abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_161741952
Hier op FOK! praten we graag over relaties. We praten er het liefst zoveel mogelijk over.
Er zit echter onderscheid tussen de mensen die over het algemeen moeite hebben met het aangaan van sociale contacten (en het ermee omgaan) en de mensen die zich al wel comfortabel voelen met sociale contacten en nu bezig zijn met daten of de voorbereiding daarvan.

Dit topic dient voor de eerste groep. Heb jij moeite met het aangaan van vriendschappen? Of heb je moeite om om te gaan met je huidige vrienden? Willen relaties al helemaal niet lukken? Dan ben je in dit topic aan het juiste adres. Vind hier advies om sociaal verder te komen . Je kan hier ook terecht om je meest recente ervaringen/overwinningen te posten. Ook voor steun ben je hier meer dan welkom. Tough love zul je hier ook tegenkomen en daar is helemaal niks mis mee. Soms kan een ''schop onder de kont'' je verder brengen. Gaat het je te snel? Geef dat aan en dan kijken we met z'n allen verder.

Er zijn een paar kleine, maar belangrijke regels waarvan wij verwachten dat je je eraan houdt:

Begin je met posten, doe dan ook lekker mee. Reageer op mensen die de moeite nemen advies te geven, geef je advies, doe dit dan op een normale toon. Toon respect voor alle posters, dat is het allerbelangrijkste. Advies mag gegeven worden, duidelijk advies, de zogenaamde schop onder de kont, allemaal prima. Name-calling, flamen, bashen en op de man spelen waarderen we niet, die posts zullen verwijderd worden.

Off-topic posten en slowchatten gaan we hier niet doen. Deze posts zullen dan ook verwijderd worden.

Verder vinden we het belangrijk dat iedereen zich welkom voelt hier te posten, het is dan ook niet de bedoeling andere users te weren, weg te sturen of wat dan ook. Is een user vervelend bezig? Zet een TR of schiet één van de R&P mods aan.

Ben je echter al aan toe aan daten? Of ben je zelfs al aan het daten? Dan hebben we daar een apart topic voor. Die verhalen kun je hier R&P / Het Datingtopic #1 kwijt.

Natuurlijk gelden ook in dit topic de regels voor R&P en uiteraard above all, de FOK! Policy

Wij (de mods) houden het topic goed in de gaten. Houd je je niet aan de regels, dan ondernemen we actie. Geven we aanwijzingen, luister daar dan naar. Ben je het ergens niet mee eens? Dan kun je hier terecht.

[ Bericht 86% gewijzigd door Samzz op 23-06-2016 21:03:09 ]
pi_161742287
Hoe moet ze gefrustreerd zijn dan? Heb haar (bijna) niet aangekeken? Ben benieuwd of ik d'r nog tegenkom deze week..
  dinsdag 26 april 2016 @ 23:49:14 #3
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_161742359
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 23:46 schreef Deezertje het volgende:
Hoe moet ze gefrustreerd zijn dan? Heb haar (bijna) niet aangekeken? Ben benieuwd of ik d'r nog tegenkom deze week..
De wereld draait niet om jou he! Ze kan toch ook frustratie hebben over iets wat totaal niets met jou te maken heeft.
pi_161742394
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 23:49 schreef gebakken-koekje het volgende:

[..]

De wereld draait niet om jou he! Ze kan toch ook frustratie hebben over iets wat totaal niets met jou te maken heeft.
Zeker! Maar omdat ik wel vaker de plank missla met signalen (ik wordt nooit versierd naar mijn idee) heb ik me nu ingehouden :P

Overigens: http://www.telegraaf.nl/t(...)iertruc_werkt__.html
pi_161742446
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2016 23:34 schreef Toto69 het volgende:
Dat staren is toch wel een dingetje he.
Ach ja, het heeft wel zijn charmes.
pi_161742507
"Ze zit aan haar haar, volgens Wikihow ziet ze mij helemaal zitten."
  dinsdag 26 april 2016 @ 23:56:56 #7
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_161742518
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 23:56 schreef Bananenpap het volgende:
"Ze zit aan haar haar, volgens Wikihow ziet ze mij helemaal zitten."
Dan moet ik maar eens heel snel met die gewoonte stoppen :P
pi_161742546
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 23:56 schreef gebakken-koekje het volgende:

[..]

