abonnement Unibet Coolblue
pi_162059889
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 13:29 schreef Divje het volgende:

[..]

Heb een pink cake gekregen met kerst, ga die nu op Haley's verjaardag geven. _O-
En spaar cadeau's op zodat ik elke week 2 kan geven, grinden die shit.
Hoe krijg je voornamelijk kado's dan? Wou al gaan uitdelen met wat gems.
pi_162060186
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 13:29 schreef Divje het volgende:

[..]

Heb een pink cake gekregen met kerst, ga die nu op Haley's verjaardag geven. _O-
En spaar cadeau's op zodat ik elke week 2 kan geven, grinden die shit.
ik gebruik die mod dat je een brief in de bus krijgt wanneer iemand jarig is, en dat je op de kalender meteen kan zien wat hun lievelingscadeau is. superhandig
pi_162060215
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 13:48 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Hoe krijg je voornamelijk kado's dan? Wou al gaan uitdelen met wat gems.
iedereen heeft weer zijn eigen lievelingscadeau's, sommige willen graag diamanten terwijl de ander weer het liefst een gerecht heeft..
ik bewaar meestal van mijn oogst gewoon een paar in mijn kistjes en de rest verkoop ik..
gouden oogst bewaar ik van alles een in aparte kist voor die festival in de lente.
pi_162060556
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 14:04 schreef boik het volgende:

[..]

iedereen heeft weer zijn eigen lievelingscadeau's, sommige willen graag diamanten terwijl de ander weer het liefst een gerecht heeft..
ik bewaar meestal van mijn oogst gewoon een paar in mijn kistjes en de rest verkoop ik..
gouden oogst bewaar ik van alles een in aparte kist voor die festival in de lente.
Dat laatste is een uitstekende tip! Want ik kreeg idd melding dat dat festival de dag erna was. Geen idee wat ik moest doen, dus ben lekker de mines in gegaan :').

Maar oke, een cadeau kan dus vanalles zijn, je hebt dus geen specifieke 'kado' items. Thanks!
  dinsdag 10 mei 2016 @ 14:40:43 #180
337625 Timwonnacott
Te kritisch
pi_162061073
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 14:02 schreef boik het volgende:

[..]

ik gebruik die mod dat je een brief in de bus krijgt wanneer iemand jarig is, en dat je op de kalender meteen kan zien wat hun lievelingscadeau is. superhandig
Je kan later in het spel een beeldje kopen voor 1 miljoen. Die geeft je elke dag een duur item en op de dagen dat iemand jarig is geeft die hun lievelingscadeau. Erg handig ding O+
pi_162062693
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 14:02 schreef boik het volgende:

[..]

ik gebruik die mod dat je een brief in de bus krijgt wanneer iemand jarig is, en dat je op de kalender meteen kan zien wat hun lievelingscadeau is. superhandig
handig, welke mod is dat?
pi_162062959
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 14:17 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat laatste is een uitstekende tip! Want ik kreeg idd melding dat dat festival de dag erna was. Geen idee wat ik moest doen, dus ben lekker de mines in gegaan :').

Maar oke, een cadeau kan dus vanalles zijn, je hebt dus geen specifieke 'kado' items. Thanks!
nee geen specifieke inderdaar, maar dus wel waarvan ze extra blij worden
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 14:40 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Je kan later in het spel een beeldje kopen voor 1 miljoen. Die geeft je elke dag een duur item en op de dagen dat iemand jarig is geeft die hun lievelingscadeau. Erg handig ding O+
oke dat wist ik nog niet, die gaan ik ook eens in de gaten houden dan. thnx
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 15:46 schreef mschol het volgende:

[..]

handig, welke mod is dat?
durf ik zo niet meer precies te zeggen, als je me een minuutje geeft zoek ik hem er ff bij :)

edit: http://www.nexusmods.com/stardewvalley/mods/229/?
http://www.nexusmods.com/stardewvalley/mods/276/?

deze dus
  dinsdag 10 mei 2016 @ 16:33:15 #183
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_162063881
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 09:53 schreef Scrummie het volgende:
Doen jullie veel aan vriendschappen enzo? Ik laat dat helemaal links liggen nog ;(
Zeker als je de wizard bevriend
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_162064111
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 16:33 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Zeker als je de wizard bevriend
Dat ga ik dan zeker doen :).

