Treffend.quote:Er wordt thuis niet over gepraat. Ouders hebben vaak geen idee wat hun zonen tegen vrouwen roepen. Als ik ze dat vertel, zeggen ze: 'Zulke woorden mag u toch helemaal niet gebruiken, meneer Marcouch'.'
Dit, het is inderdaad een oorlogsmiddel.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:00 schreef Nielsch het volgende:
We zijn dan ook in oorlog met de Islam en massaverkrachting is nu eenmaal een beproefd oorlogsmiddel. Tegenwoordig doen vooral moslims en negers het maar vroeger gebruikten de yanks en de Jappen het ook.
Blijkbaar zijn wij volgens jou ook nog eens in oorlog met negersquote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:00 schreef Nielsch het volgende:
We zijn dan ook in oorlog met de Islam en massaverkrachting is nu eenmaal een beproefd oorlogsmiddel. Tegenwoordig doen vooral moslims en negers het maar vroeger gebruikten de yanks en de Jappen het ook.
waar zeg ik dat dan?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:53 schreef watisdezen het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn wij volgens jou ook nog eens in oorlog met negers![]()
Volgens jou wordt aanranding gebruikt door moslims als oorlogsmiddel (quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:57 schreef Nielsch het volgende:
[..]
waar zeg ik dat dan?
neemt niet weg dat het in Afrika ook een vaak ingezet middel is in oorlogsgebieden...
Omdat we niet met negers in oorlog zijn. Neemt niet weg dat er wel oorlogen in Afrika zijn.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:03 schreef watisdezen het volgende:
[..]
Volgens jou wordt aanranding gebruikt door moslims als oorlogsmiddel (!!! ), waarom mag ik opeens dan niet zwarte aanrandingen in het westen eveneens "oorlogsmiddel in de oorlog tegen zwarten" noemen? Jij zei zelf dat "tegenwoordig vooral moslims en negers" dat doen.
Goed om te weten dat aanrandingen van zwarten in het westen op een andere manier verklaarbaar zijn dan dat zij oorlog aan het voeren zijn met blanken in tegenstelling tot aanrandingen van moslims die natúúrlijk wel alleen maar uit een geopolitiek en interreligieuze standpunt kunnen handelen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:31 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Omdat we niet met negers in oorlog zijn. Neemt niet weg dat er wel oorlogen in Afrika zijn.
We zijn in oorlog met de Islam zegt iedereen. Dan is dit dus uit te leggen als illegale oorlogsmisdaad.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:41 schreef watisdezen het volgende:
[..]
Goed om te weten dat aanrandingen van zwarten in het westen op een andere manier verklaarbaar zijn dan dat zij oorlog aan het voeren zijn met blanken in tegenstelling tot aanrandingen van moslims die natúúrlijk wel alleen maar uit een geopolitiek en interreligieuze standpunt kunnen handelen.
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:43 schreef Nielsch het volgende:
[..]
We zijn in oorlog met de Islam zegt iedereen. Dan is dit dus uit te leggen als illegale oorlogsmisdaad.
Ik zie mensen als mensen en niet als geloof, en inderdaad lijkt me dit de juiste aanpak welke jij schildert.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:13 schreef Charleville het volgende:
Aboutaleb: moslimmigranten, respecteer de wet, of ga terug
http://www.elsevier.nl/Ne(...)-naar-huis-2744167W/
Ik heb het zelf helemaal niet op moslims, maar de burgemeester van mijn stad (Rotterdam) vind ik echt een super goede man, de stad is echt een stuk leefbaarder, veiliger, schoner, dan 10 jaar geleden.
Ook lopen agenten vaak in grote groepjes door het centrum tijdens de uitgaansuren, wat in Keulen is gebeurd zie ik echt niet snel in Rotterdam gebeuren, daar is de stad qua beveiliging te georganiseerd voor ,Een aanslag kan natuurlijk wel altijd gebeuren.
Ome Ahmed is natuurlijk ook selectief verontwaardigd. Hij verbiedt zijn eigen dochter een niet-moslim te trouwen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:13 schreef Charleville het volgende:
Ik heb het zelf helemaal niet op moslims, maar de burgemeester van mijn stad (Rotterdam) vind ik echt een super goede man, de stad is echt een stuk leefbaarder, veiliger, schoner, dan 10 jaar geleden.
Ook lopen agenten vaak in grote groepjes door het centrum tijdens de uitgaansuren, wat in Keulen is gebeurd zie ik echt niet snel in Rotterdam gebeuren, daar is de stad qua beveiliging te georganiseerd voor ,Een aanslag kan natuurlijk wel altijd gebeuren.
Lees je eens in zeg, ik dacht het ook ooit een keer gelezen te hebben, echter vond ik iets dat er al twee dochters van hem een relatie hebben met een niet moslim.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:23 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ome Ahmed is natuurlijk ook selectief verontwaardigd. Hij verbiedt zijn eigen dochter een niet-moslim te trouwen.
Zover vrijheid volgens Aboutaleb.
Of zijn dochters wel/niet een relatie met een niet-moslim onderhouden zegt natuurlijk verder niets over de uitgesproken opvatting van Aboutaleb en eventuele gevolgen voor de familie.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:28 schreef john2406 het volgende:
[..]
Lees je eens in zeg, ik dacht het ook ooit een keer gelezen te hebben, echter vond ik iets dat er al twee dochters van hem een relatie hebben met een niet moslim.
Of die bronnen welke ik vond juist waren of zijn weet ik echter niet!
Leuk, die groepjes agenten e.d.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:13 schreef Charleville het volgende:
Ik weet ook niet meer percies wat ik gelezen heb erover dacht ook dat ik iets las over liever niet met een niet moslim.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:30 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Of zijn dochters wel/niet een relatie met een niet-moslim onderhouden zegt natuurlijk verder niets over de uitgesproken opvatting van Aboutaleb en eventuele gevolgen voor de familie.
Dat zou natuurlijk nog het beste zijn, echter dat is niet zo meer denk ik.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:33 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Mijn insteek zou eerder zijn dat die grote groepen agenten niet eens nodig zouden moeten zijn.
En al helemaal niet in een westerse maatschappij.
Dat heeft hij inderdaad een keer gezegd. Daarna in een interview ook gezegd dat hij het betreurt dat hij nooit volledig geciteerd wordt, want "Ik heb ook gezegd dat als mijn dochter die keuze wel maakt, ik er volledig achter sta." aldus diezelfde Aboutaleb.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:33 schreef john2406 het volgende:
Ik weet ook niet meer percies wat ik gelezen heb erover dacht ook dat ik iets las over liever niet met een niet moslim.
Zeker. Dan mag je niet meer bij de PvdA.quote:Nou als ik een dochter had, en ik zou haar liever niet met een arbeider zien komen, zou ik daarop afgerekend worden?
Een geweldloos Utopia ligt nog erg ver in de toekomst, ben ik bang.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:33 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Leuk, die groepjes agenten e.d.
Maar het probleem blijft dus bestaan, want blijkbaar zodra er geen grote groepen agenten zijn loopt het volledig uit de hand.
Mijn insteek zou eerder zijn dat die grote groepen agenten niet eens nodig zouden moeten zijn.
En al helemaal niet in een westerse maatschappij.
Ik denk eerder dat zoiets een dictatorschap zou zijn wat de wereld nog nooit gekend heeft.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een geweldloos Utopia ligt nog erg ver in de toekomst, ben ik bang.
Sowieso heeft dat verder niks met de wet te maken.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:37 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat heeft hij inderdaad een keer gezegd. Daarna in een interview ook gezegd dat hij het betreurt dat hij nooit volledig geciteerd wordt, want "Ik heb ook gezegd dat als mijn dochter die keuze wel maakt, ik er volledig achter sta." aldus diezelfde Aboutaleb.
[..]
Zeker. Dan mag je niet meer bij de PvdA.
Helaas wel, omdat de trend steeds negatiever lijkt te worden. Daar waar Nederland in de jaren 60-70-80 nog zeer tolerant was en het daadwerkelijk kon zonder grote groepen agenten.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een geweldloos Utopia ligt nog erg ver in de toekomst, ben ik bang.
Het wordt juist steeds veiliger.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:10 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Helaas wel, omdat de trend steeds negatiever lijkt te worden. Daar waar Nederland in de jaren 60-70-80 nog zeer tolerant was en het daadwerkelijk kon zonder grote groepen agenten.
Er moet iets zijn veranderd sindsdien. Ik ben benieuwd wat dat is.
Ach, dat valt ook wel mee. Ook vroeger was het niet veilig in achterstandswijken. En daar had je er toen meer van.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:10 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Helaas wel, omdat de trend steeds negatiever lijkt te worden. Daar waar Nederland in de jaren 60-70-80 nog zeer tolerant was en het daadwerkelijk kon zonder grote groepen agenten.
Er moet iets zijn veranderd sindsdien. Ik ben benieuwd wat dat is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |