abonnement Unibet Coolblue
pi_159670920
Bij Murp's schoonvader is Gisteren een pakketje bezorgd en daar zit een goedkope mobiele telefoon in. (Kazam life B1) Ook zit er een karton gedrukte ansichtkaart in met de tekst: "With Compliments" en op de achterkant "We hebben goed nieuws. U wordt morgen gebeld, zet uw telefoon niet uit"

is dit scam of iets dergelijks? Heel vreemd!

quote:
Ook Lavenderr heeft een toestel ontvangen,


Hierdekerstman heeft zelfs een Nokia met een TelfortSim
En een welkomstSMS.

De 'slachtoffers' tot nu toe.
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2016 17:07 schreef Burdie het volgende:
Op FOK:
- schoonvader van murp (kazam + lebara)
- Lavenderr (kazam + lebara)
- Hierdekerstman (Nokia + telfort)
- moeder van ktnxbye (Samsung + VF)
- 111210
- Aardbei16
- schoonouders AceHighHugo (kazam + lebara)
- Ouders van S.mol_81 (kazam + lebara) *inmiddels heeft hij een fokaccount *O*

Op Twitter:
@DennisvrdVoort (kazam)

*************ONTKNOPING*****************
kthxbye heeft de "daders" gesproken, dit was zijn bericht:

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 13:40 schreef kthxbye het volgende:
Haha, net gebeld dus. Prima kerel, was goed getraind hoorde je, wel wat opdringerig (maarja, het blijft telefonische verkoop) en begon het verhaaltje af te ratelen. Het is inderdaad dat Grondontwikkeling Nederland. Ik heb direct gevraagd naar hoe ze aan de gegevens komen, hij gaf aan dat ze een bestand hebben opgekocht van 690 mensen met zo ongeveer het volgende profiel:

* hebben belegd of enquetes ingevuld
* doen actief aan vermogensgroei
* hebben een langdurige en gezonde relatie met vermogensgroei/beleggen

Hierna vroeg ik hem of het systeem uit te leggen. Het idee is dat ze een stuk grond kopen, dat opsplitsen, en dan de ene helft opdelen in kleine percelen en dat doorverkopen aan 'klanten' (investeerders). Dan gaan zij er vervolgens allemaal villa's op bouwen (in Almere zeggen ze dat ze zo'n 300 villa's gaan bouwen), waardoor de grond meer waard wordt en je dus je stuk grond met winst kunt verkopen.

Beetje vreemde constructie allemaal en ik heb aangegeven dat voordat je zo'n investering gaat doen je maar moet geloven dat die villa's er komen en dat een goede investeerder altijd een risicoanalyse doet? Zo kwam ik met een bruggetje op het Googlen op bedrijfsnaam en de naam v/d eigenaar, dat die enorm slecht staat aangeschreven. Daar reageerde ie meteen op met "Ooohhh ja je hebt zitten zoeken, vandaar die vragen" (en toen had ie ook wel door dat het niets ging worden). Het antwoord op mijn vraag was iets in de trant van: "meneer Kooij heeft vroeger in organisaties gewerkt waar hij trainingen heeft gegeven, hij is nu vermogend, en ja, als iemand vermogend is dan weten ze waar ze geld moeten halen" :')

Naja, nadat het een beetje een discussie werd hebben we het toch vriendelijk afgesloten. Aangegeven dat we geen interesse hebben, dat de campagne best ludiek was en een succes op internet. De politie heeft 5 meldingen ontvangen en heeft vandaag ook ingebeld. (hij zei dat de politie vond dat ze een leuke campagne hadden, maar dat mensen anno 2016 een beetje voorzichtig zijn met dit soort zaken). Daarna las ie nog wat teksten voor van zijn script (alhoewel hij probeerde te laten klinken alsof het antwoorden waren op mijn vragen) over de staat van dienst van Grondontwikkeling Nederland en de al gerealiseerde bouwprojecten van hen.

Gesprek verder vriendelijk afgesloten hij kon ook wel lachen om alle commotie en hij zei "mobieltje mag je houden, tis geen iPhone 6, maar toch".

Aardige gast, ik heb zelf ook wel wat ervaring in de callcenterwereld en ik heb het idee dat ze een callcenter hebben ingehuurd a la Pretium Telecom en dat soort andere 'net een beetje te louche' bedrijven waarbij er gewoon wat jonge mensen de hele dag zitten te proberen hoge salestargets te halen. Meestal zien die medewerkers later pas in waar ze aan meegewerkt hebben, maarja op het moment verdient het lekker :z


[ Bericht 29% gewijzigd door Fopje op 05-02-2016 13:47:19 ]
pi_159670938
Ohja, deel 7 :') Doe maar ff 6 ofzo.
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 5 februari 2016 @ 00:38:20 #3
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_159670942
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 00:38 schreef Fokker89 het volgende:
Ohja, deel 7 :') Doe maar ff 6 ofzo.
Nummering gaat idd automatisch omhoog :)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_159670950
quote:
99s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 00:38 schreef Nizno het volgende:

[..]

Nummering gaat idd automatisch omhoog :)
Ik dacht alleen met een # ervoor :@
pi_159671302
quote:
17s.gif Op donderdag 4 februari 2016 22:08 schreef GSMboy het volgende:
Zucht, ik heb al 40x geprobeerd, maar ik kom er niet meer doorheen.
of ze weigeren nu inkomende telefoontjes, of ze zijn druk aan het bellen/scammen.
Ze werken ook maar tot 21.30 :P

quote:
Werktijden
Deze functie is full-time te vervullen. De werktijden zijn van 12:00 tot 21:30 en op vrijdag van 09:00 tot 18:00. Verspreid over een werkdag is er 2,5 uur pauze waarin onze professionele koks de lunch en het avondeten verzorgen.

Salarisrange
Salarisrange: ¤ 2.500 - ¤ 3.000
http://www.grondontwikkel(...)r-trafficker-gezocht


[ Bericht 5% gewijzigd door Houtenbeen op 05-02-2016 01:15:20 ]
  roze vrijdag 5 februari 2016 @ 01:01:27 #6
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_159671429
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 21:53 schreef 111210 het volgende:
mn vriendin is net gebeld, een of andere verkoper die dr probeerde over te halen om te gaan beleggen in een vaag project.

Gratis festival telefoontje met 5,- beltegoed dus!
_O_
Your beauty never ever scared me.
  vrijdag 5 februari 2016 @ 01:04:18 #7
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_159671482
Deel 6 alweer...

Nog mensen met Afghanistan belletjes?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
pi_159671507
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 01:04 schreef chufi het volgende:
Deel 6 alweer...

Nog mensen met Afghanistan belletjes?
Jij toch :P
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_159671525
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 01:04 schreef chufi het volgende:
Deel 6 alweer...

Nog mensen met Afghanistan belletjes?
Het mysterie is al opgelost, zie de post boven je.
  vrijdag 5 februari 2016 @ 01:11:46 #10
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_159671566
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 01:07 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Het mysterie is al opgelost, zie de post boven je.
Ik heb niemand gesproken..
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
pi_159672707
Degene die een telefoon hebben ontvangen, staan die toevallig allemaal in het bel-me-niet register?
  Forum Admin vrijdag 5 februari 2016 @ 08:23:29 #12
58651 crew  murp
murp
pi_159673212
Vannacht ook niet gebeld trouwens :')
pi_159673225
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 08:23 schreef murp het volgende:
Vannacht ook niet gebeld trouwens :')
-O-
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_159673234
Jezus, 6 topics. Ging gisteravond hard zeker?
Uitvinder van de biersmiley.
  Redactie Frontpage vrijdag 5 februari 2016 @ 08:28:19 #15
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_159673251
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ta mčre
El Coņo
ウイスキー
pi_159673265
Wat was nou de ontknoping :@
Tap tap tap
  vrijdag 5 februari 2016 @ 08:31:27 #17
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159673280
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 08:29 schreef CherryLips het volgende:
Wat was nou de ontknoping :@
Ze willen dat je belegt in een of ander vaag grondproject.
Wullie bin KOEL Š Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_159673283
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 08:31 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ze willen dat je belegt in een of ander vaag grondproject.
Awww anticlimax zeg.
Tap tap tap
  vrijdag 5 februari 2016 @ 08:35:42 #19
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_159673317
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 08:31 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ze willen dat je belegt in een of ander vaag grondproject.
Toch een rare en verhoudingsgewijs dure manier om te scammen dan? Zon telefoon kost misschien 20 euro plus beltegoed en hoe groot is de kans dat iemand er op in gaat? Het is natuurlijk dibieus als je een persoonlijke telefoon krijgt met zon bericht, waarom zou je je dan laten.overhalen? Waarom niet gewoon willekeurige 06-nummers bellen?
:')
  Redactie Frontpage vrijdag 5 februari 2016 @ 08:39:42 #20
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_159673350
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 08:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Toch een rare en verhoudingsgewijs dure manier om te scammen dan? Zon telefoon kost misschien 20 euro plus beltegoed en hoe groot is de kans dat iemand er op in gaat? Het is natuurlijk dibieus als je een persoonlijke telefoon krijgt met zon bericht, waarom zou je je dan laten.overhalen? Waarom niet gewoon willekeurige 06-nummers bellen?
Wellicht hopen ze dat het "we weten waar je huis woont'"-argument meeweegt in de 'investeringsbeslissing'?
Ta mčre
El Coņo
ウイスキー
pi_159673364
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 08:31 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ze willen dat je belegt in een of ander vaag grondproject.
En hoe heb je daar een opgestuurde telefoon voor nodig?
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_159673367
Goedkope telefoons opsturen om mensen lastig te vallen, hoezo wegwerpmaatschappij ;(
Tap tap tap
  vrijdag 5 februari 2016 @ 08:43:26 #23
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159673378
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 08:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Toch een rare en verhoudingsgewijs dure manier om te scammen dan? Zon telefoon kost misschien 20 euro plus beltegoed en hoe groot is de kans dat iemand er op in gaat? Het is natuurlijk dibieus als je een persoonlijke telefoon krijgt met zon bericht, waarom zou je je dan laten.overhalen? Waarom niet gewoon willekeurige 06-nummers bellen?
Die telefoon ligt inclusief beltegoed voor ¤ 9,99 bij de kijkshop.
Het lijkt mij sterkt dat zij er meer voor betaald hebben.

Zeker als het op relatief kleine schaal is en de doelgroep wel goed gesorteerd is kan ik me zelfs voorstellen dat het goedkoper is dan al die meuk die de diverse goede doelen rondsturen, met een stuk of 6 kaarten erin en een vel adresstickers op naam.
Ik kan al zeker 2 jaar lang alle kerstkaarten die ik verstuur voozien van zo'n sticker.
Wullie bin KOEL Š Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 5 februari 2016 @ 08:45:25 #24
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159673393
quote:
11s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 08:41 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

En hoe heb je daar een opgestuurde telefoon voor nodig?
Geen idee, bel me niet register omzeilen?
Sorteren in nieuwsgierig genoeg om bovenop dat ding te zitten en dus makkelijker over te halen?
Wullie bin KOEL Š Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_159673456
_O-
pi_159673949
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 08:42 schreef CherryLips het volgende:
Goedkope telefoons opsturen om mensen lastig te vallen, hoezo wegwerpmaatschappij ;(
Dat idd. Er is ook zoiets als te goedkoop. :{
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_159674127
Goedemorgen, het telefoonteam zit weer klaar voor de mysterieuze beleggingen. Zojuist heb ik weer even gebeld, en expliciet, met klem en dikke nadruk gevraagd of zij mij konden doorverbinden....

En dat deden ze :D
** wachtdeuntje**
Twee minuten later: Weer de receptie, dat de klantenservices in gesprek was.
Ze willen me terug bellen, maar het boeit ze niet of het één van hun telefoons is.

Advies: Laat ze terugbellen op een ander nummer. Doen ze ook! maar ik ga mijn eigen mobiele nummer niet op het spel zetten. Ik heb geen zin in doorverkoop ervan of weet ik veel wat. Ik ben er al 16 jaar aan verknocht :P

Wie-o-wie? Is er een Fok!ker die opheldering kan krijgen? Ik blijf proberen.
pi_159674163
quote:
17s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 09:54 schreef GSMboy het volgende:
Goedemorgen, het telefoonteam zit weer klaar voor de mysterieuze beleggingen. Zojuist heb ik weer even gebeld, en expliciet, met klem en dikke nadruk gevraagd of zij mij konden doorverbinden....

En dat deden ze :D
** wachtdeuntje**
Twee minuten later: Weer de receptie, dat de klantenservices in gesprek was.
Ze willen me terug bellen, maar het boeit ze niet of het één van hun telefoons is.

Advies: Laat ze terugbellen op een ander nummer. Doen ze ook! maar ik ga mijn eigen mobiele nummer niet op het spel zetten. Ik heb geen zin in doorverkoop ervan of weet ik veel wat. Ik ben er al 16 jaar aan verknocht :P

Wie-o-wie? Is er een Fok!ker die opheldering kan krijgen?
Gebruik het nummer maar van dat telefoontje wat ik heb gekregen. Ik PM je.
pi_159674240
http://www.shandarkooij.nl/gon-filosofie/

Dit is de blog van de opr/lichter van dat bedrijf trouwens

[ Bericht 0% gewijzigd door kthxbye op 05-02-2016 10:13:41 ]
pi_159674242
Maar murp, je kan die simkaart eruithalen en dan heb je een gratis simlockvrije phone?
lekker faxen heel de dag echt genot
  Forum Admin vrijdag 5 februari 2016 @ 10:06:00 #31
58651 crew  murp
murp
pi_159674251
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 08:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Toch een rare en verhoudingsgewijs dure manier om te scammen dan? Zon telefoon kost misschien 20 euro plus beltegoed en hoe groot is de kans dat iemand er op in gaat? Het is natuurlijk dibieus als je een persoonlijke telefoon krijgt met zon bericht, waarom zou je je dan laten.overhalen? Waarom niet gewoon willekeurige 06-nummers bellen?
Misschien hebben ze maar 1 of 2 mensen nodig die met ze in zee gaan, dan hebben ze alle kosten er zo uit.
  Forum Admin vrijdag 5 februari 2016 @ 10:06:59 #32
58651 crew  murp
murp
pi_159674264
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 10:05 schreef wolfrolf het volgende:
Maar murp, je kan die simkaart eruithalen en dan heb je een gratis simlockvrije phone?
ja, volgens mij wel :Y
pi_159674297
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 08:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Toch een rare en verhoudingsgewijs dure manier om te scammen dan? Zon telefoon kost misschien 20 euro plus beltegoed en hoe groot is de kans dat iemand er op in gaat? Het is natuurlijk dibieus als je een persoonlijke telefoon krijgt met zon bericht, waarom zou je je dan laten.overhalen? Waarom niet gewoon willekeurige 06-nummers bellen?
btg bij lebala kost niks
pi_159674339
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 10:05 schreef kthxbye het volgende:
http://www.shandarkooij.nl/gon-filosofie/

Dit is de blog van de oprichter van dat bedrijf trouwens
Als je googled op zijn naam, kom je uit op interessante artkelen en een zaak van AFM:

Bij besluit van 12 juli 2013 (het Boetebesluit) heeft de Autoriteit Financiële Markten (AFM) aan de heer S.R.
Kooij (de heer Kooij) een boete opgelegd van ¤ 125.000,-, omdat de heer Kooij in de periode van 1 juni 2010 tot
23 november 2010 feitelijk leiding heeft gegeven aan de overtreding van artikel 2:55, eerste lid, van de Wet op het
financieel toezicht (Wft), begaan door de rechtspersoon Ontwikkeling Vastgoed Nederland B.V. (OVN).

OVN heeft geen beleggingsobjecten aangeboden zoals bedoeld in artikel 2:55 Wft.
Het aanbieden van kavels landbouwgrond kan niet kan worden aangemerkt als het aanbieden van
beleggingsobjecten, nu er i geen rendement in het vooruitzicht werd gesteld en er (ii) geen
sprake was van een seriematig karakter.

Hij verloont zichtzelf ook nog eens door zich via de BV van z'n partner te verlonen en zijn eigen (inhuur & onder valse naam).

Dit is een keiharde scam dus.
pi_159674353
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 10:13 schreef Haarbalpasta het volgende:

[..]

Als je googled op zijn naam, kom je uit op interessante artkelen en een zaak van AFM:

Bij besluit van 12 juli 2013 (het Boetebesluit) heeft de Autoriteit Financiële Markten (AFM) aan de heer S.R.
Kooij (de heer Kooij) een boete opgelegd van ¤ 125.000,-, omdat de heer Kooij in de periode van 1 juni 2010 tot
23 november 2010 feitelijk leiding heeft gegeven aan de overtreding van artikel 2:55, eerste lid, van de Wet op het
financieel toezicht (Wft), begaan door de rechtspersoon Ontwikkeling Vastgoed Nederland B.V. (OVN).

OVN heeft geen beleggingsobjecten aangeboden zoals bedoeld in artikel 2:55 Wft.
Het aanbieden van kavels landbouwgrond kan niet kan worden aangemerkt als het aanbieden van
beleggingsobjecten, nu er i geen rendement in het vooruitzicht werd gesteld en er (ii) geen
sprake was van een seriematig karakter.

Hij verloont zichtzelf ook nog eens door zich via de BV van z'n partner te verlonen en zijn eigen (inhuur & onder valse naam).

Dit is een keiharde scam dus.
oeh dis leuke informatie. Ik spreek ze zo.
pi_159674365
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 10:14 schreef kthxbye het volgende:

[..]

oeh dis leuke informatie. Ik spreek ze zo.
Kavels landbouwgrond zijn aan te merken als zaken als bedoeld in artikel 3:2 Burgerlijk Wetboek. De
kavels landbouwgrond die door OVN zijn aangeboden, werden anders dan om niet verkregen, omdat particuliere beleggers een koopprijs moesten betalen voor het verkrijgen van de kavels

Haha!!!

De smeerzak verkoopt landbouwkavels onrechtmatig als beleggingsobject.
Rendement is dan de meerwaarde naar verloop van tijd. Mijn god zeg...

[ Bericht 9% gewijzigd door Haarbalpasta op 05-02-2016 10:16:40 (De zaak verder gelezen.) ]
pi_159674389
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 10:14 schreef Haarbalpasta het volgende:

[..]

Kavels landbouwgrond zijn aan te merken als zaken als bedoeld in artikel 3:2 Burgerlijk Wetboek. De
kavels landbouwgrond die door OVN zijn aangeboden, werden anders dan om niet verkregen, omdat particuliere beleggers een koopprijs moesten betalen voor het verkrijgen van de kavels

Haha!!!
Ik snap er weinig van maar geef wel aan dat ik hun eigenaar heb gegoogled en de eerste hits vol staan met fraude, boetes, en rechtszaken. Of leg het even uit. Je belegt dus in landbouwgrond (maar ze noemen het zelf geen beleggen), en dat is verboden?
pi_159674402
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 10:16 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Ik snap er weinig van maar geef wel aan dat ik hun eigenaar heb gegoogled en de eerste hits vol staan met fraude, boetes, en rechtszaken.
kthbxye,

Ik heb een uniek aanbod voor je! Ik verkoop je mijn huis, voor de huidige waarde + opslag van 10%!! UNIEK AANBOD! Want dit huis gaat meer waard zijn!Ą!
pi_159674411
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 10:16 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Ik snap er weinig van maar geef wel aan dat ik hun eigenaar heb gegoogled en de eerste hits vol staan met fraude, boetes, en rechtszaken. Of leg het even uit. Je belegt dus in landbouwgrond (maar ze noemen het zelf geen beleggen), en dat is verboden?
Je belegt niet, je koopt.
pi_159674412
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 10:17 schreef Haarbalpasta het volgende:

[..]

kthbxye,

Ik heb een uniek aanbod voor je! Ik verkoop je mijn huis, voor de huidige waarde + opslag van 10%!! UNIEK AANBOD! Want dit huis gaat meer waard zijn!Ą!
Maar, maar, maar behaalde resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst!?!? BELEGGINGSLES NR 1?!?!
pi_159674440
Vraag maar of meneer Kooij zijn boete van 120.000 euro wil terugverdienen met deze actie :') :') :') :')
pi_159674444
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 10:20 schreef Haarbalpasta het volgende:
Vraag maar of meneer Kooij zijn boete van 120.000 euro wil terugverdienen met deze actie :') :') :') :')
:')
  vrijdag 5 februari 2016 @ 10:20:43 #43
356891 Abed
hooggeleid
pi_159674452
Mogen we foto's plaatsen van Shandargod?
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_159674499
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 10:20 schreef Abed het volgende:
Mogen we foto's plaatsen van Shandargod?
Nagel ze maar aan de schandpaal *O*
pi_159674504
Het is wel raar dat er op zijn site een rectificatie staat van de AFM.
In de uitspraak zie ik toch duidelijk een boete staan van 120.000 euro, in plaats van 125.000 euro, waartegen hij in bezwaar is gegaan.
pi_159674531
En ik quote de Quote:

Rode vlag, rode vlag en nog een rode vlag. Zelfs onze collega’s van FiscAlert – doorgaans mild in hun bewoordingen doch helder in hun conclusies – waren bepaald niet te spreken over Grondontwikkeling Nederland en haar directeur. Kortom: u bent gewaarschuwd.
  vrijdag 5 februari 2016 @ 10:31:22 #47
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_159674561
Nu nog uitvinden waarom juist deze mensen hierdoor gescamd werden.
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 5 februari 2016 @ 10:32:16 #48
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_159674571
quote:
99s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 10:31 schreef ErkendFokker het volgende:
Nu nog uitvinden waarom juist deze mensen hierdoor gescamd werden.
Dat vind ik inderdaad leuker om uit te vinden dan al die zaken over AFM en rode vlaggen :)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_159674576
quote:
99s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 10:31 schreef ErkendFokker het volgende:
Nu nog uitvinden waarom juist deze mensen hierdoor gescamd werden.
Ja!! Waarom vallen ze mijn moeder hiermee lastig!! :( :(
  vrijdag 5 februari 2016 @ 10:39:56 #50
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_159674672
Gewoon totale willekeur denk ik.
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')