abonnement Unibet Coolblue
pi_158011822
Schroef dat ding uit elkaar, als het meezit kan je zó bij de betonblokken en sla je dat in diggelen met een flinke moker.

Dan gewoon zelf in delen naar beneden brengen en naar vuilnisbelt brengen.
pi_158011825
Beste Wehkamp,

Sint en Piet zijn weer in ons prachtige land aangekomen, en vervullen ook dit jaar weer vele kinderdromen. Natuurlijk doen jullie door dit paar zeer goede zaken, dus het verbaasde Sint nogal wat een van jullie klanten met jullie mee mocht maken.

Half november gaf de oude wasmachine nadat de stroomkabel doorbrandde het op, gelukkig niet niet al teveel schade, alleen een nieuwe stop. Met wat moeite ging de machine open, en liet ze het water er allemaal uitlopen.

De was zat echter nog gevangen, hij was halverwege het programma blijven hangen. Gelukkig hoefde het vinden van de noodontgrendeling ook niet al te lang te duren, en nadat de was eruit was besloot ze Wehkamp snel een nieuwe machine te laten sturen.

Ze heeft speciaal gevraagd of jullie de oude wel mee terug konden nemen, maar ook al was ie erg zwaar, dat kon volgens jullie zonder problemen. De volgende dag stond de bezorger van PostNL met de nieuwe wasmachine voor de deur, en dat bracht haar weer in een uiterst goed humeur.

Echter toen ze op de oude machine wees, kreeg de bezorger vrees. De machine was erg zwaar en 3 hoog naar beneden was slecht voor zijn rug, we nemen hem nu niet mee, 'maar we komen terug'.

De klant belde op en legde de situatie uit. Wehkamp vond het vervelend, en zou hem snel alsnog ophalen, zo luidde hun besluit. Na paar dagen had de klant nog niks gehoord en besloot Wehkamp via Facebook te berichten. Jullie vonden het weer heel vervelend, en gaven naast de belofte het op te lossen een bon om de pijn te verlichten.

Een week later vond de klant het wel erg lang duren, en klaagde dat ze erover dacht het apparaat dan maar naar hun antwoordnummer te sturen. Sadia vond het erg vervelend en zou ernaar kijken, en Steve bood zijn excuses aan en zou proberen het op te lossen, liet hij blijken.

Saffira vertelde daarop dat PostNL contact zou opnemen met haar, de klant was blij toen ze belde, was deze kwestie eindelijk klaar. De volgende dag stonden er twee grote mannen van PostNL voor de deur. Helaas konden ze de machine niet tillen, en stelden de klant helaas weer teleur.

Ditmaal maakten ze foto's van de oude wasmachine zodat het niet weer mis kon gaan, maar nadat Nancy en Tessa hun excuses aanboden en het op zouden lossen kwam het bericht van PostNL: wij wagen ons daar niet aan.

Linda bood excuses en zou het allemaal nog eens bij de backoffice nagaan. Een week later, en excuses van Esther, Nancy, Charell en Mona, blijkt de wasmachine nog altijd bij de klant te staan. De klant kan inmiddels wel huilen, zo moeilijk kan het toch niet zijn om je wasmachine in te ruilen?

Al drie weken blokkeert de oude machine nu haar kleine keuken, koken en afwassen gaan lastig, laat staan schoonmaken...haar handen jeuken. Omdat haar boodschap na zoveel berichten blijkbaar niet de juiste weg vindt, daarom nu maar een vermanend berichtje van de Goede Sint.

Hoewel het aanbieden van excuses en tonen van begrip ontzettend vriendelijk is, is het gebrek aan een oplossing voor je klant een groot gemis. Haal de wasmachine nu eens op bij je klant. Dan kunnen Sint en Piet straks met een gerust hart weer vertrekken uit ons prachtige land.

Mocht dat niet gebeuren, dan zal Sint Wehkamp mee naar Spanje moeten sleuren, en dat zou hij toch ernstig betreuren.
pi_158011952
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 16:03 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Beste Wehkamp,

Sint en Piet zijn weer in ons prachtige land aangekomen, en vervullen ook dit jaar weer vele kinderdromen. Natuurlijk doen jullie door dit paar zeer goede zaken, dus het verbaasde Sint nogal wat een van jullie klanten met jullie mee mocht maken.

Half november gaf de oude wasmachine nadat de stroomkabel doorbrandde het op, gelukkig niet niet al teveel schade, alleen een nieuwe stop. Met wat moeite ging de machine open, en liet ze het water er allemaal uitlopen.

De was zat echter nog gevangen, hij was halverwege het programma blijven hangen. Gelukkig hoefde het vinden van de noodontgrendeling ook niet al te lang te duren, en nadat de was eruit was besloot ze Wehkamp snel een nieuwe machine te laten sturen.

Ze heeft speciaal gevraagd of jullie de oude wel mee terug konden nemen, maar ook al was ie erg zwaar, dat kon volgens jullie zonder problemen. De volgende dag stond de bezorger van PostNL met de nieuwe wasmachine voor de deur, en dat bracht haar weer in een uiterst goed humeur.

Echter toen ze op de oude machine wees, kreeg de bezorger vrees. De machine was erg zwaar en 3 hoog naar beneden was slecht voor zijn rug, we nemen hem nu niet mee, 'maar we komen terug'.

De klant belde op en legde de situatie uit. Wehkamp vond het vervelend, en zou hem snel alsnog ophalen, zo luidde hun besluit. Na paar dagen had de klant nog niks gehoord en besloot Wehkamp via Facebook te berichten. Jullie vonden het weer heel vervelend, en gaven naast de belofte het op te lossen een bon om de pijn te verlichten.

Een week later vond de klant het wel erg lang duren, en klaagde dat ze erover dacht het apparaat dan maar naar hun antwoordnummer te sturen. Sadia vond het erg vervelend en zou ernaar kijken, en Steve bood zijn excuses aan en zou proberen het op te lossen, liet hij blijken.

Saffira vertelde daarop dat PostNL contact zou opnemen met haar, de klant was blij toen ze belde, was deze kwestie eindelijk klaar. De volgende dag stonden er twee grote mannen van PostNL voor de deur. Helaas konden ze de machine niet tillen, en stelden de klant helaas weer teleur.

Ditmaal maakten ze foto's van de oude wasmachine zodat het niet weer mis kon gaan, maar nadat Nancy en Tessa hun excuses aanboden en het op zouden lossen kwam het bericht van PostNL: wij wagen ons daar niet aan.

Linda bood excuses en zou het allemaal nog eens bij de backoffice nagaan. Een week later, en excuses van Esther, Nancy, Charell en Mona, blijkt de wasmachine nog altijd bij de klant te staan. De klant kan inmiddels wel huilen, zo moeilijk kan het toch niet zijn om je wasmachine in te ruilen?

Al drie weken blokkeert de oude machine nu haar kleine keuken, koken en afwassen gaan lastig, laat staan schoonmaken...haar handen jeuken. Omdat haar boodschap na zoveel berichten blijkbaar niet de juiste weg vindt, daarom nu maar een vermanend berichtje van de Goede Sint.

Hoewel het aanbieden van excuses en tonen van begrip ontzettend vriendelijk is, is het gebrek aan een oplossing voor je klant een groot gemis. Haal de wasmachine nu eens op bij je klant. Dan kunnen Sint en Piet straks met een gerust hart weer vertrekken uit ons prachtige land.

Mocht dat niet gebeuren, dan zal Sint Wehkamp mee naar Spanje moeten sleuren, en dat zou hij toch ernstig betreuren.
_O- _O- _O-
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  vrijdag 4 december 2015 @ 16:12:48 #29
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_158011981
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 15:46 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Dat werkt tot 32 kilo helaas.
Uit elkaar halen dan maar. _O_
pi_158012051
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 16:11 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

_O- _O- _O-
Ik heb m'n facebook vriendjes gevraagd het bericht te delen en Wehkamp erin te taggen.
Mag ik de link hier delen of is dat een no-go?
pi_158012078
Kun je je niet helemaal uitleven met een hamer ofzo, lekker alle frustraties en agressie eruit hakken?
Tap tap tap
pi_158012093
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 16:15 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Ik heb m'n facebook vriendjes gevraagd het bericht te delen en Wehkamp erin te taggen.
Mag ik de link hier delen of is dat een no-go?
mag wel
pi_158012137
link

