abonnement Unibet Coolblue
  maandag 4 april 2016 @ 21:18:32 #276
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_161178846
Best goed ook :o Nog meer liefde voor shamans.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  Redactie Games maandag 4 april 2016 @ 21:30:15 #277
181272 crew  Noppie2000
pi_161179390
Mwah, dit of Doomhammer. Mijn keuze is snel gemaakt, afhankelijk van wat de Elemental is natuurlijk :)

EDIT: deze is natuurlijk beter in het verwijderen van Minions, maar 4 attack voor 5 mana voelt wat zwak. Nogmaals, de Elemental kan dit veranderen!
pi_161181551
quote:
14s.gif Op maandag 4 april 2016 19:35 schreef Blistering het volgende:

[..]

Gewoon aggro, anders zijn zoveel wins (praktisch) onmogelijk. Heb zelf op Lifecoach gestemd trouwens, die kaart ziet er ook tof uit :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks, ik ga het eens proberen! Heb eigenlijk een hekel aan aggro, maar dan kan ik wel wat sneller omhoog in rank en de lagere levels speelt toch bijna iedereen aggro dus controll is zelfmoord
pi_161189543
WTF, General Drakkisath heroic. 0-40 ofzo.

edit: Gelukt na 55 keer :D

[ Bericht 31% gewijzigd door mosselmossel op 05-04-2016 11:54:12 ]
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_161194225
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2016 08:34 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

'Huilie doen' :')

Als iemand tegen mij zegt dat hij hoopt dat ik een pijnlijke doodsterf waarna mijn lichaam uit elkaar verkracht wordt door wilde beesten (true story), dan mag daar best wel wat tegenover staan. Dat soort huftertjes heeft de game niet nodig.

Want er zijn ook mensen die daadwerkelijk een leuk praatje maken na een spannende game, die voeg ik maar wat graag toe. De rest kan de pot op, daar voel ik me niet slecht om.
Maar om dan meteen te NSB'rn bij Blizzard vind ik te ver gaan. Als iemand vloekt via de chat dan is dat gewoon even de competitieve emotie van dat moment. Ik heb toen ik als kind UT99 online speelde ook wel eens andere verrot gescholden. Hoort een beetje bij "de strijd/ competitie"..

Ik kon mijn vroeger wel opwinden over Facehunter, echt dat ik dacht van "rot toch op" dat is 0.0 skill, alleen maar de hero aanvallen en dat is het. 0.0 strategie :')
pi_161194243
Ben zelf nu hersenloos aan 't grinden met een Secret Paladin :') maak ik ook geen vrienden mee -_-
pi_161194912
Zo maak ik vandaag waarschijnlijk ook weinig vrienden met mn druid ramp / combo deck.. al n paar keer tegen de 30 damage in 1 turn gedaan;

Vanochtend tegen een facehunter; mezelf net gehealed met een Ancient of lore, hij gaat Arcane golem / Leeroy Jenkins en ik kom op 3 leven te staan; maar dankzij de whelplings van Leeroy had ik met combo lethal

En zonet nog tegen een Renolock; ik had de hele game al controle over de board state en had genoeg minions liggen om samen met combo lethal te halen nadat hij zichzelf net gehealed had met Reno.

Dus ach, genoeg decks waarmee je geen vrienden maakt, dus op zich is dat wat mij betreft geen reden om iemand toe te voegen en daarna voor vanalles en nog wat uit te maken.

Dat je achter je scherm soms zit te schelden is inderdaad de heat of the moment, en helemaal prima; maar om nu eerst iemand toe te voegen, wachten op de goedkeuring en dan te gaan schelden tegen iemand persoonlijk, dat is gewoon onsportief en kwalijk gedrag en geen 'heat of the moment' meer. En daar zou ik best iemand voor reporten.
pi_161195051
Ancient of lores, die ga ik craften zodra de nieuwe uitbreiding er is.

Verder eens met icemotion. Bij sommige hero's weet je wat je kan verwachten. TUrn 6 MC bij een secret pally, constant combo-rekenen bij druid. Reno bij Warlock. ZO moeilijk is het allemaal niet.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_161195103
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 13:59 schreef icemotion het volgende:
Zo maak ik vandaag waarschijnlijk ook weinig vrienden met mn druid ramp / combo deck.. al n paar keer tegen de 30 damage in 1 turn gedaan;

Vanochtend tegen een facehunter; mezelf net gehealed met een Ancient of lore, hij gaat Arcane golem / Leeroy Jenkins en ik kom op 3 leven te staan; maar dankzij de whelplings van Leeroy had ik met combo lethal

En zonet nog tegen een Renolock; ik had de hele game al controle over de board state en had genoeg minions liggen om samen met combo lethal te halen nadat hij zichzelf net gehealed had met Reno.

Dus ach, genoeg decks waarmee je geen vrienden maakt, dus op zich is dat wat mij betreft geen reden om iemand toe te voegen en daarna voor vanalles en nog wat uit te maken.

Dat je achter je scherm soms zit te schelden is inderdaad de heat of the moment, en helemaal prima; maar om nu eerst iemand toe te voegen, wachten op de goedkeuring en dan te gaan schelden tegen iemand persoonlijk, dat is gewoon onsportief en kwalijk gedrag en geen 'heat of the moment' meer. En daar zou ik best iemand voor reporten.
Iemand toevoegen om hem daarna via de chat verrot te schelden is inderdaad wel sneeu. Ach als iemand dik inmaak en een FR krijg dan accept ik dat niet. Tegelijkertijd, na een gebalanceerd potje een FR krijgen accept ik wel soms heb je dan nog leuke gesprekken!
pi_161195178
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 april 2016 14:06 schreef mosselmossel het volgende:
Ancient of lores, die ga ik craften zodra de nieuwe uitbreiding er is.
Doe maar niet, die krijgen vrijwel 100% gegarandeerd een nerf namelijk.
pi_161195371
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 14:08 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

Iemand toevoegen om hem daarna via de chat verrot te schelden is inderdaad wel sneeu. Ach als iemand dik inmaak en een FR krijg dan accept ik dat niet. Tegelijkertijd, na een gebalanceerd potje een FR krijgen accept ik wel soms heb je dan nog leuke gesprekken!
Eensch, soms heb je gewoon heel mooie potten en dan wil ik ook nog wel eens iemand toevoegen om m te bedanken voor een mooie pot.

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 14:12 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Doe maar niet, die krijgen vrijwel 100% gegarandeerd een nerf namelijk.
Daar hoop ik wel op; heb er 4, dus dan kan ik een hoop dust vangen ;) Bewaar ze al een tijdje heel bewust ipv op Mass disenchant te rossen
pi_161197462
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 14:22 schreef icemotion het volgende:
Daar hoop ik wel op; heb er 4, dus dan kan ik een hoop dust vangen ;) Bewaar ze al een tijdje heel bewust ipv op Mass disenchant te rossen
Je verwacht er strak meer dust voor te vangen dan nu? Ik snap die opmerking niet zo.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  Redactie Games dinsdag 5 april 2016 @ 16:11:13 #288
181272 crew  Noppie2000
pi_161197710
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 april 2016 15:59 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Je verwacht er strak meer dust voor te vangen dan nu? Ik snap die opmerking niet zo.
Als een kaart generfed wordt, krijg je in plaats van 1/4 van de dust kosten (zoals nu), een volledige refund. Als goedmakertje ofzo, denk ik dan.

Dus: Dust nu Ancient of Lore en krijg 100 dust, maar dust hem na een nerf en je krijgt ineens 400 per stuk. Is ook gebeurd bij Leroy en Gadgetzan, bijvoorbeeld.
  dinsdag 5 april 2016 @ 16:16:34 #289
289385 Schroevendraaier
Er zit een schroefje los
pi_161197839
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 16:11 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Als een kaart generfed wordt, krijg je in plaats van 1/4 van de dust kosten (zoals nu), een volledige refund. Als goedmakertje ofzo, denk ik dan.

Dus: Dust nu Ancient of Lore en krijg 100 dust, maar dust hem na een nerf en je krijgt ineens 400 per stuk. Is ook gebeurd bij Leroy en Gadgetzan, bijvoorbeeld.
Klopt, maar werkte dat toen ook als je 3 of meer van hetzelfde hebt? Dat kan ik mij niet meer herinneren.
pi_161199248
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 16:16 schreef Schroevendraaier het volgende:

[..]

Klopt, maar werkte dat toen ook als je 3 of meer van hetzelfde hebt? Dat kan ik mij niet meer herinneren.
Ja de hoeveelheid maakt niet uit.
pi_161199698
Ow, dat wist ik niet. Goed om te weten. Al zal ik weinig kaarten meer krijgen voor de uitbreiding. Kan nog maar twee weken spelen. En dan trouwen en op vakantie.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  dinsdag 5 april 2016 @ 17:33:20 #292
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_161199710
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 april 2016 17:32 schreef mosselmossel het volgende:
Ow, dat wist ik niet. Goed om te weten. Al zal ik weinig kaarten meer krijgen voor de uitbreiding. Kan nog maar twee weken spelen. En dan trouwen en op vakantie.
Gefeliciteerd alvast! :D
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_161201758
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 14:22 schreef icemotion het volgende:

[..]

Eensch, soms heb je gewoon heel mooie potten en dan wil ik ook nog wel eens iemand toevoegen om m te bedanken voor een mooie pot.

[..]

Daar hoop ik wel op; heb er 4, dus dan kan ik een hoop dust vangen ;) Bewaar ze al een tijdje heel bewust ipv op Mass disenchant te rossen
Ik spaar het ook al een tijdje op. Heb geloof ik nog 7k aan dust open staan al weet ik niet hoeveel potentiėle nerves in staan.
pi_161202163

Hmm.. ik weet het niet.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  dinsdag 5 april 2016 @ 19:20:40 #295
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_161202259
Te traag. Nice try.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_161202309
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 april 2016 19:20 schreef Blistering het volgende:
Te traag. Nice try.
Echt alleen maar te doen bijna na turn20. Eerst moet je ze maar allebei in handen zien te krijgen. Want je hebt al twee beurten nodig om ze neer te leggen. EN dan moet je ook nog hopen dat de shadow word death of de BGH er niet meer is.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_161202512
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 april 2016 19:17 schreef mosselmossel het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm.. ik weet het niet.
'Leuke kaart' voor practice mode...
pi_161203072
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 april 2016 19:22 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Echt alleen maar te doen bijna na turn20. Eerst moet je ze maar allebei in handen zien te krijgen. Want je hebt al twee beurten nodig om ze neer te leggen. EN dan moet je ook nog hopen dat de shadow word death of de BGH er niet meer is.
Het is te doen op turn 10 middels een omslachtige combo met naga sea witch (Alle kaarten kosten 5 mana). Maar het idee is leuk, net als Mimiron's head, maar veel te langzaam.
  dinsdag 5 april 2016 @ 20:29:38 #299
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_161204234
Dr zijn nog wat meer opties, faceless manipulator natuurlijk, maar het wordt allemaal wel omslachtig.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_161214018
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')