abonnement Unibet Coolblue
  Official ESF Kreviewer zaterdag 18 juni 2016 @ 09:38:41 #26
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_163105257
Klinjt alsof je het initiatief alsnog bij hem laat. Denk dat hrt voor veel mannen ook wel eens prettig is om niet subtiel duidelijk gemaakt te worden dat het gaat gebeuren.
Jij denkt ongetwijfeld dat je duidelijke voorzetjes geeft met een knuffel of een zinspeling, maar dat is echt niet altijd genoeg.

Misschien helpt het ook wel om eens oraal te geven zonder de verwachting te scheppen dat er daarna een liefdessessie van twee uur moet volgen.

Oftewel, maak het spannender.
pi_163105274
Hij heeft duidelijk de Here Jezus gevonden, hij doet waarschijnlijk nu aan onthouding. Dus helaas geen seks voor het huwelijk meer. Die zondige leefstijl zit achter de rug. Wel flinke breuk van jullie atheïstisch pact.

Even zonder grappen. Dit is natuurlijk het ideale momentje om een gesprek aan te knopen. Je kunt zeggen hoe jij het ervaart en dergelijke. Als jij er echt zo om verlegen zit, dan heb je best wel een rare relatie als hij dat niet voor jou wil doen.
pi_163105484
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 09:38 schreef Kreator het volgende:
Klinjt alsof je het initiatief alsnog bij hem laat. Denk dat hrt voor veel mannen ook wel eens prettig is om niet subtiel duidelijk gemaakt te worden dat het gaat gebeuren.
Jij denkt ongetwijfeld dat je duidelijke voorzetjes geeft met een knuffel of een zinspeling, maar dat is echt niet altijd genoeg.

Misschien helpt het ook wel om eens oraal te geven zonder de verwachting te scheppen dat er daarna een liefdessessie van twee uur moet volgen.

Oftewel, maak het spannender.
Qft
Whatever...
  zaterdag 18 juni 2016 @ 10:04:01 #29
457053 zeecontainer
zeecontainertje
pi_163105511
Ik vind ook dat je gewoon eens uitgebreid een gesprek moet starten, praat er gewoon over, vraag wat hij wél wilt en zie dan verder.
Binnenkort de allereerste zeecontainer-webshop in de wereld!
<a href="http://zeecontainer.nl/&lt" rel="nofollow" target="_blank">http://zeecontainer.nl/&lt</a>;/a>
pi_163105836
Ik denk dat ie op een andere manier aan zijn trekken komt.
pi_163107680
je kunt altijd contact met me opnemen
pi_163107719
Zoek een neukertje buiten de relatie. Werkt het beste.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_163107800
Misschien is ie bang dat jij zijn lid een afknapper vindt
pi_163107810
Heb je altijd al een plus size lichaam gehad? Als jij gedurende deze relatie flink bent aangekomen, kan hij jou ook niet meer zo aantrekkelijk vinden als eerst.
Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
  zaterdag 18 juni 2016 @ 12:46:50 #35
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_163107885
Heeft ie geen seksuele gevoelens, behoeftes? Of heeft ie die niet MET / BIJ / VOOR JOU?
Zou nogal een verschil zijn, is mij niet duidelijk uit je verhaal.
Als ie dan niet met jou heeft, zou ik mij toch eens goed bedenken .....
Heeft hij die gewoon niet, dan zou ik inderdaad met hem bespreken om voor jou een oplossing te vinden. (Swingerclub, advertentie oid). Maar wel met zijn medeweten.

[ Bericht 47% gewijzigd door LeesFoknl op 18-06-2016 12:49:50 (puntjes op de "i" gezet.) ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_163108380
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 01:23 schreef Calico het volgende:
Al droom ik van vreemdgaan dan zou ik het niet doen.

*Shock aan alle volwassenen: de huidige generatie gaat niet zomaar vreemd!*

Ik wil eigenlijk weten hoe ik met zo iemand een seksleven onderhoud.

Als ik het voor de zoveelste keer aangeef bij mijn partner, dan wil ik dat hij mij ook een keer compleet de tyfus neukt 😫
Probeer hem eerst te pijpen. Mannen worden daar geil van. Dit advies kreeg ik van een mannelijke vriend en het hielp ook. Maar ja, altijd maar het initiatief te moeten nemen dan is ook niet echt leuk op den duur.
  zaterdag 18 juni 2016 @ 14:07:25 #37
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_163109372
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 00:41 schreef Calico het volgende:
maar seks en passie is bij hem verdwenen
Heeft hij het dan wel gehad?
En hoe vaak doen/deden jullie het?

quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 00:52 schreef Calico het volgende:
Nu ervoor zorgen dat we seksueel een binding vinden
Lijkt me wel handig voordat je gaat trouwen ja. 8)7

quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 00:57 schreef Calico het volgende:
Alleen zijn onderlichaam wil niet meewerken :(
Als het alleen zijn onderlichaam was zou hij wel meer moeite voor je willen doen.
Zijn hoofd werk kennelijk ook niet mee.

quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 01:08 schreef Calico het volgende:
Mijn partner zegt dat het hem niet uitmaakt en dat hij houdt van een maatje meer.
Mja gevalletje 'maakt deze broek me dik' zeker. Als zijn libido vroeger wel prima was zou ik niet van dit antwoord uit durven gaan.

quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 01:23 schreef Calico het volgende:
*Shock aan alle volwassenen: de huidige generatie gaat niet zomaar vreemd!*

Nou je zou ze niet te vreten willen geven. :(

quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 01:23 schreef Calico het volgende:
Ik wil eigenlijk weten hoe ik met zo iemand een seksleven onderhoud.
Niet. Als je nu al fantaseert over vreemdgaan zie je je zo nog 40 jaar doorgaan?
Vraag hem anders of je het buiten de deur mag zoeken.
Als alles er al aan gedaan is is het accepteren of weggaan.
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_163109448
Ja klinkt ook meer dat er sprake is van vriendschap en niet (of nauwelijks) sprake van lust. Dat laatste is wel nodig voor een gezonde relatie ondanks anderen...
pi_163109540
Praten praten. En geen genoegen nemen met meh, gewoon geen zin. Je wil trouwen met deze man en nog jaren samen zijn neem ik aan. Zonder seks? Of hoe zie je dat voor je? Lijkt me slopend.
  zaterdag 18 juni 2016 @ 14:21:39 #40
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_163109687
Nodig een keer een extra man uit, misschien krijgt dat hem op gang.
pi_163109980
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 14:21 schreef Nobu het volgende:
Nodig een keer een extra man uit, misschien krijgt dat hem op gang.
of een extra vrouw haha, lijkt me beter werken...

maar serieus, denk goed na of je wilt trouwen met iemand en dan geen sex. lijkt mij niet te doen.

of eis dat erover gepraat wordt en dat er een oplossing komt. het is nogal wat hoor, wel realtie, maar geen sex. dan kan je eigenlijk toch net zo goed alleen maar vrienden zijn, als er geen passie is, geen aantrekkingskracht. ik zou echt gaan denken; klopt dit wel helemaal?....
pi_163335507
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 00:41 schreef Calico het volgende:
Mijn vriend en ik (v) zijn ruim 5 jaar bij elkaar. We gaan dit jaar zelfs trouwen. Maar seks is nu een probleem. In het verleden had ik vrede met zijn gebrek aan libido, de laatste tijd had ik zelf geen libido, maar als liefhebbende vrouw heb je altijd glijmiddel. Hier maakte hij op eigeln initiatief nooit gebruik van helaas.

Nu heb ik na ettelijke maanden zelf weer actief zin, raak hem aan op allerlei plekken, geef *duidelijk* aan dat ik wellicht weer geneukt moet worden, maar hij doet niks.

Hij houdt zielsveel van me, maar seks en passie is bij hem verdwenen, ook al heeft hij fantasieën zat die hij bij mij uit kan voeren (ben ruimdenkend zat)...

Tips? Ik sta voor vrijwel alles open. Thanks.
Hij heeft een probleem en niet jij. Hij zal zijn testosteron moeten laten meten via bloed prikken. Een man met een te laag libido heeft ook nadelige gevolgen voor zijn gezondheid zoals de sterkte van zijn botten en dergelijke.

Ik ken een meid van 18 jaar. Knappe meid maar ze heeft een vriend van 26 jaar met flinke libido problemen en hij ziet het probleem niet. Dan kun je beter kappen met de relatie want zoiets wordt steeds erger en vreemdgaan gaat dan toch gebeuren. Buiten dat heb je ieder weekend wel ruzie erom dus kappen is het beste als de partner weigert het probleem hiervan in te zien.

Aan de andere kant. Ik zie op straat wel eens vrouwen lopen waarvan ik denk hoe kan een man überhaupt daarop een erectie krijgen. Als er echt niets aantrekkelijks is zoals de benen, kont, borsten of hoofd dan kan ik wel begrijpen als man dat hij hiervan niet omhoog komt. Maar dan begin je ook geen relatie met zo iemand natuurlijk. Lijkt me een nachtmerrie als je verliefd wordt en na een maand zie je haar voor het eerst naakt en dan schrik je zo erg dat je nog liever een regenpijp pakt.

[ Bericht 6% gewijzigd door Draconian op 27-06-2016 11:34:00 ]
Het vasthouden aan haat is als het vasthouden van een heet stuk steenkool, met de intentie om het tegen iemand aan te gooien; jij bent degene die zich brandt.
  maandag 27 juni 2016 @ 11:51:51 #43
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_163336280
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 09:19 schreef Spanky78 het volgende:
Ik vind het een vreemd verhaal. Bij een goede relatie hoort een goede fysieke band en dus ook sex.

En tijdje minder sex is bij ons gelukkig alleen rondom zwangerschap en bevalling geweest. Maar daarnaast hoort het er gewoon bij.

Beiden 'maken' zin voor elkaar. Wij vinden het onzin dat je in een lange relatie met alle behoeften van een ander rekening houdt, behalve sex. Misschien goed als jullie eens nadenken over de rol van sex in jullie relatie en komend huwelijk.

Wij zijn al wat langer samen een voor ons is sex een n belangrijke extra dimensie om dicht bij elkaar te komen en blijven. Juist in wat lastiger toen helpt dat om ergernis en frustratie te voorkomen en verminderen, zowel bij mij als mijn vrouw.

Hoe staan jullie hier in? Jij lijkt me al aardig gefrustreerd.... Hoe gaat dat later?
Je kunt ook een prima relatie/band hebben zonder seks.
  maandag 27 juni 2016 @ 11:52:59 #44
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_163336324
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 11:22 schreef Draconian het volgende:

[..]

Hij heeft een probleem en niet jij. Hij zal zijn testosteron moeten laten meten via bloed prikken. Een man met een te laag libido heeft ook nadelige gevolgen voor zijn gezondheid zoals de sterkte van zijn botten en dergelijke.

Ik ken een meid van 18 jaar. Knappe meid maar ze heeft een vriend van 26 jaar met flinke libido problemen en hij ziet het probleem niet. Dan kun je beter kappen met de relatie want zoiets wordt steeds erger en vreemdgaan gaat dan toch gebeuren. Buiten dat heb je ieder weekend wel ruzie erom dus kappen is het beste als de partner weigert het probleem hiervan in te zien.

Aan de andere kant. Ik zie op straat wel eens vrouwen lopen waarvan ik denk hoe kan een man überhaupt daarop een erectie krijgen. Als er echt niets aantrekkelijks is zoals de benen, kont, borsten of hoofd dan kan ik wel begrijpen als man dat hij hiervan niet omhoog komt. Maar dan begin je ook geen relatie met zo iemand natuurlijk. Lijkt me een nachtmerrie als je verliefd wordt en na een maand zie je haar voor het eerst naakt en dan schrik je zo erg dat je nog liever een regenpijp pakt.
Er zijn ook mensen die gewoon wilskracht hebben en niet vreemdgaan hoor. En elk weekend ruzie? Je stelt het allemaal wel erg zwart-wit en vooral negatief.
  maandag 27 juni 2016 @ 11:57:09 #45
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_163336439
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 00:41 schreef Calico het volgende:
Ik sta voor vrijwel alles open.
In dat geval, geef het op, probeer een komkommer.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  maandag 27 juni 2016 @ 12:14:42 #46
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_163336812
Beste topicstart-ster, reageer je ook nog eens op de vele vragen en tips hier van de Fok gemeenschap? Je laatste reaktie was 18 juni. Wat is er in die tijd gebeurd tussen jullie, heb je nog iets met een van de tips wat gedaan, ben je wel iets van plan?

:W

[ Bericht 26% gewijzigd door LeesFoknl op 27-06-2016 12:18:42 (p) ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_163336960
Storneren.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')