abonnement Unibet Coolblue
pi_161749683
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 12:19 schreef GGMM het volgende:

[..]

Het is niet een probleem dat het niet realistisch is, het is een probleem dat het lui geschreven is en nergens op slaat.
Even afgezien van het feit dat deze details puur uit deze aflevering komen, er zijn tal van voorbeelden te noemen uit vorig seizoen, terwijl het in de eerste drie seizoenen niet voorkwam. Zo'n wijziging in kwaliteit valt gewoon op.

[..]

Want?
Zoals gezegd, in de eerste drie seizoenen lag de kwaliteit wel enorm hoog, nu een seizoen vol met dit soort dingetjes en seizoen 6 dat weer zo begint is heel matig tov de eerste seizoenen. Waarom kan ik dat als seriekijker niet constateren?

[..]

Blijkbaar, ik had het niet per se verwacht eigenlijk en ik vind het jammer.

En je kan je blijven focussen op die hond, wat één voorbeeld van vele is, maar dan mis je het punt.
De timing is ook enigszins raar, die prins is dus in 1 nacht naar KL gevaren en terug? En inderdaad, waarom zou hij die steentjes beschilderen als dat kind in KL is en hij terug in Dorne?

Dat met die honden is gewoon dommig en die reddingsscene een paar seizoenen geleden ronduit lachwekkend. Uiteindelijk blijken D&D gewoon een stel kneusjes te zijn, die volop hebben geprofiteerd van goed bronmateriaal, hype momentum en een groot budget.
BFF met GGMM
pi_161749783
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 12:19 schreef GGMM het volgende:

[..]

Het is niet een probleem dat het niet realistisch is, het is een probleem dat het lui geschreven is en nergens op slaat.
Even afgezien van het feit dat deze details puur uit deze aflevering komen, er zijn tal van voorbeelden te noemen uit vorig seizoen, terwijl het in de eerste drie seizoenen niet voorkwam. Zo'n wijziging in kwaliteit valt gewoon op.

[..]

Want?
Zoals gezegd, in de eerste drie seizoenen lag de kwaliteit wel enorm hoog, nu een seizoen vol met dit soort dingetjes en seizoen 6 dat weer zo begint is heel matig tov de eerste seizoenen. Waarom kan ik dat als seriekijker niet constateren?

Het gaat me er niet per se om dat ze van de boeken afwijken, het is de manier waarop. Er lijkt soms een wereld van verschil te zitten tussen scenes die direct uit het boek komen en de scenes die door de schrijvers zijn toegevoegd. Dat is niet zo gek als je weet hoeveel tijd die vent met die boeken bezig is geweest, maar ik vind het wel jammer. Zeker als het mij als niet-lezer al opvalt.

Maar zelfs in seizoen 1 zaten hele serieuze verschillen tussen serie en boek. De scene tussen Khal Drogo en Dany op hun weddingnight bijvoorbeeld, in de serie wordt ze half verkracht, in het boek is Dany degene die seks initieert. En dat was toen het bronmateriaal nog wél aanwezig was. Het is niet iets nieuws, maar komt nu logischerwijs vaker voor.

quote:
Blijkbaar, ik had het niet per se verwacht eigenlijk en ik vind het jammer.

En je kan je blijven focussen op die hond, wat één voorbeeld van vele is, maar dan mis je het punt.
Dat D&D rare stappen maken en dat er een aantal fouten aan te merken zijn, is ook gewoon zo. Maar heel internet is aan het flippen over hoe slecht het was, en dat is gewoon niet waar in mijn ogen. Dorne ging snel, maar werd op zich nog prima uitgelegd. En er werden heel veel verhaallijnen opgestart, die verderop in het seizoen grote impact gaan hebben.
  Forum Admin woensdag 27 april 2016 @ 12:29:28 #103
35723 crew  GGMM
pi_161749787
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 12:26 schreef DonRaja het volgende:

[..]

De timing is ook enigszins raar, die prins is dus in 1 nacht naar KL gevaren en terug? En inderdaad, waarom zou hij die steentjes beschilderen als dat kind in KL is en hij terug in Dorne?

Dat met die honden is gewoon dommig en die reddingsscene een paar seizoenen geleden ronduit lachwekkend. Uiteindelijk blijken D&D gewoon een stel kneusjes te zijn, die volop hebben geprofiteerd van goed bronmateriaal, hype momentum en een groot budget.
Dat idee heb ik dus ook. Die reddingsscene had ik nog niet genoemd, maar is misschien wel het domste.

En dan beide reddingsscenes: die van die zus van Theon en die van Jamie en Bronn.

quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 12:25 schreef ems. het volgende:
zaten er steeds regelmatiger scenes tussen die een beetje onlogisch of overdreven epic probeerde te zijn.
En een mooi voorbeeld hiervan is de introductie van The Mountain, die gevraagd werd om te vechten tegen Oberyn.Die ergens heel cool mensen aan het vermoorden was in de stad. :')
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin woensdag 27 april 2016 @ 12:35:11 #104
35723 crew  GGMM
pi_161749952
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 12:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Maar zelfs in seizoen 1 zaten hele serieuze verschillen tussen serie en boek. De scene tussen Khal Drogo en Dany op hun weddingnight bijvoorbeeld, in de serie wordt ze half verkracht, in het boek is Dany degene die seks initieert. En dat was toen het bronmateriaal nog wél aanwezig was. Het is niet iets nieuws, maar komt nu logischerwijs vaker voor.
En dat is me niet opgevallen en vond ik niet boeiend. Zoals gezegd; het gaat me er niet om dát er verschillen zijn tussen de boeken en de serie, dat heb je altijd en dat zal me een rotzorg wezen. Het gaat me er om dat er steeds vaker hele matige scenes in voorkomen.

quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 12:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Dat D&D rare stappen maken en dat er een aantal fouten aan te merken zijn, is ook gewoon zo. Maar heel internet is aan het flippen over hoe slecht het was, en dat is gewoon niet waar in mijn ogen. Dorne ging snel, maar werd op zich nog prima uitgelegd. En er werden heel veel verhaallijnen opgestart, die verderop in het seizoen grote impact gaan hebben.
De mensen die de boeken hebben gelezen zullen ongetwijfeld nog verontwaardigder zijn. Voor mensen die overal een probleem van maken wanneer er iets afwijkt van de boeken zal dit helemaal lastig te verteren zijn, maar daar gaat het mij dus niet zo om.

Ik vond de scenes in Dorne eigenlijk allemaal niet echt goed. De karakters boeien me niet en dus kwam de dood van die mensen ook niet echt als een grote schok. Van mij mogen ze allemaal doodvallen. Ze hadden van mij, ongeacht of dat in de boeken is gebeurd, wel wat meer tijd mogen nemen om karakters te introduceren. Die ouwe vent in de rolstoel heeft niks aan de serie toegevoegd en de Sand Snakes zijn allemaal vrij eendimensionale karakters. Daar zat echt veel meer potentie in. Vorig seizoen vertelde Oberyn wat over de cultuur e.d. van die stad, dat had ik graag wat uitgebreider gezien.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 27 april 2016 @ 12:43:47 #105
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_161750219
Ik snap die fixatie op die ketting niet. Er zijn duizendeneen andere dingen die de betovering in stand kunnen houden.
Ok stelletje hokboeren
pi_161750229
Laat ik voorop stellen dat ik ook echt geen fan ben van de Dorne-series, maar ik denk dat het probleem waar ze nu tegenaan lopen is dat de serie tot zijn einde komt, en GRRM zóveel shit heeft geïntroduceerd wat nog afgerond moet worden. Oberyn was belangrijk vanwege zijn rol als verdediger van Tyrion, maar Dorne zelf zal verder geen grote rol spelen denk ik. Dus hebben ze het, niet al te subtiel, afgekapt.

Ik denk gewoon dat we nog twee afleveringen moeten afwachten, voordat men massaal over de serie heen schijt.
pi_161750241
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 12:43 schreef padlarf het volgende:
Ik snap die fixatie op die ketting niet. Er zijn duizendeneen andere dingen die de betovering in stand kunnen houden.
Op die manier kunnen ze zich er wel onderuit lullen :P
Moeten zij weten
  woensdag 27 april 2016 @ 12:46:27 #108
144648 redcable
Looking for more
pi_161750288
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 11:40 schreef GGMM het volgende:

[..]

Niet alleen de verhaallijnen, maar ook bepaalde scenes zijn gewoon heel matig geschreven.

Dat begon al bij seizoen 4, toen die zus van Theon hem kwam redden. Op het ene moment staan ze in gevecht in het kasteel en hop de volgende scene zit ze op een boot en hoor je honden in de achtergrond :')

Dat soort scenes komen nu steeds meer voor, met 3 in de eerste aflevering van seizoen 6. (Die honden die opeens verdwenen :') De Sand snakes die opeens op dit boot zitten (wtf :') ) en die Red Woman die nu ze die ketting afdoet opeens een oud wijf is, terwijl dat ik seizoen 4 nog niet gebeurde. :D )

Het is gewoon jammer, van elke andere serie had dit niet zoveel geboeit, maar GOT had de potentie om één van de beste series allertijden te worden en nu zijn ze het gewoon aan het verklooien.
Je moet het er maar mee doen wat ze van die serie maken. Als je gaat irriteren of wat ook maar heb je voor jezelf alleen minder kijkplezier. Bekijk het ook vanuit degene die de boeken niet lezen.

1.Ramsey liet de blaffers niet los als yara(die toch haar broer niet herkent) vluchtte.
2.Sand Snakes kan wel later weken later geweest zijn in navolging van die scene ervoor.
3. En Melisandre heeft meerdere kettingen die ze voor dat moment om haar voet deed :s)

en verder ^O^
-I wanna feel the sunshine lift my head-
  Forum Admin woensdag 27 april 2016 @ 12:46:37 #109
35723 crew  GGMM
pi_161750295
quote:
7s.gif Op woensdag 27 april 2016 12:44 schreef H0D3NPYL het volgende:

[..]

Op die manier kunnen ze zich er wel uit lullen :P
Klopt. Net zoals ze deden met dat briefje, waarop zogenaamd stond dat dat jochie dat vermoord werd weer terug is gereisd naar Dorne. Als dat zo is, dan slaat het feit dat hij die ogen aan het schilderen was weer nergens op. Gewoon raar geschreven.

Als die ketting het enige was had het me wss niet zo geboeid en had ik een andere verklaring wel geaccepteerd, maar het wordt een opeenstapeling.
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 12:46 schreef redcable het volgende:
Als je gaat irriteren of wat ook maar heb je voor jezelf alleen minder kijkplezier.
Ja, als ik het kon uitzetten had ik dat ook graag gedaan :D Maar het irriteert me en het zorgt voor minder kijkplezier (tov van de eerste drie seizoenen zeker), maar so be it. Het is gewoon zonde omdat dit imo één van de beste series allertijden had kunnen worden en nu niet meer.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 27 april 2016 @ 13:08:24 #110
429702 Jasonjj90
Badabing Badabang
pi_161750882
Ze bouwen de laatste 2 seizoen gewoonweg op shockfactor en grappige combinaties van characters, ipv een goed doorlopend en kloppend verhaal ervan te maken.

Dorne viel niet zo goed bij de kijkers vorig seizoen: "Ach laten we er maar een einde aan draaien en wat personages vermoorden."

In Seizoen 4 toen Asha/Yara, Theon ging bevrijden. Ze hadden in Seizoen 3 gezegd dat Asha iets ging ondernemen, Ze wisten niet goed wat dat nou precies moest zijn: "Laten we er maar met anderhalve scene zonder enige logica een eind aanmaken."

En zo zijn er verschillende voorbeelden wat de laatste seizoenen gewoon nergens opsloeg. Deze eerste episode was, als je zo de serie bekijkt, gewoon erg slecht geschreven. En ik vind inderdaad dat we van een serie die miljoenen uit mag geven meer mogen verwachten dan wat we gezien gekregen hebben.
pi_161751235
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 13:08 schreef Jasonjj90 het volgende:
Ze bouwen de laatste 2 seizoen gewoonweg op shockfactor en grappige combinaties van characters, ipv een goed doorlopend en kloppend verhaal ervan te maken.

Dorne viel niet zo goed bij de kijkers vorig seizoen: "Ach laten we er maar een einde aan draaien en wat personages vermoorden."

In Seizoen 4 toen Asha/Yara, Theon ging bevrijden. Ze hadden in Seizoen 3 gezegd dat Asha iets ging ondernemen, Ze wisten niet goed wat dat nou precies moest zijn: "Laten we er maar met anderhalve scene zonder enige logica een eind aanmaken."

En zo zijn er verschillende voorbeelden wat de laatste seizoenen gewoon nergens opsloeg. Deze eerste episode was, als je zo de serie bekijkt, gewoon erg slecht geschreven. En ik vind inderdaad dat we van een serie die miljoenen uit mag geven meer mogen verwachten dan wat we gezien gekregen hebben.
Als nu blijkt dat Mel niet Jon gaat laten opstaan uit de dood, snap ik dat gedoe met die bannerless men ook niet. Om nog maar te zwijgen van die roeiert uit seizoen 3...
BFF met GGMM
pi_161751598
quote:
14s.gif Op woensdag 27 april 2016 13:19 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Als nu blijkt dat Mel niet Jon gaat laten opstaan uit de dood, snap ik dat gedoe met die bannerless men ook niet. Om nog maar te zwijgen van die roeiert uit seizoen 3...
Dat gebeuren met Dondarion heeft de deur open gezet voor de wederopstanding van Gregor en heeft ons een beetje het veelal ontbrekende perspectief van de gewone man of vrouw in oorlog gegeven.

De ontmoeting tussen Melisandre en Thoros heeft aangetoond dat Melisandre en Thoros niet samen iets coördineren en om aan te tonen dat R'hlloristen ofwel geen rigide structuur kennen of dat Melisandre en Thoros daarbuiten staan.

Ik denk dat we allebei denken over wat er staat te gebeuren. Maar als een paar eerdere scenes en verhaallijnen niet in dienst staan van een groter plot zou ik dat niet erg vinden. Over het algemeen verwacht eigenlijk maar weinig samenhang tussen de verschillende verhaalonderdelen. En ik denk niet dat er echt mensen zijn die waken over de samenhang van de gebeurtenissen in Game of Thrones. Er zijn te veel regiseurs. Te veel verschillende schrijvers. Om daar heel veel aandacht aan te besteden buiten de hoofdlijnen.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_161751664
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 13:33 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Dat gebeuren met Dondarion heeft de deur open gezet voor de wederopstanding van Gregor en heeft ons een beetje het veelal ontbrekende perspectief van de gewone man of vrouw in oorlog gegeven.

De ontmoeting tussen Melisandre en Thoros heeft aangetoond dat Melisandre en Thoros niet samen iets coördineren en om aan te tonen dat R'hlloristen ofwel geen rigide structuur kennen of dat Melisandre en Thoros daarbuiten staan.

Ik denk dat we allebei denken over wat er staat te gebeuren. Maar als een paar eerdere scenes en verhaallijnen niet in dienst staan van een groter plot zou ik dat niet erg vinden. Over het algemeen verwacht eigenlijk maar weinig samenhang tussen de verschillende verhaalonderdelen. En ik denk niet dat er echt mensen zijn die waken over de samenhang van de gebeurtenissen in Game of Thrones. Er zijn te veel regiseurs. Te veel verschillende schrijvers. Om daar heel veel aandacht aan te besteden buiten de hoofdlijnen.
Als ik de laatste seizoenen bekijk, denk ik dat GRRM dat misschien wel zo bedoeld heeft. Maar D&D lijken de hele boel te ver-Michael Bay-en...
BFF met GGMM
pi_161751773
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 13:33 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Dat gebeuren met Dondarion heeft de deur open gezet voor de wederopstanding van Gregor en heeft ons een beetje het veelal ontbrekende perspectief van de gewone man of vrouw in oorlog gegeven.

De ontmoeting tussen Melisandre en Thoros heeft aangetoond dat Melisandre en Thoros niet samen iets coördineren en om aan te tonen dat R'hlloristen ofwel geen rigide structuur kennen of dat Melisandre en Thoros daarbuiten staan.

Ik denk dat we allebei denken over wat er staat te gebeuren. Maar als een paar eerdere scenes en verhaallijnen niet in dienst staan van een groter plot zou ik dat niet erg vinden. Over het algemeen verwacht eigenlijk maar weinig samenhang tussen de verschillende verhaalonderdelen. En ik denk niet dat er echt mensen zijn die waken over de samenhang van de gebeurtenissen in Game of Thrones. Er zijn te veel regiseurs. Te veel verschillende schrijvers. Om daar heel veel aandacht aan te besteden buiten de hoofdlijnen.
De schrijvers zijn bijna altijd D&D. Soms Dave Hill en Bryan Cogman, maar alles wordt in goed overleg geschreven.
The show must go on
  woensdag 27 april 2016 @ 13:53:54 #115
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_161752010
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 11:40 schreef GGMM het volgende:

[..]

Niet alleen de verhaallijnen, maar ook bepaalde scenes zijn gewoon heel matig geschreven.

Dat begon al bij seizoen 4, toen die zus van Theon hem kwam redden. Op het ene moment staan ze in gevecht in het kasteel en hop de volgende scene zit ze op een boot en hoor je honden in de achtergrond :')

Dat soort scenes komen nu steeds meer voor, met 3 in de eerste aflevering van seizoen 6. (Die honden die opeens verdwenen :') De Sand snakes die opeens op dit boot zitten (wtf :') ) en die Red Woman die nu ze die ketting afdoet opeens een oud wijf is, terwijl dat ik seizoen 4 nog niet gebeurde. :D )

Het is gewoon jammer, van elke andere serie had dit niet zoveel geboeit, maar GOT had de potentie om één van de beste series allertijden te worden en nu zijn ze het gewoon aan het verklooien.
Oké daar heb je wel een aantal goede punten. Al is dat van die ketting niet zo'n punt, omdat ik niet denk dat dat de reden is waarom Melisandre er opeens oud uit zag. Zal eerder liggen aan die toverdrankjes die voor haar lagen.

Die scène van Theon zijn zus die hem kwam redden sloeg wel echt nergens op ja :'). Met Ramsay met ontbloot bovenlijf. Maar zelfs met deze matige scènes tussendoor, blijft dit nog steeds één van de beste series ooit. Al is het afwachten hoe het gaat eindigen, maar volgens mij krijgen we nog wel genoeg genot te zien dit seizoen.
Oh.
pi_161752177
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 13:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zal eerder liggen aan die toverdrankjes die voor haar lagen.
Denk eerder dat het mundane chemicaliën zijn. In de boeken is Melisandre ook een begaafd alchemist. Ze gebruikte alchemie om anderen van haar echte maar minder spectaculaire en minder betrouwbare magische krachten te overtuigen.
“An interesting thing is a good thing.”
  woensdag 27 april 2016 @ 14:05:21 #117
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_161752263
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 14:01 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Denk eerder dat het mundane chemicaliën zijn. In de boeken is Melisandre ook een begaafd alchemist. Ze gebruikte alchemie om anderen van haar echte maar minder spectaculaire en minder betrouwbare magische krachten te overtuigen.
Volgens mij zagen we haar daarvoor nog in haar huidige vorm toen ze de ketting al af had. Daarna ging de camera weg van haar en zagen we de verandering.

Maar het was echt niet die ketting die de magie uitvoert, dat kan Mel zelf.
Oh.
pi_161752345
Dat weet ik niet. Ik heb wat theorieën gelezen over het verband tussen glamours en edelstenen. Maar hoe de magie precies werkt boeit me niet zo heel erg.
“An interesting thing is a good thing.”
  woensdag 27 april 2016 @ 14:16:15 #119
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_161752472
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:

Deze is echt heel erg mooi gemaakt
:D O+
pi_161752526
Ik ben er helemaal van overtuigd dat Mel niet degene gaat zijn die Jon resurrect, maar dat we een Dany-achtige scene krijgen als ze hem op een brandstapel gooien, inclusief brandend zwaard. Dat zou voor niet boeklezers en de casual kijkers de link tussen Jon en Targaryens duidelijk maken. Dan nog een beetje achtergrondverhaal over R+L en bam, klaar.
pi_161752582
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 11:40 schreef GGMM het volgende:

[..]

Niet alleen de verhaallijnen, maar ook bepaalde scenes zijn gewoon heel matig geschreven.

Dat begon al bij seizoen 4, toen die zus van Theon hem kwam redden. Op het ene moment staan ze in gevecht in het kasteel en hop de volgende scene zit ze op een boot en hoor je honden in de achtergrond :')

Dat soort scenes komen nu steeds meer voor, met 3 in de eerste aflevering van seizoen 6. (Die honden die opeens verdwenen :') De Sand snakes die opeens op dit boot zitten (wtf :') ) en die Red Woman die nu ze die ketting afdoet opeens een oud wijf is, terwijl dat ik seizoen 4 nog niet gebeurde. :D )

Het is gewoon jammer, van elke andere serie had dit niet zoveel geboeit, maar GOT had de potentie om één van de beste series allertijden te worden en nu zijn ze het gewoon aan het verklooien.
Dit dus.
pi_161752660
quote:
10s.gif Op woensdag 27 april 2016 00:49 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Hebben ze het over Ser Too Old? En dat bordeel waar Maisy een hoer speelde?
Behalve dan dat die chicks geen hoeren waren maar random meisjes van 8 ofzo die van de straten van Braavos waren geplukt. Sick fuck die Trant, ook als je die scene(s) terugkijkt waarin hij Sansa in elkaar mept.
  woensdag 27 april 2016 @ 14:30:14 #123
262 Re
Kiss & Swallow
pi_161752714
Nou ja, als je moet gaan miepen over een mogelijk continuiteits probleempje en mijn hemel, 2 honden die weg zijn (inclusief baasje want er waren 6 Bolton mannen en 5 werden gedood), tsja, beetje spijkers en laag water
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 27 april 2016 @ 14:30:23 #124
429702 Jasonjj90
Badabing Badabang
pi_161752718
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 14:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben er helemaal van overtuigd dat Mel niet degene gaat zijn die Jon resurrect, maar dat we een Dany-achtige scene krijgen als ze hem op een brandstapel gooien, inclusief brandend zwaard. Dat zou voor niet boeklezers en de casual kijkers de link tussen Jon en Targaryens duidelijk maken. Dan nog een beetje achtergrondverhaal over R+L en bam, klaar.
Dat zou heel vreemd zijn. Je kan Jon niet met Dany vergelijken, zeker niet in de serie. Dany kan/kon in de serie niet verbranden. Jon is als een keer verbrand, seizoen 1, en is dus niet imuum voor vuur + Dany was niet dood.

Als ze zoiets gaan doen gaat er op zijn minst een ritueel vooraf. Anders slaat het ook nergens op dat ze zijn lichaam beschermen (al slaat dat uberhaupt nergens op). Wat willen Toorn en Olly er nou mee doen.... Verbranden?

quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2016 14:30 schreef Re het volgende:
Nou ja, als je moet gaan miepen over een mogelijk continuiteits probleempje en mijn hemel, 2 honden die weg zijn (inclusief baasje want er waren 6 Bolton mannen en 5 werden gedood), tsja, beetje spijkers en laag water
Nog niet gesproken over de andere fouten. Ze hadden het toch gewoon simpel kunnen oplossen door te laten zien dat de honden wegrennen en 1 extra man te doden. Het is gewoon een domme fout dat ze dat niet deden.
pi_161752735
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 14:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben er helemaal van overtuigd dat Mel niet degene gaat zijn die Jon resurrect, maar dat we een Dany-achtige scene krijgen als ze hem op een brandstapel gooien, inclusief brandend zwaard. Dat zou voor niet boeklezers en de casual kijkers de link tussen Jon en Targaryens duidelijk maken. Dan nog een beetje achtergrondverhaal over R+L en bam, klaar.
Ik denk niet dat ze Longclaw op de brandstapel gooien. En denk ook niet dat een willekeurig gietijzeren zwaard in een brandstapel zomaar in een legendarisch superzwaard verandert. Daarnaast is de ToJ al bevestigd dus we hoeven Lyannna maar met een pasgeboren kind te zien om R+L=J te bevestigen.
“An interesting thing is a good thing.”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')