SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het hele technologische aspect spreekt me echt aan, ik ben een sucker voor dat soort "vermenging" van oud en nieuw. Ik heb alleen nog nooit kunnen genieten van een open world spel, dus ik weet het nog niet.quote:Op donderdag 16 juni 2016 09:28 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik heb geen zin in een survival-zelda..
Benieuwd hoe dat is in vergelijking met Xenoblade Chronicles Wii.quote:Op donderdag 16 juni 2016 08:24 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
De wereld schijnt 12x zo groot als die van TP tr zijn.
Horizon doet eigenlijk hetzelfde nu ik er over na denk. Moet zeggen dat ik daar nog meer naar uit kijk.quote:Op donderdag 16 juni 2016 09:37 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Het hele technologische aspect spreekt me echt aan, ik ben een sucker voor dat soort "vermenging" van oud en nieuw. Ik heb alleen nog nooit kunnen genieten van een open world spel, dus ik weet het nog niet.
Op Neogaf was een topic over de grootte:quote:Op donderdag 16 juni 2016 09:45 schreef Aether het volgende:
[..]
Benieuwd hoe dat is in vergelijking met Xenoblade Chronicles Wii.
True. Staat ook op m'n verlanglijst.quote:Op donderdag 16 juni 2016 09:58 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Horizon doet eigenlijk hetzelfde nu ik er over na denk. Moet zeggen dat ik daar nog meer naar uit kijk.
En een leukere combat (maar helaas nog zonder rewards / progressie), meer camera-controls en blijkbaar meer dialoog/variatie.quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:22 schreef nomar83 het volgende:
Gisteren ook een hele presentatie van Paper Mario Color Slash. M'n mening over de game is er niet door veranderd: Het is Sticker Star 2, maar met fantastische graphics.
Kleiner dan de Xenoblade Wii U dus (ik bedoelde de Wii versie die volgens mij kleiner is dan de Wii U).quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Op Neogaf was een topic over de grootte:
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1234095
Dat mag ook wel, TP was toen het uitkwam best groot. Maar speelde het een paar maanden terug weer eens en toen viel de grootte van de wereld me aardig tegen. Vergeleken met huidige openworld games.quote:Op donderdag 16 juni 2016 08:21 schreef tailfox het volgende:
[..]
is dat ongeveer grote van twilight princes? Of groter
quote:Op donderdag 16 juni 2016 09:28 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik heb geen zin in een survival-zelda..
Het is zo open world als je zelf wilt dat het is. In de demo is te zien dat je ook aanwijzingen krijg waar je naar toe moet in de vorm van waypoints Volgens mij is het gewoon mogelijk om al die waypoints te volgen tot het einde van de gamequote:Op donderdag 16 juni 2016 09:37 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Het hele technologische aspect spreekt me echt aan, ik ben een sucker voor dat soort "vermenging" van oud en nieuw. Ik heb alleen nog nooit kunnen genieten van een open world spel, dus ik weet het nog niet.
God ja, de HD versie laatst uitgespeeld, daar was de versie van Hyrule Field echt dramatisch. We goede muziek though, misschien wel m'n favoriete overworld theme ooit.quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:23 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat mag ook wel, TP was toen het uitkwam best groot. Maar speelde het een paar maanden terug weer eens en toen viel de grootte van de wereld me aardig tegen. Vergeleken met huidige openworld games.
Dat die tweede bokoblin denkt "hé, met dat vuur kan ik hem meer pijn doen!" en dan zijn club in de fik gaat stekenquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:34 schreef Noppie2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Gifjes als deze en uit de OP maken me wel enthousiast hoor. De mogelijkheden, de AI, het is gewoon tof
Maar dan nog. Wapens die kapot gaan? Koken om harten aan te vullen? Ja, in SS was dit eerste ook, alleen ging het daar alleen om het schild.quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:24 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
[..]
Het is zo open world als je zelf wilt dat het is. In de demo is te zien dat je ook aanwijzingen krijg waar je naar toe moet in de vorm van waypoints Volgens mij is het gewoon mogelijk om al die waypoints te volgen tot het einde van de game
Dat maakt de game moeilijker en daarmee interessanter. Constant je hartjes gevuld houden, je wapens in orde. Plus het is voor Zelda een compleet nieuwe richting, wat de gameplay een frisse insteek geeft. Iets wat Zelda echt nodig had.quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:36 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Maar dan nog. Wapens die kapot gaan? Koken om harten aan te vullen? Ja, in SS was dit eerste ook, alleen ging het daar alleen om het schild.
quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:34 schreef Noppie2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Gifjes als deze en uit de OP maken me wel enthousiast hoor. De mogelijkheden, de AI, het is gewoon tof
Kijk dit vind ik dan wel weer enthousiast-makend, de hele uitstraling trekt me veel meer dan de normale ye olde Zelda look.quote:
Je hoeft niet te koken hoor, als je dat niet wilt Je vindt (van wat ik zie) genoeg paddenstoelen en vlees dat je gewoon rauw kunt etenquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:36 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Maar dan nog. Wapens die kapot gaan? Koken om harten aan te vullen? Ja, in SS was dit eerste ook, alleen ging het daar alleen om het schild.
Mja wat was er mis met de ouderwetse hartjes oprapen. Nu moet ik weer naar mijn menu om een voedsel te selecteren en dan gaat hij het opeten.quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:54 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Je hoeft niet te koken hoor, als je dat niet wilt Je vindt (van wat ik zie) genoeg paddenstoelen en vlees dat je gewoon rauw kunt eten
Mwa, lijkt me een kleine moeite Juist de ergernis dat je tijdens een bossfight niet meer hoeft te zoeken naar potjes in de kamer of wachten tot hij kleine minions spawned vind ik wel tofquote:Op donderdag 16 juni 2016 11:07 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Mja wat was er mis met de ouderwetse hartjes oprapen. Nu moet ik weer naar mijn menu om een voedsel te selecteren en dan gaat hij het opeten.
Ik ben heel erg bang dat ze game de "zelda feel" gaat kwijt raken. Het lijkt meer een mix tussen Skyrim / Far Cry in een zelda jasje wat mij betreft. Ook die RPG elementen mogen weg blijven wat mij betreft. Dat was juist de charme van zelda dat je daar allemaal geen omkijken naar had.
De Zelda-feel is juist nog enorm aanwezig.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:07 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Mja wat was er mis met de ouderwetse hartjes oprapen. Nu moet ik weer naar mijn menu om een voedsel te selecteren en dan gaat hij het opeten.
Ik ben heel erg bang dat ze game de "zelda feel" gaat kwijt raken. Het lijkt meer een mix tussen Skyrim / Far Cry in een zelda jasje wat mij betreft. Ook die RPG elementen mogen weg blijven wat mij betreft. Dat was juist de charme van zelda dat je daar allemaal geen omkijken naar had.
In de demo is juist al wel bewezen dat dat niet zo is, je hebt om elke hoek wel iets anders te doenquote:Op donderdag 16 juni 2016 11:13 schreef Bananenpap het volgende:
De grootte van zo'n wereld is natuurlijk vrij nietszeggend als het merendeel uit bergen en weide vlaktes bestaat waar je tien minuten doorheen moet lopen voordat je iets boeiends treft. Desondanks verwacht ik heel veel van deze titel, ik denk dat Zelda zich prima uitleent voor een open world game.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |