abonnement Unibet Coolblue
pi_163171645
Hallo fokkers,

Ik heb serieus advies nodig, dus ik hoop een beetje op serieuze reacties :')

Even een beetje achtergrondinfo:
Ongeveer een half jaar geleden was ik seksueel van het padje af om het zomaar te zeggen. Of beter gezegd: ik heb best wat rondgeneukt. In een maand of 2 a 3 heb ik zo'n elf jongens gehad. Ja, ik was echt een hoer, ik weet ook niet wat me bezielde, dus dat hoeft me niet meer verteld te worden.
Ook was ik zo ongelofelijk stom geweest om het onveilig te doen. Maar dat boeide mij toen allemaal niet zo, had totaal geen normen en waarden meer, niks boeide mij.
Gelukkig is dat voorbij en heb ik sinds een paar maanden een hele lieve vriend (die ik uiteraard verteld heb over mijn verleden en daar oke mee was).
Maar het probleem: ik heb nooit een soa test gedaan. Omdat het mij in eerste instantie niet boeide en heb ook nergens last van, dus is het een beetje in de vergetelheid geraakt. Totdat een vriendin mij opeens vroeg of ik wel eens een soa test had gedaan, en toen dacht ik kut.
Die ga ik nu uiteraard doen. Maar ik twijfel heel erg of ik dat aan mijn vriend moet vertellen. Of dat ik zal wachten tot de uitslag en als die negatief is gewoon nooit over hebben. Wat niet weet wat niet deert toch? Maar aan de andere kant vind ik eerlijkheid wel heel erg belangrijk.
Dus mijn vraag: moet ik het nu al vertellen of beter wachten? Ik wil graag weten wat voor hem het beste zou zijn (aangezien het laatste de beste optie is voor mezelf natuurlijk, dat had ik al door).

TL:DR - Ik ga een soa test doen vanwege mijn nogal kleurrijke seksverleden en twijfel of ik mijn vriend hierover moet inlichten of beter kan wachten tot de uitslag (en bij negatief niks vertellen).
Al het advies is van harte welkom
  maandag 20 juni 2016 @ 20:28:16 #2
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_163171955
Het eerlijkste en dus ook beste is om hem nu alles direct te vertellen. Je hoeft niet per se aantallen te noemen, maar wel dat je onveilige seks hebt gehad en geen soa-test.

Er is dus een kans dat je een soa hebt opgelopen. Er is ook een (kleine) kans dat je hiv hebt, want in principe kan leiden tot overlijden. Door nu weer onbeschermd seks te hebben met je huidige vriend, is er dus ook een kans dat je hem weer besmet, eventueel met een dodelijk virus. In feite breng je hem door je gedrag in (een kans op) levensgevaar. Ik vind dat immoreel.

Daarnaast is het zeer goed mogelijk dat deze relatie ook weer voorbij gaat, waardoor hij straks de besmetting weer kan doorgeven aan zijn volgende partner.

Als je hem nu eerlijk opbiecht hoe de situatie is, kan hij zelf besluiten vanaf nu wel of geen onveilige seks meer met jou te hebben. Voor het aantonen van hiv geldt, meen ik me te herinneren, een periode van 6 maanden of zoiets. Dat betekent dat je vanaf nu gedurende die 6 maanden geen (onbeschermde) seks meer moet hebben. Dan een soa-test doen. Als daar niets uitkomt, ben je clean.

Omgekeerd moet jouw nieuwe vriend na een half jaar ook een test laten doen, anders weet je nog niets.
pi_163172160
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 20:28 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Het eerlijkste en dus ook beste is om hem nu alles direct te vertellen. Je hoeft niet per se aantallen te noemen, maar wel dat je onveilige seks hebt gehad en geen soa-test.

Er is dus een kans dat je een soa hebt opgelopen. Er is ook een (kleine) kans dat je hiv hebt, want in principe kan leiden tot overlijden. Door nu weer onbeschermd seks te hebben met je huidige vriend, is er dus ook een kans dat je hem weer besmet, eventueel met een dodelijk virus. In feite breng je hem door je gedrag in (een kans op) levensgevaar. Ik vind dat immoreel.

Daarnaast is het zeer goed mogelijk dat deze relatie ook weer voorbij gaat, waardoor hij straks de besmetting weer kan doorgeven aan zijn volgende partner.

Als je hem nu eerlijk opbiecht hoe de situatie is, kan hij zelf besluiten vanaf nu wel of geen onveilige seks meer met jou te hebben. Voor het aantonen van hiv geldt, meen ik me te herinneren, een periode van 6 maanden of zoiets. Dat betekent dat je vanaf nu gedurende die 6 maanden geen (onbeschermde) seks meer moet hebben. Dan een soa-test doen. Als daar niets uitkomt, ben je clean.

Omgekeerd moet jouw nieuwe vriend na een half jaar ook een test laten doen, anders weet je nog niets.
Ik ben helemaal met je eens dat mijn gedrag absoluut immoreel is. Daar zal ik ook niets tegenin brengen.
Maar die fase was een half jaar geleden ongeveer, dus in principe kan hiv bij mij nu aangetoond worden toch? Of begrijp ik dat verkeerd?
Wat het overigens nog erger maalt is dat ik al onbeschermde seks met mijn vriend heb gehad en ik totaal niet had nagedacht over het feit dat ik een soa zou kunnen hebben. Ik snap ook niet hoe een mens dasr niet over na kan denken, maar mij is het wel gebeurd in ieder geval. Denk voornamelijk omdat ik die hele fase had weggstopt.
In ieder geval bedankt voor je advies, ik waardeer je serieuze reactie en eerlijkheid :)
  maandag 20 juni 2016 @ 20:42:23 #4
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_163172397
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2016 20:34 schreef DuchessHerzen het volgende:

[..]

Ik ben helemaal met je eens dat mijn gedrag absoluut immoreel is. Daar zal ik ook niets tegenin brengen.
Maar die fase was een half jaar geleden ongeveer, dus in principe kan hiv bij mij nu aangetoond worden toch? Of begrijp ik dat verkeerd?
Wat het overigens nog erger maalt is dat ik al onbeschermde seks met mijn vriend heb gehad en ik totaal niet had nagedacht over het feit dat ik een soa zou kunnen hebben. Ik snap ook niet hoe een mens dasr niet over na kan denken, maar mij is het wel gebeurd in ieder geval. Denk voornamelijk omdat ik die hele fase had weggstopt.
In ieder geval bedankt voor je advies, ik waardeer je serieuze reactie en eerlijkheid :)
Voor mij is dit een herkenbare situatie - ik stond zelf jaren geleden voor hetzelfde dilemma.

Het theoretische geval dat je een half jaar geleden besmet zou kunnen zijn met hiv, kan nu inderdaad aangetoond worden. Voor andere soa's geldt niet zo'n lange tijd. In die zin is het goed om nu al een soa-test te laten doen, dan heb je die mogelijkheid uitgesloten (hopelijk).

Echter, je weet waarschijnlijk niet zeker of je huidige vriend soa-vrij is. Eigenlijk zou hij nu óók een test moeten laten doen. Dan een half jaar alleen beschermde seks. En dan wéér allebei een soa-test, dan weet je het absoluut zeker.

De meeste mensen zullen het niet zo nauwkeurig doen, maar nemen gewoon de gok "dat het wel goed zit". Het hangt er ook wel vanaf wat voor type's die elf jongens waren. Naarmate die óók een leven hadden van in het "rondneuken", wordt de kans wel steeds groter op een of andere besmetting, logischerwijs.
  Forum Admin maandag 20 juni 2016 @ 20:45:14 #5
58651 crew  murp
murp
pi_163172489
gewoon vertellen, effe met de billen bloot, al dat ben je natuurlijk wel gewend ;)
pi_163172542
Vertellen natuurlijk, liegen doe je niet in zo'n situatie ^O^
SOONY
pi_163172668
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 20:42 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Voor mij is dit een herkenbare situatie - ik stond zelf jaren geleden voor hetzelfde dilemma.

Het theoretische geval dat je een half jaar geleden besmet zou kunnen zijn met hiv, kan nu inderdaad aangetoond worden. Voor andere soa's geldt niet zo'n lange tijd. In die zin is het goed om nu al een soa-test te laten doen, dan heb je die mogelijkheid uitgesloten (hopelijk).

Echter, je weet waarschijnlijk niet zeker of je huidige vriend soa-vrij is. Eigenlijk zou hij nu óók een test moeten laten doen. Dan een half jaar alleen beschermde seks. En dan wéér allebei een soa-test, dan weet je het absoluut zeker.

De meeste mensen zullen het niet zo nauwkeurig doen, maar nemen gewoon de gok "dat het wel goed zit". Het hangt er ook wel vanaf wat voor type's die elf jongens waren. Naarmate die óók een leven hadden van in het "rondneuken", wordt de kans wel steeds groter op een of andere besmetting, logischerwijs.
Ergens wel geruststellend dat ik niet de enige ben die zo dom is geweest me in zo'n soort situatie te begeven.
Die instelling van "het zal wel goed zitten" heb ik tot nu toe wel steeds gehad inderdaad. Vooral omdat ik er geen klachten had (en heb) dacht ik dat het allemaal wel mee zou vallen. Maar nu ik weer gewoon mezelf ben en weer mijn normale normen en waarden heb aangenomen, begin ik hem toch aardig te knijpen.
Maar stel dat de test negatief is en ik er zeker van ben dat mijn vriend geen soa heeft van anderen, moet hij zich dan alsnog laten testen nu? Opzich is dat in dat geval niet nodig toch?
Van die jongens weet ik helaas heel weinig, maar ik denk dat er wel types tussen zaten die net als ik dus gewoon rondneukte. Dus ik kan maar beter van het ergste uitgaan denk ik...
pi_163172734
quote:
14s.gif Op maandag 20 juni 2016 20:46 schreef DKUp het volgende:
Vertellen natuurlijk, liegen doe je niet in zo'n situatie ^O^
Nee absoluut niet, maar stel dat de test negatief blijkt te zijn, dan was het niet nodig geweest hem dezelfde stress als ik te laten meemaken. Dat is voornamelijk waar ik mee zit. Maar ik denk dat ik het gewoon ga vertellen ja, meer ook omdat ik helemaal gek word.
  maandag 20 juni 2016 @ 21:04:29 #9
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_163173097
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2016 20:50 schreef DuchessHerzen het volgende:

[..]

Ergens wel geruststellend dat ik niet de enige ben die zo dom is geweest me in zo'n soort situatie te begeven.
Die instelling van "het zal wel goed zitten" heb ik tot nu toe wel steeds gehad inderdaad. Vooral omdat ik er geen klachten had (en heb) dacht ik dat het allemaal wel mee zou vallen. Maar nu ik weer gewoon mezelf ben en weer mijn normale normen en waarden heb aangenomen, begin ik hem toch aardig te knijpen.
Maar stel dat de test negatief is en ik er zeker van ben dat mijn vriend geen soa heeft van anderen, moet hij zich dan alsnog laten testen nu? Opzich is dat in dat geval niet nodig toch?
Van die jongens weet ik helaas heel weinig, maar ik denk dat er wel types tussen zaten die net als ik dus gewoon rondneukte. Dus ik kan maar beter van het ergste uitgaan denk ik...
Ten eerste is er geen reden voor paniek. De kans op een hiv-besmetting is heel klein. De kans op een andere soa is iets groter, maar daar zijn, indien nodig, middeltjes voor.

Ten tweede zou ik het gewoon aan je vriend vertellen, dat lucht waarschijnlijk wel op - als je eerlijk bent.

Ten derde moet je vooral niet op internet gaan zoeken naar symptomen (zo dom was ik wel), want dan vind je allerlei onzin.

Als je vriend geen soa heeft, hoeft hij uiteraard geen test te doen. Maar hoe kun je dat zeker weten? In bijzondere gevallen is dat wel mogelijk, bijvoorbeeld als hij nog maagd was of net uit een zeer lange trouwe relatie komt.
  maandag 20 juni 2016 @ 21:08:04 #10
411401 imikethat
Supa Hot Fire; Get Rekt m8
pi_163173214
Hou het luchtig. Hoe zwaarder jij het onderwerp maakt hoe meer hij er achter gaat zoeken.
First of all, I'm not your friend.
~ Gelukkig zijn we tegenwoordig ouder en wijzer en helpen we onze hersens op een verstandigere wijze naar de klote
  maandag 20 juni 2016 @ 21:09:42 #11
391381 DuchessHerzen
Nee, geen pics
pi_163173270
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 21:04 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Ten eerste is er geen reden voor paniek. De kans op een hiv-besmetting is heel klein. De kans op een andere soa is iets groter, maar daar zijn, indien nodig, middeltjes voor.

Ten tweede zou ik het gewoon aan je vriend vertellen, dat lucht waarschijnlijk wel op - als je eerlijk bent.

Ten derde moet je vooral niet op internet gaan zoeken naar symptomen (zo dom was ik wel), want dan vind je allerlei onzin.

Als je vriend geen soa heeft, hoeft hij uiteraard geen test te doen. Maar hoe kun je dat zeker weten? In bijzondere gevallen is dat wel mogelijk, bijvoorbeeld als hij nog maagd was of net uit een zeer lange trouwe relatie komt.
Nou, ik heb het nu inderdaad verteld ja, en het lucht zo ongelofelijk op. Meer ook omdat hij er ongelofelijk chill op reageert, niet boos is, niet vies van me is etc.
Maar dat hij geen soa heeft is inderdaad moeilijk zeker te weten, het was ook meer als hypothetische vraag bedoeld ^^
In ieder geval heel erg bedankt voor je advies, dat heeft me enorm geholpen en nu ik alles verteld heb voel ik me zo veel beter :)
  maandag 20 juni 2016 @ 21:11:07 #12
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_163173325
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2016 21:09 schreef DuchessHerzen het volgende:

[..]

Nou, ik heb het nu inderdaad verteld ja, en het lucht zo ongelofelijk op. Meer ook omdat hij er ongelofelijk chill op reageert, niet boos is, niet vies van me is etc.
Maar dat hij geen soa heeft is inderdaad moeilijk zeker te weten, het was ook meer als hypothetische vraag bedoeld ^^
In ieder geval heel erg bedankt voor je advies, dat heeft me enorm geholpen en nu ik alles verteld heb voel ik me zo veel beter :)
Fijn! Geen dank.
  maandag 20 juni 2016 @ 21:14:26 #13
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_163173472
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2016 20:34 schreef DuchessHerzen het volgende:

[..]

Ik ben helemaal met je eens dat mijn gedrag absoluut immoreel is. Daar zal ik ook niets tegenin brengen.
Maar die fase was een half jaar geleden ongeveer, dus in principe kan hiv bij mij nu aangetoond worden toch? Of begrijp ik dat verkeerd?
Wat het overigens nog erger maalt is dat ik al onbeschermde seks met mijn vriend heb gehad en ik totaal niet had nagedacht over het feit dat ik een soa zou kunnen hebben. Ik snap ook niet hoe een mens dasr niet over na kan denken, maar mij is het wel gebeurd in ieder geval. Denk voornamelijk omdat ik die hele fase had weggstopt.
In ieder geval bedankt voor je advies, ik waardeer je serieuze reactie en eerlijkheid :)
Als hij van je verleden wist waarom zei hij dan niet.... hey zullen we eerst ff een testje doen voordat we het zonder condoom doen... Al had je het inderdaad ook zelf moeten bedenken...
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  maandag 20 juni 2016 @ 21:21:43 #14
391381 DuchessHerzen
Nee, geen pics
pi_163173830
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 21:14 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Als hij van je verleden wist waarom zei hij dan niet.... hey zullen we eerst ff een testje doen voordat we het zonder condoom doen... Al had je het inderdaad ook zelf moeten bedenken...
Geen flauw idee eigenlijk... ik denk dat hij er vanuit is gegaan dat ik altijd condoom heb gebruikt. Mensen zien mij altijd als een heel verstandig persoon, dat is de indruk die ik geef blijkbaar.
Maar ik had het inderdaad zelf moeten bedenken, helemaal waar
pi_163173983
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2016 21:21 schreef DuchessHerzen het volgende:
Mensen zien mij altijd als een heel verstandig persoon, dat is de indruk die ik geef blijkbaar.
Ik denk dat die 11 kerels heel anders tegen jou aankeken en dat je zelf ook een heel andere indruk gegeven hebt.

Die hebben vast niet gedacht "potver wat een verstandig meiske dit O+ "
Dat zal eerder in de trant geweest zijn van "ik blaf die gore lichtekooi helemaal vol vanavond!! B-) "

No offence verder. :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  maandag 20 juni 2016 @ 21:25:06 #16
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_163173984
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2016 21:21 schreef DuchessHerzen het volgende:

[..]

Geen flauw idee eigenlijk... ik denk dat hij er vanuit is gegaan dat ik altijd condoom heb gebruikt. Mensen zien mij altijd als een heel verstandig persoon, dat is de indruk die ik geef blijkbaar.
Maar ik had het inderdaad zelf moeten bedenken, helemaal waar
Goed dat het toch gezegd hebt. Succes met de test :)
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  maandag 20 juni 2016 @ 21:46:53 #17
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_163174948
Het enige wat ik echt zorgelijk vind is dat je jezelf een hoer noemt.
  maandag 20 juni 2016 @ 22:33:16 #18
391381 DuchessHerzen
Nee, geen pics
pi_163176801
quote:
7s.gif Op maandag 20 juni 2016 21:25 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik denk dat die 11 kerels heel anders tegen jou aankeken en dat je zelf ook een heel andere indruk gegeven hebt.

Die hebben vast niet gedacht "potver wat een verstandig meiske dit O+ "
Dat zal eerder in de trant geweest zijn van "ik blaf die gore lichtekooi helemaal vol vanavond!! B-) "

No offence verder. :)
Hahahaha daar heb je helemaal gelijk in! Maar dat is zoals ik mezelf ook presenteerde naar hen toe. Tegenover hen was ik een totaal ander persoon. Qua uiterlijk zou je ook niet snel zeggen dat ik me ooit als een hoer heb gedragen.
  maandag 20 juni 2016 @ 22:35:39 #19
391381 DuchessHerzen
Nee, geen pics
pi_163176891
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 21:46 schreef Flogging het volgende:
Het enige wat ik echt zorgelijk vind is dat je jezelf een hoer noemt.
Niet meer hoor, heb geen enkele andere jongen aangeraakt nu ik mijn vriend heb. Maar ik ben me er gewoon van bewust wat ik gedaan heb en tsja... hoe je het ook wendt of keert: ik heb me wel als een hoer gedragen.
  maandag 20 juni 2016 @ 22:40:47 #20
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_163177106
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2016 22:35 schreef DuchessHerzen het volgende:

[..]

Niet meer hoor, heb geen enkele andere jongen aangeraakt nu ik mijn vriend heb. Maar ik ben me er gewoon van bewust wat ik gedaan heb en tsja... hoe je het ook wendt of keert: ik heb me wel als een hoer gedragen.
Heb je je laten betalen dan ? Je hebt hoogstens een tijdje rondgeslet.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 20 juni 2016 @ 23:07:07 #21
391381 DuchessHerzen
Nee, geen pics
pi_163178084
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2016 22:40 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Heb je je laten betalen dan ? Je hebt hoogstens een tijdje rondgeslet.
Oke fair enough, een slet dan. Ik werd er niet voor betaald inderdaad :p
  dinsdag 21 juni 2016 @ 00:10:53 #22
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_163179649
Allebei trouwens laten testen. En wat onverantwoord. Vast laag opgeleid.
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 02:12:03 #23
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_163180458
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2016 23:07 schreef DuchessHerzen het volgende:

[..]

Oke fair enough, een slet dan. Ik werd er niet voor betaald inderdaad :p
Zo denigrerend naar jezelf toe. Man man man.
pi_163180477
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2016 20:20 schreef DuchessHerzen het volgende:
had totaal geen normen en waarden meer,
Wat heeft rondneuken met normen en waarden te maken? :?

quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2016 20:20 schreef DuchessHerzen het volgende:
Of dat ik zal wachten tot de uitslag en als die negatief is gewoon nooit over hebben. Wat niet weet wat niet deert toch?
:{ :{ :{ :r
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_163180478
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2016 20:20 schreef DuchessHerzen het volgende:
Hallo fokkers,

Ik heb serieus advies nodig, dus ik hoop een beetje op serieuze reacties :')

Even een beetje achtergrondinfo:
Ongeveer een half jaar geleden was ik seksueel van het padje af om het zomaar te zeggen. Of beter gezegd: ik heb best wat rondgeneukt. In een maand of 2 a 3 heb ik zo'n elf jongens gehad. Ja, ik was echt een hoer, ik weet ook niet wat me bezielde, dus dat hoeft me niet meer verteld te worden.
Ook was ik zo ongelofelijk stom geweest om het onveilig te doen. Maar dat boeide mij toen allemaal niet zo, had totaal geen normen en waarden meer, niks boeide mij.
Gelukkig is dat voorbij en heb ik sinds een paar maanden een hele lieve vriend (die ik uiteraard verteld heb over mijn verleden en daar oke mee was).
Maar het probleem: ik heb nooit een soa test gedaan. Omdat het mij in eerste instantie niet boeide en heb ook nergens last van, dus is het een beetje in de vergetelheid geraakt. Totdat een vriendin mij opeens vroeg of ik wel eens een soa test had gedaan, en toen dacht ik kut.
Die ga ik nu uiteraard doen. Maar ik twijfel heel erg of ik dat aan mijn vriend moet vertellen. Of dat ik zal wachten tot de uitslag en als die negatief is gewoon nooit over hebben. Wat niet weet wat niet deert toch? Maar aan de andere kant vind ik eerlijkheid wel heel erg belangrijk.
Dus mijn vraag: moet ik het nu al vertellen of beter wachten? Ik wil graag weten wat voor hem het beste zou zijn (aangezien het laatste de beste optie is voor mezelf natuurlijk, dat had ik al door).

TL:DR - Ik ga een soa test doen vanwege mijn nogal kleurrijke seksverleden en twijfel of ik mijn vriend hierover moet inlichten of beter kan wachten tot de uitslag (en bij negatief niks vertellen).
Al het advies is van harte welkom
Meid toch, wat een hoer ben je toch...

Lekker aan je seksuele instincten overgeven en met maar liefst 11 kerels in 3 maanden tijd naar bed gaan, bah.

Snel maar een soa test doen
pi_163180480
quote:
10s.gif Op maandag 20 juni 2016 20:45 schreef murp het volgende:
gewoon vertellen, effe met de billen bloot, al dat ben je natuurlijk wel gewend ;)
_O-
  dinsdag 21 juni 2016 @ 08:05:24 #27
391381 DuchessHerzen
Nee, geen pics
pi_163181030
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 00:10 schreef Boterbartje het volgende:
Allebei trouwens laten testen. En wat onverantwoord. Vast laag opgeleid.
Dat valt wel mee. Gymnasium diploma en momenteel bezig met een universitaire studie.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 08:11:54 #28
391381 DuchessHerzen
Nee, geen pics
pi_163181064
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 02:21 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Wat heeft rondneuken met normen en waarden te maken? :?

[..]

:{ :{ :{ :r
In mijn omgeving is rondneuken echt uit den boze, ik ben opgevoed met het idee dat seks alleen is voor je ware liefde.

En ja, die opmerking kwam misschien wat verkeerd over :') maar ik bedoelde het niet verkeerd
  dinsdag 21 juni 2016 @ 08:35:01 #29
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_163181212
Als hij geen problemen had met jouw verleden (wat ik begrijp want dat is geweest) dan zal hij er toch juist positief op reageren dat je het op zo een manier wilt afsluiten?
Gewoon vertellen! Juist het stiekem doen maakt er zo een dingetje van in zo een prille fase.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  dinsdag 21 juni 2016 @ 12:35:55 #30
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_163184858
Al die jaloerse maagden hier die het sletten gedrag vinden. :') Door zielige mannetjes als jullie is TS haar beeld ook verneukt want blijkbaar weet ze dat jullie haar een hoer vinden.

De mensen die dat roepen kunnen nog geen 2-3 partners krijgen per 11 maanden. :')

Wat dan wel ongelofelijk dom is dat je het zonder bescherming gedaan hebt, maar dat weet je al. Gewoon test regelen, open kaart spelen en dan is dit zo weer achter de rug.
Thinking about thinking of you.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 15:25:13 #31
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_163188295
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2016 22:35 schreef DuchessHerzen het volgende:

[..]

Niet meer hoor, heb geen enkele andere jongen aangeraakt nu ik mijn vriend heb. Maar ik ben me er gewoon van bewust wat ik gedaan heb en tsja... hoe je het ook wendt of keert: ik heb me wel als een hoer gedragen.
Heb je je laten betalen dan?
pi_163189818
Er is niets immoreels aan promiscuïteit, zolang je niet tegenover je bed partners A claimt terwijl je B doet. Maar ik ga ervan uit dat geen van hen de indruk kreeg dat je in zwijm voor hem en alleen maar hem viel.

Verder is er een keuze te maken tussen verstandig doen en genieten van het leven. Persoonlijk heb ik nog nooit een veilige onenightstand gehad, aangezien ik dan niet kan beffen. Of er een stuk rubber voor moet houden wat de smaaksensatie teniet zou doen. Tevens heb ik een grafhekel aan condooms, dus als een vrouw aan de pil is en mijn gevoel zegt dat ze schoon is, dan moet zij al op een condoom aandringen alvorens ik er met tegenzin een om doe.

Dus neem ik bewust een SOA risico, en ja ik laat me regelmatig testen en ben open en eerlijk tegenover mijn partners. Ik ben universitair opgeleid dus het heeft niets met dom te maken. Evenmin als dat mensen dom zouden zijn indien ze besluiten om met de gevaarlijke buitenwereld te interacteren, ipv zichzelf in een opblaasbare plastic bal op te sluiten in een ondergrondse nucleaire schuilkelder. Ieder heeft zo zijn eigen kosten/baten risicoanalyse en daar is niets inherents verkeerd aan mits je anderen niet zonder communicatie in jouw keuzes mee sleurt.

Echter, jezelf generen omdat ze op het punt staat om een verstandige keuze te maken lijkt me de omgekeerde wereld. Als je de verstandigheid iets verder door trekt, dan zou je voorstellen dat jullie je beiden laten testen.
pi_163189887
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 08:11 schreef DuchessHerzen het volgende:

[..]

In mijn omgeving is rondneuken echt uit den boze, ik ben opgevoed met het idee dat seks alleen is voor je ware liefde.

Geen wonder dat je met zulke vreemde schuldgevoelens rondloopt dan. :{
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  dinsdag 21 juni 2016 @ 19:10:04 #34
391381 DuchessHerzen
Nee, geen pics
pi_163194463
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 16:32 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Geen wonder dat je met zulke vreemde schuldgevoelens rondloopt dan. :{
Tja, biblebelt hè, dan heb je dat :') :')
pi_163194511
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 19:10 schreef DuchessHerzen het volgende:

[..]

Tja, biblebelt hè, dan heb je dat :') :')
Sterkte daarmee :*

En wees eerlijk tegen je vriend! o|O
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  dinsdag 21 juni 2016 @ 19:11:32 #36
391381 DuchessHerzen
Nee, geen pics
pi_163194529
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 08:35 schreef Frag_adder het volgende:
Als hij geen problemen had met jouw verleden (wat ik begrijp want dat is geweest) dan zal hij er toch juist positief op reageren dat je het op zo een manier wilt afsluiten?
Gewoon vertellen! Juist het stiekem doen maakt er zo een dingetje van in zo een prille fase.
Daar heb je inderdaad gelijk in gekregen, ik denk dat er geen enkele jongen is die er zo positief op heeft gereageerd als hij, dus ben heel opgelucht dat ik het verteld heb :)
pi_163194884
quote:
10s.gif Op maandag 20 juni 2016 20:45 schreef murp het volgende:
gewoon vertellen, effe met de kut bloot, al dat ben je natuurlijk wel gewend ;)
Dat dus.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 19:47:07 #38
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_163195670
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 19:11 schreef DuchessHerzen het volgende:

[..]

Daar heb je inderdaad gelijk in gekregen, ik denk dat er geen enkele jongen is die er zo positief op heeft gereageerd als hij, dus ben heel opgelucht dat ik het verteld heb :)
Luisteren, dat zouden meer mensen moeten doen :7
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  Moderator dinsdag 21 juni 2016 @ 19:49:12 #39
441859 crew  Lenny77
pi_163195729
Je bent geen hoer of slet en je mag zo ook niet over jezelf denken.
Je hebt je gewoon geamuseerd met wederzijdse toestemming.
En al die idioten hier die dan dingen schrijven zoals dat die jongens dan denken dat ze een slet is en haar lekker volblaffen zijn in mijn ogen een grotere hoer dan.
Wat een preutse, achterlijke gevallen hier.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  dinsdag 21 juni 2016 @ 21:22:34 #40
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_163199408
quote:
7s.gif Op maandag 20 juni 2016 21:25 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik denk dat die 11 kerels heel anders tegen jou aankeken en dat je zelf ook een heel andere indruk gegeven hebt.

Die hebben vast niet gedacht "potver wat een verstandig meiske dit O+ "
Dat zal eerder in de trant geweest zijn van "ik blaf die gore lichtekooi helemaal vol vanavond!! B-) "

No offence verder. :)
hehehe
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_163199504
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 19:49 schreef Lenny77 het volgende:
Je bent geen hoer of slet en je mag zo ook niet over jezelf denken.
Je hebt je gewoon geamuseerd met wederzijdse toestemming.
En al die idioten hier die dan dingen schrijven zoals dat die jongens dan denken dat ze een slet is en haar lekker volblaffen zijn in mijn ogen een grotere hoer dan.
Wat een preutse, achterlijke gevallen hier.
11 kerels in 2 maanden tijd; schiet mij maar lek, maar dan ben je jezelf gewoon aardig aan het hoereren hoor.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  dinsdag 21 juni 2016 @ 21:29:36 #42
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_163199698
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 19:49 schreef Lenny77 het volgende:
Je bent geen hoer of slet en je mag zo ook niet over jezelf denken.
Je hebt je gewoon geamuseerd met wederzijdse toestemming.
En al die idioten hier die dan dingen schrijven zoals dat die jongens dan denken dat ze een slet is en haar lekker volblaffen zijn in mijn ogen een grotere hoer dan.
Wat een preutse, achterlijke gevallen hier.
hahahaha...
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
  dinsdag 21 juni 2016 @ 21:30:03 #43
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_163199713
quote:
3s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 21:25 schreef Geralt het volgende:

[..]

11 kerels in 2 maanden tijd; schiet mij maar lek, maar dan ben je jezelf gewoon aardig aan het hoereren hoor.
ofnie..

is bijna elke dag een joh..
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_163199735
quote:
3s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 21:25 schreef Geralt het volgende:

[..]

11 kerels in 2 maanden tijd; schiet mij maar lek, maar dan ben je jezelf gewoon aardig aan het hoereren hoor.
Wat een onzin. Lekker boeiend.
pi_163199767
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 08:11 schreef DuchessHerzen het volgende:

In mijn omgeving is rondneuken echt uit den boze, ik ben opgevoed met het idee dat seks alleen is voor je ware liefde.

Zo zijn er duidelijk meer mensen op fok :+
pi_163199854
quote:
3s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 21:25 schreef Geralt het volgende:

[..]

11 kerels in 2 maanden tijd; schiet mij maar lek, maar dan ben je jezelf gewoon aardig aan het hoereren hoor.
Hoereren doe je voor geld. Verder lijkt het me niet heel bijzonder. Ben je een refo ofzo? :?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  dinsdag 21 juni 2016 @ 21:38:07 #47
391381 DuchessHerzen
Nee, geen pics
pi_163200083
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 21:31 schreef erikkll het volgende:

[..]

Zo zijn er duidelijk meer mensen op fok :+
Duidelijk ja :')
Maar dat neem ik ze ook zeker niet kwalijk hoor, heb van mijn ouders ergere dingen naar mijn hoofd gekregen dan dit :')
pi_163200776
Hier nog zo'n weirdo

KLB / Snel seks hebben
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  dinsdag 21 juni 2016 @ 21:58:34 #49
365714 Vansschoen
Beetje raar, maar wel lekker!
pi_163200948
quote:
3s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 21:25 schreef Geralt het volgende:

[..]

11 kerels in 2 maanden tijd; schiet mij maar lek, maar dan ben je jezelf gewoon aardig aan het hoereren hoor.
En wat dan nog? Er is geen maximum aantal mannen/vrouwen waar mee je het bed mag delen per maand.

Als zei dat leuk vond, en die mannen ook is er toch geen probleem?

Ts: ik heb vrijwel het zelfde mee gemaakt. Ben van redelijk wat scharrels ook in een relatie terecht gekomen, hem wel verteld dat het verstandig was dat ik eerst een soa test zou doen voordat we het zonder condoom zouden doen, hij heeft dit goed opgepakt.
pi_163201130
Er is ook geen probleem. Het is alleen hoerig gedrag om in zo een korte tijd met zoveel kerels het bed te delen.

Plus ik gaf aan dat die kerels haar waarschijnlijk niet gezien hebben als een heel verstandig persoon, maar gewoon als een goedkope makkelijke slet. En dat dat laatste dus de indruk is geweest die ze gegeven heeft en niet die van een heel braaf verstandig meiske.

Mij zal het verder jeuken al heeft ze meer lullen gehad dan dat er klinknagels in de Maasbrug zitten.

Ik maak nergens problemen van; ik constateer louter iets :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_163201223
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 22:03 schreef Geralt het volgende:

Plus ik gaf aan dat die kerels haar waarschijnlijk niet gezien hebben als een heel verstandig persoon, maar gewoon als een goedkope makkelijke slet.
Kortom, je was aan het projecteren. :D
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  Moderator woensdag 22 juni 2016 @ 08:13:25 #52
441859 crew  Lenny77
pi_163207769
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 22:03 schreef Geralt het volgende:

Plus ik gaf aan dat die kerels haar waarschijnlijk niet gezien hebben als een heel verstandig persoon, maar gewoon als een goedkope makkelijke slet. En dat dat laatste dus de indruk is geweest die ze gegeven heeft en niet die van een heel braaf verstandig meiske.

Nou als jij iemand gaat pakken omdat je denkt dat ze een goedkope, makkelijke slet is, dan ben je zelf even goedkoop en makkelijk.
Twee standaarden.. Zoals altijd!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_163207870
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 19:10 schreef DuchessHerzen het volgende:

[..]

