Spel afsluiten en opnieuw opstarten zou moeten werken.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 17:35 schreef onlogisch het volgende:
Iemand enig idee hoe je in het scherm komt waar je de keuze hebt om een compleet nieuwe game te starten?
Ik ben al 1 upgrade kwijt geraakt...quote:Op vrijdag 10 maart 2017 07:28 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Als je het eenmaal gehaald hebt, dan krijg je een paar upgrades waar je heel erg blij mee zult zijn. Dus vooral doorgaan.
(Zoals eerder gezegd; gewoon elke lantaarn aansteken)
Aha, ja maar daarmee delete je dus je voorgaande shitquote:Op vrijdag 10 maart 2017 17:38 schreef Operc het volgende:
[..]
Spel afsluiten en opnieuw opstarten zou moeten werken.
Pardon? Wil ik dit eigenlijk weten, hoe het is gebeurd?quote:Op vrijdag 10 maart 2017 18:05 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ik ben al 1 upgrade kwijt geraakt...
Eigenlijk heel simpel: het ene cijfer is je huidige wapen, het andere cijfer is het wapen dat je hebt aangeklikt.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 17:31 schreef Redbullkid het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar die cijfers aan de linker en rechterzijde voor staan bij je wapens?
Op de wii u kan je een tweede account aanmaken, dan heeft hij een eigen "versie" van zelda.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 18:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aha, ja maar daarmee delete je dus je voorgaande shit
Dat wil ik niet. Zoonlief wil even spelen. Maar die wilde ik vanaf het begin wat aan laten klooien
Ik weet het zelf ook geneens hoe dat is gebeurd...quote:Op vrijdag 10 maart 2017 18:14 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Pardon? Wil ik dit eigenlijk weten, hoe het is gebeurd?
Nee, eigenlijk niet.
Ik heb een switchquote:Op vrijdag 10 maart 2017 18:26 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Op de wii u kan je een tweede account aanmaken, dan heeft hij een eigen "versie" van zelda.
Geen idee. Zal straks ff kijkenquote:Op vrijdag 10 maart 2017 20:25 schreef blessed19 het volgende:
[..]
En daar kan het niet? Lijkt me wel vreemd....
Hoofdmenu :pquote:Op vrijdag 10 maart 2017 17:35 schreef onlogisch het volgende:
Iemand enig idee hoe je in het scherm komt waar je de keuze hebt om een compleet nieuwe game te starten?
quote:Op vrijdag 10 maart 2017 19:32 schreef wuuht het volgende:
Waar is Hetsu nadat je em de eerste keer hebt ontmoet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan. Gewoon van profile wisselenquote:
Die had ik vanmiddag ook. Wat een hel Gelukkig lag er zo'n extra hamer.quote:Op donderdag 9 maart 2017 21:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik had er net een waar je golf speelt en de bal over water moet slaan. Vier wapens stuk geslagen, richten is kut nog niet gehaald ook
Dat is een beetje de insteek van de gamequote:Op vrijdag 10 maart 2017 21:45 schreef Faux. het volgende:
Speelt iemand em in het Nederlands? Hoe is het?
Moet zeggen dat ik em nog geen 10 vind trouwens. Heb nu Master Sword en 1 van de beasts maar de grootte van de wereld begint me een beetje tegen te staan of zo. K ben eigenlijk constant bezig met verzamelen: ingrediënten, shrines, wapens, etc. Weet niet of t nog verbetert, maar mis 'missies' en echte doelen in het spel.
Nieuwe gebruiker instellen op je wiiu/switch? :pquote:Op vrijdag 10 maart 2017 18:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aha, ja maar daarmee delete je dus je voorgaande shit
Dat wil ik niet. Zoonlief wil even spelen. Maar die wilde ik vanaf het begin wat aan laten klooien
Weet ik, het kan ook gewoon minder mijn ding zijn. K mis de wauw en het gevoel van avontuur. In TP bijvoorbeeld had je een duidelijk doel, een duidelijk verhaal, en locaties waar je hardop wauw bij zei. En tuurlijk, BotW is prachtig, maar er is zowel zo veel als zo weinig te doen.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 22:23 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Dat is een beetje de insteek van de game
Ik begrijp wat je bedoelt. Ik vond het spel in het begin echt fantastisch doordat er zoveel verschillende dingen te doen zijn. Ik merk nu ik een aantal gebieden heb vrijgespeeld je wel steeds dezelfde kunstjes krijgt voorgeschoteld. Een verdachte steen oprapen voor een korok, een bokoblin-kamp uitroeien, veel lopen, veel klimmen, een shrine uitspelen. Begrijp mij niet verkeerd, ik vermaak mij nog steeds en er is meer te doen dan in enig andere openworld game, maar ik ben wel benieuwd of dat verkennen écht boeiend blijft tot het einde van de game.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 22:32 schreef Faux. het volgende:
[..]
Weet ik, het kan ook gewoon minder mijn ding zijn. K mis de wauw en het gevoel van avontuur. In TP bijvoorbeeld had je een duidelijk doel, een duidelijk verhaal, en locaties waar je hardop wauw bij zei. En tuurlijk, BotW is prachtig, maar er is zowel zo veel als zo weinig te doen.
Voorheen was Zelda een game waarbij je van Dungeon naar Dungeon liep. In elke Dungeon kreeg je een nieuw wapen en met dat wapen kun je weer een nieuw gebied openen. Dát was pas suf.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 21:45 schreef Faux. het volgende:
Speelt iemand em in het Nederlands? Hoe is het?
Moet zeggen dat ik em nog geen 10 vind trouwens. Heb nu Master Sword en 1 van de beasts maar de grootte van de wereld begint me een beetje tegen te staan of zo. K ben eigenlijk constant bezig met verzamelen: ingrediënten, shrines, wapens, etc. Weet niet of t nog verbetert, maar mis 'missies' en echte doelen in het spel.
Ik ervaar dit nu ook een beetje. Loopt wat ontredderd rond in Hyrule en doe wat side quests en op zoek naar Shrinesquote:Op vrijdag 10 maart 2017 22:49 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt. Ik vond het spel in het begin echt fantastisch doordat er zoveel verschillende dingen te doen zijn. Ik merk nu ik een aantal gebieden heb vrijgespeeld je wel steeds dezelfde kunstjes krijgt voorgeschoteld. Een verdachte steen oprapen voor een korok, een bokoblin-kamp uitroeien, veel lopen, veel klimmen, een shrine uitspelen. Begrijp mij niet verkeerd, ik vermaak mij nog steeds en er is meer te doen dan in enig andere openworld game, maar ik ben wel benieuwd of dat verkennen écht boeiend blijft tot het einde van de game.
En ik mis echt de traditionele dungeons met originele bossfights. De devine beasts zijn origineel, maar zijn toch net iets te kort en missen de complexheid van de dungeons uit eerdere games.
Hoeveel uur heb je nu dan in dat spel gestopt?quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:57 schreef CoExist het volgende:
[..]
Ik ervaar dit nu ook een beetje. Loopt wat ontredderd rond in Hyrule en doe wat side quests en op zoek naar Shrines
- 4 Divine Beasts
- 16 Heart containers
- Full stamnia
- Master Sword
- 8.000 Rupees
- 3 Great Fairy's
- Full Armor Upgrades
- Eigen huis bezitter
Kan moeilijk geloven dat er alleen nog Hyrule Castle is.
Heb je rupee tips? ik heb chronisch geld tekort...quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:57 schreef CoExist het volgende:
[..]
Ik ervaar dit nu ook een beetje. Loopt wat ontredderd rond in Hyrule en doe wat side quests en op zoek naar Shrines
- 4 Divine Beasts
- 16 Heart containers
- Full stamnia
- Master Sword
- 8.000 Rupees
- 3 Great Fairy's
- Full Armor Upgrades
- Eigen huis bezitter
Kan moeilijk geloven dat er alleen nog Hyrule Castle is.
Helemaal mee eens. Je doet steeds hetzelfde, en hoewel Hyrule prachtig is, blijven de elementen waaruit Hyrule bestaat ook grotendeels hetzelfde (een grasveldje, een meer, een kamp, een berg, etc).quote:Op vrijdag 10 maart 2017 22:49 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt. Ik vond het spel in het begin echt fantastisch doordat er zoveel verschillende dingen te doen zijn. Ik merk nu ik een aantal gebieden heb vrijgespeeld je wel steeds dezelfde kunstjes krijgt voorgeschoteld. Een verdachte steen oprapen voor een korok, een bokoblin-kamp uitroeien, veel lopen, veel klimmen, een shrine uitspelen. Begrijp mij niet verkeerd, ik vermaak mij nog steeds en er is meer te doen dan in enig andere openworld game, maar ik ben wel benieuwd of dat verkennen écht boeiend blijft tot het einde van de game.
En ik mis echt de traditionele dungeons met originele bossfights. De devine beasts zijn origineel, maar zijn toch net iets te kort en missen de complexheid van de dungeons uit eerdere games.
Niet helemaal mee eens. In TP bijvoorbeeld had je ook gewoon het avonturieren op zoek naar de volgende dungeon en dingen als de escortmissie voor Prins Ruto, en in SS had je al helemaal veel dingen te doen tussen de dungeons.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Voorheen was Zelda een game waarbij je van Dungeon naar Dungeon liep. In elke Dungeon kreeg je een nieuw wapen en met dat wapen kun je weer een nieuw gebied openen. Dát was pas suf.
Als Zelda-hater vind ik Breath of the Wild een verademing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |