abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 25 augustus 2016 @ 15:57:22 #201
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_164843997
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 15:17 schreef Luuksor het volgende:
Boss speelt geen snap in SD dit jaar! Word nooit meer een fan favorite, en hoewel SD bekend staat om minder goede contracten voor rookies, had die vent gewoon moeten tekenen. Je bent net uit college, je gaat 50 fucking miljoen verdienen en dan ga je zeuren of je het vandaag of volgend jaar krijgt. Het is guaranteed money!
Je kan het ook omdraaien, SD moet dat geld betalen, waarom zo zeuren dat je volgend jaar wil betalen ipv dit jaar.
Bosa wil wat elke andere #3 overall krijgt. SD wil later betalen en offset language.

Vind het juist knap dat hij voet bij stuk houdt. Voor het geld doet hij het niet. Financieel gezien kan je beter tekenen ipv de strijd aangaan.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_164845497
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 10:12 schreef PirE het volgende:

[..]

Als Bosa buigt dan krijg je een situatie dat alle rookies volgend seizoen deals met minder zekerheid krijgen van alle teams.
Chargers moeten nog steeds met een fatsoenlijk offer komen, in hun statement proberen ze het te verbergen maar het is een kutdeal voor een #3 overall.

Dat de fans hem niet moeten zal Bosa niks uitmaken, denk dat hij ook klaar is San Diego.
Contract is niet anders dan de andere rookies. Sterker nog hij krijg op Wentz na het meest geld dit jaar van alle rookies. Snap uberhaupt niet dat ze al het geld meteen willen en niet een deel in maart. Who cares het is guaranteerd. Maar qua tax in California is het misschien zelfs handiger als hij het in delen krijgt.

Daarnaast daalt zijn waarde als football speler enorm. Hij begint nu met een enorme achterstand. Zijn agent strijdt er overigens voor om de hele draft af te schaffen. Die is dus alleen maar aan het saboteren. Volgens mij is Bosa daar slachtoffer van want zowel financieel, reputatie en speler wordt hij er alleen maar slechter van. Puur omdat je niet 15% van je signing bonus over een paar maanden wilt maar alles nu.

Offset language ben ik sowieso tegen. Hij krijgt gewoon zijn vier jaar betaald. Ook als hij gecut wordt. Als een ander team hem echter overneemt betaalt die zijn salaris en niet meer de Chargers. Wat hij wil is dus dat bij overname van een nieuw team hij salaris krijgt van dat team en van de Chargers. Dus dubbel salaris, van je vorige werkgever en van je nieuwe. Dat is debiel.

De Chargers of eigen Spanos zijn cheapskates. Hoe ze bijv Weddle hebben behandeld, een super loyale gast, kan echt niet. Maar in dit geval hebben ze wel gewoon gelijk. Dit is gewoon fair. De agent van Bosa vind fair waarschijnlijk alleen als hij zelf het salaris en team mag bepalen, aangezien hij anti draft is.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  donderdag 25 augustus 2016 @ 20:17:14 #203
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_164849533
Is het ook fair om het via de media te spelen en Bosa als de grote boosdoener neer te zetten? Lekker professioneel hoor van de Chargers-organisatie, het valt me nog mee dat ze niks zeggen over wat ze allemaal gaan doen met zijn moeder.

http://www.nfl.com/news/s(...)e-absolutely-asinine

Zal wat worden volgend jaar, dan draften ze waarschijnlijk weer in de top 3 :').

[ Bericht 31% gewijzigd door PirE op 25-08-2016 20:30:54 ]
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_164854759
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 20:17 schreef PirE het volgende:
Is het ook fair om het via de media te spelen en Bosa als de grote boosdoener neer te zetten? Lekker professioneel hoor van de Chargers-organisatie, het valt me nog mee dat ze niks zeggen over wat ze allemaal gaan doen met zijn moeder.

http://www.nfl.com/news/s(...)e-absolutely-asinine

Zal wat worden volgend jaar, dan draften ze waarschijnlijk weer in de top 3 :').
Hmm absoluut niet netjes. Maargoed ik denk dat ze niet zaten te wachten op imago schade gezien de ballot voor het stadium. Ze wilden laten zien dat zij echt wel een fair bod doen. Wat ook zo is, hadden ze misschien alleen wel wat eerder mee mogen komen. Spanos heeft de naam als cheapskate, dus krijgt automatisch de schuld. Terwijl dat dit keer niet helemaal terecht is. Alle andere keren eigenlijk wel...

Ik denk echt dat die agent loopt te kutten om de draft te saboteren. Volgens mij wordt Joey beetje als speelbal gebruikt. Zowel door zijn agent als door zijn familie. Vader en oom hebben een beetje hetzelfde pad bewandeld, wat niet erg succesvol was overigens.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  donderdag 25 augustus 2016 @ 23:42:43 #205
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_164856215
Van Bosa is gewoon teurig. Krijgt redelijk veel geld. Meer dan de picks voor hem en dan eist hij meer dan sommige bewezen veterans krijgen, dat krijgt hij en dan wil hij ook nog dat het in een keer komt _O-
AFCA
Qui audet adipiscitur
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 01:54:21 #206
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_164858520
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 15:57 schreef PirE het volgende:

[..]

Je kan het ook omdraaien, SD moet dat geld betalen, waarom zo zeuren dat je volgend jaar wil betalen ipv dit jaar.
Bosa wil wat elke andere #3 overall krijgt. SD wil later betalen en offset language.

Vind het juist knap dat hij voet bij stuk houdt. Voor het geld doet hij het niet. Financieel gezien kan je beter tekenen ipv de strijd aangaan.
Salary cap. Is puur een numbers game, alles zo soepel mogelijk verdelen zodat ze de ruimte hebben om contracten uit te geven. Elk team doet het.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 augustus 2016 @ 10:47:03 #207
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_164862615
Romo :o man of glass
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 18:30:51 #208
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_164872763
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 10:47 schreef Kyran het volgende:
Romo :o man of glass
Gelukkig hebben ze Dak dekking.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_164878058
Ik zie net pas dat Hard Knocks ook op Fox Sport nl wordt uitgezonden. Maar even het account van m'n schoonvader lenen :9
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_164878736
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 21:54 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ik zie net pas dat Hard Knocks ook op Fox Sport nl wordt uitgezonden. Maar even het account van m'n schoonvader lenen :9
Voor de mensen met NFL Gamepass, daar is het ook te bekijken.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 27 augustus 2016 @ 01:54:58 #211
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_164883736
Hmm Panthers zien er niet goed uit vandaag, lijken wel te slapen, geen connectie tussen Cam en de receivers.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 27 augustus 2016 @ 02:09:40 #212
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_164883813
Kuechly wel "on fire" zeg :D
pi_164883817
Pantertje gaan een zwaar seizoen krijgen, maar ik denk wel dat ze ver in de playoffs komen uiteindelijk. Ik vermoed dat de championship game alleen tussen GB en Sea gaat
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 27 augustus 2016 @ 02:13:50 #214
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_164883826
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 02:11 schreef Seam het volgende:
Pantertje gaan een zwaar seizoen krijgen, maar ik denk wel dat ze ver in de playoffs komen uiteindelijk. Ik vermoed dat de championship game alleen tussen GB en Sea gaat
GB nog niks moois van gezien ook. SEA zijn altijd sterk en weinig veranderd aan hun team

Panthers D staat wel als een huis weer, offense wil nog niet helemaal lopen, maar heeft even tijd nodig. Ook geen Olsen nog.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 27 augustus 2016 @ 02:16:32 #215
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_164883836
O-line doet goed werk, maar de receivers komen niet vrij. Weet niet of het aan de backs van Patriots ligt of gewoon de receivers nog niet wakker zijn.
  zaterdag 27 augustus 2016 @ 03:27:09 #216
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_164884016
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 02:16 schreef Kyran het volgende:
O-line doet goed werk, maar de receivers komen niet vrij. Weet niet of het aan de backs van Patriots ligt of gewoon de receivers nog niet wakker zijn.
Zijn niet debA recievera en het blijft preseason. Ze geven niet alles. Duidelijk te zien dat het 80% is.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zaterdag 27 augustus 2016 @ 15:07:07 #217
263417 Keyos
Like a Boss
pi_164890901
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 02:16 schreef Kyran het volgende:
O-line doet goed werk, maar de receivers komen niet vrij. Weet niet of het aan de backs van Patriots ligt of gewoon de receivers nog niet wakker zijn.
De Patriots def stond wel ontzettend lekker vannacht. Geen shame als je niet aan spelen komt in een playoff game. Maak me wel zorgen om de offense zonder Brady. Het verschil tussen Brady en Jimmy werd in een paar plays wel heel erg duidelijk. Wordt écht een gevalletje overleven tot game 5 en hopen dat je in ieder geval niet meer verliest dan wint.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_164896681
Net de wedstrijd van de Saints tegen de Steelers zitten kijken, en de Saints fans gaan een zwaar seizoen tegemoet.
Wat een drama is die offense zeg -O-
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_164898671
Romo weer een gebroken bot in zijn rug. :')
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  zaterdag 27 augustus 2016 @ 22:08:55 #220
263417 Keyos
Like a Boss
pi_164899682
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 21:32 schreef zjroentje het volgende:
Romo weer een gebroken bot in zijn rug. :')
Heb de beelden niet gezien, maar gezien de hoeveelheid blessures bij hem kun niet meer van toeval spreken. Net als schouderblessures bij Big Ben.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 27 augustus 2016 @ 22:14:06 #221
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_164899826
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 22:08 schreef Keyos het volgende:

[..]

Heb de beelden niet gezien, maar gezien de hoeveelheid blessures bij hem kun niet meer van toeval spreken. Net als schouderblessures bij Big Ben.
Zo heel veel gebeurde er niet eens. Ik denk dat hij serieus moet nadenken om te stoppen en dat de Cowboys als een gek aan een andere QB moeten werken en Romo moeten vergeten. Dit schiet gewoon niet op.

Qua Panthers, mja ze speelden misschien niet op volle kracht, maar er klopte niet veel van de offense. De Patriots backs stonden ook goed te spelen moet ik wel toegeven. De O-line van Panthers staat wel als een huis, Newton kreeg echt VEEEEL tijd, maar kon maar geen vrije spelers vinden.
pi_164900855
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 22:14 schreef Kyran het volgende:

[..]

Zo heel veel gebeurde er niet eens. Ik denk dat hij serieus moet nadenken om te stoppen en dat de Cowboys als een gek aan een andere QB moeten werken en Romo moeten vergeten. Dit schiet gewoon niet op.

Qua Panthers, mja ze speelden misschien niet op volle kracht, maar er klopte niet veel van de offense. De Patriots backs stonden ook goed te spelen moet ik wel toegeven. De O-line van Panthers staat wel als een huis, Newton kreeg echt VEEEEL tijd, maar kon maar geen vrije spelers vinden.
Volgens ESPN 6-10 weken, dat betekent dus eigenlijk dat ze dit seizoen al moet beginnen met de QB van de toekomst.

http://www.espn.com/nfl/s(...)oys-broken-bone-back

Vraag is of er nog iemand beschikbaar is waar je dit seizoen nog wat aan hebt, hun andere QB op hun roster zijn Prescott en Moore en daar kun je niet veel van verwachten.
pi_164901350
Al deed dak het niet onverdienstelijk.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 27 augustus 2016 @ 23:50:37 #224
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_164902374
Gewoon durven te investeren in de toekomst,hele seizoen uitspelen met Prescott. Als het niks wordt dan weer verder kijken. Nu kan je toch weinig beginnen.
pi_164905791
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 23:50 schreef Kyran het volgende:
Gewoon durven te investeren in de toekomst,hele seizoen uitspelen met Prescott. Als het niks wordt dan weer verder kijken. Nu kan je toch weinig beginnen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')