abonnement Unibet Coolblue
pi_162487696
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 11:57 schreef Maanvis het volgende:

[..]

FREE HODOR, KILL THE MASTERS!
FREE WYLIS :P
pi_162487773
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 13:19 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik had het erover hoe hij eruitziet, dat is in het boek een stuk erger.

Daarom overdreef ik wat om het punt te maken, tjongejonge :')
Ok :')
Tralalalaaa
pi_162487800
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 13:17 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Alleen omdat Sansa loog tegen Jon over LF?

Dat idee las ik ook op Reddit, het kan misschien zodra ze weten dat ze neef en nicht zijn. Want dan mag je trouwen met elkaar in de GoT wereld.
Dat, maar misschien nog wel meer de opmerkingen van Baelish daaraan voorafgaand. Dat Jon maar een halfbroer van Sansa is en dat zij een eigen leger nodig heeft... Het kwam op mij over alsof ze tegen elkaar werden uitgespeeld en Sansa daar vervolgens nu al een beetje in mee ging door tegen Jon te liegen...

Tja, ik vind dat er niets is waaruit blijkt dat er meer is dan 'broeder-/zusterliefde' tussen die 2. Eerder dat het zelfs daarmee niet zo goed zit of beter gezegd, misschien niet goed zal gaan...
Tails tell tales
  woensdag 25 mei 2016 @ 13:27:58 #179
211083 Angelof9
I must go first
pi_162487857
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 13:25 schreef Forbry het volgende:

[..]

Dat, maar misschien nog wel meer de opmerkingen van Baelish daaraan voorafgaand. Dat Jon maar een halfbroer van Sansa is en dat zij een eigen leger nodig heeft... Het kwam op mij over alsof ze tegen elkaar werden uitgespeeld en Sansa daar vervolgens nu al een beetje in mee ging door tegen Jon te liegen...
Dat idee kreeg ik ook.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
  woensdag 25 mei 2016 @ 13:28:20 #180
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162487865
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 13:25 schreef Forbry het volgende:

[..]

Dat, maar misschien nog wel meer de opmerkingen van Baelish daaraan voorafgaand. Dat Jon maar een halfbroer van Sansa is en dat zij een eigen leger nodig heeft... Het kwam op mij over alsof ze tegen elkaar werden uitgespeeld en Sansa daar vervolgens nu al een beetje in mee ging door tegen Jon te liegen...

Tja, ik vind dat er niets is waaruit blijkt dat er meer is dan 'broeder-/zusterliefde' tussen die 2. Eerder dat het zelfs daarmee niet zo goed zit of beter gezegd, misschien niet goed zal gaan...
Het kwam op mij over alsof Sansa niet de waarheid wilde zeggen over LF, omdat ze dan moest bekennen dat ze een extra leger heeft afgewezen door haar persoonlijke gevoelens.

Muah toen Sansa dat nieuwe pak had gemaakt voor Jon en hoe ze naar elkaar keken leek het soms wel daarop. Dat ze wat ongemakkelijk zijn naar elkaar lijkt me logisch. Voor alle gebeurtenissen waren ze al niet echt close, en nu hebben ze van alles meegemaakt en moeten ze wennen dat ze opeens een familielid weer hebben om rekening mee te houden.
Oh.
pi_162487922
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 13:28 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Het kwam op mij over alsof Sansa niet de waarheid wilde zeggen over LF, omdat ze dan moest bekennen dat ze een extra leger heeft afgewezen door haar persoonlijke gevoelens.

Muah toen Sansa dat nieuwe pak had gemaakt voor Jon en hoe ze naar elkaar keken leek het soms wel daarop. Dat ze wat ongemakkelijk zijn naar elkaar lijkt me logisch. Voor alle gebeurtenissen waren ze al niet echt close, en nu hebben ze van alles meegemaakt en moeten ze wennen dat ze opeens een familielid weer hebben om rekening mee te houden.
Dit inderdaad. Volgens mij zien mensen gewoon wat ze willen zien bij die twee.
pi_162487928
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 13:25 schreef Forbry het volgende:

[..]

Dat, maar misschien nog wel meer de opmerkingen van Baelish daaraan voorafgaand. Dat Jon maar een halfbroer van Sansa is en dat zij een eigen leger nodig heeft... Het kwam op mij over alsof ze tegen elkaar werden uitgespeeld en Sansa daar vervolgens nu al een beetje in mee ging door tegen Jon te liegen...

Tja, ik vind dat er niets is waaruit blijkt dat er meer is dan 'broeder-/zusterliefde' tussen die 2. Eerder dat het zelfs daarmee niet zo goed zit of beter gezegd, misschien niet goed zal gaan...
Ik verwacht dat Sansa zichzelf in de komende afleveringen erg naar voren zal schuiven als het 'Stark-uithangbord' en ik verwacht ook niet dat Jon daar een probleem mee gaat hebben. De opmerking die in Jons richting gemaakt werd over het feit dat hij geen Stark is (vanuit Davos) pareerde ze wel vrij snel ('Jon is net zo veel een Stark als Ramsay een Bolton is'). Ook de outfit die ze voor Jon heeft gemaakt (met de wolven) doet mij geloven dat er niet zo snel een probleem zal ontstaan tussen Sansa en Jon.
pi_162488025
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 13:28 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Het kwam op mij over alsof Sansa niet de waarheid wilde zeggen over LF, omdat ze dan moest bekennen dat ze een extra leger heeft afgewezen door haar persoonlijke gevoelens.

Muah toen Sansa dat nieuwe pak had gemaakt voor Jon en hoe ze naar elkaar keken leek het soms wel daarop. Dat ze wat ongemakkelijk zijn naar elkaar lijkt me logisch. Voor alle gebeurtenissen waren ze al niet echt close, en nu hebben ze van alles meegemaakt en moeten ze wennen dat ze opeens een familielid weer hebben om rekening mee te houden.
Dit dacht ik ook, bij beide dingen. Het leger van the Vale zouden ze wel kunnen gebruiken. Al denk ik dat Baelish alsnog komt met dat leger.
En ik zag ook geen dingen tussen Sansa en Jon. Meer juist (on)gemak omdat ze uit dezelfde familie komen en dat heeft heeeel lang geduurd voordat ze weer bij een familielid waren.
Tralalalaaa
pi_162488057
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 13:28 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Het kwam op mij over alsof Sansa niet de waarheid wilde zeggen over LF, omdat ze dan moest bekennen dat ze een extra leger heeft afgewezen door haar persoonlijke gevoelens.

Muah toen Sansa dat nieuwe pak had gemaakt voor Jon en hoe ze naar elkaar keken leek het soms wel daarop. Dat ze wat ongemakkelijk zijn naar elkaar lijkt me logisch. Voor alle gebeurtenissen waren ze al niet echt close, en nu hebben ze van alles meegemaakt en moeten ze wennen dat ze opeens een familielid weer hebben om rekening mee te houden.
Dat van dat pak zag ik puur als iets om hun 'broederliefde' te benadrukken en misschien zelfs als een manier om wat extra drama te creëren rondom het 'misgaan' tussen die twee...

Ik ben overigens echt niet zeker dát het ook echt misgaat tussen J. en S. hoor, maar vind wel dat ze daar vooralsnog op aan het hinten lijken te zijn... misschien is dat tegen elkaar uitspelen wel de bedoeling, maar lukt dat uiteindelijk niet.
Tails tell tales
pi_162488113
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 13:35 schreef Take_A_Picture het volgende:

[..]

Dit dacht ik ook, bij beide dingen. Het leger van the Vale zouden ze wel kunnen gebruiken. Al denk ik dat Baelish alsnog komt met dat leger.
En ik zag ook geen dingen tussen Sansa en Jon. Meer juist (on)gemak omdat ze uit dezelfde familie komen en dat heeft heeeel lang geduurd voordat ze weer bij een familielid waren.
Heb je het nu over dingen m.b.t. Jon en Sansa als stel of dingen m.b.t. een mogelijke kloof tussen Jon en Sansa? Of beide?
Tails tell tales
pi_162488138
Beide, ik zag geen beginnende romance of beginnende kloof.
Tralalalaaa
pi_162488215
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 13:40 schreef Take_A_Picture het volgende:
Beide, ik zag geen beginnende romance of beginnende kloof.
O.k. ^O^

quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 13:31 schreef svennyM het volgende:

[..]

Ik verwacht dat Sansa zichzelf in de komende afleveringen erg naar voren zal schuiven als het 'Stark-uithangbord' en ik verwacht ook niet dat Jon daar een probleem mee gaat hebben. De opmerking die in Jons richting gemaakt werd over het feit dat hij geen Stark is (vanuit Davos) pareerde ze wel vrij snel ('Jon is net zo veel een Stark als Ramsay een Bolton is'). Ook de outfit die ze voor Jon heeft gemaakt (met de wolven) doet mij geloven dat er niet zo snel een probleem zal ontstaan tussen Sansa en Jon.
Nou ja, we zien wel hoe het loopt. Ik hoop eigenlijk dat het is zoals jij zegt, want nog meer ellende aan de kant van de Starks zou ik wel een beetje 'too much' vinden...
Tails tell tales
pi_162488256
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 13:31 schreef Gruisman het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Volgens mij zien mensen gewoon wat ze willen zien bij die twee.
Nee dus (van mijn kant in ieder geval) ;)
Tails tell tales
pi_162488267
Ik vraag me af of we Hodor nu ook als zombie gaan terug zien :P
pi_162488293
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 13:42 schreef Forbry het volgende:

[..]

O.k. ^O^

[..]

Nou ja, we zien wel hoe het loopt. Ik hoop eigenlijk dat het is zoals jij zegt, want nog meer ellende aan de kant van de Starks zou ik wel een beetje 'too much' vinden...
Vermoord (Jon) en verkracht (Sansa): het lijkt mij nu ook wel even genoeg. :)
  woensdag 25 mei 2016 @ 13:56:11 #191
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162488533
Wat ik me afvraag is waar Bran nu eigenlijk gaat chillen. Want hij moet toch weer naar een weirwood toe lijkt me om die visions te kunnen hebben, en sowieso kan hij niet lopen dus heeft hij verder weinig te doen. Zal hij ook teruggaan naar Winterfell?
Oh.
  woensdag 25 mei 2016 @ 14:02:29 #192
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_162488671
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_162488683
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 13:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat ik me afvraag is waar Bran nu eigenlijk gaat chillen. Want hij moet toch weer naar een weirwood toe lijkt me om die visions te kunnen hebben, en sowieso kan hij niet lopen dus heeft hij verder weinig te doen. Zal hij ook teruggaan naar Winterfell?
Ik verwacht dat hij nu eerst naar muur gaat. Winterfell heeft toch ook zo'n Weirwood-tree? Is dat niet die boom waar Ned tegenaan zit in de eerste aflevering, wanneer Catelyn hem verteld dat Jon Arryn dood is? Misschien zal Bran uiteindelijk daar terechtkomen?
  woensdag 25 mei 2016 @ 14:03:35 #194
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_162488691
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 13:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat ik me afvraag is waar Bran nu eigenlijk gaat chillen. Want hij moet toch weer naar een weirwood toe lijkt me om die visions te kunnen hebben, en sowieso kan hij niet lopen dus heeft hij verder weinig te doen. Zal hij ook teruggaan naar Winterfell?
Ik denk dat de vraag bij Bran nu niet meer waar is, maar wanneer. Hij is een beetje de Dr. Who van Game of Thrones geworden. Kan best zijn dat ie over 100 jaar als 18 jarige om de hoek komt kijken, of dat ie dalijk ineens wargt in Rhaegar tijdens de tower of joy sessie :D
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 25 mei 2016 @ 14:15:28 #195
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162488889
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 14:03 schreef svennyM het volgende:

[..]

Ik verwacht dat hij nu eerst naar muur gaat. Winterfell heeft toch ook zo'n Weirwood-tree? Is dat niet die boom waar Ned tegenaan zit in de eerste aflevering, wanneer Catelyn hem verteld dat Jon Arryn dood is? Misschien zal Bran uiteindelijk daar terechtkomen?
Ja daar dacht ik wel aan ja, en dan een hereniging met Jon en Sansa. Dat alle Starks uiteindelijk alsnog bij elkaar terechtkomen vlak voor de battle met de WW.

En misschien dat Bran de ijsdraak onder Winterfell kan laten ontsnappen :+
Oh.
  woensdag 25 mei 2016 @ 14:21:43 #196
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_162489039
  woensdag 25 mei 2016 @ 14:28:56 #197
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162489214
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 14:21 schreef Voszje het volgende:
[ afbeelding ]
doet het niet
Oh.
  woensdag 25 mei 2016 @ 14:29:53 #198
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_162489238
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 14:28 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

doet het niet
Hm, vreemd... Ik zie 'm wel gewoon. :o
  woensdag 25 mei 2016 @ 14:30:23 #199
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162489254
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 14:29 schreef Voszje het volgende:

[..]

Hm, vreemd... Ik zie 'm wel gewoon. :o
als ik erop klik krijg ik ook een error
Oh.
pi_162489320
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 14:29 schreef Voszje het volgende:

[..]

Hm, vreemd... Ik zie 'm wel gewoon. :o
Code 404
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')