Mochten jullie je geroepen voelen t bericht te delen en Wehkamp te taggen... graag!
  vrijdag 4 december 2015 @ 16:20:25 #34
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_158012167
Mediamarkt wou de oude vaatwasser ook niet meenemen terwijl dat wel was aangegeven 'ja, we hebben dure tv's in de wagen'.
En daar betaal je verwijderingsbijdrage voor.
pi_158012286
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 16:20 schreef Manke het volgende:
Mediamarkt wou de oude vaatwasser ook niet meenemen terwijl dat wel was aangegeven 'ja, we hebben dure tv's in de wagen'.
En daar betaal je verwijderingsbijdrage voor.
Fijn idd, kun je ergens heen met je klachten daarover :?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  vrijdag 4 december 2015 @ 16:34:55 #36
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_158012443
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 16:25 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Fijn idd, kun je ergens heen met je klachten daarover :?
vast wel, maar of je er iets mee opschiet.

We hadden het voor de deur gezet en een rommel verzamelaar heeft em meegenomen :P
Krijgen we ineens bericht dat we vervuilen omdat hij de pakbon van de nieuwe vaatwasser ergens had gedumpt, zat aan het plastic wat ook weggegooid moest worden :') .
pi_158012464
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 16:34 schreef Manke het volgende:

[..]

vast wel, maar of je er iets mee opschiet.

We hadden het voor de deur gezet en een rommel verzamelaar heeft em meegenomen :P
Krijgen we ineens bericht dat we vervuilen omdat hij de pakbon van de nieuwe vaatwasser ergens had gedumpt, zat aan het plastic wat ook weggegooid moest worden :') .
Ik had mijn wasmachine ook op marktplaats gezet maar toen mensen hoorden dat ie 98 kilo weegt en 3 hoog staat wilden ze m niet meer. Ik hoop nu dat m'n gedicht wehkamp over de streep trekt.
pi_158012588
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 december 2015 15:21 schreef Simterklaas het volgende:
In een portiekflat wonen :')
niks mis mee
lekker faxen heel de dag echt genot
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 4 december 2015 @ 16:45:48 #39
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_158012714
Gedeeld voor je :D Prachtig gedicht _O_
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_158012753
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 16:03 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Beste Wehkamp,

Sint en Piet zijn weer in ons prachtige land aangekomen, en vervullen ook dit jaar weer vele kinderdromen. Natuurlijk doen jullie door dit paar zeer goede zaken, dus het verbaasde Sint nogal wat een van jullie klanten met jullie mee mocht maken.

Half november gaf de oude wasmachine nadat de stroomkabel doorbrandde het op, gelukkig niet niet al teveel schade, alleen een nieuwe stop. Met wat moeite ging de machine open, en liet ze het water er allemaal uitlopen.

De was zat echter nog gevangen, hij was halverwege het programma blijven hangen. Gelukkig hoefde het vinden van de noodontgrendeling ook niet al te lang te duren, en nadat de was eruit was besloot ze Wehkamp snel een nieuwe machine te laten sturen.

Ze heeft speciaal gevraagd of jullie de oude wel mee terug konden nemen, maar ook al was ie erg zwaar, dat kon volgens jullie zonder problemen. De volgende dag stond de bezorger van PostNL met de nieuwe wasmachine voor de deur, en dat bracht haar weer in een uiterst goed humeur.

Echter toen ze op de oude machine wees, kreeg de bezorger vrees. De machine was erg zwaar en 3 hoog naar beneden was slecht voor zijn rug, we nemen hem nu niet mee, 'maar we komen terug'.

De klant belde op en legde de situatie uit. Wehkamp vond het vervelend, en zou hem snel alsnog ophalen, zo luidde hun besluit. Na paar dagen had de klant nog niks gehoord en besloot Wehkamp via Facebook te berichten. Jullie vonden het weer heel vervelend, en gaven naast de belofte het op te lossen een bon om de pijn te verlichten.

Een week later vond de klant het wel erg lang duren, en klaagde dat ze erover dacht het apparaat dan maar naar hun antwoordnummer te sturen. Sadia vond het erg vervelend en zou ernaar kijken, en Steve bood zijn excuses aan en zou proberen het op te lossen, liet hij blijken.

Saffira vertelde daarop dat PostNL contact zou opnemen met haar, de klant was blij toen ze belde, was deze kwestie eindelijk klaar. De volgende dag stonden er twee grote mannen van PostNL voor de deur. Helaas konden ze de machine niet tillen, en stelden de klant helaas weer teleur.

Ditmaal maakten ze foto's van de oude wasmachine zodat het niet weer mis kon gaan, maar nadat Nancy en Tessa hun excuses aanboden en het op zouden lossen kwam het bericht van PostNL: wij wagen ons daar niet aan.

Linda bood excuses en zou het allemaal nog eens bij de backoffice nagaan. Een week later, en excuses van Esther, Nancy, Charell en Mona, blijkt de wasmachine nog altijd bij de klant te staan. De klant kan inmiddels wel huilen, zo moeilijk kan het toch niet zijn om je wasmachine in te ruilen?

Al drie weken blokkeert de oude machine nu haar kleine keuken, koken en afwassen gaan lastig, laat staan schoonmaken...haar handen jeuken. Omdat haar boodschap na zoveel berichten blijkbaar niet de juiste weg vindt, daarom nu maar een vermanend berichtje van de Goede Sint.

Hoewel het aanbieden van excuses en tonen van begrip ontzettend vriendelijk is, is het gebrek aan een oplossing voor je klant een groot gemis. Haal de wasmachine nu eens op bij je klant. Dan kunnen Sint en Piet straks met een gerust hart weer vertrekken uit ons prachtige land.

Mocht dat niet gebeuren, dan zal Sint Wehkamp mee naar Spanje moeten sleuren, en dat zou hij toch ernstig betreuren.
Fucking awesome. _O_
pi_158012831
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 16:45 schreef Rewimo het volgende:
Gedeeld voor je :D Prachtig gedicht _O_
Dank je! _O_
The more the merrier. :D
pi_158012838
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 december 2015 16:47 schreef Wintar het volgende:

[..]

Fucking awesome. _O_
Dank je :)
  vrijdag 4 december 2015 @ 16:54:52 #43
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_158012878
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 16:35 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Ik had mijn wasmachine ook op marktplaats gezet maar toen mensen hoorden dat ie 98 kilo weegt en 3 hoog staat wilden ze m niet meer. Ik hoop nu dat m'n gedicht wehkamp over de streep trekt.
blijkbaar zijn ze het verplicht mee te nemen, anders kan je het altijd door de stadsreiniging laten ophalen. http://www.radartv.nl/nie(...)age-verklaring-vrom/
pi_158012879
Als je ¤ 50 + transportkosten overmaakt dan kom ik hem morgen voor jou ophalen? PM voor rekeningnummer. Anders donder je hem van 3 hoog naar beneden.
pi_158012889
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 16:54 schreef George_Zina het volgende:
Als je ¤ 50 + transportkosten overmaakt dan kom ik hem morgen voor jou ophalen? PM voor rekeningnummer.
:')
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  vrijdag 4 december 2015 @ 17:05:29 #46
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_158013028
Dan had je naar een witgoedzaak moeten gaan die het als service aanbieden om je oude zooi mee retour te nemen. Betaal je iets meer misschien maar hoef je ook niet moeilijk te doen.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  vrijdag 4 december 2015 @ 17:06:42 #47
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_158013040
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 16:54 schreef Manke het volgende:

[..]

blijkbaar zijn ze het verplicht mee te nemen, anders kan je het altijd door de stadsreiniging laten ophalen. http://www.radartv.nl/nie(...)age-verklaring-vrom/
ik lees 'innemen', niet 'ophalen'
pi_158013047
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 17:05 schreef Catkiller het volgende:
Dan had je naar een witgoedzaak moeten gaan die het als service aanbieden om je oude zooi mee retour te nemen. Betaal je iets meer misschien maar hoef je ook niet moeilijk te doen.
Wehkamp biedt die mogelijkheid ook, alleen komen ze het in dit geval niet na. Dit heeft wel grotendeels te maken met het feit dat ze het vervoer uitbesteden aan een externe partij, daar zou e bij een witgoedzaak met eigen bezorgdienst niet tegen aan lopen.
pi_158013189
De bezorgers van het bedrijf waar ik werkte haalde altijd het betonblok of die gietijzeren gevallen eruit bij hele zware machines.
Maar dat zal wel teveel tijd kosten. :')
pi_158013305
Dat gedicht _O_
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')