abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 23 maart 2016 @ 15:34:03 #76
201898 hiddit
Expect the unexpected,
pi_160887424
hoe bouwen jullie de energie voorziening? ik krijg hem niet goed stabiel.
pi_160890271
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 15:34 schreef hiddit het volgende:
hoe bouwen jullie de energie voorziening? ik krijg hem niet goed stabiel.
Beginnen met 14 boilers per 10 steam engines en dat in losse modules. Dus niet 28 boilers achter elkaar met 20 engines er aan vast, dan krijg je gedonder met water doorvoer.
No amount of money ever bought a second of time.
  woensdag 23 maart 2016 @ 18:52:11 #78
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_160891525
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 15:34 schreef hiddit het volgende:
hoe bouwen jullie de energie voorziening? ik krijg hem niet goed stabiel.
Gewoon genoeg bouwen.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  woensdag 23 maart 2016 @ 18:56:06 #79
201898 hiddit
Expect the unexpected,
pi_160891629
quote:
10s.gif Op woensdag 23 maart 2016 18:52 schreef Bart het volgende:

[..]

Gewoon genoeg bouwen.
vind dat ik al best wel wat heb staan maar blijkbaar niet genoeg zit nu op 584 energie opslag en 707 zonnepanelen
  woensdag 23 maart 2016 @ 19:00:01 #80
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_160891719
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 18:56 schreef hiddit het volgende:

[..]

vind dat ik al best wel wat heb staan maar blijkbaar niet genoeg zit nu op 584 energie opslag en 707 zonnepanelen
Je weet hoe je kunt zien wat je verbruik is?
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  woensdag 23 maart 2016 @ 19:07:28 #81
201898 hiddit
Expect the unexpected,
pi_160891922
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 19:00 schreef Bart het volgende:

[..]

Je weet hoe je kunt zien wat je verbruik is?
op een elektrischetijds paal klikken toch
  woensdag 23 maart 2016 @ 19:24:19 #82
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_160892435
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 19:07 schreef hiddit het volgende:

[..]

op een elektrischetijds paal klikken toch
:Y
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_160895141
Even een nieuwe smelterij gebouwd voor iron :)

pi_160895334
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:48 schreef Teeno het volgende:
Even een nieuwe smelterij gebouwd voor iron :)

[ afbeelding ]
waarom concrete eronder? voor de looks of is het ook nog nuttig?
pi_160895373
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:53 schreef mschol het volgende:

[..]

waarom concrete eronder? voor de looks of is het ook nog nuttig?
Voor de looks, je loopt 140% op concrete maar zovaak loop je ook niet tussen die furnaces door.
  Lieve Belg woensdag 23 maart 2016 @ 20:58:31 #86
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_160895550
Vergeet ook niet dat de pollution verder gaat als je concrete gebruikt als ondergrond.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_160895787
quote:
7s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:58 schreef Jump het volgende:
Vergeet ook niet dat de pollution verder gaat als je concrete gebruikt als ondergrond.
Boeiend :) ik speel op laffe peaceful mode. Voor de volgende map wil ik wat mods gaan proberen waaronder ook die om alien artifacts te craften. Vind dat aspect van het spel totaal niet belangrijk.
pi_160914228
Vanilla finished, nu op zoek naar wat leuke mods. Welke mods gebruiken jullie?

De devs mogen wel een beter hostingpakket nemen van hun steam-opbrengsten, 509 bandwidth limit exceeded op het forum -O-
Schijnt de hosting van bob te zijn.. juist de mods die ik wil
pi_160936455
Net weer een nieuwe vanilla begonnen, frequencies van de resources op very low gezet en de richness en size very high. Olievelden met 800% yield _O_
  vrijdag 25 maart 2016 @ 17:10:27 #90
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_160936507
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 17:16 schreef Teeno het volgende:
Vanilla finished, nu op zoek naar wat leuke mods. Welke mods gebruiken jullie?

De devs mogen wel een beter hostingpakket nemen van hun steam-opbrengsten, 509 bandwidth limit exceeded op het forum -O-
Schijnt de hosting van bob te zijn.. juist de mods die ik wil
Op 1 april snel downloaden dan :P
pi_160936648
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 21:03 schreef Teeno het volgende:

[..]

Boeiend :) ik speel op laffe peaceful mode. Voor de volgende map wil ik wat mods gaan proberen waaronder ook die om alien artifacts te craften. Vind dat aspect van het spel totaal niet belangrijk.
Heb ik ook. Alhoewel ik het wel kicken vind om een volledig zelfvoorzienend defensie-systeem te hebben. Muren en gates die door bots worden gerepareerd, automatische wapens, etc.

Echter het deel waarbij je actief op jacht moet om nesten weg te werken vind ik niks. Zeker als je met enorme basissen exponentieel snel op zoek moet naar nieuwe outposts voor de aanvoer van grondstoffen.
  vrijdag 25 maart 2016 @ 19:47:12 #92
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_160940055
Je moet toch sowieso actief op jacht naar nesten, je hebt die paarse shit nodig voor je research en modules.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_160942243
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 19:47 schreef Bart het volgende:
Je moet toch sowieso actief op jacht naar nesten, je hebt die paarse shit nodig voor je research en modules.
Daar heb je mods voor ;)
pi_160943481
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 20:50 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Daar heb je mods voor ;)
En anders wel wat trucjes, zeker op peaceful.

20 laser turrets eromheen zetten, solar panels ernaast, even die verbindende electricity pole ertussen en je kan artifacts gaan rapen :)
  vrijdag 25 maart 2016 @ 21:26:17 #95
201898 hiddit
Expect the unexpected,
pi_160944019
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 21:14 schreef Teeno het volgende:

[..]

En anders wel wat trucjes, zeker op peaceful.

20 laser turrets eromheen zetten, solar panels ernaast, even die verbindende electricity pole ertussen en je kan artifacts gaan rapen :)
Ben je niet net zo lang bezig met het neer zetten en afbreken als het afschieten er van?
pi_160944681
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 21:26 schreef hiddit het volgende:

[..]

Ben je niet net zo lang bezig met het neer zetten en afbreken als het afschieten er van?
als je het zelf gaat afslachten wordt jezelf gemiddeld omgelegd
pi_160944705
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 21:26 schreef hiddit het volgende:

[..]

Ben je niet net zo lang bezig met het neer zetten en afbreken als het afschieten er van?
Blueprints ^O^ Alleen het plaatsen van de turrets doe je met de hand, de rest doen jouw robots in je portable roboport voor je.
  vrijdag 25 maart 2016 @ 22:31:00 #98
201898 hiddit
Expect the unexpected,
pi_160947115
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 21:41 schreef Teeno het volgende:

[..]

Blueprints ^O^ Alleen het plaatsen van de turrets doe je met de hand, de rest doen jouw robots in je portable roboport voor je.
Ahaa blueprints heb ik nog niet naar gekeken en miste het eigenlijk niet.
  zaterdag 26 maart 2016 @ 13:46:25 #99
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_160956961
Van de recentste FFF:

Het slechte nieuws: het duurt nog wel even voordat we 0.13 kunnen verwachten ;(.
quote:
After some discussions, we decided that our goal of 0.13.0 release date is 1. June
Wat kunnen we dan in 0.13 verwachten? De highlights:
Tech tree
Additional train conditions
Turrets revisit - Minimised to flame thrower turret and fire system.
Better rail building
Achievements
Multiplayer matching server - more about it in future FFF
Better train management possibilities.
Modules in blueprints.
Power switch.
Blueprint book
Search field (recipes, technologies, filters, stations and maybe more)
Circuit network additions
Redo of the train graphics and fixing the train distances, so they are whole tiles and vertical and horizontal distances are the same.
Graphical gui redesign - one of the big things that just had to be done sooner or later, we will definitely talk about it in detail in the future FFF
Native mod portal integration
Resource generation overhaul.
The loader.

Maar daarnaast ook wat makkelijker gebruik van modules:


Veel sneller modules vervangen dus _O_.


En modules worden dus mee-gekopieerd in blueprints _O_.

En hier zat ik zelf al heel lang op te wachten:

Underground belts en pipes slepen, net als dat nu al kan bij elektriciteitsmasten _O_ _O_ _O_.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  zaterdag 26 maart 2016 @ 15:20:01 #100
201898 hiddit
Expect the unexpected,
pi_160958499
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 13:46 schreef Bart het volgende:
Van de recentste FFF:

Het slechte nieuws: het duurt nog wel even voordat we 0.13 kunnen verwachten ;(.

[..]

Wat kunnen we dan in 0.13 verwachten? De highlights:
Tech tree
Additional train conditions
Turrets revisit - Minimised to flame thrower turret and fire system.
Better rail building
Achievements
Multiplayer matching server - more about it in future FFF
Better train management possibilities.
Modules in blueprints.
Power switch.
Blueprint book
Search field (recipes, technologies, filters, stations and maybe more)
Circuit network additions
Redo of the train graphics and fixing the train distances, so they are whole tiles and vertical and horizontal distances are the same.
Graphical gui redesign - one of the big things that just had to be done sooner or later, we will definitely talk about it in detail in the future FFF
Native mod portal integration
Resource generation overhaul.
The loader.

Maar daarnaast ook wat makkelijker gebruik van modules:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veel sneller modules vervangen dus _O_.

[ afbeelding ]
En modules worden dus mee-gekopieerd in blueprints _O_.


En hier zat ik zelf al heel lang op te wachten:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Underground belts en pipes slepen, net als dat nu al kan bij elektriciteitsmasten _O_ _O_ _O_.
een mooi vooruitzicht, alleen jammer wat het nog even duurt.


is er trouwens een mogelijkheid om bv transportbanden 1x te laten vervangen?

[ Bericht 2% gewijzigd door hiddit op 26-03-2016 15:29:55 ]
  zaterdag 26 maart 2016 @ 16:04:31 #101
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_160959251
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 15:20 schreef hiddit het volgende:

[..]

een mooi vooruitzicht, alleen jammer wat het nog even duurt.


is er trouwens een mogelijkheid om bv transportbanden 1x te laten vervangen?
Was dacht ik een mod voor, ooit. Maar zonder mods kan het in ieder geval niet in één keer.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_161031616
Gister geļnstalleerd en gespeeld, erg leuk spel en kan me hier wel uren in verdiepen om alles smooth werkend te krijgen.

De toevoeging van aliens hou ik me nog niet erg veel mee bezig, ik ben eerst een heleboel spelletjes aan het proberen en dan weer re-starten om alles een beetje onder de knie te krijgen.

Spelen jullie met of zonder mods en zo ja, welke zijn dit en waarom gebruik je die?

Ben benieuwd wat dit spel nog allemaal te brengen heeft en krijgt richting release!
Koetje Boe!
Pindakaas blijft mij veel te lang in me mond plakken...
pi_161032174
ik speel nog steeds zonder mods..
  Lieve Belg dinsdag 29 maart 2016 @ 21:10:24 #104
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_161033780
Idem dito. De enige mod die ik ooit geļnstalleerd had, was om zo Google Maps achtige maps te maken van je spel. Dus geen geen toevoegingen aan het spel zelf.

Al zou ik Bob'smods wel eens willen proberen, maar denk dat het veel te diep gaat.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_161045801
Echt wat een game, begin gisterochtend eindelijk op m'n vrije dag Had ik wat leuks gebouwd, en dacht: "laat ik eens wat gaan eten. Is het 5 uur later. Wat een verslaving. Ik mis de waarschuwing vooraf: This game can ruin you're life.
Ik gebruik wel tips van de wiki om een logisch geheel te creėren. 8-)
"If some sissy chick tried to kick my ass I would say hey, missy, go knit me a sweater before I slap you in the face!”
  Lieve Belg woensdag 30 maart 2016 @ 12:16:15 #106
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_161046107
Of zo een melding zoals in Anno. Elke twee uur een kleine herinnering om toch eens de benen te strekken of een kwartiertje van het scherm te gaan.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_161126633
Nabij mijn base zitten een paar alien bases die ik wil killen om meer ruimte te krijgen ivm polution alleen maken de medium en large biters mij vrij snel dood voordat ik hun kan killen.

Toen dacht ik, TANKS! maar ik heb de research gedaan maar kan ze nog steeds niet maken.

Hoe kan ik dit voor elkaar krijgen of is er een andere manier om deze alien bases plat te krijgen?
Koetje Boe!
Pindakaas blijft mij veel te lang in me mond plakken...
  zaterdag 2 april 2016 @ 20:39:09 #108
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_161126804
Hoezo kun je tanks nog steeds niet maken? Je zou overigens turretcreep kunnen doen.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  zondag 3 april 2016 @ 08:42:10 #109
201898 hiddit
Expect the unexpected,
pi_161137808
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 20:34 schreef Cowamundo het volgende:
Nabij mijn base zitten een paar alien bases die ik wil killen om meer ruimte te krijgen ivm polution alleen maken de medium en large biters mij vrij snel dood voordat ik hun kan killen.

Toen dacht ik, TANKS! maar ik heb de research gedaan maar kan ze nog steeds niet maken.

Hoe kan ik dit voor elkaar krijgen of is er een andere manier om deze alien bases plat te krijgen?
ik rij altijd met een tank rondjes er omheen en dan een zooitje destroyer capsules die doen eigenlijk alles, zo lang je niet stil komt te staan over leef je het denk ik wel. en anders snel terug rijden/rennnen naar je base haha

met een modulair armor kan je ook sneller rennen en zit ook een defance systeem in
  woensdag 27 juli 2016 @ 13:49:42 #110
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_164044092
Screeps - Factorio on Steroids

GAM / Screeps: MMORPG for programmers

;)
  donderdag 1 september 2016 @ 13:50:40 #111
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_165009610
Heyo!

De laatste dagen heb ik een aantal Factorio filmpjes gekeken en word wel heel enthousiast.
Nou ben ik tegen pre-orderen en early access games dus twijfel ik om het te kopen. Ik lees soms dat er weinig bugs in zitten en het niet als early access voelt, maar toch, het is niet voor niets een early access lijkt me.
Vinden jullie het nog erg op een early access lijken en hebben jullie enig idee wanneer de full release moeten komen?
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
pi_165011273
quote:
5s.gif Op donderdag 1 september 2016 13:50 schreef JaimyLee het volgende:
Heyo!

De laatste dagen heb ik een aantal Factorio filmpjes gekeken en word wel heel enthousiast.
Nou ben ik tegen pre-orderen en early access games dus twijfel ik om het te kopen. Ik lees soms dat er weinig bugs in zitten en het niet als early access voelt, maar toch, het is niet voor niets een early access lijkt me.
Vinden jullie het nog erg op een early access lijken en hebben jullie enig idee wanneer de full release moeten komen?
Tegen early access zijn en dan toch een early access game willen kopen.

Genot.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2016 15:07:16 ]
  donderdag 1 september 2016 @ 16:27:32 #113
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_165012973
quote:
5s.gif Op donderdag 1 september 2016 13:50 schreef JaimyLee het volgende:
Heyo!

De laatste dagen heb ik een aantal Factorio filmpjes gekeken en word wel heel enthousiast.
Nou ben ik tegen pre-orderen en early access games dus twijfel ik om het te kopen. Ik lees soms dat er weinig bugs in zitten en het niet als early access voelt, maar toch, het is niet voor niets een early access lijkt me.
Vinden jullie het nog erg op een early access lijken en hebben jullie enig idee wanneer de full release moeten komen?
Het is al meer een volledige game dan menig andere game die al wel officieel uit is. Kan dit absoluut geen beta meer noemen. Full release wordt volgens mij begin volgend jaar. Nu is 0.14 net uit. Daarna komt nog 0.15 uit met de laatste nieuwe features, en het idee is dat de laatste stable van 0.15 de 1.0 gaat worden.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_166052754
Ook eens aan begonnen, zeer verslavend!!! :D
  woensdag 19 oktober 2016 @ 10:49:05 #115
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_166052976
Herkenbaar :7
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  woensdag 19 oktober 2016 @ 18:47:15 #116
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_166063144
Van twijfel om het te kopen vorige maand, naar nu al 187 uur geklokt op Steam :@
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
  woensdag 19 oktober 2016 @ 19:15:20 #117
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_166063899
_O- ^O^
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_166153416
die fire mechanics _O_
  zondag 23 oktober 2016 @ 20:21:07 #119
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_166154756
Gisteren binnen 8 uur raketlancering voor de een na laatste achievement.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_166159159
quote:
6s.gif Op zondag 23 oktober 2016 20:21 schreef Bart het volgende:
Gisteren binnen 8 uur raketlancering voor de een na laatste achievement.
nice ^O^
  zondag 23 oktober 2016 @ 21:58:53 #121
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_166159252
Ja, was ook goed te doen met zes man.

Nu alleen nog 20 miljoen groene printplaatjes :').
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_166179642
quote:
14s.gif Op zondag 23 oktober 2016 21:58 schreef Bart het volgende:
Ja, was ook goed te doen met zes man.

Nu alleen nog 20 miljoen groene printplaatjes :').
je kan die achievements ook in multiplayer halen?
wel beetje nep.. :P
  maandag 24 oktober 2016 @ 21:21:54 #123
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_166180273
quote:
1s.gif Op maandag 24 oktober 2016 21:00 schreef mschol het volgende:

[..]

je kan die achievements ook in multiplayer halen?
wel beetje nep.. :P
Ja, dat kan. Hebben ook al meerdere mensen over geklaagd, die logden in op een random server en kregen gelijk een berg achievements _O-. Zelf zie ik het probleem er niet zo van in. Een team effort telt net zo goed.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_166180353
Die 8 uur achievement haal je volgens mij alleen maar lastiger met meerdere mensen. Hele tijd elkaar in de weg lopen en om elkaars spaghetti heen moeten werken _O-
No amount of money ever bought a second of time.
pi_166180424
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 21:24 schreef TigerXtrm het volgende:
Die 8 uur achievement haal je volgens mij alleen maar lastiger met meerdere mensen. Hele tijd elkaar in de weg lopen en om elkaars spaghetti heen moeten werken _O-
gewoon van tevoren afspreken wie wat doet..
  maandag 24 oktober 2016 @ 21:33:42 #126
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_166180669
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 21:24 schreef TigerXtrm het volgende:
Die 8 uur achievement haal je volgens mij alleen maar lastiger met meerdere mensen. Hele tijd elkaar in de weg lopen en om elkaars spaghetti heen moeten werken _O-
Viel mee. Was wel 15 minuten verloren aan iemand die een beetje moeilijk liep te doen met power (gewoon 1 pomp, 14 boilers, 14 burner inserters, 10 steam engines, en dat keer 4 of zo was genoeg). En twee gasten waren 40 minuten bezig met de olie, ze hadden water in de leiding. Kregen ze maar niet weg. Maar je bent veel sneller doordat je in het begin 1 man al steen kan laten mijnen, 1 man power laten regelen, gelijk 2 burner mines tegenover elkaar zetten op kolen, 1 man gelijk rode flesjes laten maken zodra het kan, enz enz. In je eentje lukt dat lang niet zo snel.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_166211819
en de derde dag op rij dat het half 5 is geworden... :{ :'(
  woensdag 26 oktober 2016 @ 09:13:47 #129
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_166212884
:D goed spel he O+
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_166212971
quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 09:13 schreef Bart het volgende:
:D goed spel he O+
ik vind het een geweldig spel, alleen van die mooie fabrieken maken kan ik niet, uit eindelijk loop ik toch te klooien op een te klein oppervlak, en zet ik het niwt allemaal wat ruimer neer :P
  woensdag 26 oktober 2016 @ 09:41:49 #131
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_166213250
Gelijk 2x zo ruim beginnen als je denkt dat nodig is, en alles zo bouwen dat het oneindig uitbreidbaar is :P.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_166213561
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 09:41 schreef Bart het volgende:
Gelijk 2x zo ruim beginnen als je denkt dat nodig is, en alles zo bouwen dat het oneindig uitbreidbaar is :P.
das makkelijker gezegd dan gedaan bij mij :P
pi_166214268
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 10:06 schreef mschol het volgende:

[..]

das makkelijker gezegd dan gedaan bij mij :P
Ik begin ook altijd met een uitgedacht plan om een goede structuur op te zetten, die dan eindigt in chaos. :P
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_166219532
quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 10:53 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Ik begin ook altijd met een uitgedacht plan om een goede structuur op te zetten, die dan eindigt in chaos. :P
ik weet juist nooit zo goed hoe ik het best kan beginnen (ivm afwijkende maten enzo) en ga vervolgens aanklooien :p
  woensdag 26 oktober 2016 @ 16:53:29 #135
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_166221517
Afwijkende maten?
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_166221844
quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 15:22 schreef mschol het volgende:

[..]

ik weet juist nooit zo goed hoe ik het best kan beginnen (ivm afwijkende maten enzo) en ga vervolgens aanklooien :p
Dit zijn wel een paar mooie lay-outs

http://m.imgur.com/gallery/ERVhg
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_166224249
quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 16:53 schreef Bart het volgende:
Afwijkende maten?
verschil in grootte tussen burner furnace, steel furnace/electric furnace b.v.
  woensdag 26 oktober 2016 @ 19:37:58 #138
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_166224995
Oh maar je hoeft niet te upgraden he. Ik laat die oude dingen gewoon staan en bouw ergens anders een rij nieuwe electric furnaces.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_166248936
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 19:37 schreef Bart het volgende:
Oh maar je hoeft niet te upgraden he. Ik laat die oude dingen gewoon staan en bouw ergens anders een rij nieuwe electric furnaces.
ik ben meer van het upgraden :P

vraagje: ik heb een personal roboport en heb ergens remote genoeg meegenomen voor 1 solar blueprint

beton wordt netjes neergelegd, evenals het substation maar de solar panels en accumulators worden aangegeven als "Missing the material for construction" ? terwijl ik die dingen wel in mijn backpack heb zitten..
of moet ik echt de materialen meenemen zodat het terplekke gebouwd wordt ofzo?
  donderdag 27 oktober 2016 @ 21:18:18 #140
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_166248980
Alles wat in je blueprint zit moet je in je backpack hebben.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  donderdag 27 oktober 2016 @ 21:19:12 #141
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_166249010
En je moet ook construction drones in je backpack hebben.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_166249045
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 21:18 schreef Bart het volgende:
Alles wat in je blueprint zit moet je in je backpack hebben.
dat zit er dus in :P
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 21:19 schreef Bart het volgende:
En je moet ook construction drones in je backpack hebben.
daar heb ik ook een stapeltje van bij me ;(
  donderdag 27 oktober 2016 @ 21:21:38 #143
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_166249129
En bouw je het toevallig in range van een gewone roboport?
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_166249797
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 21:21 schreef Bart het volgende:
En bouw je het toevallig in range van een gewone roboport?
nope ver weg ervan

zojuist mijn portable roboport losgehaalt en opnieuw in armor gezet, en vervolgens begonnen ze te bouwen

eens in de gaten houden of dit vaker gebeurd en of ik het ook in andere sessies kan reproduceren..
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 07:14:50 #145
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_166255933
Hmm, vreemd bugje dan. Misschien ook even melden op factorioforums?
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_166257713
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 07:14 schreef Bart het volgende:
Hmm, vreemd bugje dan. Misschien ook even melden op factorioforums?
dit is wat op de steamfora gesuggereerd werd:
quote:
Another possibility is that you left a robot behind somewhere, (clearing trees, etc.), and he was slowly making his way back. The queuing includes all of your robots, and placement will stop until they carry out their orders.

By removing your personal roboport, it sends any stragglers back to the main network, and only uses the robots in your inventory.
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 10:24:16 #147
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_166257919
Ah, interessant, maar wel vreemde melding dan. Want je mist geen materialen voor de constructie, maar drones...
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  zaterdag 22 april 2017 @ 10:13:59 #149
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_170398363
*O*
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_170406609
Die nieuwe graphics :9~ :9~ :9~
No amount of money ever bought a second of time.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')