abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_176413723
registreer om deze reclame te verbergen
Overigens is de kans op vroeggeboorte groter naarmate de risico's groter zijn. Hoe meer een tweeling samen deelt, hoe groter de risico's. Flying Fish en Shop hadden volgens mij een eeneiige zwangerschap. Dan heb je meer controles ed. dan wanneer ze gewoon alles apart hebben.
You don't scare me. I have twins and a toddler
  woensdag 10 januari 2018 @ 16:55:35 #277
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_176414384
Dat roze boek heb ik evt voor je cassandra. Tegen verzendkosten.
En inderdaad gedeelde placenta hier, vandaar elke 2 weken echo’s en controles. Meer risico’s inderdaad.
Hopelijk ga je verder een vrij onbezorgde zwangerschap tegemoet en mag je lang van je dikke buik genieten!
  woensdag 10 januari 2018 @ 17:05:01 #278
360012 Shopaholic1984
pi_176415561
quote:
2s.gif Op woensdag 10 januari 2018 16:29 schreef Kyara het volgende:
Overigens is de kans op vroeggeboorte groter naarmate de risico's groter zijn. Hoe meer een tweeling samen deelt, hoe groter de risico's. Flying Fish en Shop hadden volgens mij een eeneiige zwangerschap. Dan heb je meer controles ed. dan wanneer ze gewoon alles apart hebben.
maar jij en Madivi hadden toch geen risicovolle tweeling zwangerschap of ook?

Man heeft zojuist de bugaboo donkey duo gekocht. Ex showmodel, nieuw voor een tweedehands prijs. Want hij is overtuigd van een gezonde zwangerschap. En anders kun je m nog naar eenling omzetten. Dat vertrouwen O+
Hele fijne wagen overigens
pi_176415578
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 16:55 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Dat roze boek heb ik evt voor je cassandra. Tegen verzendkosten.
En inderdaad gedeelde placenta hier, vandaar elke 2 weken echo’s en controles. Meer risico’s inderdaad.
Hopelijk ga je verder een vrij onbezorgde zwangerschap tegemoet en mag je lang van je dikke buik genieten!
heel graag! Dat boek bedoel ik. :*
  woensdag 10 januari 2018 @ 18:50:55 #281
360012 Shopaholic1984
pi_176416707
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 17:48 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

heel graag! Dat boek bedoel ik. :*
Stuur maar een PM/DM, mag ook via Facebook om het af te handelen!
pi_176418190
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 17:47 schreef Cassandra87 het volgende:
Nee, hier in elk geval niet. Zeker niet in het begin. De vroeggeboorte hier was gewoon botte pech. Placenta's zagen er ook gewoon goed uit, vruchtwater voldoende, paar dagen van te voren nog potdicht. Maar het was een spontane vroeggeboorte, bij risicovolle zwangerschappen wordt er sneller gekozen om in te grijpen om de risico's in de buik groter zijn dan uit de buik.
You don't scare me. I have twins and a toddler
pi_176424143
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 17:47 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Man heeft zojuist de bugaboo donkey duo gekocht. Ex showmodel, nieuw voor een tweedehands prijs. Want hij is overtuigd van een gezonde zwangerschap. En anders kun je m nog naar eenling omzetten. Dat vertrouwen O+
Hele fijne wagen overigens
Heb je een duo of Is dat een foutje? Bij een duo moet je er nog een extra reiswieg bij namelijk, alleen bij de twin zitten die er standaard 2x bij. Maar ook voor 1 kind is het een fijne wagen, zeker die boodschappenmand als je met een dikke buik loopt vond ik heel fijn. En met een jonge peuter en 1 baby ga je hem ook op dubbele stand ook nog veel gebruiken denk ik, dus sowieso een goede aankoop!
¸¸.´`.¸¸.´`.¸><(((>
pi_176424499
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 23:46 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

Heb je een duo of Is dat een foutje? Bij een duo moet je er nog een extra reiswieg bij namelijk, alleen bij de twin zitten die er standaard 2x bij. Maar ook voor 1 kind is het een fijne wagen, zeker die boodschappenmand als je met een dikke buik loopt vond ik heel fijn. En met een jonge peuter en 1 baby ga je hem ook op dubbele stand ook nog veel gebruiken denk ik, dus sowieso een goede aankoop!
nee duo. Extra reiswieg moeten we inderdaad nog aanschaffen (pas als de zwangerschap zeker weten goed blijft gaan) maar dan nog zaten we met nieuw op de tweedehands waarde :)

Sinds gisterenavond geen bloedverlies meer *O* en ik knijp echt in mijn handen: buiten vermoeidheid negens last van. Kan zelfs alles eten O+
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')