abonnement Unibet Coolblue
pi_165601720
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 13:27 schreef riazop het volgende:
BOEF is trending op twitter en scoort weer punten

'Wat ik jammer vind: een paar weken geleden had ik ook al meer dan 100 miljoen views, meer dan 350 duizend volgers op Instagram. Alleen was ik nog nooit op televisie geweest", zegt Boef dinsdag in de Volkskrant. "Niet één keer had een programma gedacht: hé, dat is tof, een Nederlands product dat zo succesvol is, wie is die man? Nederland zou ook trots op mij kunnen zijn. Pas nadat de politie erbij was gekomen, wilden ze me op de tv hebben..
Een goed voorbeeld ben ik niet, maar ik denk wel dat ik een inspiratie kan zijn, door hoe ik met muziek mijn leven heb veranderd.
"


http://www.welingelichtek(...)ots-moeten-zijn.html
Een inspiratie? 8)7
pi_165604366
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 13:27 schreef riazop het volgende:
BOEF is trending op twitter en scoort weer punten

'Wat ik jammer vind: een paar weken geleden had ik ook al meer dan 100 miljoen views, meer dan 350 duizend volgers op Instagram. Alleen was ik nog nooit op televisie geweest", zegt Boef dinsdag in de Volkskrant. "Niet één keer had een programma gedacht: hé, dat is tof, een Nederlands product dat zo succesvol is, wie is die man? Nederland zou ook trots op mij kunnen zijn. Pas nadat de politie erbij was gekomen, wilden ze me op de tv hebben..
Een goed voorbeeld ben ik niet, maar ik denk wel dat ik een inspiratie kan zijn, door hoe ik met muziek mijn leven heb veranderd.
"


http://www.welingelichtek(...)ots-moeten-zijn.html
Heb je stront in je ogen of heb je beperkte verstandelijke vermogens?

Deze man heeft helemaal niet zijn leven veranderd. Het is gevangenis in, gevangenis uit. Al op z'n twaalfde begon hij crimineel te worden. Op z'n zestiende kreeg -ie jeugddetentie, op z'n achttiende zat -ie alweer anderhalf jaar vast.

En zoals duidelijk blijkt uit het Telegraafbericht, ging -ie daarna weer vrolijk verder met criminele activiteiten. Z'n "muziek" - of datgene wat daarvoor moet doorgaan - is meer een soort statussymbool. Hij kan niet ophouden om te benadrukken hoe erg hij de politie haat.

En wat de trots vanuit Nederland betreft, spreekt hij zichzelf glashard tegen. We zouden "trots" moeten zijn op een 23-jarig stuk stront dat al zijn halve leven crimineel is, maar meneer verkondigt zelf met nadruk dat hij helemaal geen Nederlander is (zie Volkskrant-artikel). Hij heeft niet eens een Nederlands paspoort, beweert hij.

Ik zie mogelijkheden: laten we hetzelfde doen als wat Frankrijk deed met zijn al even criminele vader: trap hem het land uit. Bestempel hem als ongewenst vreemdeling, laat hem oprotten naar Frankrijk. Opgeruimd staat netjes.

Fascinerend is trouwens zijn obsessie met views (als een soort statussymbool). Is die omhooggevallen crimineel soms familie van je of zo? Je zou het bijna gaan denken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2016 20:18:26 ]
  dinsdag 27 september 2016 @ 19:37:01 #253
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_165607916
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 16:33 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Heb je stront in je ogen of heb je beperkte verstandelijke vermogens?

Deze man heeft helemaal niet zijn leven veranderd. Het is gevangenis in, gevangenis uit. Al op z'n twaalfde begon hij crimineel te worden. Op z'n zestiende kreeg -ie jeugddetentie, op z'n achttiende zat -ie alweer anderhalf jaar vast.

En zoals duidelijk blijkt uit het Telegraafbericht, ging -ie daarna weer vrolijk verder met criminele activiteiten. Z'n "muziek" - of datgene wat daarvoor moet doorgaan - is meer een soort statussymbool. Hij kan niet ophouden om te benadrukken hoe erg hij de politie haat.

En wat de trots vanuit Nederland betreft, spreekt hij zichzelf glashard tegen. We zouden "trots" moeten zijn op een 23-jarig stuk stront dat al zijn halve leven crimineel is, maar meer verkondigt zelf met nadruk dat hij helemaal geen Nederlander is (zie Volkskrant-artikel). Hij heeft niet eens een Nederlands paspoort, beweert hij.

Ik zie mogelijkheden: laten we hetzelfde doen als wat Frankrijk deed met zijn al even criminele vader: trap hem het land uit. Bestempel hem als ongewenst vreemdeling, laat hem oprotten naar Frankrijk. Opgeruimd staat netjes.

Fascinerend is trouwens zijn obsessie met views (als een soort statussymbool). Is die omhooggevallen crimineel soms familie van je of zo? Je zou het bijna gaan denken.
De genen die dagenlang achter een proxy links aan zitten te klikken, moeten natuurlijk ook een manier vinden om het zich wat makkelijker proberen te maken.

[ Bericht 0% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 27-09-2016 19:42:36 ]
pi_165610459
Hij komt als een storm volgens de TS, een storm stront ja wat direct het riool in moet
pi_165615357
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 16:33 schreef Elfletterig het volgende:

[..]



En zoals duidelijk blijkt uit het Telegraafbericht, ging -ie daarna weer vrolijk verder met criminele activiteiten. ....
Goh blijkt uit ....Telegraaf?? Echt joh?

als je nu gewoon een paar sessies had beluisterd, als 5 miljoen anderen, had je in oktober 2015 al kunnen weten dat BOEF wat wiethokken runt. Hij vertelt het namelijk ZELF.

De Televaag "ontdekt" het nu ook. Oftewijl hoever oude media op nieuwe media achterlopen.

pi_165615458
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 22:59 schreef riazop het volgende:

[..]

Goh blijkt uit ....Telegraaf?? Echt joh?

als je nu gewoon een paar sessies had beluisterd, als 5 miljoen anderen, had je in oktober 2015 al kunnen weten dat BOEF wat wiethokken runt. Hij vertelt het namelijk ZELF.

De Televaag "ontdekt" het nu ook. Oftewijl hoever oude media op nieuwe media achterlopen.

Het enige wat deze post aantoont, is dat je er zelf niks van snapt. Je haalt een citaat van hem aan waarin hij beweert dat hij zijn leven heeft verandert. Dat terwijl je weet - en dus ook allang wist - dat dat helemaal niet het geval is. Hij is een onverbeterlijke crimineel. En jij bent daar - al soppend - al lange tijd van op de hoogte.

Uiteraard ga ik niet de bagger aanklikken die je post. En de term "5 miljoen anderen" lijkt me ook schromelijk overdreven. Maar ja, daar ben je nogal goed in; de hype verder opkloppen. Je hebt dezelfde kliks-obsessie als BOEF. En het lijkt erop dat je wereldbeeld ook ongeveer even verknipt is.
pi_165615463
Leuk stukje van PHAEDRA WERKHOVEN over de haat van het moralistische establishment

"Zes mensen keken naar Boef, als naar een stuk vullis"

http://www.phaedrawerkhov(...)naar-een-stuk-vullis
pi_165615607
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 23:03 schreef riazop het volgende:
Leuk stukje van PHAEDRA WERKHOVEN over de haat van het moralistische establishment

"Zes mensen keken naar Boef, als naar een stuk vullis"

http://www.phaedrawerkhov(...)naar-een-stuk-vullis
In Nederland hebben we vaak een hekel aan onverbeterlijke criminelen die zich ook nog eens afzetten tegen onze samenleving en de autoriteiten, dat klopt. Wat mannetjes als BOEF doen - en waar jij met je volle verstand aan meewerkt - is dit soort figuren in de slachtofferrol duwen.

