abonnement Unibet Coolblue
pi_159024406
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 15:40 schreef Q. het volgende:
Vandaag al weer 9 jaar geleden! :o

Ze worden snel groot he O+
Tap tap tap
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 11 januari 2016 @ 20:54:11 #52
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_159024515
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2016 20:25 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:

[..]

Helaas, dat kan niet. Op geen enkele manier.
Om het toch maar even te proberen: is er een relatief simpele manier waarbij je wél de computer gebruikt?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_159025611
Niet geheel iPhonegerelateerd maar ik probeer het toch even.. Ik krijg op m'n iPad de hele tijd de vraag of ik mijn iCloud backup wil bevestigen en ik heb het denk ik al twintig keer ingevuld, maar elke dag (zoiets) krijg ik weer opnieuw dezelfde vraag en het begint frustrerend te worden.. Weet iemand hier een oplossing voor?

Op m'n iPhone heb ik het ook een aantal keren gehad, maar dat viel wel mee.
pi_159027749
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 20:50 schreef CherryLips het volgende:
Misschien weten jullie dit: als ik tegenwoordig op de iPhone gebeld wordt, gaat de iPad ook over :') en hij blijft overgaan, ook als ik de telefoon heb opgenomen en in gesprek ben.
Help :D
Handoff in Instellingen op iPad uitzetten.
  Redactie Games maandag 11 januari 2016 @ 22:39:38 #55
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_159028237
Ik wil Night Shift-Modus (en niet van The Commodores)
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_159028424
quote:
18s.gif Op maandag 11 januari 2016 22:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik wil Night Shift-Modus (en niet van The Commodores)
Je wilt f.lux? Dat kan met ipawind.
  Redactie Games maandag 11 januari 2016 @ 22:49:44 #57
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_159028553
Ja, zonder m'n telefoon te jailbreaken. Maar goed, hopen dat iOS 9.3 een beetje opschiet.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  maandag 11 januari 2016 @ 23:08:39 #58
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_159029163
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2016 22:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ja, zonder m'n telefoon te jailbreaken. Maar goed, hopen dat iOS 9.3 een beetje opschiet.
Want doe gaat dat ook doen?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Redactie Games maandag 11 januari 2016 @ 23:09:43 #59
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_159029189
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2016 23:08 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Want die gaat dat ook doen?
Yep
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_159034090
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2016 23:08 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Want doe gaat dat ook doen?
http://nos.nl/artikel/207(...)jsondersteuning.html
  dinsdag 12 januari 2016 @ 08:45:09 #61
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_159034118
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 23:09 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Yep
quote:
Ah, kijk. Ik hou echt niet alles bij.
Maar dit is een welkome aanvulling.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_159035795
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2016 22:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ja, zonder m'n telefoon te jailbreaken. Maar goed, hopen dat iOS 9.3 een beetje opschiet.
Ipawind is zonder jailbreak.
  dinsdag 12 januari 2016 @ 12:14:12 #63
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_159037571
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 10:38 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Ipawind is zonder jailbreak.
En toch ben ik lui genoeg om er niet aan te beginnen als het binnenkort gewoon erin zit...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_159039577
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 08:45 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

[..]

Ah, kijk. Ik hou echt niet alles bij.
Maar dit is een welkome aanvulling.
Jep vind ik ook. Het scherm is mij eigenlijk te fel snachts.
  Redactie Games dinsdag 12 januari 2016 @ 15:47:24 #65
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_159042552
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 10:38 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Ipawind is zonder jailbreak.
Goed, ik had het ook niet helemaal uitgezocht, maar IPAWind klonk gewoon niet als iets wat standaard in de AppStore zou staan. Het is wel weer een stukje betaalsoftware wat niet "officieel" door Apple goedgekeurd is (het is wat dat betreft grijs gebied) en ik heb geen zin om op de Android tour te gaan om zelf weer software te signen. Daar koop ik die apps in de Appstore eenmaal voor.

Ik ben verder ook helemaal tevreden qua functionaliteit met m'n huidige vanilla iOS 9.2 (stabiliteit is een ander verhaal), maar goed Nightshift is wel een welkome aanvulling aangezien f.lux niet in de officiële Appstore staat.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_159054353
Even een vraagje tussendoor. Atm kost bij T-mobile een iPhone 6S 16GB 605 euro, icm een abonnement tegen de SIM only prijs. Iemand enig idee of deze prijs ook zo was bij de release of dat die gezakt is naar loop van tijd?

Mijn abbo verloopt namelijk volgende maand, en als de iPhone 7 rond september goedkoper is op deze manier kan ik ipv verlengen beter even elders gaan met per maand opzegbare sim only.
  dinsdag 12 januari 2016 @ 22:46:29 #67
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_159056242
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 13:47 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Jep vind ik ook. Het scherm is mij eigenlijk te fel snachts.
De zachtste stand is midden in je slaap nog redelijk fel te noemen idd, maar wel beetje first world problem. Dat het echter minder blauw wordt in de avond is wel prettig te noemen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 13 januari 2016 @ 13:55:28 #68
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_159067989
Misschien dat ik een nieuwe iPhone wil kopen.
Heb nu een 5s maar ik twijfel tussen de 6s en 6s+ (logisch want dat zijn de nieuwe smaken).

Maar ik twijfel erg aan welke. De grootte van de 6s+ lijkt me erg fijn tijdens het browsen enzo maar tijdens berichtjes tikken en in de broekzak wat minder.
Nu heb ik mijn telefoon alleen tijdens het lopen eigenlijk in de broekzak dus een groot nadeel vind ik dat niet.
Maar dat ik met mijn duim niet overal bij kan en zodoende altijd met 2 handen moet tikken lijkt me lastig.

De 6s is kleiner dus makkelijker alles met 1 hand te doen maar het beeld is wel kleiner.
Maar zelfs bij deze ben ik bang dat ik al snel met 2 handen moet gaan lopen tikken waardoor het voordeel van "kleiner" al weg valt.

Nu kan ik in de winkel wel gaan proberen en dat heb ik ook al wel gedaan maar da's iets anders dan in de praktijk.
Mensen die met beide ervaring hebben?


oh en anders gerelateerd.
Mijn iPhone vraagt constant om een iTunes film te downloaden (the internship voor de geinteresseerden) en die ruimte heb ik niet op mijn telefoon. En ik hoef m ook niet op mn telefoon. Ik kijk die dingen wel op mijn apple tv.
Maar telkens krijg ik die melding, nu kan ik wel naar settings gaan maar kan ik nergens vinden waar ik dat uit kan zetten.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_159068082
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 13:55 schreef nils7 het volgende:
Misschien dat ik een nieuwe iPhone wil kopen.
Heb nu een 5s maar ik twijfel tussen de 6s en 6s+ (logisch want dat zijn de nieuwe smaken).

Maar ik twijfel erg aan welke. De grootte van de 6s+ lijkt me erg fijn tijdens het browsen enzo maar tijdens berichtjes tikken en in de broekzak wat minder.
Nu heb ik mijn telefoon alleen tijdens het lopen eigenlijk in de broekzak dus een groot nadeel vind ik dat niet.
Maar dat ik met mijn duim niet overal bij kan en zodoende altijd met 2 handen moet tikken lijkt me lastig.

De 6s is kleiner dus makkelijker alles met 1 hand te doen maar het beeld is wel kleiner.
Maar zelfs bij deze ben ik bang dat ik al snel met 2 handen moet gaan lopen tikken waardoor het voordeel van "kleiner" al weg valt.

Nu kan ik in de winkel wel gaan proberen en dat heb ik ook al wel gedaan maar da's iets anders dan in de praktijk.
Mensen die met beide ervaring hebben?
Je kunt het scherm 'halveren' he, zodat je alsnog met één vinger overal bij kunt.
Tap tap tap
  woensdag 13 januari 2016 @ 14:00:28 #70
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_159068129
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 13:59 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Je kunt het scherm 'halveren' he, zodat je alsnog met één vinger overal bij kunt.
Dat heb ik geprobeerd, 2x homebutton toch? Dat vind ik nog niet eens zo'n ramp maar met typen kom ik echt niet met mijn duim bij de QWE...
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_159068656
Hi y'all.

Ik hoooooop dat jullie mij kunnen helpen.

