abonnement Unibet Coolblue
pi_162211836
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 11:48 schreef kdricklamar het volgende:

[..]

echt he
maar komt doordat nederlandse vrouwen ook meer rechten enzo hebben denk ik dat ze mannelijker lijken
maar echt niet iedereen is zo

alsof iedere buitenlandse vrouw goed kan koken en super vrouwelijk en perfecte moeder is :')
Nee klopt, maar in nl wel veel korte kapsels. Ik zeg dan ook niet dat je met een buitenlandse een betere moeder hebt en lekkerder eet, maar het is wel dat ze vrouwelijker zijn m.i.
pi_162211855
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 11:49 schreef kdricklamar het volgende:
maar wrm zou je op nl vrouwen bashen
als je moeder een nl vrouw is

haat het als mensen hun eigen familie of cultuur belachelijk maken

nederlanders worden altijd gepakt met zulke dingen, omdat de nederlanders zelf niet eens voor zichzelf opkomen
Omdat sommige misschien ook liever geen tata zijn. Veel nl zijn gewoon ja... kortpittige kapsels en chaggi
pi_162211864
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 11:55 schreef Yiha3 het volgende:
Sowieso vrouwen ophemelen op internet, nergens voor nodig.
(bashen evenmin trouwens)
Gewoon het onderwerp vrouwen op internet :') al moet ik er soms wel om lachen :')
pi_162211866
quote:
1s.gif Op zondag 15 mei 2016 11:55 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Nee klopt, maar in nl wel veel korte kapsels. Ik zeg dan ook niet dat je met een buitenlandse een betere moeder hebt en lekkerder eet, maar het is wel dat ze vrouwelijker zijn m.i.
tja westerse cultuur is eenmaal anders dan andere culturen
hier is het heel normaal dat vrouwen een fulltime baan nemen met auto voor de deur en maar 1 kind die in de kinderopvang zit overdag en savonds met een oppas etc

maar die korte kapsels zijn niet te verklaren idd..snap dat echt niet..dan hebben ze lang blond haar lijken ze nog wel oké, knippen ze het af en geven ze het een kleuir zien ze er meteen als 40+ uit
pi_162211868
quote:
1s.gif Op zondag 15 mei 2016 11:53 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Ook op wc fok inderdaad. Ik doe dat gewoon de hele dag door :7
jatog
pi_162211892
maar nederlandse manenn bashen altijd
quote:
1s.gif Op zondag 15 mei 2016 11:56 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Omdat sommige misschien ook liever geen tata zijn. Veel nl zijn gewoon ja... kortpittige kapsels en chaggi
snap ik _O-
maar heeft ook veel voordelen
pi_162211896
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 11:57 schreef kdricklamar het volgende:

[..]

tja westerse cultuur is eenmaal anders dan andere culturen
hier is het heel normaal dat vrouwen een fulltime baan nemen met auto voor de deur en maar 1 kind die in de kinderopvang zit overdag en savonds met een oppas etc

maar die korte kapsels zijn niet te verklaren idd..snap dat echt niet..dan hebben ze lang blond haar lijken ze nog wel oké, knippen ze het af en geven ze het een kleuir zien ze er meteen als 40+ uit
Van mij mag een vrouw wel werken en een eigen auto hebben. Allemaal prima. Ik vind alleen dat met die korte kapsels en joggingsbroeken met crocs naar de ah een beetje sneu :')
pi_162211904
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 11:58 schreef kdricklamar het volgende:
maar nederlandse manenn bashen altijd

[..]

snap ik _O-
maar heeft ook veel voordelen
Zeg het eens, wat zijn de voordelen
pi_162211914
quote:
1s.gif Op zondag 15 mei 2016 11:59 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Van mij mag een vrouw wel werken en een eigen auto hebben. Allemaal prima. Ik vind alleen dat met die korte kapsels en joggingsbroeken met crocs naar de ah een beetje sneu :')
ja maar als een vrouw werkt en eigen auto heeft blabla hoef je ook niet te verwachten dat er iedere avond als je thuiskomt een 3 gangen maaltijd thuis staat enz

je kan niet beide willen snap je?
en nederlandse mannen denken dat ze alles verdienen oid :')
pi_162211917
quote:
1s.gif Op zondag 15 mei 2016 11:57 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Gewoon het onderwerp vrouwen op internet :') al moet ik er soms wel om lachen :')
te veel twist
'Life is pain, highness. Anyone who says differently is selling something.'
pi_162211969
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 12:00 schreef kdricklamar het volgende:

[..]

ja maar als een vrouw werkt en eigen auto heeft blabla hoef je ook niet te verwachten dat er iedere avond als je thuiskomt een 3 gangen maaltijd thuis staat enz

je kan niet beide willen snap je?
en nederlandse mannen denken dat ze alles verdienen oid :')
Nee, maar koken met fatsoenlijke smaak kan wel. Als je heel basaal rijst met kip kookt, allemaal prima. Ik verwacht dan wel dat de rijst gewoon droog is en de kip goed smaakt. Niet van die kleef rijst en smaakloze kip.
pi_162212000
quote:
1s.gif Op zondag 15 mei 2016 12:02 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Nee, maar koken met fatsoenlijke smaak kan wel. Als je heel basaal rijst met kip kookt, allemaal prima. Ik verwacht dan wel dat de rijst gewoon droog is en de kip goed smaakt. Niet van die kleef rijst en smaakloze kip.
ahahahahahaa rijst zonder kruiden tho
nederlanders koken hun rijst and thats it, vind dta zo smerig (of de saus moet echt tering hard zijn, maar stelt meestal ook niks voor uit zon zakje)

je moet rijst echt bakken met kruiden is beste maar nederlanders kennen dat echt niet
pi_162212059
quote:
99s.gif Op zondag 15 mei 2016 12:03 schreef kdricklamar het volgende:

[..]

ahahahahahaa rijst zonder kruiden tho
nederlanders koken hun rijst and thats it, vind dta zo smerig (of de saus moet echt tering hard zijn, maar stelt meestal ook niks voor uit zon zakje)

je moet rijst echt bakken met kruiden is beste maar nederlanders kennen dat echt niet
Verschilt. Misschien in afrika bakken ze met kruiden, maar chinezen doen dat vgm niet. Verder is zo'n zelfgemaakte saus vaak wel lekkerder en moet er veel pepers inzitten _O_
pi_162212087
quote:
1s.gif Op zondag 15 mei 2016 12:07 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Verschilt. Misschien in afrika bakken ze met kruiden, maar chinezen doen dat vgm niet. Verder is zo'n zelfgemaakte saus vaak wel lekkerder en moet er veel pepers inzitten _O_
leer gewoon zelf koken!
als vrouwen elke dag werken enz kunnen mannen ook elke avond lekker gerecht maken!
  zondag 15 mei 2016 @ 12:10:33 #65
456321 Mr.Galaxy.
mr.Galaxy.
pi_162212120
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 11:29 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Zeker, met mijn 12.5 jarig Fok jubileum in het vooruitzicht pik ik de wanhopige jonge maagdjes er zo uit.
Alsof Fok!-mannetjes het ooit met/op echte vrouwtjes zullen doen, die zijn allemaal maagd hoor. :')
With a Song in my heart and a smile on my face...
pi_162212124
quote:
99s.gif Op zondag 15 mei 2016 12:08 schreef kdricklamar het volgende:

[..]

leer gewoon zelf koken!
als vrouwen elke dag werken enz kunnen mannen ook elke avond lekker gerecht maken!
Ik wil ook graag leren. Ik vind koken ook wel leuk en doe het soms. Mijn ouders zeggen weleens of ik wil koken, want paella uit zo'n doosje. Dit weiger ik echter, want pakjesvoer met kilo's zout klaarmaken is geen koken :')
pi_162212149
quote:
1s.gif Op zondag 15 mei 2016 12:10 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Ik wil ook graag leren. Ik vind koken ook wel leuk en doe het soms. Mijn ouders zeggen weleens of ik wil koken, want paella uit zo'n doosje. Dit weiger ik echter, want pakjesvoer met kilo's zout klaarmaken is geen koken :')
echt he
je moet eigenlijk naar van die tokos gaan in roffa en dan gewoon vragen aan die medewerkers wat meestal wordt gekocht en lekker is etc
dan leer je beste koken

altijd als ik naar de supermarkt ga ik weet niet eens wat ik moet kopen want alles is verpakt :')
pi_162212179
quote:
99s.gif Op zondag 15 mei 2016 12:11 schreef kdricklamar het volgende:

[..]

echt he
je moet eigenlijk naar van die tokos gaan in roffa en dan gewoon vragen aan die medewerkers wat meestal wordt gekocht en lekker is etc
dan leer je beste koken

altijd als ik naar de supermarkt ga ik weet niet eens wat ik moet kopen want alles is verpakt :')
Haha, dat laatste is zo waar. Zelfs voorverpakte hamburger of hotdog broodjes. Ja, en die wereldgerechten op burrito's na zijn veel te zout. Niet te doen gewoon.
pi_162212240
quote:
1s.gif Op zondag 15 mei 2016 12:10 schreef Mr.Galaxy. het volgende:

[..]

Alsof Fok!-mannetjes het ooit met/op echte vrouwtjes zullen doen, die zijn allemaal maagd hoor. :')
Volgens mij heeft Hexagon via zijn studentenvereniging een echte premium girl aan de haak geslagen.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
pi_162212312
quote:
1s.gif Op zondag 15 mei 2016 12:13 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Haha, dat laatste is zo waar. Zelfs voorverpakte hamburger of hotdog broodjes. Ja, en die wereldgerechten op burrito's na zijn veel te zout. Niet te doen gewoon.
true en super ongezond
dan besef je gwn wrm iedereen in nl kanker heeft
  zondag 15 mei 2016 @ 12:22:14 #71
404039 Glasbak5
Slaap goed
pi_162212323
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 10:59 schreef DoubleDip het volgende:
Hear hear!!
Maagd gespot :')
pi_162212337
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 12:22 schreef Glasbak5 het volgende:

[..]

Maagd gespot :')
Goed dat je ook eens in de spiegel kijkt.
pi_162212381
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 12:23 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Goed dat je ook eens in de spiegel kijkt.
Volgens mij heb jij gewoon een flinke beurt nodig dat je je met dit soort topics bezighoudt.
pi_162212406
quote:
99s.gif Op zondag 15 mei 2016 12:21 schreef kdricklamar het volgende:

[..]

true en super ongezond
dan besef je gwn wrm iedereen in nl kanker heeft
Weet niet of het echt zo ongezond is en kanker geeft, maar het is iig gewoon niet zo lekker
pi_162212416
quote:
1s.gif Op zondag 15 mei 2016 12:27 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Weet niet of het echt zo ongezond is en kanker geeft, maar het is iig gewoon niet zo lekker
nee maar het helpt zeker niet als we alles uit potjes met e-nummers en magnetron helpen maar ach
vind te zout ook niet lekker
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')