abonnement Unibet Coolblue
pi_160828516
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 07:42 schreef Tarado het volgende:

[..]

PSV drukte en had meer balbezit in de 1e helft, niet meer dan logisch met een achterstand maar de beste kansen waren voor Ajax, de 2e helft was PSV zonder plan en was het redelijk makkelijk uitspelen voor Ajax
Meer balbezit is toch gelijk aan domineren? :o
  maandag 21 maart 2016 @ 09:07:04 #227
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_160828583
Keihard met beide benen weer op de aarde belandt. De spelers van PSV hebben al jarenlang een mentaal probleem om zich op te laden, en/of geconcentreerd te zijn/te blijven.

Dit zag je al meteen in de 2e minuut. En dan weer zeggen "ja als we zo slap beginnen dan lopen we achter de feiten aan.....". deze uitspraak werd mede mogelijk gemaakt door stichting open deuren

De spelers moeten naar zichzelf kijken, en als ze dit jaar geen kampioen worden dan hebben ze dat volledig aan zichzelf te wijten.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  maandag 21 maart 2016 @ 09:07:19 #228
131800 Tarado
capô de fusca
pi_160828586
quote:
10s.gif Op maandag 21 maart 2016 08:58 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Meer balbezit is toch gelijk aan domineren? :o
alleen in Amsterdam :), maar dat bedoel ik dus, je kan de bal wel veel hebben maar er werd niets noemenswaardig mee gedaan.
pi_160828899
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 09:07 schreef Tarado het volgende:

[..]

alleen in Amsterdam :), maar dat bedoel ik dus, je kan de bal wel veel hebben maar er werd niets noemenswaardig mee gedaan.
Nouja toch wel wat kansjes gehad hoor. Moreno, Locadia, Guardado die een pingel had moeten krijgen. Allemaal in de eerste helft. In het 2e was er ook nog een flinke kans voor PSV met dat schot van Locadia die Cillessen tegen hield, en vervolgens De Jong een flinke kans had maar die bal totaal over de goal peerde. Pröpper die er eigenlijk doorheen was waar die vrije trap uit kwam (die Willems weer 20 meter over het goal schoot).

En laten we wel wezen dat die laatste kans van Milik in de blessuretijd van de eerste helft (blessuretijd die Cillessen veroorzaakt overigens) ook gewoon toevallig uit een vrije troep voor zijn voeten viel. Dat had ook niets met goed voetbal te maken.

Nee PSV was wel de betere ploeg hoor, en de eerste helft toch zeker, Dat ze 2e helft slechter en ongeïnspireerd speelde ben ik het mee eens hoor, maar dat neemt nou niet weg dat Ajax ook gewoon slecht speelde.
pi_160830179
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 09:39 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Nouja toch wel wat kansjes gehad hoor. Moreno, Locadia, Guardado die een pingel had moeten krijgen. Allemaal in de eerste helft. In het 2e was er ook nog een flinke kans voor PSV met dat schot van Locadia die Cillessen tegen hield, en vervolgens De Jong een flinke kans had maar die bal totaal over de goal peerde. Pröpper die er eigenlijk doorheen was waar die vrije trap uit kwam (die Willems weer 20 meter over het goal schoot).

En laten we wel wezen dat die laatste kans van Milik in de blessuretijd van de eerste helft (blessuretijd die Cillessen veroorzaakt overigens) ook gewoon toevallig uit een vrije troep voor zijn voeten viel. Dat had ook niets met goed voetbal te maken.

Nee PSV was wel de betere ploeg hoor, en de eerste helft toch zeker, Dat ze 2e helft slechter en ongeïnspireerd speelde ben ik het mee eens hoor, maar dat neemt nou niet weg dat Ajax ook gewoon slecht speelde.
haha, ze hadden alle 3 een penalty moeten krijgen ja?

En niemand beweerd verder dat Ajax goed heeft gespeeld.
  maandag 21 maart 2016 @ 11:14:11 #231
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_160830196
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2016 11:12 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

haha, ze hadden alle 3 een penalty moeten krijgen ja?

En niemand beweerd verder dat Ajax goed heeft gespeeld.
zijn mad, geef ze eens ongelijk. Dit had een 'walk over' moeten zijn voor psv.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_160830217
Locadia en Propper hebben zich afgemeld bij Oranje. Ben benieuwd hoelang die eruit liggen.
pi_160830276
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 09:39 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Nouja toch wel wat kansjes gehad hoor. Moreno, Locadia, Guardado die een pingel had moeten krijgen. Allemaal in de eerste helft. In het 2e was er ook nog een flinke kans voor PSV met dat schot van Locadia die Cillessen tegen hield, en vervolgens De Jong een flinke kans had maar die bal totaal over de goal peerde. Pröpper die er eigenlijk doorheen was waar die vrije trap uit kwam (die Willems weer 20 meter over het goal schoot).

En laten we wel wezen dat die laatste kans van Milik in de blessuretijd van de eerste helft (blessuretijd die Cillessen veroorzaakt overigens) ook gewoon toevallig uit een vrije troep voor zijn voeten viel. Dat had ook niets met goed voetbal te maken.

Nee PSV was wel de betere ploeg hoor, en de eerste helft toch zeker, Dat ze 2e helft slechter en ongeïnspireerd speelde ben ik het mee eens hoor, maar dat neemt nou niet weg dat Ajax ook gewoon slecht speelde.
Gozer :D Ik telde misschien één penalty. Daar tegenover staat weer een rode kaart die Willems best had kunnen krijgen. En PSV was gewoon onzorgvuldig, dan kan je het deksel op je neus krijgen. Ajax heeft ook nog wel wat kansen gehad buiten de twee goals, en of hij dan 'goed voor je voeten valt', of het technisch perfect iemand uitspelen is maakt niet zoveel uit, zeker in dit soort potten niet.
pi_160830412
quote:
2s.gif Op maandag 21 maart 2016 11:19 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Gozer :D Ik telde misschien één penalty. Daar tegenover staat weer een rode kaart die Willems best had kunnen krijgen. En PSV was gewoon onzorgvuldig, dan kan je het deksel op je neus krijgen. Ajax heeft ook nog wel wat kansen gehad buiten de twee goals, en of hij dan 'goed voor je voeten valt', of het technisch perfect iemand uitspelen is maakt niet zoveel uit, zeker in dit soort potten niet.
Natuurlijk 1 penalty. Ik noem alleen de kansen op van de eerste helft. Waarvan de gegeven pingel van Guardado er 1 van was. Niet dat die andere 2 penaltys waren, dat waren imo kansen.

En Willems had misschien rood kunnen krijgen ja, maar Dijks ook met die elleboog. En ben het zeker eens dat PSV onzorgvuldig speelde hoor, zeker in de tweede helft. Maar dat maakt het nog niet dat Ajax de terechte winnaar was imo :). De eerste helft was PSV toch echt stukken sterker dan Ajax. Niet dat het mij interesseert verder hoor :P. Op het einde van de rit is de club met de meeste punten een terecht kampioen. Ik wil alleen maar zeggen dat ik Ajax toch echt niet de betere vond deze pot.
pi_160830449
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 11:30 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Natuurlijk 1 penalty. Ik noem alleen de kansen op van de eerste helft. Waarvan de gegeven pingel van Guardado er 1 van was. Niet dat die andere 2 penaltys waren, dat waren imo kansen.

En Willems had misschien rood kunnen krijgen ja, maar Dijks ook met die elleboog. En ben het zeker eens dat PSV onzorgvuldig speelde hoor, zeker in de tweede helft. Maar dat maakt het nog niet dat Ajax de terechte winnaar was imo :). De eerste helft was PSV toch echt stukken sterker dan Ajax. Niet dat het mij interesseert verder hoor :P. Op het einde van de rit is de club met de meeste punten een terecht kampioen. Ik wil alleen maar zeggen dat ik Ajax toch echt niet de betere vond deze pot.
Mwah, ik denk als je al het 'die had dit moeten krijgen' geneuzel wegstreept (want dat was er over en weer) dat Ajax toch wel nét een tikkie slimmer deze pot in ging. Ze hebben gewoon heel goed het middenveld onder druk weten te zetten, en op een fase in de eerste helft na kwam PSV daar niet onderuit. Dus in die zin is het niet zo dat Ajax nou geweldig voetbal heeft gespeeld en een paar prachtige technische goals heeft gemaakt (al zou ik je adviseren die pass bij de eerste goal nog eens terug te kijken :9~ ), maar dit is gewoon een mes-tussen-de-tanden pot. Als er ooit een wedstrijd is waar je kan zeggen dat het gaat om de 3 punten, maakt niet uit hoe, dan was dit 'm wel.
pi_160830692
quote:
2s.gif Op maandag 21 maart 2016 11:32 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Mwah, ik denk als je al het 'die had dit moeten krijgen' geneuzel wegstreept (want dat was er over en weer) dat Ajax toch wel nét een tikkie slimmer deze pot in ging. Ze hebben gewoon heel goed het middenveld onder druk weten te zetten, en op een fase in de eerste helft na kwam PSV daar niet onderuit. Dus in die zin is het niet zo dat Ajax nou geweldig voetbal heeft gespeeld en een paar prachtige technische goals heeft gemaakt (al zou ik je adviseren die pass bij de eerste goal nog eens terug te kijken :9~ ), maar dit is gewoon een mes-tussen-de-tanden pot. Als er ooit een wedstrijd is waar je kan zeggen dat het gaat om de 3 punten, maakt niet uit hoe, dan was dit 'm wel.
Natuurlijk maakt het niet uit hoe je de punten haalt. Als je ze maar haalt. Maar daar gaat het niet om. Ik kan alleen niet zeggen dat Ajax duidelijk de bovenliggende partij was.
  maandag 21 maart 2016 @ 11:55:43 #237
131800 Tarado
capô de fusca
pi_160830841
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 11:30 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Natuurlijk 1 penalty. Ik noem alleen de kansen op van de eerste helft. Waarvan de gegeven pingel van Guardado er 1 van was. Niet dat die andere 2 penaltys waren, dat waren imo kansen.

En Willems had misschien rood kunnen krijgen ja, maar Dijks ook met die elleboog. En ben het zeker eens dat PSV onzorgvuldig speelde hoor, zeker in de tweede helft. Maar dat maakt het nog niet dat Ajax de terechte winnaar was imo :). De eerste helft was PSV toch echt stukken sterker dan Ajax. Niet dat het mij interesseert verder hoor :P. Op het einde van de rit is de club met de meeste punten een terecht kampioen. Ik wil alleen maar zeggen dat ik Ajax toch echt niet de betere vond deze pot.
Je meet een beetje met 2 maten, Ajax hoefde niet na die 0-1 en PSV stelde daar ondanks het veldoverwicht bijzonder weinig tegenover in de eerste helft, 1 redelijke kans heb ik geteld, de rest waren wat mogelijkheden maar toch geen uitgespeelde kansen, die had Ajax in de 1e helft meer.

In de 2e helft was het kip zonder kop voetbal van PSV zonder enig gevaar en waren de betere kansen weer voor Ajax.

Kan best begrijpen dat je er ziek van bent, het verraste mij eerlijk gezegd ook de aanvallende zwakte van PSV maar dat is waarschijnlijk toch ook wel een beetje de verdienste van Ajax.
pi_160831069
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 11:55 schreef Tarado het volgende:

[..]

Je meet een beetje met 2 maten, Ajax hoefde niet na die 0-1 en PSV stelde daar ondanks het veldoverwicht bijzonder weinig tegenover in de eerste helft, 1 redelijke kans heb ik geteld, de rest waren wat mogelijkheden maar toch geen uitgespeelde kansen, die had Ajax in de 1e helft meer.

In de 2e helft was het kip zonder kop voetbal van PSV zonder enig gevaar en waren de betere kansen weer voor Ajax.

Kan best begrijpen dat je er ziek van bent, het verraste mij eerlijk gezegd ook de aanvallende zwakte van PSV maar dat is waarschijnlijk toch ook wel een beetje de verdienste van Ajax.
Ik ben er totaal niet ziek van, ik ben niet eens voor Ajax/PSV. Ben het alleen niet eens met je stelling dat Ajax duidelijk de bovenliggende partij was.
  maandag 21 maart 2016 @ 12:13:15 #239
131800 Tarado
capô de fusca
pi_160831141
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 12:08 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ik ben er totaal niet ziek van, ik ben niet eens voor Ajax/PSV. Ben het alleen niet eens met je stelling dat Ajax duidelijk de bovenliggende partij was.
OK verkeerd begrepen dan maar jij stelt dat de ploeg met het meeste balbezit beter was dan de ploeg die een hoger rendement uit hun balbezit haalde, wat mij betreft is die laatste duidelijk de betere zoals ik al zei.
pi_160831281
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 12:13 schreef Tarado het volgende:

[..]

OK verkeerd begrepen dan maar jij stelt dat de ploeg met het meeste balbezit beter was dan de ploeg die een hoger rendement uit hun balbezit haalde, wat mij betreft is die laatste duidelijk de betere zoals ik al zei.
Ajax was niet beter. Ajax heeft wel heel
slim geprofiteerd van de midweekse wedstrijd en de vroege voorsprong (mooi doelpunt, maar als hij die voorzet nog 10 keer mag geven komt hij minimaal 9 keer veel minder goed aan).

PSV slaagde er desondanks in om in de eerste helft Ajax te overklassen, maar met de midweekse wedstrijd in de benen ontbrak het aan finesse voor de goal, waar Ajax uiteraard voor ging liggen. En als je dan ook nog de pech hebt dat een loepzuivere penalty niet gegeven wordt, dan is dat in zo'n situatie voldoende om ervoor te zorgen dat er geen omslag meer volgt. Overigens, zoals PSV stond te spelen moet ik maar zien dat die penalty erin zou zijn gegaan... Van de andere kant: Cilissen.

Nee, Ajax was niet beter. Slimmer en gelukkiger, dat wel. Eigenlijk is het ook jammer dat zulke wedstrijden gepland worden na een Europese week. Want het grootste probleem was nog wel dat het niveau gewoon bedroevend was. Zeker de tweede helft was niet om aan te gluren.
pi_160831372
Werkelijk geen seconde de indruk gehad dat PSV dit kon winnen. Voorzetten en passes die allemaal in de soep lopen in de eerste helft. In de 2e helft konden we alleen nog maar hopen op een doelpunt dat volkomen uit de lucht zou komen vallen, wat dus niet gebeurde....

Zowel individueel als collectief erg slecht, gezien de vorm van PSV en het verdere programma acht ik de kansen op een nieuwe titel nu nihil. Eerlijk gezegd denk ik dat PSV nu geknakt is en dat Ajax de komende speelrondes makkelijk verder uit gaat lopen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 21 maart 2016 @ 12:30:48 #242
131800 Tarado
capô de fusca
pi_160831434
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2016 12:22 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ajax was niet beter. Ajax heeft wel heel
slim geprofiteerd van de midweekse wedstrijd en de vroege voorsprong (mooi doelpunt, maar als hij die voorzet nog 10 keer mag geven komt hij minimaal 9 keer veel minder goed aan).

PSV slaagde er desondanks in om in de eerste helft Ajax te overklassen, maar met de midweekse wedstrijd in de benen ontbrak het aan finesse voor de goal, waar Ajax uiteraard voor ging liggen. En als je dan ook nog de pech hebt dat een loepzuivere penalty niet gegeven wordt, dan is dat in zo'n situatie voldoende om ervoor te zorgen dat er geen omslag meer volgt. Overigens, zoals PSV stond te spelen moet ik maar zien dat die penalty erin zou zijn gegaan... Van de andere kant: Cilissen.

Nee, Ajax was niet beter. Slimmer en gelukkiger, dat wel. Eigenlijk is het ook jammer dat zulke wedstrijden gepland worden na een Europese week. Want het grootste probleem was nog wel dat het niveau gewoon bedroevend was. Zeker de tweede helft was niet om aan te gluren.
Dat overklassen heb ik dus niet gezien, balbezit en veldoverwicht wel in de 1e helft maar daar kwam toch weinig gevaar uit, Ajax had de betere kansen in zowel 1e als 2e helft.
pi_160831460
Ben er echt ziek van.. we spelen gewoon nergens meer voor mee :( ons oppermachtig psv
pi_160831579
willems had geen rood moeten krijgen, de tackle was niet eens van achter en niet met gestrekt been.
psv had wel 2 penalties moeten krijgen en die keeper had rood moeten krijgen voor het tijdrekken van totaal 15minuten over heel de wedstrijd
Nothing to see here, carry on
  Forum Admin maandag 21 maart 2016 @ 12:50:38 #245
35723 crew  GGMM
pi_160831776
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 12:39 schreef RijstNatie het volgende:
willems had geen rood moeten krijgen, de tackle was niet eens van achter en niet met gestrekt been.
psv had wel 2 penalties moeten krijgen en die keeper had rood moeten krijgen voor het tijdrekken van totaal 15minuten over heel de wedstrijd
ok
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 21 maart 2016 @ 13:00:35 #246
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_160831949
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 12:32 schreef Gutanoth het volgende:
Ben er echt ziek van.. we spelen gewoon nergens meer voor mee :( ons oppermachtig psv
Ach ja, met de tweede plaats kan je ook CL-voetbal spelen, er is weinig verloren behalve misschien een kampioenschap. Kopjes omhoog en zien dat je zelf alle resterende wedstrijden wint, de kans is groot dat Ajax ergens punten gaat morsen. Maar niet klagen als Ajax dat niet doet, dan heeft PSV zelf gisteren de titel cadeau gedaan. :)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_160831981
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2016 12:50 schreef GGMM het volgende:

[..]

ok
Hoi GGMM
  maandag 21 maart 2016 @ 13:06:07 #248
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_160832044
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 12:39 schreef RijstNatie het volgende:
willems had geen rood moeten krijgen, de tackle was niet eens van achter en niet met gestrekt been.
psv had wel 2 penalties moeten krijgen en die keeper had rood moeten krijgen voor het tijdrekken van totaal 15minuten over heel de wedstrijd
Smoezen achteraf, je hoort dermate te domineren dat dit soort zaken niet het verloop van de wedstrijd bepalen.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_160832131
Bruma kreeg de vraag gesteld waar hij stond bij de 0-1. Antwoordde hij lachend dat hij door aan het dekken was. Lulletje rozenwater.
pi_160832627
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 11:15 schreef tompsv18 het volgende:
Locadia en Propper hebben zich afgemeld bij Oranje. Ben benieuwd hoelang die eruit liggen.
Locadia zie ik ik niet meer in actie komen. Kan hij eindelijk niet om die 2 andere heen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')