Fantastische auto zeker?quote:
net de facturen voor januari gedaan beste omzetmaand sinds begin van mn bedrijfquote:Op donderdag 28 januari 2016 17:24 schreef Barcaconia het volgende:
Wie wil er een leuk verhaaltje vertellen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb je veel geodes gekregen vanmiddag, of is de wens tevergeefs geweest?quote:Op donderdag 28 januari 2016 17:24 schreef Barcaconia het volgende:
Waarom reageert er niemand hier. Alleen maar goeiemorgen zeggen is ook zoiets... Behalve alex, die zegt tenminste gewoon geodemiddag.
Nou. Ik heb vandaag voor het echie mijn vaste contract ondertekend.quote:Op donderdag 28 januari 2016 17:24 schreef Barcaconia het volgende:
Waarom reageert er niemand hier. Alleen maar goeiemorgen zeggen is ook zoiets... Behalve alex, die zegt tenminste gewoon geodemiddag.
Kijk dat zijn de berichten. Wat voor werk doe je eigenlijk?quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou. Ik heb vandaag voor het echie mijn vaste contract ondertekend.
geev het goede voorbeeld Cassandraquote:Op donderdag 28 januari 2016 17:24 schreef Barcaconia het volgende:
Wie wil er een leuk verhaaltje vertellen?
In mijn contract staat: "medewerker internet marketing en klantenservice"quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:59 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Kijk dat zijn de berichten. Wat voor werk doe je eigenlijk?
Aha, jij bent de mevrouw van 'De klantenservice'quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:13 schreef Anne het volgende:
[..]
In mijn contract staat: "medewerker internet marketing en klantenservice"
Dus dat ongeveer .
Al doe ik nog iets meer dan alleen dat. Maar ik zou niet weten hoe ik dat moet noemen.
Nee, niet echt. Ik ben wel de mevrouw die ervoor heeft gezorgd dat de klantenservice inmiddels behoorlijk op niveau is .quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:21 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Aha, jij bent de mevrouw van 'De klantenservice'
wordt dat ook gemeten? En belangrijker de klanttevredenheid?quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:46 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Ik ben wel de mevrouw die ervoor heeft gezorgd dat de klantenservice inmiddels behoorlijk op niveau is .
Ik denk dat de klantenservice ongeveer 15% van mijn werk bedraagt.
Nee, dat wordt niet gemeten. Tenminste; Er kunnen cijfers gegeven worden aan gesprekken, maar dat is niet verplicht. En ik moet zeggen; we krijgen geen negatieve, wel positieve.quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:02 schreef lipje het volgende:
[..]
wordt dat ook gemeten? En belangrijker de klanttevredenheid?
laat je baas dat maat horenquote:Op donderdag 28 januari 2016 20:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, dat wordt niet gemeten. Tenminste; Er kunnen cijfers gegeven worden aan gesprekken, maar dat is niet verplicht. En ik moet zeggen; we krijgen geen negatieve, wel positieve.
Daarnaast zeggen de beoordelingen in het algemeen, ook meestal iets over de klantenservice zelf.
En dat soort complimenten kregen we vroeger niet veel. Nu elke dag.
Ik bedoelde die Facebookpagina Zijn ook erg vriendelijke behulpzame mensen van die paginaquote:Op donderdag 28 januari 2016 19:46 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Ik ben wel de mevrouw die ervoor heeft gezorgd dat de klantenservice inmiddels behoorlijk op niveau is .
Ik denk dat de klantenservice ongeveer 15% van mijn werk bedraagt.
Ah die .quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:15 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik bedoelde die Facebookpagina Zijn ook erg vriendelijke behulpzame mensen van die pagina
Alex toch sowieso ?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 10:23 schreef Barcaconia het volgende:
Maar niemand had dus interesse om eens naar het nationaal automuseum te gaan?
ja alleen niet vandaagquote:Op vrijdag 29 januari 2016 10:23 schreef Barcaconia het volgende:
Maar niemand had dus interesse om eens naar het nationaal automuseum te gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |