abonnement Unibet Coolblue
pi_160891427
Maar zouden jullie jullie man ook dumpen als het niet zo vaak gebeurt als jullie willen?
pi_160892056
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 12:08 schreef FANN het volgende:
Als ik hier zo dit topic lees, dan ben je óf niet normaal óf je hebt geen goede relatie als je niet neukt
als een stelletje konijnen.
Mijn excuus als mijn woorden zo overkomen. Bedoelde meer wat tegengas te geven aan het idee dat vrouwen (algemeen) genomen niet zo om seks geven.
En wat tegengas dat mannen hun kwakkie kwijt moeten kunnen en weinig geven om de emotionele kant van seks.

Al met al, als beide in een relatie tevreden zijn, als er liefde en openheid is, dan maakt het niet uit wat als 'normaal' gezien wordt. Eigenlijk bestaat er geen 'normaal' hierin. Maken teveel mensen zich gek met wat 'normaal' zou zijn. Maar gaat het uiteindelijk enkel en alleen over wat je samen ok vindt, waar je je beiden goed bij voelt.
Sommige dingen kan ik niet goed begrijpen, sommigen dingen kan een ander van mij niet goed begrijpen, maar dat doet er helemaal niets toe. Zolang er maar liefde, openheid en begrip is binnen die betreffende relatie. Wat de buitenwereld daarvan denkt is niet meer dan gebakken lucht en de 'norm' is alleen maar een illusie, die bestaat niet echt. Het is altijd een aanpassen aan de omstandigheden en de individuen in die relatie.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_160892096
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 18:48 schreef Atak het volgende:
Maar zouden jullie jullie man ook dumpen als het niet zo vaak gebeurt als jullie willen?
Nee.

Dan is het tijd voor een goed gesprek en kijken of de omstandigheden aangepast kunnen worden.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_160892598
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 19:11 schreef erodome het volgende:

[..]

Mijn excuus als mijn woorden zo overkomen. Bedoelde meer wat tegengas te geven aan het idee dat vrouwen (algemeen) genomen niet zo om seks geven.
En wat tegengas dat mannen hun kwakkie kwijt moeten kunnen en weinig geven om de emotionele kant van seks.

Al met al, als beide in een relatie tevreden zijn, als er liefde en openheid is, dan maakt het niet uit wat als 'normaal' gezien wordt. Eigenlijk bestaat er geen 'normaal' hierin. Maken teveel mensen zich gek met wat 'normaal' zou zijn. Maar gaat het uiteindelijk enkel en alleen over wat je samen ok vindt, waar je je beiden goed bij voelt.
Sommige dingen kan ik niet goed begrijpen, sommigen dingen kan een ander van mij niet goed begrijpen, maar dat doet er helemaal niets toe. Zolang er maar liefde, openheid en begrip is binnen die betreffende relatie. Wat de buitenwereld daarvan denkt is niet meer dan gebakken lucht en de 'norm' is alleen maar een illusie, die bestaat niet echt. Het is altijd een aanpassen aan de omstandigheden en de individuen in die relatie.
  woensdag 23 maart 2016 @ 20:09:24 #105
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_160893930
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 18:45 schreef Atak het volgende:

[..]

Dan leg de dildo toch gewoon in warm water voordat je aan de slag gaat.
Dat jij een dildo en een mens als gelijkwaardig ziet zegt genoeg over jouw sociale vaardigheden. :')
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_160894294
Waarom zijn er zoveel toys voor vrouwen en voor mannen bijna niks? Penispomp die je pik kapot maakt en een penissleeve waar je niks door voelt tijdens neuken. Waarom mannen zo achtergesteld qua sekstoys?
pi_160894463
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:09 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dat jij een dildo en een mens als gelijkwaardig ziet zegt genoeg over jouw sociale vaardigheden. :')
Als je een meisje met mij is dan hoef ze geen dildo nodig hoor. Ze heeft dan meer dan genoeg. Dat jij een dildo hebt zegt meer over jouw relatie. :')
pi_160894495
Misschien zegt het iets over hoe makkelijk zij als dame een seksdate kan regelen......
  woensdag 23 maart 2016 @ 20:39:38 #109
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_160894807
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:27 schreef Atak het volgende:

[..]

Als je een meisje met mij is dan hoef ze geen dildo nodig hoor. Ze heeft dan meer dan genoeg. Dat jij een dildo hebt zegt meer over jouw relatie. :')
WTF, jij begon over een dildo, niemand anders hoor. :')
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  woensdag 23 maart 2016 @ 20:40:55 #110
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_160894846
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:53 schreef Atak het volgende:

[..]

Ik probeer het te snappen. Je kan ook toch gewoon aan de dildo. Waarom moet de man altijd de vrouw bevredigen?
Nu ben ik toch benieuwd hoe je deze opmerking dan bedoelde in combinatie met je laatste opmerking.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_160894871
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:29 schreef DoucheBagXL het volgende:
Misschien zegt het iets over hoe makkelijk zij als dame een seksdate kan regelen......
Dat is echt iets wat het in het hoofd van sommige mannen zit.
Niet zozeer de werkelijkheid is. Leuk dat vele creeps zich beschikbaar stellen, maar die geven de gemiddelde vrouw geen bevrediging, die willen ze niet.
Als de man in kwestie geen bal geeft om wie ingaat op zijn aanbod kan hij ook elke dag seks hebben en ook wel vaker. Maar het gemiddelde mens wil iemand waartoe hij/zij zich ook aangetrokken voelt. Dat maakt dat het geen bal uitmaakt hoeveel creeps(m/v) zich aanbieden, dat maakt dat er maar een klein deel is waarmee men seks wil hebben, dat dat voor beide geslachten lastiger is als je denkt, dus ook voor vrouwen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_160894895
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:27 schreef Atak het volgende:

[..]

Als je een meisje met mij is dan hoef ze geen dildo nodig hoor. Ze heeft dan meer dan genoeg. Dat jij een dildo hebt zegt meer over jouw relatie. :')
Serieus? Gast....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_160895003
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:41 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat is echt iets wat het in het hoofd van sommige mannen zit.
Niet zozeer de werkelijkheid is. Leuk dat vele creeps zich beschikbaar stellen, maar die geven de gemiddelde vrouw geen bevrediging, die willen ze niet.
Als de man in kwestie geen bal geeft om wie ingaat op zijn aanbod kan hij ook elke dag seks hebben en ook wel vaker. Maar het gemiddelde mens wil iemand waartoe hij/zij zich ook aangetrokken voelt. Dat maakt dat het geen bal uitmaakt hoeveel creeps(m/v) zich aanbieden, dat maakt dat er maar een klein deel is waarmee men seks wil hebben, dat dat voor beide geslachten lastiger is als je denkt, dus ook voor vrouwen.
Ok, bedankt voor dit gratis consult!
pi_160895020
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:21 schreef DoucheBagXL het volgende:
Waarom zijn er zoveel toys voor vrouwen en voor mannen bijna niks? Penispomp die je pik kapot maakt en een penissleeve waar je niks door voelt tijdens neuken. Waarom mannen zo achtergesteld qua sekstoys?
Er zijn ook vele speeltjes voor mannen,dat jij daar niet mee bekend bent maakt het niet minder waar.
Besef je bv dat penetratiespeeltjes ook voor mannen geschikt zijn, mits ze daar behoefte aan hebben. En dat lang niet elke vrouw zit te wachten op een dikke dildo in zich.

Neem bv de fleshlight in vele vormen, maten en merken...speciaal voor de man...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_160895050
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:45 schreef DoucheBagXL het volgende:

[..]

Ok, bedankt voor dit gratis consult!
Dank je dat je serieus reageert en vooral niet verder nadenkt.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_160895168
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:46 schreef erodome het volgende:

[..]

Dank je dat je serieus reageert en vooral niet verder nadenkt.
Wat kan ik er nog op zeggen. Ben het wel met jou eens:) Maar ik bedoelde meer van dat zij een dildo heeft, omdat ze er zooooooo slecht uitziet dat ze geen seksdate kan regelen.
pi_160895223
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:45 schreef erodome het volgende:

[..]

Er zijn ook vele speeltjes voor mannen,dat jij daar niet mee bekend bent maakt het niet minder waar.
Besef je bv dat penetratiespeeltjes ook voor mannen geschikt zijn, mits ze daar behoefte aan hebben. En dat lang niet elke vrouw zit te wachten op een dikke dildo in zich.

Neem bv de fleshlight in vele vormen, maten en merken...speciaal voor de man...
Een fleshlight geeft toch zelfde effect als je hand? Het is niet zoals een grote trillende met roterende dikke lange dildo voor vrouwen:) Lijkt mij.
pi_160895437
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:49 schreef DoucheBagXL het volgende:

[..]

Wat kan ik er nog op zeggen. Ben het wel met jou eens:) Maar ik bedoelde meer van dat zij een dildo heeft, omdat ze er zooooooo slecht uitziet dat ze geen seksdate kan regelen.
Wat dus de reinste bullshit is, echt een dooddoener

Een dildo en seksals in met bedpartners zijn niet te vergelijken. Dat weet je prima, want handwerk en seks zijn voor jou ook niet te vergelijken.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_160895590
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:41 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat is echt iets wat het in het hoofd van sommige mannen zit.
Niet zozeer de werkelijkheid is. Leuk dat vele creeps zich beschikbaar stellen, maar die geven de gemiddelde vrouw geen bevrediging, die willen ze niet.
Als de man in kwestie geen bal geeft om wie ingaat op zijn aanbod kan hij ook elke dag seks hebben en ook wel vaker. Maar het gemiddelde mens wil iemand waartoe hij/zij zich ook aangetrokken voelt. Dat maakt dat het geen bal uitmaakt hoeveel creeps(m/v) zich aanbieden, dat maakt dat er maar een klein deel is waarmee men seks wil hebben, dat dat voor beide geslachten lastiger is als je denkt, dus ook voor vrouwen.
Toch ben ik het daar niet helemaal mee eens.

