abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  dinsdag 28 november 2017 @ 12:25:19 #126
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_175358849
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 12:15 schreef dimmak het volgende:

[..]

Daar ben ik al aan begonnen. Ik kwam eigenlijk tot de conclusie dat Bootstrap een beetje overbodig is voor een layout en ik beter from scratch kun schrijven. Of zie ik dat verkeerd?
Als je alles handmatig wil doen (incl responsive maken etc), veel plezier maar mij niet gezien hoor. Als het meer dan een simpele pagina is gebruik ik gewoon een framework, dat scheelt veel kostbare ontwikkeltijd doordat je zelf niet steeds het wiel opnieuw hoeft uit te vinden.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  dinsdag 28 november 2017 @ 12:27:14 #127
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_175358901
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 12:15 schreef dimmak het volgende:

[..]

Daar ben ik al aan begonnen. Ik kwam eigenlijk tot de conclusie dat Bootstrap een beetje overbodig is voor een layout en ik beter from scratch kun schrijven. Of zie ik dat verkeerd?
Dat hangt af van wat je wil maken.
Overigens is bootstrap niet n vast pakket. Je er bijvoorbeeld voor kiezen alleen het grid-systeem te gebruiken. Daarmee bespaar je jezelf al een hoop gedoe met het plaatsen en responsive maken van je layout.
Je moeder is een hamster
pi_175359119
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 12:25 schreef mstx het volgende:

[..]

Als je alles handmatig wil doen (incl responsive maken etc), veel plezier maar mij niet gezien hoor. Als het meer dan een simpele pagina is gebruik ik gewoon een framework, dat scheelt veel kostbare ontwikkeltijd doordat je zelf niet steeds het wiel opnieuw hoeft uit te vinden.
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 12:27 schreef Crutch het volgende:

[..]

Dat hangt af van wat je wil maken.
Overigens is bootstrap niet n vast pakket. Je er bijvoorbeeld voor kiezen alleen het grid-systeem te gebruiken. Daarmee bespaar je jezelf al een hoop gedoe met het plaatsen en responsive maken van je layout.
Ok. Ja het hele framework leek mij een beetje te veel van het goede om te gebruiken. Ik ga eerst wel aan de slag met HTML5, CSS en JS om dat bij te spijkeren.
De biersmiley.
Nuchter zijn is een ongemakkelijke situatie.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')