abonnement Unibet Coolblue
pi_160230222
Fijne vakantie Fazz
S. 2014
J. 2016
pi_160230280
Die bovenste garage is echt tof!

Fazz, wauw, wat gaaf. Heel veel plezier!

Bedankt voor jullie lieve woorden, gister. :*. I gaat normaal van 8 tot 16 naar de go (op maandag van 7:30 tot 16). Het was de bedoeling dat ik hem gisteren ook om 16 uur zou halen, maar het liep allemaal nogal uit. De go vond het geen probleem, I vond het geen probleem, ik voelde me klote. :'). I wilde gisteren ook alleen maar knuffelen en niet slapen. Vanaf 23 uur heeft hij tegen me aan geplakt op bed gelegen, maar we hebben allebei verder wel prima geslapen. :).
Vandaag ben ik vrij en volgende week is het vakantie, dus yay! Baard stapt over een paar uur weer in het vliegtuig en dan halen I en ik hem morgenvroeg van Schiphol. O+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_160235443
Ik val even binnen:

OUD / (mini)meet topic!
  zaterdag 27 februari 2016 @ 06:30:56 #54
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_160251812
Wauw chanty wat kan L. Goed puzzelen.

Mooie kleine moppie van soesa O+

Fijn dat het niets was loj.

Dot ik zou ook voor de eerste garage gaan.

Fazzz fijne reis en fijne vakantie!

Jeeej baard weer thuis vandaag!

Razz, hoe is het met jou? Weer tot rust gekomen wbt verbouwingsstress?

En hoe is het met jullie Sq? Denk vaak aan jullie en je moeder maar weet niet of je het vervelend vind als ik het vraag.

Exode nog een hele late gefeliciteerd met B :@
pi_160254127
Garage is besteld! Met wat extra auto's erbij, waaronder een heuse ta-tu (=brandweerauto)

Wij hebben een luiedonderdag, want meneer werd om 4 uur helemaal doorgelekt wakker en sliep pas weer tegen 6 uur :O Toch die avondfles maar eens afbouwen...

Hoe was het ophalen DaD? Altijd zo fijn om iemand weer van het vliegtuig te halen O+
pi_160257674
Het ophalen was fijn. O+. Alleen jammer dat ik nadat I om 2:45u wakker werd niet echt meer heb geslapen. Het voelt alsof mijn huid het enige is wat ervoor zorgt dat mijn lijf nog rechtop gehouden wordt, want kracht en energie heb ik niet meer.
We hebben het Rijksmuseum nog bezocht en zijn nu weer onderweg naar huis. I vindt de trein de bom! O+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_160265771
Fijn dat jullie weer compleet zijn dad maar wat heftig van het slaapgebrek :*

Ik zag een gave garage voorbij komen!

Wij net terug van verjaardag van broer. Naar sealife geweest zoals voorgesteld en dat was super. Gedeeltijk zelf gelopen en draagzak en getild door man. De pier over geweest en over de boulevard gelopen O+ vanaf 10 uur tot 3 uur. Toen was hij stuk. Tram was ook leuk, eerste keer voor hem. Hij viel op het laatst in slaap tegen man aan. In de auto naar huis zo weg en na 2 uur in Friesland weer uit eten gegaan, ging prima. Wel enorme poep bij mijn broer gedaan :@ en schone romper en geurzakjes zaten niet in de luiertas :') Dus thuis meteen aangevuld en voortaan altijd schone romper mee, weer wat geleerd haha.
  zaterdag 27 februari 2016 @ 20:39:35 #58
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_160266424
Daaaar zijn jullie! Jullie waren uit myAt verdwenen :(.

DaD :* . Ik duim voor veel slaaps vannacht! En fijn dat je man weer thuis is :).

Hilmo klinkt als een leuke dag, op dat kakjepakje na dan ;).

Mooie garage Dot!

Zeg, volgens mij heeft Ingee inmiddels ook een echte dreumes? Congrats!

Fazz veel plezier!

Hier even kleine update na ab-gate. Deze ab was van een andere samenstelling als de vorige keer en heeft helaas enkel het effect gehad dat meneer 24/7 aan de diarree was ;(. Geen doorslaaps dus (en logisch natuurlijk).
Overmorgen de ha bellen hoe nu verder want, net wat DaD zegt, ik heb geen kracht, geen energie, helemaal niks meer. Alles gaat op de autopilot, zelfs nadenken is vaak nog te vermoeiend. Tel daarbij op dat Draak ook nog de hele week met hoge koorts thuis was en je kunt op 2 vingers tellen dat ik snak naar rust en slaap ;(.

[ Bericht 0% gewijzigd door NotTheSame op 28-02-2016 00:19:15 ]
pi_160270416
DaD, fijn dat jullie weer samen zijn! Nu lekker even goed de tijd voor jezelf pakken en goed rusten (makkelijk gezegd he :P).

Hilmo, klinkt als een fijne dag! Zo'n kakjepakje gaat maar 1 keer mis en daar leer je heel snel van ;)

NTS, wat waardeloos allemaal.... Hopelijk heb je wat aan de ha morgen :*

L zei vanmiddag ineens tijdens het spelen 'poep'. Nou roept ze wel vaker wat :+, dus ik zeg: Ojah? Poep in de broek? 'Ja!' zegt ze.
Nog steeds in de veronderstelling dat we een totaal willekeurig gesprek aan het voeren zijn loer ik even in haar pamper en inderdaad: poep :D Wat toevallig denk ik nog.

En vanavond hoor ik ineens een hele dikke wind :D 'Poep!' zegt ze weer :o En jahoor!
Ik onderschat die slimme meid echt O+
Misschien tijd om eens een potje te halen!
pi_160272120
Ja, ik ben ook al vaak tot de conclusie gekomen dat je die kleintjes eigenlijk voortdurend onderschat op deze leeftijd, omdat ze nu eenmaal nog beperkt zijn in hun communicatie, maar ze onthouden ook al veel. Vandaag zag I een vestje dat inmiddels te klein is geworden. Een meisje op het kdv had hetzelfde vestje. Ze hebben allebei dat vestje afgelopen zomer veel gedragen, daarna niet meer, dus het is zeker een half jaar geleden dat ze dat vestje heeft gezien bij het andere meisje. Maar ze zei meteen: "J.ill (= naam van het meisje) ook vestje!"

En vanavond kwam ik erachter dat I van het boekje van de vissen uit haar hoofd alle emoties kan benoemen die bij die vissen horen (deze is "dapper" die is "bedoefd" en dan gaat ze dat visje ook een kusje geven O+ .)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_160272376
Ik haak ook weer eens aan. :)

Dyre wat knap van L dat ze dat al aangeeft. Wie weet vindt ze het potje wel heel cool. Het is in ieder geval het proberen waard.

Fazz wat heerlijk, 3 weken vakantie. Heel veel plezier in Vietnam!

NTS wat klinkt dat zwaar. :{ Hopelijk komt de huisarts met een goed plan, want ik kan me voorstellen dat het zo bijna niet vol te houden is.

Dot wat een toffe garage voor Stip!

Franny wat knap van I! Dat boek is leuk trouwens. O+ Wij hebben 'm ook weleens geleend bij de bibliotheek.

Bij ons gaat alles eigenlijk gewoon z'n gangetje. We zijn eindelijk een beetje van de virussen af dus we hebben weer twee vrolijke jongetjes in huis. Vandaag zijn we weer eens naar de dierentuin geweest en dat was echt een schot in de roos. Vooral S heeft zijn ogen uitgekeken. We zijn alleen al 1.5 uur bezig geweest bij de vissen omdat hij elk aquarium van boven naar beneden en van links naar rechts heeft bestudeerd. Ik vind het zo mooi om te zien dat hij daar dan helemaal in op kan gaan. Hij vertelt ook wat hij mooi vindt aan wat hij ziet en blijft wijzen en roepen. O+
We hadden de wandelwagen meegenomen, maar dat was eigenlijk niet nodig geweest, want T en S hebben gewoon 4 uur lang gelopen.. :o Ik had verwacht dat ze in slaap zouden vallen in de auto, maar ook dat gebeurde niet. We hebben de hele weg naar huis 3 aapjes/tijgers/leeuwen/zebra's/slangen *insert een dierengeluid* op de achterbank gehad. :D Dit was echt weer een dag ultiem genieten. O+
pi_160277276
Wat tof, wat gaan jullie kindjes hard! O+
En :* voor DaD en NTS met al het slaapgebrek, wat pittig zeg...

Hier zitten we echt in de overdag-beroerd-slapen, waarschijnlijk overgang van 2 naar 1 tuk, maar dat heeft hj nog niet in de gaten. Met wat geluk ( :') ) slaapt hij nu 2x 30 minuten ofzo, of 1x 45, en dat is écht te weinig }:| :X }) Hoop dat hij gauw in het 1x-een paar uur-ritme schiet, dit is even niet zo gezellig (en dan helpen 4 doorkomende kiezen ook niet echt mee..). Maaaaaar: vandaag ein-de-lijk onze housewarming! *O*
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_160279293
Housewarming! *O* veel plezier JM!

DaD en NTS -O- ik weet niet hoe jullie het doen. :* , meer heb ik helaas niet te bieden.

Hier eigenlijk byzonder weinig te melden :') as always. W wil niet meer lang in de wagen zitten helaas, zo snel ik in een winkel sta begint hij te kermen en wil eruit :') dus ik heb gisteren maar wat boeken online besteld, anders kom ik nooit toe aan het kopen van een boek voor mezelf. Eigenlijk bestel ik nu alles maar online. :').
Hij loopt hier nu al de hele ochtend kletsend rond te sjouwen met een paprika/kartonnen doos/deksel van zijn vormenstoof, terwijl hij maaaaamma maaaaaaaama zegt. O+ zo meteen naar bed en vanmiddag hopelijk lekker naar buiten, spelen!

Franny wat knap dat ze dat onthoudt! :o volgens mij onderschat ik W ook constant dan, als ik dit zo hoor.
pi_160283196
Mooi is dat he Franny, die wijsheid al van die kleintjes. Er komt zo sporadisch een woord uit, maar die woorden communiceren al zo veel! Ik zou daar echt een studie van willen maken, communicatie bij toddlers. Er gaat zo enorm veel schuil achter hun kleine actieve woordenschat. Om over nonverbale communicatie maar niet te spreken. O verbaast mij elke dag.

Ik zat maanden geleden in bad met O en toen kukelde er een shampoofles de badkuip in. Oh-oh, zeiden we allebei. Nu laatst zaten we weer samen in bad. O wijst naar de flessen en zegt: oh-oh!, ergo: weet je nog mamma, dat die flessen de vorige keer in de badkuip vielen? Zo enorm veel communicatie in twee geluidjes.

Nikki, klinkt als een heerlijke dag dierentuin <3 Leuk weer eens wat van je te lezen! Hoe gaat het met jou? Heb je het inmiddels kunnen accepteren, dat je die aandoening niet hebt?

Mariska, veel plezier met je housewarming!!

Dyre, tof is dat he! Ik vond het zo iets groots toen O dat aangaf, dat ze ging poepeh, of had gepoept :D
pi_160284177
Nikkibdat klinkt als een fijn dagje O+

Ook ik onderschatte Boaz geregeld. Dat deed/doe ik bij Djenna ook nog wel. Ik laaatvze nu vaker eerst zelf proberen en als het niet lukt help ik :)
pi_160290904
De housewarming was erg leuk! Mooi gespreid over de dag, leuke combi's van mensen, fijne kennismaking met een boel buren, mooie gesprekken :) En veel complimentjes over ons huis O+ Wel sneu met niks-was-goed-plak-piep-Lucas met z'n zere bakkesje...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_160291181
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 18:24 schreef JufMariska het volgende:
De housewarming was erg leuk! Mooi gespreid over de dag, leuke combi's van mensen, fijne kennismaking met een boel buren, mooie gesprekken :) En veel complimentjes over ons huis O+ Wel sneu met niks-was-goed-plak-piep-Lucas met z'n zere bakkesje...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee joh, als je alles had afgezegd was hij ws net zo piepesneu geweest :* Fijn dat het leuk was!