Jochies zoals het zoontje van die auteur doen hetzelfde. De foute daden worden weggemoffeld, benadrukt wordt "al het goeds" dat hij doet - en waarom hij vooral slachtoffer is.
  dinsdag 27 september 2016 @ 23:12:21 #259
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_165615748
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 23:03 schreef riazop het volgende:
Leuk stukje van PHAEDRA WERKHOVEN over de haat van het moralistische establishment

"Zes mensen keken naar Boef, als naar een stuk vullis"

http://www.phaedrawerkhov(...)naar-een-stuk-vullis
Wat een pech dat hij in het openbaar maar 6 viewers heeft.
pi_165616457
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 23:07 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Wat mannetjes als BOEF doen - en waar jij met je volle verstand aan meewerkt - is dit soort figuren in de slachtofferrol duwen....
Waar lees jij dat ik BOEF in een slachtofferrol zou duwen.

Het tegendeel is waar. Ik vermoed dat de man precies daar begint te komen waar hij wil zijn. Het middelpunt van de belangstelling.
Vermoeide blanke mensen op tv die bezorgd kijkend het fenomeen BOEF bediscussieren. Ook vandaag weer.

Mooi toch?
pi_165616514
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 23:03 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Uiteraard ga ik niet de bagger aanklikken die je post.
Doet me denken aan die haatfiguren die staan te popelen om boeken te verbieden en te verbranden zonder ze te hebben gelezen. (want dat mag niet van God, Allah, of hunzelf). Ze kunnen wel raden wat er in staat nietwaar?
pi_165616590
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 23:42 schreef riazop het volgende:

[..]

Doet me denken aan die haatfiguren die staan te popelen om boeken te verbieden en te verbranden zonder ze te hebben gelezen. (want dat mag niet van God, Allah, of hunzelf). Ze kunnen wel raden wat er in staat nietwaar?
Ik heb geen enkel religieus motief. Ik heb twee motieven om het niet aan te klikken: smaak en gezond verstand.

Haat is een groot woord, maar ik heb een hekel aan wat ik zie gebeuren: onverbeterlijke criminelen (die overigens zelf juist volop haat zaaien), die schijt hebben aan wetten en regels, die zich afzetten tegen het land waarin ze wonen en de autoriteiten, en die vervolgens opgehemeld als "unieke talenten", terwijl ze niet verder komen dat zwakzinnige raps over hun criminele leven maken.

En dat wordt dan kritiekloos - en met duidelijk doorklinkende bewondering - door figuren als jij verder opgehemeld. En ja, je duwt hem in de slachtofferrol. Want door de kritiek in dat tv-programma af te doen als "haat", maak je automatisch BOEF het slachtoffer van die vermeende haat. Die in werkelijkheid gewoon kritiek op z'n wangedrag en arrogantie is.
  dinsdag 27 september 2016 @ 23:48:12 #263
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_165616603
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 23:40 schreef riazop het volgende:

Mooi toch?
Selectief quoten.
pi_165617819
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 23:47 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik heb geen enkel religieus motief. Ik heb twee motieven om het niet aan te klikken: smaak en gezond verstand.

Haat is een groot woord, maar ik heb een hekel aan wat ik zie gebeuren: onverbeterlijke criminelen (die overigens zelf juist volop haat zaaien), die schijt hebben aan wetten en regels, die zich afzetten tegen het land waarin ze wonen en de autoriteiten, en die vervolgens opgehemeld als "unieke talenten", terwijl ze niet verder komen dat zwakzinnige raps over hun criminele leven maken.

En dat wordt dan kritiekloos - en met duidelijk doorklinkende bewondering - door figuren als jij verder opgehemeld. En ja, je duwt hem in de slachtofferrol. Want door de kritiek in dat tv-programma af te doen als "haat", maak je automatisch BOEF het slachtoffer van die vermeende haat. Die in werkelijkheid gewoon kritiek op z'n wangedrag en arrogantie is.
Toch merkwaardig. Je schrijft in deze draad leuke uitgebreide stukjes (waar ik het vrijwel altijd mee oneens ben, maar dat terzijde) , je doet allerlei uitspraken over onderhavige artiest, maar toch beken je nooit naar zijn nummers te hebben geluisterd of gekeken.

Mij lijkt dat lastig discussieren.
Bang te zijn dat BOEF het "merkt" hoef je niet. De teller staat tegen de 70 miljoen en jouw klikjes maken hem niet significant rijker of zo.
pi_165617926
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 02:38 schreef riazop het volgende:

[..]

Toch merkwaardig. Je schrijft in deze draad leuke uitgebreide stukjes (waar ik het vrijwel altijd mee oneens ben, maar dat terzijde) , je doet allerlei uitspraken over onderhavige artiest, maar toch beken je nooit naar zijn nummers te hebben geluisterd of gekeken.

Mij lijkt dat lastig discussieren.
Bang te zijn dat BOEF het "merkt" hoef je niet. De teller staat tegen de 70 miljoen en jouw klikjes maken hem niet significant rijker of zo.
Je hoeft z'n "nummers" niet compleet te luisteren, om toch wat "teksten" gelezen te hebben en een indruk van z'n werk te hebben. Het is precies hetzelfde "niemand maakt mij wat"-gebrabbel van die andere "artiesten" die je hier zo vurig promoot.

Het is ook niet lastig discussiëren, trouwens. Het is juist heel gemakkelijk om vast te stellen dat we hier van doen hebben met een zwaar overgewaardeerde, onverbeterlijke crimineel. Eentje die in zijn "song"-teksten prat gaat op zijn criminele activiteiten.

Als die klikjes van mij en anderen op internetfora niks opleveren voor de artiest in kwestie, dient de vraag zich trouwens des te meer aan waarom je er zowat een dagbesteding aan hebt om overal op internet dezelfde meuk te spammen. Overal zit je, op dutchcharts.nl, op Belgische fora over politiek. Waarom eigenlijk?
pi_165622446
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 02:28 schreef riazop het volgende:
Missie: Populairste NL artiest ooit
Er zit een wezenlijk verschil in populair (willen) zijn en een kwalitatief goede artiest zijn..

Bij deze droeftoeter is dat duidelijk merkbaar...
Anders dan anders is nog steeds anders, nog altijd hetzelfde.
pi_165638937
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 03:08 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Je hoeft z'n "nummers" niet compleet te luisteren, om toch wat "teksten" gelezen te hebben en een indruk van z'n werk te hebben. ...
Doet me toch echt denken aan zo'n haatbaard die de Bijbel heel voorzichtig openslaat, een blik werpt en 'm snel weer dichtklapt. Haatbaard weet genoeg: Foute Boel, niet goed!!
pi_165639017
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 00:13 schreef riazop het volgende:

[..]

Doet me toch echt denken aan zo'n haatbaard die de Bijbel heel voorzichtig openslaat, een blik werpt en 'm snel weer dichtklapt. Haatbaard weet genoeg: Foute Boel, niet goed!!
Ik sla geen Bijbel open. Ik weet meer dan me lief is over de inhoud ervan. En voor "muziek" uit de categorie Boef, Lil Kleine en Ronnie Flex geldt hetzelfde: foute boel, niet goed.

Het is niet iets waar ik tijd aan wil verspillen of waaraan ik mijn oren wil blootstellen. Ik heb de nodige "teksten" van genoemde figuren gelezen; ze zijn van een ontstellend zwak niveau. Hiphop uit de categorie van genoemde "artiesten" is voor muziek wat kanker voor het menselijk lichaam is.
pi_165639038
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 00:13 schreef riazop het volgende:

[..]

Doet me toch echt denken aan zo'n haatbaard die de Bijbel heel voorzichtig openslaat, een blik werpt en 'm snel weer dichtklapt. Haatbaard weet genoeg: Foute Boel, niet goed!!
De bijbel is net zo triest als boef maar dat terzijde. :')

Waarom ben je zo geobsedeerd door Nederlandse rappers? Waarom praat je crimineel gedrag goed?

