abonnement Unibet Coolblue
pi_164327180
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 08:53 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Zijn geen cheats. In ieder geval die twee plaatjes hierboven niet.
High Noon target mensen buiten je beeld ook. Ligt eraan hoe hoog je FOV staat, maar om het balanced te houden heeft High Noon een 'hogere FOV' dan dat je zelf in kunt stellen.
Verder target High Noon instantly, maar hoe langer je mensen getarget hebt, hoe meer damage het doet. Als er een schedeltje staat, is het een instakill.
In het eerste plaatje zie je iemand de trap op lopen al, net voordat Mccree schiet met High Noon.
Die trap is niet zichtbaar dus ook de persoon niet. Zelfde geldt voor die achter de muur. Ik speel ook weleens met McGree en nee dat is mij nog nooit gebeurd. Verder geef je zelf al aan dat hij ze wat langer in target moet hebben om een instant kill te doen. Als die op de trap al zichtbaar was, dan was dat nooit genoeg voor een instant kill.

Het zou kunnen wat je zegt, maar vindt het zeker geen bewijs dat het geen cheat is. Meer dat er een vervolg onderzoekje nodig is. Gebeuren deze kills ook bij anderen (en dan vooral van wie we weten dat ze geen aimbot gebruiken)
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_164327930
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 13:03 schreef Omega het volgende:

[..]
Als die op de trap al zichtbaar was, dan was dat nooit genoeg voor een instant kill.

Hangt er vanaf of hij al damage heeft gekregen natuurlijk.
Conscience do cost.
pi_164327944
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 13:03 schreef Omega het volgende:

[..]

Die trap is niet zichtbaar dus ook de persoon niet. Zelfde geldt voor die achter de muur. Ik speel ook weleens met McGree en nee dat is mij nog nooit gebeurd. Verder geef je zelf al aan dat hij ze wat langer in target moet hebben om een instant kill te doen. Als die op de trap al zichtbaar was, dan was dat nooit genoeg voor een instant kill.

Het zou kunnen wat je zegt, maar vindt het zeker geen bewijs dat het geen cheat is. Meer dat er een vervolg onderzoekje nodig is. Gebeuren deze kills ook bij anderen (en dan vooral van wie we weten dat ze geen aimbot gebruiken)
De trap zelf niet, maar de doorgang ernaar wel. En wil je echt zeggen dat je op dat filmpje niets ziet in de doorgang naar de trap? De Lucio die hij daar dood maakt hoeft op dat punt niet op volle hp te zitten. Mccree 'charged' 170 damage per seconde met zijn Deadeye, die hij released als hij schiet.
Doe eens niet.
pi_164328025
Maar je weet bijvoorbeeld ook niet of er een ander voor Lucio de trap op loopt die uiteindelijk werd neergeschoten. Misschien stond die Lucio gewoon nog beneden aan de trap. Daarom zeg ik ook, het kan maar zeker niet met de stelligheid "Zijn geen cheats".
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_164328063
Of het wel of niet cheats zijn durft ik niet te zeggen. Maar het zou wel heel dom van een pro player zijn om te cheaten tijdens zn twitch stream.
  maandag 8 augustus 2016 @ 13:49:08 #156
131603 Afwazig
Serious business
pi_164328238
Cheats of geen cheats, is wel wel bullshit dat dit kan. Als het geen cheat is dan moet dit aangepast worden.
  maandag 8 augustus 2016 @ 20:48:53 #157
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_164341773
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 17:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Is een pro, speelt bij EnvyUs
Wat een afschuwelijke naam voor een pro team... Besef nu pas met die hoofdletter U, wat de insteek is. Bah
pi_164429486
Sinds lange tijd weer eens een Blizzard spel gekocht. En ja hoor de server zijn nog steeds verneukt. Word er om de game uitgeflikkerd. Om gek van te worden. Had dit een paar dagen terug ook al. Als ik Hearthstone speel heb ik er geen last van. Maar bij Overwatch wel
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
  Redactie Games donderdag 11 augustus 2016 @ 16:06:28 #159
181272 crew  Noppie2000
pi_164429724
Nergens last van, raar. Sinds launch al eigenlijk niet, op 2 DDOS aanvallen na.
pi_164429773
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 16:06 schreef Noppie2000 het volgende:
Nergens last van, raar. Sinds launch al eigenlijk niet, op 2 DDOS aanvallen na.
Ja lijkt random te zijn. Zie op de forums dat er meer mensen last van hebben en sommige helemaal niet. Erg vreemd.
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
  Redactie Games vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:42:21 #161
181272 crew  Noppie2000
pi_164456135
Jeff Kaplan:
quote:
Lots of information coming next week.
Op het forum van Overwatch is al sprake van een Mei buff (haar ult), Zenyatta nerf (discord orb) en nieuwe features / informatie over Season 2. Dat komt dus volgende week lijkt het ^O^

Volgende week is ook Gamescom, dus wat dat betreft :P
pi_164456907
Ik heb besloten dat ik nog een tijdje lekker op quickplay blijf rondklooien. Op dit moment is alleen mn Soldier 76 rank play waardig. Dus nu ff oefenen met andere classes zoals McCree :) Genji lijkt me ook echt tof maar daar moet ik toch echt nog een stuk beter mee worden.
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 12:26:15 #163
131603 Afwazig
Serious business
pi_164457272
Ik word echt zo moe van die teringlijers die er geen kut van kunnen op Competitive. Bijna zonder uitzondering zijn de Torbjorns, Genji's en Hanzo gewoon allemaal kut :').
  Redactie Games vrijdag 12 augustus 2016 @ 12:57:38 #164
181272 crew  Noppie2000
pi_164458275
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 12:26 schreef Afwazig het volgende:
Ik word echt zo moe van die teringlijers die er geen kut van kunnen op Competitive. Bijna zonder uitzondering zijn de Torbjorns, Genji's en Hanzo gewoon allemaal kut :').
Zonde inderdaad, want het zijn juist die heroes die (wanneer goed gespeeld) een team helemaal overhoop kan gooien. Of een team kunnen carryen.
pi_164458581
Nounou, vooral Genji. Hanzo en Torbjorn zijn hartstikke sterk in juiste handen maar een goede Genji legt teams plat als geen ander.

Is ook een beetje een probleem op hoger niveau. Teamcomps draaien erg vaak om de Genji. Verwacht dat hij ook binnenkort aangepast (niet per se generfed) gaat worden.

Ook lijkt het me niet onwaarschijnlijk dat Lucio en dan met name z'n speedboost aangepast gaan worden. Lucio in combinatie met de huidige Zenyetta is bijna verplicht in teams en dat zag je helaas ook terug in de grote toernooien van afgelopen tijd.
Conscience do cost.
pi_164458756
Daarom vind ik het gaaf om te zien dat je op twitch spelers hebt (top 500) die bv Widowmaker spelen. Buitengewoon goede spelers kunnen weg komen met een class die niet meta is :)
  Redactie Games vrijdag 12 augustus 2016 @ 13:11:13 #167
181272 crew  Noppie2000
pi_164458781
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 13:05 schreef ems. het volgende:
Nounou, vooral Genji. Hanzo en Torbjorn zijn hartstikke sterk in juiste handen maar een goede Genji legt teams plat als geen ander.

Is ook een beetje een probleem op hoger niveau. Teamcomps draaien erg vaak om de Genji. Verwacht dat hij ook binnenkort aangepast (niet per se generfed) gaat worden.

Ook lijkt het me niet onwaarschijnlijk dat Lucio en dan met name z'n speedboost aangepast gaan worden. Lucio in combinatie met de huidige Zenyetta is bijna verplicht in teams en dat zag je helaas ook terug in de grote toernooien van afgelopen tijd.
Denk ik ook :Y We gaan het meemaken :P
pi_164459497
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 13:10 schreef Questular het volgende:
Daarom vind ik het gaaf om te zien dat je op twitch spelers hebt (top 500) die bv Widowmaker spelen. Buitengewoon goede spelers kunnen weg komen met een class die niet meta is :)
Klopt, maar op twitch en ranked is een heel andere ballgame dan echte toernooien met complete teams. Die twitchers zal je als ze een toernooi gaan spelen ook niet snel widowmaker zien picken.

Sowieso kan een goede speler met elke hero wel ownen. Zo groot is het verschil qua OP-heid niet. Echter in toernooien spelen de kleinste nuances een veel grotere rol en daar zie je dan heel vaak dezelfde champs terug.

Daarom is het ook lastig om bijvoorbeeld een Genji "gebalanceerd" te krijgen.

- Ten eerste is hij voor lagere niveaus totaal niet OP en misschien zelfs een beetje zwak. Een noob kan op bijvoorbeeld een Pharah veel makkelijker bijdragen dan met een Genji.

- Op hogere ranking is hij -juist- een probleem aangezien een goede Genji eigenlijk gecoordineerd gekilled moet worden. Als niet iedereen samenwerkt/op voice zit dan is een goede Genji erg lastig te killen terwijl hij alle squishies omver legt.

- In toernooien is hij dankzij de goede communicatie tussen de spelers dan weer een stuk minder groot probleem. Daar is hij dan ook hoogstens een semi-populaire pick te noemen.

Maar hoe balanceer je dat? Op welke van de 3 punten? :P Vrij lastige kwestie, hoewel ik denk dat ze het (terecht) voornamelijk zullen laten afhangen van de toernooien en hun meta's.
Conscience do cost.
pi_164471828
Mercy bleef aan d'r staart hangen nadat ze dood ging :')

  Redactie Games vrijdag 12 augustus 2016 @ 20:37:23 #170
181272 crew  Noppie2000
pi_164474001
quote:
Is die 20 tick de reden dat ik soms dood ga terwijl ik (zelfs in de kill cam) niet wordt geraakt? Of is dat weer een andere oorzaak?
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_164488150
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 19:45 schreef So_Surreal het volgende:
Mercy bleef aan d'r staart hangen nadat ze dood ging :')

[ afbeelding ]
Werkend plaatje:

  Redactie Games zaterdag 13 augustus 2016 @ 11:52:39 #173
181272 crew  Noppie2000
pi_164488282
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 20:41 schreef Omega het volgende:

[..]

Is die 20 tick de reden dat ik soms dood ga terwijl ik (zelfs in de kill cam) niet wordt geraakt? Of is dat weer een andere oorzaak?
Het kan onderdeel zijn van, ja. Lag is meestal de reden, maar de tick rate draagt daar (voor zover ik begreep van anderen) wel aan bij.
  zaterdag 13 augustus 2016 @ 13:19:45 #174
194233 Friday12
Originele kloon
pi_164489644
Speelt iemand hier ranked?? Op de pc
  Redactie Games zaterdag 13 augustus 2016 @ 13:24:00 #175
181272 crew  Noppie2000
pi_164489710
:Y
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')