abonnement Unibet Coolblue
pi_169477774
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 01:00 schreef einschtein het volgende:

[..]

[..]

Lok quote. :) Zo weet Marmal ook dat hij het antwoord heeft gekregen.
Hartstikke bedankt! :)
pi_169602373
Dus je krijgt aankomende salarisperiode 54% over je periodesalaris. Gaat dit over het gemiddelde loon in 2016 of 54% van het salaris van de periode waar we nu in zitten?

Ooh en ik zie staan dat het niet gaat over je overuren. Houdt dit in dat als je een contract voor zeg 20 uur per periode hebt, maar gemiddeld 25 uur werkt, je 54% over die 20 uur krijgt?

[ Bericht 36% gewijzigd door eenjongen... op 18-03-2017 00:10:20 ]
pi_169607715
Een vraagje: Ik zie op diverse Facebook lokale winkelpagina's van die mooie zelfgemaakte plaatjes, mijn vraag is: is daar een speciale programma voor om dat te maken of iets dergelijks vanuit Albert Heijn / SAM? :)
pi_169609357
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 14:21 schreef Marcc97 het volgende:
Een vraagje: Ik zie op diverse Facebook lokale winkelpagina's van die mooie zelfgemaakte plaatjes, mijn vraag is: is daar een speciale programma voor om dat te maken of iets dergelijks vanuit Albert Heijn / SAM? :)
Heb je een voorbeeld? Waarschijnlijk gewoon gedaan met mobiele piccollage aps.
pi_169641073
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 16:11 schreef UncleSam het volgende:

[..]

Heb je een voorbeeld? Waarschijnlijk gewoon gedaan met mobiele piccollage aps.
Heb wel enkele voorbeelden van pagina's:
https://www.facebook.com/ahoudorp/?fref=ts
https://www.facebook.com/ahkaatsheuvel/?fref=ts
pi_169643807
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 23:54 schreef eenjongen... het volgende:
Dus je krijgt aankomende salarisperiode 54% over je periodesalaris. Gaat dit over het gemiddelde loon in 2016 of 54% van het salaris van de periode waar we nu in zitten?

Ooh en ik zie staan dat het niet gaat over je overuren. Houdt dit in dat als je een contract voor zeg 20 uur per periode hebt, maar gemiddeld 25 uur werkt, je 54% over die 20 uur krijgt?
Het gaat over het gehele jaar 2016. De winstuitkering wordt berekend op basis van je gemiddelde periode salaris, exclusief overuren.
pi_169643819
quote:
Er is van uit AH geen software beschikbaar gesteld voor dat soort dingen. Wel kun je lid worden van een besloten Facebook groep, waar andere AH Facebook beheerders ook inzitten. Daar worden diverse plaatjes gedeeld, o.a. door middel van een Google Drive.
pi_169654049
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 01:29 schreef einschtein het volgende:

[..]

Er is van uit AH geen software beschikbaar gesteld voor dat soort dingen. Wel kun je lid worden van een besloten Facebook groep, waar andere AH Facebook beheerders ook inzitten. Daar worden diverse plaatjes gedeeld, o.a. door middel van een Google Drive.
Dat zou goed van pas komen als ik daar lid van kan zijn! Enig idee hoe die groep heet? w/
pi_169658640
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 15:45 schreef Marcc97 het volgende:

[..]

Dat zou goed van pas komen als ik daar lid van kan zijn! Enig idee hoe die groep heet? w/
Beheerders AH facebook
pi_169691788
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 15:45 schreef Marcc97 het volgende:

[..]

