abonnement Unibet Coolblue
pi_163543592
We hebben hier doorkomendekiezenleed -O- . Annie is niet te genieten, huilt om alles, wil niet eten en jammert in haar slaap ongeveer elk half uur als een rouwende Arabische vrouw. Not very funny. En ze heeft nog niet eens al haar tanden, hoezo komen er dan al kiezen :? Er valt niet bepaald tegenop te Dentinoxen, dus iemand nog tips?

Ohja en afgelopen vrijdag zijn we even gaan kennismaken op de PSZ. Ik dacht Annie even rustig te laten zien wat er allemaal te doen was. Aan het handje enzo, want ze vond het vast spannend. Maar ze was nog niet door het hek heen of ze worstelde zich al uit de wagen.. "Annie ook spele!" en weg was ze. Mijn moederhart :o ;( O+ . Ze was fan van de zandbak, en installeerde zich daarna binnen meteen in de poppenhoek. Dus dat zit wel snor denk ik, ze mag er vanaf haar 2e verjaardag twee dagdelen in de week naartoe.

Overigens is het een Vrije Peuterspeelzaal, verbonden aan de Vrije School hier. Ik heb zelf op een gewone openbare basisschool gezeten, en weet daar dus niet zoveel vanaf. Wat ze vertelden klonk allemaal wel goed: veel vrij spelen, aandacht voor de natuur en seizoenen. Dus nu maar eens inlezen over de Vrije School en wat het verschil is met gewone basisscholen. Heeft iemand hier daar ervaring mee?
  dinsdag 5 juli 2016 @ 22:36:54 #127
344469 Amsel
zonder t
pi_163545495
Geen ervaring met vrije school hier. Heb dreumes inmiddels wel ingeschreven voor vier basisscholen :') Zo schijnt dat hier te gaan: overal inschrijven zonder van tevoren te gaan kijken, dan tegen de tijd dat ze bijna 4 wordt horen waar ze plek hebben, en dán pas gaan kijken en een definitieve keuze maken. En dus zijn er overal wachtlijsten, maar geven die tegelijkertijd ook een heel vertekend beeld, want al die kinderen zijn drie/vier/vijfdubbel ingeschreven. Handig zo'n vicieuze cirkel :+
  dinsdag 5 juli 2016 @ 22:38:02 #128
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_163545532
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 21:29 schreef Razztwizzle het volgende:
We hebben hier doorkomendekiezenleed -O- . Annie is niet te genieten, huilt om alles, wil niet eten en jammert in haar slaap ongeveer elk half uur als een rouwende Arabische vrouw. Not very funny. En ze heeft nog niet eens al haar tanden, hoezo komen er dan al kiezen :? Er valt niet bepaald tegenop te Dentinoxen, dus iemand nog tips?

Ohja en afgelopen vrijdag zijn we even gaan kennismaken op de PSZ. Ik dacht Annie even rustig te laten zien wat er allemaal te doen was. Aan het handje enzo, want ze vond het vast spannend. Maar ze was nog niet door het hek heen of ze worstelde zich al uit de wagen.. "Annie ook spele!" en weg was ze. Mijn moederhart :o ;( O+ . Ze was fan van de zandbak, en installeerde zich daarna binnen meteen in de poppenhoek. Dus dat zit wel snor denk ik, ze mag er vanaf haar 2e verjaardag twee dagdelen in de week naartoe.

Overigens is het een Vrije Peuterspeelzaal, verbonden aan de Vrije School hier. Ik heb zelf op een gewone openbare basisschool gezeten, en weet daar dus niet zoveel vanaf. Wat ze vertelden klonk allemaal wel goed: veel vrij spelen, aandacht voor de natuur en seizoenen. Dus nu maar eens inlezen over de Vrije School en wat het verschil is met gewone basisscholen. Heeft iemand hier daar ervaring mee?
Hier was de eerste kies ook waardeloos Razz, maar als tie eenmaal door was, snapte ik dondersgoed waarom dat met zoveel leed moet gaan. Het zijn echt joekels die kiezen.