(ouwe gamer.nl nub)
pi_162068118
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 13:48 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Hoe krijg je voornamelijk kado's dan? Wou al gaan uitdelen met wat gems.
Zie dat je al antwoord had. Uitbesteedt als een baas. :7

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 14:02 schreef boik het volgende:

[..]

ik gebruik die mod dat je een brief in de bus krijgt wanneer iemand jarig is, en dat je op de kalender meteen kan zien wat hun lievelingscadeau is. superhandig
Keihendig :D
Nait Soezn Moar Broezn
pi_162068182
Eindbaas Div _O_
pi_162068463
Opperbaas Scrum _O_
Nait Soezn Moar Broezn
pi_162077512
quote:
>first year in Stardew Valley
>go to the Spring Dance
>ask Haley to dance with me
>"Ew...No!"
>go back to my farm, heartbroken
>im determined to get revenge
>Fall comes, I'm able to plant sunflowers
>sunflowers are Hayley's favourite gift
>grow dozens of sunflowers to give to Hayley
>give her two a week until next spring
>we start a relationship because she ♥♥♥♥ing loves sunflowers
>agrees to marry me
>we get married a few days before the Spring Dance in year 2
>"I hope you've been practicing your dance moves for the Spring Dance!"
>shes so excited to go to the spring dance with her new husband
>she doesnt even remember what she did to me the year before
>im going to make her feel the pain that she made me feel
>Day of the Spring Dance comes along
>I dont show up
>shes heartbroken

10/10 would marry a girl just to break her heart again
pi_162077561
Briljant trouwens: http://upload.farm _O_
pi_162081195
Godver, kom er net pas achter dat je ook gewoon stuff in je koelkast op kan slaan. Staat er al een jaar lang een kistje naast waar ik al 't vreten in pleur :(
Nait Soezn Moar Broezn
  dinsdag 10 mei 2016 @ 23:57:30 #191
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_162081355
Hayley? zij is lame joh. Penny die moet je redden uit die kut trailer met die alcoholic mom :'). Al had ik die ma wel bier gegeven.

Baal ervan dat mn.videokaart stuk is anders zou ik er wel weer even induiken. Zeker 1 van mn favo games van afgelopen jaren. Ook een van de weinige pc games die ik heb gekocht.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_162082453
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 23:57 schreef MMaRsu het volgende:
Hayley? zij is lame joh. Penny die moet je redden uit die kut trailer met die alcoholic mom :'). Al had ik die ma wel bier gegeven.

Baal ervan dat mn.videokaart stuk is anders zou ik er wel weer even induiken. Zeker 1 van mn favo games van afgelopen jaren. Ook een van de weinige pc games die ik heb gekocht.
met de huidige prijscultuur kan je vrijwel elke game na zo ongeveer een jaar wel met 75% korting ergens scoren..
geen enkele reden meer om games te piraten imho (de games die duur blijven zijn de uitmelkertjes van EA, blizzard en Activision)
pi_162085398
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 00:59 schreef mschol het volgende:

[..]

met de huidige prijscultuur kan je vrijwel elke game na zo ongeveer een jaar wel met 75% korting ergens scoren..
geen enkele reden meer om games te piraten imho (de games die duur blijven zijn de uitmelkertjes van EA, blizzard en Activision)
ik had deze zelfs gepiraat :9
om te testen uiteraard en daarna gewoon netjes gekocht
  woensdag 11 mei 2016 @ 12:45:12 #194
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_162087972
Het is een beetje een sluipmoordenaar. Ik begon met het spel en was lichtelijk 'teleurgesteld' omdat het enthousiasme in dit topic niet echt aansloot op de mijne. Dacht gewoon 'wat is dit voor een lelijk boerderijen-sim game' maar hoe langer ik er mee speel hoe meer diepte ik ontdek.

Heel veel verder dan 'social game' zal het voor mij niet gaan denk ik maar het trekt me langzaam maar zeker het spel in O+.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 11 mei 2016 @ 13:24:00 #195
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_162088826
Vund jd het niet leuk om een leuke boerderij te maken dan?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_162088912
quote:
14s.gif Op woensdag 11 mei 2016 12:45 schreef jogy het volgende:
Het is een beetje een sluipmoordenaar. Ik begon met het spel en was lichtelijk 'teleurgesteld' omdat het enthousiasme in dit topic niet echt aansloot op de mijne. Dacht gewoon 'wat is dit voor een lelijk boerderijen-sim game' maar hoe langer ik er mee speel hoe meer diepte ik ontdek.

Heel veel verder dan 'social game' zal het voor mij niet gaan denk ik maar het trekt me langzaam maar zeker het spel in O+.
Dat had ik exact hetzelfde haha, ik dacht eerst "wtf". En toen dacht ik "WTF! dit is tof".
  woensdag 11 mei 2016 @ 13:34:45 #197
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_162089023
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 13:24 schreef MMaRsu het volgende:
Vund jd het niet leuk om een leuke boerderij te maken dan?
Op zich ben ik wel van de sim-games hoor maar farmville spul laat ik links liggen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_162097159
Het is meer dan een boerderij. Dat maakt het wel tof.
pi_162100477
Dat vissen vind ik zo moeilijk. Of mijn instellingen zijn kut. Dat groene balkje gaat van beneden naar boven met een klein klikje...
pi_162104586
quote:
8s.gif Op woensdag 11 mei 2016 21:12 schreef Qunix het volgende:
Dat vissen vind ik zo moeilijk. Of mijn instellingen zijn kut. Dat groene balkje gaat van beneden naar boven met een klein klikje...
juiste dobbers enzo kiezen dan gaat het wat makkelijker..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')