abonnement Unibet Coolblue
  maandag 25 januari 2016 @ 19:25:10 #1
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159389513
Een lief-dagboek-topic plek om even te kunnen klagen over je kreupele lijf dat weer eens niet wilde wat jij wilde.

Of het klagen helpt weten we niet, dat kan twee kanten op, maar dat zien we vanzelf wel ;)


Ben je zelf ziek, ken je iemand die ziek is of ben je chronisch nieuwsgierig met brandende vragen? Aarzel vooral niet om mee te posten!

Om het voor iedereen wat overzichtelijker te houden, zodat je je eventuele vragen gericht kan stellen en om onze soms warrige medicijnhoofdjes wat rust te geven vind je hieronder onze awesome vaste gasten incluis een korte medische samenvatting.

Wil je ook een plekje in le lijstje? Stuur houdjemond dan even een PM :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 46% gewijzigd door houdjemond op 28-01-2016 18:01:07 ]
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_159389825
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2016 19:21 schreef houdjemond het volgende:
Ik sluit hem :D .

Is het misschien een ideetje voor de OP dat iedereen die hier vaak post ff kort verteld wat hij/zij heeft of willen jullie dat niet?
Merk zelf dat ik soms 4x hetzelfde vraag aan iemand, en misschien is het handig voor newbies die ook ziek zijn of iemand kennen en over een van onze mankementjes een vraag heeft?

Als jullie zoiets hebben van; flikker op HJM ik hoef geen uithangbord voor mijn ziekte te zijn moeten jullie het natuurlijk ook zeggen.. tis goed bedoeld O+
Ik vind het wel een goed idee, had hier zelf pas ook al over zitten denken.

Mijn stukje:
Ik ben Sylvana, 29 jaar en ik heb verschillende chronische ziektes. Ik heb diabetes type1, scoliose en de ziekte van Crohn. Naast deze lichamelijke ziektes heb ik ook nog verschillende psychische stoornissen. Ik ben volledig arbeidsongeschikt.

Zoiets?
  maandag 25 januari 2016 @ 19:35:41 #3
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159389987
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 19:32 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ik vind het wel een goed idee, had hier zelf pas ook al over zitten denken.

Mijn stukje:
Ik ben Sylvana, 29 jaar en ik heb verschillende chronische ziektes. Ik heb diabetes type1, scoliose en de ziekte van Crohn. Naast deze lichamelijke ziektes heb ik ook nog verschillende psychische stoornissen. Ik ben volledig arbeidsongeschikt.

Zoiets?
Precies wat ik bedoelde :Y ik zal nog even iets meer reacties afwachten en dan puzzel ik morgen wel een mooie OP in elkaar als we het er mee eens zijn natuurlijk O+
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  maandag 25 januari 2016 @ 19:50:53 #4
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159390623
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2016 19:35 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Precies wat ik bedoelde :Y ik zal nog even iets meer reacties afwachten en dan puzzel ik morgen wel een mooie OP in elkaar als we het er mee eens zijn natuurlijk O+
Prima idee! hier mijn bijdrage :P

Ik ben LPFAN, 27 jaar en mijn nieren werken niet meer. (Of nah ja misschien nog 5%) Hierdoor moet ik 3 keer in de week 3.5 uur aan de dialyse om te overleven. Hierdoor zit ik werkloos thuis.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_159392790
Dan doe ik ook ff mee.

Ik ben vannelle (alhoewel de meeste mensen mij gewoon Richard noemen) en ben 47 jaar oud.
Sinds 1998 heb ik rugproblemen waar het volgende aan gedaan is:
1999 hernia operatie
2003 2 discusprotheses (L4-L5/L5-S1)
2013 dezelfde niveau's vastgezet, artrose verwijderd en zenuwkanalen wijder gemaakt.

Momenteel zenuwschade doordat de artrose de zenuwen te lang klem heeft gehouden en 10 februari begin ik weer met revalidatie met als doe de belangrijkste pijnpunten er uit te pakken waardoor gerichte pijnbestrijding wellicht mogelijk is.

Wat ik ook heb maar verder geen pijn doet is osteoperose, botontkalking dus.

Edit nav de post van Caroro: Ook ik zit 100% in de WAO en dat is eerlijk gezegd best wel rustgevend, geen sollicitatieplicht en zo.
Ik zou graag wíllen werken maar UWV snapt gelukkig ook dat dat niet kan.

[ Bericht 13% gewijzigd door vannelle op 25-01-2016 21:33:42 ]
pi_159393546
Ik ben caroro en ik ben 41jaar jong. Ik heb sinds 1995 rugklachten,het begon met 2 hernia's, en nu ben ik 10 operaties een klapvoet en blijvende zenuwschade verder. Ik heb een neurostimulator om pijn te bestrijden. Ook de rest van mijn lijf heeft me nogal eens in de steek gelaten, dat heeft me ook nog eens 8x op de operatietafel opgeleverd. Ik ben moeder van 3(18,13en 3jaar) en al 24 jaar samen met mijn jeugdvriendje. O en ik was al nooit echt in de wieg gelegd om te werken :P en daar is het UWV het nu ook 100% mee eens:(
  maandag 25 januari 2016 @ 21:35:42 #7
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159394166
Ik heb een bijstandje... moet nog ff uitzoeken hoe en wat want ik kan gewoon niet werken en een bijstand voor jaren houden zie ik niet zitten maar omdat ik al werkloos was toen ik ziek werd heb ik nergens recht op...
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † maandag 25 januari 2016 @ 21:37:01 #8
137949 Disana
pi_159394214
Ik was gezond en aan het werk tot ik in 2010 stopte met roken waardoor zich Colitis Ulcerosa openbaarde. In het ziekenhuis liet mijn lichaam me totaal in de steek en lag ik vijf maanden in bed. Mijn nieren werken nog maar voor eenderde, mijn hart dat twee keer stil bleef staan en een infarct meemaakte werkt ook nog maar voor eenderde. Tevens zijn mijn benen niet ongeschonden het ziekenhuis uitgekomen: ik loop slecht. Ik heb nog meer, maar deze zaken maken het onmogelijk nog te werken of überhaupt veel te ondernemen.
  maandag 25 januari 2016 @ 21:50:05 #9
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159394699
Hoe heftig ook, ik vind het fijn dat jullie reageren, was even bang dat jullie mij en mijn idee stom zouden vinden :@ .

Kruip morgen achter de PC (nu nog rechtop gaan zitten gaat mijn rug echt niet leuk vinden) en dan maak ik er wat moois van O+
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_159394821
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2016 21:50 schreef houdjemond het volgende:
Hoe heftig ook, ik vind het fijn dat jullie reageren, was even bang dat jullie mij en mijn idee stom zouden vinden :@ .

Kruip morgen achter de PC (nu nog rechtop gaan zitten gaat mijn rug echt niet leuk vinden) en dan maak ik er wat moois van O+
Niet zo onzeker zijn gekkie :*
Doe maar rustig aan met je rug, morgen kan het ook nog en anders kan een modje het er altijd later inzitten ^O^
  maandag 25 januari 2016 @ 21:55:45 #11
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159394922
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2016 21:50 schreef houdjemond het volgende:
Hoe heftig ook, ik vind het fijn dat jullie reageren, was even bang dat jullie mij en mijn idee stom zouden vinden :@ .

Kruip morgen achter de PC (nu nog rechtop gaan zitten gaat mijn rug echt niet leuk vinden) en dan maak ik er wat moois van O+
Tuurlijk niet, niet zo onzeker doen joh! Nergens voor nodig ;)
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_159395668
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2016 21:18 schreef caroro het volgende:
O en ik was al nooit echt in de wieg gelegd om te werken :P en daar is het UWV het nu ook 100% mee eens:(
Jullie snappen wel dat dit zelfbescherming is hé? Ik was dol op mijn werk. Ben ook nog steeds goed met mijn werkgever, ga er nog bijna wekelijks een bakkie doen. Wanneer ik denk aan mijn situatie nu word ik erg verdrietig, dus probeer het voor mezelf altijd maar "luchtig" te formuleren.
  maandag 25 januari 2016 @ 22:21:27 #13
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159395740
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2016 22:18 schreef caroro het volgende:

[..]

Jullie snappen wel dat dit zelfbescherming is hé? Ik was dol op mijn werk. Ben ook nog steeds goed met mijn werkgever, ga er nog bijna wekelijks een bakkie doen. Wanneer ik denk aan mijn situatie nu word ik erg verdrietig, dus probeer het voor mezelf altijd maar "luchtig" te formuleren.
Rot lijkt me dat ja :( :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_159399547
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2016 22:18 schreef caroro het volgende:

[..]

Jullie snappen wel dat dit zelfbescherming is hé? Ik was dol op mijn werk. Ben ook nog steeds goed met mijn werkgever, ga er nog bijna wekelijks een bakkie doen. Wanneer ik denk aan mijn situatie nu word ik erg verdrietig, dus probeer het voor mezelf altijd maar "luchtig" te formuleren.
Ik snap je wel, ik was ook altijd dol op mijn werk.
En ik denk dat acceptatie in dit geval de beste manier is van zelfbescherming, accepteer dat je niet meer kunt wat je eerder wel kon.
En dat geldt ook voor mezelf, ik vind dat ook moeilijk.
Ik heb altijd baantjes gehad die fysiek zwaar zijn en ik vind het moeilijk om toe te geven dat ik dat niet meer kan.
Mijn vorige werkgever is een complete lul dus hoe hij er over denkt deed me niks en doet me nu nog steeds niks.

Volgens mij moet je in je mooie hoofdje een schakelaar omzetten die er voor zorgt dat je niet naar andermans opinie kijkt maar alleen voor jezelf opkomt.
Serieus, denk eerst aan jezelf, de rest komt later wel.

Dat je bepaalde dingen niet meer kunt is logisch, dat is ook de reden dat je in dit topic zit toch?
Ik baal er ook van, ik was altijd degene die dingen deed als iemand anders zei dat het niet mogelijk was.
Het zijn herinneringen, dat komt nooit meer terug.
Maar wat je nog steeds wél hebt is jezelf, je eigen persoonlijkheid. Niets of niemand kan dat afpakken.

En met alleen je persoonlijkheid of een niet fysieke bezigheid kun je ook andere mensen helpen, als je alleen maar iemand mentaal steunt kan dat voor allebei heel veel voldoening. En die mogelijkheden zijn er zat, je moet ze alleen zien en bereid zijn de mogelijkheden ook te grijpen.
Niemand is nutteloos. ;)
  dinsdag 26 januari 2016 @ 06:46:23 #15
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_159400296
Ik ben Sara, 36, handicap 66%

Vroeg me af of chronische ziekten ook psychisch kunnen zijn anders ga ik wel weg.

Af en toe last van paniekaanvallen maar nu is het allang geleden.

:@
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_159400390
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 01:54 schreef vannelle het volgende:

[..]

Ik snap je wel, ik was ook altijd dol op mijn werk.
En ik denk dat acceptatie in dit geval de beste manier is van zelfbescherming, accepteer dat je niet meer kunt wat je eerder wel kon.
En dat geldt ook voor mezelf, ik vind dat ook moeilijk.
Ik heb altijd baantjes gehad die fysiek zwaar zijn en ik vind het moeilijk om toe te geven dat ik dat niet meer kan.
Mijn vorige werkgever is een complete lul dus hoe hij er over denkt deed me niks en doet me nu nog steeds niks.

Volgens mij moet je in je mooie hoofdje een schakelaar omzetten die er voor zorgt dat je niet naar andermans opinie kijkt maar alleen voor jezelf opkomt.
Serieus, denk eerst aan jezelf, de rest komt later wel.

Dat je bepaalde dingen niet meer kunt is logisch, dat is ook de reden dat je in dit topic zit toch?
Ik baal er ook van, ik was altijd degene die dingen deed als iemand anders zei dat het niet mogelijk was.
Het zijn herinneringen, dat komt nooit meer terug.
Maar wat je nog steeds wél hebt is jezelf, je eigen persoonlijkheid. Niets of niemand kan dat afpakken.

En met alleen je persoonlijkheid of een niet fysieke bezigheid kun je ook andere mensen helpen, als je alleen maar iemand mentaal steunt kan dat voor allebei heel veel voldoening. En die mogelijkheden zijn er zat, je moet ze alleen zien en bereid zijn de mogelijkheden ook te grijpen.
Niemand is nutteloos. ;)
Ook al was hij niet op mij gericht, toch bedankt voor deze post :)
Ik ben al tijdens mijn studie arbeidsongeschikt geworden en heb alleen nog bijbaantjes gehad. Nu dus al een aantal jaren een uitkering. Het ging er gisteren met mijn zusje over dat ik veel geld aan de Belastingdienst moet terugbetalen en dat ik nu ook vanaf januari mn studieschuld moet terugbetalen. Mn prestatiebeurs is wel kwijtgescholden maar mn lening natuurlijk niet. Extra zuur als je dus geen diploma hebt maar wel een enorme schuld. Maar goed ik ga er dus flink op achteruit nu. En nu kwam mn zusje gisteren met de opmerking "waarom neem je dan niet gewoon een baantje voor 1 dag in de week ofzo?"

Was het maar zo simpel -O-
Maar ik ben 100% afgekeurd door het UWV dus en ga weer 3 dagen in de week een behandeling doen. Dan is het echt geen optie om daarnaast nog een dag te werken. En als ik helemaal klaar ben met behandelingen zal er eerst een reïntegratietraject moeten komen.

Ze zei nog wel "ja sorry ik ben een echte nerd wat dat betreft, heb er geen verstand van en denk er vast te simpel over." Maar toch kwam die opmerking wel hard binnen ;(
Want ik studeerde op het HBO en heb altijd graag geleerd. En nu zit ik zonder papiertje thuis en ik voel me idd vaak waardeloos en nutteloos en buiten de samenleving staan ;(

Om dat gevoel een beetje kwijt te raken en wat meer voldoening te krijgen ben ik me wel aan het oriënteren op vrijwilligerswerk. Via de Stichting Lezen en Schrijven kun je taalcoach worden bij het taalpunt. Ook is er een project bij ouders met jonge kinderen thuis. Zoiets heb ik tijdens mijn studie SPH ook gedaan (spelenderwijs taalontwikkeling stimuleren)
Dus ik ben me nu aan het informeren over de training en misschien dat ik dat dan 2 uurtjes in de week kan gaan doen ofzo. Ik ben er wel erg enthousiast over, dit is wel echt iets dat bij mij past ^O^
Het is alleen even kijken dus of het te combineren is met mijn behandeling qua dagen enzo. Anders moet het nog ff wachten.

[ Bericht 0% gewijzigd door _Hestia_ op 26-01-2016 07:57:43 ]
  dinsdag 26 januari 2016 @ 07:24:41 #17
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_159400407
ik was hulp in de verpleging en dat is psychisch te zwaar voor me. ik kon mijn jeugdtrauma's niet goed verwerken en dat heeft meegespeeld in mijn ontslagen.

ik doe nu al 5 jaar vrijwilligerswerk en dat gaat heel goed. ik ben de jongste in de cafetaria hihi.

jeugdtrauma's zijn chronisch of begrijp ik het woord weer verkeerd? ik heb ook nog een leerstoornis.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_159400536
Sara, jij hoort hier net zo goed als ieder ander :* .

Thanks Vannelle! Ik heb het ook wel geaccepteerd hoor, en het scheelt dat ik die kleine grobbebol nog om me heen heb! Die zorgt wel dat ik me niet verveel.

Klinkt goed Sylvana dat vrijwilligerswerk! Ik doe zelf eea voor de plaatselijke voetbalvereniging, en ook al is dat maar een paar uurtjes per maand haal ik er wel voldoening uit.

Ging er nou vandaag iemand onder het mes van hier, of laat mijn oxybrein me weer eens in de steek?
  dinsdag 26 januari 2016 @ 08:53:30 #19
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_159401012
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 07:45 schreef caroro het volgende:
Sara, jij hoort hier net zo goed als ieder ander :* .
:* ik heb btw goed geslapen.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  dinsdag 26 januari 2016 @ 09:37:11 #20
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159401463
Ik vind het vreselijk om thuis te zitten en mijn handje op te moeten houden... Maar zou niet weten wat voor werk ik kan doen. Heb callcenterwerk gedaan maar je moet eerst full time een training volgen... Dat wordt hem dus niet.

Heb een wondje op mijn arm en moest net met alchohol schoongemaakt worden. Auw! Stom aanprikken ook :p ( lastig typen met 1 arm nu hehe)

Heb
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  dinsdag 26 januari 2016 @ 10:07:31 #21
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_159401858
ik was een tijdje geleden aan het kijken voor een thuiscursus. man, ik kan niet kiezen.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  dinsdag 26 januari 2016 @ 11:21:36 #22
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159403387
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 07:45 schreef caroro het volgende:
Sara, jij hoort hier net zo goed als ieder ander :* .

Thanks Vannelle! Ik heb het ook wel geaccepteerd hoor, en het scheelt dat ik die kleine grobbebol nog om me heen heb! Die zorgt wel dat ik me niet verveel.

Klinkt goed Sylvana dat vrijwilligerswerk! Ik doe zelf eea voor de plaatselijke voetbalvereniging, en ook al is dat maar een paar uurtjes per maand haal ik er wel voldoening uit.

Ging er nou vandaag iemand onder het mes van hier, of laat mijn oxybrein me weer eens in de steek?
Morgen volgens mij "weethetevennietmeer" ?
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  dinsdag 26 januari 2016 @ 11:51:43 #23
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159403976
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 11:21 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Morgen volgens mij "weethetevennietmeer" ?
weethetevennietmeer

Woensdag mag mij melden. Is niet erg, liever 2x vragen dan niet ;). Vocht in ruggenmerg wat ze eruit gaan halen dmv een drain. Flinke operatie, niet zonder risico's..

Ja dus, wil je nog kaartjes whenm? *O*
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  dinsdag 26 januari 2016 @ 12:51:54 #24
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159405168
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 10:07 schreef sararaats het volgende:
ik was een tijdje geleden aan het kijken voor een thuiscursus. man, ik kan niet kiezen.
Waar twijfel je tussen dan? :)
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  dinsdag 26 januari 2016 @ 12:53:34 #25
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159405197
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 09:37 schreef LPFAN het volgende:
Ik vind het vreselijk om thuis te zitten en mijn handje op te moeten houden... Maar zou niet weten wat voor werk ik kan doen. Heb callcenterwerk gedaan maar je moet eerst full time een training volgen... Dat wordt hem dus niet.

Heb een wondje op mijn arm en moest net met alchohol schoongemaakt worden. Auw! Stom aanprikken ook :p ( lastig typen met 1 arm nu hehe)

Heb
Ik voel me inderdaad ook onwijs kansloos en nutteloos, beetje vegeteren op mijn bed en niks nuttigs toevoegen.
Maar dan sta ik op en dan denk ik "ohja, ik KAN ook helemaal niks :')" denk dat dat accepteren en daaraan toegeven onbewust ook heel zwaar is, en dat ik het mentale gedeelte onderschat heb..
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  dinsdag 26 januari 2016 @ 13:05:05 #26
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159405461
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 12:53 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Ik voel me inderdaad ook onwijs kansloos en nutteloos, beetje vegeteren op mijn bed en niks nuttigs toevoegen.
Maar dan sta ik op en dan denk ik "ohja, ik KAN ook helemaal niks :')" denk dat dat accepteren en daaraan toegeven onbewust ook heel zwaar is, en dat ik het mentale gedeelte onderschat heb..
Ja is het denk ik ook. Jij hebt het nog lastiger omdat je fysiek ook niks kan. Ik voel me verder prima. Ik zit alleen met mijn tijd.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  dinsdag 26 januari 2016 @ 13:07:30 #27
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_159405527
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 12:51 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Waar twijfel je tussen dan? :)
De keuze is zo groot maar ik wil graag Dierenverzorging doen.

Alhoewel Parapsychologie me ook aanspreekt.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  dinsdag 26 januari 2016 @ 13:15:00 #28
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159405679
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 13:07 schreef sararaats het volgende:

[..]

De keuze is zo groot maar ik wil graag Dierenverzorging doen.

Alhoewel Parapsychologie me ook aanspreekt.
Wat is parapsychologie precies? En wat voor opleiding is dat dan, MBO? Dieren zijn ook leuk, maar denk dat dat lastig is om werk in te vinden, want dat is toch wel uiteindelijk het doel van je studie toch, om wat anders te gaan doen?

Had je nog wat aan het afval-topic nu je bent begonnen met afvallen en gaat dat goed? :)
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  dinsdag 26 januari 2016 @ 13:16:17 #29
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159405706
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 13:05 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ja is het denk ik ook. Jij hebt het nog lastiger omdat je fysiek ook niks kan. Ik voel me verder prima. Ik zit alleen met mijn tijd.
Nouja als het goed gaat moet ik natuurlijk over een tijdje wel weer wat kunnen doen.
Grote kans dat de vermoeidheid blijft, maargoed halve daagjes of een paar keer per week wat aan de maatschappij kunnen toevoegen moet toch lukken hoop ik, ga niet tot mijn dood thuis hangen..
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  dinsdag 26 januari 2016 @ 13:17:57 #30
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159405747
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 13:16 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Nouja als het goed gaat moet ik natuurlijk over een tijdje wel weer wat kunnen doen.
Grote kans dat de vermoeidheid blijft, maargoed halve daagjes of een paar keer per week wat aan de maatschappij kunnen toevoegen moet toch lukken hoop ik, ga niet tot mijn dood thuis hangen..
Nee idd. Vermoeidheid is ook mijn grote stuikelblok. Ik zit vaak met bloedarmoede waardoor ik erg moe ben.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  dinsdag 26 januari 2016 @ 13:19:10 #31
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159405791
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 13:17 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Nee idd. Vermoeidheid is ook mijn grote stuikelblok. Ik zit vaak met bloedarmoede waardoor ik erg moe ben.
Lijkt me al helemaal frustrerend, ook omdat jij volgens mij wel heel graag dingen WILT doen :(.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  dinsdag 26 januari 2016 @ 13:19:54 #32
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_159405808
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 13:15 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Wat is parapsychologie precies? En wat voor opleiding is dat dan, MBO? Dieren zijn ook leuk, maar denk dat dat lastig is om werk in te vinden, want dat is toch wel uiteindelijk het doel van je studie toch, om wat anders te gaan doen?

Had je nog wat aan het afval-topic nu je bent begonnen met afvallen en gaat dat goed? :)
Parapsycholgie is zweverig ;)

Ik was vanmorgen steeds in beweging want mijn hulp was er.

Ik heb hulp in het huishouden omdat ik niet kan plannen voor bv grote kuis :@

Trap op trap af.

Thank God voor het dieettopic.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  dinsdag 26 januari 2016 @ 13:27:46 #33
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159405986
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 13:07 schreef sararaats het volgende:

[..]

De keuze is zo groot maar ik wil graag Dierenverzorging doen.

Alhoewel Parapsychologie me ook aanspreekt.
Wil je er een baan in vinden? Dan raad ik dierverzorging met klem af. Ik heb het gedaan en er is geen brood in te verdienen.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  dinsdag 26 januari 2016 @ 13:29:01 #34
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159406020
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 13:15 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Wat is parapsychologie precies? En wat voor opleiding is dat dan, MBO? Dieren zijn ook leuk, maar denk dat dat lastig is om werk in te vinden, want dat is toch wel uiteindelijk het doel van je studie toch, om wat anders te gaan doen?

Had je nog wat aan het afval-topic nu je bent begonnen met afvallen en gaat dat goed? :)
Ik heb mbo dierverzorging gedaan en is idd geen brood in te verdienen.

quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 13:19 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Lijkt me al helemaal frustrerend, ook omdat jij volgens mij wel heel graag dingen WILT doen :(.
Ja, ik wil ook heel graag, zit al 3 jaar thuis.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  dinsdag 26 januari 2016 @ 13:33:29 #35
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159406153
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 13:29 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ik heb mbo dierverzorging gedaan en is idd geen brood in te verdienen.

[..]

Ja, ik wil ook heel graag, zit al 3 jaar thuis.
Nee daarom, zonde van je studie en het geld.
Ik heb 4 jaar lang fotografie gestudeerd en ben op papier ook zelfstandig fotografe met KvK en alles en wat heb je eraan.. geen k*t.
Dus als je een studie wilt doen Sara zal ik daar wel echt rekening mee houden want het is een duur geintje..
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_159406249
Ja dat is idd echt kut als je wel wilt maar gewoon niet kan. Ik zit ook al bijna 5 jaar thuis. En dan die vooroordelen :X

Ik had dat vrijwilligerswerk gemaild en 9 februari is er een voorlichtingsavond ^O^
Alleen dat project met kinderen thuis loopt niet echt helaas. Terwijl dat me wel het leukste leek. Maar goed, misschien dat het in de toekomst wel gaat lopen :)
  dinsdag 26 januari 2016 @ 13:36:29 #37
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159406252
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 13:33 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Nee daarom, zonde van je studie en het geld.
Ik heb 4 jaar lang fotografie gestudeerd en ben op papier ook zelfstandig fotografe met KvK en alles en wat heb je eraan.. geen k*t.
Dus als je een studie wilt doen Sara zal ik daar wel echt rekening mee houden want het is een duur geintje..
Ja idd, dat vertellen ze je niet bij de open dag! 3 jaar en veel geld verspilt...
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  dinsdag 26 januari 2016 @ 13:36:54 #38
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_159406262
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 13:27 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Wil je er een baan in vinden? Dan raad ik dierverzorging met klem af. Ik heb het gedaan en er is geen brood in te verdienen.
Oh.

Ik leer graag bij maar werken zal toch nooit gaan.

Vrijwillig misschien wel.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  dinsdag 26 januari 2016 @ 13:37:17 #39
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159406274
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 13:36 schreef Sylvana het volgende:
Ja dat is idd echt kut als je wel wilt maar gewoon niet an. Ik zit ook al bijna 5 jaar thuis. En dan die vooroordelen :X

Ik had dat vrijwilligerswerk gemaild en 9 februari is er een voorlichtingsavond ^O^
Alleen dat project met kinderen thuis loopt niet echt helaas. Terwijl dat me wel het leukste leek. Maar goed, misschien dat het in de toekomst wel gaat lopen :)
Hoop het voor je! Ik zou een paar maanden geleden ook vrijwilligerswerk gaan doen alleen ging ik opeens verhuizen en is het nu te ver weg helaas _O-
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_159406335
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 13:37 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Hoop het voor je! Ik zou een paar maanden geleden ook vrijwilligerswerk gaan doen alleen ging ik opeens verhuizen en is het nu te ver weg helaas _O-
Wat zou je gaan doen dan? En is er niet zoiets in je nieuwe buurt?
  dinsdag 26 januari 2016 @ 13:40:40 #41
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159406394
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 13:39 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Wat zou je gaan doen dan? En is er niet zoiets in je nieuwe buurt?
Dierenasiel zocht baliemedewerkers. Ik heb een dierverzorging opleiding gedaan en een secretaresse opleiding dus dacht bingo das wat voor mij. Waar ik nu woon zit geen dierenasiel in de buurt.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  dinsdag 26 januari 2016 @ 13:41:21 #42
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159406415
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 13:36 schreef sararaats het volgende:

[..]

Oh.

Ik leer graag bij maar werken zal toch nooit gaan.

Vrijwillig misschien wel.
Leren is altijd goed, maar heb je enig idee wat zo'n studie kost? Misschien kan je kijken naar welk soort (vrijwilligers)werk je leuk lijkt en dan vragen of ze cursussen of korte opleidingen aanbieden als ze je aannemen? :)
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  dinsdag 26 januari 2016 @ 13:42:07 #43
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159406435
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 13:40 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Dierenasiel zocht baliemedewerkers. Ik heb een dierverzorging opleiding gedaan en een secretaresse opleiding dus dacht bingo das wat voor mij. Waar ik nu woon zit geen dierenasiel in de buurt.
Ah f*ck, klinkt als een gouden combinatie inderdaad, balen :(
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_159406447
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 13:40 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Dierenasiel zocht baliemedewerkers. Ik heb een dierverzorging opleiding gedaan en een secretaresse opleiding dus dacht bingo das wat voor mij. Waar ik nu woon zit geen dierenasiel in de buurt.
Ah dat was idd een mooie combinatie geweest dan ja. Jammer hoor! Hopelijk vind je weer wat anders :)
  dinsdag 26 januari 2016 @ 13:43:44 #45
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159406502
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 13:42 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Ah f*ck, klinkt als een gouden combinatie inderdaad, balen :(
Ja, op zich zou ik er nog wel naar toe kunnen maar het is 3 kwartier fietsen en je werkt dan maximaal een paar uur achter elkaar. Vind ik het niet erg waard. Toen ik nog in mijn oude huis woonde was het nog geen 5 min fietsen :P
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  dinsdag 26 januari 2016 @ 13:44:11 #46
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159406515
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 13:42 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ah dat was idd een mooie combinatie geweest dan ja. Jammer hoor! Hopelijk vind je weer wat anders :)
Hoop het ook. Mooiste zal zijn dat er zo iets komt en het is betaald werk haha :P
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  dinsdag 26 januari 2016 @ 13:46:32 #47
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_159406584
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 13:41 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Leren is altijd goed, maar heb je enig idee wat zo'n studie kost? Misschien kan je kijken naar welk soort (vrijwilligers)werk je leuk lijkt en dan vragen of ze cursussen of korte opleidingen aanbieden als ze je aannemen? :)
https://www.centrumvooraf(...)s-2/parapsychologie/

Ik zal eerst mijn vrijwilligerswerk volhouden en dan zien we wel :)
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  dinsdag 26 januari 2016 @ 14:09:55 #48
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159407237
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 13:46 schreef sararaats het volgende:

[..]

https://www.centrumvooraf(...)s-2/parapsychologie/

Ik zal eerst mijn vrijwilligerswerk volhouden en dan zien we wel :)
Aparte opleiding, wat kan je daar dan precies mee, een eigen praktijk openen of zit ik er helemaal naast?


***
Inmiddels is mijn mams mijn ramen aan het lappen, die spoort niet helemaal :') dus ik ga mijn bedje eens verruilen voor de pc en de OP freubelen.
Iemand nog suggesties/plaatjes/introtekst? *O*


Zo dan, begin is er *O* suggesties blijven welkom

[ Bericht 5% gewijzigd door houdjemond op 26-01-2016 15:35:21 ]
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  dinsdag 26 januari 2016 @ 15:50:23 #49
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_159409822
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 14:09 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Aparte opleiding, wat kan je daar dan precies mee, een eigen praktijk openen of zit ik er helemaal naast?

***
Inmiddels is mijn mams mijn ramen aan het lappen, die spoort niet helemaal :') dus ik ga mijn bedje eens verruilen voor de pc en de OP freubelen.
Iemand nog suggesties/plaatjes/introtekst? *O*

Zo dan, begin is er *O* suggesties blijven welkom
gewoon uit interesse. ik wilde altijd al weten wat mijn dromen betekenen.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  dinsdag 26 januari 2016 @ 16:48:20 #50
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159411410
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 14:09 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Aparte opleiding, wat kan je daar dan precies mee, een eigen praktijk openen of zit ik er helemaal naast?

***
Inmiddels is mijn mams mijn ramen aan het lappen, die spoort niet helemaal :') dus ik ga mijn bedje eens verruilen voor de pc en de OP freubelen.
Iemand nog suggesties/plaatjes/introtekst? *O*

Zo dan, begin is er *O* suggesties blijven welkom
mooie op *O* Alleen de plaatjes doen het bij mij niet.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  dinsdag 26 januari 2016 @ 17:04:16 #51
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159411816
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 16:48 schreef LPFAN het volgende:

[..]

mooie op *O* Alleen de plaatjes doen het bij mij niet.
Hmm, het onderste ecardje of in de lijst der bazen? :'(
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  dinsdag 26 januari 2016 @ 17:04:55 #52
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159411832
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 17:04 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Hmm, het onderste ecardje of in de lijst der bazen? :'(
De lijst der bazen
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  dinsdag 26 januari 2016 @ 17:06:50 #53
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159411874
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 17:04 schreef LPFAN het volgende:

[..]

De lijst der bazen
Was klein sterretje om beetje te scheiden, stom, hier doet ie het wel. :(
Zal eens op andere pc kijken straks.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  dinsdag 26 januari 2016 @ 17:07:13 #54
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159411880
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 17:06 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Was klein sterretje om beetje te scheiden, stom, hier doet ie het wel. :(
Zal eens op andere pc kijken straks.
Vreemd!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  dinsdag 26 januari 2016 @ 17:12:01 #55
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159411995
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 17:07 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Vreemd!
Pluh :( zal ander plaatje zoeken morgen.

Maargoed, iedereen een beetje goede dag gehad vandaag? O+
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  dinsdag 26 januari 2016 @ 17:14:31 #56
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159412050
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 17:12 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Pluh :( zal ander plaatje zoeken morgen.

Maargoed, iedereen een beetje goede dag gehad vandaag? O+
Ja hoor! Rustige dialyse gehad, ff gebabbeld met mijn dietiste en ik kreeg op mijn kop dat ik veel te weinig drink. Goed dan dan drinken we maar meer ;p en hebben het over mijn fosfaat gehad en moet veel meer van die dingen eten idd, eerst waren het 2/3 per dag, nu 5/6 :r en jij?
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_159412384
Op zich wel een aardige dag gehad op de pijn na dan.
Maar dat hoort er gewoon bij en hoef ik niet iedere keer apart te noemen vind ik.

Donderdag wordt een spannende dag, ga ik met mijn auto naar de garage want ik hoor geluiden die een auto niet hoort te maken.
Er zit iets los en ondanks dat ik goed kan sleutelen en er echt wel verstand van heb kan ik dit niet thuis brengen.
Ik vertrouw dat ding nu iig voor geen ene meter, we voelen het zelfs door de stoelen heen als we rijden.
Hopelijk valt het mee want ik kan absoluut niet zonder auto!
  dinsdag 26 januari 2016 @ 17:39:09 #58
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159412710
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 17:27 schreef vannelle het volgende:
Op zich wel een aardige dag gehad op de pijn na dan.
Maar dat hoort er gewoon bij en hoef ik niet iedere keer apart te noemen vind ik.

Donderdag wordt een spannende dag, ga ik met mijn auto naar de garage want ik hoor geluiden die een auto niet hoort te maken.
Er zit iets los en ondanks dat ik goed kan sleutelen en er echt wel verstand van heb kan ik dit niet thuis brengen.
Ik vertrouw dat ding nu iig voor geen ene meter, we voelen het zelfs door de stoelen heen als we rijden.
Hopelijk valt het mee want ik kan absoluut niet zonder auto!
Nee pijn is wel een beetje de standaard inderdaad, sad but true :(.

Oh ik baal echt over het nieuws van je auto, kan me heel goed voorstellen dat je daar afhankelijk van bent.
Hoop dat het inderdaad meevalt, gewoon iets losgetrilt oid en geen grote en vooral dure geintjes!
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_159412959
Qua auto verdenk ik iets in de wielophanging en er zijn 2 andere problemen waarvan ik wel weet wat het is.
Ik vrees dat het einde oefening voor dat ding is dus hoop ik dat mijn ouders me wat geld willen lenen die ik dan weer terugbetaal van m'n vakantiegeld.
Want autoloos verder gaan is geen optie, dan kan ik niet eens naar revalidatie om maar eens wat te noemen.
Denk dat ik dan wel op zoek ga naar een automaat, koppeling bedienen is niet altijd even leuk want au.
  † In Memoriam † dinsdag 26 januari 2016 @ 17:51:13 #60
137949 Disana
pi_159413088
Goed werk, maar mag er een lege regel tussen mijn stukje en dat van Sara?
  dinsdag 26 januari 2016 @ 18:38:07 #61
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_159414191
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 17:12 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Pluh :( zal ander plaatje zoeken morgen.

Maargoed, iedereen een beetje goede dag gehad vandaag? O+
joah. ik zit nog wel met een ontstoken brandwonde maar geen pijn.

vandaag boodschappen gedaan. veel groenten gekocht *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door Pinnenmutske op 26-01-2016 19:00:05 ]
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  dinsdag 26 januari 2016 @ 18:52:07 #62
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159414494
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 17:51 schreef Disana het volgende:
Goed werk, maar mag er een lege regel tussen mijn stukje en dat van Sara?
^O^
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_159414584
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 17:14 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ja hoor! Rustige dialyse gehad, ff gebabbeld met mijn dietiste en ik kreeg op mijn kop dat ik veel te weinig drink. Goed dan dan drinken we maar meer ;p en hebben het over mijn fosfaat gehad en moet veel meer van die dingen eten idd, eerst waren het 2/3 per dag, nu 5/6 :r en jij?
Fijn dat je dialyse rustig verliep. Succes met meer drinken, misschien zo'n app op je telefoon zetten waarin je kunt bijhouden hoeveel je gedronken hebt? Balen dat je nog meer van die dingen moet eten :r

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 17:27 schreef vannelle het volgende:
Op zich wel een aardige dag gehad op de pijn na dan.
Maar dat hoort er gewoon bij en hoef ik niet iedere keer apart te noemen vind ik.

Donderdag wordt een spannende dag, ga ik met mijn auto naar de garage want ik hoor geluiden die een auto niet hoort te maken.
Er zit iets los en ondanks dat ik goed kan sleutelen en er echt wel verstand van heb kan ik dit niet thuis brengen.
Ik vertrouw dat ding nu iig voor geen ene meter, we voelen het zelfs door de stoelen heen als we rijden.
Hopelijk valt het mee want ik kan absoluut niet zonder auto!
Wat ontzettend balen zeg van je auto! Hopelijk valt het mee en anders kun je misschien een leenauto krijgen?

quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 18:52 schreef houdjemond het volgende:

[..]

^O^
Goed bezig met die OP ^O^

Hier wel een goeie dag gehad. Was wel pas laat uit bed, maar daarna een uurtje gestudeerd aan mn thuiscursus,vuilnis weggebracht en boodschappen gedaan ^O^
Zo nog even de afwas doen ( en vriendlief gaat proberen te helpen ^O^ ) en daarna lekker bankhangen. Morgen wordt een drukke dag, wel met leuke dingen, maar wel druk. Dus nu maar vast ff rustig aan doen ;)
pi_159415397
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 18:55 schreef Sylvana het volgende:

Wat ontzettend balen zeg van je auto! Hopelijk valt het mee en anders kun je misschien een leenauto krijgen?

[..]

Goed bezig met die OP ^O^

Hier wel een goeie dag gehad. Was wel pas laat uit bed, maar daarna een uurtje gestudeerd aan mn thuiscursus,vuilnis weggebracht en boodschappen gedaan ^O^
Zo nog even de afwas doen ( en vriendlief gaat proberen te helpen ^O^ ) en daarna lekker bankhangen. Morgen wordt een drukke dag, wel met leuke dingen, maar wel druk. Dus nu maar vast ff rustig aan doen ;)
Leenauto zit er niet in, ik ga em namelijk niet achterlaten om te repareren.
Het is een klein autootje uit 1999 waardoor het financieel alleen verstandig is om zelf te repareren ipv uitbesteden aan de garage, dat zou economisch total loss betekenen.
Dat issie eigenlijk al bij de 2 problemen die wél bij mij bekend zijn.

Maar vertel eens, wat voor leuke dingen ga je morgen doen?
pi_159416539
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 19:22 schreef vannelle het volgende:

[..]

Leenauto zit er niet in, ik ga em namelijk niet achterlaten om te repareren.
Het is een klein autootje uit 1999 waardoor het financieel alleen verstandig is om zelf te repareren ipv uitbesteden aan de garage, dat zou economisch total loss betekenen.
Dat issie eigenlijk al bij de 2 problemen die wél bij mij bekend zijn.

Maar vertel eens, wat voor leuke dingen ga je morgen doen?
Aha oké duidelijk! Ik duim voor je dat het meevalt dan ^O^

Ik ga 's ochtends naar de schoonheidsspecialiste voor een gezichtsbehandeling. 's Middags ga ik naar een inloophuis voor mensen met psychische problemen/eetstoornissen/verslavingen etc.
Dan gaan we cupcakes bakken, versieren en opeten :9 Is altijd erg fijn daar, je kunt er gewoon in een woonkamer zitten en praten/spelletje doen/lezen, er is een knutselruimte, je kunt er elke middag gezamenlijk lunchen en 1 keer in de week 's avonds eten en er zijn themamiddagen en praat-/zelfhulpgroepen. En 's avonds zoals altijd gezellig naar mn schoonouders en daar gaan we meestal kaarten :)
pi_159418231
Klinkt goed!
Veel plezier morgen. :)
pi_159418462
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 20:44 schreef vannelle het volgende:
Klinkt goed!
Veel plezier morgen. :)
Dankje :)
  dinsdag 26 januari 2016 @ 21:06:39 #68
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159419189
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 19:59 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Aha oké duidelijk! Ik duim voor je dat het meevalt dan ^O^

Ik ga 's ochtends naar de schoonheidsspecialiste voor een gezichtsbehandeling. 's Middags ga ik naar een inloophuis voor mensen met psychische problemen/eetstoornissen/verslavingen etc.
Dan gaan we cupcakes bakken, versieren en opeten :9 Is altijd erg fijn daar, je kunt er gewoon in een woonkamer zitten en praten/spelletje doen/lezen, er is een knutselruimte, je kunt er elke middag gezamenlijk lunchen en 1 keer in de week 's avonds eten en er zijn themamiddagen en praat-/zelfhulpgroepen. En 's avonds zoals altijd gezellig naar mn schoonouders en daar gaan we meestal kaarten :)
veel plezier morgen!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_159419357
Top gedaan die OP hjm ^O^ .
En wat gaan jullie hard vandaag!! Balen van je auto Vannelle,hopelijk valt het toch mee, en kun je er nog even mee vooruit!
Ik weet niet of je meeleest weethetevennietmeer, maar heel veel sterkte morgen!
En Sylvana jij veel plezier!
pi_159419828
Dankjullie LPFAN en caroro!

Weethetevennietmeer heel veel succes morgen met de operatie!
pi_159423716
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 11:51 schreef houdjemond het volgende:

[..]

weethetevennietmeer

Woensdag mag mij melden. Is niet erg, liever 2x vragen dan niet ;). Vocht in ruggenmerg wat ze eruit gaan halen dmv een drain. Flinke operatie, niet zonder risico's..

Ja dus, wil je nog kaartjes whenm? *O*
Heel goed, ik dus, ben er inmiddels klaar voor. Zo nog even een lekkere maaltijd naar binnen werken, dan slapen en morgen melden in het ziekenhuis tegen 09:15

Dank je Sylvana (en alle anderen ^O^ )

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2016 22:38:28 ]
  dinsdag 26 januari 2016 @ 22:43:56 #72
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_159423994
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 22:37 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Heel goed, ik dus, ben er inmiddels klaar voor. Zo nog even een lekkere maaltijd naar binnen werken, dan slapen en morgen melden in het ziekenhuis tegen 09:15

Dank je Sylvana (en alle anderen ^O^ )
Sterkte!
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 26 januari 2016 @ 22:52:07 #73
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159424322
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 22:37 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Heel goed, ik dus, ben er inmiddels klaar voor. Zo nog even een lekkere maaltijd naar binnen werken, dan slapen en morgen melden in het ziekenhuis tegen 09:15

Dank je Sylvana (en alle anderen ^O^ )
Heel veel succes morgen, komt allemaal goed!
Zet 'm op :*
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  dinsdag 26 januari 2016 @ 23:48:10 #74
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159426394
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 22:37 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Heel goed, ik dus, ben er inmiddels klaar voor. Zo nog even een lekkere maaltijd naar binnen werken, dan slapen en morgen melden in het ziekenhuis tegen 09:15

Dank je Sylvana (en alle anderen ^O^ )
Succes!!!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  woensdag 27 januari 2016 @ 01:51:26 #75
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_159428847
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 22:37 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Heel goed, ik dus, ben er inmiddels klaar voor. Zo nog even een lekkere maaltijd naar binnen werken, dan slapen en morgen melden in het ziekenhuis tegen 09:15

Dank je Sylvana (en alle anderen ^O^ )
Succes!
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_159429583
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 21:09 schreef caroro het volgende:
Top gedaan die OP hjm ^O^ .
En wat gaan jullie hard vandaag!! Balen van je auto Vannelle,hopelijk valt het toch mee, en kun je er nog even mee vooruit!
Ik weet niet of je meeleest weethetevennietmeer, maar heel veel sterkte morgen!
En Sylvana jij veel plezier!
Pff, klein probleem in vergelijking met de rest wat hier te lezen is.

Veel sterkte @ikweethetevennietmeer, ik hoop dat je er baat bij hebt en dat je snel opknapt.
En als je een verpleegster in de kont knijpt moet je zeggen dat je door de pijnstilling een beetje van het pad af bent. Kun je niks aan doen. ;)

Sterkte kerel!!
  woensdag 27 januari 2016 @ 10:36:39 #77
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159431983
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 05:19 schreef vannelle het volgende:

[..]

Pff, klein probleem in vergelijking met de rest wat hier te lezen is.

Veel sterkte @ikweethetevennietmeer, ik hoop dat je er baat bij hebt en dat je snel opknapt.
En als je een verpleegster in de kont knijpt moet je zeggen dat je door de pijnstilling een beetje van het pad af bent. Kun je niks aan doen. ;)

Sterkte kerel!!
_O- jij snapt het, blame it all on the meds! >:)
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_159434129
Frustratiemoment: vannacht vanaf half 4 wakker gelegen. Om kwart over 5 maar eens mn bloedsuiker gemeten. Zat ik voor mijn doen erg hoog. Waarschijnlijk kon ik daarom niet slapen. Volgende keer maar eerder aan denken.
Maar nadat ik gebolust had nog wakker gelegen tot mn vriend om half 7 eruit moest. Dus de schoonheidsspecialiste toch maar afgebeld ;(
Nu tot net geslapen en dan wel vanmiddag naar inloophuis.
Maar baal er echt van want had me er echt op verheugd om mezelf ff te laten verwennen na operatie enzo.
  woensdag 27 januari 2016 @ 13:51:44 #79
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159436719
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2016 12:17 schreef Sylvana het volgende:
Frustratiemoment: vannacht vanaf half 4 wakker gelegen. Om kwart over 5 maar eens mn bloedsuiker gemeten. Zat ik voor mijn doen erg hoog. Waarschijnlijk kon ik daarom niet slapen. Volgende keer maar eerder aan denken.
Maar nadat ik gebolust had nog wakker gelegen tot mn vriend om half 7 eruit moest. Dus de schoonheidsspecialiste toch maar afgebeld ;(
Nu tot net geslapen en dan wel vanmiddag naar inloophuis.
Maar baal er echt van want had me er echt op verheugd om mezelf ff te laten verwennen na operatie enzo.
Damn :( Had het je ook gegund om even jezelf lekker te laten verwennen hier, maar als het niet gaat gaat het helaas niet.
Hoop dat je het vanmiddag en vanavond wel leuk hebt, en snel naar de schoonheidsspecialist kan! :*
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_159437612
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2016 13:51 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Damn :( Had het je ook gegund om even jezelf lekker te laten verwennen hier, maar als het niet gaat gaat het helaas niet.
Hoop dat je het vanmiddag en vanavond wel leuk hebt, en snel naar de schoonheidsspecialist kan! :*
Cupcakes bakken gaat ook niet door want degene die het zou begeleiden is er niet :(
Dus nu maar gewoon zelf in de knutselruimte een wijnfles aan het beschilderen.
Dankje :*
pi_159439650
En toen ging de operatie niet door :'( -O- . Is inmiddels verzet naar a.s. maandag..

Iedereen bedankt voor het meeleven O+

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2016 15:27:22 ]
  woensdag 27 januari 2016 @ 15:27:31 #82
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_159439677
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 15:26 schreef weethetevennietmeer het volgende:
En toen ging de operatie niet door :'( -O- . Is inmiddels verzet naar a.s. maandag..
ow balen zeg

dan draaien maandag mijn duimpjes op dubbele speed ^O^

[ Bericht 10% gewijzigd door Pinnenmutske op 27-01-2016 16:15:22 ]
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  woensdag 27 januari 2016 @ 15:27:50 #83
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_159439688
Ah nee. Kwam er een spoedgeval tussendoor?
The love you take is equal to the love you make.
pi_159440832
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2016 15:26 schreef weethetevennietmeer het volgende:
En toen ging de operatie niet door :'( -O- . Is inmiddels verzet naar a.s. maandag..

Iedereen bedankt voor het meeleven O+
O balen zeg!!
En Sylvana ook al een off-day :*
Ik ben verslaafd aan mn nieuwe e-reader, wilde er niet aan want de geur en het gevoel van een nieuw boek O+ . Maar nu toch overstag en happy!
  woensdag 27 januari 2016 @ 16:14:39 #85
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159440878
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2016 15:26 schreef weethetevennietmeer het volgende:
En toen ging de operatie niet door :'( -O- . Is inmiddels verzet naar a.s. maandag..

Iedereen bedankt voor het meeleven O+
Ja dat hadden we niet afgesproken :{ . Spoedgeval of iets anders aan de hand ? Lijkt me vreselijk, helemaal omdat je je erop instelt en alles.
Maargoed dan gaan we dubbel zo hard duimen maandag :*
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  woensdag 27 januari 2016 @ 16:16:48 #86
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159440931
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2016 14:25 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Cupcakes bakken gaat ook niet door want degene die het zou begeleiden is er niet :(
Dus nu maar gewoon zelf in de knutselruimte een wijnfles aan het beschilderen.
Dankje :*
Wat een offday :(.
Nja zelf even knutselen is ook leuk, gaat vanavond wel gewoon door? *O*

Ik heb van een vriendin zo'n kleurboek voor volwassenen gekregen, ik zat altijd " :') " als ik volwassen mensen zag kleuren maar stiekem zijn ze wel leuk en een goede afleiding :@
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  woensdag 27 januari 2016 @ 16:16:50 #87
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_159440932
morgenmiddag krijg ik de snurkbeugel. best wel spannend hoor.

hou jullie op de hoogte. vannacht goed geblazen hehe.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  woensdag 27 januari 2016 @ 16:19:52 #88
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159440996
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 16:16 schreef sararaats het volgende:
morgenmiddag krijg ik de snurkbeugel. best wel spannend hoor.

hou jullie op de hoogte. vannacht goed geblazen hehe.
Het is allemaal wat, hoelaat krijg je hem?
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_159441003
Elke dag bloed en wondvocht = :r

Zo.
  woensdag 27 januari 2016 @ 16:21:28 #90
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_159441051
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2016 16:19 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Het is allemaal wat, hoelaat krijg je hem?
om 15u
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  woensdag 27 januari 2016 @ 16:25:13 #91
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159441167
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2016 16:19 schreef Toto69 het volgende:
Elke dag bloed en wondvocht = :r

Zo.
Jemig Toots, nogsteeds? :'(
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_159441260
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2016 16:25 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Jemig Toots, nogsteeds? :'(
Inmiddels 4 jaar lang elke dag :X
  woensdag 27 januari 2016 @ 16:29:25 #93
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_159441291
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2016 16:19 schreef Toto69 het volgende:
Elke dag bloed en wondvocht = :r

Zo.
aww niet leuk. voorzichtige knuffel.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_159441337
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 16:29 schreef sararaats het volgende:

[..]

aww niet leuk. voorzichtige knuffel.
thanks :)
  woensdag 27 januari 2016 @ 16:31:27 #95
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_159441369
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2016 16:19 schreef Toto69 het volgende:
Elke dag bloed en wondvocht = :r

Zo.
Moet nou toch wel een keertje wennen.
The love you take is equal to the love you make.
  † In Memoriam † woensdag 27 januari 2016 @ 16:33:22 #96
137949 Disana
pi_159441422
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2016 16:28 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Inmiddels 4 jaar lang elke dag :X
Had ik eerder goed begrepen dat er ook geen uitzicht op herstel is? Dat je boos bent omdat ze je daar niet voor gewaarschuwd hebben?
pi_159441426
quote:
12s.gif Op woensdag 27 januari 2016 16:31 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Moet nou toch wel een keertje wennen.
Ben er ook wel aan gewend, maar het blijft ruk :P
  woensdag 27 januari 2016 @ 16:34:00 #98
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159441443
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2016 15:26 schreef weethetevennietmeer het volgende:
En toen ging de operatie niet door :'( -O- . Is inmiddels verzet naar a.s. maandag..

Iedereen bedankt voor het meeleven O+
Ahhh wat k*t!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_159441467
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 16:33 schreef Disana het volgende:

[..]

Had ik eerder goed begrepen dat er ook geen uitzicht op herstel is? Dat je boos bent omdat ze je daar niet voor gewaarschuwd hebben?
Er is inderdaad geen echte oplossing.Het is meer bozigheid dat ze het in het eerste half jaar in ziekenhuis #1 zo uit de hand hebben laten lopen in 2012. Dat had wel een hoop verschil kunnen maken denk ik.
  woensdag 27 januari 2016 @ 16:35:54 #100
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159441501
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2016 16:19 schreef Toto69 het volgende:
Elke dag bloed en wondvocht = :r

Zo.
Getver... heb je topic gelezen. heb je nog hoop op genezing?
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † woensdag 27 januari 2016 @ 16:36:16 #101
137949 Disana
pi_159441513
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2016 16:34 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Er is inderdaad geen echte oplossing.Het is meer bozigheid dat ze het in het eerste half jaar in ziekenhuis #1 zo uit de hand hebben laten lopen in 2012. Dat had wel een hoop verschil kunnen maken denk ik.
Ik kan me heel goed voorstellen dat dat je boos maakt. Helaas gaat dat je niet helpen. Ik vind het maar raar dat er geen oplossing is.
pi_159441547
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 16:35 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Getver... heb je topic gelezen. heb je nog hoop op genezing?
Weinig, eigenlijk. Het enige dat je zou kunnen doen is elke keer laten opereren, totdat het ooit -wellicht- een keer het probleem opgelost heeft, maar voor hetzelfde geld heb je dan na 30 operaties nog niks.
  woensdag 27 januari 2016 @ 16:37:53 #103
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_159441569
quote:
12s.gif Op woensdag 27 januari 2016 16:33 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ben er ook wel aan gewend, maar het blijft ruk :P
Ja. :{
The love you take is equal to the love you make.
pi_159441582
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 16:36 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik kan me heel goed voorstellen dat dat je boos maakt. Helaas gaat dat je niet helpen. Ik vind het maar raar dat er geen oplossing is.
Nee, weet ik. Vind ik ook, maar blijkbaar is het toch erg lastig om zoiets op te lossen,hopelijk wordt het in de toekomst anders.
  woensdag 27 januari 2016 @ 16:38:19 #105
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159441586
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2016 16:37 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Weinig, eigenlijk. Het enige dat je zou kunnen doen is elke keer laten opereren, totdat het ooit -wellicht- een keer het probleem opgelost heeft, maar voor hetzelfde geld heb je dan na 30 operaties nog niks.
Gatver... snap dat je boos bent ja.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † woensdag 27 januari 2016 @ 16:39:23 #106
137949 Disana
pi_159441614
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2016 16:38 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Nee, weet ik. Vind ik ook, maar blijkbaar is het toch erg lastig om zoiets op te lossen,hopelijk wordt het in de toekomst anders.
Ja, geef de hoop op een oplossing niet op.
  woensdag 27 januari 2016 @ 16:40:38 #107
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_159441657
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2016 16:34 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Er is inderdaad geen echte oplossing.Het is meer bozigheid dat ze het in het eerste half jaar in ziekenhuis #1 zo uit de hand hebben laten lopen in 2012. Dat had wel een hoop verschil kunnen maken denk ik.
dat is wel ruk ja. ik wil je topic lezen maar vind de link niet.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  woensdag 27 januari 2016 @ 17:02:55 #108
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159442277
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 16:40 schreef sararaats het volgende:

[..]

dat is wel ruk ja. ik wil je topic lezen maar vind de link niet.
LIF / Sinus Pilonidalis #30


Sterkte Toto, ooit moet het toch eens beter worden.. :*
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  woensdag 27 januari 2016 @ 17:04:25 #109
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_159442322
quote:
dank je.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_159442582
Het is echt niet fijn dat de operatie uitgesteld is, was er zo klaar voor.

De chirurg was ziek, kan ook gebeuren. Maandag ga ik voor een 2de poging ;)
  woensdag 27 januari 2016 @ 17:15:02 #111
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159442615
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 17:13 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Het is echt niet fijn dat de operatie uitgesteld is, was er zo klaar voor.

De chirurg was ziek, kan ook gebeuren. Maandag ga ik voor een 2de poging ;)
Hebben ze dan geen vervanging? Hopelijk kan je maandag wel. zelfde tijd?
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_159443301
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2016 16:16 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Wat een offday :(.
Nja zelf even knutselen is ook leuk, gaat vanavond wel gewoon door? *O*

Ik heb van een vriendin zo'n kleurboek voor volwassenen gekregen, ik zat altijd " :') " als ik volwassen mensen zag kleuren maar stiekem zijn ze wel leuk en een goede afleiding :@
Ja vanavond gaat gewoon door en het knutselen was uiteindelijk ook erg leuk *O*
En kleuren doe ik idd ook heel veel, is echt een goede afleiding ja :Y

Ik heb 1 wijnfles versierd met lintjes en stofjes:



En 1 wijnfles geverfd. De ondergrond moet nu drogen, dan nog een keer verven dat het dekkend is en dan kan ik er figuurtjes op schilderen. Zoiets moet het worden:



@weethetevennietmeer Wat balen dat de operatie niet doorging. Dan voor maandag nog maar een keer duimen ^O^

[ Bericht 9% gewijzigd door _Hestia_ op 27-01-2016 18:07:38 ]
pi_159443657
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 17:15 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Hebben ze dan geen vervanging? Hopelijk kan je maandag wel. zelfde tijd?
Ik ben blij dat ik juist geen vervanging kreeg. Dit wilde de arts zelf ook niet (was al eerder besproken). Ja, op dezelfde tijd. Het hele schema schuift een paar dagen op.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2016 17:51:50 ]
  woensdag 27 januari 2016 @ 17:59:36 #114
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159443941
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2016 17:50 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ik ben blij dat ik juist geen vervanging kreeg. Dit wilde de arts zelf ook niet (was al eerder besproken). Ja, op dezelfde tijd. Het hele schema schuift een paar dagen op.
Oke. Das wel fijn.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  woensdag 27 januari 2016 @ 18:04:04 #115
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_159444080
Ik denk dat ik straks stijve duimpjes heb van het draaien maar voor jullie draaien ze op volle toeren.

Soms vraag ik me af of jullie niet teveel pijn hebben.

:@
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  woensdag 27 januari 2016 @ 19:11:02 #116
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159446043
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:04 schreef sararaats het volgende:
Soms vraag ik me af of jullie niet teveel pijn hebben.

:@
... doe eens een gok. Ik persoonlijk lig niet voor mijn lol op een snijtafel en ik vreet ook geen handen vol oxycodon voor de gein. :{


Anyway, de lichten in huize HJM gaan vroeg uit vandaag, morgen controle in het AMC ( 09.45 is vroeg voor mijn doen tegenwoordig ) hoop dat ze blij zijn met hoe mijn wond geneest na die ontsteking, nog een keer snijden lijkt me sterk maar ben er niet helemaal gerust op }:|
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  woensdag 27 januari 2016 @ 19:12:52 #117
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_159446132
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:11 schreef houdjemond het volgende:

[..]

... doe eens een gok. Ik persoonlijk lig niet voor mijn lol op een snijtafel en ik vreet ook geen handen vol oxycodon voor de gein. :{


Anyway, de lichten in huize HJM gaan vroeg uit vandaag, morgen controle in het AMC ( 09.45 is vroeg voor mijn doen tegenwoordig ) hoop dat ze blij zijn met hoe mijn wond geneest na die ontsteking, nog een keer snijden lijkt me sterk maar ben er niet helemaal gerust op }:|
Snap ik wel.

Succes morgen!
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_159446149
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:11 schreef houdjemond het volgende:

[..]

... doe eens een gok. Ik persoonlijk lig niet voor mijn lol op een snijtafel en ik vreet ook geen handen vol oxycodon voor de gein. :{

Anyway, de lichten in huize HJM gaan vroeg uit vandaag, morgen controle in het AMC ( 09.45 is vroeg voor mijn doen tegenwoordig ) hoop dat ze blij zijn met hoe mijn wond geneest na die ontsteking, nog een keer snijden lijkt me sterk maar ben er niet helemaal gerust op }:|
Succes morgen dan, ik duim met je mee dat er niet weer gesneden hoeft te worden :*
  woensdag 27 januari 2016 @ 19:16:01 #119
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159446249
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:11 schreef houdjemond het volgende:

[..]

... doe eens een gok. Ik persoonlijk lig niet voor mijn lol op een snijtafel en ik vreet ook geen handen vol oxycodon voor de gein. :{

Anyway, de lichten in huize HJM gaan vroeg uit vandaag, morgen controle in het AMC ( 09.45 is vroeg voor mijn doen tegenwoordig ) hoop dat ze blij zijn met hoe mijn wond geneest na die ontsteking, nog een keer snijden lijkt me sterk maar ben er niet helemaal gerust op }:|
succes morgen!!!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  woensdag 27 januari 2016 @ 19:17:00 #120
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159446300
Hmmm ik dacht net weer ff voelen hoe het met die talgbulten in mijn oksel is. Zijn een heel stuk minder geworden *O* gelukkig kan mijn lichaam het zelf aan *O*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_159446338
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:17 schreef LPFAN het volgende:
Hmmm ik dacht net weer ff voelen hoe het met die talgbulten in mijn oksel is. Zijn een heel stuk minder geworden *O* gelukkig kan mijn lichaam het zelf aan *O*
Fijn *O*
  woensdag 27 januari 2016 @ 19:19:07 #122
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159446393
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:17 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Fijn *O*
Ja, anders hadden ze verwijderd moeten worden en mijn shunt zit daar ook dus vind dat een doodeng idee.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_159446461
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:19 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ja, anders hadden ze verwijderd moeten worden en mijn shunt zit daar ook dus vind dat een doodeng idee.
Ja dat kan ik me voorstellen ja. Gelukkig dat ze vanzelf weer verdwenen zijn dan ^O^
  woensdag 27 januari 2016 @ 19:21:54 #124
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159446504
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:20 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ja dat kan ik me voorstellen ja. Gelukkig dat ze vanzelf weer verdwenen zijn dan ^O^
Jah, ze zitten er nog wel, zal ook nog wel ff duren voor ze echt weg zijn maar iig zeker een stuk kleiner.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  woensdag 27 januari 2016 @ 19:36:13 #125
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159447046
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:17 schreef LPFAN het volgende:
Hmmm ik dacht net weer ff voelen hoe het met die talgbulten in mijn oksel is. Zijn een heel stuk minder geworden *O* gelukkig kan mijn lichaam het zelf aan *O*
*O* dat horen we graag!
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  † In Memoriam † woensdag 27 januari 2016 @ 19:38:10 #126
137949 Disana
pi_159447123
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:19 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ja, anders hadden ze verwijderd moeten worden en mijn shunt zit daar ook dus vind dat een doodeng idee.
Dat lijkt me inderdaad geen prettige gedachte.
pi_159447388
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:04 schreef sararaats het volgende:


Soms vraag ik me af of jullie niet teveel pijn hebben.

:@
Ja daarom noemen ze me ook Chronisch PIJNpatiënt ;) .

Ik heb je topic zijdelings gevolgd toekito, wat een ellende maak jij mee zeg!!
Lekker gefröbeld vandaag Sylvana, jij kleurt toch ook?? Ik heb bij tijd en wijle het kleurvirus te pakken en dan kan ik niet stoppen. Ben het nu even kwijt helaas!
Succes morgen Houdjemond!!
pi_159447851
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:45 schreef caroro het volgende:

[..]


Lekker gefröbeld vandaag Sylvana, jij kleurt toch ook?? Ik heb bij tijd en wijle het kleurvirus te pakken en dan kan ik niet stoppen. Ben het nu even kwijt helaas!

Dankje :) Ja klopt ik kleur idd ook. En strijkkralen is ook erg fijn als afleiding :)
pi_159448090
Kapot na tentamen, maar redelijk gevoel over hoe het ging.

Knip

Ik loop achter met lezen.
Voor iedereen een hart onder de riem. ^O^

[ Bericht 22% gewijzigd door -sabine- op 27-01-2016 20:38:34 ]
  woensdag 27 januari 2016 @ 20:31:39 #130
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159448817
Ik moet dit dus niet mobiel zitten prutsen met mijn avond-oxy :')

Maar hij klopt weer, hoop ik. :')

[ Bericht 93% gewijzigd door houdjemond op 27-01-2016 20:37:16 ]
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  woensdag 27 januari 2016 @ 20:31:57 #131
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159448826
:') x drieduizendmiljoen. B-)

[ Bericht 36% gewijzigd door houdjemond op 27-01-2016 20:37:51 (Oxycodon ) ]
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_159448996
Wat is er?

Dankjewel voor het plaatsen HJM.
  woensdag 27 januari 2016 @ 20:40:26 #133
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159449078
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2016 20:37 schreef -sabine- het volgende:
Wat is er?

Dankjewel voor het plaatsen HJM.
Ik zat onwijs te prutsen en de OP te quoten :')
Maar in jouw lijstje staat poepzakjes, klopt dat? :@
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_159450803
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2016 20:40 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Ik zat onwijs te prutsen en de OP te quoten :')
Maar in jouw lijstje staat poepzakjes, klopt dat? :@
Ja, van die vezelzakjes. Ik weet al die namen niet. 😛
  woensdag 27 januari 2016 @ 21:38:23 #135
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159451133
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2016 21:29 schreef -sabine- het volgende:

[..]

Ja, van die vezelzakjes. Ik weet al die namen niet. 😛
Ooh die :D ik zat aan van die hondenpoep dingen te denken dus begreep het niet.. het is al laat zullen we maar zeggen.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_159453503
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:11 schreef houdjemond het volgende:

[..]

... doe eens een gok. Ik persoonlijk lig niet voor mijn lol op een snijtafel en ik vreet ook geen handen vol oxycodon voor de gein. :{


Anyway, de lichten in huize HJM gaan vroeg uit vandaag, morgen controle in het AMC ( 09.45 is vroeg voor mijn doen tegenwoordig ) hoop dat ze blij zijn met hoe mijn wond geneest na die ontsteking, nog een keer snijden lijkt me sterk maar ben er niet helemaal gerust op }:|
Heel veel succes morgen, hopelijk valt het mee
pi_159453552
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2016 21:29 schreef -sabine- het volgende:

[..]

Ja, van die vezelzakjes. Ik weet al die namen niet. 😛
Heb je het nu over Macrogol (of een andere naam, zijn er in tig soorten, maten en vormen ;))
  donderdag 28 januari 2016 @ 08:45:36 #138
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159458230
Morguh allemaal c_/ , we gaan zo rijden, ben stiekem toch zenuwachtig.. en het is te vroeg. /zeikmode
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  donderdag 28 januari 2016 @ 08:47:58 #139
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_159458249
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2016 08:45 schreef houdjemond het volgende:
Morguh allemaal c_/ , we gaan zo rijden, ben stiekem toch zenuwachtig.. en het is te vroeg. /zeikmode
Succes. Ochtendknuffel voor iedereen.

:*
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  donderdag 28 januari 2016 @ 08:48:02 #140
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159458251
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2016 22:54 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Heb je het nu over Macrogol (of een andere naam, zijn er in tig soorten, maten en vormen ;))
Movicolon hiero, zit ook macrogol in inderdaad.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  donderdag 28 januari 2016 @ 09:02:00 #141
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159458453
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2016 08:45 schreef houdjemond het volgende:
Morguh allemaal c_/ , we gaan zo rijden, ben stiekem toch zenuwachtig.. en het is te vroeg. /zeikmode
Succes!

Blegh ik heb net een flowmeting gehad. (Hoeveel bloed er per minuut door mijn shunt loopt.) en hij is al maanden dalend... Ben nu doodsbang dat ik gedotterd moet worden.. En ja doodsbang. Vorige keer ging het gruwelijk mis. Verdoving werkte niet. Dik 1 liter bloed verloren en ontzettend beroerd geworden. En ik kan morgen ook niet zwemmen door maandelijkse gedoe dus voel me bleh.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  donderdag 28 januari 2016 @ 09:06:21 #142
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_159458537
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2016 09:02 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Succes!

Blegh ik heb net een flowmeting gehad. (Hoeveel bloed er per minuut door mijn shunt loopt.) en hij is al maanden dalend... Ben nu doodsbang dat ik gedotterd moet worden.. En ja doodsbang. Vorige keer ging het gruwelijk mis. Verdoving werkte niet. Dik 1 liter bloed verloren en ontzettend beroerd geworden. En ik kan morgen ook niet zwemmen door maandelijkse gedoe dus voel me bleh.
jij ook sterkte. ik ken het niet maar het lijkt me eng.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  donderdag 28 januari 2016 @ 09:08:19 #143
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159458568
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 09:06 schreef sararaats het volgende:

[..]

jij ook sterkte. ik ken het niet maar het lijkt me eng.
Is het ook
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  donderdag 28 januari 2016 @ 10:24:37 #144
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_159460194
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2016 09:08 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Is het ook
:* maar je bent nog jong. dat maakt het voor mij zo eng.

slaap is niet gemeten omdat de kutbatterij van mijn gsm er mee ophield. ik ga eens kijken voor een nieuwe batterij. ik hoop eigenlijk dat ik die niet online moet kopen.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  † In Memoriam † donderdag 28 januari 2016 @ 10:29:48 #145
137949 Disana
pi_159460300
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2016 09:02 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Blegh ik heb net een flowmeting gehad. (Hoeveel bloed er per minuut door mijn shunt loopt.) en hij is al maanden dalend... Ben nu doodsbang dat ik gedotterd moet worden.. En ja doodsbang. Vorige keer ging het gruwelijk mis. Verdoving werkte niet. Dik 1 liter bloed verloren en ontzettend beroerd geworden. En ik kan morgen ook niet zwemmen door maandelijkse gedoe dus voel me bleh.
Dat klinkt niet goed, ik hoop dat het niet zover komt.
pi_159460894
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2016 09:02 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Succes!

Blegh ik heb net een flowmeting gehad. (Hoeveel bloed er per minuut door mijn shunt loopt.) en hij is al maanden dalend... Ben nu doodsbang dat ik gedotterd moet worden.. En ja doodsbang. Vorige keer ging het gruwelijk mis. Verdoving werkte niet. Dik 1 liter bloed verloren en ontzettend beroerd geworden. En ik kan morgen ook niet zwemmen door maandelijkse gedoe dus voel me bleh.
Ik hoop dat het goedkomt!! Weet maar al te goed hoe de angst voelt wanneer je al eerder meegemaakt hebt dat het misging!
Ik hoop dat voor houdjemond de controle meevalt vandaag!!
Fijne dag allemaal, de zon doet in ieder geval haar best!
  donderdag 28 januari 2016 @ 12:52:01 #147
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159463232
@LPFAN
Wat een baggernieuws :( slibt zo'n shunt dan langzaam dicht of is er een andere reden voor?
Kan me voorstellen dat je er heel erg tegenop ziet gezien de vorige keer, is het de enige optie die je hebt? *knuf*

Hier gelukkig iets beter nieuws maar dat voelt zo egoïstisch in alle ellende hier :'( maargoed;
Professor chirurg vond de wond er prima uitzien, ontsteking is weg en wond gaat netjes dicht. Mag ook alles weer eten. Na 3 maanden kunnen ze zeggen of de operatie helemaal succesvol is geweest dus heb dan ook weer een controle afspraak :) ook officieel te horen gekregen dat ondanks alles ik de stempel "chronisch ziek" mag houden, voor altijd. Of ik ooit weer normaal kan werken is nog maar de vraag maar momenteel niet mijn prioriteit.
Eerst eindelijk eens de tijd nemen om normaal te revalideren en bij te komen van alle ellende het afgelopen jaar! Uwv/bijstand is helemaal rond dus de mensen die vorig jaar de snerende opmerking maakte of ik "genoot van mijn betaalde vakantie" krijgen nu gelijk, en als ik dat zelf mag zeggen heb ik het ook dik verdiend. :6
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  donderdag 28 januari 2016 @ 13:03:12 #148
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159463455
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 10:29 schreef Disana het volgende:

[..]

Dat klinkt niet goed, ik hoop dat het niet zover komt.
Ga er wel van uit. Dan geven ze me maar een roesje of helemaal. Iig niet meer met plaatselijke verdoving.
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2016 12:52 schreef houdjemond het volgende:
@LPFAN
Wat een baggernieuws :( slibt zo'n shunt dan langzaam dicht of is er een andere reden voor?
Kan me voorstellen dat je er heel erg tegenop ziet gezien de vorige keer, is het de enige optie die je hebt? *knuf*

Hier gelukkig iets beter nieuws maar dat voelt zo egoïstisch in alle ellende hier :'( maargoed;
Professor chirurg vond de wond er prima uitzien, ontsteking is weg en wond gaat netjes dicht. Mag ook alles weer eten. Na 3 maanden kunnen ze zeggen of de operatie helemaal succesvol is geweest dus heb dan ook weer een controle afspraak :) ook officieel te horen gekregen dat ondanks alles ik de stempel "chronisch ziek" mag houden, voor altijd. Of ik ooit weer normaal kan werken is nog maar de vraag maar momenteel niet mijn prioriteit.
Eerst eindelijk eens de tijd nemen om normaal te revalideren en bij te komen van alle ellende het afgelopen jaar! Uwv/bijstand is helemaal rond dus de mensen die vorig jaar de snerende opmerking maakte of ik "genoot van mijn betaalde vakantie" krijgen nu gelijk, en als ik dat zelf mag zeggen heb ik het ook dik verdiend. :6
Ja waarschijnlijk zit er ergens een vernauwing. Bijna niemand met een shunt komt daar onderuit. Ze gaan ff overleggen en dan hoor ik wat het plan is. Waarschijnlijk vaker controleren eerst. Wel fijn dat de chirurg tevreden is! Wel balen dat je nu echt die stempel op je hebt gekregen :(
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  donderdag 28 januari 2016 @ 13:17:17 #149
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159463827
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 13:03 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ga er wel van uit. Dan geven ze me maar een roesje of helemaal. Iig niet meer met plaatselijke verdoving.

[..]

Ja waarschijnlijk zit er ergens een vernauwing. Bijna niemand met een shunt komt daar onderuit. Ze gaan ff overleggen en dan hoor ik wat het plan is. Waarschijnlijk vaker controleren eerst. Wel fijn dat de chirurg tevreden is! Wel balen dat je nu echt die stempel op je hebt gekregen :(
He bah :( maar net wat je hierboven al zei, dan spuiten ze je maar mooi plat, hoef je het ieg niet bewust mee te maken.

Ja die stempel zat er dik in, zit sowieso m'n leven lang vast aan de pancreatine ( zijn pillen met enzymen die je alvleesklier normaal aan hoort te maken, maar ik mis natuurlijk een deel en mn AVK werkt niet helemaal meer zoals het hoort ) en de kans bestaat dat er nieuwe ontstekingen ontstaan of dat het weer opvlamt, dat weet je nooit van tevoren, maar ALS het gebeurd moet het een stuk minder pijnlijk zijn, of het zelfs helemaal niet merken.
Vandaar toch chronisch ziek omdat m'n AVK kapot is en altijd bezig is met die ontstekingen.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  donderdag 28 januari 2016 @ 13:19:35 #150
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159463882
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 10:24 schreef sararaats het volgende:

[..]

:* maar je bent nog jong. dat maakt het voor mij zo eng.

slaap is niet gemeten omdat de kutbatterij van mijn gsm er mee ophield. ik ga eens kijken voor een nieuwe batterij. ik hoop eigenlijk dat ik die niet online moet kopen.
Wat voor slaapmeter heb je dan?
Succes straks bij de beugel ophalen, ben benieuwd.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  donderdag 28 januari 2016 @ 14:06:24 #151
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159465027
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2016 13:17 schreef houdjemond het volgende:

[..]

He bah :( maar net wat je hierboven al zei, dan spuiten ze je maar mooi plat, hoef je het ieg niet bewust mee te maken.

Ja die stempel zat er dik in, zit sowieso m'n leven lang vast aan de pancreatine ( zijn pillen met enzymen die je alvleesklier normaal aan hoort te maken, maar ik mis natuurlijk een deel en mn AVK werkt niet helemaal meer zoals het hoort ) en de kans bestaat dat er nieuwe ontstekingen ontstaan of dat het weer opvlamt, dat weet je nooit van tevoren, maar ALS het gebeurd moet het een stuk minder pijnlijk zijn, of het zelfs helemaal niet merken.
Vandaar toch chronisch ziek omdat m'n AVK kapot is en altijd bezig is met die ontstekingen.
Hmm hoop dat je in vervolg niks meer voelt er van!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  donderdag 28 januari 2016 @ 14:25:04 #152
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159465433
Kijk nu naar MAX herhaling van gisteravond. Staat helemaal in het teken van dialyse. Best indrukwekkend en zooo herkenbaar allemaal. Zit hier gewoon te janken omdat het zo herkenbaar is allemaal haha :P

[ Bericht 37% gewijzigd door LPFAN op 28-01-2016 14:36:27 ]
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † donderdag 28 januari 2016 @ 14:42:45 #153
137949 Disana
pi_159465872
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 14:25 schreef LPFAN het volgende:
Kijk nu naar MAX herhaling van gisteravond. Staat helemaal in het teken van dialyse. Best indrukwekkend en zooo herkenbaar allemaal. Zit hier gewoon te janken omdat het zo herkenbaar is allemaal haha :P
Ik heb het weer gemist omdat ik naar fysiotherapie moest, maar ik had vanochtend al van andere nierpatiënten gehoord dat het zo herkenbaar was (dialysegroep UMCG op Facebook). Kan me goed voorstellen dat zulke beelden je raken.
  donderdag 28 januari 2016 @ 14:45:37 #154
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159465936
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 14:42 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik heb het weer gemist omdat ik naar fysiotherapie moest, maar ik had vanochtend al van andere nierpatiënten gehoord dat het zo herkenbaar was (dialysegroep UMCG op Facebook). Kan me goed voorstellen dat zulke beelden je raken.
Ja behoorlijk ook. Ik weet wel dat ik iig behoorlijk fit en normaal ben voor een dialysepatient gelukkig.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † donderdag 28 januari 2016 @ 14:47:06 #155
137949 Disana
pi_159465990
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 14:45 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ja behoorlijk ook. Ik weet wel dat ik iig behoorlijk fit en normaal ben voor een dialysepatient gelukkig.
Daar mag je blij mee zijn, en hopen dat het nog lang zo blijft. Nu ook hopen dat de shunt geen grote problemen gaat geven.
  donderdag 28 januari 2016 @ 14:49:36 #156
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159466077
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 14:47 schreef Disana het volgende:

[..]

