abonnement Unibet Coolblue
pi_162405582
quote:
1s.gif Op zondag 22 mei 2016 14:32 schreef KingRoland het volgende:

[..]

De meeste medewerkers spelen of speelden ook Pokemon en er komen dagelijks wel een aantal mensen voor zo een Speciale Pokemon dus het is voor hun gewoon dagelijkse kost.

Bron: ken iemand die werkt in gamemania
inderdaad en pokemon is niet het enige spel wat gebruik maakt van de nintendo zones, dus je zou ook zomaar Animal crossing kunnen doen midden in de game mania :P
Last edited by Flipsburgers on 03 Oct 2005 13:18, edited 9 times in total.
  zondag 22 mei 2016 @ 16:28:32 #103
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_162407917
quote:
1s.gif Op zondag 22 mei 2016 14:29 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Pokémon is net als plasseks. Op verjaardagen en feestjes kun je beter niet toegeven dat je het leuk vindt, als je nog iets van een reputatie over wilt houden.
Oh, dan heb ik vast toffere vrienden. Met sommige kan ik zelfs nog eens wat Pokémon ruilen. :+

Of ik ben te oud om me er wat van aan te trekken, dat kan ook. :')

En white 1 en 2 konden me blijkbaar niet zo boeien. De ene moet ik de league nog doen en de andere moet ik nog tig badges. :o
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_162408052
quote:
1s.gif Op zondag 22 mei 2016 16:28 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Oh, dan heb ik vast toffere vrienden. Met sommige kan ik zelfs nog eens wat Pokémon ruilen. :+

Of ik ben te oud om me er wat van aan te trekken, dat kan ook. :')

En white 1 en 2 konden me blijkbaar niet zo boeien. De ene moet ik de league nog doen en de andere moet ik nog tig badges. :o
Als je ze kwijt wil noem maar een prijs.
  zondag 22 mei 2016 @ 16:35:15 #105
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_162408112
quote:
1s.gif Op zondag 22 mei 2016 16:33 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Als je ze kwijt wil noem maar een prijs.
Nope, ik ga ze gewoon uitspelen nu. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_162408655
quote:
1s.gif Op zondag 22 mei 2016 16:35 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Nope, ik ga ze gewoon uitspelen nu. :P
Oké veel plezier ;)
  zondag 22 mei 2016 @ 21:29:44 #107
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_162418415
quote:
Zag het al hoe vet zou dat zijn om zo'n verzameling weg te kunnen doen aan een kind
pi_162434346
ORAS is nu al eeuwen uit en wordt bijna vervangen. Ik vroeg me af wat jullie tegenwoordig nog doen in de game?

Doen jullie re-runs of spelen jullie veel online battles, of zelfs nog wat anders?

Zelf ben ik pas een paar maanden geleden weer begonnen, dus ik ben nog druk met mn national dex verzameling. Als ik daar even zat van ben, dan ben ik rustig aan wat aan het youtuben over online vechten.
Last edited by Flipsburgers on 03 Oct 2005 13:18, edited 9 times in total.
pi_162435105
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 14:05 schreef xeromorphic het volgende:
ORAS is nu al eeuwen uit en wordt bijna vervangen. Ik vroeg me af wat jullie tegenwoordig nog doen in de game?

Doen jullie re-runs of spelen jullie veel online battles, of zelfs nog wat anders?

Zelf ben ik pas een paar maanden geleden weer begonnen, dus ik ben nog druk met mn national dex verzameling. Als ik daar even zat van ben, dan ben ik rustig aan wat aan het youtuben over online vechten.
Ik probeer wat te breeden. Ik heb er meestal geen geduld voor, though. Een beetje 600 eieren uitbroeden om een beetje fatsoenlijke Pokémon te krijgen is nog tot daar aan toe. Maar dat stomme EV-trainen, dat is zo godsgruwelijk saai en dom. Geef me die punten gewoon in plaats van me elke keer dezelfde idiote minigames te laten spelen.
pi_162435273
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 14:32 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik probeer wat te breeden. Ik heb er meestal geen geduld voor, though. Een beetje 600 eieren uitbroeden om een beetje fatsoenlijke Pokémon te krijgen is nog tot daar aan toe. Maar dat stomme EV-trainen, dat is zo godsgruwelijk saai en dom. Geef me die punten gewoon in plaats van me elke keer dezelfde idiote minigames te laten spelen.
EV trainen heb ik nog niet echt gedaan (behalve 1x alle games een keer doen tijdens mn eerste ORAS run). IV's is het enige waar ik soms nog een beetje op let. Maar omdat ik nog niet echt online speel is dat ook nog niet zo boeiend volgens mij.
Last edited by Flipsburgers on 03 Oct 2005 13:18, edited 9 times in total.
pi_162435487
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 14:32 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik probeer wat te breeden. Ik heb er meestal geen geduld voor, though. Een beetje 600 eieren uitbroeden om een beetje fatsoenlijke Pokémon te krijgen is nog tot daar aan toe. Maar dat stomme EV-trainen, dat is zo godsgruwelijk saai en dom. Geef me die punten gewoon in plaats van me elke keer dezelfde idiote minigames te laten spelen.
Ligt een beetje aan de EV spread die je wilt hebben, maar met Pokerus en power items, gaat het zo veel sneller via hordes dan die minigames. 252/252/4 spread kost me per spread ongeveer 10 minuten. En ik spaar tegenwoordig 3 mons op per spread/stat die ik wil. Meer dan 3 wordt klote, omdat pokerus dan niet in 1 keer over al je te trainen mons verspreid wordt.En dan heb ik 3 pokerus+EV-training mons staan, om het allemaal makkelijk te houden. Eén met fly(optioneel) 1 met meerdere multitarget abilities en 1 met sweet scent.

Ik ben zelf ook alleen maar aan het breeden en af en toe een online battle. Meestal breed ik voor een aankomende competition waar ik aan mee wil doen, voor deze week dus de Johto Classic.
pi_162435988
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 14:45 schreef Lhyanna het volgende:

[..]
Ik ben zelf ook alleen maar aan het breeden en af en toe een online battle. Meestal breed ik voor een aankomende competition waar ik aan mee wil doen, voor deze week dus de Johto Classic.
Ik zag gister inderdaad dat er een Johto Classic tournament is. Maar wat is de toegevoegde waarde van die pokemon die je dan krijgt? Miltank was het geloof ik. Op het eerste oog leek het me een normale Miltank
Last edited by Flipsburgers on 03 Oct 2005 13:18, edited 9 times in total.
pi_162436065
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 15:07 schreef xeromorphic het volgende:

[..]

Ik zag gister inderdaad dat er een Johto Classic tournament is. Maar wat is de toegevoegde waarde van die pokemon die je dan krijgt? Miltank was het geloof ik. Op het eerste oog leek het me een normale Miltank
Niets, ik vind de competitie gewoon leuk :P
pi_162447088
pi_162448116
Ik denk dat sun en moon ongeveer gelijk zal gaan staan met Gold.
pi_162454271
Ah, vandaar dat ze voor XY dus geen 3e game maakte.
pi_162456795
Ik verwacht niet dat het meer gaat verkopen dan XY.
pi_162457020
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 08:57 schreef Lhyanna het volgende:
Ah, vandaar dat ze voor XY dus geen 3e game maakte.
Die derde games hebben altijd matig verkocht. Relatief dan :P

Ik ben benieuwd wat ze doen met Sun en Moon om de downtime tussen een 7e en 8e generatie op te vullen.
pi_162457938
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 11:21 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Die derde games hebben altijd matig verkocht. Relatief dan :P

Ik ben benieuwd wat ze doen met Sun en Moon om de downtime tussen een 7e en 8e generatie op te vullen.
Een remake is niet echt nodig, omdat alles speelbaar is op de 3DS. Maar toch hoop ik vurig op een remake van RBY+GSC. Een Johto/Kanto remake, waar je zelf kan kiezen welk gebied je in wilt starten :9~
pi_162458851
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 11:57 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Een remake is niet echt nodig, omdat alles speelbaar is op de 3DS. Maar toch hoop ik vurig op een remake van RBY+GSC. Een Johto/Kanto remake, waar je zelf kan kiezen welk gebied je in wilt starten :9~
ik wil graag een alles omvattende game, met alle area's (of in ieder geval veel), waarbij je aan alle championships mee kan doen, dus niet alleen de elite four. Het lijkt me inderdaad cool als de game niet rechtlijnig is en je dus op meerdere plekken kan starten. En natuurlijk met een instelbare moeilijkheidsgraad.
Last edited by Flipsburgers on 03 Oct 2005 13:18, edited 9 times in total.
pi_162459291
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 12:27 schreef xeromorphic het volgende:

[..]

ik wil graag een alles omvattende game, met alle area's (of in ieder geval veel), waarbij je aan alle championships mee kan doen, dus niet alleen de elite four. Het lijkt me inderdaad cool als de game niet rechtlijnig is en je dus op meerdere plekken kan starten. En natuurlijk met een instelbare moeilijkheidsgraad.
Pokemon world online is daar een voorbeeld van alleen is het wel illegaal.
pi_162462368
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 12:27 schreef xeromorphic het volgende:

[..]

ik wil graag een alles omvattende game, met alle area's (of in ieder geval veel), waarbij je aan alle championships mee kan doen, dus niet alleen de elite four. Het lijkt me inderdaad cool als de game niet rechtlijnig is en je dus op meerdere plekken kan starten. En natuurlijk met een instelbare moeilijkheidsgraad.
Ik denk dat dit nog te ambitieus is voor een handheld game, helaas.
pi_162462920
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 14:37 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Ik denk dat dit nog te ambitieus is voor een handheld game, helaas.
Dat denk ik ook, maar ik hoop wel op een instelbare moeilijkheidsgraad. Ik zou het wel fijn vinden als het spel weer wat moeilijker werd. Je blaast nu overal doorheen; Helemaal met die XP share die je vrij vroeg in het spel krijgt. Ik weet pokemon yellow nog wel... 1e gym een steen gym en alleen een pikachu hebben haha.

Maar het mee laten levelen van de trainers om je heen lijkt me niet heel moeilijk, of het instellen van een random pokemon party voor trainers die afgestemd op een of meerdere pokemon types die jij mee hebt in je party (of iets dergelijks).
Last edited by Flipsburgers on 03 Oct 2005 13:18, edited 9 times in total.
pi_162463142
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 14:57 schreef xeromorphic het volgende:

[..]

Dat denk ik ook, maar ik hoop wel op een instelbare moeilijkheidsgraad. Ik zou het wel fijn vinden als het spel weer wat moeilijker werd. Je blaast nu overal doorheen; Helemaal met die XP share die je vrij vroeg in het spel krijgt. Ik weet pokemon yellow nog wel... 1e gym een steen gym en alleen een pikachu hebben haha.

Maar het mee laten levelen van de trainers om je heen lijkt me niet heel moeilijk, of het instellen van een random pokemon party voor trainers die afgestemd op een of meerdere pokemon types die jij mee hebt in je party (of iets dergelijks).
Ik moet zeggen, ik ben een monotype challenge gestart in X en speel zonder EXP share. Maar ik overlevel helemaal niets. Best pittig, eerlijk gezegd :P.

Al is een moeilijkheidsgraad eigenlijk wel verplicht. Dit zat toch in B2W2? Ik heb gen 4 en 5 overgeslagen, dus weet er niks van :P.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')