Krijg je hiervoor betaald?
pi_165639132
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2016 00:20 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

De bijbel is net zo triest als boef maar dat terzijde. :')

Waarom ben je zo geobsedeerd door Nederlandse rappers? Waarom praat je crimineel gedrag goed?

Krijg je hiervoor betaald?
Lees dat Volkskrant-interview met BOEF eens. Dan krijg je een perfecte indruk van het verknipte wereldbeeld van die man. En van veel van zijn soortgenoten. Ze vinden steevast dat hun eigen criminele of gewelddadige gedrag maar een klein dingetje is, waar de samenleving overheen moet stappen. Ze vinden zichzelf geweldig en ze willen zelfs een standbeeld. Nederland moet namelijk trots op ze zijn.

Riazop heeft dat verknipte wereldbeeld gewoon overgenomen en ligt te soppen bij ventjes als Lil Kleine en BOEF. Als je zo idolaat van dergelijke "muziek" bent en zo gefixeerd bent op kliks / kijks als enige graadmeter voor populariteit en kwaliteit, dan ga je ook al snel hetzelfde normen- en waardenpatroon aannemen of verdedigen.

De trieste realiteit is dat het gaat om jongvolwassen ventjes die een boel onvolwassen, crimineel en machogedrag laten zien. Ze zijn onvoldoende gecorrigeerd (BOEF is daar een geweldig bewijs van) en ze ontlenen status aan hun wangedrag. Hun talent is nihil, hun songteksten zijn kleuterrijmpjes die alleen maar gaan over henzelf, chicks, gepijpt worden, drugs.... en soort totaal misplaatste verongelijktheid, waarbij ze zichzelf als slachtoffer neerzetten.

Riazop hemelt deze kneuzen op, stelselmatig. De kliks die via FOK! binnenkomen doen er hoegenaamd niet toe, want deze muzikale "helden" scoren miljoenen kijks op de JoeToep. Toch heeft Riazop er zowat een dagtaak aan om overal dezelfde meuk te spammen.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2016 00:30:18 ]
pi_165639252
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2016 00:20 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]


Waarom ben je zo geobsedeerd door Nederlandse rappers?
aan het aantal views te zien lijkt het eerder dat het Nederlandse publiek geobsedeerd is.....en De Telegraaf tegenwoordig ook al te zien aan het aantal artikelen.

Ben zo benieuwd of die ene jongen hier nog een boze brief naar de meneer van de Telegraaf heeft geschreven...
pi_165640485
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 00:39 schreef riazop het volgende:

[..]

aan het aantal views te zien lijkt het eerder dat het Nederlandse publiek geobsedeerd is.....en De Telegraaf tegenwoordig ook al te zien aan het aantal artikelen.

Ben zo benieuwd of die ene jongen hier nog een boze brief naar de meneer van de Telegraaf heeft geschreven...
Waarom ben je zo geobsedeerd door het aantal views?

Wat vind je nu eigenlijk zelf van boef, van zijn muziek en van zijn houding in het algemeen?
  donderdag 29 september 2016 @ 08:34:52 #273
458626 Yamahihi
... ({°}) ...
pi_165640611
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2016 08:21 schreef cafca het volgende:

[..]

Waarom ben je zo geobsedeerd door het aantal views?

Wat vind je nu eigenlijk zelf van boef, van zijn muziek en van zijn houding in het algemeen?
Ey rapper boef is haaaaaaaard man, zn rhymeschemes, woordspelingen en shit.g gewoon wow helemaal WOWwwwwwW Enzo!! _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Verstuurd vanaf mijn Horloge
pi_165640751
Mensen die fappen op YouTube views. :')
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_165640772
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2016 08:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
Mensen die fappen op YouTube views. :')
Ach, idem met Facebook-likes / vrienden of volgers op Twitter.
Het zegt geen reet, maar sommige mensen hechten er waarde aan.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')