Daar mag je blij mee zijn, en hopen dat het nog lang zo blijft. Nu ook hopen dat de shunt geen grote problemen gaat geven.
Nee idd. Nah ja dotteren ontkom je helaas gewoon niet aan. Ik heb dat ding al een dik jaar. Als het dan gefixt word prima.

edit: zo het programma is voorbij. kan ik weer ophouden met janken :P komt me iets te dichtbij zoiets. Wel een lekker recept aan overgehouden iig! Ze waren ook aan het koken :P

[ Bericht 21% gewijzigd door LPFAN op 28-01-2016 14:56:16 ]
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  donderdag 28 januari 2016 @ 15:57:12 #157
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_159468028
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2016 13:19 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Wat voor slaapmeter heb je dan?
Succes straks bij de beugel ophalen, ben benieuwd.
Sleep as Android.

Ik ga nu lekker eten en nog even door Antwerpen slenteren.

Het is heel gemakkelijk en je mag rustig opbouwen.

Vanavond nog even oefenen, nu is mijn tong te actief hihi.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_159469879
Hai, mag ik meedoen? :W

Vrouw, 24 jaar, naast de diagnoses Asperger en (nog niet behandelde) PTSS heb ik ook een ''slaapstoornis NAO'' in m'n dossier staan.

Al sinds ik me kan herinneren heb ik hele levendige en heftige nachtmerries, gedurende de hele nacht (of middag, ligt eraan wanneer ik slaap :+ ). In combinatie met Hypnagogische hallucinaties en verlammingen.

Meerdere onderzoeken, medicijnen en andere ''middeltjes'' gebruikt, maar tot op heden geen oorzaak/genezing.

Ik ben dus chronisch ziek. Erg weinig energie, altijd moe. Maar ook altijd bang, voor de nacht en het slapen.
Opleiding heb ik niet kunnen doen, ik ben gestrand met een VMBO-TL diploma.
Werken zit er ook niet in. Ik krijg een bijstandsuitkering zonder sollicitatieplicht.

Oh en eh..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 28 januari 2016 @ 17:12:47 #159
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159469943
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 17:09 schreef Poesopstokje het volgende:
Hai, mag ik meedoen? :W

Vrouw, 24 jaar, naast de diagnoses Asperger en (nog niet behandelde) PTSS heb ik ook een ''slaapstoornis NAO'' in m'n dossier staan.

Al sinds ik me kan herinneren heb ik hele levendige en heftige nachtmerries, gedurende de hele nacht (of middag, ligt eraan wanneer ik slaap :+ ). In combinatie met Hypnagogische hallucinaties en verlammingen.

Meerdere onderzoeken, medicijnen en andere ''middeltjes'' gebruikt, maar tot op heden geen oorzaak/genezing.

Ik ben dus chronisch ziek. Erg weinig energie, altijd moe. Maar ook altijd bang, voor de nacht en het slapen.
Opleiding heb ik niet kunnen doen, ik ben gestrand met een VMBO-TL diploma.
Werken zit er ook niet in. Ik krijg een bijstandsuitkering zonder sollicitatieplicht.

Oh en eh..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom! (Helaas)

Brrr wat lijkt me dat doodeng wat je hebt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_159470011
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 17:12 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Welkom! (Helaas)

Brrr wat lijkt me dat doodeng wat je hebt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het ook :@
Ik ben er ook echt ''bij'' 's nachts. Alsof ik een tweede leven leid/lijd (kan beide..) als ik slaap.
Nóg enger is dat er bij mijn neurologisch slaaponderzoek NIET naar voren is gekomen dat mijn bewustzijn aanstaat 's nachts. Dat strookt dus niet met mijn beleving.
  donderdag 28 januari 2016 @ 17:16:37 #161
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159470038
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 17:15 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Is het ook :@
Ik ben er ook echt ''bij'' 's nachts. Alsof ik een tweede leven leid/lijd (kan beide..) als ik slaap.
Nóg enger is dat er bij mijn neurologisch slaaponderzoek NIET naar voren is gekomen dat mijn bewustzijn aanstaat 's nachts. Dat strookt dus niet met mijn beleving.
Hmm raar zeg! Kan je je ook nog herinneren waar die dromen over gaan? Heb je die nachtmerries elke nacht?
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_159470175
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 17:16 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Hmm raar zeg! Kan je je ook nog herinneren waar die dromen over gaan? Heb je die nachtmerries elke nacht?
Nee zodra ik 's ochtends wakker word ebt het al gauw weg.
Het zijn ook geen terugkerende dromen of enge monsters/in een put vallen enzo. Gewoon hele normale dagelijkse dingen, zoals je het normaal ook zou beleven. Alleen dan met een zwart randje, enge sfeer, nare mensen uit het verleden, enge situaties.
Heel wisselend.

De hallucinaties zijn inmiddels weg dankzij medicatie. De verlammingen heb ik nog regelmatig. Het komt er in het kort op neer dat er dan geen overgang is tussen het slapen en ontwaken, waardoor ik bijvoorbeeld nog dingen (enge spinnen bijv) zie uit mijn droom, terwijl ik dénk wakker te zijn. Binnen een split second ben ik dan ook echt wakker en zijn de beelden weg.

Bij de verlammingen lig ik zoals het woord al zegt, verlamd op bed, denkend wakker en bij bewustzijn te zijn. Met alle macht probeer ik dan m'n armen en benen te bewegen, hopend om het touwtje van het licht te kunnen pakken. Als deze vervolgens niet aangaat weet ik dat ik er nog inzit. Vaak word ik dan naar beneden ''getrokken'' de diepte/duisternis is, om een seconde later weer ''wakker'' in bed te liggen. Dit doet ook pijn en daar ben ik me van bewust.

Zodra ik na een hallucinatie of verlamming echt wakker word heb ik er ook daadwerkelijk een lichamelijke reactie op gehad; zweten, trillen, hijgen..
  donderdag 28 januari 2016 @ 17:27:09 #163
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159470248
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 17:23 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Nee zodra ik 's ochtends wakker word ebt het al gauw weg.
Het zijn ook geen terugkerende dromen of enge monsters/in een put vallen enzo. Gewoon hele normale dagelijkse dingen, zoals je het normaal ook zou beleven. Alleen dan met een zwart randje, enge sfeer, nare mensen uit het verleden, enge situaties.
Heel wisselend.

De hallucinaties zijn inmiddels weg dankzij medicatie. De verlammingen heb ik nog regelmatig. Het komt er in het kort op neer dat er dan geen overgang is tussen het slapen en ontwaken, waardoor ik bijvoorbeeld nog dingen (enge spinnen bijv) zie uit mijn droom, terwijl ik dénk wakker te zijn. Binnen een split second ben ik dan ook echt wakker en zijn de beelden weg.

Bij de verlammingen lig ik zoals het woord al zegt, verlamd op bed, denkend wakker en bij bewustzijn te zijn. Met alle macht probeer ik dan m'n armen en benen te bewegen, hopend om het touwtje van het licht te kunnen pakken. Als deze vervolgens niet aangaat weet ik dat ik er nog inzit. Vaak word ik dan naar beneden ''getrokken'' de diepte/duisternis is, om een seconde later weer ''wakker'' in bed te liggen. Dit doet ook pijn en daar ben ik me van bewust.

Zodra ik na een hallucinatie of verlamming echt wakker word heb ik er ook daadwerkelijk een lichamelijke reactie op gehad; zweten, trillen, hijgen..
Brrr lijkt me echt heel eng gevoel zeg! Bah.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_159470326
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 17:27 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Brrr lijkt me echt heel eng gevoel zeg! Bah.
Klassieke ''onzichtbare'' ziekte.

Krijg nog steeds regelmatig een ''Ik ben ook wel eens moe.'' of een ''Ik heb ook wel eens een nachtmerrie.'' Heel veel onbegrip..
Ik hoop dat mijn interview zoveel impact op deze mensen zal hebben dat ik de erkenning krijg die ik ''verdien''. Dat ik geen luie uitkeringstrekker ben, of dom omdat ik geen opleiding heb gedaan.
pi_159470332
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 17:23 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Nee zodra ik 's ochtends wakker word ebt het al gauw weg.
Het zijn ook geen terugkerende dromen of enge monsters/in een put vallen enzo. Gewoon hele normale dagelijkse dingen, zoals je het normaal ook zou beleven. Alleen dan met een zwart randje, enge sfeer, nare mensen uit het verleden, enge situaties.
Heel wisselend.

De hallucinaties zijn inmiddels weg dankzij medicatie. De verlammingen heb ik nog regelmatig. Het komt er in het kort op neer dat er dan geen overgang is tussen het slapen en ontwaken, waardoor ik bijvoorbeeld nog dingen (enge spinnen bijv) zie uit mijn droom, terwijl ik dénk wakker te zijn. Binnen een split second ben ik dan ook echt wakker en zijn de beelden weg.

Bij de verlammingen lig ik zoals het woord al zegt, verlamd op bed, denkend wakker en bij bewustzijn te zijn. Met alle macht probeer ik dan m'n armen en benen te bewegen, hopend om het touwtje van het licht te kunnen pakken. Als deze vervolgens niet aangaat weet ik dat ik er nog inzit. Vaak word ik dan naar beneden ''getrokken'' de diepte/duisternis is, om een seconde later weer ''wakker'' in bed te liggen. Dit doet ook pijn en daar ben ik me van bewust.

Zodra ik na een hallucinatie of verlamming echt wakker word heb ik er ook daadwerkelijk een lichamelijke reactie op gehad; zweten, trillen, hijgen..
Welkom hier!
Jeetje dat lijkt me echt heel eng ja! :{
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga vanavond naar een avond over "diabetes, op weg naar de toekomst" Dus met allerlei lezingen van fabrikanten/medici over hoe ver ze zijn met het ontwikkelen van kunstmatige alvleesklieren, stamcelstransplantaties, volledig automatische inwendige insulinepompen etc.Ik ben erg benieuwd! En hoop natuurlijk dat ik die oplossingen/genezing ooit mee mag maken ;)
pi_159470358
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 17:31 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Welkom hier!
Jeetje dat lijkt me echt heel eng ja! :{
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga vanavond naar een avond over "diabetes, op weg naar de toekomst" Dus met allerlei lezingen van fabrikanten/medici over hoe ver ze zijn met het ontwikkelen van kunstmatige alvleesklieren, stamcelstransplantaties, volledig automatische inwendige insulinepompen etc.Ik ben erg benieuwd! En hoop natuurlijk dat ik die oplossingen/genezing ooit mee mag maken ;)
Dankje :)

Interessant zo'n lezing.. Ik heb jullie OP gelezen, maar er is voor jou dus nog geen oplossing? Of ook maar iets wat de ellende kan verzachten?
  † In Memoriam † donderdag 28 januari 2016 @ 17:33:08 #167
137949 Disana
pi_159470377
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 17:31 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Welkom hier!
Jeetje dat lijkt me echt heel eng ja! :{
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga vanavond naar een avond over "diabetes, op weg naar de toekomst" Dus met allerlei lezingen van fabrikanten/medici over hoe ver ze zijn met het ontwikkelen van kunstmatige alvleesklieren, stamcelstransplantaties, volledig automatische inwendige insulinepompen etc.Ik ben erg benieuwd! En hoop natuurlijk dat ik die oplossingen/genezing ooit mee mag maken ;)
Dat lijkt me interessant om bij te wonen. En ja, natuurlijk hoop je nog genezing mee te maken. Ik heb diabetes II, maar kan vooralsnog prima uit de voeten met medicijnen. Het is alleen erg slecht voor mijn nieren.
  donderdag 28 januari 2016 @ 17:39:29 #168
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159470516
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 17:30 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Klassieke ''onzichtbare'' ziekte.

Krijg nog steeds regelmatig een ''Ik ben ook wel eens moe.'' of een ''Ik heb ook wel eens een nachtmerrie.'' Heel veel onbegrip..
Ik hoop dat mijn interview zoveel impact op deze mensen zal hebben dat ik de erkenning krijg die ik ''verdien''. Dat ik geen luie uitkeringstrekker ben, of dom omdat ik geen opleiding heb gedaan.
Ik hoop het! Niks van die mensen aantrekken hoor. Ik krijg dat ook vaak.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  donderdag 28 januari 2016 @ 17:40:29 #169
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159470528
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 17:31 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ik ga vanavond naar een avond over "diabetes, op weg naar de toekomst" Dus met allerlei lezingen van fabrikanten/medici over hoe ver ze zijn met het ontwikkelen van kunstmatige alvleesklieren, stamcelstransplantaties, volledig automatische inwendige insulinepompen etc.Ik ben erg benieuwd! En hoop natuurlijk dat ik die oplossingen/genezing ooit mee mag maken ;)
Interessant! veel plezier vanavond.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_159470533
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 17:32 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Dankje :)

Interessant zo'n lezing.. Ik heb jullie OP gelezen, maar er is voor jou dus nog geen oplossing? Of ook maar iets wat de ellende kan verzachten?
Nee ik heb nu na 4 jaar insuline spuiten sindskort een insulinepomp. Dus dat maakt het al wel een stuk makkelijker, dan ben je wat flexibiler. Maar ik moet er zo nog steeds 24/7 mee bezig zijn want alles wat je doet en eet en stress etc heeft invloed op je bloedsuikerwaardes. Dus ik moet overal bij nadenken en zelf bedenken of ik dan meer of minder insuline moet geven etc. En meestal gaat het goed, soms niet en dan zit ik dus te hoog of te laag en voel ik me daar beroerd door.

quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 17:33 schreef Disana het volgende:

[..]

Dat lijkt me interessant om bij te wonen. En ja, natuurlijk hoop je nog genezing mee te maken. Ik heb diabetes II, maar kan vooralsnog prima uit de voeten met medicijnen. Het is alleen erg slecht voor mijn nieren.
Ja het lijkt mij ook erg interessant! Dat is idd een voordeel dat je met alleen Metformine (neem ik aan?) uit de voeten kunt. Maar wel balen dat het slecht voor je nieren is ja!

quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 17:40 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Interessant! veel plezier vanavond.
Dankjewel! :)
pi_159470592
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 17:40 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Nee ik heb nu na 4 jaar insuline spuiten sindskort een insulinepomp. Dus dat maakt het al wel een stuk makkelijker, dan ben je wat flexibiler. Maar ik moet er zo nog steeds 24/7 mee bezig zijn want alles wat je doet en eet en stress etc heeft invloed op je bloedsuikerwaardes. Dus ik moet overal bij nadenken en zelf bedenken of ik dan meer of minder insuline moet geven etc. En meestal gaat het goed, soms niet en dan zit ik dus te hoog of te laag en voel ik me daar beroerd door.

[..]

Ja het lijkt mij ook erg interessant! Dat is idd een voordeel dat je met alleen Metformine (neem ik aan?) uit de voeten kunt. Maar wel balen dat het slecht voor je nieren is ja!

[..]

Dankjewel! :)
Oh ja natuurlijk.. Een kennis van mij heeft ook diabetes en zij vertelde me hetzelfde. Dat het je hele leven beheerst, dat je óveral bij moet nadenken.. Over wát je eet, wánneer je eet etc.

Hopelijk steek je wat op vanavond! Veel plezier :)
  † In Memoriam † donderdag 28 januari 2016 @ 17:44:07 #172
137949 Disana
pi_159470600
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 17:40 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Nee ik heb nu na 4 jaar insuline spuiten sindskort een insulinepomp. Dus dat maakt het al wel een stuk makkelijker, dan ben je wat flexibiler. Maar ik moet er zo nog steeds 24/7 mee bezig zijn want alles wat je doet en eet en stress etc heeft invloed op je bloedsuikerwaardes. Dus ik moet overal bij nadenken en zelf bedenken of ik dan meer of minder insuline moet geven etc. En meestal gaat het goed, soms niet en dan zit ik dus te hoog of te laag en voel ik me daar beroerd door.

[..]

Ja het lijkt mij ook erg interessant! Dat is idd een voordeel dat je met alleen Metformine (neem ik aan?) uit de voeten kunt. Maar wel balen dat het slecht voor je nieren is ja!

[..]

Dankjewel! :)
Jij hebt er dus behoorlijk last van. Nee, ik mag niet alle diabetesmedicijnen hebben in verband met mijn nieren. Ik slik iets dat Gliclazide heet.
  donderdag 28 januari 2016 @ 17:46:27 #173
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159470642
Er zitten ook echt heel veel mensen met diabetes bij dialyse. Denk wel 3 kwart op het moment.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_159470661
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 17:46 schreef LPFAN het volgende:
Er zitten ook echt heel veel mensen met diabetes bij dialyse. Denk wel 3 kwart op het moment.
Het is misschien wel eens besproken, heb alleen dit topic doorgelezen :@

Maar hoe kom je die dialyses door?! Ik las dat je 3x per week gaat voor 3 en half uur per keer?
  † In Memoriam † donderdag 28 januari 2016 @ 17:47:46 #175
137949 Disana
pi_159470665
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 17:46 schreef LPFAN het volgende:
Er zitten ook echt heel veel mensen met diabetes bij dialyse. Denk wel 3 kwart op het moment.
Mijn nefroloog was niet blij toen ik ook nog diabetes ontwikkelde. Ik begreep dat dat erg slecht voor je nieren is en dat je niet zomaar alle medicijnen mag slikken. Is dat ook jouw informatie?
pi_159470674
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 17:44 schreef Disana het volgende:

[..]

Jij hebt er dus behoorlijk last van. Nee, ik mag niet alle diabetesmedicijnen hebben in verband met mijn nieren. Ik slik iets dat Gliclazide heet.
Aha oké! Ja dat lijkt me lastig dan ja.

quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 17:46 schreef LPFAN het volgende:
Er zitten ook echt heel veel mensen met diabetes bij dialyse. Denk wel 3 kwart op het moment.
Ja dat is helaas wel een veelvoorkomende complicatie ja ;( * Sylvana wil er liever nog niet aan denken
  donderdag 28 januari 2016 @ 17:50:45 #177
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159470720
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 17:47 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Het is misschien wel eens besproken, heb alleen dit topic doorgelezen :@

Maar hoe kom je die dialyses door?! Ik las dat je 3x per week gaat voor 3 en half uur per keer?
Geeft niet toch? Heb geen idee of ik het daar wel eens over gehad heb eigelijk.

