abonnement Unibet Coolblue
pi_162084877
quote:
2s.gif Op woensdag 11 mei 2016 09:52 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik mag toch hopen dat daar iets van een package deal / goodwill idee achter zit en Mojo zo volgend jaar Tool ergens weg mag zetten. En van dat hele verhaal dat ze een te grote productie hebben voor vroeger op de dag is dus ook niet waar :') gewoon 'grote zanger' dus BAM! 3FM headliner :')
Tsja maar als op subheadliner is wel heel hoog. Zie ik ze op andere festivals ook niet doen (op sommige zijn ze gewoon vervanger voor "Down").

En Skunk Anansie vind ik een oerdegelijke band, maar geen subheadliner.
pi_162085035
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 09:53 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Tsja maar als op subheadliner is wel heel hoog. Zie ik ze op andere festivals ook niet doen (op sommige zijn ze gewoon vervanger voor "Down").

En Skunk Anansie vind ik een oerdegelijke band, maar geen subheadliner.
Neuh, het had toch prima ergens op de main stage in de middag kunnen staan, of op 3FM. Het sub-headliner idee komt volgens mij alleen maar omdat het logischer lijkt Puscifer te ruilen met Doe Maar. Dan mag Doe Maar een podium afsluiten en staat het op main wat logischer gerangschikt qua genre.
pi_162085118
quote:
2s.gif Op woensdag 11 mei 2016 10:03 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Neuh, het had toch prima ergens op de main stage in de middag kunnen staan, of op 3FM. Het sub-headliner idee komt volgens mij alleen maar omdat het logischer lijkt Puscifer te ruilen met Doe Maar. Dan mag Doe Maar een podium afsluiten en staat het op main wat logischer gerangschikt qua genre.

Jup of had Doe Maar lekker omgedraaid met Kygo. Dat is toch ook zo'n beroerde programmering voor Lionel Richie en Paul McCartney op klaarlichte dag.

Dan had je dus je main op zaterdag een soort metal dag van kunnen maken met Puscifer als sub. Dan Kygo lekker de 3FM stage laten afsluiten, en dan mag Doe Maar lekker spelen voor Lionel Richie en Paul McCartney wat beter op elkaar aansluit imo.
pi_162087482
pi_162089007
quote:
Oja, Brand :(

Jupiler :)
pi_162089631
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 21:15 schreef AgeEll het volgende:
Ik hou sowieso niet van die tussenuren bij een stage. Steeds een uur uit je neus vreten (mocht je vooraan staan)
Dat is bij elk festival het geval, er moet nu eenmaal omgebouwd worden naar de volgende artiest. :)
  woensdag 11 mei 2016 @ 14:21:42 #57
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_162089891
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 14:09 schreef Operc het volgende:

[..]

Dat is bij elk festival het geval, er moet nu eenmaal omgebouwd worden naar de volgende artiest. :)
Hoe meer verschillende podia, hoe minder last je daar van hebt :)
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_162089933
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 14:09 schreef Operc het volgende:

[..]

Dat is bij elk festival het geval, er moet nu eenmaal omgebouwd worden naar de volgende artiest. :)
Dat valt tegenwoordig heel erg mee hoor, alleen later op de dag soms nog een uur of meer, maar overdag wordt het redelijk vaak goed geminimaliseerd of lossen festivals het op door twee main stages naast elkaar te zetten, zoals bv. Nova Rock, Graspop, Hellfest, en meer.
pi_162089940
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 14:21 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Hoe meer verschillende podia, hoe minder last je daar van hebt :)
Tussen podia wel inderdaad. Dat heeft Pinkpop ook, in principe ligt het programma geen minuut stil. Dat is bij Werchter wel zo (of dat was in ieder geval een paar jaar geleden zo.)
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 11 mei 2016 @ 14:26:49 #60
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_162089985
Rammstein 65 minuten speeltijd? Is dat niet wat weinig voor een headliner?
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_162089995
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 14:24 schreef Operc het volgende:

[..]

Tussen podia wel inderdaad. Dat heeft Pinkpop ook, in principe ligt het programma geen minuut stil. Dat is bij Werchter wel zo (of dat was in ieder geval een paar jaar geleden zo.)
Bij Pinkpop is het gelijk al een uur. Als je bij RAR kijkt dan zit er wat minder tijd tussen de acts op 1 dezelfde podium:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_162090060
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 14:27 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Bij Pinkpop is het gelijk al een uur. Als je bij RAR kijkt dan zit er wat minder tijd tussen de acts op 1 dezelfde podium:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is waar. :Y Pinkpop kiest ervoor om de headliner niet te laten overlappen met 3FM/Brand-stage. Daar is ook wel weer iets voor te zeggen.
pi_162090109
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 14:29 schreef Operc het volgende:

[..]

Dat is waar. :Y Pinkpop kiest ervoor om de headliner niet te laten overlappen met 3FM/Brand-stage. Daar is ook wel weer iets voor te zeggen.
Jup heb ik opzich ook geen moeite mee. Alleen als je een headliner van dichtbij wil zien is het niet aan te raden om daarvoor nog naar de 3FM stage of Tent stage te gaan.

Al hoewel die editie met The Killers ik toen nog gewoon het eerste vak in kon na QOTSA volledig op de 3FM stage te hebben gezien.
pi_162090232
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 14:32 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Jup heb ik opzich ook geen moeite mee. Alleen als je een headliner van dichtbij wil zien is het niet aan te raden om daarvoor nog naar de 3FM stage of Tent stage te gaan.