En wat een binnenkomer, heb je der uiteindelijk zonder al te veel gedreumesbui ala 'Annie-way' meegekregen? :)

Mijn peutervrouwtje mag 23 augustus voor het eerst, het gaat me benieuwen.. :)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  dinsdag 5 juli 2016 @ 23:00:27 #129
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_163546279
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 22:36 schreef Amsel het volgende:
Geen ervaring met vrije school hier. Heb dreumes inmiddels wel ingeschreven voor vier basisscholen :') Zo schijnt dat hier te gaan: overal inschrijven zonder van tevoren te gaan kijken, dan tegen de tijd dat ze bijna 4 wordt horen waar ze plek hebben, en dán pas gaan kijken en een definitieve keuze maken. En dus zijn er overal wachtlijsten, maar geven die tegelijkertijd ook een heel vertekend beeld, want al die kinderen zijn drie/vier/vijfdubbel ingeschreven. Handig zo'n vicieuze cirkel :+
Jullie wonen nu in H toch? De vriend van mijn schoonmoeder is directeur van een basisschool daar, waar J en zijn broertje en zusjes ook op gezeten hebben O-) geen idee of die in jullie buurt is.

@razz vrije peuteespeelzaal lijkt me heerlijk. Ik vind heel veel dingen positief aan de vrije school, maar kan echt echt echt niet achter de antroposofische leer staan, en heb het idee dat als je kind echt naar zo'n school gaat je daar toch wel in mee moet kunnen. Dus M gaat lekker naar een van de wijkscholen, nog niet gekozen.
Kwak
  dinsdag 5 juli 2016 @ 23:02:03 #130
344469 Amsel
zonder t
pi_163546317
Welke school is dat dan Kwak? Ben benieuwd :)
  dinsdag 5 juli 2016 @ 23:10:11 #131
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_163546520
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 23:02 schreef Amsel het volgende:
Welke school is dat dan Kwak? Ben benieuwd :)
DM!

Ik zag nog een toffe blije Mauw en SQ O+

En sterkte voor kiesjesAnnie en orenSjaak :*
Kwak
pi_163549920
SQ, wat een toffe foto! Mauw is groot!!!! En knap O+ Binenkort eens voorstellen aan Sjaak ;)
  woensdag 6 juli 2016 @ 07:35:41 #133
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_163550123
Wat een leuke foto SQ! O+ O+

JM :* 3x is scheepsrecht zeggen ze inderdaad

Arme Sjaak. Hopelijk komt er nu toch wel een keer een eind aan alle ellende.

Blue nog gefeliciteerd *O*

O ja en ik vergeet arme Razz. Hopelijk is Annie snel weer gezellig!

Wij hadden gisteren bruiloft van zwager en schoonzus. Meiden zijn in de ochtend mee geweest. Er was geen middag programma en 's avonds zijn ze bij mijn ouders gebleven. Konden ze knuffelen na 2 weken op vakantie te zijn geweest.

Mijn dametjes in de trouwzaal.


[ Bericht 3% gewijzigd door Shopaholic1984 op 06-07-2016 08:31:09 ]
pi_163550169
Shop, ze hebben echt jouw ogen (en meer), ze kijken precies zoals jij kan kijken!

Sjaak werd vannacht een paar keer wakker, jammerend van de pijn ;( zo sneu! Vanmorgen een paaseimolletje gegeven en dan doen we voorlopig maar even. Oorpijn is zo vervelend!! Hij heeft ondertussen ook verhoging.
pi_163550339
Kris en L, welkom hier!! En natuurlijk gefeliciteerd met het dreumes-tijdperk.
  woensdag 6 juli 2016 @ 08:30:02 #136
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_163550506
Arme sjakie! Ik hoop echt dat er snel verbetering in komt!
Annie wat naar vd kiesjes. Het zijn idd knoeperts! Fijn dat het spelen bij de psz zo beviel :)
Wie had t van de week nou over doorkomen vd laatste 4 kiezen? Vv heeft er volgens mij al bijna 2 maanden af en aan last van.. incl zure broeken in t begin.. maar ze zijn nog steeds niet door (beneden wel 2 bobbels).
Shop mooie meissies O+
SQ.. gekke meissies O+ ;)
Room en Jm wat leuk van jullie date :Y
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  woensdag 6 juli 2016 @ 08:30:09 #137
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_163550507
Ja Kris en L, gefeliciteerd. Je baby is nu een dreumes (al zag ze er al als een dreumes uit, je kleine grote!!!) *O*
pi_163550636
En hier welkom Kris en L! *O*
pi_163551068
Hoooi Kris en L.! *O*

Kiezen, praat me er niet van. :( Hier is er 1 half door en er staan er nog 2 op doorkomen. Ik hoop zo dat dit de reden is voor haar onrustige slaapgedrag de laatste tijd. :O
  woensdag 6 juli 2016 @ 09:21:00 #140
149959 SQ
snelle trees
pi_163551142
Had kris zich al gemeld hier dan?

Shop, wat een leukerds zijn het toch O+

Razz, fijn dat annie het zo naar haar zin had! Dat scheelt! O+

Amsel, hier ongeveer hetzelfde systeem met basisscholen inschrijven :') ik vind het echt waardeloos maar als je er niet aan mee doet val je sowieso buiten de boot -O-
disclaimer
pi_163551148
Ha, kiezen! Na 2 boventanden en 2 ondertanden vond meneer het ook wel tijd voor een kies :'). Bijna door al. Verklaart idd wel de dramanachten van de afgelopen weken :X.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_163551210
Tandenpijn :Y 4 hoektanden tegelijk hier :') Als dat weer beter gaat slaapt hij ook weer meer toch? Ja? }:| Voor 6en wakker is deze week helemaal hip bij ons :O Vannacht was het half 5, toen hebben we er een fles in gemikt en sliep hij weer tot iets voor 8, beterrrrrr!
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_163551272
Nee SQ, maar het ontvangstcomite met een streepje op de e staat gewoon vast klaar. :P
pi_163551299
SQ, geniale foto!

Mijn kinderen gaan naar KDV en bso die gelieerd zijn aan de Vrije School. Maar de school zelf was het niet. Het idee vond ik mooi, veel aandacht voor spelen, muziek en natuur. Maar er was verder weinig ambitie op cognitief niveau. Als alle leerlingen vmbo advies kregen, hadden ze het goed gedaan, aldus de (interim)directeur. En ze hebben een tijd onder toezicht gestaan als zwakke school. Leek me geen goede start, al lijken ze echt wel een verbeterslag gemaakt te hebben.

JM :*

BE, gefeliciteerd met je peuter nog!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_163551404
Hoooooi :W
Ik wals even binnen met birthdaygirl L.exi! Wij gaan nu taart scoren en DIE! Naar alle ballonnen roepen *;
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_163551459
Noh wat leuk shop! O+

Razz, kiezen zijn echt biatches. Hier werkte pcm sowieso veel beter dan detinox voor een rustige nacht, als hij eenmaal goed diep in slaap kon komen hoorden we hem dan ook niet meer - maar avond aan avond steeds wakker en jammeren tot middernacht is ook zo sneu -O- .. wel fijn dat ze het zo tof vond bij de psz meteen! O+

gefeli Kris!
pi_163551462
Kiezen :( Wat een drama is dat! Gisteravond stond Frits huilend naar het laatje waar de Dentinox in ligt te wijzen. :')

:* voor Sjaak (en voor de beide dames Cactus). Ik hoop dat het snel beter gaat! Zo ontzettend naar als je kleintje zoveel pijn heeft.

Fantastische foto SQ! Wat een leuke uitdrukking heeft Mauw. O+

Tof dat Annie de psz zo leuk vond Razz, beetje jammer dat jij er dan niet meer aan te pas komt. ;)

:* JufM, drie keer is scheepsrecht!

Frits werd om half zes wakker en viel toen al knuffelend weer in slaap, tot 8.15 uur. Toen maakte hij me wakker door me over mijn gezicht te aaien. en vervolgens op mijn hoofd te gaan zitten met zijn volle luier :X

Ik weet dat het niet zo veel zegt, maar wanneer werden jullie weer ongesteld na de bevalling? Frits is nu 15 maanden en ik heb nog niet gemenstrueerd.
  woensdag 6 juli 2016 @ 09:45:44 #148
149959 SQ
snelle trees
pi_163551507
Ah kijk daar is ze :D
Welkom en gefeliciteerd Kris!

Mijn kind gaat zoals jullie weten naar een antroposofisch kdv en dat is ook heel erg vrijeschools. Toch denk ik niet dat ik haar naar de vrije school zou sturen. Bleiblei en ik zijn beide meer het type VVD-er en ik denk dat wij daar zelf niet goed genoeg in mee zouden kunnen komen.
Zolang ze nog zo klein is vind ik het heel prettig - dat cognitieve pikt ze sowieso wel op op deze leeftijd, maar als ze een beetje zoals d'r ouders is kan ze wel wat discipline gebruiken als ze groter wordt :X :')
disclaimer
  woensdag 6 juli 2016 @ 09:47:17 #149
149959 SQ
snelle trees
pi_163551530
Thanks voor alle complimenten op de foto :D O+
Mijn kind is echt een beetje gestoord af en toe O+

Cho, hier na 14 weken weer. Heb je niks aan dus. Er zijn er bij wie het meer dan 2 jaar duurde zelfs :')
disclaimer
  woensdag 6 juli 2016 @ 09:48:26 #150
344469 Amsel
zonder t
pi_163551549
Ik ben na de bevalling niet meer ongesteld geworden, gewoon meteen zwanger bij het eerste ei :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')