Klopt idd. Eerst aanprikken, dat duurt 5 minuten ongeveer omdat ik zelf prik, dan gaat het wat sneller ;p dan van half 9 tot 12 uur zit ik vast dan nog even 15 minuten afdrukken en dan ben ik er weer klaar mee :P En is het wachten op de taxi :P

Er hangen tv's, ik neem vaak een boek mee, of mijn laptop, of mijn schrijfwerk, of mijn nintendo ds ;p en kletsen met de patiënten en verpleging. Ondertussen wat eten en drinken en het is zo 12 uur ;)
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  donderdag 28 januari 2016 @ 17:52:12 #178
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159470749
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 17:47 schreef Disana het volgende:

[..]

Mijn nefroloog was niet blij toen ik ook nog diabetes ontwikkelde. Ik begreep dat dat erg slecht voor je nieren is en dat je niet zomaar alle medicijnen mag slikken. Is dat ook jouw informatie?
Ja klopt. Diabetes vernietigd je nieren. Daarom moet je ook uitkijken met medicijnen. De mensen die dialyseren bij mij en ook diabetes hebben hebben ook heel vaak wel iets geamputeerd.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  donderdag 28 januari 2016 @ 17:52:59 #179
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159470765
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 17:48 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Aha oké! Ja dat lijkt me lastig dan ja.

[..]

Ja dat is helaas wel een veelvoorkomende complicatie ja ;( * Sylvana wil er liever nog niet aan denken
Niet aan denken idd! Het hoeft niet te gebeuren! ;)
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † donderdag 28 januari 2016 @ 17:53:10 #180
137949 Disana
pi_159470768
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 17:52 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ja klopt. Diabetes vernietigd je nieren. Daarom moet je ook uitkijken met medicijnen. De mensen die dialyseren bij mij en ook diabetes hebben hebben ook heel vaak wel iets geamputeerd.
Ach jee, dat klinkt niet best. Vandaar dat mijn nefroloog zo somber keek. Heb jij ook diabetes?
  donderdag 28 januari 2016 @ 17:53:54 #181
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159470787
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 17:53 schreef Disana het volgende:

[..]

Ach jee, dat klinkt niet best. Vandaar dat mijn nefroloog zo somber keek. Heb jij ook diabetes?
Nee gelukkig niet!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † donderdag 28 januari 2016 @ 17:54:36 #182
137949 Disana
pi_159470800
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 17:53 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Nee gelukkig niet!
Mooi, houden zo. Ik vroeg het omdat je wel overgewicht hebt, dat gaat soms samen.
  donderdag 28 januari 2016 @ 17:59:32 #183
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159470916
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 17:54 schreef Disana het volgende:

[..]

Mooi, houden zo. Ik vroeg het omdat je wel overgewicht hebt, dat gaat soms samen.
Ja klopt. Was er vroeger wel bang voor omdat ik erg veel dronk maar mijn suiker was en is prima.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  donderdag 28 januari 2016 @ 18:01:53 #184
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159470972
Poes (helaas) in de OP,welkom :*
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_159470976
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 17:52 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Niet aan denken idd! Het hoeft niet te gebeuren! ;)
Nee precies en het scheelt dat ik echt super goed ben ingesteld en haast nooit hoge waardes heb ^O^
Mjn vader heeft type2 en heeft al een aantal hersenbloedingen gehad ( woont ook al jaren in verpleeghuis helaas), is aan 1 oog blind en idd al een aantal tenen geamputeerd ;(
pi_159471088
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 17:50 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Geeft niet toch? Heb geen idee of ik het daar wel eens over gehad heb eigelijk.

Klopt idd. Eerst aanprikken, dat duurt 5 minuten ongeveer omdat ik zelf prik, dan gaat het wat sneller ;p dan van half 9 tot 12 uur zit ik vast dan nog even 15 minuten afdrukken en dan ben ik er weer klaar mee :P En is het wachten op de taxi :P

Er hangen tv's, ik neem vaak een boek mee, of mijn laptop, of mijn schrijfwerk, of mijn nintendo ds ;p en kletsen met de patiënten en verpleging. Ondertussen wat eten en drinken en het is zo 12 uur ;)
Jeetje ik vind het nogal wat hoor.. x3! :{
Ik neem aan dat je op de wachtlijst staat voor een transplantatie? Enig idee voor hoelang nog?

quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2016 18:01 schreef houdjemond het volgende:
Poes (helaas) in de OP,welkom :*
Thnx! O+
  donderdag 28 januari 2016 @ 18:14:38 #187
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159471266
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 18:01 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Nee precies en het scheelt dat ik echt super goed ben ingesteld en haast nooit hoge waardes heb ^O^
Mjn vader heeft type2 en heeft al een aantal hersenbloedingen gehad ( woont ook al jaren in verpleeghuis helaas), is aan 1 oog blind en idd al een aantal tenen geamputeerd ;(
Getver ;(
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 18:07 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Jeetje ik vind het nogal wat hoor.. x3! :{
Ik neem aan dat je op de wachtlijst staat voor een transplantatie? Enig idee voor hoelang nog?

[..]

Thnx! O+
Nee, ik sta er nog niet op. Ik ben namelijk nog te zwaar voor een transplantatie. Dus moet eerst nog goed afvallen. Gelukkig is mijn wachttijd al wel in gegaan dus als ik eenmaal op de lijst kom heb ik er al wel wachttijd opzitten. De lijst is 3 jaar en ik dialyseer nu anderhalf jaar dus dan nog anderhalf jaar ongeveer wachten.

En ja het is heel tijdrovend maar ook wel gezellig hoor :P Vind het niet zo erg. Heb geluk dat ik de eerste ben, dus ik ben lekker op tijd thuis. En we krijgen genoeg eten en drinken haha.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  donderdag 28 januari 2016 @ 18:33:51 #188
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_159471695
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 17:09 schreef Poesopstokje het volgende:
Hai, mag ik meedoen? :W

Vrouw, 24 jaar, naast de diagnoses Asperger en (nog niet behandelde) PTSS heb ik ook een ''slaapstoornis NAO'' in m'n dossier staan.

Al sinds ik me kan herinneren heb ik hele levendige en heftige nachtmerries, gedurende de hele nacht (of middag, ligt eraan wanneer ik slaap :+ ). In combinatie met Hypnagogische hallucinaties en verlammingen.

Meerdere onderzoeken, medicijnen en andere ''middeltjes'' gebruikt, maar tot op heden geen oorzaak/genezing.

Ik ben dus chronisch ziek. Erg weinig energie, altijd moe. Maar ook altijd bang, voor de nacht en het slapen.
Opleiding heb ik niet kunnen doen, ik ben gestrand met een VMBO-TL diploma.
Werken zit er ook niet in. Ik krijg een bijstandsuitkering zonder sollicitatieplicht.

Oh en eh..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
welkom bij de club. Wat heftig zeg.

Liefdevolle knuffel (voor iedereen)

ik loop al heel lang bij een psychotherapeute maar heb dat echt nodig.

Note: hopelijk val ik niet in slaap voor ik de beugel in heb. Ben best moe maar mijn tong nog niet

[ Bericht 3% gewijzigd door Pinnenmutske op 28-01-2016 19:31:27 ]
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_159471930
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 18:14 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Getver ;(

[..]

Nee, ik sta er nog niet op. Ik ben namelijk nog te zwaar voor een transplantatie. Dus moet eerst nog goed afvallen. Gelukkig is mijn wachttijd al wel in gegaan dus als ik eenmaal op de lijst kom heb ik er al wel wachttijd opzitten. De lijst is 3 jaar en ik dialyseer nu anderhalf jaar dus dan nog anderhalf jaar ongeveer wachten.

En ja het is heel tijdrovend maar ook wel gezellig hoor :P Vind het niet zo erg. Heb geluk dat ik de eerste ben, dus ik ben lekker op tijd thuis. En we krijgen genoeg eten en drinken haha.
Dan moet je ook vroeg op. Lukt dat?

Poesopstokje welkom.

👍Voor allemaal.
  donderdag 28 januari 2016 @ 18:45:58 #190
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159472049
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2016 18:41 schreef -sabine- het volgende:

[..]

Dan moet je ook vroeg op. Lukt dat?

Poesopstokje welkom.

👍Voor allemaal.
Niet echt ;p Maar ik heb het er voor over zodat ik nog wat aan mijn dag heb. Half 7 gaat de wekker. Half 8 komt de taxi.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_159472630
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 18:14 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Getver ;(

[..]

Nee, ik sta er nog niet op. Ik ben namelijk nog te zwaar voor een transplantatie. Dus moet eerst nog goed afvallen. Gelukkig is mijn wachttijd al wel in gegaan dus als ik eenmaal op de lijst kom heb ik er al wel wachttijd opzitten. De lijst is 3 jaar en ik dialyseer nu anderhalf jaar dus dan nog anderhalf jaar ongeveer wachten.

En ja het is heel tijdrovend maar ook wel gezellig hoor :P Vind het niet zo erg. Heb geluk dat ik de eerste ben, dus ik ben lekker op tijd thuis. En we krijgen genoeg eten en drinken haha.
Heftig joh.. Gelukkig bouw je wel wachttijd op.
Lijkt me heel zwaar, moeten afvallen terwijl je zo ziek bent ;( Hoe gaat dat?
  donderdag 28 januari 2016 @ 19:19:37 #192
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159472833
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 19:10 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Heftig joh.. Gelukkig bouw je wel wachttijd op.
Lijkt me heel zwaar, moeten afvallen terwijl je zo ziek bent ;( Hoe gaat dat?
Ik voel me op dit moment prima! Alleen moe maar dat zal ook nooit weggaan. Ik sport 3 a 4 keer in de week. ( Krijg juist daar enorm veel energie van) en ben nu 13 kilo kwijt in 6 maand tijd. Nog 10 kilo en dan is het ziekenhuis tevreden en mag ik op de lijst.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_159472856
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 19:19 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ik voel me op dit moment prima! Alleen moe maar dat zal ook nooit weggaan. Ik sport 3 a 4 keer in de week. ( Krijg juist daar enorm veel energie van) en ben nu 13 kilo kwijt in 6 maand tijd. Nog 10 kilo en dan is het ziekenhuis tevreden en mag ik op de lijst.
Wauw! _O_ Goed bezig vrouw :D
  donderdag 28 januari 2016 @ 19:23:56 #194
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159472961
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 19:20 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Wauw! _O_ Goed bezig vrouw :D
Dank u! Scheelt dat ik een enorme motivatie heb om bezig te gaan. Maar het scheelt ook dat ik zo veel beter voel met sporten. En mijn bloeddruk en hartslag zijn enorm lager geworden er door ook wat positief is. Ben zelfs al een dikke maand van mijn bloeddruk medicijnen af :D

Net zo als morgen dan ga ik een uur tot ander half uur ( hangt er vanaf hoe lang mijn douchepleister het uithoud) zwemmen. Dacht vanmorgen dat ik het niet kon door maandelijkse gedoe maar ben het gelukkig toch niet ;p
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_159473315
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 19:23 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Dank u! Scheelt dat ik een enorme motivatie heb om bezig te gaan. Maar het scheelt ook dat ik zo veel beter voel met sporten. En mijn bloeddruk en hartslag zijn enorm lager geworden er door ook wat positief is. Ben zelfs al een dikke maand van mijn bloeddruk medicijnen af :D

Net zo als morgen dan ga ik een uur tot ander half uur ( hangt er vanaf hoe lang mijn douchepleister het uithoud) zwemmen. Dacht vanmorgen dat ik het niet kon door maandelijkse gedoe maar ben het gelukkig toch niet ;p
_O_
Toonbeeld van een VECHTER!
  donderdag 28 januari 2016 @ 20:05:49 #196
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159473964
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 19:38 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

_O_
Toonbeeld van een VECHTER!
Hahah thanks ;)
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  donderdag 28 januari 2016 @ 20:20:27 #197
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159474299
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2016 18:33 schreef sararaats het volgende:

[..]

welkom bij de club. Wat heftig zeg.

Liefdevolle knuffel (voor iedereen)

ik loop al heel lang bij een psychotherapeute maar heb dat echt nodig.

Note: hopelijk val ik niet in slaap voor ik de beugel in heb. Ben best moe maar mijn tong nog niet
Als je gewoon stil zit doet je tong toch niks? Of heb een tic ofzo?

@LPFAN bikkel *O*

En heb even je hele verhaal gelezen poesopstokje, wat lijkt me dat ongelofelijk zwaar om elke dag/nacht weer dat gevecht aan te gaan, hoop dat ze ook voor jou snel wat vinden dat werkt O+
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  donderdag 28 januari 2016 @ 20:22:19 #198
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159474332
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2016 20:20 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Als je gewoon stil zit doet je tong toch niks? Of heb een tic ofzo?

@LPFAN bikkel *O*

En heb even je hele verhaal gelezen poesopstokje, wat lijkt me dat ongelofelijk zwaar om elke dag/nacht weer dat gevecht aan te gaan, hoop dat ze ook voor jou snel wat vinden dat werkt O+
Ja ik snap dat ook niet Sara, hoezo is je tong nog actief?
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  donderdag 28 januari 2016 @ 20:28:14 #199
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159474475
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 20:22 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ja ik snap dat ook niet Sara, hoezo is je tong nog actief?
Oh mijn tic opmerking was overigens niet lullig bedoeld, maar kan niks bedenken..
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  donderdag 28 januari 2016 @ 21:23:25 #200
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_159476567
Onbewust doe ik aan tongworstelen hehe.

Maarrr... ik heb 20 minuten geslapen met de beugel en op de opnames was geen gesnurk te horen (mijn gewemel wel hehe)
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  donderdag 28 januari 2016 @ 21:48:04 #201
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159477618
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2016 21:23 schreef sararaats het volgende:
Onbewust doe ik aan tongworstelen hehe.

Maarrr... ik heb 20 minuten geslapen met de beugel en op de opnames was geen gesnurk te horen (mijn gewemel wel hehe)
Tongworstelen? Wat moet ik me daar bij voorstellen. en wat is gewemel?
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  donderdag 28 januari 2016 @ 21:52:13 #202
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159477793
* houdjemond is confused
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  donderdag 28 januari 2016 @ 21:53:36 #203
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_159477877
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 21:48 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Tongworstelen? Wat moet ik me daar bij voorstellen. en wat is gewemel?
http://www.vlaamswoordenboek.be/definities/term/gewemel

Zenuwtrekje maar als ik eenmaal diep slaap, is mijn tong ook rustig.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  donderdag 28 januari 2016 @ 21:59:11 #204
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159478093
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2016 21:53 schreef sararaats het volgende:

[..]

http://www.vlaamswoordenboek.be/definities/term/gewemel

Zenuwtrekje maar als ik eenmaal diep slaap, is mijn tong ook rustig.
Aha oke
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † donderdag 28 januari 2016 @ 21:59:47 #205
137949 Disana
pi_159478124
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2016 21:52 schreef houdjemond het volgende:
* houdjemond is confused
Tja.
pi_159478605
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2016 21:52 schreef houdjemond het volgende:
* houdjemond is confused
me too :P . Welkom poesopstokje!! Ik vind dat wat jij hebt toch wel erg eng hoor!! Hopelijk vind je het hier net zo'n warm bad als hoe wij het ervaren!

Ben benieuwd naar je lezing Sylvana, mijn zus heeft sinds kort ook een insulinepomp en is idd heel de dag bezig met omrekenen. Mijn vader heeft ook diabetes, die heeft al zenuwschade aan zijn voeten en onderbenen.

Ik ben net lekker even anderhalf uur nuttig geweest bij de voetbalvereniging ^O^ .
  donderdag 28 januari 2016 @ 22:12:56 #207
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159478671
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2016 22:11 schreef caroro het volgende:

[..]

Ik ben net lekker even anderhalf uur nuttig geweest bij de voetbalvereniging ^O^ .
*O*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_159479100
quote:
volledig automatische inwendige insulinepompen etc.Ik ben erg benieuwd! En hoop natuurlijk dat ik die oplossingen/genezing ooit mee mag maken ;)
Das toevallig...Ik heb zo'n pomp voor een andere ziekte met andere medicatie en vorige week kwam een arts van uit het AMC meekijken en vragen stellen omdat ze hier dus mee bezig zijn. Zou tof zijn als dit voor diabetici op de markt zou komen.
  donderdag 28 januari 2016 @ 22:32:35 #209
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159479537
quote:
14s.gif Op donderdag 28 januari 2016 22:23 schreef Laysa het volgende:

[..]

Das toevallig...Ik heb zo'n pomp voor een andere ziekte met andere medicatie en vorige week kwam een arts van uit het AMC meekijken en vragen stellen omdat ze hier dus mee bezig zijn. Zou tof zijn als dit voor diabetici op de markt zou komen.
Wauw dat zou echt geweldig zijn!
Hopen dat ze ermee doorgaan inderdaad maar dat moet toch haast wel.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_159479615
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2016 22:32 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Wauw dat zou echt geweldig zijn!
Hopen dat ze ermee doorgaan inderdaad maar dat moet toch haast wel.
Ja echt...Daarom wilden ze heel graag patiënten ervaringen weten
pi_159479655
Al zal daar ook wel een criterium voor zijn
  donderdag 28 januari 2016 @ 22:35:37 #212
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159479666
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 22:34 schreef Laysa het volgende:

[..]

Ja echt...Daarom wilden ze heel graag patiënten ervaringen weten
Fijn dat er mensen zijn zoals jij die de wetenschap graag helpen! ^O^
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  donderdag 28 januari 2016 @ 22:35:58 #213
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_159479686
Ik hoef de beugel in het begin niet de hele nacht in te hebben.

Het kan 3/4 dagen of weken duren voor je hem gewoon bent.

Ikke weer verkeerd begrepen natuurlijk.

Ondertussen probeer ik nog op mijn eten te letten want overgewicht :@

Maar soit, slapies doen.

:W
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  donderdag 28 januari 2016 @ 22:36:36 #214
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159479708
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 22:35 schreef Laysa het volgende:
Al zal daar ook wel een criterium voor zijn
Mijn mams viel helaas niet binnen de doelgroep als proefpersoon.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_159479728
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2016 22:35 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Fijn dat er mensen zijn zoals jij die de wetenschap graag helpen! ^O^
:@
Ik was de eerste in nederland die zo'n pomp had voor de toediening van mijn ziekte...Nr 17 van de wereld... ( ff lekker opscheppen :D )
  donderdag 28 januari 2016 @ 22:38:20 #216
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159479770
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 22:37 schreef Laysa het volgende:

[..]

:@
Ik was de eerste in nederland die zo'n pomp had voor de toediening van mijn ziekte...Nr 17 van de wereld... ( ff lekker opscheppen :D )
*O* super toch!
Mag ik vragen wat je hebt? :@ (behalve een awesome pompje :D )
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_159479867
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2016 22:38 schreef houdjemond het volgende:

[..]

*O* super toch!
Mag ik vragen wat je hebt? :@ (behalve een awesome pompje :D )
Ik heb oa Idiopatische Pulmonale Arteriële Hypertensie. Dan is de druk in je longslag ader te hoog en wordt het bloed wat uit je rechter kamer komt weer terug je hart in gestuwd. Als gevolg wordt je hart dan zo groot dat het niet meer kan pompen. plus je vaten bouwen een stofje op en vernauwen zich dan..Even simpel uitgelegd.

De medicatie waar ik die pomp voor heb zet de bloedvaten ruim open om de bloeddoorstroom te vergemakkelijken
pi_159479959
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 22:40 schreef Laysa het volgende:

[..]

Ik heb oa Idiopatische Pulmonale Arteriële Hypertensie. Dan is de druk in je longslag ader te hoog en wordt het bloed wat uit je rechter kamer komt weer terug je hart in gestuwd. Als gevolg wordt je hart dan zo groot dat het niet meer kan pompen...Even simpel uitgelegd.
jeetje das ook niet mis! En reguleert je pomp dan de flow??
pi_159480001
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2016 22:42 schreef caroro het volgende:

[..]

jeetje das ook niet mis! En reguleert je pomp dan de flow??
Die geeft 24/7 een constante medicatie flow af :Y
Wat ik zelf wel grappig vind is dat de pomp op campinggas loopt :P
  donderdag 28 januari 2016 @ 22:44:49 #220
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159480054
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 22:40 schreef Laysa het volgende:

[..]

Ik heb oa Idiopatische Pulmonale Arteriële Hypertensie. Dan is de druk in je longslag ader te hoog en wordt het bloed wat uit je rechter kamer komt weer terug je hart in gestuwd. Als gevolg wordt je hart dan zo groot dat het niet meer kan pompen. plus je vaten bouwen een stofje op en vernauwen zich dan..Even simpel uitgelegd.

De medicatie waar ik die pomp voor heb zet de bloedvaten ruim open om de bloeddoorstroom te vergemakkelijken
Jeetje... heftig!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  donderdag 28 januari 2016 @ 22:49:08 #221
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159480229
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 22:40 schreef Laysa het volgende:

[..]

Ik heb oa Idiopatische Pulmonale Arteriële Hypertensie. Dan is de druk in je longslag ader te hoog en wordt het bloed wat uit je rechter kamer komt weer terug je hart in gestuwd. Als gevolg wordt je hart dan zo groot dat het niet meer kan pompen. plus je vaten bouwen een stofje op en vernauwen zich dan..Even simpel uitgelegd.

De medicatie waar ik die pomp voor heb zet de bloedvaten ruim open om de bloeddoorstroom te vergemakkelijken
Sjemig :{ das niet niks zeg, maar "leuk" dat je hier bent, welkom, hoop dat je net zoveel hebt aan deze lieverds hier als dat ik heb gehad en heb :*
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_159480297
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 22:43 schreef Laysa het volgende:

[..]

Die geeft 24/7 een constante medicatie flow af :Y
Wat ik zelf wel grappig vind is dat de pomp op campinggas loopt :P
Haha! Dat soort details houd het idd voor jezelf ook "soort" van leuk ofzo. Ik vertel altijd dat ik gefrituurd zou worden wanneer ik een mri-scan zou moeten ondergaan! Ik heb draden in mijn rug en een batterij in mijn buik die daar heeeel heet van zouden worden, en dan word je dus heel knapperig van binnen ;) .
pi_159480305
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2016 22:49 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Sjemig :{ das niet niks zeg, maar "leuk" dat je hier bent, welkom, hoop dat je net zoveel hebt aan deze lieverds hier als dat ik heb gehad en heb :*
Ik lees al vanaf het begin mee...Dappere mensen hier, Dat mag ook gezegd worden...Veel mensen snappen niet hoe het is om elke dag te moeten worstelen met het leven.
pi_159480369
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2016 22:50 schreef caroro het volgende:

[..]

Haha! Dat soort details houd het idd voor jezelf ook "soort" van leuk ofzo. Ik vertel altijd dat ik gefrituurd zou worden wanneer ik een mri-scan zou moeten ondergaan! Ik heb draden in mijn rug en een batterij in mijn buik die daar heeeel heet van zouden worden, en dan word je dus heel knapperig van binnen ;) .
Psies...met een beetje macabere zwarte humor is het makkelijker uit te houden....of heel hard PANG roepen als ze on gevraagd aan mijn buik zitten...Ook erg vermakelijk
  donderdag 28 januari 2016 @ 22:54:15 #225
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159480433
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 22:52 schreef Laysa het volgende:

[..]

Psies...met een beetje macabere zwarte humor is het makkelijker uit te houden....of heel hard PANG roepen als ze on gevraagd aan mijn buik zitten...Ook erg vermakelijk
_O- roosvicee op m'n beeldscherm nu *proest*
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_159480437
Damn Laysa en cararo, dat is ook niet niks :o

Heftige verhalen hier hoor, bah..
  donderdag 28 januari 2016 @ 22:55:52 #227
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_159480505
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 22:40 schreef Laysa het volgende:

[..]

Ik heb oa Idiopatische Pulmonale Arteriële Hypertensie. Dan is de druk in je longslag ader te hoog en wordt het bloed wat uit je rechter kamer komt weer terug je hart in gestuwd. Als gevolg wordt je hart dan zo groot dat het niet meer kan pompen. plus je vaten bouwen een stofje op en vernauwen zich dan..Even simpel uitgelegd.

De medicatie waar ik die pomp voor heb zet de bloedvaten ruim open om de bloeddoorstroom te vergemakkelijken
Jemig. Knuffel.

:*

Edit: even gegoogled en tot de vaststelling gekomen dat dit echt eng moet zijn :@
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_159480761
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 22:54 schreef Poesopstokje het volgende:


Heftige verhalen hier hoor, bah..
Dat is wat mij betreft het toffe aan dit topic, we mankeren stuk voor stuk niet de lulligste dingen, en tuurlijk hebben we onze baaldagen, maar we rapen de stukjes van onszelf weer bijeen en gaan er vol goede moed weer tegenaan!
pi_159480932
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2016 23:02 schreef caroro het volgende:

[..]

Dat is wat mij betreft het toffe aan dit topic, we mankeren stuk voor stuk niet de lulligste dingen, en tuurlijk hebben we onze baaldagen, maar we rapen de stukjes van onszelf weer bijeen en gaan er vol goede moed weer tegenaan!
Ja oké, maar toch. Schrik wel van sommige verhalen hoor, ook omdat ik sommigen van jullie uit andere topics ''ken''. Geen idee dat er dan zo'n nare ziekte achter schuilt.
  donderdag 28 januari 2016 @ 23:07:31 #230
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_159480956
Bij mij is het vooral psychisch maar voel me hier goed.

Ik ben zelfs 9 maanden in psychiatrie geweest omdat het niet meer ging. Weggegaan omdat mijn kamergenote mijn persoonlijke spullen gestolen had.

Ach ja, ik overleef het wel.

Ik ben vroeger gepest en mishandeld om mijn geaardheid.

Zelfs aangerand.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_159480982
Ik ga op bed. Leuk om vandaag zo even kennisgemaakt te hebben en natuurlijk bedankt voor alle warme welkomstwensen O+

Oh en me geen ''weltrusten'' en ''lekker slapen'' wensen hoor, da's zo'n dooddoener :+

Grapje :*
  donderdag 28 januari 2016 @ 23:16:57 #232
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159481313
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 23:08 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik ga op bed. Leuk om vandaag zo even kennisgemaakt te hebben en natuurlijk bedankt voor alle warme welkomstwensen O+

Oh en me geen ''weltrusten'' en ''lekker slapen'' wensen hoor, da's zo'n dooddoener :+

Grapje :*
WELTRUSTEN! LEKKER SLAPEN :P O-) nee serieus succes met slapen! :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_159481485
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 23:16 schreef LPFAN het volgende:

[..]

WELTRUSTEN! LEKKER SLAPEN :P O-) nee serieus succes met slapen! :*
:Z :z :Z

Weltrusten allemaal!
  donderdag 28 januari 2016 @ 23:33:43 #234
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159481899
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2016 23:07 schreef sararaats het volgende:
Bij mij is het vooral psychisch maar voel me hier goed.

Ik ben zelfs 9 maanden in psychiatrie geweest omdat het niet meer ging. Weggegaan omdat mijn kamergenote mijn persoonlijke spullen gestolen had.

Ach ja, ik overleef het wel.

Ik ben vroeger gepest en mishandeld om mijn geaardheid.

Zelfs aangerand.
Ben je helaas niet de enige in. Ik ben vroeger ook erg gepest. Ben zelfs een keer gestoken door een klasgenootje op de basisschool.. gelukkig geen litteken aan overgehouden. Het maakt je sterker.

Achter je laten en verder gaan ;) Heb schijt aan anderen. Dat heb ik er van geleerd.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  donderdag 28 januari 2016 @ 23:38:06 #235
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159482060
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 23:08 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik ga op bed. Leuk om vandaag zo even kennisgemaakt te hebben en natuurlijk bedankt voor alle warme welkomstwensen O+

Oh en me geen ''weltrusten'' en ''lekker slapen'' wensen hoor, da's zo'n dooddoener :+

Grapje :*
Succes? :*
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  vrijdag 29 januari 2016 @ 10:04:08 #236
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_159486456
ik ben voor het eerst uitgeslapen, niet dankzij de beugel want dat was een gehannes tot en met.

maar ja, oefenen is de boodschap.

en hoe gaat het met iedereen op deze vrijdag?
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_159488332
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2016 23:38 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Succes? :*
Haha of sterkte :D

Ik ben de nacht weer doorgekomen, nu koffie c_/
  vrijdag 29 januari 2016 @ 12:14:02 #238
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159489366
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 11:34 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Haha of sterkte :D

Ik ben de nacht weer doorgekomen, nu koffie c_/
Fijn :)
Ik heb gisteren na het goede gesprek met de chirurg een croissantje en een grote cappuccino naar binnen gegooid en dat ehrm merk ik nu :') maar jammer dan, heb dat maanden moeten missen en naast mijn AVK ben ik er OOK nog.
Arbo arts gaat bellen tussen 1 en 2, want ik vertik het om naar Almere te gaan aangezien ik pas net geopereerd ben, ben benieuwd welke achterlijke vragen ze nu weer gaan stellen *O*
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_159490667
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 12:14 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Fijn :)
Ik heb gisteren na het goede gesprek met de chirurg een croissantje en een grote cappuccino naar binnen gegooid en dat ehrm merk ik nu :') maar jammer dan, heb dat maanden moeten missen en naast mijn AVK ben ik er OOK nog.
Arbo arts gaat bellen tussen 1 en 2, want ik vertik het om naar Almere te gaan aangezien ik pas net geopereerd ben, ben benieuwd welke achterlijke vragen ze nu weer gaan stellen *O*
Wat staat er te gebeuren?
  vrijdag 29 januari 2016 @ 13:10:57 #240
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159490731
Ik ben net wakker _O- dat word dus niet meer zwemmen. ( is tot half 2 open _O- )

Dan maar een rustdagje vandaag. Had dat blijkbaar nodig :P Nu eerst maar ff eten want barst van de honger.

Succes straks houdjemond! en fijn dat je de nacht bent doorgekomen poesopstokje
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  vrijdag 29 januari 2016 @ 13:28:31 #241
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159491140
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 13:08 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Wat staat er te gebeuren?
Ze doen nogal moeilijk over mijn ziektewet-uitkering.
Nou was gesprekje van niks, voor de 100ste keer mijn hele verhaal verteld,van de 9x spoedeisende hulp tot aan de complicaties van operatie, schrok hij wel van, nu hoef ik pas over 4 tot 5 maanden op het kantoor zelf te verschijnen en tot de tijd heel veel sterkte en rustig aan. 8-)

Vinden jullie "beterschap" trouwens ook zo irritant, ik bedoel het is chronisch dus ik word niet meer beter..
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  vrijdag 29 januari 2016 @ 13:41:33 #242
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159491450
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 13:28 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Ze doen nogal moeilijk over mijn ziektewet-uitkering.
Nou was gesprekje van niks, voor de 100ste keer mijn hele verhaal verteld,van de 9x spoedeisende hulp tot aan de complicaties van operatie, schrok hij wel van, nu hoef ik pas over 4 tot 5 maanden op het kantoor zelf te verschijnen en tot de tijd heel veel sterkte en rustig aan. 8-)

Vinden jullie "beterschap" trouwens ook zo irritant, ik bedoel het is chronisch dus ik word niet meer beter..
Haha mooi dat het goed ging! en ja idd. Ik krijg regelmatig ook vragen hoe lang ik aan de dialyse moet zitten, kijken ze raar op als ik zeg dat dat mijn hele leven moet. Veel denken dat het een kwestie van maanden is ofzo.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  vrijdag 29 januari 2016 @ 13:45:13 #243
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159491540
Blegh ik neem een hap van mijn brood met leverpastei en ik ga me toch over mijn nek. Leverpastei niet goed meer. Hele eetlust weg nu en ben misselijk :')
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  vrijdag 29 januari 2016 @ 13:47:22 #244
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_159491598
Ik deed ooit stage in Middelheim op Urologie. Jammer genoeg was er geen dialyse bij.

Maar de stage was leerrijk hoor. Ik stond vooral in voor het eten en zo nu en dan 'rondzwerven' (naar het economaat en dossierkelder of hoe heet dat?)
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 13:48:04 #245
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159491623
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 13:45 schreef LPFAN het volgende:
Blegh ik neem een hap van mijn brood met leverpastei en ik ga me toch over mijn nek. Leverpastei niet goed meer. Hele eetlust weg nu en ben misselijk :')
Iewliewliewl, rook je dat dan niet bij het smeren?
Maar dit is niet de gezonde manier van afvallen he dame ;)!
Speaking of which hoe gaat dat bij jou Sara?
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  vrijdag 29 januari 2016 @ 13:48:52 #246
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159491646
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 13:47 schreef sararaats het volgende:
Ik deed ooit stage in Middelheim op Urologie. Jammer genoeg was er geen dialyse bij.

Maar de stage was leerrijk hoor. Ik stond vooral in voor het eten en zo nu en dan 'rondzwerven' (naar het economaat en dossierkelder of hoe heet dat?)
Wat leer je over urologie als je in de kantine staat?
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  vrijdag 29 januari 2016 @ 13:49:46 #247
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159491673
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 13:47 schreef sararaats het volgende:
Ik deed ooit stage in Middelheim op Urologie. Jammer genoeg was er geen dialyse bij.

Maar de stage was leerrijk hoor. Ik stond vooral in voor het eten en zo nu en dan 'rondzwerven' (naar het economaat en dossierkelder of hoe heet dat?)
Urologie en dialyse zijn 2 totale verschillende afdelingen...
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  vrijdag 29 januari 2016 @ 13:52:20 #248
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159491745
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 13:48 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Iewliewliewl, rook je dat dan niet bij het smeren?
Maar dit is niet de gezonde manier van afvallen he dame ;)!
Speaking of which hoe gaat dat bij jou Sara?
Nee leek gewoon goed en vorige week pas gekocht. Snap er niks van. Ben nu echt kotsmisselijk haha. Zo maar ff wat crackertjes naar binnen gooien want ben misselijk en heb honger tegelijk ;p
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  vrijdag 29 januari 2016 @ 13:53:19 #249
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_159491763
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 13:48 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Speaking of which hoe gaat dat bij jou Sara?
Redelijk. Ik heb toch nog de neiging om een wrap met gehakt te pakken terwijl ik er al 1 op heb.

Gisteren heel goed gewandeld want premetro 8 stopte niet in Diamant wel in Astrid dus moesten we langs de Zoo gaan.

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Astrid_(premetrostation)

https://nl.m.wikipedia.or(...)rostation_Antwerpen)

Alleen jammer dat mijn enkel nog zeurt.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_159491794
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 13:28 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Ze doen nogal moeilijk over mijn ziektewet-uitkering.
Nou was gesprekje van niks, voor de 100ste keer mijn hele verhaal verteld,van de 9x spoedeisende hulp tot aan de complicaties van operatie, schrok hij wel van, nu hoef ik pas over 4 tot 5 maanden op het kantoor zelf te verschijnen en tot de tijd heel veel sterkte en rustig aan. 8-)

Vinden jullie "beterschap" trouwens ook zo irritant, ik bedoel het is chronisch dus ik word niet meer beter..
Tuurlijk :')
Nog even en je zit achter een machine knopjes te drukken. ''Participatiewet'' en zo.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 13:54:50 #251
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159491812
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 13:53 schreef sararaats het volgende:

[..]

Redelijk. Ik heb toch nog de neiging om een wrap met gehakt te pakken terwijl ik er al 1 op heb.

Gisteren heel goed gewandeld want premetro 8 stopte niet in Diamant wel in Astrid dus moesten we langs de Zoo gaan.

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Astrid_(premetrostation)

https://nl.m.wikipedia.or(...)rostation_Antwerpen)

Alleen jammer dat mijn enkel nog zeurt.
Niet lullig bedoelt hoor maar ik zie je allemaal dingen eten die niet gezond zijn. Je wou toch afvallen?
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  vrijdag 29 januari 2016 @ 13:55:30 #252
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_159491836
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 13:48 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Wat leer je over urologie als je in de kantine staat?
Ik bedoel het eten bij de mensen op de kamer brengen enz..

Aha ok
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 13:56:38 #253
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_159491878
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 13:54 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Niet lullig bedoelt hoor maar ik zie je allemaal dingen eten die niet gezond zijn. Je wou toch afvallen?
Ik wil afvallen ja maar vind het moeilijk :@
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 14:00:27 #254
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159491995
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 13:56 schreef sararaats het volgende:

[..]

Ik wil afvallen ja maar vind het moeilijk :@
Sorry maar het komt echt niet over dat je het wil. Je bent net 3 dagen bezig en dan eet je echt allemaal slechte dingen. Als je echt wil doe je dat ook niet.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_159492119
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 13:56 schreef sararaats het volgende:

[..]

Ik wil afvallen ja maar vind het moeilijk :@
In LIF hebben ze diverse afvaltopics, misschien daar eens meekijken/posten? :)
  vrijdag 29 januari 2016 @ 14:08:11 #256
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159492211
Blegh ik baal dat ik mijn fiets weer eens ben vergeten op te laden. Nu kan ik nergens heen vandaag! Gewoon fietsen is veel te zwaar. :(
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_159492414
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 14:08 schreef LPFAN het volgende:
Blegh ik baal dat ik mijn fiets weer eens ben vergeten op te laden. Nu kan ik nergens heen vandaag! Gewoon fietsen is veel te zwaar. :(
Oh da's balen.. Bus/trein/auto een optie? :@
  vrijdag 29 januari 2016 @ 14:17:02 #258
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159492458
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 14:15 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Oh da's balen.. Bus/trein/auto een optie? :@
Nee, niet waar ik naar toe wil helaas ;p Volgende week er maar heen.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  vrijdag 29 januari 2016 @ 14:24:39 #259
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159492664
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 14:00 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Sorry maar het komt echt niet over dat je het wil. Je bent net 3 dagen bezig en dan eet je echt allemaal slechte dingen. Als je echt wil doe je dat ook niet.
Ja sorry maar dit, ik zie wraps, spareribs en de Belgische McDonald's terwijl je net 3 dagen bezig bent.
Als je wilt afvallen en het is voor je eigen gezondheid ga je daar toch serieus mee om lijkt me?
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  vrijdag 29 januari 2016 @ 14:25:06 #260
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_159492675
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 14:00 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Sorry maar het komt echt niet over dat je het wil. Je bent net 3 dagen bezig en dan eet je echt allemaal slechte dingen. Als je echt wil doe je dat ook niet.
:@ het is ook zo dat een stuk bij mijn medicatie ligt.

Maar ik weet nu al dat ik serieus faal. Het gehakt is toch bijna op en ik ga geen meer in huis halen.

Welk vlees mag dan wel?

Balen van je fiets. Is het een speciale?
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 14:27:08 #261
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159492728
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 14:25 schreef sararaats het volgende:

[..]

:@ het is ook zo dat een stuk bij mijn medicatie ligt.

Maar ik weet nu al dat ik serieus faal. Het gehakt is toch bijna op en ik ga geen meer in huis halen.

Welk vlees mag dan wel?

Balen van je fiets. Is het een speciale?
Wat slik je dan? En hier is het dieettopic voor. Stel daar je vragen eens met je verhaal en lijstjes van wat je eet?
Met alleen "wrap" of "koek" kunnen ze/we je niet helpen.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  vrijdag 29 januari 2016 @ 14:28:57 #262
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_159492784
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 14:27 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Wat slik je dan? En hier is het dieettopic voor. Stel daar je vragen eens met je verhaal en lijstjes van wat je eet?
Met alleen "wrap" of "koek" kunnen ze/we je niet helpen.
Cymbalta.

En je hebt gelijk, dit topic is niet voor eten enz.

:@
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 14:29:00 #263
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159492786
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 14:25 schreef sararaats het volgende:

[..]

:@ het is ook zo dat een stuk bij mijn medicatie ligt.

Maar ik weet nu al dat ik serieus faal. Het gehakt is toch bijna op en ik ga geen meer in huis halen.

Welk vlees mag dan wel?

Balen van je fiets. Is het een speciale?
Nee, het is een elektrische. En niet je medicijnen de schuld geven. Als je echt wil dan wil je wel. Ik heb bijvoorbeeld medicijnen die vol suiker zitten en ik val ook af.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  vrijdag 29 januari 2016 @ 14:32:22 #264
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159492876
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 14:28 schreef sararaats het volgende:

[..]

Cymbalta.

En je hebt gelijk, dit topic is niet voor eten enz.

:@
Ah said, post daar eens een VOLLEDIG lijstje met wat je de afgelopen dagen hebt gegeten dan kunnen hun je tips geven.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_159493042
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 14:17 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Nee, niet waar ik naar toe wil helaas ;p Volgende week er maar heen.
Jammer.. Dat is weer een minpunt van zo'n fiets, elke dag moeten opladen.
Daarom zou ik ook geen elektrische auto willen. (Alsof ik dat kan betalen :') )
Vind m'n telefoon al irritant, die moet ook elke dag aan de oplader :P
  † In Memoriam † vrijdag 29 januari 2016 @ 14:39:07 #266
137949 Disana
pi_159493050
Woensdag heb ik bloed laten prikken en vandaag belde mijn nefroloog over de uitslag. Ik ga meer vitamine D slikken en krijg de hoogste dosis Mimpara voor mijn snelwerkende bijschildklier. Gaat dat laatste echter onvoldoende effect hebben, dan volgt er een operatie.

Ik zie dat helemaal niet zitten. Ben het ziekenhuis zo verschrikkelijk zat.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 14:46:03 #267
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159493224
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 14:39 schreef Disana het volgende:
Woensdag heb ik bloed laten prikken en vandaag belde mijn nefroloog over de uitslag. Ik ga meer vitamine D slikken en krijg de hoogste dosis Mimpara voor mijn snelwerkende bijschildklier. Gaat dat laatste echter onvoldoende effect hebben, dan volgt er een operatie.

Ik zie dat helemaal niet zitten. Ben het ziekenhuis zo verschrikkelijk zat.
Gatver! Hoop dat de medicijnen voldoende voor je zijn!
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 14:38 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Jammer.. Dat is weer een minpunt van zo'n fiets, elke dag moeten opladen.
Daarom zou ik ook geen elektrische auto willen. (Alsof ik dat kan betalen :') )
Vind m'n telefoon al irritant, die moet ook elke dag aan de oplader :P
Hahaha ja ik vergeet het echt om de haverklap.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  vrijdag 29 januari 2016 @ 14:46:44 #268
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_159493236
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 14:38 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Vind m'n telefoon al irritant, die moet ook elke dag aan de oplader :P
De mijne ook en die durft wel eens te ontladen terwijl hij in zit.

(Binnenkort kijken voor een nieuwe batterij)
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_159493248
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 14:39 schreef Disana het volgende:
Woensdag heb ik bloed laten prikken en vandaag belde mijn nefroloog over de uitslag. Ik ga meer vitamine D slikken en krijg de hoogste dosis Mimpara voor mijn snelwerkende bijschildklier. Gaat dat laatste echter onvoldoende effect hebben, dan volgt er een operatie.

Ik zie dat helemaal niet zitten. Ben het ziekenhuis zo verschrikkelijk zat.
Ik hoop voor je dat het gaat werken!
Wat voor operatie volgt er anders?
  † In Memoriam † vrijdag 29 januari 2016 @ 14:49:27 #270
137949 Disana
pi_159493320
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 14:47 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ik hoop voor je dat het gaat werken!
Wat voor operatie volgt er anders?
Dan halen ze de bijschildklier in je hals weg.
pi_159493341
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 14:49 schreef Disana het volgende:

[..]

Dan halen ze de bijschildklier in je hals weg.
Oké.. :o
En dan is het probleem opgelost, of?

(Pure interesse uit onwetendheid.)
  † In Memoriam † vrijdag 29 januari 2016 @ 14:51:29 #272
137949 Disana
pi_159493366
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 14:50 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Oké.. :o
En dan is het probleem opgelost, of?

(Pure interesse uit onwetendheid.)
Ik weet er zelf ook nog weinig van hoor. Als het ding te snel werkt, is dat o.a. heel slecht voor je botten. Mijn nefroloog zei dat ze dat ook aan mijn bloed kon zien. Dan kunnen ze de klier weghalen, en ik neem aan dat het probleem dan opgelost zou zijn.
pi_159493388
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 14:51 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik weet er zelf ook nog weinig van hoor. Als het ding te snel werkt, is dat o.a. heel slecht voor je botten. Mijn nefroloog zei dat ze dat ook aan mijn bloed kon zien. Dan kunnen ze de klier weghalen, en ik neem aan dat het probleem dan opgelost zou zijn.
He bah. Nogmaals; ik hoop dat de medicijnen aanslaan en je zo een operatie wordt bespaard. Sterkte!
  † In Memoriam † vrijdag 29 januari 2016 @ 14:52:52 #274
137949 Disana
pi_159493407
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 14:52 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

He bah. Nogmaals; ik hoop dat de medicijnen aanslaan en je zo een operatie wordt bespaard. Sterkte!
Ja dank je. En voor jou hoop ik dat je slaapproblemen nog eens opgelost zullen worden.
pi_159493464
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 14:52 schreef Disana het volgende:

[..]

Ja dank je. En voor jou hoop ik dat je slaapproblemen nog eens opgelost zullen worden.
Mijn hoop is nu gevestigd op het interview :@ Nou, op de reacties die er op gaan komen, hopelijk van artsen/deskundigen.

Zo niet, dan vraag ik een second opinion aan en wil ik een hersenscan.
  † In Memoriam † vrijdag 29 januari 2016 @ 14:55:47 #276
137949 Disana
pi_159493484
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 14:54 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Mijn hoop is nu gevestigd op het interview :@ Nou, op de reacties die er op gaan komen, hopelijk van artsen/deskundigen.

Zo niet, dan vraag ik een second opinion aan en wil ik een hersenscan.
Het zou mij benieuwen of ze iets kunnen zien op zo'n scan. En dan nog verbeteren naar aanleiding van wat ze waarnemen.
pi_159493541
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 14:55 schreef Disana het volgende:

[..]

Het zou mij benieuwen of ze iets kunnen zien op zo'n scan. En dan nog verbeteren naar aanleiding van wat ze waarnemen.
Het is voor mij ook een soort van ''dingen uitsluiten''. Neuroloog uit Zwoile, die mij niet wil behandelen, zei dat het naar alle waarschijnlijkheid ''gewoon'' een trauma is van voor m'n 4e levensjaar. Ik moet er niet aan denken wat er toen gebeurd is dat ik toen al PTSS heb ontwikkeld, met de nachtmerries e.d. als gevolg.

En op zo'n scan is wel wat te zien in dat gebied, mocht er iets stuk zijn.. Want dat is wat ik vermoed, dat ik hersenletsel heb.
  † In Memoriam † vrijdag 29 januari 2016 @ 14:59:13 #278
137949 Disana
pi_159493582
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 14:57 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Het is voor mij ook een soort van ''dingen uitsluiten''. Neuroloog uit Zwoile, die mij niet wil behandelen, zei dat het naar alle waarschijnlijkheid ''gewoon'' een trauma is van voor m'n 4e levensjaar. Ik moet er niet aan denken wat er toen gebeurd is dat ik toen al PTSS heb ontwikkeld, met de nachtmerries e.d. als gevolg.

En op zo'n scan is wel wat te zien in dat gebied, mocht er iets stuk zijn.. Want dat is wat ik vermoed, dat ik hersenletsel heb.
Bijna iedereen heeft tegenwoordig wel een jeugdtrauma. Je hebt weinig aan die wetenschap. Evengoed is het dan natuurlijk geen klus voor een neurolog. Sta je wel onder behandeling van een psycholoog of psychiater?
pi_159493632
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 14:59 schreef Disana het volgende:

[..]

Bijna iedereen heeft tegenwoordig wel een jeugdtrauma. Je hebt weinig aan die wetenschap. Evengoed is het dan natuurlijk geen klus voor een neurolog. Sta je wel onder behandeling van een psycholoog of psychiater?
Er is voorgesteld om dan onder hypnose te gaan om het trauma naar boven te halen (en het zo te kunnen behandelen.) Die shit handle ik niet :{

Ik zit momenteel tussen 2 behandelingen in. Heb al heel wat psychiaters en psychologen gezien. Ik wacht nu op het Autisme Team, aangezien de behandelaren allemaal zeggen dat mijn Asperger (en dus denkwijze) mijn PTSS behandeling in de weg staat. Nu eerst leren omgaan met de ASS en dan weer verder.
  † In Memoriam † vrijdag 29 januari 2016 @ 15:02:31 #280
137949 Disana
pi_159493664
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 15:01 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Er is voorgesteld om dan onder hypnose te gaan om het trauma naar boven te halen (en het zo te kunnen behandelen.) Die shit handle ik niet :{

Ik zit momenteel tussen 2 behandelingen in. Heb al heel wat psychiaters en psychologen gezien. Ik wacht nu op het Autisme Team, aangezien de behandelaren allemaal zeggen dat mijn Asperger (en dus denkwijze) mijn PTSS behandeling in de weg staat. Nu eerst leren omgaan met de ASS en dan weer verder.
Ik weet niet of het zinvol is om trauma's op te graven. Ik hoor wel geregeld dat er met gedragstherapie goede resultaten worden behaald inzake PTSS. Maar misschien is dat voor jou anders omdat je ook in het autistisch spectrum zit.
pi_159493711
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 15:02 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik weet niet of het zinvol is om trauma's op te graven. Ik hoor wel geregeld dat er met gedragstherapie goede resultaten worden behaald inzake PTSS. Maar misschien is dat voor jou anders omdat je ook in het autistisch spectrum zit.
Maar als de bron van alle ellende dáár zit MOET het er wel uit. Anders blijf ik de rest van m'n leven met deze stoornis zitten. :{
Vandaar eerst uitsluitsel wbt hersenletsel.
  † In Memoriam † vrijdag 29 januari 2016 @ 15:06:14 #282
137949 Disana
pi_159493752
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 15:04 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Maar als de bron van alle ellende dáár zit MOET het er wel uit. Anders blijf ik de rest van m'n leven met deze stoornis zitten. :{
Vandaar eerst uitsluitsel wbt hersenletsel.
Willen ze dat wel checken? Je zei dat de neuroloog je niet kon helpen.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 15:09:08 #283
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_159493809
Wederom knuffel voor iedereen :*

Ik had vroeger ook van die dromen maar uitgegroeid of kan dat niet.

Sinds mijn trauma's is het opnieuw begonnen. Het rare is dat onderzoeken bij mij meestal op niks uitdraaien zoals met de hoofdpijn.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_159493848
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 15:06 schreef Disana het volgende:

[..]

Willen ze dat wel checken? Je zei dat de neuroloog je niet kon helpen.
Nee, vandaar een eventuele second opinion ;)
  vrijdag 29 januari 2016 @ 16:08:35 #285
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159495309
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 15:11 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Nee, vandaar een eventuele second opinion ;)
Ben benieuwd of er wat uitkomt.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  vrijdag 29 januari 2016 @ 16:22:51 #286
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159495694
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 14:39 schreef Disana het volgende:
Woensdag heb ik bloed laten prikken en vandaag belde mijn nefroloog over de uitslag. Ik ga meer vitamine D slikken en krijg de hoogste dosis Mimpara voor mijn snelwerkende bijschildklier. Gaat dat laatste echter onvoldoende effect hebben, dan volgt er een operatie.

Ik zie dat helemaal niet zitten. Ben het ziekenhuis zo verschrikkelijk zat.
Hej dat hadden we niet afgesproken, dat is k*tnieuws.. Hoop dat de medicijnen aanslaan want weer een operatie en ziekenhuis sloopt je ook mentaal op een gegeven moment, bah :( *dikke knuf*
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  vrijdag 29 januari 2016 @ 16:28:11 #287
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159495838
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 15:11 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Nee, vandaar een eventuele second opinion ;)
En dat is je goed recht :Y .
Ben benieuwd naar je artikel, kunnen wij dat ook ergens lezen als het zover is of houd je dat liever voor jezelf? Het laatste zal ik ook begrijpen hoor aangezien het met naam en foto en alles is.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  † In Memoriam † vrijdag 29 januari 2016 @ 16:36:12 #288
137949 Disana
pi_159496039
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 16:22 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Hej dat hadden we niet afgesproken, dat is k*tnieuws.. Hoop dat de medicijnen aanslaan want weer een operatie en ziekenhuis sloopt je ook mentaal op een gegeven moment, bah :( *dikke knuf*
Eerst krijg ik nog sterkere medicijnen, die kan ik zo ophalen en dan moet ik volgende week weer bloed laten prikken. Dan hoor ik vermoedelijk eind van volgende week wat het gaat worden.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 16:42:12 #289
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159496188
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 16:36 schreef Disana het volgende:

[..]

Eerst krijg ik nog sterkere medicijnen, die kan ik zo ophalen en dan moet ik volgende week weer bloed laten prikken. Dan hoor ik vermoedelijk eind van volgende week wat het gaat worden.
Spannend. Hopelijk geen operatie
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_159496368
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 16:28 schreef houdjemond het volgende:

[..]

En dat is je goed recht :Y .
Ben benieuwd naar je artikel, kunnen wij dat ook ergens lezen als het zover is of houd je dat liever voor jezelf? Het laatste zal ik ook begrijpen hoor aangezien het met naam en foto en alles is.
Zodra het blad uitkomt stuur ik wel een dm aan de geïnteresseerden.
Hoef niet zonodig gelinkt te worden met m'n username :@
  vrijdag 29 januari 2016 @ 16:49:40 #291
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159496388
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 16:48 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Zodra het blad uitkomt stuur ik wel een dm aan de geïnteresseerden.
Hoef niet zonodig gelinkt te worden met m'n username :@
Logisch! Zou wel graag een dm dan ontvangen van je.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_159496452
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 16:49 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Logisch! Zou wel graag een dm dan ontvangen van je.
Zal ik doen!
Eerst 14 feb nog de fotoshoot, dat was uitgesteld helaas. Zal daarna wel snel in de winkel komen.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 16:53:24 #293
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159496466
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 16:52 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Zal ik doen!
Eerst 14 feb nog de fotoshoot, dat was uitgesteld helaas. Zal daarna wel snel in de winkel komen.
Spannend!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  vrijdag 29 januari 2016 @ 17:26:59 #294
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_159497020
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 16:52 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Zal ik doen!
Eerst 14 feb nog de fotoshoot, dat was uitgesteld helaas. Zal daarna wel snel in de winkel komen.
spannend.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_159498133
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 22:40 schreef Laysa het volgende:

[..]

Ik heb oa Idiopatische Pulmonale Arteriële Hypertensie. Dan is de druk in je longslag ader te hoog en wordt het bloed wat uit je rechter kamer komt weer terug je hart in gestuwd. Als gevolg wordt je hart dan zo groot dat het niet meer kan pompen. plus je vaten bouwen een stofje op en vernauwen zich dan..Even simpel uitgelegd.

De medicatie waar ik die pomp voor heb zet de bloedvaten ruim open om de bloeddoorstroom te vergemakkelijken
Jeetje dat klinkt heftig zeg! Maar wel fijn dat je dan zo'n pomp hebt die je bloedvaten open zet. Toch erg handig die technologie in de medische wereld. En goed van je dat je je ervaringen ermee deelt zodat het misschien voor anderen toepasbaar wordt.

quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 12:14 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Fijn :)
Ik heb gisteren na het goede gesprek met de chirurg een croissantje en een grote cappuccino naar binnen gegooid en dat ehrm merk ik nu :') maar jammer dan, heb dat maanden moeten missen en naast mijn AVK ben ik er OOK nog.
Arbo arts gaat bellen tussen 1 en 2, want ik vertik het om naar Almere te gaan aangezien ik pas net geopereerd ben, ben benieuwd welke achterlijke vragen ze nu weer gaan stellen *O*
En hoe ging het gesprek? :) Oeps dat had je al gepost, maar overheen gelezen. Idd stom dat je elke keer alles opnieuw moet uitleggen. En beterschap is idd niet echt van toepassing bij chronische ziekte. Maar fijn dat je iig wat maanden rust hebt en je niet druk hoeft te maken over je uitkering.

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 16:36 schreef Disana het volgende:

[..]

Eerst krijg ik nog sterkere medicijnen, die kan ik zo ophalen en dan moet ik volgende week weer bloed laten prikken. Dan hoor ik vermoedelijk eind van volgende week wat het gaat worden.
Ik duim met je mee dat die medicatie genoeg helpt en je niet geopereerd hoeft te worden! :*

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 16:48 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Zodra het blad uitkomt stuur ik wel een dm aan de geïnteresseerden.
Hoef niet zonodig gelinkt te worden met m'n username :@
Dat begrijp ik helemaal! Ik ben ook geïnteresseerd en hoop echt dat er iemand is die het leest en je verder kan helpen :Y

De bijeenkomst gisteren was echt super interessant ^O^
In LIF / Diabetes deel 4 staat wel een uitgebreider verslag voor de geïnteresseerden :)

[ Bericht 20% gewijzigd door _Hestia_ op 29-01-2016 18:40:24 ]
  vrijdag 29 januari 2016 @ 18:44:54 #296
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159498361
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 18:31 schreef Sylvana het volgende:

[..]

De bijeenkomst gisteren was echt super interessant ^O^
In LIF / Diabetes deel 4 staat wel een uitgebreider verslag voor de geïnteresseerden :)
Klinkt erg interessant idd! *O*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † vrijdag 29 januari 2016 @ 18:54:05 #297
137949 Disana
pi_159498581
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 18:31 schreef Sylvana het volgende:

[..]

De bijeenkomst gisteren was echt super interessant ^O^
In LIF / Diabetes deel 4 staat wel een uitgebreider verslag voor de geïnteresseerden :)
De ontwikkelingen zijn dus volop in beweging. Wie weet ga je nog genezing meemaken.
pi_159498760
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 18:44 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Klinkt erg interessant idd! *O*
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 18:54 schreef Disana het volgende:

[..]

De ontwikkelingen zijn dus volop in beweging. Wie weet ga je nog genezing meemaken.
Ja idd *O* Dat zou echt geweldig zijn :D
  vrijdag 29 januari 2016 @ 19:02:25 #299
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159498823
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 18:59 schreef Sylvana het volgende:

[..]

[..]

Ja idd *O* Dat zou echt geweldig zijn :D
Echt wel! *O*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_159499453
Goed verslag Sylvana! *O*

Mooi om te horen dat ze oplossingen hebben kunnen vinden, hopelijk is het gauw in de praktijk uit te voeren!
  vrijdag 29 januari 2016 @ 19:30:14 #301
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_159499518
^O^ Sylvana

En dicht

Kan iemand openen aub? Ik krijg de OP niet mee op de foon.

Dank.

[ Bericht 25% gewijzigd door Pinnenmutske op 29-01-2016 19:36:05 ]
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')