abonnement Unibet Coolblue
  zondag 3 januari 2016 @ 17:59:50 #151
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158792854
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 17:37 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Er zijn nog goede kaarten op de vrijdagen in Eindhoven en Amsterdam, die er pas later bij zijn gekomen. De ochtenden en middagen zitten de kinderen ook nog op school :D
Niet iedereen is de hele dag vrij. :')

quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 17:53 schreef A.M.Fermanova het volgende:

[..]

Tof! Droomstoelen? Of heb je alleen in Zwolle droomstoelen?
Ook nog rij 1, dus die fanfiction kan zo op Klaasje's gezicht worden gegooid. :D
pi_158792981
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 17:54 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

In Amsterdam ook droomstoelen! Twee keer achter elkaar _O-
Poedel gaat ook mee trouwens! *O*
Oh echt gaaf!
Droomstoelen zijn voor mij echt een "droom"! :) Ik zit steeds te bedenken of ik toch nog droomstoelen zal reserveren in Zwolle.
"Het is een schande!! Wij drinken toch enkel fristi!!"
pi_158792999
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 17:59 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ook nog rij 1, dus die fanfiction kan zo op Klaasje's gezicht worden gegooid. :D
En in Amsterdam weer :D
En de witlofs voor Marthe en Hanne ^O^
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 18:04 schreef A.M.Fermanova het volgende:

[..]

Oh echt gaaf!
Droomstoelen zijn voor mij echt een "droom"! :) Ik zit steeds te bedenken of ik toch nog droomstoelen zal reserveren in Zwolle.
Ja, doen! Laatste kans om Karen, Kristel en Josje nog een keer van dichtbij te zien als K3!
  zondag 3 januari 2016 @ 18:05:13 #154
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158793013
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 18:04 schreef A.M.Fermanova het volgende:

[..]

Oh echt gaaf!
Droomstoelen zijn voor mij echt een "droom"! :) Ik zit steeds te bedenken of ik toch nog droomstoelen zal reserveren in Zwolle.
Er zijn geen droomstoelen meer in Zwolle, of in ieder geval niet naast elkaar. Tenzij je op marktplaats kijkt.
pi_158793496
*O* *O* Het is gelukt!! Ik heb droomstoelen voor een show in Zwolle!! Ik moet dan wel heel vriendloos in m'n eentje daar zitten maar dat maakt niet uit. Ik ken daar wel wat mensen waar ik ook echt nog eens naar toe moet dus dan kan ik dat perfect combineren.
*O* *O* *O* (Omdat m'n vrienden mijn enthousiasme niet begrijpen doe ik dat hier maar even)
"Het is een schande!! Wij drinken toch enkel fristi!!"
  zondag 3 januari 2016 @ 18:27:11 #156
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158793546
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 18:25 schreef A.M.Fermanova het volgende:
*O* *O* Het is gelukt!! Ik heb droomstoelen voor een show in Zwolle!! Ik moet dan wel heel vriendloos in m'n eentje daar zitten maar dat maakt niet uit. Ik ken daar wel wat mensen waar ik ook echt nog eens naar toe moet dus dan kan ik dat perfect combineren.
*O* *O* *O* (Omdat m'n vrienden mijn enthousiasme niet begrijpen doe ik dat hier maar even)
Welke dag en hoelaat?
  zondag 3 januari 2016 @ 18:29:28 #157
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158793613
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 18:25 schreef A.M.Fermanova het volgende:
*O* *O* Het is gelukt!! Ik heb droomstoelen voor een show in Zwolle!! Ik moet dan wel heel vriendloos in m'n eentje daar zitten maar dat maakt niet uit. Ik ken daar wel wat mensen waar ik ook echt nog eens naar toe moet dus dan kan ik dat perfect combineren.
*O* *O* *O* (Omdat m'n vrienden mijn enthousiasme niet begrijpen doe ik dat hier maar even)
Respect, en fuck vrienden die je niet begrijpen. Tis jouw leuke middag. :7
Schapen zijn relax.
pi_158793617
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 18:27 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Welke dag en hoelaat?
Zondag 28 februari om 11:00!
"Het is een schande!! Wij drinken toch enkel fristi!!"
pi_158793653
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 18:29 schreef A.M.Fermanova het volgende:

[..]

Zondag 28 februari om 11:00!
Dat is de tijd tussen de kindertjes in prinsessenjurkjes :)
pi_158793674
Mijn huisgenoten zijn er net getuige van geweest dat ik "En ik dans" op vol volume meezong. :) *O* Ik doe wat ik wil, grijp het leven als het komt *O*
"Het is een schande!! Wij drinken toch enkel fristi!!"
  zondag 3 januari 2016 @ 18:32:24 #161
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158793689
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 18:29 schreef A.M.Fermanova het volgende:

[..]

Zondag 28 februari om 11:00!
Ah, wij 27 om 11:00. :D
pi_158793704
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 18:31 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Dat is de tijd tussen de kindertjes in prinsessenjurkjes :)
Schattig O+ Doe ik de mijne ook aan O-)

Al moet ik dan wel even onderuitgezakt gaan zitten dan... ben lang
"Het is een schande!! Wij drinken toch enkel fristi!!"
pi_158793722
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 18:32 schreef A.M.Fermanova het volgende:

[..]

Schattig O+ Doe ik de mijne ook aan O-)
:@
  zondag 3 januari 2016 @ 18:34:20 #164
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158793747
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 18:31 schreef A.M.Fermanova het volgende:
Mijn huisgenoten zijn er net getuige van geweest dat ik "En ik dans" op vol volume meezong. :) *O* Ik doe wat ik wil, grijp het leven als het komt *O*
LUISTER STEEDS NAAR DAT HART VAN MIJ
Schapen zijn relax.
pi_158794079
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 18:34 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

LUISTER STEEDS NAAR DAT HART VAN MIJ
*O* *O* *O*
Ik ben echt blij dat ik het toch gedaan heb, even naar mezelf heb geluisterd. Ik vond het al die tijd sneu voor de kindjes die achter mij zouden moeten zitten. (Niet dat ik dik ben, juist niet, maar vooral lang) Maar die kindjes zitten toch niet al die tijd stil achter mij, die zien heus wel genoeg.
"Het is een schande!! Wij drinken toch enkel fristi!!"
pi_158794152
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 18:25 schreef A.M.Fermanova het volgende:
*O* *O* Het is gelukt!! Ik heb droomstoelen voor een show in Zwolle!! Ik moet dan wel heel vriendloos in m'n eentje daar zitten maar dat maakt niet uit. Ik ken daar wel wat mensen waar ik ook echt nog eens naar toe moet dus dan kan ik dat perfect combineren.
*O* *O* *O* (Omdat m'n vrienden mijn enthousiasme niet begrijpen doe ik dat hier maar even)
You go girl! Ik zit bij de meeste ook vriendloos in mijn eentje maar dan kan je je wel helemaal op K3 concentreren :D
  zondag 3 januari 2016 @ 18:46:38 #167
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158794170
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 18:44 schreef A.M.Fermanova het volgende:

[..]

