Die trap is niet zichtbaar dus ook de persoon niet. Zelfde geldt voor die achter de muur. Ik speel ook weleens met McGree en nee dat is mij nog nooit gebeurd. Verder geef je zelf al aan dat hij ze wat langer in target moet hebben om een instant kill te doen. Als die op de trap al zichtbaar was, dan was dat nooit genoeg voor een instant kill.quote:Op maandag 8 augustus 2016 08:53 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Zijn geen cheats. In ieder geval die twee plaatjes hierboven niet.
High Noon target mensen buiten je beeld ook. Ligt eraan hoe hoog je FOV staat, maar om het balanced te houden heeft High Noon een 'hogere FOV' dan dat je zelf in kunt stellen.
Verder target High Noon instantly, maar hoe langer je mensen getarget hebt, hoe meer damage het doet. Als er een schedeltje staat, is het een instakill.
In het eerste plaatje zie je iemand de trap op lopen al, net voordat Mccree schiet met High Noon.
Hangt er vanaf of hij al damage heeft gekregen natuurlijk.quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:03 schreef Omega het volgende:
[..]
Als die op de trap al zichtbaar was, dan was dat nooit genoeg voor een instant kill.
De trap zelf niet, maar de doorgang ernaar wel. En wil je echt zeggen dat je op dat filmpje niets ziet in de doorgang naar de trap? De Lucio die hij daar dood maakt hoeft op dat punt niet op volle hp te zitten. Mccree 'charged' 170 damage per seconde met zijn Deadeye, die hij released als hij schiet.quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:03 schreef Omega het volgende:
[..]
Die trap is niet zichtbaar dus ook de persoon niet. Zelfde geldt voor die achter de muur. Ik speel ook weleens met McGree en nee dat is mij nog nooit gebeurd. Verder geef je zelf al aan dat hij ze wat langer in target moet hebben om een instant kill te doen. Als die op de trap al zichtbaar was, dan was dat nooit genoeg voor een instant kill.
Het zou kunnen wat je zegt, maar vindt het zeker geen bewijs dat het geen cheat is. Meer dat er een vervolg onderzoekje nodig is. Gebeuren deze kills ook bij anderen (en dan vooral van wie we weten dat ze geen aimbot gebruiken)
Wat een afschuwelijke naam voor een pro team... Besef nu pas met die hoofdletter U, wat de insteek is. Bahquote:Op zondag 7 augustus 2016 17:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Is een pro, speelt bij EnvyUs
Ja lijkt random te zijn. Zie op de forums dat er meer mensen last van hebben en sommige helemaal niet. Erg vreemd.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:06 schreef Noppie2000 het volgende:
Nergens last van, raar. Sinds launch al eigenlijk niet, op 2 DDOS aanvallen na.
Op het forum van Overwatch is al sprake van een Mei buff (haar ult), Zenyatta nerf (discord orb) en nieuwe features / informatie over Season 2. Dat komt dus volgende week lijkt hetquote:Lots of information coming next week.
Zonde inderdaad, want het zijn juist die heroes die (wanneer goed gespeeld) een team helemaal overhoop kan gooien. Of een team kunnen carryen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:26 schreef Afwazig het volgende:
Ik word echt zo moe van die teringlijers die er geen kut van kunnen op Competitive. Bijna zonder uitzondering zijn de Torbjorns, Genji's en Hanzo gewoon allemaal kut .
Denk ik ook We gaan het meemakenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:05 schreef ems. het volgende:
Nounou, vooral Genji. Hanzo en Torbjorn zijn hartstikke sterk in juiste handen maar een goede Genji legt teams plat als geen ander.
Is ook een beetje een probleem op hoger niveau. Teamcomps draaien erg vaak om de Genji. Verwacht dat hij ook binnenkort aangepast (niet per se generfed) gaat worden.
Ook lijkt het me niet onwaarschijnlijk dat Lucio en dan met name z'n speedboost aangepast gaan worden. Lucio in combinatie met de huidige Zenyetta is bijna verplicht in teams en dat zag je helaas ook terug in de grote toernooien van afgelopen tijd.
Klopt, maar op twitch en ranked is een heel andere ballgame dan echte toernooien met complete teams. Die twitchers zal je als ze een toernooi gaan spelen ook niet snel widowmaker zien picken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:10 schreef Questular het volgende:
Daarom vind ik het gaaf om te zien dat je op twitch spelers hebt (top 500) die bv Widowmaker spelen. Buitengewoon goede spelers kunnen weg komen met een class die niet meta is
Is die 20 tick de reden dat ik soms dood ga terwijl ik (zelfs in de kill cam) niet wordt geraakt? Of is dat weer een andere oorzaak?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:37 schreef Noppie2000 het volgende:
Blizzard verhoogt de tick rate van Overwatch naar 60
Werkend plaatje:quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:45 schreef So_Surreal het volgende:
Mercy bleef aan d'r staart hangen nadat ze dood ging
[ afbeelding ]
Het kan onderdeel zijn van, ja. Lag is meestal de reden, maar de tick rate draagt daar (voor zover ik begreep van anderen) wel aan bij.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:41 schreef Omega het volgende:
[..]
Is die 20 tick de reden dat ik soms dood ga terwijl ik (zelfs in de kill cam) niet wordt geraakt? Of is dat weer een andere oorzaak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |