als je een paar onverwachte pushberichten hebt ben je gauw door die 0.3gb heen,tis allemaal weer een beetje half zo als het gaat(niet geheel onbekend)quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:21 schreef VixenFromHell het volgende:
Hm, als je dus de optie met telefoon wilt, moet je idd op eigen naam een abo afsluiten. Fijn......
Ze zeggen dat 300mb voldoende is. Ik heb zelf een telefoon, met prepaid waarbij het 30 cent per mb is. En als je een abo neemt en je vertrekt zelf, dan kun je er niet onderuit. Dus dat is voor mij ook geen optie... en in mijn telefoon kan ik geen 2e sim kwijt, dus als ik de prepaid optie kies heb ik een telefoon er bij nodig.
Oh en het mooiste
Moet de internetverbinding
steeds aanstaan?
Ja, tijdens het uitvoeren van je
werkzaamheden moet de internetverbinding
continu (3G/4G) aanstaan. Zet de verbinding
tussentijds niet uit. De kans is dan groot dat de
app gegevens niet goed meer verwerkt
bij welke provider zit je nu?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:05 schreef VixenFromHell het volgende:
Ik wil een optie die mij EN geen extra geld kost, EN mij persoonlijk geen risico's oplevert. En dat bieden ze dus niet
Voor ontslag om een negatieve reden ben ik nog niet zo bang, maar ik ben druk aan het solliciteren en heb dus geen zin om ergens aan vast te zitten als ik een betere baan heb gevonden.
Daar heb ik nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:49 schreef VixenFromHell het volgende:
Jumbo mobiel op het netwerk van kpn volgens mij.
Het is EUR 0,25 per MB. Dus das EUR 100 voor 400 MB.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:53 schreef Peterselieman het volgende:
Voor internet is het wel een crime zie ik. 10 euro voor 400 MB per maand
niet als je een bundeltje neemt dat ook nog redelijk snel opzegbaar isquote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:29 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Het is EUR 0,25 per MB. Dus das EUR 100 voor 400 MB.
quote:We vergoeden de schade tot een
maximum bedrag. Dat bedrag is gelijk
aan het goedkoopste toestel van
hollandsnieuwe. Verandert de prijs van dit
toestel, dan verandert het bedrag van de
schadevergoeding mee.
Dat vooral ja. Zij willen dat je er 1 gebruikt, omdat zij hun dienstverlening willen uitbreiden. Dan mogen zij ook de middelen verschaffen die daar voor nodig zijn. Wat korting regelen op een abo (onder allerlei mooie voorwaarden), en een vergoeding geven voor de kosten, voldoet imo gewoonweg niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:34 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Maar het meest idiote is natuurlijk dat bij de meeste bedrijven je de telefoon gewoon van de zaak krijgt als je er een nodig hebt. Dat is binnen PostNL ook het geval voor de TC's als ik het goed heb. Maar de postbezorgers met minimum loon moeten er maar zelf voor zorgen
Hier vorige week uitleg over dat hele smartphone gebeuren gehad.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:05 schreef VixenFromHell het volgende:
Ik wil een optie die mij EN geen extra geld kost, EN mij persoonlijk geen risico's oplevert. En dat bieden ze dus niet
Voor ontslag om een negatieve reden ben ik nog niet zo bang, maar ik ben druk aan het solliciteren en heb dus geen zin om ergens aan vast te zitten als ik een betere baan heb gevonden.
Dan vervalt het hele nut van het systeem lijkt me? Als je dan een pakketje bezorgt om 11:00 en thuis komt om 17:00 ofzo, dan is de status weinig actueel Daarbij staat in die folder dat je 3g/4g altijd aan moet hebben staan. Maar goed, PostNL en communicatie hèquote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:10 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
En er werd expliciet verteld dat er geen internet nodig is tijdens het bv scannen van pakjes.
Dat werd dan verwerkt als je wifi hebt.
Er is vandaag een complete brochure over het smartphonegebeuren op Internet gezet. Hier staat duidelijk in dat je de internetverbinding PERMANENT aan moet laten staan.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:10 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Hier vorige week uitleg over dat hele smartphone gebeuren gehad.
En er werd expliciet verteld dat er geen internet nodig is tijdens het bv scannen van pakjes.
Dat werd dan verwerkt als je wifi hebt.
Daarnaast: zelf weggaan als in een nieuwe baan hebben, PostNL neemt de kosten dan over.
Zelf vertrekken door een nieuwe baan is goed, gewoon vertrekken niet.
Voor wat betreft het stoppen van je abonnement wanneer je uit dienst gaat stelt de brochure duidelijk dat dit alleen mogelijk is als:quote:Moet de internetverbinding steeds aanstaan?Ja, tijdens het uitvoeren van je werkzaamheden moet de internetverbinding continu (3G/4G) aanstaan. Zet de verbinding tussentijds niet uit. De kans is dan groot dat de app gegevens niet goed meer verwerkt.
Ik vond het ook al raar. Maar hij vertelde dat echt.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:18 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Dan vervalt het hele nut van het systeem lijkt me? Als je dan een pakketje bezorgt om 11:00 en thuis komt om 17:00 ofzo, dan is de status weinig actueel Daarbij staat in die folder dat je 3g/4g altijd aan moet hebben staan. Maar goed, PostNL en communicatie hè
Heel leuk dat die folder vandaag online komt, het verhaal wat ik heb gehoord was vorige week vrijdag.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:20 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Er is vandaag een complete brochure over het smartphonegebeuren op Internet gezet. Hier staat duidelijk in dat je de internetverbinding PERMANENT aan moet laten staan.
[..]
Voor wat betreft het stoppen van je abonnement wanneer je uit dienst gaat stelt de brochure duidelijk dat dit alleen mogelijk is als:
# Je gekozen hebt voor het allergoedkoopste HN abonnement.
# Je het bedrijf verlaat ivm pensioen, een regeling uit het Sociaal Plan of omdat je contract niet verlengd wordt.
Je kunt het abonnement NIET stopzetten als:
# Je om een andere reden vrijwillig het bedrijf verlaat.
# Je bent ontslagen wegens slecht functioneren.
Als je dus zelf ontslag neemt loopt het smartphonecontract dus gewoon DOOR, of je nou een andere baan hebt gevonden of niet.
En op de eerste pagina van de folder staat dan ook nog eens dat deze informatie later nog kan wijzigen, dus je weet nooit waar je aan toe bent.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:24 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Heel leuk dat die folder vandaag online komt, het verhaal wat ik heb gehoord was vorige week vrijdag.
Maar dan heeft hij dus keihard staan liegen.
Hij zei ook nog dat ze ons niks kunnen verplichten. Maar als het zo gaat als in de folder, dan gebeurd het bij mij dus niet.
Als je dan toch van plan bent om dat te doen, wacht dan tot het allerlaatste moment. Stel dat je nu een abbo neemt met het goedkoopste toestel en jouw regio is pas eind van het jaar aan de beurt en de eisen zijn inmiddels veranderd? Zit jij met een waardeloos apparaat.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:30 schreef VixenFromHell het volgende:
Maar je kunt al wel vast een abo nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |