Of van der Laan is gewoon niet zo flauw zen zet de politie in waar nodig. Maar goed, dat is natuurlijk te moeilijk gedacht.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:42 schreef Refragmental het volgende:
Ben benieuwd hoe groot de doofpot van Amsterdam op dit moment wel niet is.
Kans lijkt mij bijna 100% dat daar ook zaken gebeuren die bewust uit de media worden gehouden "om extreem rechts niet in de kaart te spelen".
Is het erg wanneer ik dat vertrouwen een beetje kwijt ben?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:49 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Of van der Laan is gewoon niet zo flauw zen zet de politie in waar nodig. Maar goed, dat is natuurlijk te moeilijk gedacht.
Ik heb in Amsterdam tot nu toe 0,0 overlast gehad van asielzoekers, en ze zitten toch ook vlakbij mijn huis.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:42 schreef Refragmental het volgende:
Ben benieuwd hoe groot de doofpot van Amsterdam op dit moment wel niet is.
Kans lijkt mij bijna 100% dat daar ook zaken gebeuren die bewust uit de media worden gehouden "om extreem rechts niet in de kaart te spelen".
Nog niets, maar als er wel iets gebeurt wel.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat wil je hem precies ten laste leggen?
En hoe is dat precies strafbaar?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:53 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Nog niets, maar als er wel iets gebeurt wel.
Hij heeft een 0% kans gegeven dat het in Amsterdam gebeurt. Dat is puur bedrog.
Laat de wetboeken maar even weg en bekijk het vanuit een ethisch perspectief, een doodzonde.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En hoe is dat precies strafbaar?
Toon mij anders even het wetsartikel dat Van der Laan moet veroordelen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:01 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Laat de wetboeken maar even weg en bekijk het vanuit een ethisch perspectief, een doodzonde.
Het is wel grappig hoe de gutmensch nu ineens weer de wetboeken erbij pakt. Links is moreel failliet.
Censuur en bedrog is schering en inslag. En dan kom jij eraan met: "hoe is dit precies strafbaar"
Slechte mensen.
Dat zeg ik net, volgens de wet is hij niet strafbaar. Gelukkig bestaat er nog zoiets als gezond verstand. Maar dat zal een vader van een dochter je wel laten zien binnen kort als het zo door gaat.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Toon mij anders even het wetsartikel dat Van der Laan moet veroordelen.
Kijk eens naar de topics die je opent. Oorlog, aanrandingen, geweld.quote:
Net moest ik de wetboeken er nog op naslaan, en nu is Van der Laan plots niet strafbaar.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:13 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Dat zeg ik net, volgens de wet is hij niet strafbaar. Gelukkig bestaat er nog zoiets als gezond verstand. Maar dat zal een vader van een dochter je wel laten zien binnen kort als het zo door gaat.
Als je eens leest en geen andere topics loopt te vervuilen zie je dat ik schrijf: "Laat de wetboeken maar even weg"quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Net moest ik de wetboeken er nog op naslaan, en nu is Van der Laan plots niet strafbaar.
`quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:16 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Als je eens leest en geen andere topics loopt te vervuilen zie je dat ik schrijf: "Laat de wetboeken maar even weg"
Verder lijkt me deze discussie behoorlijk kansloos worden. Blijkbaar heb je een volledig gebrek aan inzicht in deze situatie maar goed. Je kunt niet zeggen dat we het niet geprobeerd hebben.
Gaat rechts nu ook al de moraliteit opeisen? Is links dan nog wel een gutmensch, of wordt dat dan gewoon 'mensch'?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:01 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Laat de wetboeken maar even weg en bekijk het vanuit een ethisch perspectief, een doodzonde.
Het is wel grappig hoe de gutmensch nu ineens weer de wetboeken erbij pakt. Links is moreel failliet.
Censuur en bedrog is schering en inslag. En dan kom jij eraan met: "hoe is dit precies strafbaar"
Slechte mensen.
Het neigt onderhand naar "landverraders"quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:20 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Gaat rechts nu ook al de moraliteit opeisen? Is links dan nog wel een gutmensch, of wordt dat dan gewoon 'mensch'?
Dat is natuurlijk wel de 'realistische boodschap' die 'men' graag wil horen. En tegenwoordig moet je 'het volk' geven wat het wil, anders dreigt er revolutie...quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:18 schreef KoosVogels het volgende:
Laat we hopen dat Van der Laan in het vervolg roept dat massa-verkrachtingen ophanden zijn en dat niemand veilig is.
Misschien houdt een dergelijke aanklacht wel stand in de post-revolutie rechtspraak.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:25 schreef SicSicSics het volgende:
Zal 'onze revolutie' bekend worden als 'de zolderkamerrevolutie'?
Iemand aanklagen op basis van 'gezond verstand' is trouwens ook hilarisch!
Juist, Amsterdam zal de enige wereldstad zijn waar dit soort zaken niet voor zullen komen, allemaal dankzij de PvdA. "Gezond verstand", laat me niet lachen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:25 schreef SicSicSics het volgende:
Zal 'onze revolutie' bekend worden als 'de zolderkamerrevolutie'?
Iemand aanklagen op basis van 'gezond verstand' is trouwens ook hilarisch!
Ik doelde meer op de even-geen-rechtstaat rechtspraak.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Misschien houdt een dergelijke aanklacht wel stand in de post-revolutie rechtspraak.
We doen een De Wittje?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:30 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de even-geen-rechtstaat rechtspraak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |