abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 23 december 2015 @ 22:41:01 #126
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_158482169
quote:
3s.gif Op woensdag 23 december 2015 22:34 schreef jogy het volgende:
Er wordt hier niemand weggepest, de regels van op de persoon reageren ipv het onderwerp zijn aangescherpt met alle gevolgen van dien. En zonder aanziens des persoons. Die docu was achter ook al besproken en er staan geen strafbare zaken in en we beschouwden het als niets meer dan 'een ander perspectief' zonder het er mee eens te hoeven zijn. Maar dat is het hele punt niet. Ik ga verder niet in op de valse beschuldigingen, als je gaat dan wens ik je het beste en mocht je je bedenken dan ben je meer dan welkom.
Letterlijk de post boven je ;)

BNW / BNW feedback, humorloze feedback

Verder Mootie +1. Het is niet de grote Lichtkogel-show, laten we dat er ook zeker niet van maken. Al is het maar for the sake of argument.
pi_158482205
Edit:Ga even ergens anders spelen.

[ Bericht 94% gewijzigd door jogy op 23-12-2015 22:46:34 ]
  woensdag 23 december 2015 @ 22:42:35 #128
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_158482227
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 21:49 schreef Lavenderr het volgende:
Mooi geweest. Er worden onbegrijpelijke bans uitgedeeld en er worden regelmatig -stelselmatig bijna- posts van me verwijderd.
Pestgedrag is het. Anders kan ik het niet noemen. Dus ja, ik laat me wegpesten. Goed bezig!
Op dit BNW waar nazipropaganda en holocaustontkenning gewoon gepost mag worden voel ik me niet meer thuis.
Het was een mooie tijd maar hier wil ik niet meer bij horen.
Niks pest gedrag, je ging tot 2 keer toe (of probeerde dat) een discussie aan in topics die daar niet voor bedoeld zijn, ja dan verdwijnen er posts en terecht.
Open dan een topic om het te bespreken i.p.v. nu verongelijkt te zitten wezen.
There is only one religion
  woensdag 23 december 2015 @ 22:47:37 #129
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158482475
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 22:41 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Letterlijk de post boven je ;)

BNW / BNW feedback, humorloze feedback
Sommige mensen zijn er wat scherper in dan andere :@.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_158483105
quote:
9s.gif Op woensdag 23 december 2015 22:47 schreef jogy het volgende:

[..]

Sommige mensen zijn er wat scherper in dan andere :@.
jij had het allang bewust gelezen en vond het wel kunnen
dat meneertje komt jou even de les lezen door je daar specifiek op te wijzen
je kunt ook zeggen dat je het wel vindt meevallen en hij niet zo moet zeuren
maar nee hoor, censureren die hap omdat meneertje het zegt
moet jij weten, vind het alleen opmerkelijk

dat dance het doet snap ik nog wel, hij voelt het niet aan
jij dus blijkbaar ook niet (meer)
pi_158483225
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 22:42 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Niks pest gedrag, je ging tot 2 keer toe (of probeerde dat) een discussie aan in topics die daar niet voor bedoeld zijn, ja dan verdwijnen er posts en terecht.
Open dan een topic om het te bespreken i.p.v. nu verongelijkt te zitten wezen.
je kan toch ook modbreaken, wat dan als voorbeeld dient voor anderen ipv alles te deleten?
  woensdag 23 december 2015 @ 23:06:43 #132
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158483302
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 23:01 schreef totnutoe het volgende:

[..]

jij had het allang bewust gelezen en vond het wel kunnen
dat meneertje komt jou even de les lezen door je daar specifiek op te wijzen
je kunt ook zeggen dat je het wel vindt meevallen en hij niet zo moet zeuren
maar nee hoor, censureren die hap omdat meneertje het zegt
moet jij weten, vind het alleen opmerkelijk

dat dance het doet snap ik nog wel, hij voelt het niet aan
jij dus blijkbaar ook niet (meer)
Mijn 'aanvoelen' klopt niet voor BNW (Helaas!). Er zijn gewoon harde ongenuanceerde regels nodig.

Misschien ooit, wanneer de lontjes wat langer zijn en de teentjes wat korter komt er weer ruimte om wat losser te zijn maar voorlopig niet.

Juist daardoor kan er weer gediscussieerd worden zonder het met iemand eens te hoeven zijn.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_158483436
quote:
14s.gif Op woensdag 23 december 2015 23:06 schreef jogy het volgende:

[..]

Mijn 'aanvoelen' klopt niet voor BNW (Helaas!). Er zijn gewoon harde ongenuanceerde regels nodig.

Misschien ooit, wanneer de lontjes wat langer zijn en de teentjes wat korter komt er weer ruimte om wat losser te zijn maar voorlopig niet.

Juist daardoor kan er weer gediscussieerd worden zonder het met iemand eens te hoeven zijn.
Waar zijn die harde maatregelen terug te lezen ?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_158483443
quote:
14s.gif Op woensdag 23 december 2015 23:06 schreef jogy het volgende:

[..]

Mijn 'aanvoelen' klopt niet voor BNW (Helaas!). Er zijn gewoon harde ongenuanceerde regels nodig.

Misschien ooit, wanneer de lontjes wat langer zijn en de teentjes wat korter komt er weer ruimte om wat losser te zijn maar voorlopig niet.

Juist daardoor kan er weer gediscussieerd worden zonder het met iemand eens te hoeven zijn.
ok jogy, hoop dat die ooit snel komt
  woensdag 23 december 2015 @ 23:10:06 #135
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158483456
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 23:04 schreef THEFXR het volgende:

[..]

je kan toch ook modbreaken, wat dan als voorbeeld dient voor anderen ipv alles te deleten?
Als je het laat staan dan komt er altijd wel iemand mosterd brengen nadat de maaltijd al lang en breed verorberd is.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_158483620
quote:
14s.gif Op woensdag 23 december 2015 23:10 schreef jogy het volgende:

[..]

Als je het laat staan dan komt er altijd wel iemand mosterd brengen nadat de maaltijd al lang en breed verorberd is.
dan kan je alsnog ingrijpen met de mededeling dat we niet gaan herhalen
tis maar een idee
  woensdag 23 december 2015 @ 23:14:28 #137
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158483658
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 22:42 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Niks pest gedrag, je ging tot 2 keer toe (of probeerde dat) een discussie aan in topics die daar niet voor bedoeld zijn, ja dan verdwijnen er posts en terecht.
Open dan een topic om het te bespreken i.p.v. nu verongelijkt te zitten wezen.
Nou, daar ben ik het niet helemaal mee eens, Jij hebt de mogelijkheid.
Kijk even de post historie van Lavenderr terug wat ge-edit is.

Vele gaan hier boekje te buiten, terwijl ik meen dat er striktere regels op gezet zijn, kijk naar het parijs topic, elke keer word geprobeerd om er een hoax van te maken.
Ik meen dat jogy nog zo gezegd had dat het niet meer mocht?
Krijg een beetje draaikonterig gedrag te zien waar de PVDA een puntje aan kan zuigen.

Nou ben ik grote voorstander van de vrijheids van menings uiting en de mods hier krijgen wel eens op hun dak daarom, dat heet kritiek, in plaats van gewoon op te letten en ingrijpen wanneer nodig is.

Niet lang wachten maar voor zijn, het is maar een idee.

Maar als je later op je dak krijgt JUIST daarom, ga dan niet de users een oor aan naaien door ze maar een tijdje te verwijderen door je eigen fout.

Zo krijg je en een betere sfeer hier, en minder grote feedback, want de feedback is in de afgelopen jaren nog nooit zo populair geweest als nu..
Echt serieus dit is al topic 12 gok ik??

En tja Ik snap natuurlijk dat dit berichtje word aangepast, of verwijderd en risk voor ban maar dit is feedback als je het ergens niet in kan vinden hoor je dit gewoon hier neer te mogen zetten!
Zonder risico dat je door je verzoek of opmerking een note of een ban krijgt hiervoor!!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 23 december 2015 @ 23:14:34 #138
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_158483662
quote:
14s.gif Op woensdag 23 december 2015 23:10 schreef jogy het volgende:

[..]

Als je het laat staan dan komt er altijd wel iemand mosterd brengen nadat de maaltijd al lang en breed verorberd is.
Dan kom ik die mosterd wel even brengen ;-) Ik ben geen "meneertje" en vind het niet nodig om die toon in discussie te voeren. Ik snap dat voor the sake of terugkoppeling in Feedback dit er staat zodat je er op kunt reageren maar dan is het in elk geval nu duly noted :P
  woensdag 23 december 2015 @ 23:15:01 #139
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158483679
quote:
11s.gif Op woensdag 23 december 2015 23:09 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Waar zijn die harde maatregelen terug te lezen ?
Het zijn de algemene regels alleen wat strenger geïnterpreteerd. Net als dat je de bijbel kan gebruiken om alles goed te praten als je maar een beetje je best doet.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 23 december 2015 @ 23:21:04 #140
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158483940
quote:
14s.gif Op woensdag 23 december 2015 23:14 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Dan kom ik die mosterd wel even brengen ;-) Ik ben geen "meneertje" en vind het niet nodig om die toon in discussie te voeren. Ik snap dat voor the sake of terugkoppeling in Feedback dit er staat zodat je er op kunt reageren maar dan is het in elk geval nu duly noted :P
Nou nou, ik hoop dat je 'meneertje' nog wel kan verdragen hoor ;). Ik begrijp je punt verder wel maar weer zijn over het algemeen nog een heel eind verwijderd van een forum waar men met u, alstublieft en dank u wel moeten gaan werken :P.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 23 december 2015 @ 23:21:50 #141
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_158483972
quote:
14s.gif Op woensdag 23 december 2015 23:21 schreef jogy het volgende:

[..]

Nou nou, ik hoop dat je 'meneertje' nog wel kan verdragen hoor ;). Ik begrijp je punt verder wel maar weer zijn over het algemeen nog een heel eind verwijderd van een forum waar men met u, alstublieft en dank u wel moeten gaan werken :P.
Het gaat me om het denigrerende toontje. Doet afbreuk aan de discussiepartner. En ja dat chargeer ik nu maar dat is bewust. Ik ga weer over op feedback-modus
pi_158484254
quote:
6s.gif Op woensdag 23 december 2015 23:21 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Het gaat me om het denigrerende toontje. Doet afbreuk aan de discussiepartner. En ja dat chargeer ik nu maar dat is bewust. Ik ga weer over op feedback-modus
Gezellig, dan ben jij 'meneertje' en ik 'moreel kompas' of 'doodsbedreiger', ligt er net aan wie er over me kletst. :D
pi_158484523
ik kan jullie ook 'het stelletje' noemen
kunnen jullie steun zoeken bij elkaar :*
pi_158484561
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 23:34 schreef totnutoe het volgende:
ik kan jullie ook 'het stelletje' noemen
kunnen jullie steun zoeken bij elkaar :*
Skeetig O+
  woensdag 23 december 2015 @ 23:39:12 #145
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158484724
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 23:14 schreef theguyver het volgende:

[..]

Nou, daar ben ik het niet helemaal mee eens, Jij hebt de mogelijkheid.
Kijk even de post historie van Lavenderr terug wat ge-edit is.

Vele gaan hier boekje te buiten, terwijl ik meen dat er striktere regels op gezet zijn, kijk naar het parijs topic, elke keer word geprobeerd om er een hoax van te maken.
Ik meen dat jogy nog zo gezegd had dat het niet meer mocht?
Krijg een beetje draaikonterig gedrag te zien waar de PVDA een puntje aan kan zuigen.
Dat van het Parijs topic is helemaal mijn schuld. Tingo PM'de mij met dat filmpje over die reanimatie pop en de vergelijking ervan envroeg of die erin mocht. Op één of andere manier vond ik het op dat moment interessanter dan het eigenlijk was (het was dan ook laat :@ ) en ik gaf mijn 'OK' er op. Sindsdien is de hoax opnieuw geïntroduceerd. Over het algemeen is het nu ook minder erg omdat de gemoederen in ieder geval al wat bedaard zijn (maar dat is goedpraten van mijn kant) maar volledig my bad. Ik gaf mijn 'ok' en later kwam dance met een reactie dat het eigenlijk gewoon een kutfilmpje was, terecht.

quote:
Nou ben ik grote voorstander van de vrijheids van menings uiting en de mods hier krijgen wel eens op hun dak daarom, dat heet kritiek, in plaats van gewoon op te letten en ingrijpen wanneer nodig is.

Niet lang wachten maar voor zijn, het is maar een idee.
Het voor zijn doen we dus nu ook door te modereren alsof iedereen een klein kind is (ongeacht of dit zo is). Liever niet maar we zien dat het werkt.

quote:
Maar als je later op je dak krijgt JUIST daarom, ga dan niet de users een oor aan naaien door ze maar een tijdje te verwijderen door je eigen fout.

Zo krijg je en een betere sfeer hier, en minder grote feedback, want de feedback is in de afgelopen jaren nog nooit zo populair geweest als nu..
Echt serieus dit is al topic 12 gok ik??

En tja Ik snap natuurlijk dat dit berichtje word aangepast, of verwijderd en risk voor ban maar dit is feedback als je het ergens niet in kan vinden hoor je dit gewoon hier neer te mogen zetten!
Zonder risico dat je door je verzoek of opmerking een note of een ban krijgt hiervoor!!
Nee, je krijgt hier helemaal niets voor. Weet je waarom niet? Omdat je het normaal brengt. Mods zijn en blijven mensen natuurlijk, dus gekkigheid kan gebeuren wanneer er even onoplettend gedaan wordt en op andere momenten is er gewoon een punt bereikt bij een user dat een kleine boe of bah, boven op de rest van de notes al te veel is. Gezien het feit dat verwijderde posts niet meer zichtbaar zijn (wel d'uh) kan dit begrijpelijkerwijs voor een vreemde beeldvorming zorgen. Daar kunnen we verder ook weinig aan doen. Soms lijkt het een beetje op wanneer je een avond een feest hebt gegeven en mensen staan aangeschoten je wc onder te zeiken, je maakt het de volgende ochtend schoon met je kater en daarna komt een maat bij je op bezoek en die druppelt per ongeluk op de WC rand en dan ga je uit je plaat. Die maat van je begrijpt er geen reet van verder, omdat hij niet weet dat je net je pishanden hebt gewassen en de chloorlucht uit je longen hebt gekregen. Om dit verhaal kloppend te krijgen was die maat de avond ervoor natuurlijk ook één van de onder zeikers en misschien heeft ie ook overgegeven in de wasbak.

Something like that.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 23 december 2015 @ 23:57:51 #146
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158485400
quote:
14s.gif Op woensdag 23 december 2015 23:39 schreef jogy het volgende:

[..]

Dat van het Parijs topic is helemaal mijn schuld. Tingo PM'de mij met dat filmpje over die reanimatie pop en de vergelijking ervan envroeg of die erin mocht. Op één of andere manier vond ik het op dat moment interessanter dan het eigenlijk was (het was dan ook laat :@ ) en ik gaf mijn 'OK' er op. Sindsdien is de hoax opnieuw geïntroduceerd. Over het algemeen is het nu ook minder erg omdat de gemoederen in ieder geval al wat bedaard zijn (maar dat is goedpraten van mijn kant) maar volledig my bad. Ik gaf mijn 'ok' en later kwam dance met een reactie dat het eigenlijk gewoon een kutfilmpje was, terecht.

[..]

Het voor zijn doen we dus nu ook door te modereren alsof iedereen een klein kind is (ongeacht of dit zo is). Liever niet maar we zien dat het werkt.

[..]

Nee, je krijgt hier helemaal niets voor. Weet je waarom niet? Omdat je het normaal brengt. Mods zijn en blijven mensen natuurlijk, dus gekkigheid kan gebeuren wanneer er even onoplettend gedaan wordt en op andere momenten is er gewoon een punt bereikt bij een user dat een kleine boe of bah, boven op de rest van de notes al te veel is. Gezien het feit dat verwijderde posts niet meer zichtbaar zijn (wel d'uh) kan dit begrijpelijkerwijs voor een vreemde beeldvorming zorgen. Daar kunnen we verder ook weinig aan doen. Soms lijkt het een beetje op wanneer je een avond een feest hebt gegeven en mensen staan aangeschoten je wc onder te zeiken, je maakt het de volgende ochtend schoon met je kater en daarna komt een maat bij je op bezoek en die druppelt per ongeluk op de WC rand en dan ga je uit je plaat. Die maat van je begrijpt er geen reet van verder, omdat hij niet weet dat je net je pishanden hebt gewassen en de chloorlucht uit je longen hebt gekregen. Om dit verhaal kloppend te krijgen was die maat de avond ervoor natuurlijk ook één van de onder zeikers en misschien heeft ie ook overgegeven in de wasbak.

Something like that.
Voor ons niet inderdaad, voor jullie wel vandaar mijn verzoek hierboven voor herziening van de berichtjes van lavenderr.
Ik ben er erg benieuwd na wat er vooraf heeft af gespeeld waarom juist die berichtjes verwijderd worden.

Zo lijkt het er op dat zij juist de boeman is.
En tja dan kan ik me heel goed voorstellen dat ze er behoorlijk pissed over is!

Ik ben wel benieuwd eigenlijk..
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_158485584
we zullen maar even over het hoofd zien dat er pm's worden geopenbaard, omdat dit belangrijk is voor de uitleg.
  donderdag 24 december 2015 @ 00:11:08 #148
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158485899
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 00:02 schreef THEFXR het volgende:
we zullen maar even over het hoofd zien dat er pm's worden geopenbaard, omdat dit belangrijk is voor de uitleg.
Eh, dat mag niet!
Trust me ;)

Ik kwam er op een harde manier achter :D
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 24 december 2015 @ 00:15:43 #149
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158486057
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 00:02 schreef THEFXR het volgende:
we zullen maar even over het hoofd zien dat er pm's worden geopenbaard, omdat dit belangrijk is voor de uitleg.
Het parafraseren van een PM of zeggen dat je er eentje hebt gekregen is geen probleem. Het letterlijk posten is een dikke no-no en is vaak een instabyebyeban.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 24 december 2015 @ 00:32:02 #150
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158486597
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 23:57 schreef theguyver het volgende:

[..]

Voor ons niet inderdaad, voor jullie wel vandaar mijn verzoek hierboven voor herziening van de berichtjes van lavenderr.
Ik ben er erg benieuwd na wat er vooraf heeft af gespeeld waarom juist die berichtjes verwijderd worden.

Zo lijkt het er op dat zij juist de boeman is.
En tja dan kan ik me heel goed voorstellen dat ze er behoorlijk pissed over is!

Ik ben wel benieuwd eigenlijk..
Posts met topic inhoudelijke reacties blijven staan, als er dan een deel op de persoon is en niet het topic dan wordt het over het algemeen (naar inzicht van de menselijke moderatie) verwijderd. Als het posts zijn die over niets anders gaan dan de persoon dan verdwijnen ze, als het ook nog op een schofferende manier gepost wordt dan komt het ook in je notes terecht en als je daar genoeg van hebt verzameld in een (relatief) korte tijdsspanne zonder dat er daar tussen constructieve bijdragen zijn geleverd aan de topics in kwestie (of dus weinig) dan heb je een verhoogde kans op een maatregel.

Als je bovenstaande voor BNW als maatstaf neemt en je er naar gedraagt zal je geen buil vallen.

Ik zal even kijken of van bovenstaande een nette regel gebakken kan worden dat voor iedereen duidelijk is. (en dan zet ik deze wel in de openingspost van het feedbacktopic ;) )
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')