abonnement Unibet Coolblue
pi_158293045
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 21:03 schreef Razztwizzle het volgende:
Oh en nog iets (ik blijf lekker bezig hier) - A. is uitgenodigd voor Het Kerstdiner van het KDV. En dat houden ze óók voor de kleintjes van 18:30 - 20:00, A's bedtijd dus :{ , en de tijd dat ze normaal aardig instort na het eten.. Lief vond het supersuf van mij dat ik dus vond dat het niet bijzonder veel toevoegde aan haar 1-jarige-bestaan, dat ze het concept 'kerst' en 'diner' überhaupt nog niet doorheeft en dat ik dus niet van plan was om haar daar (alleen, want het is zonder ouders) aan deel te laten nemen. Ben ik nou zo'n suffe moeder :D ?
Nee hoor! Gewoon overslaan, mist ze niks aan :Y). Er komen nog kansen genoeg voor dit soort onzin!
pi_158293099
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 21:16 schreef Razztwizzle het volgende:
Zoet bier en zonnestroom :9 OMNOMZ! Dat zou er bij mij ook wel in gaan :D !
hahahahah ik las het net terug ik denk oh shit snel veranderen, hopelijk heeft niemand het gezien hahaha _O-

Oh ja lang kletsen in bed, hier ook! Laatst drie kwartier. Ook praten met de knuffels. Uiteindelijk wel twee uur daarna slapen. Ik vind het ook wel moeilijk maar uit bed halen ook niet echt een optie.
pi_158293327
Razz, hier doen ze het gelukkig gewoon met lunchtijd op t kdv. Maar Sint op t kdv heb ik ook overgeslagen hoor, was op mijn vrije dag, onder melle's ochtendslaaptijd. Doei!

WandelSaar zag ik *O*

Melba heeft in Beekse Bergen zijn eerste kindermenuutje gehad. Althans, ik heb alles van zijn bordje gehaald, en er een stukje van het gepaneerde kipseparatorvlees :') en een handje frietjes in kleine stukjes weer op teruggelegd :+ ze hadden echt niks beters en het was een belachelijke portie, zelfs voor een kleuter ofzo. ik had gehoopt op een broodje ei ofzo... Voelde me een beetje een McMoeder :')

Op zich doet hij gewoon alles met ons mee, maar in geval van taart ofzo krijgt hij gewoon een hapje en verder fruit.

[ Bericht 2% gewijzigd door kwakz0r op 16-12-2015 21:37:20 ]
Kwak
pi_158293428
Razz, wat een idiote planning :? Ik +1 in kamp Razz.
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_158293550
Een kerstdiner voor 1-jarigen van 18:30 tot 20:00. Briljant. O+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_158293637
Haha, Razz, ik vind het ook nogal verbazingwekkend, zo'n diner 's avonds. Kunnen ze niet gewoon overdag kerstkoekjes bakken en die gezellig opeten onder de kerstboom? _O- .
Wij hebben sinds vandaag ook eindelijk een kerstboom. 'Kersseboom', volgens I. O+ . Ze vind het echt helemaal geweldig.

Bedankt voor de reacties op die ene docent (volgens mijn vriend 'het takkenwijf', en hij is altijd zo beschaafd in zijn uitlatingen :o .). Ik heb een mail gestuurd waarin ik heb aangegeven dat ik dit vervelend vind en ook waarom.

Fazzz, lekker slapen. O+ . Alleen thuis met dreumes is inderdaad ook pittig. Bij ons was het de laatste week juist andersom en ik klaag ook tegen mijn vriend over hoe moe ik ben van het werk. :D .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_158293778
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 21:03 schreef Razztwizzle het volgende:
Oh en nog iets (ik blijf lekker bezig hier) - A. is uitgenodigd voor Het Kerstdiner van het KDV. En dat houden ze óók voor de kleintjes van 18:30 - 20:00, A's bedtijd dus :{ , en de tijd dat ze normaal aardig instort na het eten.. Lief vond het supersuf van mij dat ik dus vond dat het niet bijzonder veel toevoegde aan haar 1-jarige-bestaan, dat ze het concept 'kerst' en 'diner' überhaupt nog niet doorheeft en dat ik dus niet van plan was om haar daar (alleen, want het is zonder ouders) aan deel te laten nemen. Ben ik nou zo'n suffe moeder :D ?
Nou nee,ik zou ook overslaan, Ik doe graag mee met feestjes maar niet ten koste van Saar de humeur of slaap. :P

Hier op t dorp is er vrijdag een kerstmarkt maar ook pas vanaf half 7... ja lekker niet handig... slaan we nu over, gaan volgend jaar wel.

En idd, saartje loopt! Wel nog aan 1 vinger want loslaten vind ze eng, dan blijft ze stokstijf staan...
S. 2014
J. 2016
  woensdag 16 december 2015 @ 22:03:33 #208
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_158294535
Benieuwd naar de reactie Franny, als het echt zo'n takkewijf is dan zou ik rekening houden met nul begrip.

Razz een kerstdiner voor een 1 jarige ja? :') ik zou het lekker skippen. En zolang a.vrolijk in bed ligt te kletsen zou ik haar lekker laten :Y

Zag het filmpje van saar! Wees maar blij dat ze je hand wil vasthouden anders hol je steeds achter je kind aan :+

Hier staat de boom ook. OP de eettafel :D weet ik zeker dat Lucas er niet bij kan.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_158294839
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 22:03 schreef Chanty het volgende:
Benieuwd naar de reactie Franny, als het echt zo'n takkewijf is dan zou ik rekening houden met nul begrip.

Razz een kerstdiner voor een 1 jarige ja? :') ik zou het lekker skippen. En zolang a.vrolijk in bed ligt te kletsen zou ik haar lekker laten :Y

Zag het filmpje van saar! Wees maar blij dat ze je hand wil vasthouden anders hol je steeds achter je kind aan :+

Hier staat de boom ook. OP de eettafel :D weet ik zeker dat Lucas er niet bij kan.
Dat doe ik toch wel, mevrouw heeft knielopen tot kunst verheven... :+

Oh en de kerstboom is leuk maar die raamstickers... die kun je eraf pulken en opsekop terugplakken... :')
S. 2014
J. 2016
pi_158299730
Melba heeft zijn uilenmuursticker bij de commode erafgetrokken ;( met een heel stuk gekleurde latex erbij. Nu een lelijke witte vlek daar dus ;(


Kerstboom durf ik dit jaar niet,tenzij andere versiering...
Kwak
pi_158301241
Hier moet altijd overal aangezeten worden wat niet mag, zoals cd's, dvd's uit de rekken trekken, boekjes van de cd's eruit pulken, plant aanraken (al gaat dat beter ineens) maar wonderbaarlijk, de boom staat vanaf 5 december en hij is vol ontzag. Gister één keer geaaid tegen een takje (nou ja, meer slaan), en onderop gewoon niks hangen behalve lichtjes is mijn manier. Ik had ook nooit echt bedacht :') dat dat een probleem kon gaan worden, maar dat is het dus ook totaal niet. Op de opvang staat ook een boom, helemaal tot de grond gevuld met dingetjes, daar gaat dat met al die kindjes schijnbaar ook goed.
Ik vind het wel echt het ultieme familiegevoel O+ Ik zag dat altijd zo voor me, met kindje dan naar de kerstboom kijken, gezelligheid in huis. Ik geniet me helemaal de pleuris O+ :)

Saar ook al stappen!! :D

Goed van de mail Franny!

Oh trouwens, dat vervelende gedrag van laatst he, toen ik dat hier vertelde, is vlak daarna helemaal omgeslagen toen zijn kies door was. Kan daar wel eens door komen. Of door het lopen kan ook, als sprongetje ofzo. Hij is nou zo lief! Soms nog wel tegen de deur aan bonken, maar houdt snel op, laat zich afleiden, en mij slaan is ook verminderd, kusjes geven met open mond en tong is nog meer in nu. Boekjes lezen gaat langzaamaan steeds iets beter. Dingen aanwijzen is meer door de herhaling denk ik, want elke keer vraag ik waar is de vogel in het boekje en als ik vraag, waar is de koe, wijst hij altijd de vogel aan hahah. En zo met meer dingen. Maaaar, de kerstboom kan hij wel aanwijzen :o
pi_158301561
Razz, een kerstdiner om dat tijdstip? 8)7 Wie heeft dat verzonnen, een kinderloze leidster? ;)

Oei, balen Kwak -O- Is het nog bij te tippen of vrees je dat de hele muur weer gedaan moet worden?

Franny, ik ben benieuwd naar haar reactie (als die uberhaupt komt) :)

Hilmo, fijn dat het weer gezellig is thuis O+

Hier doet een nacht goed slapen wonderen O+ Ruim 8 uur aan 1 stuk *O*
pi_158302007
:W

Helaas moet ik jullie melden dat er dit jaar geen plek is voor Jozef, Maria en Jezus in de stal. Daar staan namelijk de ZoefZoef-dieren in geparkeerd.
pi_158302050
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 09:14 schreef Amsel het volgende:
:W

Helaas moet ik jullie melden dat er dit jaar geen plek is voor Jozef, Maria en Jezus in de stal. Daar staan namelijk de ZoefZoef-dieren in geparkeerd.
Wel een gat in de markt, de ZoefZoef-Kerststal :D

"Hallo! Ik ben Jozef! Kom je met mij timmeren?"
"Ik ben Jezus tralalalalalala HALLO KOM JE OOK IN MIJN KRIBBE?"
"Bèèèh! Wij zijn de schapen SPELEN IN DE STAL IS ZO FIJN TUMTIEDUM"
pi_158302181
Razz, zwemmen is voor B wel een goed idee maar voor de anderen in het zwembad niet. Dan steekt ie alles aan in het water. Zou ik als moeder ook niet blij van worden als ik een pokkenkind :D in het water zag liggen.
Mijn neefje die meegaat dit weekend heeft overigens de oplossing: een prive zwembad afhuren of gewoon niemand anders toelaten in het zwembad. Simpel toch? Hij wil namelijk heel graag zwemmen met zijn kleine neefje. (ze schelen 10 jaar)

Ik zou dat Kerstdiner trouwens ook lekker laten schieten.

Go Saar! walking :)

Amsel, en terecht ook toch, in de bijbel gaat het toch ook over ZoefZoef dieren?

Stomme vraag Hobbesje: havermoutvlokken is gewoon de havermout die je in de supermarkt kan kopen? Ik lees soms ook dat bad niet fijn is omdat ze zichzelf dan opnieuw besmetten of zo.

Mijn vrouw is ook een schatje hoor....wij hebben het KDV dus opgezegd per 1 maart maar nog niets tegen de leidsters persoonlijk gezegd. Mijn vrouw brengt en haalt B altijd. Appt ze vanochtend: 'S.a.s.k.i.a' was er nog niet dus jij mag het zeggen als je hem ophaalt....Ja lekker dan. :@
pi_158302742
Kerstdiner voor de kleintjes 's avonds. Wie heeft dat bedacht? Zal wel een lage opkomst krijgen! Wij worden verwacht bij t kerstontbijt. maar dat is een soort inloop ontbijt tussen 7.30 en 9. Ben benieuwd...

Stappende kindjes, zo lief. L komt nu tot 2 stapjes. Verder durft hij nog niet. Hoewel hij al wel een hele tijd gewoon los kan staan, maar dan is hij ingespannen met iets aan t prutsen en heeft hij t volgens mij niet door..

oh en de tip wat mij betreft voor kinderen die lastig groenten eten (even een fase geweest bij peuter): pannenkoeken met spinazie erdoorheen of wortelrasp. Wel gewoon met poedersuiker en jam gegeten.

[ Bericht 17% gewijzigd door watmoetikkiezen op 17-12-2015 10:18:59 (aanvulling) ]
pi_158302830
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 09:14 schreef Amsel het volgende:
:W

Helaas moet ik jullie melden dat er dit jaar geen plek is voor Jozef, Maria en Jezus in de stal. Daar staan namelijk de ZoefZoef-dieren in geparkeerd.
O+
pi_158302845
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 09:14 schreef Amsel het volgende:
:W

Helaas moet ik jullie melden dat er dit jaar geen plek is voor Jozef, Maria en Jezus in de stal. Daar staan namelijk de ZoefZoef-dieren in geparkeerd.
O+
S. 2014
J. 2016
  donderdag 17 december 2015 @ 10:30:34 #219
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_158302956
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 10:14 schreef watmoetikkiezen het volgende:
Kerstdiner voor de kleintjes 's avonds. Wie heeft dat bedacht? Zal wel een lage opkomst krijgen! Wij worden verwacht bij t kerstontbijt. maar dat is een soort inloop ontbijt tussen 7.30 en 9. Ben benieuwd...

Stappende kindjes, zo lief. L komt nu tot 2 stapjes. Verder durft hij nog niet. Hoewel hij al wel een hele tijd gewoon los kan staan, maar dan is hij ingespannen met iets aan t prutsen en heeft hij t volgens mij niet door..

oh en de tip wat mij betreft voor kinderen die lastig groenten eten (even een fase geweest bij peuter): pannenkoeken met spinazie erdoorheen of wortelrasp. Wel gewoon met poedersuiker en jam gegeten.
Goede tip vind ik dat ja. Mijn kind(eren) e(e)t(en) alleen geen pannenkoeken... :+

Hier momenteel ook 2 lastige eters, ze eten eigenlijk alleen overdag goed maar 's avonds zeer weinig (alleen vlees) tot niks... Heb al van ALLES geprobeerd. Mijn tip is tomatensaus met gepureerde wortel/courgette prutjes erdoorheen. Dat eten ze dan nog wel eens, met pasta en geraspte kaas... Lastig hoor.
pi_158303220
Avondeten gaat hier ook met vlagen (de ene keer 3 hapjes, de andere keer alles op en verder bunkeren van onze borden), ik maak me daar persoonlijk niet zo druk om. Maar dat is wel omdat hij goed groeit, slaapt en zich ontwikkelt. Het is wat anders als hij 's nachts van de honger wakker zou worden ofzo. En hij eet overdag goed en veel dus komt ook niets tekort.
B eet bij zijn lunch ook groente overigens, hij is gek op komkommer en tomaat dus die liggen altijd op zijn bord naast zijn boterhammen.

Bij ons is DE groente hit zoete aardappel frietjes. Gewoon in de oven, heerlijk vindt ie die. Eventueel zelfgemaakte tomatenketchup erbij en dubbele winst.
pi_158303238
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 10:30 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Goede tip vind ik dat ja. Mijn kind(eren) e(e)t(en) alleen geen pannenkoeken... :+

Hier momenteel ook 2 lastige eters, ze eten eigenlijk alleen overdag goed maar 's avonds zeer weinig (alleen vlees) tot niks... Heb al van ALLES geprobeerd. Mijn tip is tomatensaus met gepureerde wortel/courgette prutjes erdoorheen. Dat eten ze dan nog wel eens, met pasta en geraspte kaas... Lastig hoor.
Haha, dat werkt hier weer niet. Mijn peuter eet momenteel heel goed. Maar ze lust al heel lang niets wat rood is. Tomaat, ketchup, tomatensaus zijn dus een nogo. Maar ook aardbei, frambozenjam en kerstkransjes met rode spikkels worden resoluut geweigerd..Dreumes heeft daar gelukkig geen last van!

Maar 's avonds eten is bij dreumes vaak moeilijk omdat hij dan eigenlijk al te moe is en dan wil hij niets meer..
  donderdag 17 december 2015 @ 10:59:59 #222
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_158303371
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 10:51 schreef watmoetikkiezen het volgende:

[..]

Haha, dat werkt hier weer niet. Mijn peuter eet momenteel heel goed. Maar ze lust al heel lang niets wat rood is. Tomaat, ketchup, tomatensaus zijn dus een nogo. Maar ook aardbei, frambozenjam en kerstkransjes met rode spikkels worden resoluut geweigerd..Dreumes heeft daar gelukkig geen last van!

Maar 's avonds eten is bij dreumes vaak moeilijk omdat hij dan eigenlijk al te moe is en dan wil hij niets meer..
Wat grappig , niets eten van een bepaalde kleur. E.lin eet eigenlijk juist alleen als het rood is ;), ketchup en tomatensaus zijn favoriet en zo nu en dan een cherrytomaatje snoept ze ook wel weg. Suus eet eigenlijk alleen sperziebonen, doperwtjes en wortels ( en die laatste dan alleen uit blik/pot :') ) als er verder niets anders op haar bordje ligt.

Zoete aardappelfrites gaan er hier ook goed in ja. S.uus wordt 's nachts wel wakker van de honger trouwens maargoed, ik krijg het er gewoon niet in met het avondeten. Zelfs haar yoghurt eet ze nu maar beperkt. Komt vast wel weer goed :)
pi_158303434
Lou eet alleen als ze ons mag voeren :')
Dus twee hapjes voor mama, eentje voor Lou, twee hapjes voor mama, een hapje voor Lou etc. etc.

O+

Voor de rest ook niet veel hoor, vooral 's avonds belandt zeker 90% gewoon per direct op de grond
pi_158303451
TS, dat is wel vervelend wakker worden met honger. Is vast een fase, alles is een fase toch? :@ Ik luste vroeger alleen sperziebonen uit pot, geen verse terwijl mijn vader een moestuin had en we dus alles vers aten. Nu gruwel ik echt van alle groente uit blik en pot.
  donderdag 17 december 2015 @ 11:06:56 #225
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_158303483
Nja, Suzel is sowieso niet de beste slaper bij ons in huis ;) en wakker worden met honger doet ze ook als ze goed heeft gegeten :+. Al heeft ze vannacht geen fles op bedenk ik me nu. Ze heeft wel weer bij ons in bed geslapen, dat stilt blijkbaar de honger ook ofzo ;). Ze heeft gewoon, net als een kleine baby, weer veel 'mamahonger' (jeukwoord maargoed) geloof ik!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')