschreven gekregen (ook om de aambeien weg te houden) en nooit weer problemen gehad.
Hmm ik ging gelijk ff kijken online en er staat bij gebruik dat dialysepatienten het niet mogen gebruiken. Mag echt zoveel niet hebben :{
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zaterdag 9 juli 2016 @ 14:56:40 #133
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163622135
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 14:55 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Dat zal vast iets met het vocht te maken hebben :Y
Vragen kan altijd!
Ja denk het wel idd.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163622157
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 14:56 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Hmm ik ging gelijk ff kijken online en er staat bij gebruik dat dialysepatienten het niet mogen gebruiken. Mag echt zoveel niet hebben :{
Oh -O-
Dan je arts maar vragen wat je wél mag hebben..
  zaterdag 9 juli 2016 @ 14:58:56 #135
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163622185
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 14:57 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Oh -O-
Dan je arts maar vragen wat je wél mag hebben..
Ja idd. Waarschijnlijk alleen al wat ik nu al heb, zijn van die poeder zakjes die je met water moet drinken.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163622251
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 14:58 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ja idd. Waarschijnlijk alleen al wat ik nu al heb, zijn van die poeder zakjes die je met water moet drinken.
He jakkes.. nou sterkte er maar mee :@
  zaterdag 9 juli 2016 @ 15:05:04 #137
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163622323
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 15:02 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

He jakkes.. nou sterkte er maar mee :@
Valt gelukkig mee :P Komt wel goed!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zaterdag 9 juli 2016 @ 15:31:04 #138
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_163622737
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 14:07 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ik denk dat zij (Sara) met bloedverlies gewoon haar menstruatie bedoeld.
Dat dus maar het kan gewoon niet omdat ik de Pil doorneem.

:@
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  zaterdag 9 juli 2016 @ 15:41:37 #139
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_163622909
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 15:31 schreef sararaats het volgende:

[..]

Dat dus maar het kan gewoon niet omdat ik de Pil doorneem.

:@
als je nooit een stopweek houdt kan het soms doorbreken..
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_163623614
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 15:31 schreef sararaats het volgende:

[..]

Dat dus maar het kan gewoon niet omdat ik de Pil doorneem.

:@
Jawel dan kan het juist wel. Als je de pil lang doorslikt kun je een doorbraakbloeding krijgen. Dat is niet raar dan.
  zaterdag 9 juli 2016 @ 16:30:38 #141
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_163623880
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 16:17 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Jawel dan kan het juist wel. Als je de pil lang doorslikt kun je een doorbraakbloeding krijgen. Dat is niet raar dan.
Ik slik de pil enkel door als ik op verlof ga ofzo. Het is de eerste keer dat ik deze doorbraakbloeding heb.

Ik ben een leek op dat vlak :@
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  zaterdag 9 juli 2016 @ 16:38:10 #142
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163624067
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 16:30 schreef sararaats het volgende:

[..]

Ik slik de pil enkel door als ik op verlof ga ofzo. Het is de eerste keer dat ik deze doorbraakbloeding heb.

Ik ben een leek op dat vlak :@
Ja maar als je de pil dus gewoon normaal slikt, dan heb je dus stopweken? Dan is het dus een gewone menstruatie wat je nu hebt?
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zaterdag 9 juli 2016 @ 16:55:11 #143
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_163624409
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 16:38 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ja maar als je de pil dus gewoon normaal slikt, dan heb je dus stopweken? Dan is het dus een gewone menstruatie wat je nu hebt?
Nee want ik slik de pil door omdat ik net van vakantie kom en nog naar Center Parcs ga.

Geen stopweek dus
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  zaterdag 9 juli 2016 @ 16:59:21 #144
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163624518
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 16:55 schreef sararaats het volgende:

[..]

Nee want ik slik de pil door omdat ik net van vakantie kom en nog naar Center Parcs ga.

Geen stopweek dus
Ahh ok
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163626705
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 13:54 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik troll niet. Ik kom hier oa om te leren. Veel mensen hebben nierproblemen. Ik heb iets anders. Niemand die daar naar vraagt.
Ik heb er een keer naar gevraagd. :@

5/6 aanvallen suïcide headache op een dag is niet niks. Het heet niet voor niets zo... Die hoofdpijn is een van de ergste hoofdpijnen die een mens kan hebben.

En ik vind je niet irritant. ;)
  † In Memoriam † zaterdag 9 juli 2016 @ 19:19:46 #146
137949 Disana
pi_163626957
LPFAN, ik heb gezondigd. Doordat ik gisteren hoorde dat mijn kalium goed was, kon ik vanavond de verleiding van patat niet weerstaan. Heb dat zeker anderhalf jaar niet gehad, en zeker geen hele portie. Maar het was heerlijk!
  zaterdag 9 juli 2016 @ 19:24:54 #147
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163627043
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 19:19 schreef Disana het volgende:
LPFAN, ik heb gezondigd. Doordat ik gisteren hoorde dat mijn kalium goed was, kon ik vanavond de verleiding van patat niet weerstaan. Heb dat zeker anderhalf jaar niet gehad, en zeker geen hele portie. Maar het was heerlijk!
Moet kunnen! Ik eet ook gewoon bijna elke week een keer patat ;) Lekker hoor! Had je er nog een snack bij?
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † zaterdag 9 juli 2016 @ 19:25:41 #148
137949 Disana
pi_163627052
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 19:24 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Moet kunnen! Ik eet ook gewoon elke week een keer patat ;) Lekker hoor! Had je er nog een snack bij?
Oh echt? Mag je dat wel hebben i.v.m. kalium? Ik eigenlijk niet.

Ja, had er een kroket en een bamischijf bij, en cola en een salade. Het was heerlijk!
  zaterdag 9 juli 2016 @ 19:28:06 #149
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163627095
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 19:25 schreef Disana het volgende:

[..]

Oh echt? Mag je dat wel hebben i.v.m. kalium? Ik eigenlijk niet.

Ja, had er een kroket en een bamischijf bij, en cola en een salade. Het was heerlijk!
Lekker! Heel officieel ik ook niet hoor maar mijn kalium is prima elke maand dus ga gewoon lekker zo door :P Kan het hebben blijkbaar. Als ik het eet, doe ik dat wel expres de avond voor ik naar dialyse ga trouwens ;)
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † zaterdag 9 juli 2016 @ 19:29:27 #150
137949 Disana
pi_163627115
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 19:28 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Lekker! Heel officieel ik ook niet hoor maar mijn kalium is prima elke maand dus ga gewoon lekker zo door :P Kan het hebben blijkbaar. Als ik het eet, doe ik dat wel expres de avond voor ik naar dialyse ga trouwens ;)
Ah dat is wel slim :)

Bij mij is het kalium snel te hoog, daarom moet ik ook resonium slikken. Maar gisteren was het goed, en daardoor kreeg ik de gedachte aan patat niet meer uit mijn hoofd :D
  zaterdag 9 juli 2016 @ 19:31:19 #151
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163627149
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 19:29 schreef Disana het volgende:

[..]

Ah dat is wel slim :)

Bij mij is het kalium snel te hoog, daarom moet ik ook resonium slikken. Maar gisteren was het goed, en daardoor kreeg ik de gedachte aan patat niet meer uit mijn hoofd :D
Hahaha gewoon doen dan idd ;) Ja bij mij ook hoor, Het was deze maand 4.7 en de normaal waarde is 3.5-5 mmol. Dus zit wel aan de hoge kant maar goed ik dialyseer niet voor niets natuurlijk :P
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † zaterdag 9 juli 2016 @ 19:32:25 #152
137949 Disana
pi_163627177
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 19:31 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Hahaha gewoon doen dan idd ;) Ja bij mij ook hoor, Het was deze maand 4.7 en de normaal waarde is 3.5-5 mmol. Dus zit wel aan de hoge kant maar goed ik dialyseer niet voor niets natuurlijk :P
En dan mag je toch patat eten? Hmm, ik heb begrepen dat dat niet goed is omdat patat van ongekookte aardappelen wordt gemaakt.
  zaterdag 9 juli 2016 @ 19:34:11 #153
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163627199
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 19:32 schreef Disana het volgende:

[..]

En dan mag je toch patat eten? Hmm, ik heb begrepen dat dat niet goed is omdat patat van ongekookte aardappelen wordt gemaakt.
Ik doe het gewoon :P Zolang ik onder die 5 blijf elke maand vind ik het wel best ;) Een handige tip trouwens met aardappelen, is om ze een nachtje in water te laten weken geschild, Daarna goed afspoelen en dan zijn ze zo goed als kalium vrij. Kalium lost op in water namelijk.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zaterdag 9 juli 2016 @ 19:35:10 #154
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163627212
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 19:32 schreef Disana het volgende:

[..]

En dan mag je toch patat eten? Hmm, ik heb begrepen dat dat niet goed is omdat patat van ongekookte aardappelen wordt gemaakt.
Na dialyse was mijn kalium 3.3 dus een stuk beter, ( Zelfs aan de lage kant _O- ) Dus dat zit ook wel goed verder ;)
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † zaterdag 9 juli 2016 @ 19:36:35 #155
137949 Disana
pi_163627237
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 19:34 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ik doe het gewoon :P Zolang ik onder die 5 blijf elke maand vind ik het wel best ;) Een handige tip trouwens met aardappelen, is om ze een nachtje in water te laten weken geschild, Daarna goed afspoelen en dan zijn ze zo goed als kalium vrij. Kalium lost op in water namelijk.
Wat ben ik dan een lafaard, ik durf het gewoon amper. En ja, ik weet dat water kalium aan aardappelen onttrekt. Maar voor patat gaan ze niet eerst in het water, vandaar dat dat niet zo goed is.
  zaterdag 9 juli 2016 @ 19:39:19 #156
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163627286
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 19:36 schreef Disana het volgende:

[..]

Wat ben ik dan een lafaard, ik durf het gewoon amper. En ja, ik weet dat water kalium aan aardappelen onttrekt. Maar voor patat gaan ze niet eerst in het water, vandaar dat dat niet zo goed is.
Nee weet ik. Alleen als je het zelf maakt kan je het wel zo doen. En je bent geen lafaard joh, Je kan er beter voorzichtig mee zijn, Ik heb liever een te hoog natrium dan kalium. Ik zorg iig dat ik nooit boven de 3000 mg kalium per dag uitkom.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † zaterdag 9 juli 2016 @ 19:41:44 #157
137949 Disana
pi_163627329
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 19:39 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Nee weet ik. Alleen als je het zelf maakt kan je het wel zo doen. En je bent geen lafaard joh, Je kan er beter voorzichtig mee zijn, Ik heb liever een te hoog natrium dan kalium. Ik zorg iig dat ik nooit boven de 3000 mg kalium per dag uitkom.
Dat is verstandig. Toen ik in het ziekenhuis lag heb ik een hartstilstand gehad door een megahoog kaliumgehalte, dus ik weet hoe link het kan zijn.
  zaterdag 9 juli 2016 @ 19:44:30 #158
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163627381
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 19:41 schreef Disana het volgende:

[..]

Dat is verstandig. Toen ik in het ziekenhuis lag heb ik een hartstilstand gehad door een megahoog kaliumgehalte, dus ik weet hoe link het kan zijn.
Ja, het is een rot mineraal. Ik heb ook met spoed moeten dialyseren door mijn kalium, die was torenhoog. Had niet veel gescheeld of ik had ook een hartstilstand gekregen.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † zaterdag 9 juli 2016 @ 19:45:48 #159
137949 Disana
pi_163627405
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 19:44 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ja, het is een rot mineraal. Ik heb ook met spoed moeten dialyseren door mijn kalium, die was torenhoog. Had niet veel gescheeld of ik had ook een hartstilstand gekregen.
Jeetje, goed dan dat ze het bij jou tijdig ontdekten. Ik heb er een aantal dagen door op hartbewaking moeten liggen, waar ik ook gedialyseerd werd trouwens.
  zaterdag 9 juli 2016 @ 19:47:24 #160
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163627443
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 19:45 schreef Disana het volgende:

[..]

Jeetje, goed dan dat ze het bij jou tijdig ontdekten. Ik heb er een aantal dagen door op hartbewaking moeten liggen, waar ik ook gedialyseerd werd trouwens.
Jah, ik had een afspraak met mijn nefroloog, Had de dag er voor bloed laten prikken en hij schrok, heeft nog een keer bloed laten prikken voor de zekerheid maar toen was ie alleen maar geklommen, dus de volgende dag heb ik toen een katheter gekregen en had ik mijn eerste dialyse.

Was toen ook hondsberoerd ( en ik nog ontkennen dat het door een griepje was _O- )
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † zaterdag 9 juli 2016 @ 19:50:06 #161
137949 Disana
pi_163627506
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 19:47 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Jah, ik had een afspraak met mijn nefroloog, Had de dag er voor bloed laten prikken en hij schrok, heeft nog een keer bloed laten prikken voor de zekerheid maar toen was ie alleen maar geklommen, dus de volgende dag heb ik toen een katheter gekregen en had ik mijn eerste dialyse.

Was toen ook hondsberoerd ( en ik nog ontkennen dat het door een griepje was _O- )
Toch opvallend dat het begin bij ons zo ongeveer gepaard ging met een hoog kaliumgehalte. En wat een mazzel dat ze het bij jou nog net op tijd ontdekten.
  zaterdag 9 juli 2016 @ 19:52:26 #162
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163627543
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 19:50 schreef Disana het volgende:

[..]

Toch opvallend dat het begin bij ons zo ongeveer gepaard ging met een hoog kaliumgehalte. En wat een mazzel dat ze het bij jou nog net op tijd ontdekten.
Ja idd. Gelukkig hebben jouw nieren zich weer een beetje kunnen herpakken. Ja scheelde dat ik die afspraak had staan bij de nefroloog, was net anderhalf week het ziekenhuis uit.

Wel heel raar om bij na te denken dat ik zo slecht was, ik vond het zelf allemaal wel meevallen maar heb laatst foto's van die periode gezien en ik zie er echt doodziek uit.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † zaterdag 9 juli 2016 @ 19:54:58 #163
137949 Disana
pi_163627588
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 19:52 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ja idd. Gelukkig hebben jouw nieren zich weer een beetje kunnen herpakken. Ja scheelde dat ik die afspraak had staan bij de nefroloog, was net anderhalf week het ziekenhuis uit.

Wel heel raar om bij na te denken dat ik zo slecht was, ik vond het zelf allemaal wel meevallen maar heb laatst foto's van die periode gezien en ik zie er echt doodziek uit.
Je was toen waarschijnlijk voornamelijk bezig met overleven en had geen tijd om op je uiterlijk te letten. Ik heb er destijds ook vreselijk uitgezien, helemaal opgeblazen van het vocht ook. Daarna heb ik meer mazzel gehad dan jij, maar dat is ook maar tijdelijk want vroeg of laat moet ik ook aan de dialyse en dan heb jij hopelijk allang een nieuwe nier.
  zaterdag 9 juli 2016 @ 19:58:04 #164
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163627636
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 19:54 schreef Disana het volgende:

[..]

Je was toen waarschijnlijk voornamelijk bezig met overleven en had geen tijd om op je uiterlijk te letten. Ik heb er destijds ook vreselijk uitgezien, helemaal opgeblazen van het vocht ook. Daarna heb ik meer mazzel gehad dan jij, maar dat is ook maar tijdelijk want vroeg of laat moet ik ook aan de dialyse en dan heb jij hopelijk allang een nieuwe nier.
Ja ik zat idd toen echt in de overlevingsstand, jij vast ook toen. Ik hoop voor je dat het nog heel lang mag duren voor dat je aan de dialyse moet.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † zaterdag 9 juli 2016 @ 19:59:29 #165
137949 Disana
pi_163627660
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 19:58 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ja ik zat idd toen echt in de overlevingsstand, jij vast ook toen. Ik hoop voor je dat het nog heel lang mag duren voor dat je aan de dialyse moet.
En ik hoop voor jou dat je spoedig een nieuwe nier krijgt. Wat een bevrijding zal dat zijn.
  zaterdag 9 juli 2016 @ 20:06:52 #166
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163627790
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 19:59 schreef Disana het volgende:

[..]

En ik hoop voor jou dat je spoedig een nieuwe nier krijgt. Wat een bevrijding zal dat zijn.
Ja, na het eerste jaar wel idd ;) Hopelijk gaat het in 1 keer goed.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163628311
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 19:04 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Ik heb er een keer naar gevraagd. :@

5/6 aanvallen suïcide headache op een dag is niet niks. Het heet niet voor niets zo... Die hoofdpijn is een van de ergste hoofdpijnen die een mens kan hebben.

En ik vind je niet irritant. ;)
Dan ben je aardig. En je begrijpt het. Dat was mijn bedoeling niet direct.Mensen die ziek zijn begrijpen elkaar vaker. Denk ik dan. Dan kom je hier soms dialyse tegen. Er zijn ook weer mensen met ALS. We zijn allemaal een klein beetje bijzonder op een bepaalde manier.
  zaterdag 9 juli 2016 @ 21:09:56 #168
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_163628944
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 20:38 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dan ben je aardig. En je begrijpt het. Dat was mijn bedoeling niet direct.Mensen die ziek zijn begrijpen elkaar vaker. Denk ik dan. Dan kom je hier soms dialyse tegen. Er zijn ook weer mensen met ALS. We zijn allemaal een klein beetje bijzonder op een bepaalde manier.
Maar die hoofdpijn geeft je niet het recht om je als een zak te gedragen.

Mijn migraine heeft ook clusterhoofdpijn verschijnselen. Echter ik gedraag me ook normaal, probeer me te schikken naar de rest en vraag niet steeds naar de bekende weg.

Dus zeggen dat alleen JL aardig is omdat ze je begrijpt. Gast ik vind je echt een droeftoeter. Gaat niet meer veranderen vrees ik.
Ik accepteer je aanwezigheid maar daarmee is alles ook gezegd.
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_163628986
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 21:09 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Maar die hoofdpijn geeft je niet het recht om je als een zak te gedragen.

Mijn migraine heeft ook clusterhoofdpijn verschijnselen. Echter ik gedraag me ook normaal, probeer me te schikken naar de rest en vraag niet steeds naar de bekende weg.

Dus zeggen dat alleen JL aardig is omdat ze je begrijpt. Gast ik vind je echt een droeftoeter. Gaat niet meer veranderen vrees ik.
Ik accepteer je aanwezigheid maar daarmee is alles ook gezegd.
Ik begrijp je commentaar niet echt. En er bestaat geen migraine met clusterhoofdpijn verschijnselen.
  zaterdag 9 juli 2016 @ 21:13:16 #170
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_163629025
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 21:11 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik begrijp je commentaar niet echt. En er bestaat geen migraine met clusterhoofdpijn verschijnselen.
Oh dus nu ben je ineens neuroloog!?
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_163629094
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 21:13 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Oh dus nu ben je ineens neuroloog!?
Het bestaat dus wel. ^O^
Je hebt waarschijnlijk migraine. Hoe zou jij clusterhoofdpijn omschrijven dan als bijverschijnsel? Dat zegt een ook neuroloog nooit. Maar het is op zichzelf al erg genoeg.
  zaterdag 9 juli 2016 @ 21:37:37 #172
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_163629579
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  zaterdag 9 juli 2016 @ 21:43:07 #173
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163629695
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 21:37 schreef PrisTheShiz het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zaterdag 9 juli 2016 @ 21:44:31 #174
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_163629727
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 21:16 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Je hebt waarschijnlijk migraine. Hoe zou jij clusterhoofdpijn omschrijven dan als bijverschijnsel? Dat zegt een ook neuroloog nooit. Maar het is op zichzelf al erg genoeg.
:')
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  zaterdag 9 juli 2016 @ 21:45:21 #175
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_163629743
En weer een fantastisch topic waar ik moeilijk veel aan heb gehad vakkundig naar de klote geholpen!

Je bek opentrekken mag niet en het beleid hier is ruk ( no offence tegen jullie lieve lieve lieve Lif-mods en dat weten jullie O+ )

Jaroon, op z'n utopiaans want dat is echt jouw niveau want lager kan je niet zakken, succes met je lichaam! *inserts middle finger*

Catch you all on the flipside lieverds, bedankt voor alle steun, lieve woorden, kaartjes, luisterende oortjes en tips! Ik houd oprecht van jullie op de internet manier. Be good,safe and headstrong en belangrijker nog, sterf niet voordat je dood bent! <3

*mic drop*
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_163629772
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 21:37 schreef PrisTheShiz het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 9 juli 2016 @ 21:47:32 #177
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_163629797
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 21:46 schreef Adriane het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
QFT
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  zaterdag 9 juli 2016 @ 21:48:06 #178
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_163629806
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 21:45 schreef houdjemond het volgende:
En weer een fantastisch topic waar ik moeilijk veel aan heb gehad vakkundig naar de klote geholpen!

Je bek opentrekken mag niet en het beleid hier is ruk ( no offence tegen jullie lieve lieve lieve Lif-mods en dat weten jullie O+ )

Jaroon, op z'n utopiaans want dat is echt jouw niveau want lager kan je niet zakken, succes met je lichaam! *inserts middle finger*

Catch you all on the flipside lieverds, bedankt voor alle steun, lieve woorden, kaartjes, luisterende oortjes en tips! Ik houd oprecht van jullie op de internet manier. Be good,safe and headstrong en belangrijker nog, sterf niet voordat je dood bent! <3

*mic drop*
_O_ _O_

Prachtig gesproken

*applaus*
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  † In Memoriam † zaterdag 9 juli 2016 @ 21:48:19 #179
137949 Disana
pi_163629813
Gaan we nou allemaal weglopen omdat er zo'n ventje zit te zuigen?

Nou ik niet, ik vind dit een heel fijn topic om dingen te delen waarmee je niet de hele tijd je omgeving lastig wil vallen, en ik mag de meesten hier graag.

Negeren is altijd een optie. Ik hoop dat jullie besluiten toch te blijven.
  zaterdag 9 juli 2016 @ 21:49:40 #180
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163629835
Eens met Disana :) Gewoon negeren en lekker verder posten, wij zijn er nog wel allemaal.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163629864
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 21:16 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Je hebt waarschijnlijk migraine. Hoe zou jij clusterhoofdpijn omschrijven dan als bijverschijnsel? Dat zegt een ook neuroloog nooit. Maar het is op zichzelf al erg genoeg.
Er zijn genoeg soorten hoofdpijn waarbij de symptomen overlappen met een ander soort hoofdpijn. Zoals migraine en clusterhoofdpijn. En clusterhoofdpijn en verhoogde intracraniële druk en meningitis. En meningitis met migraine.
  zaterdag 9 juli 2016 @ 21:52:03 #182
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_163629890
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 21:49 schreef LPFAN het volgende:
Eens met Disana :) Gewoon negeren en lekker verder posten, wij zijn er nog wel allemaal.
Je kan hem eruitzetten. Het is in strijd met de regels om mijn klachten in twijfel te trekken.

^O^
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_163629898
Ow, of moet ik nu negeren, want ik volg het allemaal niet meer zo.
  zaterdag 9 juli 2016 @ 21:53:58 #184
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_163629944
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 21:52 schreef MarieAlice het volgende:
Ow, of moet ik nu negeren, want ik volg het allemaal niet meer zo.
Je moet helemaal niks mop, maar IEMAND verpest het hier voor de "oudgediende" .
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_163629953
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 21:48 schreef Disana het volgende:
Gaan we nou allemaal weglopen omdat er zo'n ventje zit te zuigen?

Nou ik niet, ik vind dit een heel fijn topic om dingen te delen waarmee je niet de hele tijd je omgeving lastig wil vallen, en ik mag de meesten hier graag.

Negeren is altijd een optie. Ik hoop dat jullie besluiten toch te blijven.
Nee, ik ga niet weg. Ik vind het op deze manier wel lastiger om mijn strubbelingen te delen.
  † In Memoriam † zaterdag 9 juli 2016 @ 21:55:48 #186
137949 Disana
pi_163629987
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 21:54 schreef Adriane het volgende:

[..]

Nee, ik ga niet weg. Ik vind het op deze manier wel lastiger om mijn strubbelingen te delen.
Ja, dat begrijp ik, en dat had ik zelf ook van de week. Maar ik blijf hopen op een oplossing, gewoon omdat ik dit topic niet op wil geven. We zitten hier al zo lang, dit is onze plek op Fok. Dus ik vind het fijn dat jij ook niet vertrekt.
  zaterdag 9 juli 2016 @ 21:56:25 #187
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_163630008
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 21:55 schreef Disana het volgende:

[..]

Ja, dat begrijp ik, en dat had ik zelf ook van de week. Maar ik blijf hopen op een oplossing, gewoon omdat ik dit topic niet op wil geven. We zitten hier al zo lang, dit is onze plek op Fok. Dus ik vind het fijn dat jij ook niet vertrekt.
En ik lees altijd alles, dat weet je ;)
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  zaterdag 9 juli 2016 @ 21:56:47 #188
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_163630023
ik vertrek ook niet. Ik denk inderdaad soms wel 2x na voordat ik iets deel, maar ik zal sowieso mijn support blijven geven aan zij die echt even heel hard knuffels nodig hebben :)
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  † In Memoriam † zaterdag 9 juli 2016 @ 21:57:04 #189
137949 Disana
pi_163630028
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 21:56 schreef houdjemond het volgende:

[..]

En ik lees altijd alles, dat weet je ;)
Dat is fijn om te weten :) En zodra je weer zin hebt, post je weer mee, hoop ik.
  † In Memoriam † zaterdag 9 juli 2016 @ 21:58:21 #190
137949 Disana
pi_163630059
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 21:56 schreef superkimmi het volgende:
ik vertrek ook niet. Ik denk inderdaad soms wel 2x na voordat ik iets deel, maar ik zal sowieso mijn support blijven geven aan zij die echt even heel hard knuffels nodig hebben :)
Nee, je kunt hier niet alles zeggen natuurlijk, maar het is toch wel plezierig dat we best veel kunnen delen met elkaar. Ik laat daar een zeikstengel niet tussen komen.
  zaterdag 9 juli 2016 @ 21:58:33 #191
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163630060
Nu weer ontopic lieve mensen ;)
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zaterdag 9 juli 2016 @ 21:59:56 #192
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_163630103
Ik lees ook bijna alles :7 behalve wat ik nie wil lezen.

Ontopic
Vanmorgen wakker met migraine :'(
Maar nu wel weer ok.
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  zaterdag 9 juli 2016 @ 22:00:35 #193
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_163630123
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 21:57 schreef Disana het volgende:

[..]

Dat is fijn om te weten :) En zodra je weer zin hebt, post je weer mee, hoop ik.
Heb alleen bijzonder weinig te klagen ;) maar laten we het LP niet moeilijker maken dan het al voor haar is..

Ik weet niet in hoeverre jullie mobiel of "hip" zijn of een sneue 90s kid zoals ik ben maar sinds pokemon go uit is, loop ik veel meer buiten en ik kan merken dat het me heel erg veel goed doet..
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  zaterdag 9 juli 2016 @ 22:01:26 #194
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163630152
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 22:00 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Heb alleen bijzonder weinig te klagen ;) maar laten we het LP niet moeilijker maken dan het al voor haar is..

Ik weet niet in hoeverre jullie mobiel of "hip" zijn of een sneue 90s kid zoals ik ben maar sinds pokemon go uit is, loop ik veel meer buiten en ik kan merken dat het me heel erg veel goed doet..
HOE SPEEL JIJ POKEMON GO! Ik kan hem niet installeren :( Hij is hier nog niet uit.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † zaterdag 9 juli 2016 @ 22:01:52 #195
137949 Disana
pi_163630158
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 22:00 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Heb alleen bijzonder weinig te klagen ;) maar laten we het LP niet moeilijker maken dan het al voor haar is..

Ik weet niet in hoeverre jullie mobiel of "hip" zijn of een sneue 90s kid zoals ik ben maar sinds pokemon go uit is, loop ik veel meer buiten en ik kan merken dat het me heel erg veel goed doet..
Ik ben niet hip en weet niet wat Pokemon Go is, maar ik geloof wel dat buitenlucht en wandelen heel goed voor een mens zijn.
  zaterdag 9 juli 2016 @ 22:03:41 #196
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_163630213
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 22:01 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik ben niet hip en weet niet wat Pokemon Go is, maar ik geloof wel dat buitenlucht en wandelen heel goed voor een mens zijn.
Is het "oude" pokemon principe maar nu kan je ze vangen met je smartphone, werkt op basis van GPS en Google maps dus je moet daadwerkelijk naar buiten als je ze allemaal wilt vangen :)
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  zaterdag 9 juli 2016 @ 22:04:02 #197
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163630225
Morgen kunnen we weer in de zon zitten als het goed is O+

Ik zei toch trouwens dat mijn psoriasis plekjes weg waren? Zijn opeens in alle hevigheid terug :'(
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zaterdag 9 juli 2016 @ 22:04:11 #198
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_163630232
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 22:00 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Heb alleen bijzonder weinig te klagen ;) maar laten we het LP niet moeilijker maken dan het al voor haar is..

Ik weet niet in hoeverre jullie mobiel of "hip" zijn of een sneue 90s kid zoals ik ben maar sinds pokemon go uit is, loop ik veel meer buiten en ik kan merken dat het me heel erg veel goed doet..
haha! ik wil m ook maar ben te lui om een buitenlands account aan te maken (IOS), dus hoop dat ie snel officieel uitkomt haha. Hoorde vandaag wel dat politiebureaus al waarschuwen dat ze niet blij zijn met mensen die komen binnenvallen (in een bureau in New York zat ook een pokemon verstopt :P

Vandaag wel naar mn schoonouders gefietst. Daarna had ik echt wel even medicatie nodig, maar ben er trots op dat ik ben aangekomen, daar heb gekookt en ben terug gefietst. Als ik dan toch aan dit nieuwe Hollandse weer moet wennen, moet ik toch ergens beginnen
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  zaterdag 9 juli 2016 @ 22:05:04 #199
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163630254
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 22:04 schreef superkimmi het volgende:

[..]

haha! ik wil m ook maar ben te lui om een buitenlands account aan te maken (IOS), dus hoop dat ie snel officieel uitkomt haha. Hoorde vandaag wel dat politiebureaus al waarschuwen dat ze niet blij zijn met mensen die komen binnenvallen (in een bureau in New York zat ook een pokemon verstopt :P

Vandaag wel naar mn schoonouders gefietst. Daarna had ik echt wel even medicatie nodig, maar ben er trots op dat ik ben aangekomen, daar heb gekookt en ben terug gefietst. Als ik dan toch aan dit nieuwe Hollandse weer moet wennen, moet ik toch ergens beginnen
Ik las al over een ongeluk die in amerika gebeurd was omdat iemand stopte op de snelweg om een pokemon te vangen en mensen die ontslagen zijn op hun werk _O-
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † zaterdag 9 juli 2016 @ 22:05:32 #200
137949 Disana
pi_163630263
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 22:03 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Is het "oude" pokemon principe maar nu kan je ze vangen met je smartphone, werkt op basis van GPS en Google maps dus je moet daadwerkelijk naar buiten als je ze allemaal wilt vangen :)
Oh dat klinkt leuk, ik denk dat dat goed aan zal slaan onder mobiele mensen.
  zaterdag 9 juli 2016 @ 22:05:35 #201
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163630266
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 22:04 schreef superkimmi het volgende:

[..]

haha! ik wil m ook maar ben te lui om een buitenlands account aan te maken (IOS), dus hoop dat ie snel officieel uitkomt haha. Hoorde vandaag wel dat politiebureaus al waarschuwen dat ze niet blij zijn met mensen die komen binnenvallen (in een bureau in New York zat ook een pokemon verstopt :P

Vandaag wel naar mn schoonouders gefietst. Daarna had ik echt wel even medicatie nodig, maar ben er trots op dat ik ben aangekomen, daar heb gekookt en ben terug gefietst. Als ik dan toch aan dit nieuwe Hollandse weer moet wennen, moet ik toch ergens beginnen
Wat goed trouwens!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † zaterdag 9 juli 2016 @ 22:06:45 #202
137949 Disana
pi_163630298
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 22:04 schreef superkimmi het volgende:

[..]

haha! ik wil m ook maar ben te lui om een buitenlands account aan te maken (IOS), dus hoop dat ie snel officieel uitkomt haha. Hoorde vandaag wel dat politiebureaus al waarschuwen dat ze niet blij zijn met mensen die komen binnenvallen (in een bureau in New York zat ook een pokemon verstopt :P

Vandaag wel naar mn schoonouders gefietst. Daarna had ik echt wel even medicatie nodig, maar ben er trots op dat ik ben aangekomen, daar heb gekookt en ben terug gefietst. Als ik dan toch aan dit nieuwe Hollandse weer moet wennen, moet ik toch ergens beginnen
Flink van je. Tja en dat weer... zou het ooit nog zomer worden?
  † In Memoriam † zaterdag 9 juli 2016 @ 22:07:07 #203
137949 Disana
pi_163630309
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 22:04 schreef LPFAN het volgende:
Morgen kunnen we weer in de zon zitten als het goed is O+

Ik zei toch trouwens dat mijn psoriasis plekjes weg waren? Zijn opeens in alle hevigheid terug :'(
Ah jammer voor je.
pi_163630343
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 22:01 schreef LPFAN het volgende:

[..]

HOE SPEEL JIJ POKEMON GO! Ik kan hem niet installeren :( Hij is hier nog niet uit.
Dit. :(
  zaterdag 9 juli 2016 @ 22:08:27 #205
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163630345
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 22:07 schreef Disana het volgende:

[..]

Ah jammer voor je.
Ja, gelukkig is die op mijn shuntarm nog wel mooi rustig.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163630373
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 22:04 schreef LPFAN het volgende:
Morgen kunnen we weer in de zon zitten als het goed is O+

Ik zei toch trouwens dat mijn psoriasis plekjes weg waren? Zijn opeens in alle hevigheid terug :'(
Wat kut. Verdient ook wel een :( smiley...
  † In Memoriam † zaterdag 9 juli 2016 @ 22:10:06 #207
137949 Disana
pi_163630378
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 22:08 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ja, gelukkig is die op mijn shuntarm nog wel mooi rustig.
Ik hoop voor je dat dat zo blijft.
pi_163630391
Op het tweede dus. Niet op het morgen in de zon kunnen zitten. :P
pi_163630848
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 22:08 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ja, gelukkig is die op mijn shuntarm nog wel mooi rustig.
Vervelend dat het weer onrustig is en wel fijn dat je shuntarm wel rustig is.
  zaterdag 9 juli 2016 @ 22:32:38 #210
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163630904
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 22:30 schreef Adriane het volgende:

[..]

Vervelend dat het weer onrustig is en wel fijn dat je shuntarm wel rustig is.
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 22:10 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Op het tweede dus. Niet op het morgen in de zon kunnen zitten. :P
Jah, wat stress gehad en daarom denk ik dat het terug is.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zaterdag 9 juli 2016 @ 23:08:48 #211
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_163631715
quote:
12s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 22:08 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Dit. :(
Je kan m wel installeren via een apk bestand ofzo.

Ik heb al 45 pokemon :P
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  zaterdag 9 juli 2016 @ 23:09:55 #212
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163631741
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 23:08 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Je kan m wel installeren via een pkk bestand ofzo.

Ik heb al 45 pokemon :P
Lukt niet bij mijn mobiel :'(
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zaterdag 9 juli 2016 @ 23:10:49 #213
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_163631758
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 23:09 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Lukt niet bij mijn mobiel :'(
GAM / Pokemon Go #2: Servers worden aangevallen door Magikarp

In de OP staat uitleg geloof ik.je moet die beveiliging even uitschakelen bij instellingen..
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  zaterdag 9 juli 2016 @ 23:20:55 #214
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163631957
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 23:10 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

GAM / Pokemon Go #2: Servers worden aangevallen door Magikarp

In de OP staat uitleg geloof ik.je moet die beveiliging even uitschakelen bij instellingen..
Mobiel kan het niet aan helaas.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zaterdag 9 juli 2016 @ 23:22:27 #215
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163631987
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 23:20 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Mobiel kan het niet aan helaas. Download vind ie te groot, dus moet wachten tot hij hier officieel uit is.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zaterdag 9 juli 2016 @ 23:23:04 #216
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163632001
Ik quote mezelf _O- Dikke vingers.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zaterdag 9 juli 2016 @ 23:24:32 #217
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_163632030
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 23:23 schreef LPFAN het volgende:
Ik quote mezelf _O- Dikke vingers.
:@ was gewoon een mooie tekst, die moest gequote worden!
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  zaterdag 9 juli 2016 @ 23:27:42 #218
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163632079
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 23:24 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

:@ was gewoon een mooie tekst, die moest gequote worden!
_O-
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zaterdag 9 juli 2016 @ 23:34:09 #219
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_163632197
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 23:27 schreef LPFAN het volgende:

[..]

_O-
B-)
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  zaterdag 9 juli 2016 @ 23:47:47 #220
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163632528
Slaap lekker allemaal!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163635035
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 04:57 schreef vannelle het volgende:

[..]

Ik doe niet alsof ik jou ken, ik zeg alleen maar dat ik heb gelezen wat je over jezelf hebt geschreven.
Dit soort reacties bedoel ik dus.
En boos zijn op jezelf geeft je nooit het recht om agressief naar anderen te zijn.
En zeer zeker in dit topic niet waar het juist de bedoeling is elkaar te steunen.
Als je dat niet kunt moet je daar aan werken, heel serieus.
En als dat niet lukt heb je hier niks te zoeken want je helpt een complete topicreeks waar veel mensen steun aan ontlenen compleet om zeep.

Dat gezegd hebbende ben ik er wel klaar mee. Ik heb gezegd wat ik wou zeggen en wat de meerderheid ook denkt en nu is het aan jou om te laten zien dat je het ook echt goed bedoelt.
Dat laatste. Je geeft de kans dus niet. Wat moet ik zeggen. Ik ben chronisch ziek en heb wel interesse in andere mensen.
pi_163635040
Alsof je tegen een muur praat....
Lees alles eens terug en probeer het te begrijpen voor je weer reageert.
Je sluit jezelf buiten, ik doe dat niet en anderen ook niet.
Maar jouw manier van reageren (je gaat alleen van jezelf uit en je zegt zelf ook dat je agressief bent naar anderen) staat me echt vreselijk tegen.
En dat doe je toch echt jezelf aan.
Ik begrijp echt niet dat je dat zelf niet ziet.
Volgens mij ben je beter op je plek in dit topic: R&P / Chronisch Psychische Klachten Topic
  zondag 10 juli 2016 @ 05:13:13 #223
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_163635049
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 01:38 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Je bent 12?
Christus te paard. :D nee, we zijn 10 en 13.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_163635054
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2016 05:13 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Christus te paard. :D nee, we zijn 10 en 13.
Ik niet.
pi_163635055
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 05:06 schreef vannelle het volgende:
Alsof je tegen een muur praat....
Lees alles eens terug en probeer het te begrijpen voor je weer reageert.
Je sluit jezelf buiten, ik doe dat niet en anderen ook niet.
Maar jouw manier van reageren (je gaat alleen van jezelf uit en je zegt zelf ook dat je agressief bent naar anderen) staat me echt vreselijk tegen.
En dat doe je toch echt jezelf aan.
Ik begrijp echt niet dat je dat zelf niet ziet.
Volgens mij ben je beter op je plek in dit topic: R&P / Chronisch Psychische Klachten Topic
Je geeft mij geen kans zelfs.
  zondag 10 juli 2016 @ 05:20:22 #226
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_163635063
Ik heb 10 uren geslapen en nu klaarwakker.

:@
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_163635066
En om weer ontopic te gaan:
Door de pijn niet naar de verjaardag van mijn moeder en nichtje kunnen gaan, echt jammer.
Maandag is er de begrafenis van mijn oom waar ik graag heen wil omdat hij heel veel voor mij gedaan heeft, heb er zelfs nog een tijdje in huis gewoond.

Of ik dat ga redden is maar de vraag.....
26 juli die zenuwblokkade, ik hoop zo dat dat werkt!!
Voor sommige dingen komt dat te laat maar dat is niet te veranderen.

[ Bericht 46% gewijzigd door LPFAN op 10-07-2016 11:34:26 ]
pi_163635110
Jaroon, laat eens zien dat je wel serieus bent en reageer als je wil hier eens inhoudelijk op?

quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 05:22 schreef vannelle het volgende:

En om weer ontopic te gaan:
Door de pijn niet naar de verjaardag van mijn moeder en nichtje kunnen gaan, echt jammer.
Maandag is er de begrafenis van mijn oom waar ik graag heen wil omdat hij heel veel voor mij gedaan heeft, heb er zelfs nog een tijdje in huis gewoond.

Of ik dat ga redden is maar de vraag.....
26 juli die zenuwblokkade, ik hoop zo dat dat werkt!!
Voor sommige dingen komt dat te laat maar dat is niet te veranderen.
  zondag 10 juli 2016 @ 06:58:56 #229
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_163635208
Ow vannelle, dat is jammer dan maar zie je hen nog op andere momenten?

Ik heb het even gehad met hardleerse mensen en oren.

Dat laatste betreft mezelf, het lijkt wel of mijn oren van popcorn zijn.

Dat wordt weer een enkeltje huisarts.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_163635231
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2016 06:58 schreef sararaats het volgende:
Ow vannelle, dat is jammer dan maar zie je hen nog op andere momenten?

Na 26 juli als de pijnbestrijding aanslaat wil ik er echt heen.
Gelukkig waren ze heel begripvol toen ik gisterochtend afbelde.
Hopelijk red ik het maandag met de begrafenis wel want daar zie ik niet echt ruimte voor een herkansing.
Maar contact met de familie zit dus gelukkig wel goed. :)
pi_163635646
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 23:08 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Je kan m wel installeren via een apk bestand ofzo.

Ik heb al 45 pokemon :P
Ga ik niet aan beginnen. Net nieuwe telefoon... En volgens mij doet Apple niet aan apk-bestanden.

En ook niet aan een Amerikaans account maken. Ik wacht gewoon geduldig tot hij uit is in de Nederlandse Appstore.

[ Bericht 6% gewijzigd door Jaimy_Luca op 10-07-2016 09:24:33 ]
  zondag 10 juli 2016 @ 09:28:13 #232
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_163635743
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 07:03 schreef vannelle het volgende:

[..]

Na 26 juli als de pijnbestrijding aanslaat wil ik er echt heen.
Gelukkig waren ze heel begripvol toen ik gisterochtend afbelde.
Hopelijk red ik het maandag met de begrafenis wel want daar zie ik niet echt ruimte voor een herkansing.
Maar contact met de familie zit dus gelukkig wel goed. :)
Ik hoop met je mee :*
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_163635934
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 07:03 schreef vannelle het volgende:

[..]

Na 26 juli als de pijnbestrijding aanslaat wil ik er echt heen.
Gelukkig waren ze heel begripvol toen ik gisterochtend afbelde.
Hopelijk red ik het maandag met de begrafenis wel want daar zie ik niet echt ruimte voor een herkansing.
Maar contact met de familie zit dus gelukkig wel goed. :)
Ik hoop met je mee voor maandag.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 10 juli 2016 @ 10:03:10 #234
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_163636030
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 05:22 schreef vannelle het volgende:

[..]

Je valt in herhaling omdat je niet leest.
En je geeft jezelf geen kans, niet iemand anders daar de schuld van geven.
Knelpunten zijn bekend en jij bent de enige die daar aan kunt werken.

Ik reageer niet meer op je tot je laat merken bepaalde opmerkingen iig gelezen te hebben, op deze manier is het compleet nutteloos.

En om weer ontopic te gaan:
Door de pijn niet naar de verjaardag van mijn moeder en nichtje kunnen gaan, echt jammer.
Maandag is er de begrafenis van mijn oom waar ik graag heen wil omdat hij heel veel voor mij gedaan heeft, heb er zelfs nog een tijdje in huis gewoond.

Of ik dat ga redden is maar de vraag.....
26 juli die zenuwblokkade, ik hoop zo dat dat werkt!!
Voor sommige dingen komt dat te laat maar dat is niet te veranderen.
Ik hoop ook dat het doet wat het moet doen! Door pijn dingen moeten afzeggen geeft ook nog mentale pijn erbij. En gecondoleerd met je oom.. :*
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  zondag 10 juli 2016 @ 10:10:52 #235
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_163636125
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 04:35 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Heeft iemand op 1 na mij ooit iets gevraagd? Ik zeg nu verschillende keren dat ik wil veranderen. Je geeft mij de kans niet.
Lees maar terug. Ook ik heb toen op je clusterhoofdpijn gereageerd. En dat terwijl je tegen mij begonnen bent met je posts.. (En mn geheugen is ijzersterk, dus ben daar zeker van). Dus: ten eerste begon je raar te doen tegen mij, ten tweede kreeg je van mij gelijk de kans daarna om 'gewoon' over je ziekte mee te posten. Druk jezelf dus alsjeblieft niet zo in de slachtofferrol. Je geeft jezelf geen kans als je posts als 'je bent 12'? Blijft plaatsen. Eerst dacht je ook al dat niemand op jouw ziekte had gereageerd en mensen moeten je daar blijkbaar aan helpen herinneren.

Neem dan zelf je kans en reageer inhoudelijk op mensen hun posts en steek wat meer moeite in je inlezen over hun ziektes. Toen ik hier begon heb ik soms gewoon bijv wikipedia erbij gepakt om meer over een ziekte te snappen. Niemand kent alle ziektes van buiten maar door rustig mee te lezen kom je veel te weten. En dan hoef je alleen nog maar te vragen hoe iemand zich voelt aan de hand van wat hij/zij post, of knuffels en steun te geven, of eventuele tips (ALS MENSEN DAAROM VRAGEN!).

En als je op deze rustige uitleg post niet ook normaal kan reageren dan snap ik niet wat je in dit topic wil blijven zieken. Maar dan ben je wel enorm laag om ongeveer de meest kwetsbare fokkers weg te jagen van een topic waar ze zoveel uit halen
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  zondag 10 juli 2016 @ 10:29:41 #236
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_163636312
Amen.

Heel raar maar na een douche voel ik me super.

Binnenkort slaaponderzoek en weekendje Center Parcs.

Remember vorig jaar toen ik zowaar in de stress zat?

Dit jaar gaan mijn ouders naar Zuid Afrika om dieren te spotten in Kruger National Park.

In 2018 is het weer mijn beurt hehe.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_163636375
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2016 10:10 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Lees maar terug. Ook ik heb toen op je clusterhoofdpijn gereageerd. En dat terwijl je tegen mij begonnen bent met je posts.. (En mn geheugen is ijzersterk, dus ben daar zeker van). Dus: ten eerste begon je raar te doen tegen mij, ten tweede kreeg je van mij gelijk de kans daarna om 'gewoon' over je ziekte mee te posten. Druk jezelf dus alsjeblieft niet zo in de slachtofferrol. Je geeft jezelf geen kans als je posts als 'je bent 12'? Blijft plaatsen. Eerst dacht je ook al dat niemand op jouw ziekte had gereageerd en mensen moeten je daar blijkbaar aan helpen herinneren.

Neem dan zelf je kans en reageer inhoudelijk op mensen hun posts en steek wat meer moeite in je inlezen over hun ziektes. Toen ik hier begon heb ik soms gewoon bijv wikipedia erbij gepakt om meer over een ziekte te snappen. Niemand kent alle ziektes van buiten maar door rustig mee te lezen kom je veel te weten. En dan hoef je alleen nog maar te vragen hoe iemand zich voelt aan de hand van wat hij/zij post, of knuffels en steun te geven, of eventuele tips (ALS MENSEN DAAROM VRAGEN!).

En als je op deze rustige uitleg post niet ook normaal kan reageren dan snap ik niet wat je in dit topic wil blijven zieken. Maar dan ben je wel enorm laag om ongeveer de meest kwetsbare fokkers weg te jagen van een topic waar ze zoveel uit halen
Dat deed ik al. Ik vraag mensen over hun ziekte.
  zondag 10 juli 2016 @ 10:38:06 #238
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_163636401
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2016 10:29 schreef sararaats het volgende:
Amen.

Heel raar maar na een douche voel ik me super.

Binnenkort slaaponderzoek en weekendje Center Parcs.

Remember vorig jaar toen ik zowaar in de stress zat?

Dit jaar gaan mijn ouders naar Zuid Afrika om dieren te spotten in Kruger National Park.

In 2018 is het weer mijn beurt hehe.
Wij willen in januari of februari naar zuid afrika, ligt er alleen wel aan hoe het met mn schoonmoeder blijft gaan natuurlijk. dan gaan we onder andere ook naar kruger :D
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  zondag 10 juli 2016 @ 10:49:40 #239
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_163636544
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2016 10:38 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Wij willen in januari of februari naar zuid afrika, ligt er alleen wel aan hoe het met mn schoonmoeder blijft gaan natuurlijk. dan gaan we onder andere ook naar kruger :D
Dan is het zomer in Zuid Afrika. De beste periode om dieren te spotten is in hun winter (juni-september)

Als het verdorie eens regent anders komen de dieren niet naar de plassen.

Maar goed, ik ga iets nuttigs doen.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  zondag 10 juli 2016 @ 10:52:08 #240
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_163636583
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2016 10:49 schreef sararaats het volgende:

[..]

Dan is het zomer in Zuid Afrika. De beste periode om dieren te spotten is in hun winter (juni-september)

Maar goed, ik ga iets nuttigs doen.
Maar wij gaan ook voor het hiken in bepaalde gebieden waar het in de winter 10 graden kan zijn. Niet fijn. En in januari is het ook nog eens lekker goedkoop.

Het dieren spotten op zich hebben we al eens gedaan.. In Kenia
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  zondag 10 juli 2016 @ 10:56:50 #241
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_163636658
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2016 10:52 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Maar wij gaan ook voor het hiken in bepaalde gebieden waar het in de winter 10 graden kan zijn. Niet fijn. En in januari is het ook nog eens lekker goedkoop.