Als vrouw hoef ik maar een paar foto's op tinder te zetten en de berichten stromen inderdaad binnen. Ja dan moet ik gaan filteren. Maarrrrrr: uiteindelijk benaderen ze je allemaal omdat je ze leuk genoeg lijkt voor hun doel. Jammer dat dat soms plat, of arrogant, of weet ik veel wat gaat. Maar wat je zelf zegt, je wil het nu eenmaal niet met iedereen doen.

Als mijn vriend foto's op tinder gooit. Zal hij zelf de de berichten moeten sturen, en actief moeten praten, en hopen dat hij dan niet afgewezen wordt.

Lijkt me toch wel een verschilletje.
pi_160895668
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:51 schreef DoucheBagXL het volgende:

[..]

Een fleshlight geeft toch zelfde effect als je hand? Het is niet zoals een grote trillende met roterende dikke lange dildo voor vrouwen:) Lijkt mij.
Geen idee, ben geen man.
Maar zover ik begrijp zou die fleshlight en variaties daarop meer op zuigen/neuken moeten linken. Anders dan handwerk dus.

Roterende en dik is niet altijd fijn voor vrouwen trouwens. Bij mij doen ribbels en parels in dildo's e.d. pijn. Als ik met mezelf bezig ben en een hulpmiddel gebruik is die kleiner dan de gemiddelde pik, dus kleiner dan 15 cm. Is het meer dat ik krom liggen om ook mijn vingers (2) erin te krijgen onhandig vind. Ik liever 'recht' lig.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_160895765
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:59 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Toch ben ik het daar niet helemaal mee eens.

Als vrouw hoef ik maar een paar foto's op tinder te zetten en de berichten stromen inderdaad binnen. Ja dan moet ik gaan filteren. Maarrrrrr: uiteindelijk benaderen ze je allemaal omdat je ze leuk genoeg lijkt voor hun doel. Jammer dat dat soms plat, of arrogant, of weet ik veel wat gaat. Maar wat je zelf zegt, je wil het nu eenmaal niet met iedereen doen.

Als mijn vriend foto's op tinder gooit. Zal hij zelf de de berichten moeten sturen, en actief moeten praten, en hopen dat hij dan niet afgewezen wordt.

Lijkt me toch wel een verschilletje.
Zo is het maar net:) Zo is het gewoon. Maar erodome bedoelt, als jij schijt hebt aan afwijzing en gewoon stug door gaat met proberen te versieren, dat het je uiteindelijk wel lukt. Denk dat zij dat bedoelt en dat klopt ook wel volgens mij.
pi_160895894
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:59 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Toch ben ik het daar niet helemaal mee eens.

Als vrouw hoef ik maar een paar foto's op tinder te zetten en de berichten stromen inderdaad binnen. Ja dan moet ik gaan filteren. Maarrrrrr: uiteindelijk benaderen ze je allemaal omdat je ze leuk genoeg lijkt voor hun doel. Jammer dat dat soms plat, of arrogant, of weet ik veel wat gaat. Maar wat je zelf zegt, je wil het nu eenmaal niet met iedereen doen.

Als mijn vriend foto's op tinder gooit. Zal hij zelf de de berichten moeten sturen, en actief moeten praten, en hopen dat hij dan niet afgewezen wordt.

Lijkt me toch wel een verschilletje.
Toch is mijn ervaring dat op een beetje leuke aanbiedingen er om en nabij hetzelfde uitkomt waarmee je wat wil doen.

Leuk dat ik 50+ aanbiedingen krijg, maar er blijven er maar 2 a 3 over die potentie hebben. Al die andere zijn vooral frustrerend, lastig om je doorheen te werken, niet motiverend zeg maar...
Sinds hij weet hoe hij zich neer moet zetten geld dat ook voor hem. Op tinder e.d. zelf meer dan die 2/3, maar daar wil hij dan weer niet het bed mee delen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_160895959
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:39 schreef snakelady het volgende:

[..]

WTF, jij begon over een dildo, niemand anders hoor. :')
Ik heb vrouwen gehad die dachten dat mijn piemel kon concurreren met een dildo qua uithoudingsvermogen. Feminazies snappen niet dat mannen ook gewoon mensen zijn.
pi_160896016
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 21:02 schreef DoucheBagXL het volgende:

[..]

Zo is het maar net:) Zo is het gewoon. Maar erodome bedoelt, als jij schijt hebt aan afwijzing en gewoon stug door gaat met proberen te versieren, dat het je uiteindelijk wel lukt. Denk dat zij dat bedoelt en dat klopt ook wel volgens mij.
Zo moet die vrouw zich door een berg van idioten werken en dan nog gemotiveerd blijven en bedpartner te vinden.

Probeer maar eens geil te blijven na de zoveelste wat heb je aan, neuken? en nog (veel) ergere afknappers.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_160896083
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 21:08 schreef erodome het volgende:

[..]

Zo moet die vrouw zich door een berg van idioten werken en dan nog gemotiveerd blijven en bedpartner te vinden.

Probeer maar eens geil te blijven na de zoveelste wat heb je aan, neuken? en nog (veel) ergere afknappers.
Ja, dat is ook zo. Heb nonsens berichten natuurlijk. Heb ze zelf vaak genoeg geschreven:)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')