*O* *O* *O*
Ik ben echt blij dat ik het toch gedaan heb, even naar mezelf heb geluisterd. Ik vond het al die tijd sneu voor de kindjes die achter mij zouden moeten zitten. (Niet dat ik dik ben, juist niet, maar vooral lang) Maar die kindjes zitten toch niet al die tijd stil achter mij, die zien heus wel genoeg.
*O* Als jij je niet zo breed en lang mogelijk opstelt, dan kan niemand er iets van zeggen; lekker genieten joh.
Schapen zijn relax.
pi_158794293
Er zitten bij deze tour ivm het afscheid ook opvallend veel tieners in de zaal die afscheid willen nemen van Karen, Kristel en Josje en die zich kapotschamen _O-
  zondag 3 januari 2016 @ 18:51:03 #169
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158794332
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 18:49 schreef Sisiorange94 het volgende:
Er zitten bij deze tour ivm het afscheid ook opvallend veel tieners in de zaal die afscheid willen nemen van Karen, Kristel en Josje en die zich kapotschamen _O-
Als (late) tiener ben je gewoon apart, als ik naar mijzelf tien jaar geleden terugkijk. manmanman....
Toen was ik wel lekker als enige dude tussen allemaal chickies op mijn bijbaantje dat dan weer wel.
Schapen zijn relax.
  zondag 3 januari 2016 @ 19:10:16 #170
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158794970
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 18:49 schreef Sisiorange94 het volgende:
Er zitten bij deze tour ivm het afscheid ook opvallend veel tieners in de zaal die afscheid willen nemen van Karen, Kristel en Josje en die zich kapotschamen _O-
Ik schaam mij niet, vooral niet als er zo'n ervaren en die-hard K3 fan meegaat. :D
pi_158795787
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 19:10 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Ik schaam mij niet, vooral niet als er zo'n ervaren en die-hard K3 fan meegaat. :D
Ik zou me enkel niet meer schamen als ik een roedel kinderen als bliksemafleiders bij me heb.
pi_158796102
Ik bedacht me opeens hoe anders alles had kunnen lopen als de groepsopdracht in de halve finale een beetje normaal was beoordeeld. Ik vond de uitvoeringen van Jindra + Marthe en Demi + Hanne absoluut de beste, maar toch werden die van Lauren + Klaasje en Jindra + Marthe door de jury uitgekozen als de beste groepen.
Als dit niet gebeurd was had Klaasje haar solo moeten doen van Eyo, en als we naar de generale repetitie kijken zien we dat dit niet goed zou zijn afgelopen.


De kans zou groot geweest zijn dat uiteindelijk zij er met Nora uit had gelegen. Wie van Jindra, Marthe, Demi of Hanne dan gelijk door zouden zijn geweest maakte niet uit, want zij hebben uiteindelijk allemaal een solo gedaan en die waren allevier beter.

Als Klaasje eruit had gelegen waren de volgende zes over gebleven: Marthe, Lauren, Hanne, Lisa, Demi en Jindra.
Bij gebrek aan een natuurlijke blonde zouden de haarkleuren uiteraard ook heel anders worden.
Marthe, Jindra en Hanne zouden waarschijnlijk zwart, blond en rood gebleven zijn, maar met Demi erbij zou de kans groter zijn dat zij de andere zwartharige positie kreeg en Lauren rood haar zou hebben gehad. Lisa met rood haar was geen succes, met zwart haar zie ik haar ook niet voor me. Waarschijnlijk had zij het tegen Jindra moeten opnemen.

Marthe was nog steeds de grote favoriet van het publiek en Demi absoluut niet favoriet bij Kristel. Marthe zou nog steeds de zwarte geworden zijn.
Als het tussen Jindra en Lisa ging, wie zou dan gewonnen hebben? Jindra had zichzelf niet populair gemaakt tijdens de bootcamps maar had wel de stem van het grote publiek na de eerste liveshow. De populariteit van Lisa was zowel bij het publiek als de jury matig en waarschijnlijk zou het blonde haar bij haar net zo overtuigend geweest zijn als het rode.
Jindra was de blonde geworden.
Hanne was natuurlijk de uitverkoren favoriet, maar als het om zang en ervaring ging had Lauren zeker een streepje voor. Marthe en Lauren waren aan elkaar gewaagd, maar Hanne zou het nooit beter dan Lauren hebben gedaan in de finale.
Lauren was de rode geworden.

Conclusie:
Als de jury Jindra + Marthe en Demi + Hanne tot beste groepen had benoemd in de halve finale was de nieuwe K3 Marthe, Jindra en Lauren geworden.
En dan hadden we een K3 gehad die goed kon zingen.
pi_158796334
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 19:37 schreef Sisiorange94 het volgende:

De kans zou groot geweest zijn dat uiteindelijk zij er met Nora uit had gelegen.
_O- :')
Dan zeggen ze gewoon weer iets over haar ogen en haar rollende RRrr ofzo.
Je vergeet te gemakkelijk dat het publiek is te dom om zelf een mening te kunnen vormen over zangskills.
  zondag 3 januari 2016 @ 19:42:59 #174
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158796347
Die repetitie van Karbonkel had ik nog niet gezien. Wat erg! Vreselijk!
pi_158796389
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 19:37 schreef Sisiorange94 het volgende:
Ik bedacht me opeens hoe anders alles had kunnen lopen als de groepsopdracht in de halve finale een beetje normaal was beoordeeld. Ik vond de uitvoeringen van Jindra + Marthe en Demi + Hanne absoluut de beste, maar toch werden die van Lauren + Klaasje en Jindra + Marthe door de jury uitgekozen als de beste groepen.
Als dit niet gebeurd was had Klaasje haar solo moeten doen van Eyo, en als we naar de generale repetitie kijken zien we dat dit niet goed zou zijn afgelopen.


De kans zou groot geweest zijn dat uiteindelijk zij er met Nora uit had gelegen. Wie van Jindra, Marthe, Demi of Hanne dan gelijk door zouden zijn geweest maakte niet uit, want zij hebben uiteindelijk allemaal een solo gedaan en die waren allevier beter.

Als Klaasje eruit had gelegen waren de volgende zes over gebleven: Marthe, Lauren, Hanne, Lisa, Demi en Jindra.
Bij gebrek aan een natuurlijke blonde zouden de haarkleuren uiteraard ook heel anders worden.
Marthe, Jindra en Hanne zouden waarschijnlijk zwart, blond en rood gebleven zijn, maar met Demi erbij zou de kans groter zijn dat zij de andere zwartharige positie kreeg en Lauren rood haar zou hebben gehad. Lisa met rood haar was geen succes, met zwart haar zie ik haar ook niet voor me. Waarschijnlijk had zij het tegen Jindra moeten opnemen.

Marthe was nog steeds de grote favoriet van het publiek en Demi absoluut niet favoriet bij Kristel. Marthe zou nog steeds de zwarte geworden zijn.
Als het tussen Jindra en Lisa ging, wie zou dan gewonnen hebben? Jindra had zichzelf niet populair gemaakt tijdens de bootcamps maar had wel de stem van het grote publiek na de eerste liveshow. De populariteit van Lisa was zowel bij het publiek als de jury matig en waarschijnlijk zou het blonde haar bij haar net zo overtuigend geweest zijn als het rode.
Jindra was de blonde geworden.
Hanne was natuurlijk de uitverkoren favoriet, maar als het om zang en ervaring ging had Lauren zeker een streepje voor. Marthe en Lauren waren aan elkaar gewaagd, maar Hanne zou het nooit beter dan Lauren hebben gedaan in de finale.
Lauren was de rode geworden.

Conclusie:
Als de jury Jindra + Marthe en Demi + Hanne tot beste groepen had benoemd in de halve finale was de nieuwe K3 Marthe, Jindra en Lauren geworden.
En dan hadden we een K3 gehad die goed kon zingen.
Yes, mijn favoriete hobby. Lekker speculeren over de liveshows. Paar dingetjes die je denk ik onderschat: Ze hadden Lisa's haar echt niet blond geverfd, daar is ze veel te donker voor. (zou echt een vrij absurd effect geven) Of Lauren een directe battle tegen Hanne had gewonnen betwijfel ik eigenlijk ook, omdat Hanne gewoon teveel goodwill had bij de jury. 1 solo was gewoon te weinig om alles nog om te gooien. Zelfde geldt voor Klaasje.

Wat betreft de Marthe-Demi battle dus wel eens, maar wat betreft de andere 2 battles niet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')