abonnement Unibet Coolblue
pi_161548508
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 23:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik kijk nu Dead Like Me en dat is best vermakelijk. Niet hilarisch, spannend of boeiend. Gewoon wel okay. Precies wat ik nu wil, heb even geen zin in een binge-serie ofzo.
Ik ben hier ook een week of wat geleden mee begonnen. Ik hou -normaal gesproken- helemaal niet van comedy, enkele uitzonderingen daar gelaten, maar ik vind de zwartgallige, droge humor in deze serie echt best leuk :) . Vooral de interactie tussen 'Millie' en haar werkgever, doet mij soms zelfs even hardop lachen :+
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_161549903
quote:
Naomi Watts to Star in Netflix Psychological Thriller Gypsy
10 One-Hour Episode Original Series will premiere in 2017

Beverly Hills, Calif., April 18, 2016 — Netflix, the world’s leading Internet TV network, announced today that two-time Academy Award nominee Naomi Watts will star in the 10-episode season of the one-hour psychological thriller Gypsy, a new series from Universal Television, Working Title and writer Lisa Rubin.

Watts will star as Jean Holloway – a therapist who begins to develop dangerous and intimate relationships with the people in her patients' lives.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  dinsdag 19 april 2016 @ 16:57:55 #203
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_161553298
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 april 2016 14:28 schreef Aether het volgende:

[..]

Netflix blijft series uitpoepen, niet normaal hoeveel eigenlijk hoeveel. Niet alles is even goed maar er zit toch regelmatig iets bij dat het waard is om te blijven volgen.

Maar voor Netflix is het natuurlijk niet zo van belang of er meteen veel naar gekeken wordt, als dat over een jaar of later pas is is het ook goed. Ze zullen het er nooit af halen en vroeg of laat ontdekken geïnteresseerde de serie toch wel op basis van hun kijkgedrag. Dat is bij elke andere zender natuurlijk wel anders.
  Moderator dinsdag 19 april 2016 @ 17:16:34 #204
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_161553644
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 16:57 schreef planethugo het volgende:

[..]

Netflix blijft series uitpoepen, niet normaal hoeveel eigenlijk hoeveel. Niet alles is even goed maar er zit toch regelmatig iets bij dat het waard is om te blijven volgen.

Maar voor Netflix is het natuurlijk niet zo van belang of er meteen veel naar gekeken wordt, als dat over een jaar of later pas is is het ook goed. Ze zullen het er nooit af halen en vroeg of laat ontdekken geïnteresseerde de serie toch wel op basis van hun kijkgedrag. Dat is bij elke andere zender natuurlijk wel anders.
Ze hebben ook ruim 81 miljoen abonnees dus al kijkt er een relatief klein deel, dan heb je nog veel mensen te pakken.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_161553685
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 april 2016 14:28 schreef Aether het volgende:

[..]

6 minuten per aflevering? 8-)
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_161553703
Wel een grote ster, Naomi Watts :o
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 19 april 2016 @ 17:19:50 #207
211083 Angelof9
I must go first
pi_161553717
Maar wat maakt het in feite uit hoeveel mensen er naar kijken? Verdienen ze daar iets mee? Volgens mij zit hun enige bron van inkomsten in de abonnementen.
Ik begrijp dus ook niet zo goed waar ze al die series van betalen, maar dat is niet mijn probleem :D
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_161553796
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 16:57 schreef planethugo het volgende:

[..]

Netflix blijft series uitpoepen, niet normaal hoeveel eigenlijk hoeveel. Niet alles is even goed maar er zit toch regelmatig iets bij dat het waard is om te blijven volgen.

Maar voor Netflix is het natuurlijk niet zo van belang of er meteen veel naar gekeken wordt, als dat over een jaar of later pas is is het ook goed. Ze zullen het er nooit af halen en vroeg of laat ontdekken geïnteresseerde de serie toch wel op basis van hun kijkgedrag. Dat is bij elke andere zender natuurlijk wel anders.
Ze investeren zich een ongeluk.

Dat gaat op den duur wel ophouden.

De enige Netflix serie die tot nu toe gecancelled is die serie van Eli Roth, Hemlock Grove.
lekker faxen heel de dag echt genot
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 19 april 2016 @ 17:58:09 #209
335263 freaky40
pi_161554377
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 16:57 schreef planethugo het volgende:

[..]

Netflix blijft series uitpoepen, niet normaal hoeveel eigenlijk hoeveel. Niet alles is even goed maar er zit toch regelmatig iets bij dat het waard is om te blijven volgen.

Maar voor Netflix is het natuurlijk niet zo van belang of er meteen veel naar gekeken wordt, als dat over een jaar of later pas is is het ook goed. Ze zullen het er nooit af halen en vroeg of laat ontdekken geïnteresseerde de serie toch wel op basis van hun kijkgedrag. Dat is bij elke andere zender natuurlijk wel anders.
Ik heb ook Netflix voor de eigen producties, en dan de echt eigen producties niet de producties die eerder op andere networks zijn uitgezonden.
Netflix is daar goed bezig in. Films heb ik minder behoefte aan, dat is m.i.i. toch veel oude rotzooi.
Allemaal cabaretteketet!
pi_161561055
Ik vind alleen House of Cards goed.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  dinsdag 19 april 2016 @ 21:49:25 #211
429367 DKUp
ON TOUR
pi_161561218
Daredevil _O_
SOONY
pi_161561222
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 17:19 schreef Angelof9 het volgende:
Maar wat maakt het in feite uit hoeveel mensen er naar kijken? Verdienen ze daar iets mee? Volgens mij zit hun enige bron van inkomsten in de abonnementen.
Ik begrijp dus ook niet zo goed waar ze al die series van betalen, maar dat is niet mijn probleem :D
Hoe meer leuke series/films hoe meer kans op nieuwe abonnee's. Ook het aantal blijvende abonnees zal dan stijgen.
  dinsdag 19 april 2016 @ 22:09:14 #213
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_161562068
Bovendien is de online streamingmarkt ontzettend booming met concurrenten als HBO go, Amazon Prime en in Nederland heb je nog Videoland.

Netflix is marktleider, maar als ze dat willen blijven zullen ze wel moeten investeren. Maar laat ze dat maar lekker doen, ik ben zeer te spreken over de (echte) Originals.
pi_161562109
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  dinsdag 19 april 2016 @ 23:34:42 #215
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_161564931
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 22:09 schreef Jovatov het volgende:
Bovendien is de online streamingmarkt ontzettend booming met concurrenten als HBO go, Amazon Prime en in Nederland heb je nog Videoland.

Netflix is marktleider, maar als ze dat willen blijven zullen ze wel moeten investeren. Maar laat ze dat maar lekker doen, ik ben zeer te spreken over de (echte) Originals.
Netflix doet genoeg aan investering. Ze hebben nu wel het toppunt bereikt
pi_161568081
quote:
Travelers, Starring Eric McCormack and Created and Written By Brad Wright, Coming to Netflix
New Original Sci-Fi Drama is Produced by Peacock Alley Entertainment Inc. in association with Netflix and Showcase


Beverly Hills, CA -- April 19, 2016 – Netflix, the world’s leading internet TV network, and Showcase announced today the start of production on the new original sci-fi series, Travelers. Shooting on location in Vancouver, the time-traveling sci-fi drama is produced by Peacock Alley Entertainment Inc., in association with Showcase and Netflix.

Travelers will premiere exclusively on Netflix outside of Canada, everywhere the service is available, later this year. The series will debut on Showcase in Canada.

Hundreds of years from now, the last surviving humans discover the means of sending consciousness back through time, directly into people in the 21st century. These "travelers" assume the lives of seemingly random people, while secretly working as teams to perform missions in order to save humanity from a terrible future. These travelers are: FBI Special Agent Grant MacLaren (Eric McCormack), the team's leader; Marcy (Mackenzie Porter), a young, intellectually disabled woman in the care of her social worker, David (Patrick Gilmore); Trevor (Jared Paul Abrahamson), a high school quarterback; Carly (Nesta Marlee Cooper), a single mom in an abusive relationship; and Philip (Reilly Dolman), a heroin-addicted college student. Armed only with their knowledge of history and an archive of social media profiles, the travelers discover that 21st century lives and relationships are as much a challenge as their high-stakes missions.

"My old friend Brad Wright has created a fantastic, complex story with some very rich and complicated characters, and I’m awfully happy to be one of them,”said Eric McCormack.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_161568490
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2016 17:24 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Ze investeren zich een ongeluk.

Dat gaat op den duur wel ophouden.

De enige Netflix serie die tot nu toe gecancelled is die serie van Eli Roth, Hemlock Grove.
En Hemlock Grove heeft het toch 3 seizoenen volgehouden terwijl er nooit echt veel 'buzz' rond die serie geweest is en het verhaal is wel afgerond na die 3 seizoenen. Wat dat betreft nemen ze hun klanten ook wat serieuzer dan de gewone zenders die series bij de vleet cancellen terwijl er helemaal niks afgerond is.

En Netflix zal ook redeneren dat hoe meer eigen series ze maken hoe minder ze extern series hoeven aan te kopen met licenties van 1 of 2 jaar. Eigen series zullen er natuurlijk eindeloos op blijven staan en ondertussen hebben ze toch een aardige catalogus bij elkaar gemaakt
pi_161568634
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 09:07 schreef Soohr het volgende:

[..]

Ik kwam niet door het eerste kwartier heen.
Ik hield het een kwartier langer uit :P . De hoofdrolspeelster is niet echt een feest om naar te kijken of veranderd dit nog?

Ook een poging gedaan voor "A Case of You" maar daar haakte ik na 30 minuten af.
pi_161569422
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 09:42 schreef planethugo het volgende:

[..]

En Hemlock Grove heeft het toch 3 seizoenen volgehouden terwijl er nooit echt veel 'buzz' rond die serie geweest is en het verhaal is wel afgerond na die 3 seizoenen. Wat dat betreft nemen ze hun klanten ook wat serieuzer dan de gewone zenders die series bij de vleet cancellen terwijl er helemaal niks afgerond is.

En Netflix zal ook redeneren dat hoe meer eigen series ze maken hoe minder ze extern series hoeven aan te kopen met licenties van 1 of 2 jaar. Eigen series zullen er natuurlijk eindeloos op blijven staan en ondertussen hebben ze toch een aardige catalogus bij elkaar gemaakt
Dit vraag ik me wel af.

Bloodline, bijvoorbeeld, is een Sony poductie. En House of Cards is ook door een derde partij geproduceerd meen ik.

Ik vraag me af voor hoe lang Netflix de exclusieve rechten heeft verworven van deze series.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_161571135
Titels die worden verwijderd

• American Promise - 21-4-2016
• Cars 2 - 25-4-2016
• Defiance (2 seizoenen) - 30-4-2016
• Ride Along - 25-4-2016
• Saving Face - 21-4-2016
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_161571776
Gisteren aan Deadwood begonnen. _O_
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 20 april 2016 @ 12:43:26 #222
335263 freaky40
pi_161572205
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 21:44 schreef FireFox1 het volgende:
Ik vind alleen House of Cards goed.
Orange is the new Black is epic!
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 20 april 2016 @ 12:43:44 #223
211083 Angelof9
I must go first
pi_161572212
Ik vond Sense8 ook geweldig.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
  woensdag 20 april 2016 @ 12:44:03 #224
211083 Angelof9
I must go first
pi_161572217
En Kimmy Schmidt en Grace and Frankie.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_161574589
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 10:37 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Dit vraag ik me wel af.

Bloodline, bijvoorbeeld, is een Sony poductie. En House of Cards is ook door een derde partij geproduceerd meen ik.

Ik vraag me af voor hoe lang Netflix de exclusieve rechten heeft verworven van deze series.
netflix heeft zelf geen productiemaatschappij zover ik weet, ze kopen dus elke serie ;) maar het lijkt me dat daar toch een contract voor lange tijd aan vast hangt als ze zoiets kopen. Zou wel erg groot gezichtsverlies zijn als Amazon of Videoland over een paar jaar House of Cards erop heeft staan
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')