abonnement Unibet Coolblue
  zondag 7 februari 2016 @ 20:21:37 #151
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_159735443
Lekker dan in je laatste maand -O-maar ook niet leuk voor hen natuurlijk. Ik verwacht boze gezichten van mijn schoonouders als ze eenmaal horen dat mijn ouders op Lucas mogen passen met de bevalling en mogen blijven slapen.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  zondag 7 februari 2016 @ 20:49:54 #152
171422 LadyBlack
paint it black
pi_159736467
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 20:21 schreef Chanty het volgende:
Lekker dan in je laatste maand -O-maar ook niet leuk voor hen natuurlijk. Ik verwacht boze gezichten van mijn schoonouders als ze eenmaal horen dat mijn ouders op Lucas mogen passen met de bevalling en mogen blijven slapen.
Ik vind het vervelendst aan de hele situatie dat ik niet weet hoe deze week gaat lopen. En dat gold vorige week dus ook al. Ik verheug me al tijden op lekker aanrommelen hier in huis, met peuter 2 dagen op het kdv. En dat wordt dus steeds maar uitgesteld :X

Straks beval ik dit keer vroeger en heb ik nauwelijks verlof gehad :o
  zondag 7 februari 2016 @ 20:55:00 #153
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_159736662
Maar als dit niet is wat je wil, en nodig hebt waarom geef je dan niet bijvoorbeeld een maximaal verblijf aan? Ik vind het mooi hoor mensen helpen maar het is niet handig als het over je eigen grenzen heen gaat/
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  zondag 7 februari 2016 @ 21:14:31 #154
171422 LadyBlack
paint it black
pi_159737475
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 20:55 schreef Moppert het volgende:
Maar als dit niet is wat je wil, en nodig hebt waarom geef je dan niet bijvoorbeeld een maximaal verblijf aan? Ik vind het mooi hoor mensen helpen maar het is niet handig als het over je eigen grenzen heen gaat/
Nah, ik baal er wel van, maar t is niet echt over mn grenzen gaan hoor. Meer zelfmedelijde ;) Ik neem mn rust wel, en vorige keer beviel ik ook pas bij 42 weken. Nu 36+3.
pi_159738719
Lb jaaaa eindelijk verlof!

Ela, mooie mijlpaal een half jaar zwanger.

Hier vandaag 21 weken zwanger.

Wij zijn druk op huizenjacht. Op funda iets gevonden dat echt helemaal O+ is. Helemaal onze smaak, grote leefkeuken, veel ruimte, mooie tuin en het is echt af. Hetgeen wel handig is aangezien ik wasrschijnlijk hoogzwanger ben als we verhuizen.

Gingen we vandaag even in het buurtje daar kijken en dat was ook prima. Alleen het huis ligt precies langs het spoor :(
Er is wel een geluidsmuur, maar de intercitys hoor je wel. Ik denk dat het binnen wel meevalt, maar in de tuin, pf als je in de zomer lekker de deuren open hebt.

Maar het huis is perfect.

Waarom kan ik niet gewoon alles hebben?
  zondag 7 februari 2016 @ 22:33:50 #156
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_159740735
LB succes met the in-laws. Heb bewondering voor je 'goede daad'.

Arja, er komen vast nog huizen waar het nét wel perfect is :Y

En nogmaals succs aan de slijmproplosers :+

Ik ben twee dagen erg moe en lusteloos geweest. Verder lijkt het vandaag ineens wel als mijn buik plop heeft gezegd. Kan dat? Alsof er een megagroeispurt heeft plaatsgevonden. Hoop het!

Morgen - dan eindelijk - de termijnecho! 's Morgens ff bloedprikken en eind vd middag echo. Tussendoor een beetje thuiswerken (not :') ) :)
pi_159741486
Succes en veel plezier met de termijnecho Q.

En ik wil dat huis en hoop dat ik de treingeluiden op een gegeven moment niet meer hoor, maar twijfel nog. Eerst maar eens een bezichtiging plannen.

Ons eigen huis is al verkocht dus we hebben niet alle tijd van de wereld om op zoek te gaan. En mijn hormonen willen zsm
  zondag 7 februari 2016 @ 22:51:37 #158
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159741538
Paar nachtjes over slapen, dan kun je de knoop wel doorhakken :Y

Ik heb hier net een burrito uit de oven gehaald, want hongerklap :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_159741679
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 21:48 schreef Arja het volgende:
Lb jaaaa eindelijk verlof!

Ela, mooie mijlpaal een half jaar zwanger.

Hier vandaag 21 weken zwanger.

Wij zijn druk op huizenjacht. Op funda iets gevonden dat echt helemaal O+ is. Helemaal onze smaak, grote leefkeuken, veel ruimte, mooie tuin en het is echt af. Hetgeen wel handig is aangezien ik wasrschijnlijk hoogzwanger ben als we verhuizen.

Gingen we vandaag even in het buurtje daar kijken en dat was ook prima. Alleen het huis ligt precies langs het spoor :(
Er is wel een geluidsmuur, maar de intercitys hoor je wel. Ik denk dat het binnen wel meevalt, maar in de tuin, pf als je in de zomer lekker de deuren open hebt.

Maar het huis is perfect.

Waarom kan ik niet gewoon alles hebben?
Ik ben opgegroeid naast het spoor en eerlijk waar, je hoort het na een tijdje niet meer.. hooguit het zwaardere vervoer. (Nachttrein en vrachttrein) Toen ik bij man introk ik R'dam woonde we naast de metro, de eerste weken was het wennen, maar ook die hoorde ik na een poosje niet meer. Maar vraag eens aan eventuele buren hoe zij het ervaren.
S. 2014
J. 2016
pi_159741753
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2016 20:49 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ik vind het vervelendst aan de hele situatie dat ik niet weet hoe deze week gaat lopen. En dat gold vorige week dus ook al. Ik verheug me al tijden op lekker aanrommelen hier in huis, met peuter 2 dagen op het kdv. En dat wordt dus steeds maar uitgesteld :X

Straks beval ik dit keer vroeger en heb ik nauwelijks verlof gehad :o
Oh meh! Herkenbaar ook. Met vandaag 35 weken zwanger een week bij je ouders logeren met ikhebdekopdwars-dreumes is ook geen vakantie :') . M'n moeder is lief hoor! En m'n vader is gek met A O+ . Maar je merkt na twee dagen toch ook weer precies de dingen waar je je vroeger zo aan stoorde.. Zal blij zijn als ik straks weer thuis ben.

Ik wens je dus veel sterkte :* ;)

Ohja en een dikke *O* good night and good luck *O* voor Frummel en Sicilia! Versebabytijd!
  zondag 7 februari 2016 @ 23:09:49 #161
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_159742395
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 22:50 schreef Arja het volgende:
Succes en veel plezier met de termijnecho Q.

En ik wil dat huis en hoop dat ik de treingeluiden op een gegeven moment niet meer hoor, maar twijfel nog. Eerst maar eens een bezichtiging plannen.

Ons eigen huis is al verkocht dus we hebben niet alle tijd van de wereld om op zoek te gaan. En mijn hormonen willen zsm
:D Ik snap het. Je wilt dat huis gewoon. Niks tegen in te brengen. Dan lekker gaan kijken ;)
  zondag 7 februari 2016 @ 23:24:24 #162
171422 LadyBlack
paint it black
pi_159743003
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2016 22:56 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Oh meh! Herkenbaar ook. Met vandaag 35 weken zwanger een week bij je ouders logeren met ikhebdekopdwars-dreumes is ook geen vakantie :') .
_O- O+

Waar wonen jouw ouders? Oostelijk / noordelijk toevallig?

Mijn peutertje is godzijdank wel heel lief these days, alleen nog wat plakkeriger dan normaal dankzij t ziekzijn... Maar geen grote fits gelukkig!
  zondag 7 februari 2016 @ 23:25:36 #163
171422 LadyBlack
paint it black
pi_159743040
Arja, tof!! En inderdaad, even checken bij de buren.

Veel succes morgen bij de termijnecho Quoi!

En Molo eet smakelijk :Y)
pi_159743077
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 20:21 schreef Chanty het volgende:
Ik verwacht boze gezichten van mijn schoonouders als ze eenmaal horen dat mijn ouders op Lucas mogen passen met de bevalling en mogen blijven slapen.
Echt? Oppassen is voor hen gezien de afstand geen optie toch? Of willen zij ook komen logeren na de bevalling?
Ik heb mijn schoonmoeder een dikke week na mijn bevalling een week of wat in huis gehad. Maar ik heb dan ook een hele lieve zorgzame schoonmoeder O+ die ook nog eens afstand wist te houden. Met schoonvader erbij was het denk ik te veel geweest
pi_159743795
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 21:48 schreef Arja het volgende:

Gingen we vandaag even in het buurtje daar kijken en dat was ook prima. Alleen het huis ligt precies langs het spoor :(
Er is wel een geluidsmuur, maar de intercitys hoor je wel. Ik denk dat het binnen wel meevalt, maar in de tuin, pf als je in de zomer lekker de deuren open hebt.
Ik ben heeeel geluidsgevoelig en heb een jaar naast het spoor gewoond. Wel een niet zo druk spoor, vooral goederentreinen en af en toe een stoptrein. Er was nog geen geluidswand (die kwam uiteraard precies nadat ik er weg was) en heb er geen last van gehad. Lage flat uit jaren 70 geloof ik. Moet wel zeggen dat ik toen ben begonnen met oordopjes dragen 's nachts vanwege feestende buren elke avond.
pi_159746315
Ik heb echt een niet te stillen honger. Alsof er iets me leeg zit te vreten van binnen (zal ook wel zoiets zijn). Maar er kan niks meer bij aan eten, buik echt helemaal vol. :{
pi_159746865
Arja, ik woon sinds een paar weken vlak bij de metro en hoor het eigenlijk niet. De eerste nacht kwam ik wat moeilijker in slaap, maar daarna niet meer. Vroeger had ik ook een vriend die in een arbeidershuisje aan het spoor woonde waar s nachts goederentreinen langs kwamen, die hoorde ik op een gegeven moment ook niet meer.

Frummel, succes!

Volgens een van die zwangerschapsmailtjes zit ik nu in het derde trimester... en het huis is nog lang niet af. Dit weekend wel een stuk of 5 dozen uitgepakt in de keuken. Daar hoeven we alleen nog maar de afzuigkap aan te sluiten. er staan nog zooooveel dingen op de to do lijst, inclusief alles voor de baby kopen, dat ik er wel zenuwachtig van word.
pi_159746941
Nog geen verse babies?

Ik zou me qua slapen idd niet zo druk maken om een trein, maar in de zomer als je buiten zit wel :@

Veel succes bij de echo quoi!

Wat een honger allemaal! Ik heb gisteren teveel gegeten dus alleen last van het mega irritante piepje dat ons kozijn produceert als de wind verkeerd staat. En een dreumes die in z'n grote bed sliep en dus om half 6 wakker werd. Dat wordt echt een mega dut vanmiddag hopelijk :O

En succes met alle (schoon)ouders :* Ik vind het altijd wel fijn bij m'n ouders, want zij nemen de babyfoon mee als we gaan slapen :@ Maar ik heb dan ook niet zo'n slaapkopje als A. M'n schoonouders in huis zou ik dan weer niet op zitten te wachten. Ze vond het wel leuk om de babywas te strijken, dus ik ben alles aan het verzamelen en dan krijg ik het helemaal netjes terug :s) Hopelijk knapt hij snel op LB en heb je je huis weer voor jezelf!
pi_159747073
Geen verse baby hier! Wel weer de hele nacht voorwerk, maar kon prima slapen verder. Nou ja misschien weer een gratis centimeter :).

Pittig LB! Ik hoop dat het allemaal niet zo lang duurt voor jullie en dat je dan eindelijk heerlijk van je welverdiende verlof kunt gaan genieten!

Arja wat jammer van het spoor! Ik zou inderdaad gewoon even gaan kijken en bij de buren informeren. Ik denk dat het uiteindelijk wel went.

Oei Luna, ik herken je gevoel! Gister heeft vriend eindelijk de laatste dozen uitgepakt, of nou, er staan nu op de kamers die in gebruik zijn geen dozen meer ;).
Maar wel een *O* voor je 3e trimester!

Succes vandaag Quoi!

Dot hopelijk kun je vanmiddag nog wat slapen!

Vriend is net vertrokken, kindjes naar het kdv, ik ga lekker terug mijn bedje in O+.
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
  maandag 8 februari 2016 @ 07:25:06 #170
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_159747103
Ze is er! O+ we zijn zo verliefd! Ik post snel meer updates dames. Even bijkomen en genieten ;)
  maandag 8 februari 2016 @ 07:27:12 #171
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159747107
Ja!!! *O* O+ *O*

Gefeliciteerd!!!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 8 februari 2016 @ 07:27:29 #172
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_159747108
Jaaaaa Frummel gefeliciteerd!!!!
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_159747126
Gefeliciteerd Frummel! :D O+
pi_159747127
Yay Frummel!!! Gefeliciteerd met jullie meiske!! Geniet ervan *O*
  maandag 8 februari 2016 @ 07:33:30 #175
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_159747129
Jaaa!!! Verse baby!
Gefeliciteerd frummel.

Arja, lekker gaan kijken.
Hoe dicht bij het spoor is het?
Mijn schoonouders wonen 300 meter van t spoor zonder geluidswand en daar hoor je de trein ook in de tuin die achter het huis ligt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')