Melba is nu ook enorm pieperig, kiesjes in aantocht denk ik. En een sprong ofzo. Peuterbuien niet normaal (want papa moet gewoon begrijpen dat je de deksel van de hummus wilt. En jam en hummus op je brood. Tegelijk. En dat je naar buiten wilt zonder broek en schoenen. En dat de kleurtjes met de achterkant moeten kleuren. En dat je toch wel spijt hebt dat al je appel op de grond ligt nu. En
... :X )

Maar hij gaat nu ook zo hard met zijn taal en gebaren O+ en sinds vandaag is hij heel erg bezig met dat ik mama ben en papa papa is. En soms dat hij Medde is :+
Kwak
  zondag 28 februari 2016 @ 19:05:25 #68
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_160291860
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 23:15 schreef Franny_G het volgende:
Ja, ik ben ook al vaak tot de conclusie gekomen dat je die kleintjes eigenlijk voortdurend onderschat op deze leeftijd, omdat ze nu eenmaal nog beperkt zijn in hun communicatie, maar ze onthouden ook al veel. Vandaag zag I een vestje dat inmiddels te klein is geworden. Een meisje op het kdv had hetzelfde vestje. Ze hebben allebei dat vestje afgelopen zomer veel gedragen, daarna niet meer, dus het is zeker een half jaar geleden dat ze dat vestje heeft gezien bij het andere meisje. Maar ze zei meteen: "J.ill (= naam van het meisje) ook vestje!"

En vanavond kwam ik erachter dat I van het boekje van de vissen uit haar hoofd alle emoties kan benoemen die bij die vissen horen (deze is "dapper" die is "bedoefd" en dan gaat ze dat visje ook een kusje geven O+ .)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat boek hebben wij uit de bieb, kuiken vond het bedroefde visje heel sneu, en zei met droef gezichtje dat hij het visje wilde het 'tuffen' (knuffelen) ;( O+.

Ik krijg het trouwens nauwelijks nog bijgelezen hier, zoveel te doen, zo weinig energie :'). We zijn allemaal afwisselend ziek geweest. En druk voor kuikens verjaardag; dinsdag mag hij trakteren bij de gastouder, woensdag is hij jarig en krijgt hij zijn 'grote' cadeau (een houten loopfiets), vrijdag gaat hij voor het eerst naar peuterdansles en zaterdag is het Grote Feest. Heb er wel zin in hoor, kuiken is er aan toe om jarig te zijn ;).
KuikenGuppy
  zondag 28 februari 2016 @ 19:08:10 #69
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_160291924
Juf, heb je nog/al ergens foto's van je nieuwe huis? (Instagram?)
Wij zijn bijna klaar met de verbouwing en daarna wil ik me natuurlijk niet vervelen :+ dus heb alweer allerlei plannen voor de slaapkamer, de hal, nieuwe meubels, etc :X :'). En ik hou van binnenkijken bij andermans huizen O+.
KuikenGuppy
pi_160292218
Kuiken alweer 2 O+
S. 2014
J. 2016
pi_160292282
Paar op insta en een paar op fb Burd! En nog niet echt overzichtsfoto's, omdat nog niks helemaal af en netjes is en ik nogal een tut ben met foto's :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_160294333
Ja, kuiken ook alweer 2! Veel plezier met alle festiviteiten, Burdie!
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_160295066
Hoera we hebben een dreumes! *O*

Momenteel danst ze zwaar hyper door de kamer met haar nieuwe speels. Heftig hoor, jarig zijn.
  zondag 28 februari 2016 @ 20:51:46 #74
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_160295503
Ingee gefeliciteerd met je dreumes!! *O*
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_160296350
Gefeliciteerd Ingee *O*
S. 2014
J. 2016
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')