abonnement Unibet Coolblue
pi_160155776
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 13:10 schreef Miss_paraplu het volgende:
Waarom zegt Rik er eigenlijk niets van dat iedereen en alles bij hem in huis woont? Ja vast vanwege waarschijnlijk de huur die ze aan hem betalen, maar... Sjors heeft geen baan, dus hoe doet madam dat dan, want alleen van kinderbijslag red je het niet volgens mij.
Wiet die er woont, die werkt dan wel, maar die aantal uurtjes en daar betaalt ze en de huur van en straks het ritje naar Stuttgart?

Ach Rik zal het vast ook wel een worst wezen wie daar woont in zijn huis, hij is toch bijna niet thuis, meestal in Boks te vinden..

Ik kijk al jaren gtst,... maar het wordt wel inderdaad steeds minder, zoals Ludo nu gewoon een huismannetje is, geen spannende dingen meer. En Laura ... die af en toe een betuttelend praatje maakt tegen Rover of Linda of Maxime. Meer zit er niet in. Ik vraag me dan serieus af waarom Jette van der Meij het nog steeds leuk vindt bij GTST... ze heeft geen enkele interessante verhaallijn meer, al tijden niet meer.

Ik blijf het echt uit pure gewoonte kijken, standaard dat je de zender op 4 zet om 20.00 uur. Maar ik vindt het eigenlijk niet veel meer aan.

Ook als je kijkt naar Sjoerd, die inderdaad obsessief bezig is met Teddy en dat Rikkie daar dan ook nog in mee gaat... echt waar waarom Rikkie?

Rover, die ik bijna bij elke 2e scene of meer op pauze zet voor een paar seconden en daarna weer doorspoel zodat ik dat irritante joch niet hoef te horen..

En nog 1 klein vraagje... want Janine heeft J magazine, maar van dat geld kan ze jarenlang kamer in de Rozenboom huren?
bwahaha gelijk heb je.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')