Al hoewel die editie met The Killers ik toen nog gewoon het eerste vak in kon na QOTSA volledig op de 3FM stage te hebben gezien.
Nee klopt. Tent gaat eventueel nog, afhankelijk van de headliner, maar 3FM is volstrekt kansloos. (Tijdens de MainStage act voor de Headliner bij de poortjes gaan staan is meestal het handigste.)
pi_162092823
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 14:37 schreef Operc het volgende:

[..]

Nee klopt. Tent gaat eventueel nog, afhankelijk van de headliner, maar 3FM is volstrekt kansloos. (Tijdens de MainStage act voor de Headliner bij de poortjes gaan staan is meestal het handigste.)
Zijn daar ook toiletten en een bar? De voorvakken kom ik vaak niet in omdat ik niet een uur zonder bier ga staan wachten.
pi_162093277
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 16:29 schreef sjaak_trekbek het volgende:

[..]

Zijn daar ook toiletten en een bar? De voorvakken kom ik vaak niet in omdat ik niet een uur zonder bier ga staan wachten.
Nee, die zijn er niet. Als het heel warm is wil de beveiliging nog wel eens water uitdelen, maar dat is het dan ook wel.
  woensdag 11 mei 2016 @ 16:56:54 #67
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_162093398
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 16:50 schreef Operc het volgende:

[..]

Nee, die zijn er niet. Als het heel warm is wil de beveiliging nog wel eens water uitdelen, maar dat is het dan ook wel.
Ik ging vorig jaar een halfuur voor Elbow het vak in voor Muse en na afloop heb ik 6 bekers drinken gehaald en in 5 minuten leeggedronken. Nog nooit zo'n droge bek gehad :') Desondanks was het het wel waard :P
pi_162093446
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 16:56 schreef JochemP het volgende:

[..]

Ik ging vorig jaar een halfuur voor Elbow het vak in voor Muse en na afloop heb ik 6 bekers drinken gehaald en in 5 minuten leeggedronken. Nog nooit zo'n droge bek gehad :') Desondanks was het het wel waard :P
Ze zouden daar eigenlijk gewoon wat mannetjes met van die bierrugzakken moeten neerzetten. (Of water/fris) Misschien niet voor tijdens de optredens, maar in de tussenliggende uren valt daar goed geld te verdienen denk ik.
  woensdag 11 mei 2016 @ 17:17:18 #69
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_162093904
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 14:09 schreef Operc het volgende:

[..]

Dat is bij elk festival het geval, er moet nu eenmaal omgebouwd worden naar de volgende artiest. :)
Maar een heel uur is wel erg veel. Dat hebben ze bij rock am ring alleen voor de headliner.
pi_162094014
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 16:58 schreef Operc het volgende:

[..]

Ze zouden daar eigenlijk gewoon wat mannetjes met van die bierrugzakken moeten neerzetten. (Of water/fris) Misschien niet voor tijdens de optredens, maar in de tussenliggende uren valt daar goed geld te verdienen denk ik.
:')
Of je gaat niet autistisch heel de dag vooraan staan.
  woensdag 11 mei 2016 @ 17:34:14 #71
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_162094253
hoe moet dat eigenlijk als je naar de wc moet en je staat vooraan. Pis je dan in Brand bekertjes. Of hebben ze allemaal een luier om.
pi_162094321
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 17:34 schreef KingRadler het volgende:
hoe moet dat eigenlijk als je naar de wc moet en je staat vooraan. Pis je dan in Brand bekertjes. Of hebben ze allemaal een luier om.
Dan pis je tegen het hek. Heb ik mensen zien doen die vooraan bij de 2e ring stonden voor de Stones. En gewoon vól in het zicht van iedereen ook :r

(en het was een vrouwelijke pp-bezoeker ook nog :{w )
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_162094482
Update.

De drie belangrijkste headliners spelen maar deze tijd, wel een beetje kort voor de onderste twee.

Paul McCartney : 1uur 30 minuten
Red Hot Chili Peppers : 1 uur 5 minuten
Rammstein : 1 uur 5 minuten

http://www.1limburg.nl/vo(...)?context=section-315
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
  woensdag 11 mei 2016 @ 17:49:02 #74
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_162094542
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 17:46 schreef -Hakuna- het volgende:
Update.

De drie belangrijkste headliners spelen maar deze tijd, wel een beetje kort voor de onderste twee.

Paul McCartney : 1uur 30 minuten
Red Hot Chili Peppers : 1 uur 5 minuten
Rammstein : 1 uur 5 minuten

http://www.1limburg.nl/vo(...)?context=section-315
wat er al eerder gezegd is, dat ze maar weinig praten en meer muziek maken.
pi_162109588
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 17:49 schreef KingRadler het volgende:

[..]

wat er al eerder gezegd is, dat ze maar weinig praten en meer muziek maken.
Ik vind het juist meer waard als ze er een show van maken, ipv gewoon een cd afspelen.

Verder ben ik zo'n pisser in het voorvak. Al sta je daar een half uur te wachten met een groep en je kunt er niet even snel in en uit moet je toch wat...

Ze moeten gewoon een bar en wc neerzetten daar!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')