abonnement Unibet Coolblue
pi_161517774
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 11:53 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

Waarschijnlijk is het aan het fappen op je achtbaan!
:D
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  maandag 18 april 2016 @ 11:57:30 #127
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_161517866
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 11:53 schreef renwan het volgende:

[..]

:D
Wel een mooi achtbaantje, Geerd zou hem doen!
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_161517906
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 11:57 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

Wel een mooi achtbaantje, Geerd zou hem doen!
Ik vind mezelf soms best goed in RCT :@
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  maandag 18 april 2016 @ 12:02:51 #129
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_161518005
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 11:58 schreef renwan het volgende:

[..]

Ik vind mezelf soms best goed in RCT :@
Ik zou een biertje open trekken en wachten op de goedkeuring van Geerd die de achtbaan vijf Geerdjes geeft!
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_161518104
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 12:02 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

Ik zou een biertje open trekken en wachten op de goedkeuring van Geerd die de achtbaan vijf Geerdjes geeft!
Al 2 op :')
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  maandag 18 april 2016 @ 12:28:16 #131
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_161518606
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 12:06 schreef renwan het volgende:

[..]

Al 2 op :')
Wel het tempo aanhouden dat Geerd je geleerd heeft!
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_161518613
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 12:28 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

Wel het tempo aanhouden dat Geerd je geleerd heeft!
_O_
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  maandag 18 april 2016 @ 12:31:39 #133
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_161518686
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 12:28 schreef renwan het volgende:

[..]

_O_
Voor dat Geerd wakker is al helemaal naar de kloten zijn! _O_
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_161518711
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 12:31 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

Voor dat Geerd wakker is al helemaal naar de kloten zijn! _O_
Ik ben het :D
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_161518741
Boh ik ga Star wars VII kijken :@
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  maandag 18 april 2016 @ 12:34:16 #136
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_161518763
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 12:32 schreef renwan het volgende:

[..]

Ik ben het :D
En daarna ruzie zoeken met palen en muren!
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_161518927
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 10:31 schreef renwan het volgende:

[..]

Gauw gefrustreerd :')

Mijn probleem met DR momenteel is hetzelfde als ik op een gegeven moment met jou had, het doorslaan. Totaal van de werkelijkheid gedistantieerd zijn. Ik heb het al 100 keer aan je uitgelegd maar je wil het niet begrijpen ofzo.

Het hele Geerdgod gebeuren was leuk tot jij begon met compleet erin door te slaan en dat is ook een van de dingen (buiten de WA om) die deze reeks users gekost heeft.
Daarbij wordt er in de WA om de haverklap geroepen dat iemand bipolair is, standaard grap geworden. Maar bij jou vraag ik me serieus af of je het bent, het ene moment ben je superrelaxed en het andere moment sla je totaal door. (en nee, ik heb het niet over die ene keer dat je compleet bezopen was)

Als je dan hier nog dingen gaat roepen die erop neer komen dat ik HC ben dankzij jou en ik je ontzettend dankbaar moet zijn oh grote dichtgod, ja, dan scoor je bij mij nog meer minpunten
Tja, en dat kan ook van jou gezegd worden. Op een gegeven moment ben je chill en daarna ga je levens verwoesten. Kopieer je monopoly en diens collega door ook maar mee te doen met scheld kannonades. Verder heb ik je het nooit echt voor paus zien opnemen. Als iets users gekost heeft was jij het ook wel in de WA wat een soort zelfverheerlijking werd van jou en je mattie waar je lekker mee kon schelden wat het niveau omlaag haalden. Ik kon niet eens serieus met iemand praten daar omdat dat dan te diepgaand was. :') nee alleen bier en tieten mogen.

Dus je mag mij een diagnose geven maar gevalletje van in het land van de blinden is Eenoog koning. Wie van ons twee blind is en wie Eenoog dat laat ik buiten beschouwing.

Verder is het zo dat ik met het Geerd vereren ben begonnen waardoor deze reeks bestaat en deze reeks is het gevolg dat jij HC bent wellicht. Zonder Geerd was het nooit gebeurd maar je kan niet ontkennen dat ik geen duit in het zakje heb gedaan.

Verder ben ik geen lafaard maar heb ik een leven.
pi_161518940
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 12:34 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

En daarna ruzie zoeken met palen en muren!
Wat hij dus imiteert van iemand anders. Als Geerd mijn God is, heeft renwan twee andere goden. Waarin hij is doorgeslagen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 18-04-2016 12:42:23 ]
  maandag 18 april 2016 @ 13:04:55 #139
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_161519463
quote:
1s.gif Op maandag 18 april 2016 12:42 schreef Argo het volgende:

[..]

Wat hij dus imiteert van iemand anders. Als Geerd mijn God is, heeft renwan twee andere goden. Waarin hij is doorgeslagen.
Gewoon lekker laten gaan joh!
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_161520299
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 13:04 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

Gewoon lekker laten gaan joh!
Ja een baas als jij moet wel gelijk hebben. _O_
  maandag 18 april 2016 @ 13:40:23 #141
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_161520325
quote:
1s.gif Op maandag 18 april 2016 13:38 schreef Argo het volgende:

[..]

Ja een baas als jij moet wel gelijk hebben. _O_
Heb jij nog leuke topics die vol gebaggerd kunnen worden :?
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_161520348
quote:
1s.gif Op maandag 18 april 2016 12:41 schreef Argo het volgende:

[..]

Tja, en dat kan ook van jou gezegd worden. Op een gegeven moment ben je chill en daarna ga je levens verwoesten. Kopieer je monopoly en diens collega door ook maar mee te doen met scheld kannonades. Verder heb ik je het nooit echt voor paus zien opnemen. Als iets users gekost heeft was jij het ook wel in de WA wat een soort zelfverheerlijking werd van jou en je mattie waar je lekker mee kon schelden wat het niveau omlaag haalden. Ik kon niet eens serieus met iemand praten daar omdat dat dan te diepgaand was. :') nee alleen bier en tieten mogen.

Dus je mag mij een diagnose geven maar gevalletje van in het land van de blinden is Eenoog koning. Wie van ons twee blind is en wie Eenoog dat laat ik buiten beschouwing.

Verder is het zo dat ik met het Geerd vereren ben begonnen waardoor deze reeks bestaat en deze reeks is het gevolg dat jij HC bent wellicht. Zonder Geerd was het nooit gebeurd maar je kan niet ontkennen dat ik geen duit in het zakje heb gedaan.

Verder ben ik geen lafaard maar heb ik een leven.
Gelukkig loopt deze reeks in ONZ want nu valt je post tenminste niet op.

Heb je er wel eens bij stil gestaan dat ik in de WA meer laat zien hoe ik echt in elkaar zit? Vast niet he? Waar ken je me nou van? Van FOK! en meer niet. Als ik hier ga lopen kankeren de hele dag dan heb ik binnen notime een ban te pakken, op het moment dat diegene in de WA werd toegevoegd zei niemand wat van zijn gedrag aangezien de meesten van ons al hadden gezien hoe het er op Facebook aan toe ging. Maar op het moment dat ik dan denk van "oh blijkbaar kan het wel" ben ik de boosdoener :')

Dat gezeur van je over levens verwoesten slaat ook totaal de plank mis, ik heb meerdere keren aangegeven dat ik niet bepaald vriendelijk meer ben op het moment dat iemand me echt goed naait. Ook dat was geen probleem tot ik kenbaar maakte dat ik zeker niet subtiel zou optreden op het moment dat ik iets vind om degene die mij als laatste naaide terug te pakken.

Om over te gaan op zelfverheerlijking, op een paar na is de WA nog steeds compleet en brengt vrijwel dagelijks iemand wel iets persoonlijks ter sprake waar we dan 9 van de 10 keer ook serieus op ingaan. Waar haal je het belachelijke idee vandaan dat het om maar 2 mensen gaat daar? Dat is toch echt iets wat in jouw hoofd zit. Want het komt er uiteindelijk toch echt op neer dat als er iets goed mis gaat bij iemand we met zijn allen die kant op gaan mocht het nodig zijn.
Die WA heeft mij een paar mensen opgeleverd die ik als vrienden beschouw dus die rare aannames van je snap ik echt niet.

Wat Paus hiermee te maken heeft snap ik totaal niet dus daar ga ik niet op in (hoewel jij dit punt wel zal aangrijpen om je eigen vreemde punt duidelijk te maken)

quote:
Verder is het zo dat ik met het Geerd vereren ben begonnen waardoor deze reeks bestaat en deze reeks is het gevolg dat jij HC bent wellicht. Zonder Geerd was het nooit gebeurd maar je kan niet ontkennen dat ik geen duit in het zakje heb gedaan.
Je ontkracht je eigen punt hier aan de ene kant al met wellicht maar aan de andere kant weet je wel vol zekerheid te beweren dat het zonder Geerd nooit gebeurd was.
Nou is het toevallig zo dat ik jaren geleden al een sollicitatie voor HC de deur uitgedaan heb, zoals je wellicht weet heb ik een oom die machinist is en die wil al jaren dat ik voor de NS ga werken. Die sollicitatie heb ik toen niet doorgezet aangezien ik een kans kreeg bij het bedrijf waar ik al werkte en ik die zekerheid toch prettiger vond. Wederom sla je de plank dus mis.

Nou zou ik nog in kunnen gaan op het gedeelte waar je een leven hebt maar in tegenstelling tot jij ga ik geen privédingen uit de WA hier openbaar maken.

Ga nou jezelf maar ergens anders voor schut zetten :W
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_161520496
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 13:40 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

Heb jij nog leuke topics die vol gebaggerd kunnen worden :?
Hmm nu niet, ik ben wat aan het lezen. Sowieso kun je elk Melvin topic wel vol trollen.
  maandag 18 april 2016 @ 13:49:17 #144
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_161520519
quote:
1s.gif Op maandag 18 april 2016 13:48 schreef Argo het volgende:

[..]

Hmm nu niet, ik ben wat aan het lezen. Sowieso kun je elk Melvin topic wel vol trollen.
Maar dan krijg je zo meteen weer een situatie waarin renwan weer bipolair gaat en dan gaat het flink mis!
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_161520662
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 13:41 schreef renwan het volgende:

[..]

Gelukkig loopt deze reeks in ONZ want nu valt je post tenminste niet op.

Heb je er wel eens bij stil gestaan dat ik in de WA meer laat zien hoe ik echt in elkaar zit? Vast niet he? Waar ken je me nou van? Van FOK! en meer niet. Als ik hier ga lopen kankeren de hele dag dan heb ik binnen notime een ban te pakken, op het moment dat diegene in de WA werd toegevoegd zei niemand wat van zijn gedrag aangezien de meesten van ons al hadden gezien hoe het er op Facebook aan toe ging. Maar op het moment dat ik dan denk van "oh blijkbaar kan het wel" ben ik de boosdoener :')

Dat gezeur van je over levens verwoesten slaat ook totaal de plank mis, ik heb meerdere keren aangegeven dat ik niet bepaald vriendelijk meer ben op het moment dat iemand me echt goed naait. Ook dat was geen probleem tot ik kenbaar maakte dat ik zeker niet subtiel zou optreden op het moment dat ik iets vind om degene die mij als laatste naaide terug te pakken.

Om over te gaan op zelfverheerlijking, op een paar na is de WA nog steeds compleet en brengt vrijwel dagelijks iemand wel iets persoonlijks ter sprake waar we dan 9 van de 10 keer ook serieus op ingaan. Waar haal je het belachelijke idee vandaan dat het om maar 2 mensen gaat daar? Dat is toch echt iets wat in jouw hoofd zit. Want het komt er uiteindelijk toch echt op neer dat als er iets goed mis gaat bij iemand we met zijn allen die kant op gaan mocht het nodig zijn.
Die WA heeft mij een paar mensen opgeleverd die ik als vrienden beschouw dus die rare aannames van je snap ik echt niet.

Wat Paus hiermee te maken heeft snap ik totaal niet dus daar ga ik niet op in (hoewel jij dit punt wel zal aangrijpen om je eigen vreemde punt duidelijk te maken)

[..]

Je ontkracht je eigen punt hier aan de ene kant al met wellicht maar aan de andere kant weet je wel vol zekerheid te beweren dat het zonder Geerd nooit gebeurd was.
Nou is het toevallig zo dat ik jaren geleden al een sollicitatie voor HC de deur uitgedaan heb, zoals je wellicht weet heb ik een oom die machinist is en die wil al jaren dat ik voor de NS ga werken. Die sollicitatie heb ik toen niet doorgezet aangezien ik een kans kreeg bij het bedrijf waar ik al werkte en ik die zekerheid toch prettiger vond. Wederom sla je de plank dus mis.

Nou zou ik nog in kunnen gaan op het gedeelte waar je een leven hebt maar in tegenstelling tot jij ga ik geen privédingen uit de WA hier openbaar maken.

Ga nou jezelf maar ergens anders voor schut zetten :W
De enige die zich hier voor Schut zet ben jij. Ik heb geen problemen met niemand in deze groep, behalve nou. Van DR kan ik hetzelfde wel zeggen, maar nee natuurlijk zou het niet bij jou liggen maar bij mij en bij DR.

Ben je daarom Limburg uit? Ben je Anti Limburger of zo? Verder leuk voor je dat je zo je vrienden hebt. Maar het topic zal wel vandaar leeg zijn dat jullie allen daar zitten en niet hier.

Betreft dat serieuze herken ik niks want als ik een serieus gesprek had met Moira was de groep te klein. :')

Dat jij meer bent gaan schelden na andere invloeden lijkt me ook evident.

Wat ik Kortom wil zeggen is, gedraag je eens volwassen in plaats van steeds af te geven op andere. Ik kan me best voorstellen dat het kut is als iemand je naait, maar om dan te gaan roepen dat je zijn leven gaat kapot maken als een kleine Napoleon Bonaparte met een complex van hier tot Tokio, kerel dat is niet stoer.

Maar goed blijf lekker in de whatsap maak daar leuk vrienden ik vind het allemaal super voor je, maar laat me hier dan gewoon met rust man. In plaats van te roepen dat ik niet relevant ben. :') of weer eens te zeiken om dit of dat.

Wat doe je? Je zuipt van vroeg tot laat en zit dan wat te schelden? Prima als dat je leven is, maar ik ben bang dat als ik biopolair bent jij een alcoholist bent. Daar kun je hulp voor zoeken.

Geerd is tenminste vrolijk erbij en zoekt geen ruzie. Geerd drinkt niet omdat hij problemen heeft denk ik. Bij jou wijst alles erop dat je wellicht wel een probleem hebt. Dat is erg voor je en niet leuk. Zoek hulp en word beter man.
pi_161520700
quote:
1s.gif Op maandag 18 april 2016 13:55 schreef Argo het volgende:

[..]

De enige die zich hier voor Schut zet ben jij. Ik heb geen problemen met niemand in deze groep, behalve nou. Van DR kan ik hetzelfde wel zeggen, maar nee natuurlijk zou het niet bij jou liggen maar bij mij en bij DR.

Ben je daarom Limburg uit? Ben je Anti Limburger of zo? Verder leuk voor je dat je zo je vrienden hebt. Maar het topic zal wel vandaar leeg zijn dat jullie allen daar zitten en niet hier.

Betreft dat serieuze herken ik niks want als ik een serieus gesprek had met Moira was de groep te klein. :')

Dat jij meer bent gaan schelden na andere invloeden lijkt me ook evident.

Wat ik Kortom wil zeggen is, gedraag je eens volwassen in plaats van steeds af te geven op andere. Ik kan me best voorstellen dat het kut is als iemand je naait, maar om dan te gaan roepen dat je zijn leven gaat kapot maken als een kleine Napoleon Bonaparte met een complex van hier tot Tokio, kerel dat is niet stoer.

Maar goed blijf lekker in de whatsap maak daar leuk vrienden ik vind het allemaal super voor je, maar laat me hier dan gewoon met rust man. In plaats van te roepen dat ik niet relevant ben. :') of weer eens te zeiken om dit of dat.

Wat doe je? Je zuipt van vroeg tot laat en zit dan wat te schelden? Prima als dat je leven is, maar ik ben bang dat als ik biopolair bent jij een alcoholist bent. Daar kun je hulp voor zoeken.

Geerd is tenminste vrolijk erbij en zoekt geen ruzie. Geerd drinkt niet omdat hij problemen heeft denk ik. Bij jou wijst alles erop dat je wellicht wel een probleem hebt. Dat is erg voor je en niet leuk. Zoek hulp en word beter man.
:') :') :')

:W
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_161520716
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 13:49 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

Maar dan krijg je zo meteen weer een situatie waarin renwan weer bipolair gaat en dan gaat het flink mis!
Tja uiteindelijk is hij wellicht jaloers dat ik Geerd vereer maar hem niet. Maar Geerd, Geerd is gewoon liefde man. Geerd heeft geen complex Geerd is gewoon chill.
pi_161520727
quote:
1s.gif Op maandag 18 april 2016 13:57 schreef renwan het volgende:

[..]

:') :') :')

:W
Hoeveel heb je al op vandaag? Je kan je eenzaamheid niet weg drinken man.
  maandag 18 april 2016 @ 13:59:41 #149
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_161520735
quote:
1s.gif Op maandag 18 april 2016 13:57 schreef renwan het volgende:

[..]

:') :') :')

:W
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_161521725
Fitie _O-
Ik zwaai naar dieren.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')