Dat zou goed van pas komen als ik daar lid van kan zijn! Enig idee hoe die groep heet? w/
Check DM. ;)
  donderdag 4 mei 2017 @ 22:52:43 #131
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_170694528
Wie van jullie heeft die halal producten in de winkel? Die Wahid Anur meuk.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_170694633
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 22:52 schreef Rabieluh het volgende:
Wie van jullie heeft die halal producten in de winkel? Die Wahid Anur meuk.
Wij niet. Maar wij hebben ook niet die doelgroep als klant.
Ga je verderop Rotterdam in, daar heeft zo'n beetje elke ah die meuk.
  donderdag 4 mei 2017 @ 22:58:51 #133
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_170694660
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 22:57 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Wij niet. Maar wij hebben ook niet die doelgroep als klant.
Wij ook niet maar een of andere lolbroek stuurt toch die producten onze kant op, iedere week wel 1 ding, dan opeens 5 kratten vol. Heel bizar.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_170694687
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 22:58 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Wij ook niet maar een of andere lolbroek stuurt toch die producten onze kant op, iedere week wel 1 ding, dan opeens 5 kratten vol. Heel bizar.
Vreemd. Kun je dat niet uitsluiten dan?
  donderdag 4 mei 2017 @ 23:01:01 #135
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_170694704
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 23:00 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Vreemd. Kun je dat niet uitsluiten dan?
Hele module uit de meubelcatalogus gooien lijkt me een beter plan.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_170694759
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 23:01 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Hele module uit de meubelcatalogus gooien lijkt me een beter plan.
Kan ook inderdaad :D
  donderdag 4 mei 2017 @ 23:06:09 #137
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_170694807
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 23:03 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Kan ook inderdaad :D
De andere optie is overigens dat iemand handmatig torkrollen of rosbiefschaaltjes probeert te bestellen en chronisch het verkeerde nummer intikt.

Maar er vanuit gaande dat er automatisch bestelregels worden aangemaakt wordt het toch ergens opgevoerd als assortiment. Als je die meter niet hebt, moet je de hele groep eruitkegelen. Ga je uitsluiten op artikelniveau en verzinnen ze een nieuwe halalworst, dan krijg je die alsnog binnen.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  donderdag 4 mei 2017 @ 23:09:19 #138
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_170694880
Er is niet eens plek voor in de worp, mysterieus probleem.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  donderdag 4 mei 2017 @ 23:12:58 #139
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_170694976
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 23:09 schreef Rabieluh het volgende:
Er is niet eens plek voor in de worp, mysterieus probleem.
Gewoon de hamlappen en de varkensschnitzels saneren, die halalburgers daarneer leggen en dan wachten tot je winkel op Geenstijl verschijnt.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  donderdag 4 mei 2017 @ 23:17:45 #140
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_170695083
quote:
6s.gif Op donderdag 4 mei 2017 23:12 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Gewoon de hamlappen en de varkensschnitzels saneren, die halalburgers daarneer leggen en dan wachten tot je winkel op Geenstijl verschijnt.
:D.

De baas zal ziedend worden, die wil absoluut geen WAHID ANUR in z'n winkel.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_170695130
Hebben jullie trouwens dat voorverpakte grillgebeuren in het ass.? Hoe loopt dat bij jullie?

Aangezien ik me nogal ergerde dat die 2 meter met grillspul er elke keer nogal leeg bij lag (is een ondergeschoven kindje bij ons) had ik wel aangeboden om die 2 meter op
me te nemen.

Dus, nu een paar keer geteld, een paar keer besteld. Elke keer met de tellingen heel veel verschil. Óf het gaat niet goed met leveren, óf het wordt gemoost bij het leven. Denk het laatste. Ik zie eigenlijk nu het nut er niet zo van om nog te bestellen, als ik toch weet dat het eigenlijk voor niks is...
  donderdag 4 mei 2017 @ 23:21:42 #142
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_170695193
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 23:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hebben jullie trouwens dat voorverpakte grillgebeuren in het ass.? Hoe loopt dat bij jullie?

Aangezien ik me nogal ergerde dat die 2 meter met grillspul er elke keer nogal leeg bij lag (is een ondergeschoven kindje bij ons) had ik wel aangeboden om die 2 meter op
me te nemen.

Dus, nu een paar keer geteld, een paar keer besteld. Elke keer met de tellingen heel veel verschil. Óf het gaat niet goed met leveren, óf het wordt gemoost bij het leven. Denk het laatste. Ik zie eigenlijk nu het nut er niet zo van om nog te bestellen, als ik toch weet dat het eigenlijk voor niks is...
Die grill en steak meuk met balletjes in tomatensaus, halve kippen, kalsribeye, picanha etc?
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_170695228
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 23:21 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Die grill en steak meuk met balletjes in tomatensaus, halve kippen, kalsribeye, picanha etc?
Yes. Die (Indische)gehaktballen, kippenvleugels en andere shizzle.
  donderdag 4 mei 2017 @ 23:24:43 #144
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_170695267
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 23:23 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Yes. Die (Indische)gehaktballen, kippenvleugels en andere shizzle.
'
Het is altijd een teringbende in die bak, niks ligt op de goeie plaats, vaak te hoog. Heb nog niks gehoord over dat de voorraad totaal niet klopt, ook weinig afboekingen voor zover ik heb kunnen zien. Verbaast me wel een beetje aangezien het net een grabbelton lijkt.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  donderdag 4 mei 2017 @ 23:25:27 #145
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_170695280
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 23:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hebben jullie trouwens dat voorverpakte grillgebeuren in het ass.? Hoe loopt dat bij jullie?

Aangezien ik me nogal ergerde dat die 2 meter met grillspul er elke keer nogal leeg bij lag (is een ondergeschoven kindje bij ons) had ik wel aangeboden om die 2 meter op
me te nemen.

Dus, nu een paar keer geteld, een paar keer besteld. Elke keer met de tellingen heel veel verschil. Óf het gaat niet goed met leveren, óf het wordt gemoost bij het leven. Denk het laatste. Ik zie eigenlijk nu het nut er niet zo van om nog te bestellen, als ik toch weet dat het eigenlijk voor niks is...
Hebben jullie zelfscan? Want daar is het natuurlijk wel gevoelige handel voor. Verder zou het ook nog mis kunnen gaan met over datum vernietigingen.
Ontvangstverschillen kun je min of meer uitsluiten door een paar dagen te tellen wat je binnen krijgt. Zo veel is dat nou ook weer niet, dus dat moet te doen zijn. Als je echt het idee hebt dat er bovenmatig proletarisch gewinkeld wordt, dan is het denk ik zaak om je collega's die daar in de buurt staan, de opdracht te geven om de ogen open te houden. Niet meer bestellen zou mijn keuze niet zijn, want er zit een beste marge op dat spul.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  donderdag 4 mei 2017 @ 23:27:05 #146
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_170695338
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 23:25 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Hebben jullie zelfscan? Want daar is het natuurlijk wel gevoelige handel voor. Verder zou het ook nog mis kunnen gaan met over datum vernietigingen.
Ontvangstverschillen kun je min of meer uitsluiten door een paar dagen te tellen wat je binnen krijgt. Zo veel is dat nou ook weer niet, dus dat moet te doen zijn. Als je echt het idee hebt dat er bovenmatig proletarisch gewinkeld wordt, dan is het denk ik zaak om je collega's die daar in de buurt staan, de opdracht te geven om de ogen open te houden. Niet meer bestellen zou mijn keuze niet zijn, want er zit een beste marge op dat spul.
Diefstal in de gaten houden vind ik nog verrekte moeilijk trouwens, ik zie nooit iets terwijl collega's geregeld boeven spotten. Maar eigenlijk heb ik er ook niet echt tijd voor want ik moet beuken als een malle om alles op tijd erin te rossen. De druk is behoorlijk hoog.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_170695440
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 23:25 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Hebben jullie zelfscan? Want daar is het natuurlijk wel gevoelige handel voor. Verder zou het ook nog mis kunnen gaan met over datum vernietigingen.
Ontvangstverschillen kun je min of meer uitsluiten door een paar dagen te tellen wat je binnen krijgt. Zo veel is dat nou ook weer niet, dus dat moet te doen zijn. Als je echt het idee hebt dat er bovenmatig proletarisch gewinkeld wordt, dan is het denk ik zaak om je collega's die daar in de buurt staan, de opdracht te geven om de ogen open te houden. Niet meer bestellen zou mijn keuze niet zijn, want er zit een beste marge op dat spul.
Nee, geen zelfscan. Dan duik ik inderdaad wat vaker in de terminal :)

Had het ook met ASM besproken en die zegt ook dat ik moet blijven bestellen. Volgens haar wordt er dan niks meer besteld als we dat als reden gebruiken om niet te bestellen.

Ik vind het ongelooflijk. Mijn AH staat in een nette vinexwijk, maar er wordt echt onwijs veel gejat.
  donderdag 4 mei 2017 @ 23:32:30 #148
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_170695493
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 23:30 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Nee, geen zelfscan. Dan duik ik inderdaad wat vaker in de terminal :)

Had het ook met ASM besproken en die zegt ook dat ik moet blijven bestellen. Volgens haar wordt er dan niks meer besteld als we dat als reden gebruiken om niet te bestellen.

Ik vind het ongelooflijk. Mijn AH staat in een nette vinexwijk, maar er wordt echt onwijs veel gejat.
Tja. De ervaring leert dat je niet alleen maar naar de klanten moet kijken als je diefstal wil aanpakken.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_170695583
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 23:32 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Tja. De ervaring leert dat je niet alleen maar naar de klanten moet kijken als je diefstal wil aanpakken.
Inderdaad.

We hadden één week een beveiliger rondlopen, en vaak heb ik gedacht toen er weer eentje naar achter werd geëscorteerd, wat? jij? Stuk voor stuk vaste klanten. Ook een paar die altijd ontzettend joviaal deden naar ons toe. Echt, om te kotsen gewoon zulke types.
  donderdag 4 mei 2017 @ 23:38:01 #150
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_170695657
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 23:35 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Inderdaad.

We hadden één week een beveiliger rondlopen, en vaak heb ik gedacht toen er weer eentje naar achter werd geëscorteerd, wat? jij? Stuk voor stuk vaste klanten. Ook een paar die altijd ontzettend joviaal deden naar ons toe. Echt, om te kotsen gewoon zulke types.
Oh bah, flinke domper wel.

Wij hebben het nu even wat rustiger wat dat betreft, flink aantal dieven moet even zitten, van die veelplegers, of heeft een winkelverbod gekregen,
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_170695762
Ja best wel..
Mgoed, ik ga pitten. Morgen weer wat brood bakken :D
  donderdag 4 mei 2017 @ 23:42:22 #152
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_170695781
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 23:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ja best wel..
Mgoed, ik ga pitten. Morgen weer wat brood bakken :D
Slaap lekker. Ik mag zaterdag weer buffelen in de XL.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  zondag 7 mei 2017 @ 21:48:32 #153
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_170759599
Werkt go!mw bij jullie? Ik wou vrij vragen maar al 2 dagen lang krijg ik dit:

quote:
Unexpected Authentication Challenge

The Access Server received an unexpected authentication challenge from a junction Web server.

Explanation

The Access Server attempted to fetch the resource you requested from a junction Web server. However, the Access Server received an authentication challenge from the junction server while handling your request. There is currently no sign-on information configured for this junction server.

Solutions

Configure the junction with the appropriate sign-on information.
Disable authentication at the junction Web server.


Er zijn er meer die er al 2 dagen niet inkomen maar niet iedereen heeft er last van...
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_170759783
Ik zou eerst eens een fatsoenlijk lettertype instellen op je telefoon.
  zondag 7 mei 2017 @ 21:53:56 #155
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_170759906
quote:
10s.gif Op zondag 7 mei 2017 21:51 schreef d4v1d het volgende:
Ik zou eerst eens een fatsoenlijk lettertype instellen op je telefoon.
Ik zal het doorgeven aan de vrouw van de bakkerij die met dit screenshot kwam.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  dinsdag 9 mei 2017 @ 10:52:54 #156
286575 Roces18
Chef de party
pi_170794247
Mijn zusje werkt bij een AH (franchise) en zit nog in haar proeftijd. Via een of andere website kan haar rooster en dergelijke bekijken. Ik keek even met haar mee en haar uren lijken mij niet correct.
Zij heeft een contract van 24 uur per week waarmee je iets van 1,5 uur p.w. verlof opbouwt. Nu werkt ze stelselmatig te weinig uren.

Ze heeft een potje verlof en een potje tijd voor tijd. Haar potje tijd voor tijd is leeg. Nu zie ik dat wanneer zij 22 uur wordt ingepland dan halen ze 2 uur van haar potje verlof af. Dat lijkt mij ten strenge verboden, zij heeft hier namelijk niet om gevraagd. Ze zit nog in haar proeftijd dus ik heb haar sowieso aangeraden hier nog niks over te zeggen.

1. Dat zou betekenen dat ze aan het eind van het jaar nog steeds 0 vakantieuren kan opnemen. Dat gaat natuurlijk nergens over toch?
2. Ik vind dit sowieso een rare constructie, waarom geven ze niet bij indienstneming aantal wettelijke + bovenwettelijke vakantiedagen i.p.v. dit per week op te bouwen?
3. Wat kan ze hier aan doen?
4. Hoe is dit bij jullie geregeld?
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_170794473
quote:
5s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 10:52 schreef Roces18 het volgende:

Mijn zusje werkt bij een AH (franchise) en zit nog in haar proeftijd. Via een of andere website kan haar rooster en dergelijke bekijken. Ik keek even met haar mee en haar uren lijken mij niet correct.
Zij heeft een contract van 24 uur per week waarmee je iets van 1,5 uur p.w. verlof opbouwt. Nu werkt ze stelselmatig te weinig uren.

Ze heeft een potje verlof en een potje tijd voor tijd. Haar potje tijd voor tijd is leeg. Nu zie ik dat wanneer zij 22 uur wordt ingepland dan halen ze 2 uur van haar potje verlof af. Dat lijkt mij ten strenge verboden, zij heeft hier namelijk niet om gevraagd. Ze zit nog in haar proeftijd dus ik heb haar sowieso aangeraden hier nog niks over te zeggen.

1. Dat zou betekenen dat ze aan het eind van het jaar nog steeds 0 vakantieuren kan opnemen. Dat gaat natuurlijk nergens over toch?
2. Ik vind dit sowieso een rare constructie, waarom geven ze niet bij indienstneming aantal wettelijke + bovenwettelijke vakantiedagen i.p.v. dit per week op te bouwen?
3. Wat kan ze hier aan doen?
4. Hoe is dit bij jullie geregeld?
1. Dat is inderdaad het gevolg van stelselmatig te weinig uren werken ten opzichte van het contract. Theoretisch gezien zou ze dan alsnog vakantie kunnen nemen, maar dat zou betekenen dat haar urensaldo negatief wordt. Een negatief saldo en te weinig uren werken is niet goed omdat je hier dan vrijwel niet meer uit komt en moet terugbetalen als je uit dienst gaat.

2. De opbouw van het saldo gaat per week omdat dit is hoe het systeem werkt. Hier kun je natuurlijk iets van vinden, maar zo is het nu eenmaal. Op zich werkt dit prima. Het probleem hier is alleen dat er te weinig uren worden ingepland wat ten koste gaat van het saldo.

3. Ik zou inderdaad even wachten tot de proeftijd is afgelopen en het even bespreken met de teamleider.

4. Bij ons is het zo dat iemand normaal gesproken zijn contracturen werkt, maar in de praktijk is dit niet altijd mogelijk. Soms werkt iemand iets meer, soms iets minder. Per saldo komen wij eigenlijk altijd rond de contracturen uit. Als je iets meer werkt bouw je TVT op, en als je minder werkt neem je dat op. Vakantieuren zijn bedoeld voor het opnemen van vakantie en hier komen wij verder niet aan, dit is aan de medewerker om dit op te nemen.

Ik denk dat als je gewoon netjes aangeeft dat je nu een negatief saldo opbouwt doordat je te weinig ingepland wordt en dit geen prettig idee vindt, dat de teamleider (of wie daar dan ook de planning maakt) niet onredelijk is en dit zal snappen en hier in het vervolg rekening mee zal houden.
  dinsdag 9 mei 2017 @ 11:14:03 #158
286575 Roces18
Chef de party
pi_170794595
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 11:07 schreef mujentas het volgende:

[..]

1. Dat is inderdaad het gevolg van stelselmatig te weinig uren werken ten opzichte van het contract. Theoretisch gezien zou ze dan alsnog vakantie kunnen nemen, maar dat zou betekenen dat haar urensaldo negatief wordt. Een negatief saldo en te weinig uren werken is niet goed omdat je hier dan vrijwel niet meer uit komt en moet terugbetalen als je uit dienst gaat.

Maar het negatief saldo is het gevolg van het handelen van de werkgever. Kijk ik bijvoorbeeld hier: https://www.xperthractuee(...)ren-met-verlofdagen/ dan zegt het hof dat de werkgever geen min-uren mag compenseren met verlofdagen.

2. De opbouw van het saldo gaat per week omdat dit is hoe het systeem werkt. Hier kun je natuurlijk iets van vinden, maar zo is het nu eenmaal. Op zich werkt dit prima. Het probleem hier is alleen dat er te weinig uren worden ingepland wat ten koste gaat van het saldo.

3. Ik zou inderdaad even wachten tot de proeftijd is afgelopen en het even bespreken met de teamleider.

4. Bij ons is het zo dat iemand normaal gesproken zijn contracturen werkt, maar in de praktijk is dit niet altijd mogelijk. Soms werkt iemand iets meer, soms iets minder. Per saldo komen wij eigenlijk altijd rond de contracturen uit. Als je iets meer werkt bouw je TVT op, en als je minder werkt neem je dat op. Vakantieuren zijn bedoeld voor het opnemen van vakantie en hier komen wij verder niet aan, dit is aan de medewerker om dit op te nemen.

Precies. Ik snap best dat ze in zo'n werkomgeving de ene week meer werkt dan de ander. Maar naar mijn idee kan je pas minder werken als je zat TVT hebt opgebouwd. Nu haalt het systeem het automatisch van haar verlof af, en dat mag volgens de wet niet. Als er nou stond -2 uur TVT. Prima, hoor je mij verder niet. Kunnen ze het verrekenen met een toeslaguurtje ofzo.

Ik denk dat als je gewoon netjes aangeeft dat je nu een negatief saldo opbouwt doordat je te weinig ingepland wordt en dit geen prettig idee vindt, dat de teamleider (of wie daar dan ook de planning maakt) niet onredelijk is en dit zal snappen en hier in het vervolg rekening mee zal houden.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_170794796
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 11:14 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Ik snap dat vakantieuren niet bedoelt zijn om te compenseren voor het feit dat je te weinig ingepland wordt.

Ik denk dat als je dit gewoon netjes en vriendelijk aankaart bij de leidinggevende, dat het probleem snel zal zijn opgelost. Zo zou het bij ons in ieder geval gaan. Als een leidinggevende bij ons een foutje maakt in de planning, dan mag de medewerker hem daar ook op aanspreken. Ook een leidinggevende maakt weleens een foutje (of het bewust of onbewust is, laat ik even in het midden) in de planning.
  Miss 200.000.000! vrijdag 12 mei 2017 @ 08:27:58 #160
367000 roos94
pi_170875398
Is er iemand die ik even kan dmen over wat vraagjes over ah? T is nogal dringend.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')