abonnement Unibet Coolblue
pi_161864626
Het is en blijft uitermate frustrerend, als midden twintiger leven in een wereld waar iedereen seks kan hebben terwijl je zelf er maar moet leren omgaan dat je zelf niemand kan krijgen.

Elke gezonde jongen wil seks, logisch. De meeste hebben hier geen problemen mee en raken voordat ze 20 zijn nog hun maagdelijkheid kwijt. Wat als het daarna niet lukt, de kans is groot dat als het nu niet lukt nooit niet meer gaat lukken.

Een prostituee is geen optie omdat ik daar geen geld voor heb en ik daar principieel op tegen ben. Welke opties heb ik nog? Hoe moet ik hiermee omgaan?

Sociaal zijn, tussen mensen mengen en vrouwen benaderen durf ik niet, te bang om weer af te gaan. Maanden geleden was ik nog zo strijdlustig maar inmiddels ben ik wat realistischer gaan denken en is het toch een stukje moeilijker dan het lijkt, vooral omdat ik moeite heb met het contact leggen met mensen.

Ik vind het vooral jammer dat vrouwen zulke hoge eisen stellen, je moet per se hoogopgeleid zijn, veel geld verdienen, succesvol of erg sociaal zijn. Zonder deze eigenschappen laten vrouwen je keihard links liggen. Solidariteit ho maar :r

Ondertussen heb ik wel m'n seksuele behoeftes, wat moet ik doen? Om deze strijd aan te gaan en die berg te beklimmen zijn we minimaal jaren verder voordat ik misschien ook maar een beetje succes heb. ;( .

[ Bericht 30% gewijzigd door Copycat op 02-05-2016 08:32:13 ]
pi_161864627
Ga naar de hoeren.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_161864634
Er is maar één manier, en dat is betalen voor seks.
pi_161864645
Als je geen geld hebt voor de hoeren zou ik ook niet aan een relatie beginnen
pi_161864657
Wat heb je in die tussenliggende maanden gedaan om je situatie te verbeteren? Volg je al therapie en/of onderneem je activiteiten om onder de mensen te komen?
  maandag 2 mei 2016 @ 08:26:43 #6
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_161864660
Schopje SEX
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_161864670
quote:
2s.gif Op maandag 2 mei 2016 08:26 schreef Copycat het volgende:
Schopje SEX
zet er maar een slotje op TS heeft de OP weg gehaald
  maandag 2 mei 2016 @ 08:29:32 #8
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_161864679
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2016 08:28 schreef tailfox het volgende:

zet er maar een slotje op TS heeft de OP weg gehaald
:')

Ik zet de OP even terug, zoals we altijd doen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_161864682
quote:
14s.gif Op maandag 2 mei 2016 08:29 schreef Copycat het volgende:

[..]

:')

Ik zet de OP even terug, zoals we altijd doen.
Nee laat maar. Ik moest gewoon even mijn frustratie ventileren
pi_161864686
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2016 08:28 schreef tailfox het volgende:

[..]

zet er maar een slotje op TS heeft de OP weg gehaald
en terecht
  maandag 2 mei 2016 @ 08:32:51 #11
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_161864698
OP is terug.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 2 mei 2016 @ 08:33:53 #12
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_161864707
Ga op een datingsite, dan is het makkelijker minder verlegen te zijn. Maar bovenal, gezien je zelf vertrouwen een deuk lijkt te hebben opgelopen, vraag jezelf af waar je tekort doet, waarbij je op jezelf zou afknappen andersom en doe er wat aan :)
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_161864736
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 08:33 schreef Frag_adder het volgende:
Ga op een datingsite, dan is het makkelijker minder verlegen te zijn. Maar bovenal, gezien je zelf vertrouwen een deuk lijkt te hebben opgelopen, vraag jezelf af waar je tekort doet, waarbij je op jezelf zou afknappen andersom en doe er wat aan :)
dit vind ik juist een zeer slecht advies. Dating site is moeilijker dan mensen aan spreken in de club. Want mensen op een datings site hebben alle opening zinnen al gehad. Dus TS ga uit en spreek mensen aan
  maandag 2 mei 2016 @ 08:42:36 #14
407389 Klokov
Ya Bogatyr
pi_161864791
TS, tussen de regels door staat gewoon dat je een pity fuck wil. Leuk man, zal vast wonderen doen voor je eigenwaarde. Zwelg niet weg in zelfmedelijden en passiviteit maar verander wat je kan veranderen om je kansen te vergroten. Het is waarschijnlijk niet direct leuk maar op termijn zal je blij zijn dat je toch wat van je leven hebt gemaakt.
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
  maandag 2 mei 2016 @ 08:43:01 #15
453178 Nachtwens
Viezûh kottik
pi_161864795
quote:
16s.gif Op maandag 2 mei 2016 08:21 schreef syndroom het volgende:
Ik vind het vooral jammer dat vrouwen zulke hoge eisen stellen, je moet per se hoogopgeleid zijn, veel geld verdienen, succesvol of erg sociaal zijn. Zonder deze eigenschappen laten vrouwen je keihard links liggen. Solidariteit ho maar :r
Generaliserende onzin. Sommige vrouwen (en mannen!) zijn inderdaad zo materialistisch dat ze alleen mee gaan met rijke stinkerds, maar dit is zo'n klein deel dat het geen reden kan zijn om het niet te proberen.

Hou op met kut smoesjes te verzinnen en probeer het gewoon. Je hebt niets te verliezen.
"Never forget what you are.
The rest of the world will not.
Wear it like armor, and it can never be used to hurt you."
-- Tyrion Lannister
pi_161864796
Friends with benefids
pi_161864822
Met een vriendin ben je vaak duurder uit dan bij de hoeren (of je moet heel vaak gaan).
  maandag 2 mei 2016 @ 08:46:00 #18
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_161864825
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2016 08:36 schreef tailfox het volgende:

[..]

dit vind ik juist een zeer slecht advies. Dating site is moeilijker dan mensen aan spreken in de club. Want mensen op een datings site hebben alle opening zinnen al gehad. Dus TS ga uit en spreek mensen aan
Vind je? Hmm tegenovergesteld met mijn ervaringen. En dan nog het lopen van een blauwtje valt daar minder mee :) je kan makkelijker op meer oefenen!

Maar hoe dan ook, als je loopt te klagen dat niemand op je valt. Zo een klagend persoon zijn is dan ook niet aantrekkelijk. Zorg dat je meer van het leven geniet. Juist die uitstraling helpt dan weer ontzettend :)
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  maandag 2 mei 2016 @ 08:47:58 #19
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_161864840
Volgens mij heb je een wat dieper liggend onderliggend probleem en dat is een veel te laag zelfbeeld. Dát is juist wat vrouwen absoluut niet aantrekkelijk vinden, als je daaraan gaat werken en ondertussen eens gebruik maakt van wat datingsites komt het vast goed. Iemand die vooral zichzelf zielig vindt, is voor niemand aantrekkelijk. Het klinkt heel cliché, maar als je niet blij bent met jezelf, zal iemand anders dat ook niet zijn.
Don't let my username fool you...
pi_161864954
quote:
16s.gif Op maandag 2 mei 2016 08:21 schreef syndroom het volgende:
Ik vind het vooral jammer dat vrouwen zulke hoge eisen stellen, je moet per se hoogopgeleid zijn, veel geld verdienen, succesvol of erg sociaal zijn. Zonder deze eigenschappen laten vrouwen je keihard links liggen. Solidariteit ho maar
Ik denk dat je geen vriendin kunt krijgen omdat je als een mongool over vrouwen denkt.
Ik ben niets van dat alles en moet ze van me afslaan.
pi_161864977
Je eisen qua vrouwen bijstellen.....
Als je vindt dat vrouwen alleen uit zijn op hoog opgeleide, veel,verdienende mannen, dan zit je naar de verkeerde vrouwen te kijken.
pi_161865028
quote:
16s.gif Op maandag 2 mei 2016 08:21 schreef syndroom het volgende:
Elke gezonde jongen wil seks, logisch.
Elk gezond meisje ook, dus waarschijnlijk zou daar een match moeten zijn. Ik lees regelmatig wat tenenkrommende teksten van je a la 'geile studentes' en weet ik wat. Misschien moet je de lat niet zo hoog leggen en sowieso niet zo obsessief ermee bezig zijn, dan mislukt het juist.
pi_161865054
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 08:46 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Vind je? Hmm tegenovergesteld met mijn ervaringen. En dan nog het lopen van een blauwtje valt daar minder mee :) je kan makkelijker op meer oefenen!

