SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerstvolgende meet-mogelijkheden:
Yay, ik ben morgen in Noord Hollandquote:
Hier:quote:Op vrijdag 15 april 2016 15:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb een keer zonder fietsschoenen bij een MTB parcours gestaan. En meerdere keren m'n bidons vergeten als ik ga fietsen.
je vergeet je fiets.quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:10 schreef Patroon het volgende:
Ik ga in mijn hoofd altijd ff van onder naar boven check:
-Fietsschoenen
-Sokken
-koersbroek
-hartslagband
-ondershirt
-shirt
-armstukken
-handschoenen
-bril
-helm.
Dan kan ik iig koersen.
Profs haten dit! Willen niet weten dat u hier achter komt! Lees hier waarom!quote:Op zaterdag 16 april 2016 07:23 schreef the_critic het volgende:
Gemiddeld 5 km per uur harder... Damn, zulke bandjes wil ik ook!
Je begrijpt hopelijk zelf ook wel dat dit een beetje een onzinverhaal isquote:Op zaterdag 16 april 2016 00:30 schreef Najieto het volgende:
Gisteren m'n nieuwe Continental Grand Prix 4000s II bandjes onder de fiets gelegd en gelijk een stuk wezen fietsen. Wat een genot was dat zeg vergeleken met mijn vorige banden die stock op de fiets zaten. Na nadere inspectie waren die bijna totaal vlak . Voordat ik het wist had ik alweer 50 km gefietst met bijna 30 km/h gemiddeld, waar ik normaal met de hoeveelheid wind gisteren al harkend gemiddeld 24/25 km/h zou halen.
Buzz stapt nu in de bolide en rijdt in één streep naar Mantel om ook twee van die toegevoegde waarde banden te scoren. De Vittoria EVO's kunnen gelijk bij het grofvuil zo te horen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:30 schreef Najieto het volgende:
Gisteren m'n nieuwe Continental Grand Prix 4000s II bandjes onder de fiets gelegd en gelijk een stuk wezen fietsen. Wat een genot was dat zeg vergeleken met mijn vorige banden die stock op de fiets zaten. Na nadere inspectie waren die bijna totaal vlak . Voordat ik het wist had ik alweer 50 km gefietst met bijna 30 km/h gemiddeld, waar ik normaal met de hoeveelheid wind gisteren al harkend gemiddeld 24/25 km/h zou halen.
Al veel mensen met lekke banden gezien in ieder geval.quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:08 schreef Flipmoehoe het volgende:
De eerste meters zullen de AGR rijders nu wel gemaakt hebben. Ben benieuwd naar alle sterke verhalen vanmiddag
Dat boeit me niet. Dit is toch een topic voor iedereen? Dat jullie allemaal prof's zijn wil niet zeggen dat ik dat ben als beginnelingquote:Op zaterdag 16 april 2016 09:46 schreef Blik het volgende:
[..]
Je begrijpt hopelijk zelf ook wel dat dit een beetje een onzinverhaal is
20% sneller met nieuwe bandjes is gewoon niet mogelijk, niet voor een prof en niet voor een toerderquote:Op zaterdag 16 april 2016 10:26 schreef Najieto het volgende:
[..]
Dat boeit me niet. Dit is toch een topic voor iedereen? Dat jullie allemaal prof's zijn wil niet zeggen dat ik dat ben als beginneling
Wegdek zeker nog nat? Was vorige week in Arnhem wel zo. Overal stonden ze met lekke banden.quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Al veel mensen met lekke banden gezien in ieder geval.
Ik ga over een half uurtje eens stukjes meefietsen met de toerders.
Licht nat ja. Net een klein buitje gevallen in de buurt van Noorbeek.quote:Op zaterdag 16 april 2016 11:21 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Wegdek zeker nog nat? Was vorige week in Arnhem wel zo. Overal stonden ze met lekke banden.
Zonnetje komt er hier in de achterhoek nu lekker door
Het weer was niet ideaal inderdaad.quote:Op zaterdag 16 april 2016 13:53 schreef muzas het volgende:
Helemaal geen indrukwekkende pr's gereje ofzo. zat in vaals al kut. Koud, leeg, naar de klote geblazen.
Die zit bij mij in het dorp.quote:Op zaterdag 16 april 2016 16:39 schreef Z het volgende:
Veel prutsers op de weg inderdaad.
Ik fietste nog naast een man op een mooie Simplon. Hij had ook een dealership.
Hoe laat was je eigenlijk gestart? Ik heb je niet gezien.quote:
Ik fietste om 7:30 weg uit Oostzaan.quote:Op zaterdag 16 april 2016 17:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoe laat was je eigenlijk gestart? Ik heb je niet gezien.
Ik om 8:30, dat zal het wel zijn. Zit je op strava?quote:
Als jij er af gereden word, wat voor beul is die Gijs danquote:Op zaterdag 16 april 2016 17:26 schreef ddx het volgende:
Fiks windje vandaag.
Begin goed gesloopt door Gijs die ook stukje meereed en echt vol gas ging.
Na Alkmaar helaas regen, na stop in Kolhorn was ik er wel beetje klaar mee.
Continu spray als je even in het wiel zat om uit te rusten en carbon velgen icm regen is idd slecht idee, samen met Mark even afgehaakt en eigen tempo richting Medemblik gereden.
Dat is ook best een eindbaas trouwens.quote:Daar stonden de anderen al te wachten en ook m'n vader kwam ik daar nog even tegen. (die zal het ook wel zwaar gehad hebben vandaag)
1 vriend van ons was er voor alkmaar al af, daarna in alkmaar weer erbij gekomen maar die was er 1 km later weer af. En bij medemblik kwamen we hem weer tegen. Dat duurde wel geteld 200 meter.quote:Daarna tot Hoorn met ander groepje samen gereden, helaas gingen die koffiepauze houden in Hoorn dus toen moesten we weer met ons eigen groepje verder. (6 man totaal)
Groep brak al weer snel in 2en en elkaar weer opgewacht in Purmerend waarna we iets rustiger tempo richting finish gingen zodat iedereen in wiel kon blijven.
Heb je het over mijquote:Eigenlijk ieder jaar zelfde verhaal, veel te hard starten en dan op het eind komen mensen erachter dat ze op zijn.
Ik had inderdaad koude vingers. De tussenstop was ook denk ik wel handig om even op te drogen en op te warmen.quote:En idd hoop volk kort/kort, moet er niet aan denken met dit weer. Had al spijt dat ik geen lange handschoenen aan had.
quote:Op zaterdag 16 april 2016 17:28 schreef Fiorano het volgende:
100 kilometer was prima te doen. Aantal idioten viel mij mee, of ik was er zelf ook een. Dat kan. Eerste keer 100km+ gereden. Dik tevreden over.
Het blijf een risicosport....quote:Cauberg vond ik eigenlijk nog best mee vallen. Wel heftig dat er een fietser gereanimeerd werd, die was net een paar minuten voor me van z'n fiets gevallen hoorde ik achteraf...
Mini Frank, als ik z'n ritten zien we die nog wel terug in de tour de france. (is nu 16 jaar)quote:Op zaterdag 16 april 2016 17:52 schreef kanovinnie het volgende:
Als jij er af gereden word, wat voor beul is die Gijs dan
Zeker ja, hoop voor hem dat hij nog wat groepjes heeft kunnen vinden vanaf Medemblik.quote:Dat is ook best een eindbaas trouwens.
https://www.strava.com/activities/546865471quote:Op zaterdag 16 april 2016 17:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik om 8:30, dat zal het wel zijn. Zit je op strava?
[..]
Ja vooral icm de regen was dat stuk niet leuk.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:08 schreef kanovinnie het volgende:
Ik vond de route tussen Alkmaar en Medemblik echt verschrikkelijk. Wat een lange kutdijken na Kolhorn zeg
Alleen ritten op Strava zegt niet zoveel of iemand later in de Tour de France gaat fietsen. Dan had ik jou daar ook wel verwachtquote:Op zaterdag 16 april 2016 18:02 schreef ddx het volgende:
[..]
Mini Frank, als ik z'n ritten zien we die nog wel terug in de tour de france. (is nu 16 jaar)
[..]
Zeker ja, hoop voor hem dat hij nog wat groepjes heeft kunnen vinden vanaf Medemblik.
Kleine Hein. Waren paar toppers van onze club ook heen. Beste 15e, rest rond 70. 50% is niet gefinished. Ik heb ook overwogen te starten, maar 170 man trok me niet echt. En hij was al vol. Jammer dat ze zoiets niet gewoon in 3 groepen van 80 splitsen ofzo. En dan 15 min achter elkaar starten. Leukere koers, minder risico, meer mensen die mee kunnen doen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:25 schreef Patroon het volgende:
Gvd, vandaag eindelijk een mooie koers van 70km met veel wind. 177 man aan het vertrek. Na neutralisatie aan de bumper. Draaide bij de eerste 15 de eerste smalle strook op met wind vol van zij....direct in de 1e waaier..Trapte de eerste 10min na neutralisatie 315w NP. Reden daarna 11 man weg, waar ik niet mee kon...maar zat nog steeds prima in een groep van ongeveer 20man..achter mij een gigantisch slagveld. Ik keek om mij heen en zag alleen maar toppers rijden! Maar...na 35min koers draaiden we de limietweg op, een gare weg vol met klinkers en slijk...ja hoor, lek...een harde knal, al mijn lucht uit de achterband Snel stoppen aan de rechterkant...wiel eruit en....wachten maar.. 1 groep voorbij 2 groep voorbij 3 groep voorbij ....hee een auto..nieuw wiel erin, voelde gelijk al daar zit niet meer dan 3 bar in. Achter de auto..werd teruggebracht naar de 4e-5e groep, maar ja dan rij je voor positie 80... kon ook amper een bocht door met een wiel met 3 bar.. dus ben uit koers gegaan...Dik tevreden over mijn niveau/benen en positie waar ik zat...maar ja lek is gewoon pech...hopelijk zit het de volgende keer mee...
Uiteindelijk zijn de 11 koplopers weer gepakt door de groep waar ik eerst in zat, daaruit zijn in de finale 4 weggereden en weggebleven.
Ja die 15e zat bij mij in de groep. Was ook mee naar Luxemburg. De overigen kwam ik na lek tegen in de achterste groepen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:01 schreef Oksel het volgende:
[..]
Kleine Hein. Waren paar toppers van onze club ook heen. Beste 15e, rest rond 70. 50% is niet gefinished. Ik heb ook overwogen te starten, maar 170 man trok me niet echt. En hij was al vol. Jammer dat ze zoiets niet gewoon in 3 groepen van 80 splitsen ofzo. En dan 15 min achter elkaar starten. Leukere koers, minder risico, meer mensen die mee kunnen doen.
Ja, maar ook met het beste wiel van de wereld was het nog einde koers. Die materiaal wagen kwam veel te laat.quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:41 schreef kanovinnie het volgende:
Wel mooi kut dat die band zo slap was. En natuurlijk dat je lek reed.
Ik kan me inderdaad goed voorstellen dat als je eerst lekker voorin meerijd je weinig zin hebt om peletonvulling te zijn.
Achteraf gezien wel ja, maar vanmorgen zag het er prima uit en buienradar gaf hele dag droog aan.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:39 schreef Tommeke het volgende:
@ddx; Had je niet beter alu velgen gestoken met deze weersverwachting?
Ja maar koers gaat er juist om dat er 1 winnaar komt, die niet alleen de sterkste is maar ook de slimste...dat ga je niet krijgen met 3x80 man. Bij voetbal doe je ook niet 4 teams van 6 spelers ipv 2 van 11?quote:
Zonde!quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:40 schreef ddx het volgende:
[..]
Achteraf gezien wel ja, maar vanmorgen zag het er prima uit en buienradar gaf hele dag droog aan.
WTF zeg.quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:06 schreef Gripper het volgende:
Heb ook nog een freak accident gezien jongens. Zat op gegeven moment een kerel wat schaapachtig naast zn fiets op de grond. In zn achterrem zat een kat. Arm beest was waarschijnlijk in het achterwiel gerend, en finaal aan gruzelementen getrokken dwars door de achterbrug heen. Fiets total loss, kat in stukken. Overal pluizen vacht op de weg
Nog nooit zoiets bizars gezien, ik heb nog kilometers lang diverse mensen erover horen praten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar was dat met die kat gebeurd dan?quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:06 schreef Gripper het volgende:
Ondanks mn zorgen vooraf ging het allemaal heel prima
Collega's hebben het goed gedaan, toch voor alle 4 hun eerste 150 km tocht en dan nog in Limburg ook. Allemaal polderboys normaal gesproken.
De rit zelf, tja. Veel te druk, veel te veel prutsers, toch leuk om het allemaal te zien. Ik heb op de klimmetjes soms ff lekker gas gegeven, en dan wachtte ik bovenaan wel weer. En uiteraard samen naar de finish en lekker pilsen en pasta eten in de VIP tent
Heb ook nog een freak accident gezien jongens. Zat op gegeven moment een kerel wat schaapachtig naast zn fiets op de grond. In zn achterrem zat een kat. Arm beest was waarschijnlijk in het achterwiel gerend, en finaal aan gruzelementen getrokken dwars door de achterbrug heen. Fiets total loss, kat in stukken. Overal pluizen vacht op de weg
Nog nooit zoiets bizars gezien, ik heb nog kilometers lang diverse mensen erover horen praten.
Oh ja en die regen en wind vandaag vond ik maar niks. Ook omdat ik voor mijn doen heel rustig reed met langzamere fietsmaten, dus kreeg het vaak vreselijk koud.
Moest ff zoeken want al die kutdorpen lijken op elkaar natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:13 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Waar was dat met die kat gebeurd dan?
Ah. Ik kwam namelijk op de loorberg een kat tegen die zich niet op zijn gemak voelde en die er ook uit zag alsof die elk moment de weg wilde oversteken.quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:21 schreef Gripper het volgende:
[..]
Moest ff zoeken want al die kutdorpen lijken op elkaar natuurlijk.
Vlak voordat we Vijlen in kwamen vanaf de Groenenweg, daar staan een paar boerderijen.
Ja, gaat nergens over he. Maak het dan ook 120km ofzoquote:Op zaterdag 16 april 2016 21:02 schreef 2016 het volgende:
In Australië hebben ze wel een race type dat "handicap" heet waar de zwakste groep eerder vertrekt en de sterkste groep als laatste. (Subjectief bepaalt door de organisatie) In het begin werken alle groepjes goed samen en als het goed is komt het dan bij elkaar in de finale.
Fijn dat de benen goed zijn. 170man voor 70km koers komt ook niet vaak voor.
t was een rooie kat, en van binnen was ie rosequote:Op zaterdag 16 april 2016 21:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ah. Ik kwam namelijk op de loorberg een kat tegen die zich niet op zijn gemak voelde en die er ook uit zag alsof die elk moment de weg wilde oversteken.
Die fietser zelf niet gewond geraakt trouwens?
quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:24 schreef muzas het volgende:
hey, een poesje aan stukken trekken in t weekend, lekker toch.
Beetje apart ook een semiklassieker met de afstand van een criterium. Ook dat systeem met reservewielen is debiel. Wel zonde van je lekke band maja shit happens. Toch maar grafeenbandjes?quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:58 schreef Patroon het volgende:
Ik kom door het beeld op 0:06 achter de auto, 0:37 2e groep, 1:14 (2e en 3e groep zijn bij elkaar gekomen). Daarna reed ik lek.
(hoor dat geschreeuw ook bij die neutralisatie )
Arme kat.quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:06 schreef Gripper het volgende:
Ondanks mn zorgen vooraf ging het allemaal heel prima
Collega's hebben het goed gedaan, toch voor alle 4 hun eerste 150 km tocht en dan nog in Limburg ook. Allemaal polderboys normaal gesproken.
De rit zelf, tja. Veel te druk, veel te veel prutsers, toch leuk om het allemaal te zien. Ik heb op de klimmetjes soms ff lekker gas gegeven, en dan wachtte ik bovenaan wel weer. En uiteraard samen naar de finish en lekker pilsen en pasta eten in de VIP tent
Heb ook nog een freak accident gezien jongens. Zat op gegeven moment een kerel wat schaapachtig naast zn fiets op de grond. In zn achterrem zat een kat. Arm beest was waarschijnlijk in het achterwiel gerend, en finaal aan gruzelementen getrokken dwars door de achterbrug heen. Fiets total loss, kat in stukken. Overal pluizen vacht op de weg
Nog nooit zoiets bizars gezien, ik heb nog kilometers lang diverse mensen erover horen praten.
Oh ja en die regen en wind vandaag vond ik maar niks. Ook omdat ik voor mijn doen heel rustig reed met langzamere fietsmaten, dus kreeg het vaak vreselijk koud.
Volgens mij was een gare latex bibas de oorzaak. Ding al 1 seizoen gebruikt. Zag er niet overal meer even stevig uit. Hij was op een zwakke plek gewoon open gescheurd.quote:Op zondag 17 april 2016 07:58 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Beetje apart ook een semiklassieker met de afstand van een criterium. Ook dat systeem met reservewielen is debiel. Wel zonde van je lekke band maja shit happens. Toch maar grafeenbandjes?
Nou merkte je het dus zelf. Die dingen worden dunner en dunner, zeker wanneer je er velgen met door en door gaten voor de nippels hebt en er een velglint in moet leggen, moet je ook die speciale HD velglinten voor gebruiken. Maar één heel seizoen is echt de max. Jammer hoor, want zo te lezen best wel goed gepositioneerd.quote:Op zondag 17 april 2016 11:28 schreef Patroon het volgende:
[..]
Volgens mij was een gare latex bibas de oorzaak. Ding al 1 seizoen gebruikt. Zag er niet overal meer even stevig uit. Hij was op een zwakke plek gewoon open gescheurd.
Volgens mij heb ik Buzz wel eens horen zeggen dat latex biba's niet het eeuwige leven hebben..
Wespen zijn toch nog niet echt actief?quote:Op zondag 17 april 2016 11:42 schreef emil23 het volgende:
Vanochtend ineens na een kilometer of 10 enorme stekende pijn aan de binnenkant van mn linker elleboog. Weet iemand hoe dit kan? Heeft t met afstelling ofzo te maken?
Je idd, je zag dat hij op bepaalde plekken gewoon minder was geworden (ribbelig). Ik heb velgen waar geen velglint in hoeft. Idd spijtig dat het nu gebeurd...maar goed, ik denk dat ik meer had gebaald als ik op waarde was geklopt.quote:Op zondag 17 april 2016 11:46 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Nou merkte je het dus zelf. Die dingen worden dunner en dunner, zeker wanneer je er velgen met door en door gaten voor de nippels hebt en er een velglint in moet leggen, moet je ook die speciale HD velglinten voor gebruiken. Maar één heel seizoen is echt de max. Jammer hoor, want zo te lezen best wel goed gepositioneerd.
Zekerquote:Op zondag 17 april 2016 11:42 schreef Fiorano het volgende:
Best wel een hele toffe foto van mezelf. [ afbeelding ]
Ga je nu wel weer met latex rijden?quote:Op zondag 17 april 2016 12:00 schreef Patroon het volgende:
[..]
Je idd, je zag dat hij op bepaalde plekken gewoon minder was geworden (ribbelig). Ik heb velgen waar geen velglint in hoeft. Idd spijtig dat het nu gebeurd...maar goed, ik denk dat ik meer had gebaald als ik op waarde was geklopt.
Ja denk ik wel, want vorig jaar 0x lek mee gereden.quote:Op zondag 17 april 2016 12:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zeker
[..]
Ga je nu wel weer met latex rijden?
Ik herken je niet..quote:Op zondag 17 april 2016 12:20 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
Hier een foto van mij een m'n fietsmaat onderweg naar Alkmaar.
Hey, wat leuk. Ziet er ook best rustig uit. Dacht dat dit altijd 255km filerijden is.quote:Op zondag 17 april 2016 11:42 schreef Fiorano het volgende:
Best wel een hele toffe foto van mezelf. [ afbeelding ]
Dat was de meest "We zijn even lekker op fietstocht, lekker sportief gezellig" foto die ik er zo snel tussen zag staanquote:
En dat geribbelde hoort dus glad te zijn? Ben wel benieuwd hoe dat komt. Zit dat aan de velgkant of de bandkant?quote:Op zondag 17 april 2016 12:21 schreef Patroon het volgende:
Hier de biba van mijn voorwiel, die ga ik ook maar preventief vervangen
[ afbeelding ]
Viel mij 100% mee. Enige keer dat het echt irritant was hadden we een politiebus voor ons op 1 van die land weggetjesquote:Op zondag 17 april 2016 12:21 schreef MCH het volgende:
[..]
Hey, wat leuk. Ziet er ook best rustig uit. Dacht dat dit altijd 255km filerijden is.
Ja denk het stuk tussen de velg en de band ofzo...mijn velgbed is glad van zichzelf en een velglint is niet nodig. Misschien doe ik er wel een katoen/polyester velglint in.quote:Op zondag 17 april 2016 12:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En dat geribbelde hoort dus glad te zijn? Ben wel benieuwd hoe dat komt. Zit dat aan de velgkant of de bandkant?
Ik gok de bandkant?
Bij een gladde velg zou ik er geen velglint in doen. Die katoenen zijn zwaar, en met die HD linten heb je er toch weer twee extra scherpe randen bij, hoe goed ze ook aansluiten. Alleen om het ventielgat een stukje ductape plakken is voldoende. Maar inderdaad, zo komen die BIBA's er dus altijd uit, niet alleen bij jou hoor.quote:Op zondag 17 april 2016 12:23 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja denk het stuk tussen de velg en de band ofzo...mijn velgbed is glad van zichzelf en een velglint is niet nodig. Misschien doe ik er wel een katoen/polyester velglint in.
Oke top, ik ga weer 2 bestellen en ff wat tape rond het ventiel gat doen.quote:Op zondag 17 april 2016 12:43 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Bij een gladde velg zou ik er geen velglint in doen. Die katoenen zijn zwaar, en met die HD linten heb je er toch weer twee extra scherpe randen bij, hoe goed ze ook aansluiten. Alleen om het ventielgat een stukje ductape plakken is voldoende. Maar inderdaad, zo komen die BIBA's er dus altijd uit, niet alleen bij jou hoor.
Als je de foto flink overbelicht dan zien ze er wit uit ja.quote:Op zondag 17 april 2016 19:23 schreef Z het volgende:
Ik zie twee keer spierwitte overschoenen. Niet een heel praktisch kleurtje of wat?
Zo ziet mijn latex biba er ook uit, en die is een maand oud.quote:Op zondag 17 april 2016 12:21 schreef Patroon het volgende:
Hier de biba van mijn voorwiel, die ga ik ook maar preventief vervangen
[ afbeelding ]
Fantastische beelden. Kan je die als toerder ook fietsen?quote:
Ze hebben een cyclo van zo'n 100km. Lijkt me wel heel vet om een keer aan mee te doen.quote:Op zondag 17 april 2016 21:22 schreef Z het volgende:
[..]
Fantastische beelden. Kan je die als toerder ook fietsen?
Wil je mijn inschrijving hebben?quote:
De winnaar startte de neutralisatie als laatste...quote:Op zondag 17 april 2016 21:16 schreef Oksel het volgende:
Maareh, toch ben ik van mening dat ze 't leuker zouden kunnen maken voor amateurs.. want wat is er nu leuk aan een gevaarlijke (dikke trechter na 3km) koers over maar 70km met 170 man? Dat zijn toch compleet scheve verhoudingen? Het is niet dat de sterkste wint, maar degene die 't meest z'n ellebogen gebruikt én toevallig niet achter een valpartij zit. Okay.. dat is ook vaak zo in echte koersen van de grote mannen.. maar we zijn maar amateurtjes!
Zeker geen Campagnolo?quote:Op zondag 17 april 2016 22:05 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik had vandaag ook koers. Was de hele koers bikkelen, maar zat met zo'n 9 km te gaan wel in de kopgroep. Helaas sloeg m'n ketting vast in m'n derailleur en moest ik afstappen
Alweer wat met je derailleur? Laatst toch ook al?quote:Op zondag 17 april 2016 22:05 schreef Tommeke het volgende:
[..]
De winnaar startte de neutralisatie als laatste...
Ik had vandaag ook koers. Was de hele koers bikkelen, maar zat met zo'n 9 km te gaan wel in de kopgroep. Helaas sloeg m'n ketting vast in m'n derailleur en moest ik afstappen
Toen maar aangepikt bij het peloton en derde geworden in de groepssprint, voor wat het waard is...
Waren ze een beetje stijf je wielen?quote:Op zondag 17 april 2016 22:25 schreef Oksel het volgende:
Ik ga die Chinese wielen laten fixen en dan verpatsen.
Misschien setje Zonda's erbij ofzo voor de extra.
de patron heeft gezegdquote:Eddy Merckx over...
... schijfremmen in het peloton: "Ik ben absoluut tegen. Schijfremmen in het peloton zijn onverantwoord. Dat is zelfs levensgevaarlijk. Het enige voordeel heb je bij regenweer. Maar met een schijfrem weegt je wiel zwaarder en het is gevaarlijker."
Goed bezig.quote:Op maandag 18 april 2016 08:50 schreef Swaxie het volgende:
Nou, ik heb afgelopen zaterdag dan ook voor het eerst mijn 100km tocht gemaakt.
Viel me niet eens tegen om die AGR te fietsen.
In het begin bij de start vooral heel druk en heel lekker rustig door kunnen trappen. Bij de eerste heuvels word meteen duidelijk wie vaker op de heuveltjes heeft gefietst en wie niet. Dus daar valt het gelukkig allemaal lekker uit elkaar en word het wat rustiger op de weg.
Met name de Fromberg en de Cauberg was heel druk. Lekker allemaal langs de fiets lopen allemaal op de weg. het liefste met 2 mensen naast elkaar. Was een prima gedachte om te doen. Maar verder was het overal prima doorfietsen en heb ik me goed vermaakt onderweg!
Gelukkig geen valpartijen gezien, alleen volgens mij 2 mensen die onwel waren geworden en naast hun fietsje op de grond lagen vlak na een heuveltje.
Waar stond je geparkeerd dan?quote:Op maandag 18 april 2016 09:34 schreef poiuytr het volgende:
Van het weekend ook weer kleine 3uur op de racer gemaakt. Paar heuvels meegepakt op de Sallandse Heuvelrug. Stond op één klimmetje echt helemaal geparkeerd, moest op het allerlaagste tandje naar boven heen . Kan me niet meer herinneren wanneer ik voor laatst een keer geparkeerd heb gestaan op een klim, dat kan denk ik wel meer dan twee jaar geleden zijn geweest. Hoe zou dit kunnen komen? Donderdag 2uur getraind en vrijdag uur squash. Eerste 1,5uur van de rit van zaterdag wel redelijk gas gegeven. Stond bizar veel wind voor Twenste begrippen. Dinsdag weer eens keer mee trainen met de racers. Moet even wat kilometers gaan maken, in juni gaan we rondje ijsselmeer fietsen.
https://www.strava.com/activities/547052882/
Eerste 1.5 uur je benen goed leeg getrapt zonder echte herstelmomentjes. Dan heb je niet zoveel meer over.quote:Op maandag 18 april 2016 09:34 schreef poiuytr het volgende:
Van het weekend ook weer kleine 3uur op de racer gemaakt. Paar heuvels meegepakt op de Sallandse Heuvelrug. Stond op één klimmetje echt helemaal geparkeerd, moest op het allerlaagste tandje naar boven heen . Kan me niet meer herinneren wanneer ik voor laatst een keer geparkeerd heb gestaan op een klim, dat kan denk ik wel meer dan twee jaar geleden zijn geweest. Hoe zou dit kunnen komen?
https://www.strava.com/activities/547052882/
Ja hier heb ik me ook aan gestoord.quote:Op maandag 18 april 2016 10:13 schreef Leonos het volgende:
Maar nog op een heuveltje moeten lopen omdat mafkezen in het midden stil gingen staan en lopen, doe dat lekker aan de zijkant.
http://www.strava.com/activities/547052882/segments/13199707371quote:
Komende weken lijkt het stuk kouder te gaan wordenquote:Op maandag 18 april 2016 10:18 schreef manderveen het volgende:
Gisteren rit in Tecklenburg gereden. Na 30 km kleding nat en bril meerdere keren moeten schoon maken. Van mij mag het heel snel zomer worden
Hoezo bril schoonmaken?quote:Op maandag 18 april 2016 10:18 schreef manderveen het volgende:
Gisteren rit in Tecklenburg gereden. Na 30 km kleding nat en bril meerdere keren moeten schoon maken. Van mij mag het heel snel zomer worden
Gehele week wel droogquote:Op maandag 18 april 2016 10:35 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Komende weken lijkt het stuk kouder te gaan worden
Door het opspattende water van de fietsers voor me.quote:Op maandag 18 april 2016 10:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoezo bril schoonmaken?
Natte kleding is toch niet zo'n ramp?
Dat is wel kut ja. Dan rij ik het liefst op kop of vlak erachter dan ergens achteraan.quote:Op maandag 18 april 2016 10:39 schreef manderveen het volgende:
[..]
Door het opspattende water van de fietsers voor me.
Niet een hele erge ramp dat de kleding nat is, maar wees eerlijk dat een droge rit toch een stuk fijner is.
Als je volop in de spray rijdt, is een bril ophouden best gevaarlijk. Die kan je beter ff wegbergen dan.quote:Op maandag 18 april 2016 10:39 schreef manderveen het volgende:
[..]
Door het opspattende water van de fietsers voor me.
Niet een hele erge ramp dat de kleding nat is, maar wees eerlijk dat een droge rit toch een stuk fijner is.
Kweenie, dat is ook persoonlijk. Als je al dat zand in je ogen krijgt word je er ook niet echt gelukkig van.quote:Op maandag 18 april 2016 10:52 schreef Gripper het volgende:
[..]
Als je volop in de spray rijdt, is een bril ophouden best gevaarlijk. Die kan je beter ff wegbergen dan.
Zonder bril is nog gevaarlijker (bij -6,5)quote:Op maandag 18 april 2016 10:52 schreef Gripper het volgende:
[..]
Als je volop in de spray rijdt, is een bril ophouden best gevaarlijk. Die kan je beter ff wegbergen dan.
Iedereen moet het ook lekker zelf beslissen natuurlijk.quote:
Zou ik niet doen. Ik heb eens bij een regenkoers mijn bril afgedaan, had 3 dagen later nog zand in mijn ogen.quote:Op maandag 18 april 2016 10:52 schreef Gripper het volgende:
[..]
Als je volop in de spray rijdt, is een bril ophouden best gevaarlijk. Die kan je beter ff wegbergen dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 april 2016 11:32 schreef Sloggi het volgende:
Ik heb een tijdje geleden deze bril besteld voor in de regen, bevalt me prima!Zijn ook multi inzetbaar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[/quote]quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote]
jezus, zit op mijn werk man
Hoelaat was je gestart? Heb vrij weinig last gehad van lopersquote:Op maandag 18 april 2016 08:50 schreef Swaxie het volgende:
Nou, ik heb afgelopen zaterdag dan ook voor het eerst mijn 100km tocht gemaakt.
Viel me niet eens tegen om die AGR te fietsen.
In het begin bij de start vooral heel druk en heel lekker rustig door kunnen trappen. Bij de eerste heuvels word meteen duidelijk wie vaker op de heuveltjes heeft gefietst en wie niet. Dus daar valt het gelukkig allemaal lekker uit elkaar en word het wat rustiger op de weg.
Met name de Fromberg en de Cauberg was heel druk. Lekker allemaal langs de fiets lopen allemaal op de weg. het liefste met 2 mensen naast elkaar. Was een prima gedachte om te doen. Maar verder was het overal prima doorfietsen en heb ik me goed vermaakt onderweg!
Gelukkig geen valpartijen gezien, alleen volgens mij 2 mensen die onwel waren geworden en naast hun fietsje op de grond lageng vlak na een heuveltje.
Zal tussen 9 en half 10 zijn geweest.quote:Op maandag 18 april 2016 12:08 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Hoelaat was je gestart? Heb vrij weinig last gehad van lopers
Wellicht, al kan ik normaal wel wat langer door voor m'n gevoel. Halverwege de rit ook banaan gegeten en ervoor goed gegeten. Wellicht gewoon offday. Eerste 1,5uur ging zeker hs gemiddelde van 160 gehad, ging goed hard tegen de wind in.quote:Op maandag 18 april 2016 10:10 schreef ratatat het volgende:
[..]
Eerste 1.5 uur je benen goed leeg getrapt zonder echte herstelmomentjes. Dan heb je niet zoveel meer over.
1.5 uur op 1 banaan wellicht wat weinig?quote:Op maandag 18 april 2016 12:29 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Wellicht, al kan ik normaal wel wat langer door voor m'n gevoel. Halverwege de rit ook banaan gegeten en ervoor goed gegeten. Wellicht gewoon offday. Eerste 1,5uur ging zeker hs gemiddelde van 160 gehad, ging goed hard tegen de wind in.
Diepe Hel is op zich ook in wel redelijk steilig.quote:Op maandag 18 april 2016 10:34 schreef poiuytr het volgende:
[..]
http://www.strava.com/activities/547052882/segments/13199707371
De diepe hel, 2e stuk na de twee bochten, hervond ik mezelf weer. Rest van het stuk na de diepe tot aan Nijverdal lekker doorgetrokken. Motieweg wel goed op gereden
Als je zo intensief bezig bent blijft er natuurlijk weinig zuurstof / bloed etc. over om die banaan te verwerken.quote:Op maandag 18 april 2016 12:29 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Wellicht, al kan ik normaal wel wat langer door voor m'n gevoel. Halverwege de rit ook banaan gegeten en ervoor goed gegeten. Wellicht gewoon offday. Eerste 1,5uur ging zeker hs gemiddelde van 160 gehad, ging goed hard tegen de wind in.
quote:Op maandag 18 april 2016 13:53 schreef ratatat het volgende:
[..]
Als je zo intensief bezig bent blijft er natuurlijk weinig zuurstof / bloed etc. over om die banaan te verwerken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maandag 18 april 2016 12:59 schreef Leonos het volgende:[/b]quote:Op [quote] [b]Op maandag 18 april 2016 13:53 schreef ratatat het volgende:
[..]
Als je zo intensief bezig bent blijft er natuurlijk weinig zuurstof / bloed etc. over om die banaan te verwerken.
En je gaat dinsdag weer met ze mee om jezelf uit te wonen als voorbereiding voor rondje ijsselmeer? Ik neem aan dat je weet dat een rondje ijsselmeer niet 2 uur volle bak fietsen is toch?quote:Denk dat dit het ook was, werd halverwege ook slecht door die banaan. Rij niet zo heel vaak lange tijd rond omslagpunt, of daar in de buurt.
quote:Op maandag 18 april 2016 16:07 schreef ratatat het volgende:
[..]
En je gaat dinsdag weer met ze mee om jezelf uit te wonen als voorbereiding voor rondje ijsselmeer? Ik neem aan dat je weet dat een rondje ijsselmeer niet 2 uur volle bak fietsen is toch?
Wat is dan wel een goede voorbereiding?quote:Op maandag 18 april 2016 16:07 schreef ratatat het volgende:
[..]
En je gaat dinsdag weer met ze mee om jezelf uit te wonen als voorbereiding voor rondje ijsselmeer? Ik neem aan dat je weet dat een rondje ijsselmeer niet 2 uur volle bak fietsen is toch?
Ik ben geen coach, maar het lijkt mij handig om dan je aerobe vermogen zo hoog mogelijk te krijgen.quote:Op maandag 18 april 2016 16:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Wat is dan wel een goede voorbereiding?
quote:Onze D1, die in de Hemel zijt,
Uw Hartslag worde geheiligd,
Uw Cadans kome,
Uw tempo geschiede, op aarde zoals in de Hemel.
Geef ons heden onze dagelijkse training
en vergeef ons onze luiheid,
zoals wij die vergeven aan onze medefokkers
en breng ons niet in beproeving
maar verlos ons van het bankhangen.
Amen.
Dikke kans, 4 keer boven de 80 in 20km. Door dorpen en binnenwegen. #lijerquote:
Ja hoor. Spaakspanning zou hoger kunnen, maar merk geen enorm verschil tov m'n FFWD.quote:Op zondag 17 april 2016 23:23 schreef Andyy het volgende:
[..]
Waren ze een beetje stijf je wielen?
Ik vond ze eerst prima, maar nu ik iets meer wattjes kan trappen merk ik dat ze steeds slapper aanvoelen
Gewoon flaggen. Ik heb vaak zat dat mijn miniheuvelsprintsegment door een trein of autokneus afgepakt word.quote:Op maandag 18 april 2016 17:33 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Dikke kans, 4 keer boven de 80 in 20km. Door dorpen en binnenwegen. #lijer
Doe ik misschien wel, vind het wel jammer dat ik hem niet meer eerlijk kan proberen terug te pakken namelijk.quote:Op maandag 18 april 2016 17:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gewoon flaggen. Ik heb vaak zat dat mijn miniheuvelsprintsegment door een trein of autokneus afgepakt word.
Maar voor het tweede jaar op rij niet door de RVNH
Waar heb je die ffwd's eigenlijk gekocht?quote:Op maandag 18 april 2016 17:40 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ja hoor. Spaakspanning zou hoger kunnen, maar merk geen enorm verschil tov m'n FFWD.
quote:Op maandag 18 april 2016 19:25 schreef Yankee het volgende:
[..]
Waar heb je die ffwd's eigenlijk gekocht?
MP. Met bon. En zelf geregistreerd bij FFWD. Zijn originele.quote:Op maandag 18 april 2016 19:25 schreef Yankee het volgende:
[..]
Waar heb je die ffwd's eigenlijk gekocht?
Ah, mijn velgen moeten binnenkort eens vervangen worden gok ik. Twijfel nog wat ik er mee ga doen.quote:Op maandag 18 april 2016 19:31 schreef Oksel het volgende:
[..]
[..]
MP. Met bon. En zelf geregistreerd bij FFWD. Zijn originele.
Met je oude, of welke nieuwe je gaat kopen?quote:Op maandag 18 april 2016 19:36 schreef Yankee het volgende:
[..]
Ah, mijn velgen moeten binnenkort eens vervangen worden gok ik. Twijfel nog wat ik er mee ga doen.
Interessant dat pdfje bookmark 'm. Jammer dat hij niet in het Nederlands is en minder pagina's leest wat makkelijker.quote:Op maandag 18 april 2016 17:56 schreef Fretwork het volgende:
http://www.bikebiz.com/news/read/faking-it/019442
Mooie uiteenzetting over de counterfeiting markt in China.
Heb contact gehad met FFWD. Nieuwe velgen en spaken is driehonderd per wiel. Body is alleen waarschijnlijk ook aan vervanging toe. Dus dan zit ik waarschijnlijk tegen de zevenhonderd aan.quote:Op maandag 18 april 2016 19:42 schreef Oksel het volgende:
[..]
Met je oude, of welke nieuwe je gaat kopen?
Ik zocht specifiek setje celeste FFWD voor in m'n Bianchi toen, maar had geen zin om 1000 EUR uit te geven. Had ze toen voor 600 ofzo, en niet ingeremd. Was toen bij de FFWD stand op een event, die hebben gratis even nieuwe lagers gezet.
body kan je vervangen kost iets van 60/80 euro je kan ook lagers verwisselen maar dat is een lastig klusje en kost mss 20 oid per lager.quote:Op maandag 18 april 2016 19:42 schreef Oksel het volgende:
Ik heb Campa wielen. Met daarop een body. In die body zitten 2 lagers. Die zijn denk ik versleten. Koop je dan nieuwe body? Of druk je er zo 2 nieuwe lagers in? Kaasmans?
Volgens mij tik je die er zo uit? Heb misschien 15k met die wieltjes gereden.quote:Op maandag 18 april 2016 19:51 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
body kan je vervangen kost iets van 60/80 euro je kan ook lagers verwisselen maar dat is een lastig klusje en kost mss 20 oid per lager.
Op zich een optie, maar dan verkoop ik dus een wielset waarvan ik weet dat er binnen afzienbare tijd onderdelen vervangen moeten worden.quote:Op maandag 18 april 2016 19:50 schreef Oksel het volgende:
Niet voor 700.
Maar je kunt ze verpatsen voor 300 en setje nieuwe voor 1000 kopen
Kan toch? Gewoon er bij vermelden hoe de zaken ervoor staan.quote:Op maandag 18 april 2016 19:54 schreef Yankee het volgende:
[..]
Op zich een optie, maar dan verkoop ik dus een wielset waarvan ik weet dat er binnen afzienbare tijd onderdelen vervangen moeten worden.
Daar is de prijs toch ook naar.. en een toerder die 1000km per jaar fietst kan er nog prima 5 jaar mee rijden. Zet je er bij; regelmatig gebruikt. Wie voor en dubbeltje.. etc.quote:Op maandag 18 april 2016 19:54 schreef Yankee het volgende:
[..]
Op zich een optie, maar dan verkoop ik dus een wielset waarvan ik weet dat er binnen afzienbare tijd onderdelen vervangen moeten worden.
Gebeurd echt zelden dat ik boven de 150 gemiddeld uitkom. Uiteindelijk ook "maar" op 152 avg uitgekomen. Mijn max is rond de 205. Train eerder vaak te sloom en in d1 dan te hard. Op de dinsdagavond zijn er verschillende groepen/ niveau's, kan aansluiten bij welke groep ik dan zin heb. Denk dat ik voor de 2e groep ga.quote:Op maandag 18 april 2016 16:07 schreef ratatat het volgende:
[..]
En je gaat dinsdag weer met ze mee om jezelf uit te wonen als voorbereiding voor rondje ijsselmeer? Ik neem aan dat je weet dat een rondje ijsselmeer niet 2 uur volle bak fietsen is toch?
En je kan beter wel fietsen dan niet fietsen.quote:Op maandag 18 april 2016 19:58 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Gebeurd echt zelden dat ik boven de 150 gemiddeld uitkom. Uiteindelijk ook "maar" op 152 avg uitgekomen. Mijn max is rond de 205. Train eerder vaak te sloom en in d1 dan te hard. Op de dinsdagavond zijn er verschillende groepen/ niveau's, kan aansluiten bij welke groep ik dan zin heb. Denk dat ik voor de 2e groep ga.
quote:Op maandag 18 april 2016 19:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan toch? Gewoon er bij vermelden hoe de zaken ervoor staan.
Als ik het zo hoor moet je bijna je hele wiel afgezien van je naaf vervangen. Dan kan je imo beter een nieuwe kopen en deze of verkopen of als reserve houden.
Klopt, misschien toch niet zo'n gek ideequote:Op maandag 18 april 2016 19:58 schreef Oksel het volgende:
[..]
Daar is de prijs toch ook naar.. en een toerder die 1000km per jaar fietst kan er nog prima 5 jaar mee rijden. Zet je er bij; regelmatig gebruikt. Wie voor en dubbeltje.. etc.
Ik denk dat ik ook uiteindelijk voor die ga. Of de gewone bullet, afhankelijk van de aanbieding die ik tegen kom.quote:Op maandag 18 april 2016 20:20 schreef kaasplankje het volgende:
Ik zou graag bullet ultra wielen aanschaffen maar zolang mijn cheapass cosmics nog heel blijven rijd ik daar nog lekker mee.
Morgen telefoontje aan wagen, ze spreken er ook Nederlands, ook in de chat.quote:Op maandag 18 april 2016 20:50 schreef Tommeke het volgende:
Kak, net wat bij Bike Components besteld en betaald via PayPal.. Alleen stond daar m'n oude adres nog in
Heb ze meteen maar gemaild, gaat wel goedkomen toch?
Oh shit, njah. Ik bedacht me vandaag dat ik iets nodig had. Zij waren het goedkoopst haha.quote:Op maandag 18 april 2016 21:05 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Morgen telefoontje aan wagen, ze spreken er ook Nederlands, ook in de chat.
Dom van je gisteren kreeg je gratis verzendkosten
Dat van die magneten lijkt mij vergezocht.quote:
http://www.cyclingnews.co(...)azzetta-dello-sport/quote:Op dinsdag 19 april 2016 09:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat van die magneten lijkt mij vergezocht.
Doping is makkelijk. Je hebt een arts, die geeft jou spul, jij neemt het en niemand hoeft het verder te weten.quote:Op dinsdag 19 april 2016 09:33 schreef Sloggi het volgende:
[..]
http://www.cyclingnews.co(...)azzetta-dello-sport/
http://cyclingtips.com/20(...)nlikely-in-practice/
http://road.cc/content/te(...)netic-powered-wheels
Mij ook, maar je weet het niet...
Lijkt me ook sterk omdat je als fabrikant je handen hier denk ik niet aan wil branden, maar in de wielerwereld kijk ik nergens meer gek van op. Wielrenners zijn tot alles in staat om die ene procent sneller te zijn. Kijk Greg die babyvoeding eet/ atquote:Op dinsdag 19 april 2016 09:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Doping is makkelijk. Je hebt een arts, die geeft jou spul, jij neemt het en niemand hoeft het verder te weten.
Hierbij moet er sowieso een mechanieker het weten ivm wielwissels bij lek en weet ik wat voor zaken. En er moeten 2 fabrikanten meewerken, de wielfabrikant en de fietsfabrikant. En je moet nog iemand hebben die de hele boel ontwikkeld.
Ja, ik geloof dat het in theorie mogelijk is, nee, ik denk niet dat het het geld waard is.
Dat is bij die motors toch ook al het geval?quote:Op dinsdag 19 april 2016 09:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Doping is makkelijk. Je hebt een arts, die geeft jou spul, jij neemt het en niemand hoeft het verder te weten.
Hierbij moet er sowieso een mechanieker het weten ivm wielwissels bij lek en weet ik wat voor zaken. En er moeten 2 fabrikanten meewerken, de wielfabrikant en de fietsfabrikant. En je moet nog iemand hebben die de hele boel ontwikkeld.
Ja, ik geloof dat het in theorie mogelijk is, nee, ik denk niet dat het het geld waard is. En helemaal als je nagaat dat die wielen en frames gemaakt moeten worden door kundige vaklui gaan er veel te veel mensen zijn die hier wat mee te maken hebben. Dat lekt gegarandeerd uit.
Ja en nee.quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is bij die motors toch ook al het geval?
Naja je zal het ook wel op alie express kunnen bestellen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 09:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Doping is makkelijk. Je hebt een arts, die geeft jou spul, jij neemt het en niemand hoeft het verder te weten.
Hierbij moet er sowieso een mechanieker het weten ivm wielwissels bij lek en weet ik wat voor zaken. En er moeten 2 fabrikanten meewerken, de wielfabrikant en de fietsfabrikant. En je moet nog iemand hebben die de hele boel ontwikkeld.
Ja, ik geloof dat het in theorie mogelijk is, nee, ik denk niet dat het het geld waard is. En helemaal als je nagaat dat die wielen en frames gemaakt moeten worden door kundige vaklui gaan er veel te veel mensen zijn die hier wat mee te maken hebben. Dat lekt gegarandeerd uit.
Manager van Gilbert: “De scanners van de UCI zijn speelgoed”quote:Op dinsdag 19 april 2016 09:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Doping is makkelijk. Je hebt een arts, die geeft jou spul, jij neemt het en niemand hoeft het verder te weten.
Hierbij moet er sowieso een mechanieker het weten ivm wielwissels bij lek en weet ik wat voor zaken. En er moeten 2 fabrikanten meewerken, de wielfabrikant en de fietsfabrikant. En je moet nog iemand hebben die de hele boel ontwikkeld.
Ja, ik geloof dat het in theorie mogelijk is, nee, ik denk niet dat het het geld waard is. En helemaal als je nagaat dat die wielen en frames gemaakt moeten worden door kundige vaklui gaan er veel te veel mensen zijn die hier wat mee te maken hebben. Dat lekt gegarandeerd uit.
quote:De discussie over mechanische doping kwam in een stroomversnelling nadat veldrijdster Femke van den Driessche op het WK tegen de lamp liep. “Zij gebruikte de eerste generatie motortjes”, legt Wathelet uit. “De motortjes die vandaag bestaan zijn veel duurder en veel geavanceerder. Ze werden oorspronkelijk gebruik in de ruimtevaart en zijn dus zeer krachtig en duurzaam, maar ook kostbaar. Ze kunnen zelfs worden aangestuurd door het ritme van je hart. Zo kan de motor helpen wanneer je een bepaald ritme overschrijdt.”
Ik heb ook al een stuk of 3-4 invites van Chloe's gehadquote:Op dinsdag 19 april 2016 14:09 schreef ratatat het volgende:
https://www.strava.com/athletes/14657310
https://www.strava.com/athletes/14661379
Als dat geen neuken wordt.
Nog geneukt?quote:Op dinsdag 19 april 2016 16:47 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ik heb ook al een stuk of 3-4 invites van Chloe's gehad
Mooi en zonde tegelijkquote:
Beetje onzinnig dit zoals die velominati rules. Als je gesoigneerd bent dan ben je dat en das niet volgens regels uit een boekie maar gewoon omdat je de code snapt.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:29 schreef Sloggi het volgende:
Six tips for wearing a cycling cap properly
En voor de jongere goden onder ons: het houdt een hoop zweet uit de ogen. Onzinnig artikel dus, maar wel vermakelijk.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:56 schreef Gripper het volgende:
Ok maar betreffende tip 5: ik draag m toch echt ook in de zomer als de zon vol op m'n kalende bolletje schijnt. Wil geen zonnesteek oplopen!
Niemand?quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:59 schreef Blik het volgende:
Denk dat ik mijn crank eens even moet gaan checken, heb sinds afgelopen week een tik erin. Maakt het nog uit wat voor montagepasta ik moet gebruiken, iemand met voorkeur? Betreft gewoon een Shimano 105 crank
Je kan montagepasta gebruiken of gewoon lagervet voor montage vd cups in je bracket. Nieuwe lagers voor een 105 hollowtech 2 crank kosten ongeveer 10-15 euro set dus als die niet mooi meer lopen is vervangen een goedkope fix.quote:
Nee daar heb je wel tools voor nodig en die zijn niet duur, je moet alleen niet de cups scheef in je bracket draaien want dan is wellicht je frame naar de vaantjes.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:01 schreef Z het volgende:
Kan je die lagers zelf vervangen zonder speciaal gereedschap?
Amen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Beetje onzinnig dit zoals die velominati rules. Als je gesoigneerd bent dan ben je dat en das niet volgens regels uit een boekie maar gewoon omdat je de code snapt.
Je moet wel ff opletten. Ik heb bij m'n bb lagers een adaptor gekregen, deze:quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:01 schreef Z het volgende:
Kan je die lagers zelf vervangen zonder speciaal gereedschap?
Geen last van. Draag 't eerder als ik nog gel in heb.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:58 schreef Sloggi het volgende:
[..]
En voor de jongere goden onder ons: het houdt een hoop zweet uit de ogen. Onzinnig artikel dus, maar wel vermakelijk.
wielrenners eten/drinken gel , mot je niet in je haar smeren rare jongequote:Op dinsdag 19 april 2016 22:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Geen last van. Draag 't eerder als ik nog gel in heb.
Gel in je ogen of je mond. Niet fijn.
Daarom zwarte broeken, daar past alles bij.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:15 schreef Patroon het volgende:
[..]
Amen.
Soms zie je lui volledig in passende Castelli (of iets dergelijks) rijden, alles tot in de puntjes afgestemd, dat het eigenlijk niet meer gesoigneerd is. Geef mij dan maar iemand met verschillend broekje en shirtje en goede racefit op de fiets. Niet te precies.
Bedankt man. Bevalt idd zeer goed. Vooral ook dat het termojack alleen zwart met wit is maakt het wel strak.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:42 schreef Tommeke het volgende:
Ik trof Patty nog zondag, z'n clubtenue is ook echt mooi trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Patroon op 20-04-2016 00:07:35 ]Maar ik kan 't mis hebben...
Honderdsten?quote:Op woensdag 20 april 2016 07:52 schreef kanovinnie het volgende:
http://www.nu.nl/sport/42(...)ndish-in-sprint.html
Sky en A2GR hebben dezelfde tijd, hoe kan A2GR dan derde zijn en Sky tweede?
quote:
Het waren hondersten inderdaad.quote:Op woensdag 20 april 2016 08:16 schreef MarcoD het volgende:
Of het aantal personen dat over de streep komt
Dat is inderdaad wel klote want het maakt reizen zoals deze toch een stuk lastiger. En als ik het zo zag zat die nachttrein van mij goed vol, dus daar ligt het niet aan!quote:Op woensdag 20 april 2016 09:32 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Treinkaartjes gekocht voor m'n epische 'op zoek van Van Gogh en de Provence met een schetboek zwerftocht' in juni.
Nachtrein naar Basel, 's ochtends Geneve, Grenoble, Valence, en dan vanuit Valence nog een stuk fietsen naar een camping.
Van daaruit dan richting Arles rijden, daar het gesticht bezoeken waar Vincent zat in St Remy, dagje hiken in Les Alpilles, en door naar de Cote d' Azur. Daar denk ik telkens twee dagen op een camping, zodat ik zonder bagage kan proberen in het binnenland te fietsen, gezien het landschap en mijn klimkunsten...en uiteindelijk terug et de nachtrein van Les Arcs naar Parijs, en dan de volgedne ochtend via Lille en Antwerpen naar huis.
Laatste jaar dat de nachtrein (CNL) nog bestaat op dit traject(of zowie zo als ik het goed heb), vanaf 2016 kun je nergens meer in nederland een nachttrein pakken. Ik vind dat jammer, maar dat schijnt het nieuwe Europa te zijn, Treinen zijn antiek, lekker allemaal vliegen op kerosine zonder BTW!
Omdat ze kapot geconcurreerd worden door de prijzenoorlog die gaande is onder luchtvaartmaatschappijen.quote:Op woensdag 20 april 2016 09:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel klote want het maakt reizen zoals deze toch een stuk lastiger. En als ik het zo zag zat die nachttrein van mij goed vol, dus daar ligt het niet aan!
Waarom stoppen ze dan?
Dat dus. En omdat het spoor nu vaak niet meer eigendom is van de spoorwegbedrijven, is het logistiek en financieel heel ingewikkeld om een trein over 1 of meerdere landsgrenzen te sturen. Daar wordt het duur van. En vliegen is gewoon sportgoedkoop omdat er geen BTW op kerosine zit onder meer.quote:Op woensdag 20 april 2016 09:39 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Omdat ze kapot geconcurreerd worden door de prijzenoorlog die gaande is onder luchtvaartmaatschappijen.
anders met de wielerbus mee capfab is dat geen idee?quote:Op woensdag 20 april 2016 10:25 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Vanaf volgend jaar wordt dat inderdaad de realiteit, vliegtuig of auto. Flixbus gooit in de zomer wel op een aantal lijnen een fietsrekje achterop de bus, maar dat is net zo'n geval als je achter je auto steekt, dus drie fietsen en het is vol. Dus heel snel bij zijn of je bent te laat. Ik zal het wel proberen, misschien al dit jaar...maar het is treurig voor de fietstourist.
Een euro per gel is inderdaad niet duur.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:28 schreef Najieto het volgende:
Geen idee of het een super aanbieding is maar bij wiggle heb je 30 SIS gelletjes in allerlei smaken voor nog geen 31 euro.
http://www.wiggle.nl/scie(...)-30-zakjes-van-60ml/
Eet jij repen en gels ook met trainingen van 4 a 5 uur? 4 dozen is wel extreem veel.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Een euro per gel is inderdaad niet duur.
Ik heb alleen nu wel genoeg sportvoeding. Net 4 dozen met gels en repen van duursport binnen en nog 12 gratis gels van SIS
Hangt er een beetje vanaf. Soms wel, soms niet. Gels niet, die neem ik eerder mee op ritjes a primavera, ronde van nh, marmotte, koersjes en dat soort dingen.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:39 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Eet jij repen en gels ook met trainingen van 4 a 5 uur?
Wat is de wielerbus?quote:Op woensdag 20 april 2016 10:28 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
anders met de wielerbus mee capfab is dat geen idee?
Hij was hier laast int topic toen we het erover hadden, had een account aangemaakt. Google maar.quote:
Misschien kan je wel gewoon meerijden op de heenweg en terug fietsen ofzo?quote:Op woensdag 20 april 2016 11:02 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Oh, die vent die reizen naar Ventoux enzo organiseert? Hij was ook even op het forum van de Wereldfietsers, maar hij is erg op racers gericht geloof ik. Maar ik zal het nog eens checken.
Blijft raar dat anno 2016 de bereikbaarheid van gebieden achteruit ipv vooruit gaat.quote:Op woensdag 20 april 2016 11:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Misschien kan je wel gewoon meerijden op de heenweg en terug fietsen ofzo?
Zoiets...altijd de moeite van het proberen waard. Er zijn een aantal heel populaire fietsroutes waar de juiste persoon met een bus best rendabele reisjes zou kunnen opzetten, volgens mij. Mischien is hij dat wel.quote:Op woensdag 20 april 2016 11:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Misschien kan je wel gewoon meerijden op de heenweg en terug fietsen ofzo?
Kun je zo'n fiets niet altijd bijboeken bij Flixbus en indien er een boeking is gooien ze een rekje achterop? Wordt volgens mij wel extreem fiets vies achter zo'n roetbus.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:25 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Vanaf volgend jaar wordt dat inderdaad de realiteit, vliegtuig of auto. Flixbus gooit in de zomer wel op een aantal lijnen een fietsrekje achterop de bus, maar dat is net zo'n geval als je achter je auto steekt, dus drie fietsen en het is vol. Dus heel snel bij zijn of je bent te laat. Ik zal het wel proberen, misschien al dit jaar...maar het is treurig voor de fietstourist.
Ja....er is in Belgie nu wel iets intersants gestart, de Izy. Dat zijn TGV's waar ze het barruituig hebben omgebouwd tot ruimte met klapstoeltjes , en waar je een fiets mag meenemen als ie in een hoes zit, dus als extra grote bagage. Nog steeds niet handig, maar je hoeft geen wielen los te halen etc wat in een normale Thalys enzo wel moet.Bert Sitters gaat er binnenkort mee op stap, en zal dat dan wel posten. Ik ben benieuwd!quote:Op woensdag 20 april 2016 11:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Blijft raar dat anno 2016 de bereikbaarheid van gebieden achteruit ipv vooruit gaat.
Nope, als je een route opzoekt staat er bij, fietsplaats beschikbaar of niet. Dus ik denk alleen bepaalde lijnen. En vies...ja, dat zal wel. Helaas.quote:Op woensdag 20 april 2016 11:11 schreef MCH het volgende:
[..]
Kun je zo'n fiets niet altijd bijboeken bij Flixbus en indien er een boeking is gooien ze een rekje achterop? Wordt volgens mij wel extreem fiets vies achter zo'n roetbus.
Het vliegtuig wordt zwaar overrated omdat mensen het bijkomende tijdsverlies (transport van en naar het vliegveld, wachttijd) niet meerekenen. En voor fietsers de tijd die je nodig hebt om je fiets te verpakken. Daarnaast hangt het er vanaf waar je woont. Ik woon vlakbij internationale treinstations en ver van vliegvelden. Dan is de keuze snel gemaakt voor de trein.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:21 schreef poiuytr het volgende:
Denk dat het gros van de mensen (80, 90%) ook liever op vakantie/ zaken reis gaat met het vliegtuig dan met de trein of bus. Trein of bus heeft ook alleen maar nadelen tov vliegen. Verschrikkelijk om in een trein of bus te zitten, ga never zo meer op vakantie, dan ga ik liever niet.
HAHAHAquote:Op woensdag 20 april 2016 10:21 schreef poiuytr het volgende:
Denk dat het gros van de mensen (80, 90%) ook liever op vakantie/ zaken reis gaat met het vliegtuig dan met de trein of bus. Trein of bus heeft ook alleen maar nadelen tov vliegen. Verschrikkelijk om in een trein of bus te zitten, ga never zo meer op vakantie, dan ga ik liever niet.
quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:17 schreef ratatat het volgende:
[..]
Je moet wel ff opletten. Ik heb bij m'n bb lagers een adaptor gekregen, deze:
https://www.mantel.com/sh(...)ZWRzY2hhcCNzdGFydDE5
Maar die past niet in dit ding van icetoolz:
https://www.merlincycles.(...)h-2-tools-44746.html
Maar weer wel in dit ding van park tools:
https://www.mantel.com/pa(...)c2xldXRlbHMjc3RhcnQz
quote:Op woensdag 20 april 2016 11:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
HAHAHA
Jij hebt echt nog nooit in een internationale trein gezeten ofwel?
Ik ga geloof ik qua comfort liever in zo'n trein zitten dan in een auto.
[ afbeelding ]
Je kan makkelijk even lopen. Stoelen zitten net zo goed als in een auto. Ja, er zijn natuurlijk ook nadelen, maar het zitten is echt niet verschrikkelijk hoor.
In een bus wel. Dat ben ik met je eens.
Dat is wel een redelijke chille trein ja. Tijdens mijn studietijd ben ik hier dagelijks 5-7 jaar lang mee naar school gegaan. Deze rijdt tussen het traject Enschede – Deventer dacht ik om de één a twee uur. In de vliegtuig durf ik bijvoorbeeld wel een dutje te doen als ik weet dat mijn fiets veilig in een koffer zit of fietstas zit. Bij een fiets van hoe groot de waarde ook is, ga ik niet een coupe verderop slapen, ben veel te bang dat hij gestolen wordt ondanks dat hij aan het slot staat. Geen idee of het ook zo werkt.quote:Op woensdag 20 april 2016 11:39 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Het vliegtuig wordt zwaar overrated omdat mensen het bijkomende tijdsverlies (transport van en naar het vliegveld, wachttijd) niet meerekenen. En voor fietsers de tijd die je nodig hebt om je fiets te verpakken. Daarnaast hangt het er vanaf waar je woont. Ik woon vlakbij internationale treinstations en ver van vliegvelden. Dan is de keuze snel gemaakt voor de trein.
Niet iedere internationale trein ziet er zo uit hoor.quote:Op woensdag 20 april 2016 11:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
HAHAHA
Jij hebt echt nog nooit in een internationale trein gezeten ofwel?
Ik ga geloof ik qua comfort liever in zo'n trein zitten dan in een auto.
[ afbeelding ]
Je kan makkelijk even lopen. Stoelen zitten net zo goed als in een auto. Ja, er zijn natuurlijk ook nadelen, maar het zitten is echt niet verschrikkelijk hoor.
In een bus wel. Dat ben ik met je eens.
Verkocht, niet mee rnodigquote:Op woensdag 20 april 2016 16:35 schreef muzas het volgende:
[..]
Niet iedere internationale trein ziet er zo uit hoor.
Ik heb me een keer in een of ander veetransport gezeten richting munchen.... Krappe vieze plaatsen, overvol, vol met van die hippies die half amsterdam leeggeblowd hadden, zweetvoeten, STINKEN in die trein,
Nee nooit meer. wat dat betreft is mijn reactie
'HAHAHA jij hebt geen auto ofwel?'
Klinkt meer als een trein in India. Derhalve ongegronde klacht.quote:Op woensdag 20 april 2016 16:35 schreef muzas het volgende:
[..]
Niet iedere internationale trein ziet er zo uit hoor.
Ik heb me een keer in een of ander veetransport gezeten richting munchen.... Krappe vieze plaatsen, overvol, vol met van die hippies die half amsterdam leeggeblowd hadden, zweetvoeten, STINKEN in die trein,
Nee nooit meer. wat dat betreft is mijn reactie
'HAHAHA jij hebt geen auto ofwel?'
Klinkt meer als een Duitse trein in de jaren '40.quote:Op woensdag 20 april 2016 16:41 schreef MCH het volgende:
[..]
Klinkt meer als een trein in India. Derhalve ongegronde klacht.
Dan hadden we nu geen last meer van muzas.quote:Op woensdag 20 april 2016 16:42 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Klinkt meer als een Duitse trein in de jaren '40.
stinkende hippie gespot.quote:Op woensdag 20 april 2016 16:41 schreef MCH het volgende:
[..]
Klinkt meer als een trein in India. Derhalve ongegronde klacht.
nou nou nouquote:Op woensdag 20 april 2016 16:43 schreef MCH het volgende:
[..]
Dan hadden we nu geen last meer van muzas.
Je weet wie er op 20 april is geboren?quote:
Wel klagen over de hippies uit Duitsland maar niet over de Nederlandse alcoholisten die richting Munchen gaan.quote:Op woensdag 20 april 2016 16:35 schreef muzas het volgende:
[..]
Niet iedere internationale trein ziet er zo uit hoor.
Ik heb me een keer in een of ander veetransport gezeten richting munchen.... Krappe vieze plaatsen, overvol, vol met van die hippies die half amsterdam leeggeblowd hadden, zweetvoeten, STINKEN in die trein,
Nee nooit meer. wat dat betreft is mijn reactie
'HAHAHA jij hebt geen auto ofwel?'
Kan je een linkje plaatsen naar de fietstassen die je had gemonteerd op je racefiets?quote:
quote:Op woensdag 20 april 2016 16:54 schreef ratatat het volgende:
[..]
Je weet wie er op 20 april is geboren?
[..]
Ik heb de ortlieb classic back roller tassen (2x20 liter) met een tubus disco drager.quote:Op woensdag 20 april 2016 17:16 schreef 2016 het volgende:
[..]
Kan je een linkje plaatsen naar de fietstassen die je had gemonteerd op je racefiets?
jezus carmen electra ben je in de jaren 80 blijven hangen ofzo wat een lelijk wijf.quote:
Dit, ik kan alleen in de trein waarin ik zit al 50 mooiere dames vinden.quote:Op woensdag 20 april 2016 17:32 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
jezus carmen electra ben je in de jaren 80 blijven hangen ofzo wat een lelijk wijf.
Bedankt.quote:Op woensdag 20 april 2016 17:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb de ortlieb classic back roller tassen (2x20 liter) met een tubus disco drager.
Is toch van jouw leeftijdsgruppe of nie dan? Ik wed dat je je eigen wijf van de bank trapt voor dit hete mokkel.quote:Op woensdag 20 april 2016 17:32 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
jezus carmen electra ben je in de jaren 80 blijven hangen ofzo wat een lelijk wijf.
Dat wordt betalen dan voor je en pleurt die 25 jaar ouwe playboys eens weg. Het is 2016.quote:Op woensdag 20 april 2016 17:42 schreef MCH het volgende:
[..]
Is toch van jouw leeftijdsgruppe of nie dan? Ik wed dat je je eigen wijf van de bank trapt voor dit hete mokkel.
Zag dat Bever een set Vaudee fietstassen in de aanbieding had voor 69,95 euro. Qua design lijken ze zo te zien erg veel op Ortliebs. Ik ben zelf Ortlieb fanaat, maar misschien zijn deze bijna net zo goed ;-)quote:
15km is toch een mooie afstand om dagelijks met de fiets te doen.quote:Op woensdag 20 april 2016 18:58 schreef Fiorano het volgende:
Fietsje klaar gezet voor morgenvroeg, ga eens fietsen naar het werk. Heen +-15 kilometer terug maak ik allicht een ommetje. Iniedergeval even volgas.
Waarom heb je voor de Tubus disco gekozen als je geen disc hebt? En is 99 euro (mantel) niet wat aan de prijzige kant voor drager?quote:Op woensdag 20 april 2016 17:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb de ortlieb classic back roller tassen (2x20 liter) met een tubus disco drager.
Ik kan aan een Ortlieb geraken met een QL2.1 systeem. Zit nou te kijken voor een bagagedrager die past bij tas en fiets.quote:Op woensdag 20 april 2016 19:00 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Zag dat Bever een set Vaudee fietstassen in de aanbieding had voor 69,95 euro. Qua design lijken ze zo te zien erg veel op Ortliebs. Ik ben zelf Ortlieb fanaat, maar misschien zijn deze bijna net zo goed ;-)
https://www.rosebikes.nl/product/detail/aid:254825quote:Op woensdag 20 april 2016 19:56 schreef 2016 het volgende:
[..]
Waarom heb je voor de Tubus disco gekozen als je geen disc hebt? En is 99 euro (mantel) niet wat aan de prijzige kant voor drager?
[..]
Ik kan aan een Ortlieb geraken met een QL2.1 systeem. Zit nou te kijken voor een bagagedrager die past bij tas en fiets.
Nu voel ik me schuldig dat ik je niet heb kunnen coachen bij je debuut in 2016 in de sportklassequote:
Dat had waarschijnlijk het verschil gemaakt ja.quote:Op woensdag 20 april 2016 20:38 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Nu voel ik me schuldig dat ik je niet heb kunnen coachen bij je debuut in 2016 in de sportklasse
50 man denk ik? Misschien 60?quote:Wat was de opkomst?
Bedankt voor 't opzetje! Kan ik mooi even quoten terwijl ik mijn succesverhaal vertel.quote:Op woensdag 20 april 2016 20:18 schreef kanovinnie het volgende:
Net een koersje getracht. Man man man, wat ben ik een bolle toerder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |