abonnement Unibet Coolblue
pi_158092206
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 21:44 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Mee eens ja. Zelfde gold eigenlijk voor Lisa. (ondertussen heb ik nog steeds geen f*ck gedaan aan school, misschien moet ik dat ook een keer gaan doen)
Nu blijkt dat ze bezet is verlaat je ons ineens :'(
pi_158092218
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 21:44 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Mee eens ja. Zelfde gold eigenlijk voor Lisa. (ondertussen heb ik nog steeds geen f*ck gedaan aan school, misschien moet ik dat ook een keer gaan doen)
Ik ben deze week vrij *O* Lisa haar haar zat hier leuk:

pi_158092246
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 21:45 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Nu blijkt dat ze bezet is verlaat je ons ineens :'(
Het heeft nu inderdaad allemaal weinig zin meer ja. :%
  maandag 7 december 2015 @ 21:46:46 #229
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_158092258
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 21:45 schreef anne53 het volgende:

[..]

Ik ben deze week vrij *O* Lisa haar haar zat hier leuk:

wat een stage presence, stem, mimiek, looks, danspasjes _O_ _O_ _O_
TEAM TAFEL
pi_158092273
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 21:39 schreef anne53 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Geen gold card van Gert? :D
pi_158092288
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 21:46 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Het heeft nu inderdaad allemaal weinig zin meer ja. :%
Hé zeg, het is hier geen Tinder!
pi_158092324
GUYS ALS DEMI ER MAAR IN KOMT AL DIE BASICS KUNNEN DE BOOM IN HOOR
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  maandag 7 december 2015 @ 21:48:58 #233
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158092327
Op dit tempo heb ik geen tijd meer om de OP plaatjes te verzamelen, man jullie spammen wel enorm.

Ik voel me trouwens een soort trotse pappa hier, alle jonge kleine meiden en jongens zijn aan het flirten enzo. They grow up so fast!
Schapen zijn relax.
pi_158092329
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 21:47 schreef anne53 het volgende:

[..]

Hé zeg, het is hier geen Tinder!
Haha, je zou het soms bijna denken. Maar ik volg dit topic al een week of 5 trouw, ik ga jullie echt niet zomaar verlaten. Alleen voor de komende 2 uurtjes wel. :W
pi_158092348
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 21:49 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Haha, je zou het soms bijna denken. Maar ik volg dit topic al een week of 5 trouw, ik ga jullie echt niet zomaar verlaten. Alleen voor de komende 2 uurtjes wel. :W
Doei he! >:O
pi_158092372
Ik kijk nog steeds K2 zoekt K3 O+
pi_158092390
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 21:49 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Haha, je zou het soms bijna denken. Maar ik volg dit topic al een week of 5 trouw, ik ga jullie echt niet zomaar verlaten. Alleen voor de komende 2 uurtjes wel. :W
Ik denk dat je #1 bent qua posts ;)
  maandag 7 december 2015 @ 21:51:49 #238
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158092424
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 21:50 schreef anne53 het volgende:
Ik kijk nog steeds K2 zoekt K3 O+
De (veel leukere) workshops en bootcamp van K3zktK3 met de veel leukere/minder teleurstellende liveshows van K2zktK3 moeten gewoon verenigd worden in Gert zoekt K3 II: The quest for more money.
Schapen zijn relax.
pi_158092459
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 21:32 schreef Gtaboy107 het volgende:
O+ O+ O+ O+ O+ O+

Lieve sisiorange94 O+,

Wil jij, zaterdag 27 februari 2016 om 11:00 in de IJsselhallen in Zwolle op rij 1 met mij van K3 genieten?

Groeten en kussen van je aanbidder,

Gtaboy107

O+ O+ O+ O+ O+ O+
Ja, ik wil! *;
  maandag 7 december 2015 @ 21:53:43 #240
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_158092506
Eindelijk aan de previews van het nieuwe album geraakt. TIJD FOR EEN UITGEBREIDE RECENSIE VAN DE NIEUWE NUMMERS EERST.

Kusjessoldaten: Marthe haar rrrr is verschrikkelijk vergeleken bij het zuivere stemgeluid van Lauren. Hanne is geautotune'd tot er niets meer van haar stem te herkennen is, maar toch klinkt ze af en toe nog altijd alsof er amper op zingt. Klaasje is een beetje niets. Leuk nummertje, wel.

Als het binnenregent: Het "owlievat" vind ik opvallend klinken. Klaasje is een beetje waardeloos en dat het binnenrrrrrrrrregent is wat spijtig. Grappig dat hier weer een soort "aye lelelele"-stukje tussenzit, maar met een Nederlandse tekst. Moet kunnen.

Jodelee: Ik heb er niks mee. Met Hanne en Klaasje bedoel ik. Hanne d'r uitspraak is hier betrekkelijk lelijk (maar éé en oo zijn altijd wat lastig voor mensen uit Mechelen). Klaasje blijft voor mij een beetje niks, maar dat wil misschien zeggen dat haar stem kei hard bewerkt is omdat ik bij het stuk waar zij zingt, niet meteen merk dat zij het is? Slaat dat ergens op?

Kus van de juf: HEEEEEEEE DE KUT VAN DE JUF EN EEN BANK VOORUIT

Jij bent de bom: IK WIL MEER VUUR IN DIT NUMMER. Met vuur bedoel ik Lisa. Vreemd dat ik Hanne wel heel vaak de zwakste schakel vind. Het is waarschijnlijk een combinatie van haar lelijke uitspraak en het feit dat ze niet 100% zelfzeker klinkt als ze zingt, ofzo. Niet vals, maar gewoon niet erg sterk. Voor de rest is dit wel gewoon het lekkerste plaatje op de cd. Ik wil dit binnenkort kunnen draaien "in de kroeg" dus hoop dat Studio 100 dit nummer nog effe als singeltje uitbrengt.

Rettetet: Ik wil dood. Also, wtf, Hanne is écht gewoon een paar tonen ge'pitch-shift naar omhoog. Vooral vlak voor het tweede refrein begint hoor je dat (1:03). Dat is geen normaal stemgeluid. Klaasje die daarna zingt, klinkt alleszins veel realistischer.

Lila liedjesland: Yeeeessss. Gewoon een belachelijk aanwezige snertharde beat. Dit klinkt voor mij eigenlijk het meest als een K3-nummer, maar dan bedoel ik ook echt een K3-nummer van 10 jaar geleden. En dan ga je zien dat dit nummer over 10 jaar plots vergeten wordt door iedereen. FUCKING LILA LIEDJESLAND.

Woef!: Wat is het toch een stel wentelteefjes.

Do do do you love me: Op dit moment beginnen al deze nummers wel een beetje door elkaar te lopen. Albumrommel.

Mami bisou: Ik hoop dat niemand van Hanne verwacht dat ze écht zo zal klinken. Ik vind het echt een beetje eng. Ik hou wel van het rijmschema dat gebruikt wordt tijdens de brug naar het refrein. Het refrein zelf laat me dan weer koud.

Meisjesdag: Ik wil Lauren en Klaasje dit wel gezellig samen horen zingen. Effe een hint voor het volgende hoofdstuk van Rainbow is the Warmest Color. Dat gospelhandgeklap vind ik wel leuk. Niet slecht.

Over het algemeen ben ik gigantisch verbaasd dat een album zo ge'autotuned kan klinken en tegelijkertijd ook nog zo vaak half vals klinkt. Dat ik alle nummers die tijdens de liveshows gezongen werden beter vind, moet ook gewoon toeval zijn.

STRAKS HET VERVOLG MET OUDE NUMMERS HOERA.
pi_158092510
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 21:51 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

De (veel leukere) workshops en bootcamp van K3zktK3 met de veel leukere/minder teleurstellende liveshows van K2zktK3 moeten gewoon verenigd worden in Gert zoekt K3 II: The quest for more money.
Ben benieuwd naar de bootcamp van K2 zoekt K3, kan ik me niet zo heel goed meer herinneren. Volgens mij moesten ze hier met een psycholoog praten, toch? Zoiets? Dat is in ieder geval in dit seizoen niet (op tv) gebeurt. Vond dat toch best een belangrijk element.
  maandag 7 december 2015 @ 21:54:03 #242
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158092519
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 21:52 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Ja, ik wil! *;
pi_158092528
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 21:48 schreef DumpTruck het volgende:
Op dit tempo heb ik geen tijd meer om de OP plaatjes te verzamelen, man jullie spammen wel enorm.

Ik voel me trouwens een soort trotse pappa hier, alle jonge kleine meiden en jongens zijn aan het flirten enzo. They grow up so fast!
Jongetjes van 21 opnaaien is best leuk hoor 8-)
pi_158092597
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 21:53 schreef bogtrotter het volgende:
Eindelijk aan de previews van het nieuwe album geraakt. TIJD FOR EEN UITGEBREIDE RECENSIE VAN DE NIEUWE NUMMERS EERST.

STRAKS HET VERVOLG MET OUDE NUMMERS HOERA.
_O_
pi_158092667
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 21:54 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hebben we nu verkering?
  maandag 7 december 2015 @ 21:59:19 #246
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158092698
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 21:58 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Hebben we nu verkering?
pi_158092712
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 21:53 schreef bogtrotter het volgende:
Eindelijk aan de previews van het nieuwe album geraakt. TIJD FOR EEN UITGEBREIDE RECENSIE VAN DE NIEUWE NUMMERS EERST.

Kusjessoldaten: Marthe haar rrrr is verschrikkelijk vergeleken bij het zuivere stemgeluid van Lauren. Hanne is geautotune'd tot er niets meer van haar stem te herkennen is, maar toch klinkt ze af en toe nog altijd alsof er amper op zingt. Klaasje is een beetje niets. Leuk nummertje, wel.

Als het binnenregent: Het "owlievat" vind ik opvallend klinken. Klaasje is een beetje waardeloos en dat het binnenrrrrrrrrregent is wat spijtig. Grappig dat hier weer een soort "aye lelelele"-stukje tussenzit, maar met een Nederlandse tekst. Moet kunnen.

Jodelee: Ik heb er niks mee. Met Hanne en Klaasje bedoel ik. Hanne d'r uitspraak is hier betrekkelijk lelijk (maar éé en oo zijn altijd wat lastig voor mensen uit Mechelen). Klaasje blijft voor mij een beetje niks, maar dat wil misschien zeggen dat haar stem kei hard bewerkt is omdat ik bij het stuk waar zij zingt, niet meteen merk dat zij het is? Slaat dat ergens op?

Kus van de juf: HEEEEEEEE DE KUT VAN DE JUF EN EEN BANK VOORUIT

Jij bent de bom: IK WIL MEER VUUR IN DIT NUMMER. Met vuur bedoel ik Lisa. Vreemd dat ik Hanne wel heel vaak de zwakste schakel vind. Het is waarschijnlijk een combinatie van haar lelijke uitspraak en het feit dat ze niet 100% zelfzeker klinkt als ze zingt, ofzo. Niet vals, maar gewoon niet erg sterk. Voor de rest is dit wel gewoon het lekkerste plaatje op de cd. Ik wil dit binnenkort kunnen draaien "in de kroeg" dus hoop dat Studio 100 dit nummer nog effe als singeltje uitbrengt.

Rettetet: Ik wil dood. Also, wtf, Hanne is écht gewoon een paar tonen ge'pitch-shift naar omhoog. Vooral vlak voor het tweede refrein begint hoor je dat (1:03). Dat is geen normaal stemgeluid. Klaasje die daarna zingt, klinkt alleszins veel realistischer.

Lila liedjesland: Yeeeessss. Gewoon een belachelijk aanwezige snertharde beat. Dit klinkt voor mij eigenlijk het meest als een K3-nummer, maar dan bedoel ik ook echt een K3-nummer van 10 jaar geleden. En dan ga je zien dat dit nummer over 10 jaar plots vergeten wordt door iedereen. FUCKING LILA LIEDJESLAND.

Woef!: Wat is het toch een stel wentelteefjes.

Do do do you love me: Op dit moment beginnen al deze nummers wel een beetje door elkaar te lopen. Albumrommel.

Mami bisou: Ik hoop dat niemand van Hanne verwacht dat ze écht zo zal klinken. Ik vind het echt een beetje eng. Ik hou wel van het rijmschema dat gebruikt wordt tijdens de brug naar het refrein. Het refrein zelf laat me dan weer koud.

Meisjesdag: Ik wil Lauren en Klaasje dit wel gezellig samen horen zingen. Effe een hint voor het volgende hoofdstuk van Rainbow is the Warmest Color. Dat gospelhandgeklap vind ik wel leuk. Niet slecht.

Over het algemeen ben ik gigantisch verbaasd dat een album zo ge'autotuned kan klinken en tegelijkertijd ook nog zo vaak half vals klinkt. Dat ik alle nummers die tijdens de liveshows gezongen werden beter vind, moet ook gewoon toeval zijn.

STRAKS HET VERVOLG MET OUDE NUMMERS HOERA.
Kwaliteitspost. quoting it omdat het ondergesneeuwd raakt onder die hitsige pubers.
  maandag 7 december 2015 @ 22:00:19 #248
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_158092733
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 21:53 schreef bogtrotter het volgende:
Eindelijk aan de previews van het nieuwe album geraakt. TIJD FOR EEN UITGEBREIDE RECENSIE VAN DE NIEUWE NUMMERS EERST.

Kusjessoldaten: Marthe haar rrrr is verschrikkelijk vergeleken bij het zuivere stemgeluid van Lauren. Hanne is geautotune'd tot er niets meer van haar stem te herkennen is, maar toch klinkt ze af en toe nog altijd alsof er amper op zingt. Klaasje is een beetje niets. Leuk nummertje, wel.

Als het binnenregent: Het "owlievat" vind ik opvallend klinken. Klaasje is een beetje waardeloos en dat het binnenrrrrrrrrregent is wat spijtig. Grappig dat hier weer een soort "aye lelelele"-stukje tussenzit, maar met een Nederlandse tekst. Moet kunnen.

Jodelee: Ik heb er niks mee. Met Hanne en Klaasje bedoel ik. Hanne d'r uitspraak is hier betrekkelijk lelijk (maar éé en oo zijn altijd wat lastig voor mensen uit Mechelen). Klaasje blijft voor mij een beetje niks, maar dat wil misschien zeggen dat haar stem kei hard bewerkt is omdat ik bij het stuk waar zij zingt, niet meteen merk dat zij het is? Slaat dat ergens op?

Kus van de juf: HEEEEEEEE DE KUT VAN DE JUF EN EEN BANK VOORUIT

Jij bent de bom: IK WIL MEER VUUR IN DIT NUMMER. Met vuur bedoel ik Lisa. Vreemd dat ik Hanne wel heel vaak de zwakste schakel vind. Het is waarschijnlijk een combinatie van haar lelijke uitspraak en het feit dat ze niet 100% zelfzeker klinkt als ze zingt, ofzo. Niet vals, maar gewoon niet erg sterk. Voor de rest is dit wel gewoon het lekkerste plaatje op de cd. Ik wil dit binnenkort kunnen draaien "in de kroeg" dus hoop dat Studio 100 dit nummer nog effe als singeltje uitbrengt.

Rettetet: Ik wil dood. Also, wtf, Hanne is écht gewoon een paar tonen ge'pitch-shift naar omhoog. Vooral vlak voor het tweede refrein begint hoor je dat (1:03). Dat is geen normaal stemgeluid. Klaasje die daarna zingt, klinkt alleszins veel realistischer.

Lila liedjesland: Yeeeessss. Gewoon een belachelijk aanwezige snertharde beat. Dit klinkt voor mij eigenlijk het meest als een K3-nummer, maar dan bedoel ik ook echt een K3-nummer van 10 jaar geleden. En dan ga je zien dat dit nummer over 10 jaar plots vergeten wordt door iedereen. FUCKING LILA LIEDJESLAND.

Woef!: Wat is het toch een stel wentelteefjes.

Do do do you love me: Op dit moment beginnen al deze nummers wel een beetje door elkaar te lopen. Albumrommel.

Mami bisou: Ik hoop dat niemand van Hanne verwacht dat ze écht zo zal klinken. Ik vind het echt een beetje eng. Ik hou wel van het rijmschema dat gebruikt wordt tijdens de brug naar het refrein. Het refrein zelf laat me dan weer koud.

Meisjesdag: Ik wil Lauren en Klaasje dit wel gezellig samen horen zingen. Effe een hint voor het volgende hoofdstuk van Rainbow is the Warmest Color. Dat gospelhandgeklap vind ik wel leuk. Niet slecht.

Over het algemeen ben ik gigantisch verbaasd dat een album zo ge'autotuned kan klinken en tegelijkertijd ook nog zo vaak half vals klinkt. Dat ik alle nummers die tijdens de liveshows gezongen werden beter vind, moet ook gewoon toeval zijn.

STRAKS HET VERVOLG MET OUDE NUMMERS HOERA.
^O^ ^O^

topreview _O_
TEAM TAFEL
pi_158092842
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 21:53 schreef bogtrotter het volgende:
Kus van de juf: HEEEEEEEE DE KUT VAN DE JUF EN EEN BANK VOORUIT
KLAUREN - Hoofdstuk 17: Bank vooruit

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 7 december 2015 @ 22:03:32 #250
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158092871
quote:
10s.gif Op maandag 7 december 2015 22:02 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

KLAUREN - Hoofdstuk 17: Bank vooruit

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beste titel. _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')