Ik heb een aantal weken terug mijn 5c laten vallen en daardoor is het scherm kapot. Ik ben zelf helaas te 'lui' om hem te laten repareren, dus wil ik hem te koop aanbieden. Het enige probleem nu is, is dat al mijn gegevens nog op de telefoon staan en ik nergens itunes op heb geinstalleerd waar mijn telefoon al aan gekoppeld is geweest.

Hoe kan ik nu mijn telefoon nog leeghalen?

Alvast bedankt!!
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_159068884
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 13:55 schreef nils7 het volgende:
Misschien dat ik een nieuwe iPhone wil kopen.
Heb nu een 5s maar ik twijfel tussen de 6s en 6s+ (logisch want dat zijn de nieuwe smaken).

Maar ik twijfel erg aan welke. De grootte van de 6s+ lijkt me erg fijn tijdens het browsen enzo maar tijdens berichtjes tikken en in de broekzak wat minder.
Nu heb ik mijn telefoon alleen tijdens het lopen eigenlijk in de broekzak dus een groot nadeel vind ik dat niet.
Maar dat ik met mijn duim niet overal bij kan en zodoende altijd met 2 handen moet tikken lijkt me lastig.

De 6s is kleiner dus makkelijker alles met 1 hand te doen maar het beeld is wel kleiner.
Maar zelfs bij deze ben ik bang dat ik al snel met 2 handen moet gaan lopen tikken waardoor het voordeel van "kleiner" al weg valt.

Nu kan ik in de winkel wel gaan proberen en dat heb ik ook al wel gedaan maar da's iets anders dan in de praktijk.
Mensen die met beide ervaring hebben?


oh en anders gerelateerd.
Mijn iPhone vraagt constant om een iTunes film te downloaden (the internship voor de geinteresseerden) en die ruimte heb ik niet op mijn telefoon. En ik hoef m ook niet op mn telefoon. Ik kijk die dingen wel op mijn apple tv.
Maar telkens krijg ik die melding, nu kan ik wel naar settings gaan maar kan ik nergens vinden waar ik dat uit kan zetten.
Nog geen ervaring. Herken wel je dilemma.
Mijn voorkeur ging uit naar de iPhone 6S Plus vanwege de betere accu duur, scherm en camera met die stabiliteit.
Echter heb ik kleine handen voor een volwassen man en de i6+ is gewoon te onhandig. Ook in een broekzak met beschermcase zullen dames zich afvragen of je blij bent hun te zien.

Na weken twijfelen heb ik dus een iPhone 6S besteld en haal hem volgende week op.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_159078064
iOS 9.3 beta geïnstalleerd. Nu al enthousiast over de Night Shift-mode.
  woensdag 13 januari 2016 @ 20:25:23 #74
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_159078972
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 13:55 schreef nils7 het volgende:
Misschien dat ik een nieuwe iPhone wil kopen.
Heb nu een 5s maar ik twijfel tussen de 6s en 6s+ (logisch want dat zijn de nieuwe smaken).

Maar ik twijfel erg aan welke. De grootte van de 6s+ lijkt me erg fijn tijdens het browsen enzo maar tijdens berichtjes tikken en in de broekzak wat minder.
Nu heb ik mijn telefoon alleen tijdens het lopen eigenlijk in de broekzak dus een groot nadeel vind ik dat niet.
Maar dat ik met mijn duim niet overal bij kan en zodoende altijd met 2 handen moet tikken lijkt me lastig.

De 6s is kleiner dus makkelijker alles met 1 hand te doen maar het beeld is wel kleiner.
Maar zelfs bij deze ben ik bang dat ik al snel met 2 handen moet gaan lopen tikken waardoor het voordeel van "kleiner" al weg valt.

Nu kan ik in de winkel wel gaan proberen en dat heb ik ook al wel gedaan maar da's iets anders dan in de praktijk.
Mensen die met beide ervaring hebben?

oh en anders gerelateerd.
Mijn iPhone vraagt constant om een iTunes film te downloaden (the internship voor de geinteresseerden) en die ruimte heb ik niet op mijn telefoon. En ik hoef m ook niet op mn telefoon. Ik kijk die dingen wel op mijn apple tv.
Maar telkens krijg ik die melding, nu kan ik wel naar settings gaan maar kan ik nergens vinden waar ik dat uit kan zetten.
Waarom moet je een nieuwe?
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')