abonnement Unibet Coolblue
  zondag 19 juni 2016 @ 12:17:27 #151
416020 K44S
The bearded man
pi_163134368
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 11:06 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Haha nee, rustig aan.

Dusja eergister op ziekenbezoek geweest. Ik ben flink door m'n wekker heen geslapen vanwege een selectietest de dagen ervoor, dus kwam daar anderhalf uur later aan, goeie indruk :') :|W Maarja ze begreep het wel en vond het ook niet erg dus dat was mooi :)

Als eerst haar oudste broer ontmoet, aardige gozer, vervolgens naar boven gegaan en liet ze d'r kamer zien. Ze was natuurlijk nog steeds ziek met koorts dus veel konden we niet doen die dag, naar buiten kon in ieder geval niet. Haar moeder lag op bed (want ook ziek) en vader was er niet dus besloten we maar om te netflixen op de kamer van haar broer. Dusja ik een beetje series opzoeken die ze wellicht leuk vond, maar ze was doodmoe en kon haar aandacht er niet echt bijhouden. Tijdens 't serie kijken lag ze al de hele tijd op m'n borst en zat ze vgm half te slapen :')

Na 1 aflevering heb ik 't maar afgezet gezien ze gewoon te moe was. Toen zei ze van zet dan een muziekje op, dus ik ingelogd op Spotify en een playlist aangezet. Nouja muziek luisteren ging over in knuffelen en zoenen en maak daar maar gerust een uur zoenen van. Haar broer vroeg mij of ik graag mee wilde eten en daar stemde ik mee in. Ik heb me voorgesteld aan haar moeder, en die zei dat alles hier goed was zolang ik goed voor dr dochter zorg :P

Tijdens eten een beetje stil, wist ook niet echt wat ik moest zeggen en er werd me ook niks gevraagd ofzo, dusja :') Toen nog geholpen met de afwas en we zouden verder gaan met "serie kijken". Haar broer wilde iig playstationen dus wij moesten naar haar eigen kamer toe. Hier een beetje youtube kijken en later weer "muziek luisteren", oftewel weer zoenen. Kwam ineens haar andere broer binnen "wat zijn jullie aan het doen?" "Ja, muziek luisteren" zijn gezicht _O- :D Echt zo'n grijns van yeah right :') Maargoed hij kwam ff met ons chillen en hij was ook wel een aardige gast :P

Toen was het al laat, en ineens vroeg haar moeder hoelaat ik naar huis zou gaan. Toen vroeg ze of ik wilde blijven slapen en ik dacht van wooow oke, dit ben ik niet gewend :') Nouja ik besloot dus om te blijven slapen en s'avonds hebben we nog de hond samen uitgelaten. Toen was het eigenlijk bedtijd, nog een beetje gezoend enzo, beetje aanraken en toen in slaap gevallen samen.

De volgende morgen hetzelfde, we zouden gaan eten maar het werd meer zoenen enzo, totdat ik bijna telaat was voor m'n werk omdat we niet op de tijd hadden gelet :') Dus ik moest heel snel weg, was wel jammer maargoed.

Erg geslaagde date, hoorde achteraf dat haar moeder mij een leuke "brede" jongen vond ( :7 ) en haar broer vond dat ik meer moest praten, maarja komt nog wel. Volgende keer komt ze hierheen :)

Gaat wel wat worden dit, alleen een kwestie van tijd.
Klinkt goed!

Op naar de volgende date :)
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_163142679
Ja hoor, waarom heb ik geen leuke date... (Vraag ik mijzelf af)
-De één durft niet
-Deze ook lijkt ook wel niet te durven

Soms vraag ik mij echt af waarom mensen dan op Tinder zitten.
Komt het door mijn Huidskleur dat mensen sneller geneigd zijn om dingen niet te doen?
Ik heb werkelijk geen flauw idee.

Het is nogal frustrerend, misschien om dat ik ICT-er ben?
Misschien is dat zo... maar ik game niet, zit heel weinig achter de computer?
Ik spendeer liever toch mijn geld aan kleding en sport. (Vooral toch wel dat laatste: R&P / Niet "meer" kunnen sporten.
  maandag 20 juni 2016 @ 06:51:50 #153
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_163155119
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 18:18 schreef SixSixOne het volgende:
Ja hoor, waarom heb ik geen leuke date... (Vraag ik mijzelf af)
-De één durft niet
-Deze ook lijkt ook wel niet te durven

Soms vraag ik mij echt af waarom mensen dan op Tinder zitten.
Komt het door mijn Huidskleur dat mensen sneller geneigd zijn om dingen niet te doen?
Ik heb werkelijk geen flauw idee.

Het is nogal frustrerend, misschien om dat ik ICT-er ben?
Misschien is dat zo... maar ik game niet, zit heel weinig achter de computer?
Ik spendeer liever toch mijn geld aan kleding en sport. (Vooral toch wel dat laatste: R&P / Niet "meer" kunnen sporten.
Hiermee kun je in deel twee van het stappenplan terecht :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_163179725
Afgelopen donderdag na een lange tijd weer eens iemand met uitgaan gescoord. Gezoend, nummer geregeld en we hadden het wel leuk bij het uitgaan. Nu een beetje op whatsapp praten, maar ze reageert alweer erg traag en te veel initiatief moet van mij komen. Ik zie het alweer gebeuren.
pi_163179913
Sommige zitten er puur voor de aandacht op Tinder. Net eentje die momenteel een 'pauze' heeft met d'r vriend. En dus zit ze maar meteen op Tinder?? Dan weet je toch al dat het niet bij een pauze blijft of wilt ze eerst eens kijken of ze nog goed in de markt ligt voordat ze het definitief uitmaakt met d'r vriend? :N _O-
  dinsdag 21 juni 2016 @ 17:04:47 #156
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_163190745
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 00:34 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Sommige zitten er puur voor de aandacht op Tinder. Net eentje die momenteel een 'pauze' heeft met d'r vriend. En dus zit ze maar meteen op Tinder?? Dan weet je toch al dat het niet bij een pauze blijft of wilt ze eerst eens kijken of ze nog goed in de markt ligt voordat ze het definitief uitmaakt met d'r vriend? :N _O-
je snapt t niet dus
pi_163192116
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 06:25 schreef JaneDoe het volgende:
Ik heb eindelijk ook eens iets te vertellen voor deze reeks!

Gisteravond iets gaan drinken met iemand die ik via een datingsite heb leren kennen. Het was erg gezellig, volgens mij was er van beide kanten wel een klik. Nou ja, hij heeft eigenlijk ook gewoon gezegd dat ik zijn type ben en dat hij me leuk vindt. Hij niet helemaal het mijne, maar merk dat ik dat minder belangrijk vind omdat we het gezellig hadden en ik leuk met hem kan praten. Ook uitgesproken naar elkaar toe dat er een vervolg komt. En er is gezoend. :s)

Op het einde werd het nog even spannend want leek erop dat hij niet meer thuis kon komen met ov, hij woont in een andere stad. Is uiteindelijk goed gekomen.
Afgelopen zaterdag was de tweede date, heeft uiteindelijk geduurd tot zondagmiddag. Was weer erg gezellig, goede gesprekken, gelachen en zelfs bijna gehuild... haha, kon me gelukkig nog inhouden maar scheelde niet veel. Op naar de derde date!
  dinsdag 21 juni 2016 @ 19:09:14 #158
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_163194429
Leuk! :)
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_163208785
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 17:04 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

je snapt t niet dus
Wat snap ik niet dan?
Nog niet single = kijken of je in de markt ligt voordat je het uitmaakt
Single = normaal om op Tinder te zitten
Open relatie = zou je het geen pauze noemen
  donderdag 23 juni 2016 @ 07:24:47 #160
416020 K44S
The bearded man
pi_163232836
Goed, wederom zit ik hier.

Dame waar ik al wel vaker over post heeft iets wat meer duidelijkheid gegeven (tot zo ver duidelijk :') )

Had haar paar weken geleden verteld nog steeds leuk te vinden. Dit gevoel werd/wordt steeds sterker.

Eergisteren een vriend om "advies" gevraagd en hij zei dat ik op een open en grappige manier wel eens om duidelijkheid mag vragen of de dame in kwestie nog eens de poging tot daten wil doen.

Dus ik had het op een iet wat grappige manier geappt. Maar daar kwam die avond vrijweinig duidelijkheid uit (zou zo de politiek in kunnen).

Gisterenavond begon ze er zelf over en vroeg ze: waarom zou er nu een veranderingen zijn als het de vorige keer al niet lekker ging.

(Vorige keer kapte ik het te snel af ivm een soort bindingsangst en overmatige piekeren of zij wel 'de waren' is).

Hier bij vertelde ik haar dat het gevoel wat ik voor haar heb.. steeds sterk wordt en dat dat vrijwel uniek is.

Daar op vertelde zij mij weer dat ze zich erg op dr gemak voelt bij mij maar dat ze "het allemaal niet weet".

Ze was moe. Dus heb ik het daar bij gelaten.


Als nog zit ik dus met vraagtekens. Vraagtekens die wel eens afgelopen mogen zijn.

Ik wil minder afhankelijk zijn aan het gevoel tot behoefte van een vrouw. (Ondanks dat zij erg leuk is).

Ik heb alleen geen idee hoe. Hobby's heb ik zat en ik probeer nieuwe dingen. Een baan met een prettige werkomgeving (werk zelf is iets wat ondankbaar. ..maar dat neem ik maar voor lief).
Vreinden zat en ik ben sociaal.


Dus. Dat heb ik ook weer van mij afgeschreven.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  donderdag 23 juni 2016 @ 07:40:50 #161
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_163232908
Bah, niet fijn om zo aan het lijntje gehouden te worden eigenlijk :( ik denk dat ze het wel degelijk 'weet', maar het gewoon niet durft te zeggen. Of ze twijfelt echt, maar ook dan verdien jij ondertussen toch wel een antwoord. Goed dat je er wat druk achter hebt gezet in deze situatie.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  donderdag 23 juni 2016 @ 07:49:47 #162
416020 K44S
The bearded man
pi_163232939
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 07:40 schreef AlwaysHappy het volgende:
Bah, niet fijn om zo aan het lijntje gehouden te worden eigenlijk :( ik denk dat ze het wel degelijk 'weet', maar het gewoon niet durft te zeggen. Of ze twijfelt echt, maar ook dan verdien jij ondertussen toch wel een antwoord. Goed dat je er wat druk achter hebt gezet in deze situatie.
Thx voor je mening :).

Ik snap het ook wel van haar kant.
Eigenlijk gingen we in de aller eerste instantie daten (al paar maanden geleden) omdat veel mensen in onze omgeving zeiden dat we wel een leuk stel zouden zijn.

Goed, zelf voelde we ook wel een erg aangename klik (vlotter dan vriendschap)
Hebben we een paar dates gehad, die heb ik dus afgekapt door dat ik ging piekeren etc.

Goed, beetje knipperlicht dus.

Mijn grootste probleem: Ik weet niet wat ik meer moet doen om dus meer zelfvertrouwen te krijgen en mezelf minder/niet afhankelijk te laten voelen.

Want, de geest wil wel, maar het hart niet.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  donderdag 23 juni 2016 @ 08:13:02 #163
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_163233065
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 07:24 schreef K44S het volgende:
maar dat ze "het allemaal niet weet".
Lijkt mij dat zij het zo wil laten zoals het is, ook icm met "waarom zou het nu anders zijn"
Als je een man leuk vindt en hij geeft aan jou ook leuk te vinden, ga je volgens mij niet antwoorden met "ik weet het niet", eerder een "ik wil wel, maar..." evt.
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 07:49 schreef K44S het volgende:
Ik weet niet wat ik meer moet doen om dus meer zelfvertrouwen te krijgen en mezelf minder/niet afhankelijk te laten voelen.
Is het echt afhankelijkheid van een vrouw in je leven? Of heb je uberhaupt last van afhankelijkheid van vrienden/etc.
In hoeverre is die afhankelijkheid en is het wel echt een iets negatiefs?
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 07:24 schreef K44S het volgende:
het gevoel tot behoefte van een vrouw.
Ken die behoefte (aan een man dan) ook wel. Maar moet zeggen, die komt en gaat. En als ik goed in m'n vel zit en leuke dingen doe, dan verdwijnt dat gevoel vanzelf bij mij.
(al als ik heel eerlijk ben wil ik wel altijd iets van een flirt op een avond en heb ik dat niet, dat ik het toch wat minder vind, niet als in echt iemand waarmee ik iets wil doen, maar gewoon beetje leuk mannelijk contact)
  donderdag 23 juni 2016 @ 08:38:52 #164
416020 K44S
The bearded man
pi_163233237
quote:
7s.gif Op donderdag 23 juni 2016 08:13 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Lijkt mij dat zij het zo wil laten zoals het is, ook icm met "waarom zou het nu anders zijn"
Als je een man leuk vindt en hij geeft aan jou ook leuk te vinden, ga je volgens mij niet antwoorden met "ik weet het niet", eerder een "ik wil wel, maar..." evt.

[..]

Is het echt afhankelijkheid van een vrouw in je leven? Of heb je uberhaupt last van afhankelijkheid van vrienden/etc.
In hoeverre is die afhankelijkheid en is het wel echt een iets negatiefs?

[..]

Ken die behoefte (aan een man dan) ook wel. Maar moet zeggen, die komt en gaat. En als ik goed in m'n vel zit en leuke dingen doe, dan verdwijnt dat gevoel vanzelf bij mij.
(al als ik heel eerlijk ben wil ik wel altijd iets van een flirt op een avond en heb ik dat niet, dat ik het toch wat minder vind, niet als in echt iemand waarmee ik iets wil doen, maar gewoon beetje leuk mannelijk contact)
Hmm. Dit is duidelijker.

Zoals bij een bedrijf solliciteren en na afloop hoor je:"we nemen contact met je op".

Na paar weken hoor je dat je het niet geworden bent, maar dat ze wel je cv zo genaamd bewaren "omdat er waarschijnlijk mensen zullen doorschuiven".

Of ik afhankelijk ben van iemand anders zijn/haar geluk in leven?
Vind ik van niet.

Ik heb laatst wel tegen die maat gezegd (laten we hem fifamaat noemen) dat ik positief jaloers ben op hem: -mooi-huisje, zzp, vtienden, altijd vriendelijk.

Maar zo heb ik meer vrienden waar ik positief jaloers op ben.
(Elk huis heeft zn kruis.. Daar heb ik het ook nog met hem over gehad).

Die behoefte die is eerder negatief dan positief.

Ik ben het zeg maar zat om een vriendin "te willen" het is alom bekend dat dat juist erg afstoot.
Probleem is dat ik niet weet wat te doen om van dat "wil" gevoel af te komen.

Ik wil niet meer het gevoel hebben dat ik emotioneel(liefde) te kort kom. Hoe, weet ik simpelweg, niet.

Ik heb namelijk alles : beide ouders leven nog, dak boven mn kop, financieel wordt het steeds prettiger, baan waar ik lol heb op t werk. Beste vrienden waar ik altijd terecht kan. En ik sport regelmatig.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_163233275
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 07:49 schreef K44S het volgende:

[..]

Mijn grootste probleem: Ik weet niet wat ik meer moet doen om dus meer zelfvertrouwen te krijgen en mezelf minder/niet afhankelijk te laten voelen.

Want, de geest wil wel, maar het hart niet.
Tolereer onzekerheid. Daar wordt je sterker van. Door elke keer naar je onzekerheid te handelen maak je jezelf zwakker. Waren er echt niet genoeg non-verbale signalen waaruit je je bevestiging kon op pikken? Omdat je op je eigen onzekerheid gericht bent mis je de signalen van anderen. Redeneer minder vanuit jezelf, dan ben je minder bezig met je eigen behoefte/gebreken waarvoor je dan weer iemand anders nodig hebt om deze in te vullen (en zodra deze persoon weer weg is weer terug bij af te zijn).
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  donderdag 23 juni 2016 @ 09:04:20 #166
416020 K44S
The bearded man
pi_163233484
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 08:43 schreef Koral het volgende:

[..]

Tolereer onzekerheid. Daar wordt je sterker van. Door elke keer naar je onzekerheid te handelen maak je jezelf zwakker. Waren er echt niet genoeg non-verbale signalen waaruit je je bevestiging kon op pikken? Omdat je op je eigen onzekerheid gericht bent mis je de signalen van anderen. Redeneer minder vanuit jezelf, dan ben je minder bezig met je eigen behoefte/gebreken waarvoor je dan weer iemand anders nodig hebt om deze in te vullen (en zodra deze persoon weer weg is weer terug bij af te zijn).
Dus: niet nadenken voor een ander?
Een hobby zoeken waar ik mn denken in kwijt kan?
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  donderdag 23 juni 2016 @ 09:14:39 #167
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_163233618
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2016 08:38 schreef K44S het volgende:
Ik heb namelijk alles
Nee je hebt niet alles. Je hebt veel, wss weinig te klagen, maar je hebt blijkbaar niet datgene wat je wilt.
Dat je volgens het "algemene plaatje" niet mag klagen omdat het je verder goed af gaat, tja daar krig ik kriebels van.

Maar waarom wil je zo graag een vriendin? Ken je relatieverleden niet, maar mis je het enorm. Of mis je het omdat je het bij anderen ziet?
Waaruit ontstaat dat gemis?
pi_163234921
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2016 09:04 schreef K44S het volgende:

[..]

Dus: niet nadenken voor een ander?
Een hobby zoeken waar ik mn denken in kwijt kan?
Het afkappen, het op een grappige manier duidelijkheid willen hebben, het zijn allemaal dingen waarbij jij een reactie geeft op jezelf. Zodra je bepaalde gevoelens hebt kom je in beweging en wil je dit oplossen. Tolereer het eens, accepteer het, laat het overwaaien.

Rationaliseer je dat je een keuze hebt. Is het echt zo "bedreigend" dat je er iets aan moet doen, en daarmee iemand eerst op afstand zetten en nu weer aanhalen? Of kun je beter bekijken waar het schip strandt (dus bepaalde delen van jezelf tijdens interactie met mensen even wegcijferen?)? En daarmee je aandacht kunnen richten op 'het lezen' van de ander. Daarmee geef je er blijk van dat je begrijpt hoe je iemand anders prettig/ bijzonder/ gewaardeerd laten voelen.

Mensen onthouden niet wat je allemaal hebt gezegd, mensen onthouden hoe je iemand hebt laten voelen! En wanneer je dat laatste beheerst, dan krijg je daar heel veel voor terug.

[ Bericht 1% gewijzigd door Hineni op 23-06-2016 10:31:19 ]
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_163236110
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2016 09:04 schreef K44S het volgende:

[..]

Dus: niet nadenken voor een ander?
Nee, daar moet je niet aan willen beginnen. Wel open blijven voor hoe de ander een en ander ervaart, maar vul het niet in.

Probeer het daten minder te zien alsof je goed gekeurd moet worden door de ander dat je goed/genoeg zou zijn. Zie jezelf meer als een aanbod, dat iemand zich aan kan haken bij jouw avontuur des levens en eventueel samen er een nieuwe van kan maken.
Het klinkt nu een beetje alsof je blijft hangen en daarin je wat afhankelijk opstelt.

Verder zou ik je willen aanraden om dergelijke gesprekken lekker face to face te doen, omdat je dan veel meer feedback kan krijgen. Bij lettertjes op een scherm is het makkelijker om in te vullen voor de ander en dingen misschien iets anders op te vatten. En als je tegenover elkaar zit, komt het denk ik beter over. Ook omdat je dan meer kan flirten en spanning op kan bouwen. Dat laatste kan een en ander veel uitnodigender maken dan even appen voor een yes of no. Zeker als je de vorige keer niet helemaal lekker ging, geef je dan eigenlijk een signaal dat je niet zo op één lijn zit denk ik. Dat kan makkelijker anders uitpakken als je tegenover elkaar zit en je meer chemistry hebt of probeert te creëren, denk ik..

quote:
Een hobby zoeken waar ik mn denken in kwijt kan?
Dat sowieso ja. Misschien eens bij de vrijwilligersbank checken? Omdat je het fijn vindt behulpzaam te zijn en je je zo misschien wat nuttiger en zekerder kan voelen ofzo?
  donderdag 23 juni 2016 @ 11:42:26 #170
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_163236608
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 10:24 schreef Koral het volgende:

[..]

Het afkappen, het op een grappige manier duidelijkheid willen hebben, het zijn allemaal dingen waarbij jij een reactie geeft op jezelf. Zodra je bepaalde gevoelens hebt kom je in beweging en wil je dit oplossen. Tolereer het eens, accepteer het, laat het overwaaien.
Dit. Heb hetzelfde ervaren en je hebt er alleen jezelf mee.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  donderdag 23 juni 2016 @ 12:14:02 #171
416020 K44S
The bearded man
pi_163237454
quote:
7s.gif Op donderdag 23 juni 2016 09:14 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nee je hebt niet alles. Je hebt veel, wss weinig te klagen, maar je hebt blijkbaar niet datgene wat je wilt.
Dat je volgens het "algemene plaatje" niet mag klagen omdat het je verder goed af gaat, tja daar krig ik kriebels van.