Het dieren spotten op zich hebben we al eens gedaan.. In Kenia
:)

Valt het op dat ik geïrriteerd ben door een bepaalde persoon?

Het is moeilijk om niet te ontploffen.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_163636687
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 10:57 schreef superkimmi het volgende:

[..]

dat vroeg ik niet, ik vroeg wat je met je vorige post wilde zeggen. En als je fatsoenlijk kunt lezen kun je ook het onderscheid tussen jouw reacties en die van anderen zien
Ik word aangevallen. Ik was eerlijk in mijn vragen naar een nierpatiënt. Daar heb ik ook interesse voor.
  zondag 10 juli 2016 @ 11:02:11 #243
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_163636730
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 10:59 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik word aangevallen. Ik was eerlijk in mijn vragen naar een nierpatiënt. Daar heb ik ook interesse voor.
En volgens mij heeft LPFAN al jouw vragen ook netjes beantwoord.. Je wordt niet aangevallen op rustige normale vragen, je wordt aangevallen op posts als 'je bent 12'? over iemand die gewoon een spelletje wil spelen dat nostalgie opwekt aan de jeugd.. -,-
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  zondag 10 juli 2016 @ 11:02:22 #244
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_163636734
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 10:41 schreef Jaroon het volgende:
Er is een soort clubje hier dat heel graag over zichzelf praat.
En de hele czt club wil jou hier niet. Dus ga gewoon weg.
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_163636757
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 11:02 schreef superkimmi het volgende:

[..]

En volgens mij heeft LPFAN al jouw vragen ook netjes beantwoord.. Je wordt niet aangevallen op rustige normale vragen, je wordt aangevallen op posts als 'je bent 12'? over iemand die gewoon een spelletje wil spelen dat nostalgie opwekt aan de jeugd.. -,-
Daar begon het probleem niet. LPFAN deed ook geheel normaal tegen mij. De agressie komt van andere mensen.
  zondag 10 juli 2016 @ 11:15:49 #246
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_163636925
Agressief? Moi?

Nee alleen als mensen in mijn vaarwater komen met domme vragen.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_163637026
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2016 11:15 schreef sararaats het volgende:
Agressief? Moi?

Nee alleen als mensen in mijn vaarwater komen met domme vragen.
Wat zijn domme vragen? Ik weet van veel ziekten weinig. Daarom vraag je dan.
  zondag 10 juli 2016 @ 11:28:13 #248
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_163637109
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 11:23 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Wat zijn domme vragen? Ik weet van veel ziekten weinig. Daarom vraag je dan.
:')
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_163637110
Dit is toch het chronisch ziek topic?
Lijkt wel het chronisch zeik topic.
pi_163637126
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2016 11:28 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

:')
Nietszeggend.
pi_163637162
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 11:28 schreef SnoepTomaatje het volgende:
Dit is toch het chronisch ziek topic?
Lijkt wel het chronisch zeik topic.
Tja, chronisch ziek zijn gaat gepaard met klachten waar mensen graag over klagen. Uit mijn ervaring is me dat ook aangeleerd als ik nooit wat zei van pijn hield niemand er rekening mee. Nu klaag ik dan maar af en toe, vooral omdat ik de laatste tijd niet veel meer kan daar zeik ik over.

Aan de andere kant is zelfspot ook belangrijk en als je de drama hier bedoelt ach dan ga je naar andere topics kom je later terug.
pi_163637183
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2016 11:32 schreef Argo het volgende:

[..]

Tja, chronisch ziek zijn gaat gepaard met klachten waar mensen graag over klagen. Uit mijn ervaring is me dat ook aangeleerd als ik nooit wat zei van pijn hield niemand er rekening mee. Nu klaag ik dan maar af en toe, vooral omdat ik de laatste tijd niet veel meer kan daar zeik ik over.

Aan de andere kant is zelfspot ook belangrijk en als je de drama hier bedoelt ach dan ga je naar andere topics kom je later terug.
Men klaagt omdat de omgeving je niet begrijpt.
  zondag 10 juli 2016 @ 11:33:42 #253
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_163637185
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2016 11:32 schreef Argo het volgende:

[..]

Tja, chronisch ziek zijn gaat gepaard met klachten waar mensen graag over klagen. Uit mijn ervaring is me dat ook aangeleerd als ik nooit wat zei van pijn hield niemand er rekening mee. Nu klaag ik dan maar af en toe, vooral omdat ik de laatste tijd niet veel meer kan daar zeik ik over.

Aan de andere kant is zelfspot ook belangrijk en als je de drama hier bedoelt ach dan ga je naar andere topics kom je later terug.
Hoi argo :@
Ik heb je een tijd niet gezien.
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  zondag 10 juli 2016 @ 11:39:06 #254
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163637272
Jaroon ik heb je nu al een paar keer via DM gevraagd normaal mee te posten, je blijft uitlokken, hou daar mee op. Je zegt dat je het probeert maar dat is niet te zien.

Verder discussie verwijderd.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163637295
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 11:39 schreef LPFAN het volgende:
Jaroon ik heb je nu al een paar keer via DM gevraagd normaal mee te posten, je blijft uitlokken, hou daar mee op. Je zegt dat je het probeert maar dat is niet te zien.

Verder discussie verwijderd.
Ik daag niet uit. Daar zit ook geen interesse voor mij.
pi_163637321
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 11:33 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Men klaagt omdat de omgeving je niet begrijpt.
Nou je moet pakken het is ook niet heel gemakkelijk. Krijg heel vaak te horen 'had ik maar zo'n leven als jou.' Maar dan hebben zij honderden vrienden van de voetbal, gaan een dagje de bergen in of weet ik veel. Nu kan ik dat allemaal niet, dat is wel kut, sterker nog ik mag blij zijn als ik hier een rondje kan wandelen, wat ik heel graag doe. Tja je loopt toch steeds tegen dingen aan, en een omgeving verliest dat vaak uit het oog, tenzij je overduidelijk iets hebt (rolstoel etc) dan houden ze wel rekening met je. Heb op speciaal onderwijs gezeten voor mensen met een handicap maar omdat ik toen vooral goed ter been was en op mijn best heeft nooit iemand rekening ermee gehouden.

Dus als men hier klaagt lijkt dat soms aanstellen maar de kern is, dit zijn mensen die keer op keer wel hebben meegemaakt dat er of onbegrip was of dit of dat. Verder zijn het ook wel mensen die eerder aanzetten tot klagen of zeiken, puur en alleen omdat ze met zoveel muren in hun leven te doen hebben, dat wil zeggen ze botsen steeds ergens tegen aan dat wekt frustratie op, tja toen ik nog wel eens een goeie dag had kon ik dan met gewichten gaan spelen, dat lukt mij nu niet meer want het gewicht mijn spieren kunnen het aan mijn gewrichten niet, loop je daar weer tegen aan.

Dus tja het is wel normaal dat er dan frustratie ontstaat en het gevoel dat niemand je begrijpt, vaak is het ook gewoon zo dat andere niets voor je kunnen doen. Begrijp je dat een beetje als ik het zo zeg?
pi_163637354
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2016 11:33 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Hoi argo :@
Ik heb je een tijd niet gezien.
Klopt, ik ben overal of ergens, vandaag zit ik in een overal stemming. Waarin ik zelfs de tijd neem om thee te zetten! Hoe gaat het daar?
pi_163637363
quote:
11s.gif Op zondag 10 juli 2016 11:42 schreef Argo het volgende:

[..]

Nou je moet pakken het is ook niet heel gemakkelijk. Krijg heel vaak te horen 'had ik maar zo'n leven als jou.' Maar dan hebben zij honderden vrienden van de voetbal, gaan een dagje de bergen in of weet ik veel. Nu kan ik dat allemaal niet, dat is wel kut, sterker nog ik mag blij zijn als ik hier een rondje kan wandelen, wat ik heel graag doe. Tja je loopt toch steeds tegen dingen aan, en een omgeving verliest dat vaak uit het oog, tenzij je overduidelijk iets hebt (rolstoel etc) dan houden ze wel rekening met je. Heb op speciaal onderwijs gezeten voor mensen met een handicap maar omdat ik toen vooral goed ter been was en op mijn best heeft nooit iemand rekening ermee gehouden.

Dus als men hier klaagt lijkt dat soms aanstellen maar de kern is, dit zijn mensen die keer op keer wel hebben meegemaakt dat er of onbegrip was of dit of dat. Verder zijn het ook wel mensen die eerder aanzetten tot klagen of zeiken, puur en alleen omdat ze met zoveel muren in hun leven te doen hebben, dat wil zeggen ze botsen steeds ergens tegen aan dat wekt frustratie op, tja toen ik nog wel eens een goeie dag had kon ik dan met gewichten gaan spelen, dat lukt mij nu niet meer want het gewicht mijn spieren kunnen het aan mijn gewrichten niet, loop je daar weer tegen aan.

Dus tja het is wel normaal dat er dan frustratie ontstaat en het gevoel dat niemand je begrijpt, vaak is het ook gewoon zo dat andere niets voor je kunnen doen. Begrijp je dat een beetje als ik het zo zeg?
Dat ken ik dus. Maar wat heb jij?
pi_163637390
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 11:44 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat ken ik dus. Maar wat heb jij?
Als je dat kent, vind ik het vreemd dat je hier dan zo erop ligt te jutten. Ben dit topic eens ingerold tijdje terug, maar ik kan niet zeggen dat zulke dingen heel vreemd zijn in een topic als de deze.

Verder tja, reuma.
  zondag 10 juli 2016 @ 11:46:28 #260
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_163637394
quote:
11s.gif Op zondag 10 juli 2016 11:44 schreef Argo het volgende:

[..]

Klopt, ik ben overal of ergens, vandaag zit ik in een overal stemming. Waarin ik zelfs de tijd neem om thee te zetten! Hoe gaat het daar?
Wow thee zetten. lekker hoor. Hier gaat het ook goed. Net terug van vakantie :o. En over twee weken weer!
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_163637425
quote:
11s.gif Op zondag 10 juli 2016 11:46 schreef Argo het volgende:

[..]

Als je dat kent, vind ik het vreemd dat je hier dan zo erop ligt te jutten. Ben dit topic eens ingerold tijdje terug, maar ik kan niet zeggen dat zulke dingen heel vreemd zijn in een topic als de deze.

Verder tja, reuma.
Dat laatste is een gewoon antwoord dus.
  zondag 10 juli 2016 @ 11:47:52 #262
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_163637426
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2016 11:46 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Wow thee zetten. lekker hoor. Hier gaat het ook goed. Net terug van vakantie :o. En over twee weken weer!
ambtenaar :+ :* :* :*
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  zondag 10 juli 2016 @ 11:48:42 #263
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_163637438
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 11:47 schreef superkimmi het volgende:

[..]

ambtenaar :+ :* :* :*
Jazeker :Y
Weet je hoe chilly!
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  zondag 10 juli 2016 @ 11:49:37 #264
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_163637460
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2016 11:48 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Jazeker :Y
Weet je hoe chilly!
vanaf september wel ja! :P Nouja, nu ook, mn man en zwager zijn ook ambtenaren. Mn man neemt de rest vd zomer elke vrijdag en om de week woensdag vrij om nu al te beginnen met uurtjes opmaken :P

Waar ga je naartoe over 2 weken?
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_163637519
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2016 11:46 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Wow thee zetten. lekker hoor. Hier gaat het ook goed. Net terug van vakantie :o. En over twee weken weer!
Hmm ja niks speciaals, die thee. Oh vakantie was het leuk? Waar ging je heen? En fuck, ik wil nu ook ambtenaar worden, eens kijken of er iets is op mijn niveau. :')
  zondag 10 juli 2016 @ 12:00:38 #266
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_163637644
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 11:49 schreef superkimmi het volgende:

[..]

vanaf september wel ja! :P Nouja, nu ook, mn man en zwager zijn ook ambtenaren. Mn man neemt de rest vd zomer elke vrijdag en om de week woensdag vrij om nu al te beginnen met uurtjes opmaken :P

Waar ga je naartoe over 2 weken?
Over twee weken ga ik naar Frankrijk, kamperen. Met mijn ouders, broertje (14Jr) en vriendinnetje, en broer (30jr) en schoonzus.
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  zondag 10 juli 2016 @ 12:01:10 #267
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_163637658
quote:
11s.gif Op zondag 10 juli 2016 11:53 schreef Argo het volgende:

[..]

Hmm ja niks speciaals, die thee. Oh vakantie was het leuk? Waar ging je heen? En fuck, ik wil nu ook ambtenaar worden, eens kijken of er iets is op mijn niveau. :')
Welk niveau werk je. En welke richting?
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_163637674
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2016 12:01 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Welk niveau werk je. En welke richting?
Ik doe niks momenteel, heb enkel een vmbo-tl gedaan, op de havo raakte ik depressief en ben ik gekapt ermee. Best zonde maar ach. :')
pi_163637707
quote:
11s.gif Op zondag 10 juli 2016 12:01 schreef Argo het volgende:

[..]

Ik doe niks momenteel, heb enkel een vmbo-tl gedaan, op de havo raakte ik depressief en ben ik gekapt ermee. Best zonde maar ach. :')
*Boks*
Nog eentje met alleen VMBO-TL :') :D
  zondag 10 juli 2016 @ 12:04:35 #270
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_163637746
quote:
11s.gif Op zondag 10 juli 2016 12:01 schreef Argo het volgende:

[..]

Ik doe niks momenteel, heb enkel een vmbo-tl gedaan, op de havo raakte ik depressief en ben ik gekapt ermee. Best zonde maar ach. :')
Een collega van mijn man heeft jaren geleden alleen de voorloper vd mavo gedaan, hij werkt inmiddels 25 jaar bij de gemeente Rotterdam en is veel vaker afwezig door ziekte dan mijn man (die diabetes heeft), dus er kan best veel mogelijk zijn bij de overheid. Maar je moet natuurlijk wel geluk hebben met wat je treft.
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_163637747
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 12:02 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

*Boks*
Nog eentje met alleen VMBO-TL :') :D
Ach op zich is het niet zo'n probleem... Weet alleen niet wat ik nu zo moet, maar ach ik zie het wel.. Had ik de havo afgekregen was dat ook maar... kan nog altijd een hbo doen naast het werken als ik wat ouder ben, maar ik vind het goed als ik maar ergens een baantje kan landen wat niet te zwaar is voor mijn gestel.

quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 12:04 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Een collega van mijn man heeft jaren geleden alleen de voorloper vd mavo gedaan, hij werkt inmiddels 25 jaar bij de gemeente Rotterdam en is veel vaker afwezig door ziekte dan mijn man (die diabetes heeft), dus er kan best veel mogelijk zijn bij de overheid. Maar je moet natuurlijk wel geluk hebben met wat je treft.
Ja hier is het veelal zo dat als ze familie hebben werken bij de gemeente daar zij toevallig ook erbij komen... :') Echt de dochter van etc die werken daar allemaal het is allemaal familie van elkaar wat daar werkt. :') x9999

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2016 12:06:43 ]
  zondag 10 juli 2016 @ 12:06:21 #272
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_163637787
quote:
11s.gif Op zondag 10 juli 2016 12:04 schreef Argo het volgende:

[..]

Ach op zich is het niet zo'n probleem... Weet alleen niet wat ik nu zo moet, maar ach ik zie het wel.. Had ik de havo afgekregen was dat ook maar... kan nog altijd een hbo doen naast het werken als ik wat ouder ben, maar ik vind het goed als ik maar ergens een baantje kan landen wat niet te zwaar is voor mijn gestel.

[..]

Ja hier is het veelal zo dat als ze familie hebben werken bij de gemeente daar zij toevallig ook erbij komen... :') Echt de dochter van etc die werken daar allemaal het is allemaal familie van elkaar wat daar werkt. :') x9999
dat klinkt nogal corrupt. :( welke streek woon je?
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_163637804
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 12:06 schreef superkimmi het volgende:

[..]

dat klinkt nogal corrupt. :( welke streek woon je?
Limburg ergens in het midden kleine gemeente maar ik kan daarbuiten misschien ook wel aan de bak, zat zelf eraan te denken juridisch medewerker te worden en dan daarmee bij de gemeente te kunnen komen volgens mij gaat dat?
  zondag 10 juli 2016 @ 12:08:30 #274
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_163637834
quote:
11s.gif Op zondag 10 juli 2016 12:07 schreef Argo het volgende:

[..]

Limburg ergens in het midden kleine gemeente maar ik kan daarbuiten misschien ook wel aan de bak, zat zelf eraan te denken juridisch medewerker te worden en dan daarmee bij de gemeente te kunnen komen volgens mij gaat dat?
Limburg lijkt me ook een lastige streek om werk te vinden. Ik heb het geluk dat ik niet ver van de randstad af woon. Maar ik zou zeggen: probeer het gewoon, ben eerlijk tegen hen en jezelf wat je wel en niet kan. uiteindelijk worden doorzetters vaak beloond :)
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  zondag 10 juli 2016 @ 12:11:02 #275
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_163637883
ik vond het sowieso moeilijk om werk te vinden.

but hey, ik ben mezelf.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_163637890
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 12:08 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Limburg lijkt me ook een lastige streek om werk te vinden. Ik heb het geluk dat ik niet ver van de randstad af woon. Maar ik zou zeggen: probeer het gewoon, ben eerlijk tegen hen en jezelf wat je wel en niet kan. uiteindelijk worden doorzetters vaak beloond :)
Ik ben geen doorzetter eigenlijk, dat is mijn hele probleem. Anders wilde ik ook niet zoiets als ambtenaar haha, als ik een doorzetter was dan... :') Maar goed, met mijn reuma mis ik toch niet zoveel dagen, misschien krijg ik zelfs wat positieve discriminatie geen idee, omdat ik zo wel goed functioneer en altijd wel kan werken, het is niet dat ik gauw niet iets kan door mijn reuma. Gelukkig op school miste ik bv bijna nooit een dag en als ik al een miste was het dat ik geen zin had. :') Maar nooit eigenlijk omdat ik ziek was.
  zondag 10 juli 2016 @ 12:16:10 #277
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_163637989
quote:
11s.gif Op zondag 10 juli 2016 12:11 schreef Argo het volgende:

[..]

Ik ben geen doorzetter eigenlijk, dat is mijn hele probleem. Anders wilde ik ook niet zoiets als ambtenaar haha, als ik een doorzetter was dan... :') Maar goed, met mijn reuma mis ik toch niet zoveel dagen, misschien krijg ik zelfs wat positieve discriminatie geen idee, omdat ik zo wel goed functioneer en altijd wel kan werken, het is niet dat ik gauw niet iets kan door mijn reuma. Gelukkig op school miste ik bv bijna nooit een dag en als ik al een miste was het dat ik geen zin had. :') Maar nooit eigenlijk omdat ik ziek was.
dan moet je wel uitkijken met het rooskleurige idee dat ambtenaren 'niks' doen want dat valt dan weer vies tegen haha :P Mijn zwager werkt regelmatig 's avonds door, in zn eigen tijd. Toegegeven: mn zwager (en ik straks ook) werken wel op WO functies, dat geeft natuurlijk wel een andere werkdruk met zich mee over het algemeen. Maar mijn man (HBO) heeft ook echt hart voor zn werk en kan vooral zoveel vrij nemen omdat hij structureel elke week overwerkt
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  zondag 10 juli 2016 @ 12:18:32 #278
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_163638036
quote:
11s.gif Op zondag 10 juli 2016 12:11 schreef Argo het volgende:

[..]

Ik ben geen doorzetter eigenlijk, dat is mijn hele probleem. Anders wilde ik ook niet zoiets als ambtenaar haha, als ik een doorzetter was dan... :') Maar goed, met mijn reuma mis ik toch niet zoveel dagen, misschien krijg ik zelfs wat positieve discriminatie geen idee, omdat ik zo wel goed functioneer en altijd wel kan werken, het is niet dat ik gauw niet iets kan door mijn reuma. Gelukkig op school miste ik bv bijna nooit een dag en als ik al een miste was het dat ik geen zin had. :') Maar nooit eigenlijk omdat ik ziek was.
Nou wat een vooroordelen weer over ambtenaren... Ik ben wel een doorzetter. Ben van VWO naar mavo naar havo naar hbo gegaan.
VWO naar mavo was door de scheiding van mijn ouders.

Nu heb ik een goede baan bij de overheid. Ok de werkdruk is minder, maar tis echt nie de hele dag uit je neus vreten hoor. Ik heb serieus moeilijke vraagstukken liggen.
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  zondag 10 juli 2016 @ 12:22:57 #279
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_163638139
ik bewonder jullie echt hoor omdat jullie ondanks ziekte toch een job kan beofenen.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_163638580
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 12:16 schreef superkimmi het volgende:

[..]

dan moet je wel uitkijken met het rooskleurige idee dat ambtenaren 'niks' doen want dat valt dan weer vies tegen haha :P Mijn zwager werkt regelmatig 's avonds door, in zn eigen tijd. Toegegeven: mn zwager (en ik straks ook) werken wel op WO functies, dat geeft natuurlijk wel een andere werkdruk met zich mee over het algemeen. Maar mijn man (HBO) heeft ook echt hart voor zn werk en kan vooral zoveel vrij nemen omdat hij structureel elke week overwerkt
Oh ze werken zeker hard, maar hoe hoger het niveau hoe hoger het werk, op een lager niveau hoef je minder te doen en als je onder je niveau werkt, is het ook nog eens allemaal makkelijker.

quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2016 12:18 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Nou wat een vooroordelen weer over ambtenaren... Ik ben wel een doorzetter. Ben van VWO naar mavo naar havo naar hbo gegaan.
VWO naar mavo was door de scheiding van mijn ouders.

Nu heb ik een goede baan bij de overheid. Ok de werkdruk is minder, maar tis echt nie de hele dag uit je neus vreten hoor. Ik heb serieus moeilijke vraagstukken liggen.
Geloof ik graag hoor, maar op mbo dat kan niet zwaar zijn. Als je op een hogere functie zit zal het wel zwaarder zijn. Maar zelfs als het zwaarder is, voor mij is zwaar met mijn handen in de tuin werken of zo ploegen of zo. Denken en dingen oplossen ben ik beter in... Ik wil niet zeggen dat ambtenaren niks doen, maar ik denk dat het wel wat relaxter is dan het vakkenvullen wat ik een jaartje heb gedaan.
pi_163639251
Blijkbaar irriteer ik mensen. Daarvoor mijn excuus. Dat wil ik echt niet. Iedereen hier is ziek. Dat is moeilijk genoeg.
  zondag 10 juli 2016 @ 13:36:53 #282
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_163639649
oh by the way, ik had vanmorgen een gigantisch bloedbad uit mijn neus maar gelukkig gaat het weer beter.

plakkerig warm ook bij jullie?
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  zondag 10 juli 2016 @ 13:42:36 #283
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163639782
Ben nog niet buiten geweest, hier binnen is het wel te doen.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163639946
Ik zit ook al de hele dag binnen. Ben niet zo'n buitenzitmens. Gelukkig maar, want ik smeer me nooit in. :P Verbrand standaard bijna elke zomer, alleen dit jaar in stapjes kunnen doen. ^O^
  zondag 10 juli 2016 @ 13:53:11 #285
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_163640064
ik ben normaal geen buitenmens maar als ik in de schaduw kan zitten is het ok voor me.

[ Bericht 63% gewijzigd door LPFAN op 10-07-2016 14:06:41 ]
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  zondag 10 juli 2016 @ 14:05:42 #286
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163640416
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 13:53 schreef sararaats het volgende:
ik ben normaal geen buitenmens maar als ik in de schaduw kan zitten is het ok voor me.

ik verbrand enkel aan zee. bewijst deze foto:

[ afbeelding ]
auw. juli 2010

[ afbeelding ]
Berlin, juli 2016
Dit is voor je eigen topic, niet voor hier.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zondag 10 juli 2016 @ 14:06:51 #287
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_163640451
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 14:05 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Dit is voor je eigen topic, niet voor hier.
Sorry to say,maar je bent wel kortaf.. :X
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  zondag 10 juli 2016 @ 14:08:18 #288
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_163640498
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 13:53 schreef sararaats het volgende:
ik ben normaal geen buitenmens maar als ik in de schaduw kan zitten is het ok voor me.

Ik ben in de dr ook verbrand. Terwijl ik een fles factor 50 gesmeerd heb in 7 dagen...
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  zondag 10 juli 2016 @ 14:09:31 #289
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163640532
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2016 14:08 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Ik ben in de dr ook verbrand. Terwijl ik een fles factor 50 gesmeerd heb in 7 dagen...
Heb je een lichte huid?
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zondag 10 juli 2016 @ 14:10:14 #290
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_163640558
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2016 14:06 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Sorry to say,maar je bent wel kortaf.. :X
nah die foto kan beter in mijn topic idd
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  zondag 10 juli 2016 @ 14:37:36 #291
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_163641392
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 14:09 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Heb je een lichte huid?
Ja ik ben een withuid haha. Ik ben gewoon blank maar wel het lichtere type haha
Wel bruin haar en blauwe ogen :P
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  zondag 10 juli 2016 @ 14:51:11 #292
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163641810
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2016 14:37 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Ja ik ben een withuid haha. Ik ben gewoon blank maar wel het lichtere type haha
Wel bruin haar en blauwe ogen :P
Haha ;p Ik word ook heel snel rood, Dus smeer me altijd maar goed in.

Als ik een nieuwe nier krijg, mag ik het eerste jaar ook niet meer in de zon zitten.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zondag 10 juli 2016 @ 17:30:07 #293
3542 Gia
User under construction
pi_163646425
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 21:11 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik begrijp je commentaar niet echt. En er bestaat geen migraine met clusterhoofdpijn verschijnselen.
http://www.alleswetenover(...)n-soorten-hoofdpijn/
Deze link gaat over combinaties van hoofdpijnen. Dat kan wel degelijk. Een diagnose stellen is dan ook erg moeilijk voor een neuroloog. Vanwege de verschillende verschijnselen.
pi_163646465
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 17:30 schreef Gia het volgende:

[..]

http://www.alleswetenover(...)n-soorten-hoofdpijn/
Deze link gaat over combinaties van hoofdpijnen. Dat kan wel degelijk. Een diagnose stellen is dan ook erg moeilijk voor een neuroloog. Vanwege de verschillende verschijnselen.
Dat lijkt mij dan ook. Specialisten hebben een moeilijke taak.
  zondag 10 juli 2016 @ 17:31:58 #295
3542 Gia
User under construction
pi_163646472
Hier is net de barbecue aangestookt. We gaan voor het eerst T-bones grillen.
Ben zeer benieuwd of het lukt. Zijn tenslotte twee verschillende soorten vlees aan hetzelfde bot.
pi_163646593
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 17:31 schreef Gia het volgende:
Hier is net de barbecue aangestookt. We gaan voor het eerst T-bones grillen.
Ben zeer benieuwd of het lukt. Zijn tenslotte twee verschillende soorten vlees aan hetzelfde bot.
Ik mag niets vragen. Maar een T- bone heeft toch hetzelfde vlees aan beide kanten?
pi_163646840
quote:
11s.gif Op zondag 10 juli 2016 11:53 schreef Argo het volgende:

En fuck, ik wil nu ook ambtenaar worden, eens kijken of er iets is op mijn niveau. :')
Met een beetje pech ben je te hoog opgeleid. :+

quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 14:05 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Dit is voor je eigen topic, niet voor hier.
Ja, laten we het weer over ambtenaren gaan hebben.
  zondag 10 juli 2016 @ 17:47:55 #298
3542 Gia
User under construction
pi_163646866
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 17:36 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik mag niets vragen. Maar een T- bone heeft toch hetzelfde vlees aan beide kanten?
Wel van hetzelfde dier, uiteraard. Maar de smalle kant van een T-bone is ossehaas en de brede kant is entrecôte. Het smalle deel is eerder gaar dan het brede, als je hier geen rekening mee houdt. En dat is natuurlijk jammer van zo'n mooi stuk vlees.
Ik maak dan in de ketel twee delen. In het ene deel komen de gloeiende kolen en in het andere deel niks. Je legt dan de T-bone met de brede kant richting het vuur, maar niet boven het vuur. Het smalle deel ligt het verst van het vuur weg. En dan laat je het garen. Pas als je de juiste garing hebt stook je het vuur even heel heet en dan grill je de steak af door regelmatig keren. Tot je de gewenste bruine kleur hebt.

Heb ik niet van mezelf, maar opgezocht. Want het is de eerste keer dat we dat gaan maken.
  zondag 10 juli 2016 @ 17:48:52 #299
3542 Gia
User under construction
pi_163646894
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 17:46 schreef vannelle het volgende:

Met een beetje pech ben je te hoog opgeleid. :+

Haha, goeie grap. Ga ik zo aan mijn man vertellen. Die is ook ambtenaar.
pi_163646919
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 17:47 schreef Gia het volgende:

[..]

Wel van hetzelfde dier, uiteraard. Maar de smalle kant van een T-bone is ossehaas en de brede kant is entrecôte. Het smalle deel is eerder gaar dan het brede, als je hier geen rekening mee houdt. En dat is natuurlijk jammer van zo'n mooi stuk vlees.
Ik maak dan in de ketel twee delen. In het ene deel komen de gloeiende kolen en in het andere deel niks. Je legt dan de T-bone met de brede kant richting het vuur, maar niet boven het vuur. Het smalle deel ligt het verst van het vuur weg. En dan laat je het garen. Pas als je de juiste garing hebt stook je het vuur even heel heet en dan grill je de steak af door regelmatig keren. Tot je de gewenste bruine kleur hebt.

Heb ik niet van mezelf, maar opgezocht. Want het is de eerste keer dat we dat gaan maken.
Je zoekt het nog op.Wel zeggen of het lekker was.;)
pi_163647250
Topic dicht.

Zullen we het volgende topic weer gezellig maken? Geen getroll, gezeur, gescheld en offtopic meuk.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')