Tja, biblebelt hè, dan heb je dat :') :')
Straks dus netjes getrouwd en dan zeg je op je verjaardag feest dat je vroeger "lekker gek" was :')

Maar goed, al getest?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_163208094
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2016 08:13 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Nou als jij iemand gaat pakken omdat je denkt dat ze een goedkope, makkelijke slet is, dan ben je zelf even goedkoop en makkelijk.
Twee standaarden.. Zoals altijd!
Ik pak helemaal geen goedkope sletten.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  woensdag 22 juni 2016 @ 09:29:06 #55
391381 DuchessHerzen
Nee, geen pics
pi_163208539
quote:
13s.gif Op woensdag 22 juni 2016 08:55 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik pak helemaal geen goedkope sletten.
Volgens mij wordt dat hier ook niet bedoeld. Het punt is dat die jongens die mij geneukt hebben net zo goedkoop en makkelijk zijn als ik.
  woensdag 22 juni 2016 @ 09:30:56 #56
391381 DuchessHerzen
Nee, geen pics
pi_163208576
quote:
14s.gif Op woensdag 22 juni 2016 08:29 schreef Godshand het volgende:

[..]

Straks dus netjes getrouwd en dan zeg je op je verjaardag feest dat je vroeger "lekker gek" was :')

Maar goed, al getest?
Waarschijnlijk zal dat zo gaan ja, triest eigenlijk :')

Maar heb me gister ochtend laten testen ja, op gonorroe,chlamydia en hiv. Volgende week de uitslag dus ben benieuwd...
Overigens heb ik wel een schimmelinfectie waar ik niks vanaf wist, godver. :/
pi_163208599
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2016 09:29 schreef DuchessHerzen het volgende:

[..]

Volgens mij wordt dat hier ook niet bedoeld. Het punt is dat die jongens die mij geneukt hebben net zo goedkoop en makkelijk zijn als ik.
Het punt is dat jij je gedroeg als een slet en dat ook uitstraalde. Daar gaf je me gelijk in.

Maar een paar users vinden het dan weet nodig om daarover te vallen, want dat kan je niet zeggen ofzo.

Dat die kerels ook goedkope sletten zijn doet er verder niet zo veel toe.

Het ging mij er puur om dat jij zei dat je uitstraalt dat je een keurig meisje bent en ik zei van niet.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_163208624
Maargoed, een paar andere users kreeg je bijval van. Dat waren zelf ongetwijfeld ook sletten die hun eigen gedrag goed probeerde te praten _O-

Anyway, de groeten, ik heb mijn punt gemaakt en reageer verder niet meer in dit topic.

Succes ermee. Ofzo.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  woensdag 22 juni 2016 @ 09:53:22 #59
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_163208956
Geralt pls, ga lekker gamen ofzo nerdje. :')

attack of the lame ass virgins, knurft. :')
Thinking about thinking of you.
pi_163212176
quote:
7s.gif Op woensdag 22 juni 2016 09:34 schreef Geralt het volgende:
Maargoed, een paar andere users kreeg je bijval van. Dat waren zelf ongetwijfeld ook sletten die hun eigen gedrag goed probeerde te praten _O-

Anyway, de groeten, ik heb mijn punt gemaakt en reageer verder niet meer in dit topic.

Succes ermee. Ofzo.
Zeikerds zoals jij zijn de reden, dat de meeste meisjes/vrouwen liegen over hun aantal partners voor jou.

Zeker als ze iets in je zien. Als jij onderdeel bent van hun slettentijd zullen ze zeggen iets van: "Ik wil zo veel mogelijk hard gepakt worden, kan jij mij aan? ".
En als jij dan zegt: "Uiteraard gore slet", dan vinden ze dat prima. Morgen zijn ze je weer vergeten, alleen het condoom in de prullenbak (voor de Vlaamse lezers hier: vuilbak) of het zaad nog na druipend in het broekje de volgende dag herinnert ze aan de avond daar voor.

Maar ben je de ware liefde voor haar, zal ze als antwoord op de vraag over haar seksleven iets zeggen als:"Paar kerels, dat is alles". "Wat is een paar?"."Twee, je hebt toch een paar sokken aan?".

En jij maar denken dat je een beschaafd burgertrutje aan de haak hebt geslagen :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_163212518
Man man man, schei toch uit :') _O-
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  woensdag 22 juni 2016 @ 13:30:56 #62
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_163213117
En zo geschiedt. Vele mannen die soa oplopen door dit soort hoeren. Jup i said it :7
Walgelijk :r

quote:
7s.gif Op maandag 20 juni 2016 21:25 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik denk dat die 11 kerels heel anders tegen jou aankeken en dat je zelf ook een heel andere indruk gegeven hebt.

Die hebben vast niet gedacht "potver wat een verstandig meiske dit O+ "
Dat zal eerder in de trant geweest zijn van "ik blaf die gore lichtekooi helemaal vol vanavond!! B-) "

No offence verder. :)
Dat denk ik ook.

quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 21:46 schreef Flogging het volgende:
Het enige wat ik echt zorgelijk vind is dat je jezelf een hoer noemt.
En dit. Slet is beter.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_163213394
quote:
7s.gif Op woensdag 22 juni 2016 09:34 schreef Geralt het volgende:

Anyway, de groeten, ik heb mijn punt gemaakt en reageer verder niet meer in dit topic.

quote:
10s.gif Op woensdag 22 juni 2016 13:01 schreef Geralt het volgende:
Man man man, schei toch uit :') _O-
:')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 22 juni 2016 @ 14:00:13 #64
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_163213840
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2016 13:58 schreef DuchessHerzen het volgende:

[..]

Volgens mij ben ik heel duidelijk geweest dat dit soort kutreacties (hoewel ze waar zijn ) niet nodig zijn, omdat ik me hier al van bewust ben :')
Ga ergens anders zeiken alsjeblieft.
Gek dat jij denkt dat mij dat wat boeit. Echt ranzig :r arme knul die jou nu paalt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  woensdag 22 juni 2016 @ 14:00:20 #65
391381 DuchessHerzen
Nee, geen pics
pi_163213845
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 13:30 schreef 2NutZ het volgende:
En zo geschiedt. Vele mannen die soa oplopen door dit soort hoeren. Jup i said it :7
Hier heb ik toch godverdomme helemaal niks aan :')
Ja ik vind mezelf ook walgelijk dat ik zo'n fase gehad heb, maar wat koop ik daarvoor?
  woensdag 22 juni 2016 @ 14:02:39 #66
391381 DuchessHerzen
Nee, geen pics
pi_163213904
quote:
10s.gif Op woensdag 22 juni 2016 14:00 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Gek dat jij denkt dat mij dat wat boeit. Echt ranzig :r arme knul die jou nu paalt.
Och, och, wat een haat zit er in jou :')
Volgens mij kun jij zelfs geen hoer krijgen, laat staan een degelijk meisje, ga toch weg man :')
  woensdag 22 juni 2016 @ 14:05:13 #67
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_163213960
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2016 14:02 schreef DuchessHerzen het volgende:

[..]

Och, och, wat een haat zit er in jou :')
Volgens mij kun jij zelfs geen hoer krijgen, laat staan een degelijk meisje, ga toch weg man :')
Nee, precies daar komt al deze 'haat'(kritiek) vandaan.
Heeft echt niets te maken met vieze sletten zoals jij die alleen aan zichzelf denken en die arme vent potentieel besmetten met jouw losse contactjes slash vieze slet periode :r .
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_163214041
Wat zonde dat je er zo van baalt. Enige 'kutte/walgelijke' is dat het onveilig was. Verder, boeiend. Jouw lichaam, jouw keuze.
  woensdag 22 juni 2016 @ 14:11:25 #69
391381 DuchessHerzen
Nee, geen pics
pi_163214078
quote:
10s.gif Op woensdag 22 juni 2016 14:05 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Nee, precies daar komt al deze 'haat'(kritiek) vandaan.
Heeft echt niets te maken met vieze sletten zoals jij die alleen aan zichzelf denken en die arme vent potentieel besmetten met jouw losse contactjes slash vieze slet periode :r .
Ja ik vind het ook kut dat ik me zo gedragen heb, maar zoals ik al duidelijk heb gemaakt: daar is niks meer aan te doen, dat is niet terug te draaien.

Overigens vind ik het onterecht om te zeggen dat het door die "vieze hoeren" komt dat sommige mannen soa's krijgen. Zorg dan dat je de achtergrond van je vriendin weet, laat haar een soa test doen en dan pas zonder condoom.
Maar nee, condoom zit een beetje vervelend volgens jullie, dus stoppen jullie hem gewoon overal in en vervolgens janken als je een soa heb gekregen. Hypocriet gedrag altijd.
  woensdag 22 juni 2016 @ 14:12:22 #70
391381 DuchessHerzen
Nee, geen pics
pi_163214100
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 14:09 schreef Koettie het volgende:
Wat zonde dat je er zo van baalt. Enige 'kutte/walgelijke' is dat het onveilig was. Verder, boeiend. Jouw lichaam, jouw keuze.
Fijn dat er nog mensen zijn die mij niet finaal de grond in willen trappen :)
  woensdag 22 juni 2016 @ 14:13:42 #71
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_163214118
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2016 14:11 schreef DuchessHerzen het volgende:

[..]

Ja ik vind het ook kut dat ik me zo gedragen heb, maar zoals ik al duidelijk heb gemaakt: daar is niks meer aan te doen, dat is niet terug te draaien.

Overigens vind ik het onterecht om te zeggen dat het door die "vieze hoeren" komt dat sommige mannen soa's krijgen. Zorg dan dat je de achtergrond van je vriendin weet, laat haar een soa test doen en dan pas zonder condoom.
Maar nee, condoom zit een beetje vervelend volgens jullie, dus stoppen jullie hem gewoon overal in en vervolgens janken als je een soa heb gekregen. Hypocriet gedrag altijd.
Ah de schuif het maar af op de man tactiek, niet verwacht :D sowieso vaag dat je eerst zo een periode door moet om dingen te beseffen, maar goed :')

En ja de man moet alles controleren enzo, de schuld van de man dat een meid zoals jij alles moet neuken. Dat is logisch. Prachtig omgedraaid weer _O_

Zo'n vent gaat er gewoon van uit dat je je kan gedragen en dus gewoon nadenkt voor je elke pik tot je neemt. Maar helaas.

Succes verder met je topic, ik hoop dat je je schuldgevoel enzo kwijtraakt door een aantal reacties in dit topic en je weer rustig met je leven verder kan en je niet met jezelf in de knoop zit om dit voorval :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_163214146
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 14:13 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ah de schuif het maar af op de man tactiek, niet verwacht :D sowieso vaag dat je eerst zo een periode door moet om dingen te beseffen, maar goed :')

En ja de man moet alles controleren enzo, de schuld van de man dat een meid zoals jij alles moet neuken. Dat is logisch. Prachtig omgedraaid weer _O_

Zo'n vent gaat er gewoon van uit dat je je kan gedragen en dus gewoon nadenkt voor je elke pik tot je neemt. Maar helaas.

Succes verder met je topic, ik hoop dat je je schuldgevoel enzo kwijtraakt door een aantal reacties in dit topic en je weer rustig met je leven verder kan en je niet met jezelf in de knoop zit om dit voorval :)
Zo, is je dag weer goed? :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 22 juni 2016 @ 14:16:29 #73
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_163214158
quote:
5s.gif Op woensdag 22 juni 2016 14:15 schreef Godshand het volgende:

[..]

Zo, is je dag weer goed? :')
Ik duim voor je, misschien gaat ze nog wel zo'n periode door ^O^
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_163214188
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2016 14:12 schreef DuchessHerzen het volgende:

[..]

Fijn dat er nog mensen zijn die mij niet finaal de grond in willen trappen :)
Nergens voor nodig lijkt me. Je weet dat het onhandig was, je hebt op de blaren gezeten en hebt een test gedaan.
Jezelf zo laten uitschelden voor paar moraalridders als zelfkastijding snap ik dan weer niet helemaal. :P Iedereen zal er toch altijd een mening over hebben. Als je zelf maar tevreden bent. Zo niet, doe daar wat aan. Daar heb je geen sletvrees reacties voor nodig.

[ Bericht 0% gewijzigd door Koettie op 22-06-2016 15:32:00 ]
  woensdag 22 juni 2016 @ 14:18:52 #75
391381 DuchessHerzen
Nee, geen pics
pi_163214196
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 14:13 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ah de schuif het maar af op de man tactiek, niet verwacht :D sowieso vaag dat je eerst zo een periode door moet om dingen te beseffen, maar goed :')

En ja de man moet alles controleren enzo, de schuld van de man dat een meid zoals jij alles moet neuken. Dat is logisch. Prachtig omgedraaid weer _O_

Zo'n vent gaat er gewoon van uit dat je je kan gedragen en dus gewoon nadenkt voor je elke pik tot je neemt. Maar helaas.

Succes verder met je topic, ik hoop dat je je schuldgevoel enzo kwijtraakt door een aantal reacties in dit topic en je weer rustig met je leven verder kan en je niet met jezelf in de knoop zit om dit voorval :)
Wellicht heb ik het verkeerd geformuleerd inderdaad. Wat ik vind is dat iedereen in eerste instantie zelf verantwoordelijk is voor het feit dat hij of zij een soa krijgt. Dat geldt ook voor mij: het is mijn eigen schuld dat ik nu misschien een soa heb. Die eigen verantwoordelijkheid geldt voor zowel man als vrouw.

En ik ga proberen weer gewoon normaal verder te leven inderdaad en dit zo snel mogelijk achter me te laten. Maar met zo'n lieve en begripvolle vriend als de mijne moet dat wel lukken :)
  woensdag 22 juni 2016 @ 14:21:38 #76
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_163214239
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2016 14:18 schreef DuchessHerzen het volgende:

[..]

Wellicht heb ik het verkeerd geformuleerd inderdaad. Wat ik vind is dat iedereen in eerste instantie zelf verantwoordelijk is voor het feit dat hij of zij een soa krijgt. Dat geldt ook voor mij: het is mijn eigen schuld dat ik nu misschien een soa heb. Die eigen verantwoordelijkheid geldt voor zowel man als vrouw.

En ik ga proberen weer gewoon normaal verder te leven inderdaad en dit zo snel mogelijk achter me te laten. Maar met zo'n lieve en begripvolle vriend als de mijne moet dat wel lukken :)
Duim ook voor jou, iedereen verdient een 2e kans :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_163214291
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2016 14:18 schreef DuchessHerzen het volgende:

En ik ga proberen weer gewoon normaal verder te leven inderdaad en dit zo snel mogelijk achter me te laten. Maar met zo'n lieve en begripvolle vriend als de mijne moet dat wel lukken
Succes, jammer dat er zo vervelend wordt gereageerd hier. Een tijdje losbandig doen is (behalve condooms) nix mis mee. Goed dat je nu hebt laten testen.
pi_163214432
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 14:13 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
Zo'n vent gaat er gewoon van uit dat je je kan gedragen en dus gewoon nadenkt voor je elke pik tot je neemt. Maar helaas.
Zo'n vent mag anders zelf ook wel nadenken hoor :')
Die verantwoordelijkheid is er voor beiden. Niet zomaar je pik overal in steken zonder condoom en niet zomaar elke pik toelaten zonder condoom lijkt me standaard minimale veiligheidsprocedure.
  woensdag 22 juni 2016 @ 19:29:22 #79
391381 DuchessHerzen
Nee, geen pics
pi_163221708
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2016 14:32 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Zo'n vent mag anders zelf ook wel nadenken hoor :')
Die verantwoordelijkheid is er voor beiden. Niet zomaar je pik overal in steken zonder condoom en niet zomaar elke pik toelaten zonder condoom lijkt me standaard minimale veiligheidsprocedure.
Dit is inderdaad wat ik ook duidelijk wilde maken: het is niet louter de verantwoordelijkheid van de vrouw om te zorgen dat de man geen soa krijgt van haar en dit geldt natuurlijk ook andersom.
pi_163232419
Nieue relatie = Altijd beide soa test. Dan lekker onveilig vrijen.
pi_163254258
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2016 20:34 schreef DuchessHerzen het volgende:

[..]

Ik ben helemaal met je eens dat mijn gedrag absoluut immoreel is. Daar zal ik ook niets tegenin brengen.
Maar die fase was een half jaar geleden ongeveer, dus in principe kan hiv bij mij nu aangetoond worden toch? Of begrijp ik dat verkeerd?
Wat het overigens nog erger maalt is dat ik al onbeschermde seks met mijn vriend heb gehad en ik totaal niet had nagedacht over het feit dat ik een soa zou kunnen hebben. Ik snap ook niet hoe een mens dasr niet over na kan denken, maar mij is het wel gebeurd in ieder geval. Denk voornamelijk omdat ik die hele fase had weggstopt.
In ieder geval bedankt voor je advies, ik waardeer je serieuze reactie en eerlijkheid :)
Gedrag immoreel? Je was toch single. . . Als je dat toen fijn vond, dan is dat zo.
  donderdag 23 juni 2016 @ 23:52:34 #82
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_163254316
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 02:33 schreef Desmosedici het volgende:
Nieue relatie = Altijd beide soa test. Dan lekker onveilig vrijen.
Helpt niet tegen hiv. Een verbeterde formule is:

Nieuwe relatie = Altijd beide soa test. Dan een half jaar veilige seks en vervolgens weer beide een soa test. Dan lekker onveilig vrijen.
pi_163255129
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 19:49 schreef Lenny77 het volgende:
Je bent geen hoer of slet en je mag zo ook niet over jezelf denken.
Je hebt je gewoon geamuseerd met wederzijdse toestemming.
En al die idioten hier die dan dingen schrijven zoals dat die jongens dan denken dat ze een slet is en haar lekker volblaffen zijn in mijn ogen een grotere hoer dan.
Wat een preutse, achterlijke gevallen hier.
Een slet is een slet, en een hoer is een hoer. Net zoals dat een stripper ook een stripper is. Of sorry, ik had moeten zeggen een exotische danseres die op een eerlijke manier haar collegeld voor de universitaire studie verdient. De drugsdealer daar in de steeg is natuurlijk ook een exotische apotheker... :')

Gewoon onverantwoordelijk slettengedrag, net zoals al die mannen. Maar gebeurd is gebeurd. Hopelijk ben je bijgekomen TS, en heb je geen vervelende ziektes opgelopen (dat hoop ik ook voor je lieve vriend). Laat jezelf snel bekijken, voordat het ernstig wordt. Wees er eerlijk over, voor er meer levens worden besmet in het ergste geval.
pi_163255164
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 23:52 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Helpt niet tegen hiv. Een verbeterde formule is:

Nieuwe relatie = Altijd beide soa test. Dan een half jaar veilige seks en vervolgens weer beide een soa test. Dan lekker onveilig vrijen.
3 maanden is voldoende :)
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
pi_163255190
Hee schat ik heb een soa test gedaan en ik ben clean.

Of

Schat ij heb een soa test gedaan en ik heb een soa je moet ook maar laten testen


Verhaal erachter moet niet uit maken
pi_163335899
Denk je werkelijk dat je vriend dit pikt?
pi_163338372
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2016 14:32 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Zo'n vent mag anders zelf ook wel nadenken hoor :')
Die verantwoordelijkheid is er voor beiden. Niet zomaar je pik overal in steken zonder condoom en niet zomaar elke pik toelaten zonder condoom lijkt me standaard minimale veiligheidsprocedure.
Mensen zonder fatsoenlijke gulpdouane :')
Sorry, je begon over veiligdheidsprocedure dus toen moest ik hem wel maken
  maandag 27 juni 2016 @ 14:07:06 #88
391381 DuchessHerzen
Nee, geen pics
pi_163339196
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 11:38 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Denk je werkelijk dat je vriend dit pikt?
Nee.
Inmiddels wéét ik dat hij het pikt :)
  maandag 27 juni 2016 @ 14:10:05 #89
391381 DuchessHerzen
Nee, geen pics
pi_163339268
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 00:30 schreef tailfox het volgende:
Hee schat ik heb een soa test gedaan en ik ben clean.

Of

Schat ij heb een soa test gedaan en ik heb een soa je moet ook maar laten testen

Verhaal erachter moet niet uit maken
Ja daar heb je op zich wel gelijk in. Maar ik vind het heel moeilijk om het zo luchtig te brengen alsof het niets is. Ik vind het zelf best een heftig onderwerp namelijk.
Maar goed, ik heb het al verteld gelukkig en als ik hem moet geloven heeft hij er geen problemen mee :)
pi_163355311
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2016 20:20 schreef DuchessHerzen het volgende:
Hallo fokkers,

Ik heb serieus advies nodig, dus ik hoop een beetje op serieuze reacties :')

Even een beetje achtergrondinfo:
Ongeveer een half jaar geleden was ik seksueel van het padje af om het zomaar te zeggen. Of beter gezegd: ik heb best wat rondgeneukt. In een maand of 2 a 3 heb ik zo'n elf jongens gehad. Ja, ik was echt een hoer, ik weet ook niet wat me bezielde, dus dat hoeft me niet meer verteld te worden.
  maandag 27 juni 2016 @ 22:28:15 #91
391381 DuchessHerzen
Nee, geen pics
pi_163355361
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 22:27 schreef syndroom het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:') :') :')
Zal overigens niet ontkennen dat ik dat in die tijd was :)
pi_163355461
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2016 22:28 schreef DuchessHerzen het volgende:

[..]

:') :') :')
Zal overigens niet ontkennen dat ik dat in die tijd was :)
Waar vandaan komt het idee dat je dan een hoer bent?
  maandag 27 juni 2016 @ 22:37:30 #93
391381 DuchessHerzen
Nee, geen pics
pi_163355771
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2016 22:30 schreef SadSatan het volgende:

[..]

Waar vandaan komt het idee dat je dan een hoer bent?
Heeft te maken met mijn opvoeding denk ik. Ook mijn moeder en vooral vader hebben mij vrij duidelijk gemaakt dat ik me echt als een hoer heb gedragen en dat het voor een meisje absoluut niet gewenst is dit soort gedrag te vertonen. Mijn vader vond overigens dat jongens wel rond mogen neuken :'):')
Maar dat terzijde. Ben met het idee opgegroeid dat seks iets is dat gebasseerd is op liefde en die mening heb ik ook altijd gedeeld, totdat de jongen die mij ontmaagde een fuckboy bleek te zijn en ik zo heartbroken was dat ik rond ben gaan neuken. Nu ben ik gewoon weer mezelf en vind ik dat ik me als een hoer (of nouja, slet dan) heb gedragen.
pi_163355894
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2016 22:37 schreef DuchessHerzen het volgende:

[..]

Heeft te maken met mijn opvoeding denk ik. Ook mijn moeder en vooral vader hebben mij vrij duidelijk gemaakt dat ik me echt als een hoer heb gedragen en dat het voor een meisje absoluut niet gewenst is dit soort gedrag te vertonen. Mijn vader vond overigens dat jongens wel rond mogen neuken :'):')
Maar dat terzijde. Ben met het idee opgegroeid dat seks iets is dat gebasseerd is op liefde en die mening heb ik ook altijd gedeeld, totdat de jongen die mij ontmaagde een fuckboy bleek te zijn en ik zo heartbroken was dat ik rond ben gaan neuken. Nu ben ik gewoon weer mezelf en vind ik dat ik me als een hoer (of nouja, slet dan) heb gedragen.
Vers.
Heb geen probleem met andere opvattingen.

Kom je toevallig uit de buurt van Ede?
pi_163362986
Dus in totaal een stuk of twaalf bedpartners gehad. En de losbandigheid in gang gezet door een ervaring met een losbandig persoon. Na een normale verwerkingsperiode van die fuckboy heb je jezelf teruggevonden en ben je weer 'normaal' gedrag gaan vertonen. Lijkt mij niet echt extreem. Als je in de OP dat woord hoer niet had gebruikt was er hier niet zo fel geageerd denk ik.

Goed dat je binnen korte periode de rem erop hebt gezet.
Goed dat je dit hebt verteld aan je huidige vriend.
Goed dat je alsnog laat testen.
Geweldig dat je vriend ook echt een vriend blijkt te zijn.
Nu jezelf niet meer een hoer noemen of jezelf zo zien.
Wel samen met je vriend lekker verder met je leven.

[ Bericht 0% gewijzigd door nanuk op 28-06-2016 11:23:58 ]
pi_163363661
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2016 13:27 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]

Mensen zonder fatsoenlijke gulpdouane :')
Sorry, je begon over veiligdheidsprocedure dus toen moest ik hem wel maken
Hahahah mooie wel ja :D
pi_163364020
Als mijn vriendin achter mijn rug om een soa test gaat doen en ik kom er op wat voor manier dan ook achter dan gaan wel direct alle alarmbellen rinkelen hoor. Ik zou het gewoon netjes vertellen, je vriend weet toch van je verleden.

Zou mezelf er trouwens ook niet lekker bij voelen om zoiets te moeten verzwijgen.
pi_163367218
Prima opgelost zo toch?
Hopelijk krijg je de uitslag snel en valt ie positief uit ;)

Wat me overigens wel opvalt is hoe vaak je jezelf een hoer noemt, ook al kom je daar een klein beetje op terug. Je blijft herhalen dat je je 'als een hoer' hebt gedragen. Komt bijna over alsof je er toch wel stiekem een klein beetje trots op bent.

Succes er mee verder!
  dinsdag 28 juni 2016 @ 14:23:30 #99
391381 DuchessHerzen
Nee, geen pics
pi_163367714
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 10:24 schreef nanuk het volgende:
Dus in totaal een stuk of twaalf bedpartners gehad. En de losbandigheid in gang gezet door een ervaring met een losbandig persoon. Na een normale verwerkingsperiode van die fuckboy heb je jezelf teruggevonden en ben je weer 'normaal' gedrag gaan vertonen. Lijkt mij niet echt extreem. Als je in de OP dat woord hoer niet had gebruikt was er hier niet zo fel geageerd denk ik.

Goed dat je binnen korte periode de rem erop hebt gezet.
Goed dat je dit hebt verteld aan je huidige vriend.
Goed dat je alsnog laat testen.
Geweldig dat je vriend ook echt een vriend blijkt te zijn.
Nu jezelf niet meer een hoer noemen of jezelf zo zien.
Wel samen met je vriend lekker verder met je leven.
Dankjewel voor deze fijne reactie :)
Het feit dat ik het woord hoer in de OP heb gebruikt was eigenlijk meer om de rest voor te zijn. Ik bedoelde hiermee aan te geven dat het niet nodig is om.mij hier een hoer te noemen. Niet iedereen begreep dat volgens mij, maar goed :')
  dinsdag 28 juni 2016 @ 14:25:28 #100
391381 DuchessHerzen
Nee, geen pics
pi_163367747
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 11:17 schreef CarlosJacques het volgende:
Als mijn vriendin achter mijn rug om een soa test gaat doen en ik kom er op wat voor manier dan ook achter dan gaan wel direct alle alarmbellen rinkelen hoor. Ik zou het gewoon netjes vertellen, je vriend weet toch van je verleden.

Zou mezelf er trouwens ook niet lekker bij voelen om zoiets te moeten verzwijgen.
Dat laatste had ik ook last van inderdaad, uiteindelijk heb ik het ook verteld aan hem omdat ik het simpelweg niet meer kon verzwijgen voor hem. En gelukkig vatte hij het goed op :)
  dinsdag 28 juni 2016 @ 14:28:29 #101
391381 DuchessHerzen
Nee, geen pics
pi_163367810
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 14:01 schreef Joel_87 het volgende:
Prima opgelost zo toch?
Hopelijk krijg je de uitslag snel en valt ie positief uit ;)

Wat me overigens wel opvalt is hoe vaak je jezelf een hoer noemt, ook al kom je daar een klein beetje op terug. Je blijft herhalen dat je je 'als een hoer' hebt gedragen. Komt bijna over alsof je er toch wel stiekem een klein beetje trots op bent.

Succes er mee verder!
Oh dat was niet zo bedoeld! Het is meer zo van: "alsjeblieft, noem me geen hoer, dat weet ik al, dus dat hoeft niet herhaald te worden." En elke keer dat iemand me een hoer noemt wil ik.graag onderstrepen dat die opmerking niet nodig is,omdat ik dat al weet. Heeft absoluut niets met trots zijn te maken,vind het juist verdomd klote (met name.tegenover mijn vriend) dat ik me zo gedragen heb. Maar ach,daar doe je niks meer aan nu.
  dinsdag 28 juni 2016 @ 15:15:50 #102
311661 CarlosJacques
Lekker sterk!
pi_163368812
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 14:25 schreef DuchessHerzen het volgende:

[..]

Dat laatste had ik ook last van inderdaad, uiteindelijk heb ik het ook verteld aan hem omdat ik het simpelweg niet meer kon verzwijgen voor hem. En gelukkig vatte hij het goed op :)
Eind goed al goed. Veel geluk samen! ^O^
pi_163368846
Snap wel wat je bedoelt inderdaad.
Laat anderen het maar lekker zeggen als ze dat willen, je weet zelf hoe het zit.
Niet herhalen of nog een keer benoemen, gewoon lekker zo laten. Voor je het weet praat je het jezelf aan :)

En geen idee hoe dat bij jou zit, maar mijn ervaring met vrouwen/meiden is dat ze iets waar ze (bij zichzelf) van balen nog best wel eens benoemen om te peilen hoe een ander en op dat moment in staat. Dat is echt niet nodig
Je hebt het met je vriend besproken, dus het is klaar. hij heeft het geaccepteerd en is (nog steeds) gek op je dus dat zit wel goed.

Wanneer krijg je de uitslag?
  dinsdag 28 juni 2016 @ 15:26:00 #104
391381 DuchessHerzen
Nee, geen pics
pi_163369019
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 15:17 schreef Joel_87 het volgende:
Snap wel wat je bedoelt inderdaad.
Laat anderen het maar lekker zeggen als ze dat willen, je weet zelf hoe het zit.
Niet herhalen of nog een keer benoemen, gewoon lekker zo laten. Voor je het weet praat je het jezelf aan :)

En geen idee hoe dat bij jou zit, maar mijn ervaring met vrouwen/meiden is dat ze iets waar ze (bij zichzelf) van balen nog best wel eens benoemen om te peilen hoe een ander en op dat moment in staat. Dat is echt niet nodig
Je hebt het met je vriend besproken, dus het is klaar. hij heeft het geaccepteerd en is (nog steeds) gek op je dus dat zit wel goed.

Wanneer krijg je de uitslag?
Daar heb je ook zeker gelijk in, het is tijd dat ik mezelf niet meer zo de grond in praat en dit gewoon helemaal achter me laat :)
Die uitslag zou ik vandaag krijgen, maar ze hadden de uitstrijkjes naar het verkeerde laboratorium gestuurd :') :') :')
Bloed is al wel getest en ik heb geen hiv, dus dat valt me alweer hartstikke mee :)
pi_163369056
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 14:28 schreef DuchessHerzen het volgende:

[..]

Oh dat was niet zo bedoeld! Het is meer zo van: "alsjeblieft, noem me geen hoer, dat weet ik al, dus dat hoeft niet herhaald te worden." En elke keer dat iemand me een hoer noemt wil ik.graag onderstrepen dat die opmerking niet nodig is,omdat ik dat al weet. Heeft absoluut niets met trots zijn te maken,vind het juist verdomd klote (met name.tegenover mijn vriend) dat ik me zo gedragen heb. Maar ach,daar doe je niks meer aan nu.
Maar wat heeft jouw vriend ermee te maken?
Denk jij niet dat hij zelf meerdere vrouwen binnen een korte tijd heeft gehad?
  dinsdag 28 juni 2016 @ 15:36:06 #106
391381 DuchessHerzen
Nee, geen pics
pi_163369191
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 15:27 schreef SadSatan het volgende:

[..]

Maar wat heeft jouw vriend ermee te maken?
Denk jij niet dat hij zelf meerdere vrouwen binnen een korte tijd heeft gehad?
Niet zoveel als ik denk ik. Noem me naïef, maar als hij zegt dat ik zijn vijfde bedpartner ben dan geloof ik dat ^^
Uiteraard heeft hij ook wel ONSjes gehad hoor, maar dat zijn er maar 2
  dinsdag 28 juni 2016 @ 15:50:49 #107
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_163369503
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 23:52 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Helpt niet tegen hiv. Een verbeterde formule is:

Nieuwe relatie = Altijd beide soa test. Dan een half jaar veilige seks en vervolgens weer beide een soa test. Dan lekker onveilig vrijen.
Tenzij je allebei een half jaar geen andere partner hebt gehad bij het aangaan van de relatie? Dan werkt het dus wel prima.
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_163369650
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 15:36 schreef DuchessHerzen het volgende:

[..]

Niet zoveel als ik denk ik. Noem me naïef, maar als hij zegt dat ik zijn vijfde bedpartner ben dan geloof ik dat ^^
Uiteraard heeft hij ook wel ONSjes gehad hoor, maar dat zijn er maar 2
Dus daar draait een relatie om? Wie er het meest heeft gehad?

Persoonlijk zou het mij geen reet schelen hoeveel mijn vriendin er heeft gehad en vice versa.
  dinsdag 28 juni 2016 @ 18:13:33 #109
391381 DuchessHerzen
Nee, geen pics
pi_163372503
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 15:58 schreef SadSatan het volgende:

[..]

Dus daar draait een relatie om? Wie er het meest heeft gehad?

Persoonlijk zou het mij geen reet schelen hoeveel mijn vriendin er heeft gehad en vice versa.
Neuh, mij gaat het daar helemaal niet om hoor. Maar ik hoor en zie vaak (ook hier op fok) dat genoeg mannen daar wel moeite mee hebben. Die hoeven geen "afgelikte boterham". Dat maakte mij heel onzeker.
pi_163372939
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 18:13 schreef DuchessHerzen het volgende:

[..]

Neuh, mij gaat het daar helemaal niet om hoor. Maar ik hoor en zie vaak (ook hier op fok) dat genoeg mannen daar wel moeite mee hebben. Die hoeven geen "afgelikte boterham". Dat maakte mij heel onzeker.
Lol

Oke dat is begrijpelijk
pi_163375620
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 02:21 schreef SadSatan het volgende:

[..]

Meid toch, wat een hoer ben je toch...

Lekker aan je seksuele instincten overgeven en met maar liefst 11 kerels in 3 maanden tijd naar bed gaan, bah.

:')_!!!!! maagd gespot
  vrijdag 1 juli 2016 @ 09:40:20 #112
391381 DuchessHerzen
Nee, geen pics
pi_163429082
Kleine update: ik ben geheel soavrij, woohoo!! 🎉🎉
pi_163429307
Fijn! Kan je dat gewoon afsluiten. ^^
pi_163555969
Dat is mooi nieuws inderdaad!
Nu lekker genieten :-)
pi_163555995
Geil topic :9
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')