abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163054223


Miiverse
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


pi_163054358
Ik heb geen zin in een survival-zelda..
  donderdag 16 juni 2016 @ 09:37:09 #3
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_163054512
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 09:28 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik heb geen zin in een survival-zelda..
Het hele technologische aspect spreekt me echt aan, ik ben een sucker voor dat soort "vermenging" van oud en nieuw. Ik heb alleen nog nooit kunnen genieten van een open world spel, dus ik weet het nog niet.
pi_163054621
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2016 08:24 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

De wereld schijnt 12x zo groot als die van TP tr zijn.
Benieuwd hoe dat is in vergelijking met Xenoblade Chronicles Wii.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_163054803
quote:
11s.gif Op donderdag 16 juni 2016 09:37 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Het hele technologische aspect spreekt me echt aan, ik ben een sucker voor dat soort "vermenging" van oud en nieuw. Ik heb alleen nog nooit kunnen genieten van een open world spel, dus ik weet het nog niet.
Horizon doet eigenlijk hetzelfde nu ik er over na denk. Moet zeggen dat ik daar nog meer naar uit kijk.
  donderdag 16 juni 2016 @ 10:19:16 #6
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_163055172
quote:
7s.gif Op donderdag 16 juni 2016 09:45 schreef Aether het volgende:

[..]

Benieuwd hoe dat is in vergelijking met Xenoblade Chronicles Wii.
Op Neogaf was een topic over de grootte:

http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1234095
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 16 juni 2016 @ 10:21:48 #7
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_163055218
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 09:58 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Horizon doet eigenlijk hetzelfde nu ik er over na denk. Moet zeggen dat ik daar nog meer naar uit kijk.
True. Staat ook op m'n verlanglijst.
pi_163055221
Gisteren ook een hele presentatie van Paper Mario Color Slash. M'n mening over de game is er niet door veranderd: Het is Sticker Star 2, maar met fantastische graphics.
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
  Redactie Games donderdag 16 juni 2016 @ 10:23:21 #9
181272 crew  Noppie2000
pi_163055247
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 10:22 schreef nomar83 het volgende:
Gisteren ook een hele presentatie van Paper Mario Color Slash. M'n mening over de game is er niet door veranderd: Het is Sticker Star 2, maar met fantastische graphics.
En een leukere combat (maar helaas nog zonder rewards / progressie), meer camera-controls en blijkbaar meer dialoog/variatie.

Ik ben er wel positief in, behalve dan de combat dat nog enigszins nutteloos aanvoelt. Oh, en de terugkeer van die vage 3D-items :P
pi_163055249
quote:
14s.gif Op donderdag 16 juni 2016 10:19 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Op Neogaf was een topic over de grootte:

http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1234095
Kleiner dan de Xenoblade Wii U dus (ik bedoelde de Wii versie die volgens mij kleiner is dan de Wii U).

Ik vond Twilight Princess al vrij leeg dus benieuwd hoe dit is.

Kaart van Final Fantasy XV vs GTA :o

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_163055252
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2016 08:21 schreef tailfox het volgende:

[..]

is dat ongeveer grote van twilight princes? Of groter
Dat mag ook wel, TP was toen het uitkwam best groot. Maar speelde het een paar maanden terug weer eens en toen viel de grootte van de wereld me aardig tegen. Vergeleken met huidige openworld games.
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_163055276
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 09:28 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik heb geen zin in een survival-zelda..
quote:
11s.gif Op donderdag 16 juni 2016 09:37 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Het hele technologische aspect spreekt me echt aan, ik ben een sucker voor dat soort "vermenging" van oud en nieuw. Ik heb alleen nog nooit kunnen genieten van een open world spel, dus ik weet het nog niet.
Het is zo open world als je zelf wilt dat het is. In de demo is te zien dat je ook aanwijzingen krijg waar je naar toe moet in de vorm van waypoints :) Volgens mij is het gewoon mogelijk om al die waypoints te volgen tot het einde van de game
  donderdag 16 juni 2016 @ 10:31:20 #13
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_163055407
quote:
99s.gif Op donderdag 16 juni 2016 10:23 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Dat mag ook wel, TP was toen het uitkwam best groot. Maar speelde het een paar maanden terug weer eens en toen viel de grootte van de wereld me aardig tegen. Vergeleken met huidige openworld games.
God ja, de HD versie laatst uitgespeeld, daar was de versie van Hyrule Field echt dramatisch. We goede muziek though, misschien wel m'n favoriete overworld theme ooit.
  Redactie Games donderdag 16 juni 2016 @ 10:34:15 #14
181272 crew  Noppie2000
pi_163055459

Gifjes als deze en uit de OP maken me wel enthousiast hoor. De mogelijkheden, de AI, het is gewoon tof :D
pi_163055486
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 10:34 schreef Noppie2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Gifjes als deze en uit de OP maken me wel enthousiast hoor. De mogelijkheden, de AI, het is gewoon tof :D
Dat die tweede bokoblin denkt "hé, met dat vuur kan ik hem meer pijn doen!" en dan zijn club in de fik gaat steken :D
pi_163055504
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 10:24 schreef Gutanoth het volgende:

[..]


[..]

Het is zo open world als je zelf wilt dat het is. In de demo is te zien dat je ook aanwijzingen krijg waar je naar toe moet in de vorm van waypoints :) Volgens mij is het gewoon mogelijk om al die waypoints te volgen tot het einde van de game
Maar dan nog. Wapens die kapot gaan? Koken om harten aan te vullen? Ja, in SS was dit eerste ook, alleen ging het daar alleen om het schild.
pi_163055569
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2016 10:36 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Maar dan nog. Wapens die kapot gaan? Koken om harten aan te vullen? Ja, in SS was dit eerste ook, alleen ging het daar alleen om het schild.
Dat maakt de game moeilijker en daarmee interessanter. Constant je hartjes gevuld houden, je wapens in orde. Plus het is voor Zelda een compleet nieuwe richting, wat de gameplay een frisse insteek geeft. Iets wat Zelda echt nodig had.
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
pi_163055586
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 10:34 schreef Noppie2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Gifjes als deze en uit de OP maken me wel enthousiast hoor. De mogelijkheden, de AI, het is gewoon tof :D
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 16 juni 2016 @ 10:47:35 #19
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_163055735
quote:
5s.gif Op donderdag 16 juni 2016 10:40 schreef Aether het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Kijk dit vind ik dan wel weer enthousiast-makend, de hele uitstraling trekt me veel meer dan de normale ye olde Zelda look.
pi_163055881
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2016 10:36 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Maar dan nog. Wapens die kapot gaan? Koken om harten aan te vullen? Ja, in SS was dit eerste ook, alleen ging het daar alleen om het schild.
Je hoeft niet te koken hoor, als je dat niet wilt :) Je vindt (van wat ik zie) genoeg paddenstoelen en vlees dat je gewoon rauw kunt eten
pi_163056157
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 10:54 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Je hoeft niet te koken hoor, als je dat niet wilt :) Je vindt (van wat ik zie) genoeg paddenstoelen en vlees dat je gewoon rauw kunt eten
Mja wat was er mis met de ouderwetse hartjes oprapen. Nu moet ik weer naar mijn menu om een voedsel te selecteren en dan gaat hij het opeten.

Ik ben heel erg bang dat ze game de "zelda feel" gaat kwijt raken. Het lijkt meer een mix tussen Skyrim / Far Cry in een zelda jasje wat mij betreft. Ook die RPG elementen mogen weg blijven wat mij betreft. Dat was juist de charme van zelda dat je daar allemaal geen omkijken naar had.
pi_163056226
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 11:07 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Mja wat was er mis met de ouderwetse hartjes oprapen. Nu moet ik weer naar mijn menu om een voedsel te selecteren en dan gaat hij het opeten.

Ik ben heel erg bang dat ze game de "zelda feel" gaat kwijt raken. Het lijkt meer een mix tussen Skyrim / Far Cry in een zelda jasje wat mij betreft. Ook die RPG elementen mogen weg blijven wat mij betreft. Dat was juist de charme van zelda dat je daar allemaal geen omkijken naar had.
Mwa, lijkt me een kleine moeite :P Juist de ergernis dat je tijdens een bossfight niet meer hoeft te zoeken naar potjes in de kamer of wachten tot hij kleine minions spawned vind ik wel tof
  Redactie Games donderdag 16 juni 2016 @ 11:13:44 #23
181272 crew  Noppie2000
pi_163056263
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 11:07 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Mja wat was er mis met de ouderwetse hartjes oprapen. Nu moet ik weer naar mijn menu om een voedsel te selecteren en dan gaat hij het opeten.

Ik ben heel erg bang dat ze game de "zelda feel" gaat kwijt raken. Het lijkt meer een mix tussen Skyrim / Far Cry in een zelda jasje wat mij betreft. Ook die RPG elementen mogen weg blijven wat mij betreft. Dat was juist de charme van zelda dat je daar allemaal geen omkijken naar had.
De Zelda-feel is juist nog enorm aanwezig.

Maar goed, je kritische punten zijn begrijpelijk. Ik denk echter dat dit een juiste stap en vernieuwing is na 25 jaar Zelda. Nog een lineaire Zelda met dezelfde puzzels, elementen, opzet etc. Zou niet de juiste beslissing zijn IMO
pi_163056270
De grootte van zo'n wereld is natuurlijk vrij nietszeggend als het merendeel uit bergen en weide vlaktes bestaat waar je tien minuten doorheen moet lopen voordat je iets boeiends treft. Desondanks verwacht ik heel veel van deze titel, ik denk dat Zelda zich prima uitleent voor een open world game.
pi_163056339
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 11:13 schreef Bananenpap het volgende:
De grootte van zo'n wereld is natuurlijk vrij nietszeggend als het merendeel uit bergen en weide vlaktes bestaat waar je tien minuten doorheen moet lopen voordat je iets boeiends treft. Desondanks verwacht ik heel veel van deze titel, ik denk dat Zelda zich prima uitleent voor een open world game.
In de demo is juist al wel bewezen dat dat niet zo is, je hebt om elke hoek wel iets anders te doen
pi_163056369
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 11:07 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Mja wat was er mis met de ouderwetse hartjes oprapen. Nu moet ik weer naar mijn menu om een voedsel te selecteren en dan gaat hij het opeten.

Ik ben heel erg bang dat ze game de "zelda feel" gaat kwijt raken. Het lijkt meer een mix tussen Skyrim / Far Cry in een zelda jasje wat mij betreft. Ook die RPG elementen mogen weg blijven wat mij betreft. Dat was juist de charme van zelda dat je daar allemaal geen omkijken naar had.
Ik vind het juist wel interessant dat je nu voor een moeilijke boss zoveel mogelijk voedsel kunt klaarmaken. Je kunt het nu zo makkelijk/moeilijk maken als je zelf wilt. Hoop alleen niet dat je net zoals in Darksiders/Blue Dragon om de vijf minuten van wapens/gear aan het veranderen bent omdat je telkens iets sterkers vindt.
pi_163056423
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 11:16 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

In de demo is juist al wel bewezen dat dat niet zo is, je hebt om elke hoek wel iets anders te doen
Dat vind ik dus eigenlijk wel meevallen. Het lijkt vooral Moblins jagen en schatten verzamelen, ik ben benieuwd hoelang dat boeiend blijft.
pi_163056455
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 11:20 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Dat vind ik dus eigenlijk wel meevallen. Het lijkt vooral Moblins jagen en schatten verzamelen, ik ben benieuwd hoelang dat boeiend blijft.
Ik denk niet dat de andere 99% van het landschap er hetzelfde uit ziet. Volgens mij is er zelfs bevestigd dat er dorpjes zullen zijn.
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
pi_163056471
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2016 11:13 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

De Zelda-feel is juist nog enorm aanwezig.

Maar goed, je kritische punten zijn begrijpelijk. Ik denk echter dat dit een juiste stap en vernieuwing is na 25 jaar Zelda. Nog een lineaire Zelda met dezelfde puzzels, elementen, opzet etc. Zou niet de juiste beslissing zijn IMO
Het lineaire heb ik nooit als "vervelend" ervaren bij Zelda. Een open wereld is voor mij echt geen must, daar zijn genoeg andere games voor en het is al lang niet "bijzonder" meer.

Ik begrijp de keuze wel van Nintendo, ik denk dat ze hiermee ook wel publiek gaan trekken buiten de die hard Zelda fans. Ook vond ik het jammer om te zijn dat Link al zijn eerst boog wist op te rapen na 5 minuten door simpel weg een basis vijand te verslaan. Ik haal deze liever in een epische dungeon met eventueel een (sub)boss fight. Dat zal misschien nog wel zo zijn hoor met een Hero's bow bijvoorbeeld. Maar ik weet niet of ik nu superblij ben met een Hero's bow als dat een van de 5 bogen is om maar wat te zeggen.
pi_163056497
E3 2015

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_163056511
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 11:20 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Dat vind ik dus eigenlijk wel meevallen. Het lijkt vooral Moblins jagen en schatten verzamelen, ik ben benieuwd hoelang dat boeiend blijft.
NPC's en dorpjes zijn ook uit de demo gehaald om geen verhaal te spoilen. Wat je hebt gezien is dus nieteens de volledige "verzadiging" van het landschap
pi_163056573
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_163056673
gaan ze hier trouwens doen wat ze in orcina of time al wilden doen?
dat je gevolgen blijven staan? dus je hakt een boom om en weg boom
pi_163056694
quote:
10s.gif Op donderdag 16 juni 2016 11:34 schreef tailfox het volgende:
gaan ze hier trouwens doen wat ze in orcina of time al wilden doen?
dat je gevolgen blijven staan? dus je hakt een boom om en weg boom
Heb liever dat je voetstappen zichtbaar blijven, dan weet je welke delen je al gehad hebt ;)
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_163056704
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 11:26 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

NPC's en dorpjes zijn ook uit de demo gehaald om geen verhaal te spoilen. Wat je hebt gezien is dus nieteens de volledige "verzadiging" van het landschap
Vooralsnog verwacht ik de wereld 'te groot' voor wat er daadwerkelijk allemaal te beleven valt. Ik vind het nooit zo leuk om tien minuten te moeten sprinten/rollen/Epona rijden voor de volgende locatie. Dan heb ik liever een wat compactere wereld.
pi_163056726
quote:
7s.gif Op donderdag 16 juni 2016 11:35 schreef Aether het volgende:

[..]

Heb liever dat je voetstappen zichtbaar blijven, dan weet je welke delen je al gehad hebt ;)
gewoon gras in de fik steken dan weet je het ook wel
pi_163056731
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 11:35 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Vooralsnog verwacht ik de wereld 'te groot' voor wat er daadwerkelijk allemaal te beleven valt. Ik vind het nooit zo leuk om tien minuten te moeten sprinten/rollen/Epona rijden voor de volgende locatie. Dan heb ik liever een wat compactere wereld.
we prate niet over een gigantische map he. geen xenoblade

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-06-2016 11:38:09 ]
pi_163056763
quote:
10s.gif Op donderdag 16 juni 2016 11:37 schreef tailfox het volgende:

[..]

we prate niet over een gigantische map he. geen xenoblade
?

Volg je het topic?
pi_163056777
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 11:35 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Vooralsnog verwacht ik de wereld 'te groot' voor wat er daadwerkelijk allemaal te beleven valt. Ik vind het nooit zo leuk om tien minuten te moeten sprinten/rollen/Epona rijden voor de volgende locatie. Dan heb ik liever een wat compactere wereld.
De schatting was vorig jaar dat het 1:15 uur zou kosten (per paard!) om de andere kant van de kaart te bereiken...
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_163056814
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 11:38 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

?

Volg je het topic?
ja. verder het leukste aan Zelda is van punt a naar punt b te gaan en daar eigenlijk nooit komen omdat je 20 sidequest doet
pi_163056866
quote:
10s.gif Op donderdag 16 juni 2016 11:37 schreef tailfox het volgende:

[..]

we prate niet over een gigantische map he. geen xenoblade
• Zelda Twilight Princess - 30 kmē
• GTA: San Andreas - 36 kmē
• Skyrim - 39 kmē
• Red Dead Redemption - 41 kmē
• Far Cry 4 - 46 kmē
• GTA 5 - 81 kmē
• Witcher 3 - 136 kmē
• Zelda Wii U - 360 kmē
• Xenoblade Chronicles X - 400 kmē
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_163056895
quote:
10s.gif Op donderdag 16 juni 2016 11:40 schreef tailfox het volgende:

[..]

ja. verder het leukste aan Zelda is van punt a naar punt b te gaan en daar eigenlijk nooit komen omdat je 20 sidequest doet
Muah, Zelda is nooit echt een game geweest met vele sidequests. In Ocarina of Time, The Wind Waker en Twilight Princess was Hyrule Field/The Great Sea te groot voor wat er eigenlijk te beleven viel.
pi_163056935
quote:
5s.gif Op donderdag 16 juni 2016 11:43 schreef Aether het volgende:

[..]

• Zelda Twilight Princess - 30 kmē
• GTA: San Andreas - 36 kmē
• Skyrim - 39 kmē
• Red Dead Redemption - 41 kmē
• Far Cry 4 - 46 kmē
• GTA 5 - 81 kmē
• Witcher 3 - 136 kmē
• Zelda Wii U - 360 kmē
• Xenoblade Chronicles X - 400 kmē
damnn dacht dat die kleiner zou zijn.
pi_163056966
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 11:44 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Muah, Zelda is nooit echt een game geweest met vele sidequests. In Ocarina of Time, The Wind Waker en Twilight Princess was Hyrule Field/The Great Sea te groot voor wat er eigenlijk te beleven viel.
the great sea mee eens. maar heb wel graag een grotere variatie aan exploration en verschillende vijanden
pi_163057070
Er zal ook wel een fast travel achtig systeem komen neem ik aan?
pi_163057156
De kaart van Zelda is maar klein als die van Final Fantasy XV klopt :o (2000 kmē!)


When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_163057181
quote:
5s.gif Op donderdag 16 juni 2016 11:43 schreef Aether het volgende:

[..]

• Zelda Twilight Princess - 30 kmē
• GTA: San Andreas - 36 kmē
• Skyrim - 39 kmē
• Red Dead Redemption - 41 kmē
• Far Cry 4 - 46 kmē
• GTA 5 - 81 kmē
• Witcher 3 - 136 kmē
• Zelda Wii U - 360 kmē
• Xenoblade Chronicles X - 400 kmē
Dan valt zo'n GTA 5 toch opeens in het niets, wat ik al behoorlijk gigantisch vond. :')
pi_163057217
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 11:52 schreef indiaantje89 het volgende:
Er zal ook wel een fast travel achtig systeem komen neem ik aan?
Uiteraard. Ik verwacht ook wel iets van een Loftwing of voertuig waarmee je vrij door de lucht kunt vliegen.
  Redactie Games donderdag 16 juni 2016 @ 12:03:57 #49
181272 crew  Noppie2000
pi_163057301
quote:
7s.gif Op donderdag 16 juni 2016 11:56 schreef Aether het volgende:
De kaart van Zelda is maar klein als die van Final Fantasy XV klopt :o (2000 kmē!)

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Schijnt niet te kloppen, maar wie weet. Dat zou voor mij wel echt overbodig groot zijn, maar ik vind die game er sowieso maar saai uitzien :D
pi_163057310
Maar goed hoop op zelda 1 avontuur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')