Maar waarom wil je zo graag een vriendin? Ken je relatieverleden niet, maar mis je het enorm. Of mis je het omdat je het bij anderen ziet?
Waaruit ontstaat dat gemis?
Mijn relatieverleden is onstuimig en behoorlijk somber (ondanks de goede tijden). Dit was voornamelijk mijn schuld ivm dus dat piekeren en het voor een ander invullen.


Ik ben momenteel (letterlijk ) aan t werk dus echt goed begrijpend lezen zit er even niet bij.

En zoals ik het nu lees is het ingewikkeld :$.

Maar wat ik er van begrijp: meer op fysiek en gevoel afgaan ipv retionele beslissing nemen?

Anders moet ik in de trein of thuis ff alles goed doorlezen.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  donderdag 23 juni 2016 @ 12:28:14 #172
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_163237742
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2016 12:14 schreef K44S het volgende:
Ik ben momenteel (letterlijk ) aan t werk dus echt goed begrijpend lezen zit er even niet bij.

En zoals ik het nu lees is het ingewikkeld :$.

Maar wat ik er van begrijp: meer op fysiek en gevoel afgaan ipv retionele beslissing nemen?
Het hoeft niet ingewikkeld te zijn, dat ligt maar net aan je denkproces ;)

Geen idee of je meer op gevoel moet of juist rationeel moet gaan zijn. Want dat haal ik niet uit je tekst.

Jij geeft aan dat je een vrouw mist. Mijn vraag is, waarom mis je die precies, wat mis je er precies aan. En zit daar van tijd tot tijd verschil in en zo ja, hoe kan dat dan/hoe ontstaat dat?

Ten tweede vind ik dat hele idee van "ik heb alles" niet kloppend, aangezien jij je voor jouw gevoel dat blijkbaar niet hebt (waar niets mis mee is).
  donderdag 23 juni 2016 @ 14:13:21 #173
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_163240140
Tinder is voor mij net marktplaats. En ik kan er niks mee.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  donderdag 23 juni 2016 @ 14:18:24 #174
416020 K44S
The bearded man
pi_163240265
quote:
7s.gif Op donderdag 23 juni 2016 12:28 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Het hoeft niet ingewikkeld te zijn, dat ligt maar net aan je denkproces ;)

Geen idee of je meer op gevoel moet of juist rationeel moet gaan zijn. Want dat haal ik niet uit je tekst.

Jij geeft aan dat je een vrouw mist. Mijn vraag is, waarom mis je die precies, wat mis je er precies aan. En zit daar van tijd tot tijd verschil in en zo ja, hoe kan dat dan/hoe ontstaat dat?

Ten tweede vind ik dat hele idee van "ik heb alles" niet kloppend, aangezien jij je voor jouw gevoel dat blijkbaar niet hebt (waar niets mis mee is).
Waarom: sex, liefde, plezier (die je niet met je vrienden hebt) samen dingen doen, samen slapen. Andere liefde dan vriendschap of van ouders.

En soms zit er verschil in qua verlangen, als ik blij ben om er vanaf te zijn na een nare ervaring.

Jammer met de bovenstaande benoemingen.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  donderdag 23 juni 2016 @ 18:30:47 #175
416020 K44S
The bearded man
pi_163245712
Goed. Klaar met werken. Dus ik heb ff,Wat ik dus uit jullie verhaal begrijp:het gevoel dat het iets wordt moet ik laten overwaaien omdat zij me niet anders ziet dan goede vriend en het me of niet durft te vertellen of niet weet hoe.

Wat ik precies wil, staat hier boven omschreven; het gevoel dat ik zelf gelukkig kan zijn zonder iemand daar voor nodig te hebben.

Momenteel is het grootste struikelblok: een huis.
Ik woon thuis in een christelijk mileu en dit moet veranderen wil ik iets van een ons of een relatie net thuis sex kunnen hebben.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')