Dan moet ik maar eens heel snel met die gewoonte stoppen :P
Vrouwen willen zich mooi voelen dus als ze haar haar doet is ze zich mooi aan het maken voor je :P
Maar snapt niemand dan dat al die 'signalen' ook juist een schreeuw om aandacht kan zijn (of ze moet haar document zat zijn).
  woensdag 27 april 2016 @ 00:01:19 #9
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_161742603
Een Stappenplan om te daten, en advies vragen aan volstrekt onbekenden op Fok!

Niet zo gek dat er zoveel topics over mislukte dates zijn.
zonnig Brasil
pi_161742645
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 23:58 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Vrouwen willen zich mooi voelen dus als ze haar haar doet is ze zich mooi aan het maken voor je :P
Maar snapt niemand dan dat al die 'signalen' ook juist een schreeuw om aandacht kan zijn (of ze moet haar document zat zijn).
Als je er zo overtuigd van bent dat het echte signalen waren, waarom ben je er dan niet op ingegaan?
pi_161742698
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 23:46 schreef Deezertje het volgende:
Hoe moet ze gefrustreerd zijn dan? Heb haar (bijna) niet aangekeken? Ben benieuwd of ik d'r nog tegenkom deze week..
Spreek haar eens aan! Allen dan weet je het. ;)
  woensdag 27 april 2016 @ 00:04:55 #12
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_161742702
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 23:58 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Vrouwen willen zich mooi voelen dus als ze haar haar doet is ze zich mooi aan het maken voor je :P
Maar snapt niemand dan dat al die 'signalen' ook juist een schreeuw om aandacht kan zijn (of ze moet haar document zat zijn).
Nee, dat doet een vrouw omdat het haar in de weg zit, er een haartje kriebelt, het niet lekker meer zit.
Mijn hemel zeg! En ja hoor Deezer de hele bieb schreeuw om je aandacht en liggen snachts in bed te janken dat je ze niet hebt aangesproken.
Dream on, ik ga feesten :W
  woensdag 27 april 2016 @ 00:16:47 #13
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_161742981
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 23:56 schreef Bananenpap het volgende:
"Ze zit aan haar haar, volgens Wikihow ziet ze mij helemaal zitten."
Ik heb trichotillomania (obsessief aan haar plukken tot het afbreekt of dat ik het afknip), dat betekent dus dat ik een oogje heb op iedereen! O+ wat leucq
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
pi_161743273
Ik ga aanstaande zaterdag stappen, zoals elk weekend eigenlijk, en heb in 7 jaar uitgaan nog nooit een vreemd meisje aangesproken, nu wil ik het eens proberen alleen ben ik bang dat ik van de spanning zo onzeker overkom..

Ik heb een hele vragenlijst ingeprent zodat het gesprek nooit stil kan vallen, maar ik als autist ram het waarschijnlijk te gemaakt uit m' n mond, ik mis gewoon die spontaniteit die normale mensen hebben...

Zou ik het gewoon eens proberen?
En ik ben bang dat ik afgewezen word, en dat ik daardoor nog meer het gevoel krijg dat ''elke meid op de wereld me niet ziet staan'', en ik voor niemand goed genoeg ben

Hoe verwerken jullie een negatieve afwijzing?
pi_161743283
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 23:58 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Vrouwen willen zich mooi voelen dus als ze haar haar doet is ze zich mooi aan het maken voor je :P
Maar snapt niemand dan dat al die 'signalen' ook juist een schreeuw om aandacht kan zijn (of ze moet haar document zat zijn).
Heb je wel eens een date gehad in je leven? En hoe ging dat?
pi_161745151
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 00:30 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Ik ga aanstaande zaterdag stappen, zoals elk weekend eigenlijk, en heb in 7 jaar uitgaan nog nooit een vreemd meisje aangesproken, nu wil ik het eens proberen alleen ben ik bang dat ik van de spanning zo onzeker overkom..

Ik heb een hele vragenlijst ingeprent zodat het gesprek nooit stil kan vallen, maar ik als autist ram het waarschijnlijk te gemaakt uit m' n mond, ik mis gewoon die spontaniteit die normale mensen hebben...

Zou ik het gewoon eens proberen?
En ik ben bang dat ik afgewezen word, en dat ik daardoor nog meer het gevoel krijg dat ''elke meid op de wereld me niet ziet staan'', en ik voor niemand goed genoeg ben

Hoe verwerken jullie een negatieve afwijzing?
Een vragenlijst inprenten? Niet doen joh. hou het gewoon spontaan. Anders ga je allemaal ingestudeerde zinnetjes opdreunen, niks aan.

Afgewezen worden is kut, maar je moet nou eenmaal een paar keer op je bek gaan om ergens te komen. Dus hoofd omhoog en door naar de volgende. Succes!
pi_161745268
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 00:30 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Ik ga aanstaande zaterdag stappen, zoals elk weekend eigenlijk, en heb in 7 jaar uitgaan nog nooit een vreemd meisje aangesproken, nu wil ik het eens proberen alleen ben ik bang dat ik van de spanning zo onzeker overkom..

Ik heb een hele vragenlijst ingeprent zodat het gesprek nooit stil kan vallen, maar ik als autist ram het waarschijnlijk te gemaakt uit m' n mond, ik mis gewoon die spontaniteit die normale mensen hebben...

Zou ik het gewoon eens proberen?
En ik ben bang dat ik afgewezen word, en dat ik daardoor nog meer het gevoel krijg dat ''elke meid op de wereld me niet ziet staan'', en ik voor niemand goed genoeg ben

Hoe verwerken jullie een negatieve afwijzing?
Een vragenlijst inprenten gaat je niet helpen. Hou het hooguit bij een openingszin/vraag en laat de rest afhangen van haar antwoorden. Anders ben je alleen maar aan het interviewen in plaats van het hebben van een gesprek. Luister naar wat ze zegt en reageer daarop. Ga niet in je hoofd zitten, want dan is alle spontaniteit weg. Ik snap dat het moeilijk is voor iemand met autisme om te improviseren, maar het is de enige manier. Probeer daar gewoon handiger in te worden door te oefenen. Natuurlijk zal het in het begin wat ongemakkelijk zijn. Daar moet je doorheen.

[ Bericht 0% gewijzigd door -Strawberry- op 27-04-2016 09:32:13 ]
pi_161745493
Stel je op voor een gesprek. Geen interview. Dat is eng/raar/awkward.
Ja doei.
  woensdag 27 april 2016 @ 09:37:43 #19
47102 Elvi
miemkwien
pi_161745813
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2016 09:14 schreef motorbloempje het volgende:
Stel je op voor een gesprek. Geen interview. Dat is eng/raar/awkward.
Dat is ook wat ik zo stom vind aan Paiq. Het is nooit een gesprek- altijd een interview. Met steeds dezelfde vragen :')
pi_161745870
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 08:48 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Een vragenlijst inprenten gaat je niet helpen. Hou het hooguit bij een openingszin/vraag en laat de rest afhangen van haar antwoorden. Anders ben je alleen maar aan het interviewen in plaats van het hebben van een gesprek. Luister naar wat ze zegt en reageer daarop. Ga niet in je hoofd zitten, want dan is alle spontaniteit weg. Ik snap dat het moeilijk is voor iemand met autisme om te improviseren, maar het is de enige manier. Probeer daar gewoon handiger in te worden door te oefenen. Natuurlijk zal het in het begin wat ongemakkelijk zijn. Daar moet je doorheen.
Bedankt voor je bericht, elke week zeg ik in mezelf ''dit weekend gaat het gebeuren'' maar uiteindelijk staan mijn vrienden altijd met een meisje te praten en te dansen, en ben ik altijd de enige die alleen staat te wachten tot dat ze eindelijk terug komen van het meisje.

Ik zou ook zo graag eens doen wat hun doen, maar dan zie ik mezelf in de spiegel en praat mezelf in dat ik gewoon niet leuk genoeg ben.
Maar dat zit ook gedeeltelijk in je hoofd, en uitstraling natuurlijk.
Want als jongens in de discotheek je wel vriendelijk aanspreken en begroeten betekend dat, dat ik ergens toch wel een leuke uitstraling heb, alleen meisjes zijn een stuk minder bereikbaar, zo voelt dat, die beginnen gewoon nauwelijks een gesprek.

Maar ik moet het gewoon leren, straks ben ik te oud, en dan kan ik mezelf mijn hele leven voor me kop slaan waarom ik vroeger zo onzeker was, en nooit een meisje heb gehad
Bedankt voor je goede raad :)
,
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2016 09:37 schreef Elvi het volgende:

[..]

Dat is ook wat ik zo stom vind aan Paiq. Het is nooit een gesprek- altijd een interview. Met steeds dezelfde vragen :')
Ik gebruik dat medium ook, en mijn laatste vragen zijn even kijken :P
Wanneer je zelf minimaal zes interesses zou hebben ingevuld, zouden we hier drie interesses van de ander tonen!
Hee Lies, hoe gaat het, beetje leuk weekend achter de rug? 😊
eergisteren
Hoi hoi, gaat prima hoor en met jou? Ik heb een vrij rustig weekend gehad en jij?


En vanaf hier is het gesprek dood, omdat ik niet weet wat ik moet antwoorden op ''een vrij rustig weekend'' :P
pi_161745892
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2016 09:37 schreef Elvi het volgende:

[..]

Dat is ook wat ik zo stom vind aan Paiq. Het is nooit een gesprek- altijd een interview. Met steeds dezelfde vragen :')
Bijna alle datingsite gesprekken beginnen wel als interview. Vermoeiend na verloop van tijd. :{
pi_161745894
Gewoon zeggen wat je gedaan hebt? :?

Heb je gefietst, gestudeerd, formule1 gekeken? Misschien heeft een van die dingen wel een raakvlak, en als niet, dan niet!
Ja doei.
  woensdag 27 april 2016 @ 10:07:15 #23
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_161746304
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2016 09:37 schreef Elvi het volgende:

[..]

Dat is ook wat ik zo stom vind aan Paiq. Het is nooit een gesprek- altijd een interview. Met steeds dezelfde vragen :')
Dan krijg je de verkeerde matches. Heb altijd wel gesprekken, tenzij het gewoon niks is, dan kap ik het meteen af.

Al zit er ook veel wanhopig spul tussen die meteen beginnen te vragen of je kinderen wil, wat voor een vrouw ik zoek etc etc. Relax...
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  woensdag 27 april 2016 @ 10:18:10 #24
416020 K44S
The bearded man
pi_161746469
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 00:30 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Ik ga aanstaande zaterdag stappen, zoals elk weekend eigenlijk, en heb in 7 jaar uitgaan nog nooit een vreemd meisje aangesproken, nu wil ik het eens proberen alleen ben ik bang dat ik van de spanning zo onzeker overkom..

Ik heb een hele vragenlijst ingeprent zodat het gesprek nooit stil kan vallen, maar ik als autist ram het waarschijnlijk te gemaakt uit m' n mond, ik mis gewoon die spontaniteit die normale mensen hebben...

Zou ik het gewoon eens proberen?
En ik ben bang dat ik afgewezen word, en dat ik daardoor nog meer het gevoel krijg dat ''elke meid op de wereld me niet ziet staan'', en ik voor niemand goed genoeg ben

Hoe verwerken jullie een negatieve afwijzing?
Succes :).
En zoals hierboven word beschreven: Niet geforceerd vragen gaan stellen.

Sollicitatiegesprekken zijn (in mijn geval) een extreme afknapper.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  woensdag 27 april 2016 @ 10:20:19 #25
416020 K44S
The bearded man
pi_161746497
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2016 09:42 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Bijna alle datingsite gesprekken beginnen wel als interview. Vermoeiend na verloop van tijd. :{
en dit
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')