abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 23 juni 2016 @ 19:45:21 #101
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_163247316
Met 32 graden buiten een ijsbaan in lopen voor je ijshockeytraining blijft apart.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_163249315
O dubbele boterham pindakaas
T merci, boterham gebraden gehakt
L 2 boterhammen gebraden gehakt, soep, optimel
T appel, boterham gebraden gehakt, merci
D bbq op werk: 3 dunne plakjes stokbrood met kruidenboter, schep pastasalade, hamburger, kipsate, procureurlapje, 2 groentespiesjes, radler
  donderdag 23 juni 2016 @ 21:41:43 #103
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_163250140
Heerlijk, zo'n training waarbij alles lukt. O+
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_163251412
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2016 12:28 schreef sibella2 het volgende:
Nu zie ik dat ze bij mijn sportschool dus ook crossfit aanbieden, maar ik ben een beetje nerveus. Mijn conditie is echt 0. Vraagje aan de crossfitters hier: zijn jullie gewoon gestart of eerst aan je basisconditie gewerkt?
Ik doe dan geen crossfit, maar ik ben ook gewoon begonnen met BodyCombat. De eerste keer was ik halverwege dood en heb ik de rest van het half uur vol gemaakt met drinken en mijn veters opnieuw strikken. ;-) Maar het gaat snel beter hoor. Het begin is gewoon even doorbijten, zelfs met lichtere opties.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_163252295
Ik ben in kilo's niet meer afgevallen, maar als ik mijn weegschaal moet geloven keldert mijn vetpercentage als een malle. Ik geloof het alleen niet, want ik zou in twee maanden van 41% naar 33% gegaan zijn, en dat lijkt me wel erg optimistisch. :-p

Ik denk wel dat ik op het punt kom dat enkel gewicht op de weegschaal niet meer zo veel zegt, omdat ik nu best weer flink kracht opbouw. Ik word ook niet per se dunner qua omtrek (1 cm van mijn heupen is niet heel veel...) maar ik zie de vorm van mijn lichaam wel veranderen. Mijn buik wordt plat, ondanks al het vet dat er nog op zit, en mijn kont wordt niet dunner maar wel ronder, mijn schouders zijn veeeeeeeel steviger, dus dat getal op de weegschaal moet ik maar een beetje los gaan laten.

Verder ben ik heel blij met al mijn nieuwe kleren in H&M maatje M. Dat maakt kleding kopen wel echt heel veel makkelijker.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_163252319
#teambrood: lekker warm brood, geen beleg :9~ misschien beetje roomboter O+ :9 O+
Maar dat eet ik dus zelden meer. *zucht* #misschienlieverdik
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Sport donderdag 23 juni 2016 @ 22:51:50 #107
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_163252372
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 22:49 schreef LadyOracle het volgende:
Ik ben in kilo's niet meer afgevallen, maar als ik mijn weegschaal moet geloven keldert mijn vetpercentage als een malle. Ik geloof het alleen niet, want ik zou in twee maanden van 41% naar 33% gegaan zijn, en dat lijkt me wel erg optimistisch. :-p

Ik denk wel dat ik op het punt kom dat enkel gewicht op de weegschaal niet meer zo veel zegt, omdat ik nu best weer flink kracht opbouw. Ik word ook niet per se dunner qua omtrek (1 cm van mijn heupen is niet heel veel...) maar ik zie de vorm van mijn lichaam wel veranderen. Mijn buik wordt plat, ondanks al het vet dat er nog op zit, en mijn kont wordt niet dunner maar wel ronder, mijn schouders zijn veeeeeeeel steviger, dus dat getal op de weegschaal moet ik maar een beetje los gaan laten.

Verder ben ik heel blij met al mijn nieuwe kleren in H&M maatje M. Dat maakt kleding kopen wel echt heel veel makkelijker.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er goed uit _O_
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Redactie Sport donderdag 23 juni 2016 @ 22:52:53 #108
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_163252408
Kwam vanmiddag een jurkje binnen wat ik besteld heb voor een concert, maat L voor de zekerheid. Het zit goed maar ik had best een M kunnen bestellen denk ik... Daar ga ik niet aan wennen :')
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_163252601
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2016 22:52 schreef DeLuna het volgende:
Kwam vanmiddag een jurkje binnen wat ik besteld heb voor een concert, maat L voor de zekerheid. Het zit goed maar ik had best een M kunnen bestellen denk ik... Daar ga ik niet aan wennen :')
Ik heb nog steeds dat ik dan bij de kassa sta en denk dat ik de verkeerde maat heb gepakt, of ik ben bang dat de caissičre me gaat uitlachen omdat ik denk dat ik in M pas en dat natuurlijk niet kan. :D
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_163252772
Gisteren kocht ik een nieuwe fitnessbroek. Meisje kijkt in kleedhokje: ja, ik weet niet welke maat je daar hebt, maar deze is te groot hoor.

Ik ben gewend om xxl'en uit een rek te pakken, dus ik vond L al heel erg gewaagd. Naar huis gegaan met een M.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 23 juni 2016 @ 23:27:30 #111
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_163253603
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 22:50 schreef Isabeau het volgende:
#teambrood: lekker warm brood, geen beleg :9~ misschien beetje roomboter O+ :9 O+
Maar dat eet ik dus zelden meer. *zucht* #misschienlieverdik
Roomboter en dan een klein beetje zeezout.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  vrijdag 24 juni 2016 @ 07:47:43 #112
248821 Rauw.
op je bord.
pi_163258879
#teambeleg, zie brood net als MF als een handvat voor m'n Nutella.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  vrijdag 24 juni 2016 @ 07:51:09 #113
248821 Rauw.
op je bord.
pi_163258907
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 19:45 schreef MutedFaith het volgende:
Met 32 graden buiten een ijsbaan in lopen voor je ijshockeytraining blijft apart.
In je volle gear naar buiten toe lopen lijkt mij nog aparter
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_163259001
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2016 22:57 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Ik heb nog steeds dat ik dan bij de kassa sta en denk dat ik de verkeerde maat heb gepakt, of ik ben bang dat de caissičre me gaat uitlachen omdat ik denk dat ik in M pas en dat natuurlijk niet kan. :D
#teamonlinebestellen *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_163259022
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 07:59 schreef DancingPhoebe het volgende:

#teamonlinebestellen *O*
Maar dan weet ik du echt helemáál niet meer wat voor maat ik moet hebben en 3 maten bestellen en 2 terug sturen vind ik echt stom.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 24 juni 2016 @ 08:08:47 #116
248821 Rauw.
op je bord.
pi_163259123
Heb het laatst voor het eerst in jaren gedaan omdat ik graag wat spullen wou van Adidas, resultaat;
1 polo en 2 dezelfde jassen (in XL en XXL) de 2 jassen konden gelijk terug, de Polo (ook een XL) was goed :').

Ik snap niets van kledingmaten, ben er nu wel achter wat mijn overhemd maat is (43 slim fit), maar ik durf niet zo goed meer te bestellen op internet omdat al die maten (Zelfs binnen 1 merk) zo verschillend vallen.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_163259290
Ik had gisteren alles klaargelegd om vanochtend te gaan zwemmen, ik werd om 6u wakker maar had daar toch echt geen zin in. Nu heb ik er een uur crosstrainer opzitten, 450 kcal verbrand en de flair gelezen, eigenlijk best ontspannend :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_163259311
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 08:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maar dan weet ik du echt helemáál niet meer wat voor maat ik moet hebben en 3 maten bestellen en 2 terug sturen vind ik echt stom.
O dat is mijn standaard MO :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_163259318
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 08:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maar dan weet ik du echt helemáál niet meer wat voor maat ik moet hebben en 3 maten bestellen en 2 terug sturen vind ik echt stom.
Waarom vind je terugsturen stom? Is vaak heel makkelijk en gewoon deel van het verdienmodel van die webshops..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_163259397
Ze hebben liever dat je 2 maten terugstuurt en er 1 houdt, dan dat je helemaal niets besteld inderdaad.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Redactie Sport vrijdag 24 juni 2016 @ 08:29:50 #121
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_163259404
71.4. Heb ik daarvoor gisteren nee gezegd tegen de doner kip :{w mag hopen dat het gewoon vocht is.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_163259424
Ik vind passen in de winkel echt afschuwelijk. Zeker als er zo'n meisje bijstaat. Ik bestel echt alles online. Alleen BH's is een drama, maar dat is in de winkel ook onmogelijk. :')
pi_163259496
Ik ben een halve kilo aangekomen. Maar met een uitgebreide lunch en 's avonds roti buiten de deur omdat m'n vriend m'n linzensoep niet lekker vond, vind ik dat niet vreemd. Maar vergeleken met afgelopen zondag is er toch nog ruim een kilo af, dus lekker boeiend. Vergeleken met vorige week vrijdag zelfs nog 2 kilo. :') Dan weet je dit moment ook weer komt.

En zo slecht dat je er echt een halve kilo van aankomt was het ook weer niet. Behalve de lunch en de roti had ik alleen een banaan gegeten. Dus dan zit ik waarschijnlijk eerder rond onderhoud.
  vrijdag 24 juni 2016 @ 08:54:37 #124
373998 LadyOracle
Protagonist
pi_163259818
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 08:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maar dan weet ik du echt helemáál niet meer wat voor maat ik moet hebben en 3 maten bestellen en 2 terug sturen vind ik echt stom.
Eens.

Terugsturen is ook irritant omdat ik dan met zo'n enorme doos moet gaan zeulen.

En ik heb nu voor drie maanden kleren gekocht in mijn lunchpauze dus dan is het ook niet zo erg.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
  vrijdag 24 juni 2016 @ 08:57:05 #125
248821 Rauw.
op je bord.
pi_163259859
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 08:34 schreef Myraela het volgende:
Ik ben een halve kilo aangekomen. Maar met een uitgebreide lunch en 's avonds roti buiten de deur omdat m'n vriend m'n linzensoep niet lekker vond, vind ik dat niet vreemd. Maar vergeleken met afgelopen zondag is er toch nog ruim een kilo af, dus lekker boeiend. Vergeleken met vorige week vrijdag zelfs nog 2 kilo. :') Dan weet je dit moment ook weer komt.

En zo slecht dat je er echt een halve kilo van aankomt was het ook weer niet. Behalve de lunch en de roti had ik alleen een banaan gegeten. Dus dan zit ik waarschijnlijk eerder rond onderhoud.

3500kcal overschot is pas een halve kg, ik weet niet of je er een glaasje olijfolie bij genomen hebt maar het lijkt mij sterk dat 'n roti richting de 3500kcal gaat.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')