abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 31 maart 2016 @ 19:50:14 #226
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_161080265
  donderdag 31 maart 2016 @ 20:33:14 #227
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_161081272
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 19:50 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
Die agent had een Bellator logo op zijn arm moeten hebben :+
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  donderdag 31 maart 2016 @ 23:09:32 #228
99295 perezoso
blankjoekel
pi_161086111
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 15:18 schreef Nober het volgende:
Diaz vs McGregor
Zingano vs Pena
Aldo vs Edgar (Interim belt)
Velasquez vs Browne
Hendricks vs Gastelum
w/ Mousasi vs Brunson

Zoiets.
Mousasi hoef ik niet op die card, heb 'm nog niet 1x zien shinen bij de UFC. :'(
pi_161086146
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 10:00 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Of er wel of niet iets op het spel staat maakt juist het verschil. Als hij zijn tweede loss op rij pakt dan heeft hij gewoon zijn 145 belt nog en een dikke portemonnee en als hij dit keer wint dan is hij de held. Win win voor Conor dankzij ome Dana. Niks dappers aan. En niemand anders was hier mee weg gekomen behalve Conor.
Heel zuur deze post.

McG verdient ook gewoon tonnen tegen andere lui hoor. Hij gaat voor de rematch omdat hij -redelijk onrealistisch- denkt dat als hij zich beter voorbereidt op 170, hij meer kans maakt. Terwijl hij het juist verloor op endurance, niet op kracht. Meer massa gaat een goed getrainde Nate ook niet KO slaan.
pi_161086543
UFC 200 :') Card van niks, doe mij maar 198
  donderdag 31 maart 2016 @ 23:39:36 #231
99295 perezoso
blankjoekel
pi_161087179
Wat een hoop zure mensen, ik ben erg in mijn nopjes met Mcg - diaz II, eerste gevecht was goed naar te kijken, rake klappen werden er uitgedeeld. :D
pi_161087237
quote:
99s.gif Op donderdag 31 maart 2016 23:21 schreef Kerftminister het volgende:
UFC 200 :') Card van niks, doe mij maar 198
Geen rematch op 198 zoals op 197, 199, 200 dan haak ik af.
pi_161087987
Ik ben blij dat het gevecht van de GOAT Jon Jones doorgaat! *O*
Mightiest am I but I am not alone in this cosmos of mine...
  vrijdag 1 april 2016 @ 02:10:30 #234
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_161089208
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 00:14 schreef TonyMalony het volgende:
Ik ben blij dat het gevecht van de GOAT Jon Jones doorgaat! *O*
en dan dadelijk valt DC uit met een blessure :X
pi_161090275
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 23:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Heel zuur deze post.

McG verdient ook gewoon tonnen tegen andere lui hoor. Hij gaat voor de rematch omdat hij -redelijk onrealistisch- denkt dat als hij zich beter voorbereidt op 170, hij meer kans maakt. Terwijl hij het juist verloor op endurance, niet op kracht. Meer massa gaat een goed getrainde Nate ook niet KO slaan.
Het gaat erom dat straks 2 mannen op een card vechten voor de interim terwijl de champ op diezelfde card aan het rondkutten is in een division waar hij ten eerste niks te zoeken heeft en ten tweede hoogstwaarschijnlijk zijn 2e loss op rij krijgt. Als champ. Voor het eerst ooit. Dat hele gevecht gaat gewoon nergens over.

UFC 200 had Aldo vs McGregor en Nate vs RDA moeten zijn. Dat was een fatsoenlijke card geweest, niet een champ die de division ophoudt wegens een bullshit fight en zijn belt mag houden bij een 2e loss op rij.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_161090371
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 23:39 schreef perezoso het volgende:
Wat een hoop zure mensen, ik ben erg in mijn nopjes met Mcg - diaz II, eerste gevecht was goed naar te kijken, rake klappen werden er uitgedeeld. :D
Ik denk dat iedereen hier hetzelfde denkt, behalve jij (niks mis mee overigens), en dat is dat McGregor niks meer kan bieden tegen Nate. Dus de uitkomst van het gevecht zal hetzelfde zijn, waardoor de FW division of een andere coolere matchup langer op zich laat wachten plus dat the stock van McGregor na een 2e loss enorm zakt.. en dat is jammer. Zeker voor zo'n rare rematch.
pi_161090501
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 08:18 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Ik denk dat iedereen hier hetzelfde denkt, behalve jij (niks mis mee overigens), en dat is dat McGregor niks meer kan bieden tegen Nate. Dus de uitkomst van het gevecht zal hetzelfde zijn, waardoor de FW division of een andere coolere matchup langer op zich laat wachten plus dat the stock van McGregor na een 2e loss enorm zakt.. en dat is jammer. Zeker voor zo'n rare rematch.
Conor gaat iig wél door met het breken van records als hij straks de eerste UFC champ ooit is met 2 losses op rij.

Ik denk overigens niet dat Nate deze match zomaar even gewonnen heeft overigens.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  FOK!fotograaf vrijdag 1 april 2016 @ 08:50:51 #238
364681 over_hedge
pi_161090632
Wel mooi dat iedereen nu denkt dat Nate maar even makkelijk gaat winnen. :P Als gegor zijn cardio wat beter geweest was had hij gewoon gewonnen. Zou kunnen dat Nate weer wint hoor. Maar denk niet dat het zo makkelijk is als sommige hier denken.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_161091090
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 08:50 schreef over_hedge het volgende:
Als gegor zijn cardio wat beter geweest was had hij gewoon gewonnen.
sure :') Nate gaat het echt niet makkelijk krijgen maar als je denkt dat het puur aan het gebrek aan cardio lag dan heb je wel een heel beperkte kijk op het spelletje imo. Sowieso schandalig dat je minder fit bent dan iemand met een camp van 2 weken maar dat terzijde.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  FOK!fotograaf vrijdag 1 april 2016 @ 09:55:51 #240
364681 over_hedge
pi_161091341
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 april 2016 09:38 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

sure :') Nate gaat het echt niet makkelijk krijgen maar als je denkt dat het puur aan het gebrek aan cardio lag dan heb je wel een heel beperkte kijk op het spelletje imo. Sowieso schandalig dat je minder fit bent dan iemand met een camp van 2 weken maar dat terzijde.
eerste ronde won hij gewoon hard. Alleen had te veel in zijn harde punches gestopt waarom hij gewoon weinig meer had in de 2e ronden.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_161091426
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 09:55 schreef over_hedge het volgende:

[..]

eerste ronde won hij gewoon hard. Alleen had te veel in zijn harde punches gestopt waarom hij gewoon weinig meer had in de 2e ronden.
Eerste ronde was een 10-9. Dankzij zijn slechte gameplan en omdat Nate aan het rollen was met zijn punches waardoor ze minder impact hadden raakte hij in paniek, vervolgens gassed en was hij rocked na de 1-2 van Nate. Ging vervolgens voor een takedown en werd vervolgens volledig outclassed met BJJ door Nate op de grond.

Als je deze overwinning alleen toekent aan het gebrek aan cardio aan de kant van Conor doe je Nate duidelijk tekort, maar de fans van Conor proberen zijn prestatie vanaf het eerste moment al te downplayen.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_161091502
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 april 2016 09:38 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

sure :') Nate gaat het echt niet makkelijk krijgen maar als je denkt dat het puur aan het gebrek aan cardio lag dan heb je wel een heel beperkte kijk op het spelletje imo. Sowieso schandalig dat je minder fit bent dan iemand met een camp van 2 weken maar dat terzijde.
Nate was aan het trainen voor een triatlon dacht ik in een van de ufc 196 preview filmpjes te horen. Dus die was wel aardig fit.
  FOK!fotograaf vrijdag 1 april 2016 @ 10:12:52 #243
364681 over_hedge
pi_161091554
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 10:02 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Eerste ronde was een 10-9. Dankzij zijn slechte gameplan en omdat Nate aan het rollen was met zijn punches waardoor ze minder impact hadden raakte hij in paniek, vervolgens gassed en was hij rocked na de 1-2 van Nate. Ging vervolgens voor een takedown en werd vervolgens volledig outclassed met BJJ door Nate op de grond.

Als je deze overwinning alleen toekent aan het gebrek aan cardio aan de kant van Conor doe je Nate duidelijk tekort, maar de fans van Conor proberen zijn prestatie vanaf het eerste moment al te downplayen.
En als je denkt dat Nate nu weer maar even makkelijk gaat winnen dan doe je Conor te kort ;)

Hij maakt mij btw weinig uit wie er wint :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_161091863
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 10:12 schreef over_hedge het volgende:

[..]

En als je denkt dat Nate nu weer maar even makkelijk gaat winnen dan doe je Conor te kort ;)

Hij maakt mij btw weinig uit wie er wint :P
zie mijn eerdere quote:

quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2016 08:34 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik denk overigens niet dat Nate deze match zomaar even gewonnen heeft overigens.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  FOK!fotograaf vrijdag 1 april 2016 @ 10:42:38 #245
364681 over_hedge
pi_161092028
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 10:32 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

zie mijn eerdere quote:

[..]

Nou mooi dan zijn we het daar over eens :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  vrijdag 1 april 2016 @ 10:44:40 #246
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_161092069
Persoonlijk denk ik niet dat Nate dit keer "net zo makkelijk" wint van McGregor.
Als hij verstandig is, werkt hij hem in de eerste ronde naar de grond, dan is het een first round victory voor Nate.

Staand zullen die klappen van McGregor een grotere impact hebben dan hij al verwachten denk ik. Dit aangezien McGregor maar heel kort voor dit gevecht op de 170 heeft gezeten, en hij nu de kans krijgt om een behoorlijke poos met deze massa te trainen (en dus zijn strength+endurance uit te bouwen).
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_161092224
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 10:08 schreef truedestiny het volgende:

[..]

Nate was aan het trainen voor een triatlon dacht ik in een van de ufc 196 preview filmpjes te horen. Dus die was wel aardig fit.
Ja dat is wat Dana zei ja _O-


quote:
"I wasn't trainjng for a triathalon before this fight I was on a yacht in cabo gettin my chillax on wit my dudes
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_161093046
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 10:44 schreef ManageTheAnger het volgende:
Persoonlijk denk ik niet dat Nate dit keer "net zo makkelijk" wint van McGregor.
Als hij verstandig is, werkt hij hem in de eerste ronde naar de grond, dan is het een first round victory voor Nate.

Niks daarvan, ik wil meer slaps zien.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_161093115
Mcgregor was volgens mij snel moe vanwege een paar goede rake klappen van Nate. Het is te hopen dat hij nu minder arrogant vecht, zijn handen omhoog houdt, z'n grondspel verbetert en tactisch slimmer vecht.

Als je de benen van Nate wegtrapt dan stelt hij niet zoveel voor, dat heeft Dos Anjos al aangetoond.
Mightiest am I but I am not alone in this cosmos of mine...
  FOK!fotograaf vrijdag 1 april 2016 @ 11:36:02 #250
364681 over_hedge
pi_161093189
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')