Maar hoe dan ook, als je loopt te klagen dat niemand op je valt. Zo een klagend persoon zijn is dan ook niet aantrekkelijk. Zorg dat je meer van het leven geniet. Juist die uitstraling helpt dan weer ontzettend :)
De man/vrouw verhouding op een datingsite is veel schever dan in welke club dan ook. Wel is het zo dat beide een tikje anders werken. Zo kan het gebeuren dat sommige mannen, die in het echt falen, wel succes hebben op datingsites, maar andersom is ook geen uitzondering, net als de man die in beide faalt.

Het veel geopperde advies om dan maar naar een datingsite te gaan sta ik dus ook niet achter. Het is niet per definitie makkelijker (en het vele genegeerd of afgezeikt worden kan juist vernietigend zijn voor je zelfvertrouwen) en je zal uiteindelijk toch eens in het echt moeten leren om met vrouwen te praten.

Kan je beter naar een gaybar gaan. Daar lopen heteroseksuele vrouwen rond die uit willen gaan zonder de standaard vleeskeuring. Dat is een mooie plek om in een minder dreigende setting je interactie met vrouwen te oefenen. Niet dat je dan opeens met veel gemak scoort, maar gewoon wat lol hebben met meisjes lijkt me een goede beginstap voor TS.
pi_161865314
quote:
16s.gif Op maandag 2 mei 2016 08:21 schreef syndroom het volgende:
Het is en blijft uitermate frustrerend, als midden twintiger leven in een wereld waar iedereen seks kan hebben terwijl je zelf er maar moet leren omgaan dat je zelf niemand kan krijgen.

Elke gezonde jongen wil seks, logisch. De meeste hebben hier geen problemen mee en raken voordat ze 20 zijn nog hun maagdelijkheid kwijt. Wat als het daarna niet lukt, de kans is groot dat als het nu niet lukt nooit niet meer gaat lukken.
Wat een onzin, enige gevallen wanneer het hopeloos wordt is wanneer iemand qua sociale vaardigheden ook geen vooruitgang meer boekt.

Oh en seks beschouwen als een soort recht helpt ook niet echt.

quote:
16s.gif Op maandag 2 mei 2016 08:21 schreef syndroom het volgende:
Sociaal zijn, tussen mensen mengen en vrouwen benaderen durf ik niet, te bang om weer af te gaan. Maanden geleden was ik nog zo strijdlustig maar inmiddels ben ik wat realistischer gaan denken en is het toch een stukje moeilijker dan het lijkt, vooral omdat ik moeite heb met het contact leggen met mensen.

Ik vind het vooral jammer dat vrouwen zulke hoge eisen stellen, je moet per se hoogopgeleid zijn, veel geld verdienen, succesvol of erg sociaal zijn. Zonder deze eigenschappen laten vrouwen je keihard links liggen. Solidariteit ho maar :r
Want jij richt je pijlen op de labielsten en lelijksten, omdat je voor de maatschappij bent of zo? :')

Vrouwen willen ook gewoon seks en zijn daarbij niet per se veeleisend, maar op engerds die over Utrecht Centraal rondzwerven en op die manier hopen aan hun trekken te kunnen komen zitten er idd maar heel weinig te wachten.
pi_161865418
quote:
15s.gif Op maandag 2 mei 2016 09:34 schreef Chai het volgende:

[..]

Wat een onzin, enige gevallen wanneer het hopeloos wordt is wanneer iemand qua sociale vaardigheden ook geen vooruitgang meer boekt.

Oh en seks beschouwen als een soort recht helpt ook niet echt.

[..]

Want jij richt je pijlen op de labielsten en lelijksten, omdat je voor de maatschappij bent of zo? :')

Vrouwen willen ook gewoon seks en zijn daarbij niet per se veeleisend, maar op engerds die over Utrecht Centraal rondzwerven en op die manier hopen aan hun trekken te kunnen komen zitten er idd maar heel weinig te wachten.
Nou hé, vooral dat hele miskende 'ja maar jullie zijn lekkere chickies die het zo kunnen krijgen en ik wacht al tien jaar, dus GEEF ME' gebeuren doet onderbroekjes redelijk rap opdrogen denk ik :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')